Hoe ziet 4 4 2 (1) eruit in game? Op futbin niet gevonden.Lashrom schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:08:
[...]
Vaakt helpt een opstelling waarbij je gebruik maakt van je buitenspelers om het ruimte van de verdedigers van je tegenstanders breder te trekken. Ik gebruik bijvoorbeeld vaak 4-4-2 (1) met LM en RM die bij de flanken blijven. Met je CAM en twee spitsen kan je de CV's van de tegenstander vaak gek maken omdat er ruimte tussen hun en de vleugelverdedigers zitten.
Daarnaast is sneller passen vaak een oplossing, ik maak dan gebruik van de 1-2 tjes (L1 X). Tegenstanders verwachten vaak dat ik steeds draai met spelers om balbezit te houden. Maar ik merk dat het bij deze FIFA wat moeizamer gaat en je hierdoor sneller balverlies hebt. Met snel passen maak ik de tegenstanders vaak helemaal gek. 1-2tje hup, met 2x R1 je mannetje wegsturen en snelle hoge diepe pass geven.
En last but not least, je tactieken wijzigen in-game. Veel YouTubers gooien vaak hun tactieken online. Maak er gebruik van, want het helpt zeker.
Zowel op PS zelf, webapp of app zelf. Nu verteld iemand hier dat er een workaround was voor die (kapotte) sbc. Welke was dat ook alweer? (Kan de post niet meer vinden)
Betreft:
- 7 competitie
- eerste elftal
- de wereld rond
Daarmee matchen het aantal verplichte chem punten niet met het aantal verplichte selectie punten.
Thnx vast
Sorry! Ik bedoel de 4-1-2-1-2 met een CAM, LM en RM.Thibaut1234 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:11:
[...]
Hoe ziet 4 4 2 (1) eruit in game? Op futbin niet gevonden.
Op youtube staan genoeg opties om te doen. Zo heb ik het ook gedaan en niet meteen de bovenste video,s pakken want die spelers zijn het duurst. Heb die 1ste elftal met Argentijnen gedaan was best wel cheap.Augy schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:30:
Ik kom er totaal niet uit met de laatste hybride sbc.
Zowel op PS zelf, webapp of app zelf. Nu verteld iemand hier dat er een workaround was voor die (kapotte) sbc. Welke was dat ook alweer? (Kan de post niet meer vinden)
Betreft:
- 7 competitie
- eerste elftal
- de wereld rond
Daarmee matchen het aantal verplichte chem punten niet met het aantal verplichte selectie punten.
Thnx vast
Zal eens kijken of ik evt de video's kan terugvinden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gaat mij meer om het feit dat 24 punten niet kan met 11x2 chem, das namelijk 22 haha kwa teams heb k al oplossingen van futbin afMarkmaas schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:10:
[...]
Op youtube staan genoeg opties om te doen. Zo heb ik het ook gedaan en niet meteen de bovenste video,s pakken want die spelers zijn het duurst. Heb die 1ste elftal met Argentijnen gedaan was best wel cheap.
Zal eens kijken of ik evt de video's kan terugvinden.
Bijvoorbeeld.
:strip_exif()/f/image/aYHAWvFMBopcRN7qzpzhKEMY.jpg?f=fotoalbum_large)
Inleveren op de console , is een fout in de webapp / app. Daar staat minimaal 2 chem.Augy schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:22:
[...]
Gaat mij meer om het feit dat 24 punten niet kan met 11x2 chem, das namelijk 22 haha kwa teams heb k al oplossingen van futbin af
Bijvoorbeeld.
[Afbeelding]
Iemand tips? Kessie, Valverde, Frenkie?
Is dat niet voornamelijk squad battles potjes achtig iets wat je doet?038Zwolle schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:01:
Moments is ook een leuke toevoeging. Je kan (buiten 't. Lasso en coach beard) leuke packs verdienen. Helaas lette ik niet op en opende de pack gelijk (ik dacht dat je de pack zou kopen en hem zou kunnen bewaren)
Ik kan het echt niet opbrengen om een potje fifa tegen de cpu te spelen.
De meesten zijn vrij snel te halen. Scoor een vrije trap, scoor met je spits etc. Het zijn geen hele potjes die je moet spelen maar echt "moments". De een is binnen een paar seconden gedaan en de andere naar een paar minutenfifanoob schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:04:
[...]
Is dat niet voornamelijk squad battles potjes achtig iets wat je doet?
Zou ongeveer 1000 punten overlaten voor Online Draft, zodat je de spelers beter leert kennen. De packs die je daaruit krijgt zijn ook niet verkeerd. De rest lekker spenden op packs!Ananas_NL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:45:
Vraagje heb zojuist toch maar de ultimate versie besteld om dit jaar voor het eerst serieus te starten met FUT. Alleen wat is verstandig nu al wat jumbo premium pakketten kopen of wachten op de ones to Watch die volgens mij morgen komen?
Vind ik niet zo`n goede tip, als je net begint vlieg je er 9 van de 10keer uit in de eerste rondeLashrom schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:10:
[...]
Zou ongeveer 1000 punten overlaten voor Online Draft, zodat je de spelers beter leert kennen. De packs die je daaruit krijgt zijn ook niet verkeerd. De rest lekker spenden op packs!
eens en bovendien de packs die je krijgt als je bv 2 rondes wint slaan ook nergens op.cubert20 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:31:
[...]
Vind ik niet zo`n goede tip, als je net begint vlieg je er 9 van de 10keer uit in de eerste ronde
Ik zie niets over het hoofd waardoor ik toch eerder kan spelen? Het lijkt alsof iedereen hier namelijk al speelt.
Kan ik dan het beste nu een paar packs openen of wachten tot morgen?fifanoob schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:38:
[...]
eens en bovendien de packs die je krijgt als je bv 2 rondes wint slaan ook nergens op.
Zou wachten tot morgen dan zitten de otw kaarten er in.Ananas_NL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:13:
[...]
Kan ik dan het beste nu een paar packs openen of wachten tot morgen?
Als je de ultimate editie hebt gekocht kan je vanaf 27 september spelen. Mensen wie de standaard editie hebben gekocht moeten wachten tot 30 september. (Officiële release datum)tuinïnen schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:45:
Ik kom hier even als niet-FUTter binnenvallen. Ben erg van de oude stempel en speel alleen career mode, maar ik zit braaf te wachten tot morgen voordat ik op Xbox Series kan spelen. Heb geen Gamepass of EA play.
Ik zie niets over het hoofd waardoor ik toch eerder kan spelen? Het lijkt alsof iedereen hier namelijk al speelt.
Dat zou ik ook wel willen weten omdat ik nu al twee keer een loan Ronaldinho en Henry tegen kwam.Bozzel1987 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:35:
Kan iemand mij vertellen hoe iedereen bij rivals aan een Icon leenspeler van 20+ wedstrijden komt?
meta spelers stijgen, fodder gaat wat zakkenLashrom schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:46:
Ik ben benieuwd of de prijzen van de spelers juist gaan stijgen of goedkoper worden na officiele release. In principe worden er steeds meer spelers gepacked en direct in transfermarkt gegooid waardoor de prijzen steeds lager worden. Maar aan de andere kant zit iedereen zich voor te bereiden op het WL, dus worden de spelers snel weer gekocht ... Hmmm
En de spelers net onder de meta stijgen ook nog. Omdat niet iedereen die top spelers kan veroorloven.
Voorlopig blijf ik met hem spelen, toch lekker om in deze fase in je team te hebben.
Ben nu over op 4-1-2-1-2, team is als volgt:
/f/image/yodaBVDPMCc0AZKrNRdSLcwY.png?f=fotoalbum_large)
Wensen:
- Roussillon vervangen voor Davies
- Baumann vervangen voor Neuer
- Ziyech vervangen voor Mahrez
Maar goed nog even cash maken of packen… en als ik de jackpot pak, doe ik Salah ipv Mahrez
[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 29-09-2022 21:25 ]
nee en is ook nergens meer voor nodigThibaut1234 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:24:
Krijgen je spelers na 10 matchen nog loyaltybonus zoals vroeger?
Je krijgt een leen-icon bij de ultimate editionBozzel1987 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:35:
Kan iemand mij vertellen hoe iedereen bij rivals aan een Icon leenspeler van 20+ wedstrijden komt?
Ik heb vanmiddag tussendoor een paar potjes squadbattles gedaan om ff de coinboosts binnen te harken, daar word je idd niet vrolijk vanfifanoob schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:04:
[...]
Is dat niet voornamelijk squad battles potjes achtig iets wat je doet?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Denk dat ik hem gewoon ga gebruiken. Die zie ik nog wel richting 400K gaan met zijn stats.
Die heb ik niet gekregen op de XboxProsac schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:31:
[...]
Je krijgt een leen-icon bij de ultimate edition
Het is deze "FUT Ambassador Loan Player Pick"Bozzel1987 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:26:
[...]
Die heb ik niet gekregen op de Xbox
Ik kreeg Rooney, is het niet een pakketje die je nog niet geopend hebt?
En dat pakje van 350 was de afgelopen dagen tradeable. Daar wel wat leuks uitgehaald maar nu dus untradeable. Dan houd ik mijn restant van de muntjes nog wel evenAnanas_NL schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:55:
Zo hé 2000 coins voor een starter pack!
Nee dan had ik verwacht die nog te zien staanProsac schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:27:
[...]
Het is deze "FUT Ambassador Loan Player Pick"
Ik kreeg Rooney, is het niet een pakketje die je nog niet geopend hebt?
Er staat nu in game het volgende team:
:strip_exif()/f/image/e9uHr2YIGvfmHWll2gYhY7mJ.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN: xMaurice93
Wanneer heb je de preorder geplaatst?Bozzel1987 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:28:
[...]
Nee dan had ik verwacht die nog te zien staan
Wellicht is het enkel voor iedereen die er vroeg bij was.
FUT Ambassador kan ook duiden op wie m besteld heeft via het menu in Fifa 22.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 30-09-2022 07:24 ]
Idd je hebt denk ik gelijk dutchgio. Ik heb hem ook via het menu in fifa 22 besteld en kreeg meteen bij het opstarten van de ea acces Ronaldinho voor 23 wedstrijden wel lekker voor in het begindutchgio schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:23:
[...]
Wanneer heb je de preorder geplaatst?
Wellicht is het enkel voor iedereen die er vroeg bij was.
FUT Ambassador kan ook duiden op wie m besteld heeft via het menu in Fifa 22.
Kom dus ook amper tot scoren.
Kan onmogelijk een bal afpakken van de tegenstander.
Krijg dus veel doelpunten tegen.
Toch amusseer ik me met deze FIFA. Hopelijk word ik snel wat beter.
Yeapjasperz89 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:29:
Is het nieuw dat die hybride sbc’s alleen maar untradeable meuk opleveren? Net weer 60k door het putje
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Misschien een tip voor vanavond. Net als toen iedereen paar dagen terug zijn 6500 point kreeg, zullen er vanavond ook veel packs geopend worden (OTW). Daardoor waren de Shadow kaartjes super goedkoop een paar uur. Als je een weekje geduld hebt tot Fut Champs begint kan je prima winsten maken.
Hier ook gehad.melvinjoosten schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:15:
Nou, krijg zojuist een mailtje van Amazon dat mijn FIFA 23 pre-order op 10 oktober geleverd wordt in plaats van vandaag. Daar gaan m'n pre-order benefits. Gelukkig kun je bij bol.com met select nog voor 12:00 bestellen om hem de zelfde dag in huis te hebben.
Ik dacht ik bestel hem een keertje bij amazon.
Andere jaren altijd wehkamp ofzo met een bonnetje wat ik nog had liggen dat ging zonder probleem alleen nu niet.
Dit was dus de laatste keer bij amazon een pre-order.
Burp
Bij mij was het destijds juist Wehkamp die problemen had, en dan zo'n miep aan de telefoon heel geirriteerd zeggen "dan speel je toch een paar daagjes later"... Neen, dat is niet waarom ik pre-order GERDA.
Net ook maar gedaan, dat select van bol.com kan je gratis proberen voor 30 dagen.melvinjoosten schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:15:
Nou, krijg zojuist een mailtje van Amazon dat mijn FIFA 23 pre-order op 10 oktober geleverd wordt in plaats van vandaag. Daar gaan m'n pre-order benefits. Gelukkig kun je bij bol.com met select nog voor 12:00 bestellen om hem de zelfde dag in huis te hebben.
Alleen niet vergeten weer op te zeggen.
Burp
Voordeel is ook gewoon als je hem digitaal koopt dat je ook geen gekloot hebt met disc. Ik vind dat zo chil, ps5 opstarten en spelen maar ipv weer een hoesje op te zoeken met de game die ik wil spelen.Gurbuh schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:21:
Een van de redenen dat ik nooit meer een disc versie bestel. Ik weet dat er ook voordelen zijn.
Bij mij was het destijds juist Wehkamp die problemen had, en dan zo'n miep aan de telefoon heel geirriteerd zeggen "dan speel je toch een paar daagjes later"... Neen, dat is niet waarom ik pre-order GERDA.
Tegenwoordig krijg je fifapunten ter waarde van het bedrag wat je extra betaald voor de game. Dus onderaan de streep betaal ik voor de game hetzelfde maar koop ik iets minder fifa punten want ik heb er een aantal gratis gekregen.
Vorig jaar had ik Fifa ook ge-preordered op disc en kreeg em niet binnen op de launch dag maar 1 dag later, Niks zo frustrerend als er lange tijd naar uitkijken dat je die dag kan spelen en dat het spel dan niet komt. Terwijl je andere vrienden het wel allemaal kunnen spelen. Toen besloten om nooit meer spel te pre-orderen op disc maar altijd in PS store
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Was helemaal verbaasd dat Werner weer bij Red Bull zit.
Ja dit. Maar ik begrijp op zich wel dat sommige mensen het tof vinden om gewoon zo'n rijtje FIFA hoesjes in de kast te hebben staan van FIFA99 ofzo tot nufifanoob schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:35:
[...]
Voordeel is ook gewoon als je hem digitaal koopt dat je ook geen gekloot hebt met disc. Ik vind dat zo chil, ps5 opstarten en spelen maar ipv weer een hoesje op te zoeken met de game die ik wil spelen.

Dus cancel en bij Bol besteld. Nu heb ik Select, maar ik krijg toch echt niet de keuze om hem vandaag nog te laten leveren.. of zie ik iets over het hoofd?
Bij het selecteren van de bezorgtijd zou je op vrijdag moeten kunnen klikken. Als je maar voor 12:00 besteld.Rhain schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:44:
Kreeg een mailtje van Wehkamp dat het leveren vandaag niet gaat lukken. Verwachte levertijd in 3 weken![]()
Dus cancel en bij Bol besteld. Nu heb ik Select, maar ik krijg toch echt niet de keuze om hem vandaag nog te laten leveren.. of zie ik iets over het hoofd?
In dat geval zou ik even naar een fysieke winkel gaan. Kun je meteen aan de slagRhain schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:44:
Kreeg een mailtje van Wehkamp dat het leveren vandaag niet gaat lukken. Verwachte levertijd in 3 weken![]()
(of je moet niet in de gelegenheid zijn... dan zou ik helaas niet weten wat te doen)
[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 30-09-2022 11:13 ]
Mijn neefje van 13 heeft hem binnen. Bol deelde nog een pre-order bonus uit:melvinjoosten schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:03:
[...]
Bij het selecteren van de bezorgtijd zou je op vrijdag moeten kunnen klikken. Als je maar voor 12:00 besteld.
(ben geen FIFA23 speler, neefje wel)Omdat jij een aankoop hebt gedaan van FIFA 23 krijg je de volgende pre-order bonus:
• 1 niet-verhandelbaar Team of the Week spelersitem
• Kylian Mbappé leenitem voor 5 FUT-wedstrijden
• FUT Ambassadeur-leenspeler voor 3 FUT wedstrijden
• Talent van eigen bodem voor speltype Carrière
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vandaag besteld?loekf2 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:30:
[...]
Mijn neefje van 13 heeft hem binnen. Bol deelde nog een pre-order bonus uit:
[...]
(ben geen FIFA23 speler, neefje wel)
Nope. Al zie ik wel andere bezorg voordelen omdat ik Select member ben. Waarschijnlijk kunnen ze vandaag bezorgen niet meer waarmaken, omdat het een brievenbus zending is. Anyway, tot morgen hou ik het nog wel volmelvinjoosten schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:03:
[...]
Bij het selecteren van de bezorgtijd zou je op vrijdag moeten kunnen klikken. Als je maar voor 12:00 besteld.
@Robbio85 Bedankt voor de tip
Nee, al maanden geleden. Mijn ervaring is dat Bol altijd release dates waar maakt (wil je de fysieke versie hebben).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"Ranked" alleen in de vorm van onderlinge competitie afaik.iruy schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:36:
Kun je bij deze Fifa ook gewoon online ranked potjes spelen met standaard teams?
Zie https://fifauteam.com/fifa-23-game-modes/ voor een uitgebreide lijst met speelmodi.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Positieve punten:
- De nieuwe menu structuur, wow - zo veel sneller kom ik bij mijn scouts!
- De nieuwe trainer, zelfs als 'kenner', heb ik veel geleerd
- Veel betere camera, met zoom!
- Eindelijk goede verdedigers!
- Snelheid is goed, hij mag in mijn ogen nog 1-5% omlaag, maar het is al stukken realistischer
- Match intentisy is erg goed, in de laatste minuut toch nog de gelijkmaker erin was echt genieten!
- Career Mode lijkt sneller en transfers lijken realistisch *nog niet in januari
- Eindelijk meer opties beschikbaar, zelfs met tweaken van dialogen, commentaar, etc.
Negatieve punten:
- Keepers; ze zijn beter, maar het mag voor mij nog net iets beter
- Career mode is leuker, maar ik mis nog bijvoorbeeld zaken van vroeger (stadion verbouwen o.a.) en het voelt nog allemaal hetzelfde als vorige delen.
- EA's trial versie werkte voor geen meter, moest drie keer mijn profiel opnieuw aanmaken (XBSX).
Maar ben erg enthousiast en heb eindelijk het gevoel dat die nieuwe Motion Engine V2 echt iets doet.
Bij vorige delen, zeker vorig jaar, was het echt een hele slechte game, maar wellicht heeft hun 2-3 jaar werk toch iets opgeleverd?
Ik zie het volgende in de voorwaarden staan: "Sommige diensten gelden niet voor alle postcodegebieden". Ik denk dat je net pech hebt qua koerier.Rhain schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:46:
[...]
Nope. Al zie ik wel andere bezorg voordelen omdat ik Select member ben. Waarschijnlijk kunnen ze vandaag bezorgen niet meer waarmaken, omdat het een brievenbus zending is. Anyway, tot morgen hou ik het nog wel vol![]()
@Robbio85 Bedankt voor de tip, maar moet vandaag gewoon werken en heb geen winkel in de buurt. Maar komt goed, hoop dat hij morgen op het matje valt.
Oh oops! Is er een algemeen topic, dan plaats ik het daar.Gurbuh schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:58:
Niet dat het mij heel erg stoort, maar technisch gezien is dit niet het algemene FIFA23 topic he
Nog wat Coins over de coman gehaald.. nu even kijken wie lekkerder aanvoelt, coman of sane. of misschien allebei (ipv di Maria) en dan coman offchemAugy schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:27:
Moet zeggen dat het echt leuk speelt. Inmiddels divisie 7 met onderstaand team. Di Maria gedaan ivm een aantal high rates dupes, behalve zn pace is het echt een lekkere spelers, 3 wedstrijden 5 goals.
En neuer pakt zowaar punten voor me. Waar maignan niet zoveel is doet neuer het echt lekker!
[Afbeelding]
Die is er niet volgens mij daarom kwam ik hier in terecht.Gurbuh schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:58:
Niet dat het mij heel erg stoort, maar technisch gezien is dit niet het algemene FIFA23 topic he
Ach ja de enige modus die over een week nog besproken wordt van fifa is FUT
Burp
Is er een algemeen topic dan? Heb even gezocht maar niks kunnen vinden. Het FUT-topic is sowieso al jaren veel populairder en er staan met regelmaat posts in die te maken hebben met de game in het algemeen.Gurbuh schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:58:
Hier aan het wachten op de PS4-versie... Besteld bij Bol.com maar bij PostNL zit er nog niet veel beweging in zo te zien op de T&T. Heb FIFA '22 overgeslagen, dus moet wel zeggen dat ik nu zin heb om weer eens een FUT-teampje te bouwen.
Iemand enig idee wanneer we die krijgen?
Als je voor 21 augustus fifa hebt bestelt krijg je 11 november ook een onverhandelbare Hero world cup geloof ik.loekf2 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:30:
[...]
Mijn neefje van 13 heeft hem binnen. Bol deelde nog een pre-order bonus uit:
[...]
(ben geen FIFA23 speler, neefje wel)
En vandaag nog een OTW speler volgens mijKanters85 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:14:
[...]
Als je voor 21 augustus fifa hebt bestelt krijg je 11 november ook een onverhandelbare Hero world cup geloof ik.
Krijg je die otw speler dan vanaf 19:00 als de promo ingaat?
Bernardo Silva is sinds deze ochtend op PC verhoogd van maximaal 32,5k maar maximaal 185k. Ze staan nu voor minimaal 36k op de lijst, maar denk dat dit nog wat gaat stijgen. Verwacht dat mensen hem hebben vastgehouden in afwachting van dit momentLygun schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:33:
[...]
Op PC nog niet. Dus kom maar op met de verhoging, heb hem voor 23k gekocht
Gaat ook veel gepacked worden vandaag denk ik though.Lygun schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:41:
[...]
Bernardo Silva is sinds deze ochtend op PC verhoogd van maximaal 32,5k maar maximaal 185k. Ze staan nu voor minimaal 36k op de lijst, maar denk dat dit nog wat gaat stijgen. Verwacht dat mensen hem hebben vastgehouden in afwachting van dit moment
https://www.ea.com/nl-nl/...ame-offer-and-disclaimersMarkmaas schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:31:
[...]
Krijg je die otw speler dan vanaf 19:00 als de promo ingaat?
"Ones to Watch-spelersitem verkrijgbaar vanaf 30 september 2022 17.00 GMT."
Verwachten jullie dat de prijzen vanaf vandaag in de komende weken langzaam omlaag gaan?Gurbuh schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:43:
[...]
Gaat ook veel gepacked worden vandaag denk ik though.
Een select groepje (de meta spelers) zullen misschien stijgen of gelijk blijven, de rest gaat in principe omlaag ja.Lygun schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:46:
[...]
Verwachten jullie dat de prijzen vanaf vandaag in de komende weken langzaam omlaag gaan?
Ik heb net een melding gehad dat de mijne vanavond na 17:00 bezorgd wordt.melvinjoosten schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:00:
[...]
Ik zie het volgende in de voorwaarden staan: "Sommige diensten gelden niet voor alle postcodegebieden". Ik denk dat je net pech hebt qua koerier.
Burp
Had gelezen dat ze squad battles maar 4m per helft zou duren, blijkbaar niet zo.Bossie schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:36:
[...]
Ik heb vanmiddag tussendoor een paar potjes squadbattles gedaan om ff de coinboosts binnen te harken, daar word je idd niet vrolijk van
Kan ik die nu verkopen voor 0 en dan vervolgens weer terugkrijgen?
Hoezo verkopen voor 0? Je kunt hem quicksellen of in een SBC gooien.lasharor schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:33:
Pas dag 3 en heb nu al 2x untradable Ruben Dias![]()
Al moet ik zeggen dat zn stats er prima uit zien met een shadow. Desalniettemin hou ik het bij Skriniar
[ Voor 74% gewijzigd door Augy op 30-09-2022 14:56 ]
Ja je kan 'm quicksellen en later herstellen.lasharor schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:33:
Pas dag 3 en heb nu al 2x untradable Ruben Dias![]()
Hetzelfde voor de prijs van Rashford, dat is ook een duidelijke skip.Augy schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:49:
De potm sbc van serie A, 83+85 rated voor een 82 speler die waarschijnlijk volgende maand fodder is, vrij prijzig mits je geen 2x R. Dias dubbel heb
Al moet ik zeggen dat zn stats er prima uit zien met een shadow. Desalniettemin hou ik het bij Skriniar
:strip_exif()/f/image/Wybaj1AOHqTHVKjl7xctw1Ri.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb echt niks qua waarde gepackt, dus met een redelijk basic team gestart. Zit momenteel in Div 8.
Spits ben ik nog niet uit heb standaard in de basis Nunez en vanaf de bank Jesus. Nunez past meer in me elftal momenteel.
Middenveld loopt wel heel goed, had ik niet verwacht. Thiago is echt een heerlijke speler voor zijn prijs, merk niks van zijn slechte pace
433 hollandse school!Bossie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:08:
Aangezien ik de laatste twee fifa’s vrijwel niet gespeeld heb, zijn 4222/4231 nog steeds de meest populaire formaties online of is er tegenwoordig meer variatie ?
Miss handig om te vermelden welk platform je speeltDeBers schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:34:
Is er overigensergens een lijst van alle spelers van tweakers te vinden per platform. Ik zoek een coop partner om die early access challenges mee te doen
Komen er vast vrijwilligers
Nog tips, heb nu vooral variaties van 442 gespeeld.
433-5 met Big Benz als F9 klinkt prima (kan evt real madrid kopiëren), dat is waarschijnlijk sowieso waar ik heen wilde met 4231/4222.
Begin zelf 4-2-3-1 en als ik achterkom of merk dat niet werkt 4-2-2-2, die staat meer aanvallend ingesteld, gevoelsmatig staat de wingers een stuk dieper en heb je voorin door de 2e spits meer aanspreekpunten. Alleen kwetsbaarder op de counterBossie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:08:
Aangezien ik de laatste twee fifa’s vrijwel niet gespeeld heb, zijn 4222/4231 nog steeds de meest populaire formaties online of is er tegenwoordig meer variatie ?
[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 30-09-2022 15:51 ]
ik speel 433 ( 4 ) cvms op dekking midden, 1 van de cvm gaat mee naar voren, andere blijft achter. De rest op gebalanceerd.Bossie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:38:
[...]
Nog tips, heb nu vooral variaties van 442 gespeeld.
433-5 met Big Benz als F9 klinkt prima (kan evt real madrid kopiëren), dat is waarschijnlijk sowieso waar ik heen wilde met 4231/4222.
Breedte bij balverlies 35/40.
Diepte 65
Breedte bal bezit 65.
5 balkjes met spelers die mee gaan in de 16.
Corners en vrije trappen 2 balkjes.
Met 4231 wil het nog wel eens druk voor de goal worden, terwijl met 4222 het juist breeder staat waardoor er meer ruimte voor de goal staat.Augy schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:38:
[...]
Begin zelf 4-2-3-1 en als ik achterkom of merk dat niet werkt 4-2-2-2, die staat meer aanvallend ingesteld, gevoelsmatig staat de wingers een stuk dieper en heb je voorin door de 2e spits meer aanspreekpunten. Alleen kwetsbaarder op de counter
Daardoor kan ik met gelijke settings toch variëren afhankelijk van de hoe tegenstander staat.
Zit wel een max op van een x aantal dagen terug, Volgens mij een week ofzo. Check dat eerst even.Solotov schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:56:
[...]
Ja je kan 'm quicksellen en later herstellen.
Exact dit! Goed verwoord 👌Bossie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:01:
[...]
Met 4231 wil het nog wel eens druk voor de goal worden, terwijl met 4222 het juist breeder staat waardoor er meer ruimte voor de goal staat.
Daardoor kan ik met gelijke settings toch variëren afhankelijk van de hoe tegenstander staat.
leuk team qua namenTraeces schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:04:
Gister avond me team gebouwd : [Afbeelding]
Heb echt niks qua waarde gepackt, dus met een redelijk basic team gestart. Zit momenteel in Div 8.
Spits ben ik nog niet uit heb standaard in de basis Nunez en vanaf de bank Jesus. Nunez past meer in me elftal momenteel.
Middenveld loopt wel heel goed, had ik niet verwacht. Thiago is echt een heerlijke speler voor zijn prijs, merk niks van zijn slechte paceEerst vervanging word Sancho en Semedo, vind totaal geen fijne spelers.
Alleen hoe is dat middenveld? Ziet er zo traag uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen