Ik ga zijn leen ook nog testen, Had jij wel een chem boost op hem gegeven?Markvd1984 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 20:42:
[...]
Zijn leen net geprobeerd
Heel eerlijk vind hem niet zo
Loopt niet goed diep
En vind hem niet zo snel als die doet lijken
Ja spil had ik erop gedaanMarkmaas schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 21:06:
[...]
Ik ga zijn leen ook nog testen, Had jij wel een chem boost op hem gegeven?
Weer de Hero PP gedaan, kreeg enkel dupes:
WC Nakata
Coroba
WC Park
Gelukkig had ik Park tradable en in mijn basiself - die kon ik dus mooi verkopen, kom ik goed weg.
WC Nakata
Coroba
WC Park
Gelukkig had ik Park tradable en in mijn basiself - die kon ik dus mooi verkopen, kom ik goed weg.
Twijfel nog wat, schijnt ook een Pogba aan te komen en kan er maar eentje doenSossage23 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 16:43:
Die nieuwe Ramos kaart is echt bizar goed.
Als je de centen er voor hebt en hij past in je team, 100% doen!
Met desailly 87 en maldini 88 staat t achterin wel, mja stukje fear of missing out haha vind ramos altijd een beest en heb lang gespeeld met zn 89
Ja dat heb ik ook, heb nu Varane WWC en Kimpembe centurion. Ik denk niet dat een UT Ramos voor ruim 600k echt een forse verbetering zal zijn. Die Varane en Kimpembe zijn al heel erg goed en geven flexibiliteit omdat ze tradable zijn.Augy schreef op zondag 22 januari 2023 @ 06:23:
[...]
Twijfel nog wat, schijnt ook een Pogba aan te komen en kan er maar eentje doen
Met desailly 87 en maldini 88 staat t achterin wel, mja stukje fear of missing out haha vind ramos altijd een beest en heb lang gespeeld met zn 89
Die Pogba zou ik wel willen met goede stats en n workrate aanpassing.
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-01-2023 09:12 ]
Ramos kan ik ook zeker wel aanraden. Beest achterin samen met Maldini.
Alles untradable op KDB en Mendes na.
:strip_exif()/f/image/H6JoZeK5MhK2UHgRtvEwIwLo.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 22-01-2023 10:59 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Vraag me echt af of hij beter is als desailly 87. Zn passing iig. Hoe gaat t met zn workrates? Veel uit positie?Partypooper schreef op zondag 22 januari 2023 @ 10:58:
Ramos kan ik ook zeker wel aanraden. Beest achterin samen met Maldini.![]()
[Afbeelding]
Ondanks zijn high medium staat die voor mij gewoon op de plekken waar ik hem verwacht.Augy schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:02:
[...]
Vraag me echt af of hij beter is als desailly 87. Zn passing iig. Hoe gaat t met zn workrates? Veel uit positie?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Gruwelijk, uit zo’n 3 attackers pack? Gefeliciteerd!
Yes, onderweg naar Feyenoord - Ajax toch maar besloten ze te doen. Eerst Lewandowski en uit de laatste dit. Heel sickNachtapotheker schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:47:
Gruwelijk, uit zo’n 3 attackers pack? Gefeliciteerd!
Attackers heb ik ook geopend maar alleen goud spul helaasMesque schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:51:
[...]
Yes, onderweg naar Feyenoord - Ajax toch maar besloten ze te doen. Eerst Lewandowski en uit de laatste dit. Heel sick
Als ik dit soort pulls zie dan heb ik het even moeilijk om mijn 42 packs nog tot vrijdag te bewaren 🤣
Haha snap ik. Ik heb ook nog 81 packs stacked (waaronder 3x 20x 84+ en 3x 25 x 83+), wordt nu wel makkelijker om die te bewaren omdat het me niets meer uitmaakt nu.Nachtapotheker schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:52:
[...]
Attackers heb ik ook geopend maar alleen goud spul helaas
Als ik dit soort pulls zie dan heb ik het even moeilijk om mijn 42 packs nog tot vrijdag te bewaren 🤣
Hier nog 2 van die 100 players packs, ik verwacht vooral fodder, kan weer mooi in sbc’s.Mesque schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:54:
[...]
Haha snap ik. Ik heb ook nog 81 packs stacked (waaronder 3x 20x 84+ en 3x 25 x 83+), wordt nu wel makkelijker om die te bewaren omdat het me niets meer uitmaakt nu.Heel benieuwd hoe hij vanavond speelt.
Ik verwacht behoorlijk goed
Kan zelf wat minder goed met hem overweg op newgen. Op oldgen was het altijd mijn favoriete speler.
Op newgen prefereer ik meer fysieke spitsen, maar deze toty kaart heeft natuurlijk ook een prima fysiek
Je gaat er vast veel plezier aan beleven
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 22-01-2023 12:29 ]
Vandaag 1 laatste wedstrijd divisie 6 gespeeld om naar 5 te komen. Won hem makkelijk en dus divisie 5.
Toen dacht ik, nu gaat het weer moeilijk worden en kom ik niet goed verder meer.
Echter, 1e 4 wedstrijden divisie 5 achter elkaar gewonnen en soeverein ook.
Nu bijna divisie 4
Voor mij zijn de key echt Odegaard / Thiago
Wat. Een. Duo.
Zo makkelijk om onder druk uit te voetballen met dit duo. En ook 1-2tjes en driehoekjes maken. Soms echt kwijlen…
:strip_exif()/f/image/Pd5umkFwPSGdLX1aPpPLC9lV.jpg?f=fotoalbum_large)
Haaland gold sub voor Nunez
Phillips RB sub voor Casemiro
Gündogan Moments sub voor Thiago
Koulibaly gold sub voor Kehrer/Dijk
Pack net ook nog even Dzeko MOTM die oranje kaart. Prima om in de club te hebben voor SBC, heel fijn!
Toen dacht ik, nu gaat het weer moeilijk worden en kom ik niet goed verder meer.
Echter, 1e 4 wedstrijden divisie 5 achter elkaar gewonnen en soeverein ook.
Nu bijna divisie 4
Voor mij zijn de key echt Odegaard / Thiago
Wat. Een. Duo.

Zo makkelijk om onder druk uit te voetballen met dit duo. En ook 1-2tjes en driehoekjes maken. Soms echt kwijlen…
:strip_exif()/f/image/Pd5umkFwPSGdLX1aPpPLC9lV.jpg?f=fotoalbum_large)
Haaland gold sub voor Nunez
Phillips RB sub voor Casemiro
Gündogan Moments sub voor Thiago
Koulibaly gold sub voor Kehrer/Dijk
Pack net ook nog even Dzeko MOTM die oranje kaart. Prima om in de club te hebben voor SBC, heel fijn!
[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 22-01-2023 14:30 ]
Iemand nog tips wat je met 82 of lagere fodder spelers kan doen op dit moment?
Volgende week in upgrade sbc’s gooienNic1993 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 14:30:
Heb je de 80+ sbc al 100x voltooid?Nic1993 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 14:30:
Lekker man! Spel gewoon nu al uitgespeeld....Wat ga je doen met al die extra vrije tijd?
Desailly 88 hier. Past niet echt in mijn team denk
Zn 87 is echt al belachelijk goedfifanoob schreef op zondag 22 januari 2023 @ 19:42:
Desailly 88 hier. Past niet echt in mijn team denk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZWdroMG4iaxvCc4bH656uqr4.jpg?f=user_large)
Kon slechter, ik zal hem eens proberen met een catalyst als LVA.
Prime Best nog nooit met hem gespeeld dus ben benieuwdAugy schreef op zondag 22 januari 2023 @ 19:34:
Zambrotta WC uit de icon Sbc, geen slechte pull
:strip_exif()/f/image/xNVfm6MUgMWks3faTxHUldNT.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier Crespo WC icon. Nog nooit mee gespeeld, dus ik ken die kaart niet goed. Maar eens uitproberen.
88 Rooney, qua stat lijkt hij zeer bruikbaar, ben benieuwd_Uploader_ schreef op zondag 22 januari 2023 @ 19:45:
[Afbeelding]
Kon slechter, ik zal hem eens proberen met een catalyst als LVA.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo die Bale heeft wat goeie stats voor het geld. Als ik nog fodder over heb na pogba en mogelijk mbappe, leuke sub
Yep, die ga je dadelijk elk potje in champs na 60-70 minuten zienNachtapotheker schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:36:
Zo die Bale heeft wat goeie stats voor het geld. Als ik nog fodder over heb na pogba en mogelijk mbappe, leuke sub
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En anders is het goedkope 93-fodder. Altijd handigBossie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:42:
[...]
Yep, die ga je dadelijk elk potje in champs na 60-70 minuten zien
Die ga ik zeker inbrengen en denk al eerder.Bossie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:42:
[...]
Yep, die ga je dadelijk elk potje in champs na 60-70 minuten zien
Zijn Baby versie is al super, laat staan deze🙂Maurice079 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 21:00:
Vamosssss. Eindelijk een keer geluk v.w.b. het icon-pakket![]()
![]()
[Afbeelding]
Uit Ultimate Middenvelders pakket (lightning rounds). Hoppa, 775K erbij! Pirlo prime had ik al untradeable. Zal niet veel van elkaar schelen denk ik.
Daarnaast Icon sbc gedaan, kwam Ballack 89 eruit. Helaas. Wellicht fodder voor Hugo Sanchez TOTY Icon.
Daarnaast Icon sbc gedaan, kwam Ballack 89 eruit. Helaas. Wellicht fodder voor Hugo Sanchez TOTY Icon.
:strip_exif()/f/image/LiCCQYhgoz0nnjsTiBPruWVc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2023 22:24 ]
Open een tradeable goud pakketje van de Squad Battles, komt 88 Desailly eruit lopen.
Ben toch zwaar aan het twijfelen om de Bale SBC te gaan doen. Zodra de match is gestart wil ik hem dan wisselen voor Salah. Dit kost me ongeveer 108k. Zal het de moeite waard zijn?
https://www.futbin.com//23/squad/2365102
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Team staat voorlopig wel even, benieuwd hoe het speelt. Alles UT
:strip_exif()/f/image/r0U92gGzsTBeYVxDPwR6Yq6i.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame 4-2-2-2 waarbij morientes en Correa van plek wisselen
:strip_exif()/f/image/r0U92gGzsTBeYVxDPwR6Yq6i.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame 4-2-2-2 waarbij morientes en Correa van plek wisselen
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 23-01-2023 18:04 ]
Waarom zet je Best niet gewoon op de plek van Salah? Of zit die niet in je club?Oxigeon schreef op maandag 23 januari 2023 @ 08:04:
Ben toch zwaar aan het twijfelen om de Bale SBC te gaan doen. Zodra de match is gestart wil ik hem dan wisselen voor Salah. Dit kost me ongeveer 108k. Zal het de moeite waard zijn?
Best zit ook gewoon in mijn club. Maar weet niet echt of Best wel een flinke toevoeging is tov Salah. Best is iets beter als ik futbin check.Augy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 08:34:
[...]
Waarom zet je Best niet gewoon op de plek van Salah? Of zit die niet in je club?
Bale zou wel een flinke upgrade zijn tov zowel Best als Salah. Tis alleen dat ik in-game dan even moet wisselen omdat ik hem niet kan laten starten
[ Voor 24% gewijzigd door Oxigeon op 23-01-2023 08:41 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Sowieso Bale pakken! Mensen zijn gek als ze hem niet doen. Ideale supersub en spot goedkoop als je mij vraagt.Oxigeon schreef op maandag 23 januari 2023 @ 08:04:
Ik zou hem dan wel gewoon als wissel gebruiken in de tweede helft wat iedereen gaat doen en niet meteen in de eerste minuut.
Litmanen 88 uit die SBC
.Onwijze jeugdheld,maar heb er niets aan.
[ Voor 48% gewijzigd door Speculaes op 23-01-2023 10:22 ]
Had Bale via SBC 93. Ik kan hem nergens terugvinden?
Ja dat is een vreemde bug. Als je op een spelersnaam zoekt, dan vind je de speler niet. Je kan het beste op nationaliteit plus positie en hoogste waarde filtereren.nickdew schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:32:
Had Bale via SBC 93. Ik kan hem nergens terugvinden?
ik dacht dat ik per ongeluk mijn Zidane in een SBC had gegooid, bleek achteraf gelukkig niet het geval te zijn.
Sowieso is het aantal spelers dat je kan vinden in SBC's op de Webapp of reguliere app niet volledig. Mis best vaak spelers als ik zoek..
Die app is al jaren een schande. Altijd als ik wat spelers wil kopen om te handelen dan moet ik de app om de 2 min opnieuw opstarten want dan kan ik opeens niet meer bieden. Krijg je zo'n error.
Verkoop je een aantal spelers, moet je weer de app reboten want de coins staan er nog niet bij en kan je die coins pas uitgeven na reboot app..
Ik laat die app zoveel mogelijk liggen. Alleen die dagelijkse sbc's opdracht doe ik via app.
Verkoop je een aantal spelers, moet je weer de app reboten want de coins staan er nog niet bij en kan je die coins pas uitgeven na reboot app..
Ik laat die app zoveel mogelijk liggen. Alleen die dagelijkse sbc's opdracht doe ik via app.
Waar ik me ook aan irriteer is wanneer je dubbele spelers die untradeable zijn in een andere SBC wil stoppen en je daarna de app ook weer opnieuw moet opstarten voordat je ze naar je club kan sturen.fifanoob schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:51:
Die app is al jaren een schande. Altijd als ik wat spelers wil kopen om te handelen dan moet ik de app om de 2 min opnieuw opstarten want dan kan ik opeens niet meer bieden. Krijg je zo'n error.
[ Voor 3% gewijzigd door Sossage23 op 23-01-2023 11:05 ]
kortom het is een @#%^$^# appSossage23 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:05:
[...]
Waar ik me ook aan irriteer is wanneer je dubbele spelers die untradeable zijn in een andere SBC wil stoppen en je daarna de app ook weer opnieuw moet opstarten voordat je ze naar je club kan sturen.
Heb hem nu inderdaad! Hij is alleen lastig in een team te zetten zeg._Uploader_ schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:45:
[...]
Ja dat is een vreemde bug. Als je op een spelersnaam zoekt, dan vind je de speler niet. Je kan het beste op nationaliteit plus positie en hoogste waarde filtereren.
ik dacht dat ik per ongeluk mijn Zidane in een SBC had gegooid, bleek achteraf gelukkig niet het geval te zijn.
Ik heb dat met dubbele spelers ook regelmatig, dan voer je de naam in om ze in te leveren bij SBC's maar kun je ze vervolgens niet vinden.
Zoek je op land/positie dan komen ze ineens wel tevoorschijn.
Zoek je op land/positie dan komen ze ineens wel tevoorschijn.
Je kan Bale inpassen met Chiellini WW en een Welsh trainer. Dan is hij fullchem. Moet je wel Chiellini willen gebruiken inderdaad. Anders is het een supersub of top-fodder voor een nieuwe sbc.nickdew schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:19:
[...]
Heb hem nu inderdaad! Hij is alleen lastig in een team te zetten zeg.
Edit:
Haha die app. Had spelers als Kroos en Alexander Arnold ingeleverd voor een sbc. Ze staan nog mooi in m'n club. Benieuwd of ze nog gaan verdwijnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Speculaes op 23-01-2023 12:40 ]
klopt, Bale als Linksback starten.Chielini op CM met shadow.En dan deze 2 omdraaien.Speculaes schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:29:
[...]
Je kan Bale inpassen met Chiellini WW en een Welsh trainer. Dan is hij fullchem. Moet je wel Chiellini willen gebruiken inderdaad. Anders is het een supersub of top-fodder voor een nieuwe sbc.
Edit:
Haha die app. Had spelers als Kroos en Alexander Arnold ingeleverd voor een sbc. Ze staan nog mooi in m'n club. Benieuwd of ze nog gaan verdwijnen.
Het fijnst is om nog een Italiaanse speler te hebben in je team (Maldini,Marchisio en Pirlo bv) om Chielini ook op Full chem te krijgen.
Coach Cooper heb ik al.
Het enige lastige is om de Coach en Chielini op de transfermarkt te krijgen nu op dit moment.
Gestuntel en Chiellini per se moeten inpassen... ik zou Bale gewoon zonder chem spelen of als sub inbrengen.
Zojuist m'n eigen coach Cooper verkocht voor 5k.
Mijn packluck dit jaar is echt insane
! En nog tradeable ook!
/f/image/xpxS9n7YMKIRe0677hDB9V4F.png?f=fotoalbum_large)
-Edit voor alvast de zure medemens: Zaterdag gepacked 😂😂
/f/image/xpxS9n7YMKIRe0677hDB9V4F.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Robonnl op 23-01-2023 13:41 ]
dit is makkelijker inderdaad.naNs schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:26:
Gestuntel en Chiellini per se moeten inpassen... ik zou Bale gewoon zonder chem spelen of als sub inbrengen.
Maar Chielini heeft eigenlijk prima stats met shadow erop voor een back.
Weet je nog uit wat voor pakket die kwam?Robonnl schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:40:
Mijn packluck dit jaar is echt insane! En nog tradeable ook!
[Afbeelding]
1 van de packs van rank 3 WL rewardsRobbio85 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:42:
[...]
Weet je nog uit wat voor pakket die kwam?
Krijg bale met chiellini en cooper niet om hoogste chem.Speculaes schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:29:
[...]
Je kan Bale inpassen met Chiellini WW en een Welsh trainer. Dan is hij fullchem. Moet je wel Chiellini willen gebruiken inderdaad. Anders is het een supersub of top-fodder voor een nieuwe sbc.
Edit:
Heb je wel de MLS-league erop?nickdew schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:25:
[...]
Krijg bale met chiellini en cooper niet om hoogste chem.
Ribery, Mahrez, Di Maria, Messi potm. heb al een aardige variatie van dat soort spelers op de bank 🙈Markmaas schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:11:
[...]
Sowieso Bale pakken! Mensen zijn gek als ze hem niet doen. Ideale supersub en spot goedkoop als je mij vraagt.
Daarom sla ik hem over, zeker omdat hij niet te linken is in de basis. Maar zeker een baas van een kaartje
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 23-01-2023 18:07 ]
allemaal kleine behendige spelers.Augy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:06:
[...]
Ribery, Mahrez, Di Maria, Messi potm. heb al een aardige variatie van dat soort spelers op de bank 🙈
Daarom sla ik hem over, zeker omdat hij niet te linken is in de basis. Maar zeker een baas van een kaartje
Bale moet het meer van z'n fysiek hebben.
Wil hem wel als spits gebruiken in 2 spitsensysteem.
Maar goed, er komen nog genoeg prachtige SBC's aan dit jaar.
Misschien hier al benoemt, maar de 2022 Year in Review is wel een leuke objective om te doen. Krijgt er 2x87 en een 90 kaart voor, plus nog wat packs.
Nouja leuk.. Nuttig
Nouja leuk.. Nuttig
[ Voor 7% gewijzigd door rcsnellink op 23-01-2023 18:28 ]
Nou.. je moet er wel echt minimaal 15 squad battles voor spelen.rcsnellink schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:27:
Misschien hier al benoemt, maar de 2022 Year in Review is wel een leuke objective om te doen. Krijgt er 2x87 en een 90 kaart voor, plus nog wat packs.
Nouja leuk.. Nuttig
Kan ook in rivals. Ik heb het gecombineerd met de Gündogan objectivesProsac schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:43:
[...]
Nou.. je moet er wel echt minimaal 15 squad battles voor spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Speculaes op 23-01-2023 18:47 ]
Ik heb het nu deels gedaan met silves beasts en gundogan, maar ik moet eerst 3 marokkaanse middenvelders hebben en heb onvoldoende argentijnen om een leuk rivals teampje samen te stellen.Speculaes schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:47:
[...]
Kan ook in rivals. Ik heb het gecombineerd met de Gündogan objectives
Als ik niet kon combineren was het helemaal pet geweest. Maar ja, wel mooie fodder, op Doan na.
Twijfel weer zo om de icon sbc te doen. Kan m'n klose wel weer inleveren van de vorige sbc of gaat er nog ooit een sbc komen waar je verplicht een icon moet inleveren? Hoe was dat vorig jaar?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zijn die zo goed voor 45k?Augy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 19:37:
Prime pakket beschikbaar
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb ze 91 tradeable dus twijfel wat te doenAugy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:06:
[...]
Ribery, Mahrez, Di Maria, Messi potm. heb al een aardige variatie van dat soort spelers op de bank 🙈
Semi offtopic,
maar ik moet nog steeds de 'In Cahoots' achievement "Win 10 Co-Op games with online friends in FUT Squad Battles"
Iemand zin en tijd om die een dezer dagen met mij af te tikken op de ps5?
maar ik moet nog steeds de 'In Cahoots' achievement "Win 10 Co-Op games with online friends in FUT Squad Battles"
Iemand zin en tijd om die een dezer dagen met mij af te tikken op de ps5?
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
Oh geen idee wat dat is
85 Pogba en blijkbaar een Benzema ipv een beloofde Salah.Augy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 19:37:
Prime pakket beschikbaar
Mensen hier al ervaring met Bezema TOTY?
Twijfel om hem te kopen
Twijfel om hem te kopen
Eindelijk eens wat packluck, heb de 88+ icon sbc gedaan. Ik wilde net starten met Zidane, en wie komt er uit mijn pakketje!
Zidaneeee (94) past perfect in mijn team, en wat een geweldenaar, de doelpunten vliegen er van alle hoeken in!
Zidaneeee (94) past perfect in mijn team, en wat een geweldenaar, de doelpunten vliegen er van alle hoeken in!
Ik zou even wachten tot na het weekend, maar als je fysieke spitsen fijn vindt, is het echt een beest. Heb hem afgelopen weekend gebruikt, echt geweldig. Die komt na dit weekend zeker terug in mijn team.tukkerterror90 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:55:
Twijfel om hem te kopen
Je krijgt een loan bij die year in review objectives volgens mij. Kun je hem eerst testentukkerterror90 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:55:
Twijfel om hem te kopen
Volgens mij zijn die er nooit, die kan je dus zo weer inleverenOekol schreef op maandag 23 januari 2023 @ 19:27:
Twijfel weer zo om de icon sbc te doen. Kan m'n klose wel weer inleveren van de vorige sbc of gaat er nog ooit een sbc komen waar je verplicht een icon moet inleveren? Hoe was dat vorig jaar?
Zelfs als fodder is het misschien nog wel de moeite waard, flink goedkoper dan andere 93 rated kaarten.Augy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:06:
[...]
Was ook van plan hem over te slaan, maar uit een paar 75+ kreeg ik zulke hoge dubbele (oa Oblak , Kroos ) dat ik nu deze kaart toch maar heb gedaan. Niet voor de basis , maar als invaller.Augy schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:06:
[...]
Wel iets teveel aanvallers nu.
WC Owairan
Mid Dalglish
Prime Kaka
Base Jairzinho
WW Payet
Base Best
PotM Messi
WC icon Stoichkov
En nu dus ook Bale
wijze woorden
Afgelopen weekend Lucio (niet de marvel versie) gepacked. Ik pack weliswaar geen TOTY's maar mijn packluck dit jaar is niet slecht: WW Mendy, Mbappe, Baby Ronaldo, Lucio, Baby Mattheus. Not bad.
Hebben mensen hier Rooney al in hun team? Ik kwam die gisteren tegen maar dat is wel een beest in de spits volgens mij. Helaas geen skill moves, maar die gast is zo sterk. Krijgt alle ballen mee.
Hebben mensen hier Rooney al in hun team? Ik kwam die gisteren tegen maar dat is wel een beest in de spits volgens mij. Helaas geen skill moves, maar die gast is zo sterk. Krijgt alle ballen mee.
Ik heb gisteren alle fodder die ik door het opsparen van pakketten voor TotY (niks gepacked) in de Zidane SBC gegooid.
Nu een paar potje mee gespeeld maar hij is wel echt goed. lijkt alsof de tegenstanders niet bij hem in de buurt kunnen komen en hij heeft een heerlijk schot en prachtige pass. nu wel blij dat ik het toch heb gedaan al heb ik er sommige club iconen voor moeten inleveren. Ik denk dat Zidane als Cam nog beter tot z'n recht komt maar dan moet ik even stoeien met de opstelling.
Ingame gaat stoichkov op links, saint maximin naar rechts en jairzinho in de spits. Hier wil ik nog wat mee want jairzinho is supersnel en technisch maar ook erg licht.
:strip_exif()/f/image/dy9FQ2JjhL7fynP6CkWU3QTN.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen Courtois, Moore en Ferdinand zijn tradeble. team + bank untradeable.
Nu een paar potje mee gespeeld maar hij is wel echt goed. lijkt alsof de tegenstanders niet bij hem in de buurt kunnen komen en hij heeft een heerlijk schot en prachtige pass. nu wel blij dat ik het toch heb gedaan al heb ik er sommige club iconen voor moeten inleveren. Ik denk dat Zidane als Cam nog beter tot z'n recht komt maar dan moet ik even stoeien met de opstelling.
Ingame gaat stoichkov op links, saint maximin naar rechts en jairzinho in de spits. Hier wil ik nog wat mee want jairzinho is supersnel en technisch maar ook erg licht.
:strip_exif()/f/image/dy9FQ2JjhL7fynP6CkWU3QTN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door ZodiacBomber op 24-01-2023 09:18 ]
Ik heb ook Zidane, maar vind hem veel beter als een b2b middenvelder dan als CAM.ZodiacBomber schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:17:
Ik heb gisteren alle fodder die ik door het opsparen van pakketten voor TotY (niks gepacked) in de Zidane SBC gegooid.
[Afbeelding]
Kroos zit bij mij inmiddels op de bank en Zidane is echt 3 klasse beter.
wijze woorden
/f/image/1mCw5uGVuiLRJKybk1Gzgsat.png?f=fotoalbum_large)
Mijn huidige team. Op de bank nog De Ligt OTW 88, Frimpong86 , Litmanen 88, Fabinho gold, Origi, Bergwijn WK, Haaland gold en Bale.
Verder op de andere bank nog 268k.
Ingame wissel ik tussen bovenstaande opstelling en 4-2-3-1, met Van Persie in de spits, daarachter Payet en Seedorf als CAM, Zidane daar als CAM weer achter en dan De Jong en Wijnaldum.
Hebben jullie tips om dit team aan te sterken? Ik denk zelf dat rustig sparen een prima idee is (of een toty te packen).
Je haalt een trauma naar boven waarin ik Klose kreeg uit zo’n SBC, deze weer in de SBC stopte en weer Klose kreegOekol schreef op maandag 23 januari 2023 @ 19:27:

Qua casino-SBC's zit ik dit jaar echt hopeloos. Kluivert, Litmanen, Crouch. En voor de Ultimate Edition kreeg ik aan het begin nog een mooie OTW: Tyler Adams van Leeds. Die staat nog steeds op 81 ratingProsac schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:54:
[...]
Je haalt een trauma naar boven waarin ik Klose kreeg uit zo’n SBC, deze weer in de SBC stopte en weer Klose kreeg

Mijn 40 packs jeuken wel echt verschrikkelijk trouwens. Maar ik ga echt wachten tot dit weekend met openen.
Waar ik wel van baal is dat je dus blijkbaar pas ergens op de maandag een beetje extra SBC’s krijgt om de lage dubbelen in kwijt te kunnen. Dus het is wel echt een kwestie van heel veel geduld.
Waar ik wel van baal is dat je dus blijkbaar pas ergens op de maandag een beetje extra SBC’s krijgt om de lage dubbelen in kwijt te kunnen. Dus het is wel echt een kwestie van heel veel geduld.
Ik denk dat ik wacht met die Bale SBC tot vrijdag/zaterdag. Dan kan ik daar alvast wat dubbelen in kwijt. Misschien staan er nog meer van dat soort SBC's open. Als je die voltooit kun je ze weer in een betere SBC gooien (Pogba, Mbappe misschien).Prosac schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:57:
Mijn 40 packs jeuken wel echt verschrikkelijk trouwens. Maar ik ga echt wachten tot dit weekend met openen.
91 packs nu, maar ook veel van die nutteloze ertussen (small electrum, 2x81, etc.)
[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 24-01-2023 09:59 ]
Same, ik vind Zidane ook een goede b2b speler. Ik speel 4222 en hij speelt bij mij op cvm met instructies om mee naar voren te gaan. Voor de goal is hij gevaarlijk, maar zijn passing is ook echt heel goed. Ik vind hem behoorlijk compleet, heeft alles wat ik graag zie in een b2b speler.Valandil schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:44:
[...]
Ik heb ook Zidane, maar vind hem veel beter als een b2b middenvelder dan als CAM.
Kroos zit bij mij inmiddels op de bank en Zidane is echt 3 klasse beter.
De dynamische spelersSpeculaes schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:56:
[...]
Qua casino-SBC's zit ik dit jaar echt hopeloos. Kluivert, Litmanen, Crouch. En voor de Ultimate Edition kreeg ik aan het begin nog een mooie OTW: Tyler Adams van Leeds. Die staat nog steeds op 81 rating

Ik had een “prima” december
World Cup PTG gekocht: Gnabry, Milinkovic-Savic en Lukaku. Gelukkig wou ik niet de rest van mijn geld in Goretzka steken. :’)
Showdown Upamecano gedaan.
Die nutteloze allemaal gewoon gedurende deze dagen al geopend. Heb je dat gedoe allemaal niet tijdens aankomend weekend. Heb hier 40 packs staan, allemaal spelerspakketten van minimaal 50k en hoger.Robbio85 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:58:
[...]
Ik denk dat ik wacht met die Bale SBC tot vrijdag/zaterdag. Dan kan ik daar alvast wat dubbelen in kwijt. Misschien staan er nog meer van dat soort SBC's open. Als je die voltooit kun je ze weer in een betere SBC gooien (Pogba, Mbappe misschien).
91 packs nu, maar ook veel van die nutteloze ertussen (small electrum, 2x81, etc.)
Oh, die lage packs open ik allemaal wel. De multipacks met 25x83+ en 84+ of dubbele 85+ laat ik allemaal dicht. Met lage packs doe ik die multileague-SBC’s en nu die middenvelderpacks/danwel premium league SBC’sRobbio85 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:58:
[...]
Ik denk dat ik wacht met die Bale SBC tot vrijdag/zaterdag. Dan kan ik daar alvast wat dubbelen in kwijt. Misschien staan er nog meer van dat soort SBC's open. Als je die voltooit kun je ze weer in een betere SBC gooien (Pogba, Mbappe misschien).
Denk dat mijn club zoveel mogelijk leeg gaat voor het geweld van TOTY-totaal los barst.
Hahaha hou op. Heb nu alle drie teams klaarstaan. Volledig fodder, alleen 14k besteed aan een totw speler aangezien de rode kaartjes niet tellen (helaas).Prosac schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:54:
[...]
Je haalt een trauma naar boven waarin ik Klose kreeg uit zo’n SBC, deze weer in de SBC stopte en weer Klose kreeg
Die Frenkie de Jong kaartSpeculaes schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:53:
[Afbeelding]
Mijn huidige team. Op de bank nog De Ligt OTW 88, Frimpong86 , Litmanen 88, Fabinho gold, Origi, Bergwijn WK, Haaland gold en Bale.
Verder op de andere bank nog 268k.
Ingame wissel ik tussen bovenstaande opstelling en 4-2-3-1, met Van Persie in de spits, daarachter Payet en Seedorf als CAM, Zidane daar als CAM weer achter en dan De Jong en Wijnaldum.
Hebben jullie tips om dit team aan te sterken? Ik denk zelf dat rustig sparen een prima idee is (of een toty te packen).
Heel lang zijn gouden kaartje gebruikt. Hele fijne speler.
Die staat nog hoog op mijn lijstje, maar met slechts 100k aan coins ben ik nog heel ver verwijderd om deze te kunnen aanschaffen.
wijze woorden