Thx, ik schrok al. Ik dacht een denkfoutje gemaakt te hebben. Maar op de PS staat het gelukkig allemaal goed.LukeSpangas schreef op zondag 20 november 2022 @ 07:05:
[...]
Ja dat is een glitch. Die worldcup hero's staan in de app op 0 chem, maar op console gewoon op 3....
Er zit nu wel erg veel content in de game - heb niet eens tijd gehad om m'n Frenkie de Jong Path to Glory te proberen.
Wel al lekker winst op kunnen maken.
Ben maar even bezig gegaan met die SB Swaps met ARG, BRA, ENG en SPA, haha. Verloor met het Braziliaans team gewoon met 5-3 van een 78-rated/0 chem-team.
Squad Battles lijken echt buffed ten opzichte van vorig jaar. Dan walste je gewoon met 12-0 op Wereldklasse over zo'n team heen. Ach ja...
Ben nog aan het twijfelen om Aké te halen. Leuk voor m'n PL-team, maar ook voor m'n NL Squad.
Ben maar even bezig gegaan met die SB Swaps met ARG, BRA, ENG en SPA, haha. Verloor met het Braziliaans team gewoon met 5-3 van een 78-rated/0 chem-team.
Ben nog aan het twijfelen om Aké te halen. Leuk voor m'n PL-team, maar ook voor m'n NL Squad.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Noppert in oranjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Kom op EA doe een speciaal kaartje van hem en haal die cillissen eruit pls.
Nederland in rep en roerfifanoob schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:15:
Noppert in oranjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Noppert gaat de 0 houden dus komt helemaal goed. Oh wat is dit prachtig, ik ben er echt trots opGurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:21:
[...]
Nederland in rep en roerGenieten dit. Zei LvG dat ie geen extra druk op spelers wilde leggen?
Met deze keuze gaat natuurlijk elke popiejopie op TV bij elk mogelijk foutje Noppert helemaal afmaken natuurlijk.
Dit voegt zeker een extra dimensie toe aan Oranje kijkenfifanoob schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:22:
[...]
Noppert gaat de 0 houden dus komt helemaal goed. Oh wat is dit prachtig, ik ben er echt trots op
Ik wist eerst niet wie die Noppert was, maar ik las vanochtend een interview met hem op nu.nl en nu ben ik ook #team Noppert.
Maar ff serieus denken jullie dat NL de eerste pot wint? Ik kocht Frenkie de Jong voor 445k, hij is nu 650k waard, maar als NL niet wint kakt ie zo in. Senegal is niet de minste geloof ik?
Maar ff serieus denken jullie dat NL de eerste pot wint? Ik kocht Frenkie de Jong voor 445k, hij is nu 650k waard, maar als NL niet wint kakt ie zo in. Senegal is niet de minste geloof ik?
Senegal rollen we op joh. Mané ook nog eens niet erbij. Plus we hoeven nu maar 1x te scoren om te winnen.Capsaicin schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:29:
Ik wist eerst niet wie die Noppert was, maar ik las vanochtend een interview met hem op nu.nl en nu ben ik ook #team Noppert.
[ Voor 4% gewijzigd door Gurbuh op 20-11-2022 13:31 ]
In Noppert we trust!Gurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:30:
[...]
Senegal rollen we op joh. Mané ook nog eens niet erbij. Plus we hoeven nu maar 1x te scoren om te winnen.
Senegal heeft wel een sterk team hoor. Ik sluit niet uit dat het 0-0 blijft.Capsaicin schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:29:
90+5 Noppert mee naar voren: BAMMMfifanoob schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:41:
[...]
Senegal heeft wel een sterk team hoor. Ik sluit niet uit dat het 0-0 blijft.
Typisch Nederlands om te zeggen dat we Senegal wel ff oprollen. Ik zie het nog niet 1-2-3 gebeuren.Capsaicin schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:29:
Oprollen is misschien wat optimistisch, maar ik ben gewoon nooit zo onder de indruk van dit soort teams die effectief met 3 CDMs spelen. Ze hebben imo, net als bijvoorbeeld Nigeria, teveel dezelfde types en weinig vaardige technische passers. Dus geen types als KDB, Frenkie, Bellingham bijv.Moody2204 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:51:
[...]
Typisch Nederlands om te zeggen dat we Senegal wel ff oprollen. Ik zie het nog niet 1-2-3 gebeuren.
Eens hoor, qua tactische spelers hebben ze daar te weinig van. Maar als je hun opstelling kijkt. Bijna al die spelers spelen in top competities.Gurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:01:
[...]
Oprollen is misschien wat optimistisch, maar ik ben gewoon nooit zo onder de indruk van dit soort teams die effectief met 3 CDMs spelen. Ze hebben imo, net als bijvoorbeeld Nigeria, teveel dezelfde types en weinig vaardige technische passers. Dus geen types als KDB, Frenkie, Bellingham bijv.
Je moet zo'n wedstrijd winnen op tactiek, want fysiek gaan we het afleggen. Maar voordat je op tactiek kan winnen moet je zelf als team ook wel goed op elkaar ingespeeld zijn en het is allemaal erg kort dag qua voorbereiding.
En dan zit je nog met het klimaat daar, geen idee hoe de spelers daarop reageren. Tuurlijk tegenstander heeft daar ook last van maar ik denk dat zij er toch iets meer gewend aan zijn ivm hun afkomst.
Gaat wel lastige pot worden tegen senegal, de Afrika cup win je niet zo heel makkelijk he.
We hebben geluk dat Mane geblesseerd is, we moeten het wel kunnen winnen maar kan ook wel is nagel bijten worden morgen
Wat gaan jullie trouwens met die world cup tokens doen? hoor veel dat meeste mensen voor de 3x 20 84+ gaan, maar dan bewaren tot TOTY in de packs zitten, heeft iedereen zoveel geduld?
Ik ga denk ik voor Cafu, dat is wel een endgame RB en dan zien of ik 20 daarna kan sparen om die 3x20 84+ voor de TOTY te gebruiken.
We hebben geluk dat Mane geblesseerd is, we moeten het wel kunnen winnen maar kan ook wel is nagel bijten worden morgen
Wat gaan jullie trouwens met die world cup tokens doen? hoor veel dat meeste mensen voor de 3x 20 84+ gaan, maar dan bewaren tot TOTY in de packs zitten, heeft iedereen zoveel geduld?
Ik ga denk ik voor Cafu, dat is wel een endgame RB en dan zien of ik 20 daarna kan sparen om die 3x20 84+ voor de TOTY te gebruiken.
[ Voor 91% gewijzigd door Stylze op 20-11-2022 14:35 ]
Playstation 5
Nou ja wel vooral tegen datzelfde soort teams. Dus is een heel ander type toernooi imo.Stylze schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:31:
Gaat wel lastige pot worden tegen senegal, de Afrika cup win je niet zo heel makkelijk he.
We hebben geluk dat Mane geblesseerd is, we moeten het wel kunnen winnen maar kan ook wel is nagel bijten worden morgen.
Vind teams als Senegal altijd het gevaarlijkste om tegen te spelen.
Spelen vaak alleen maar puur op kracht dus daar moet je totaal niet in mee gaan. Die verdedigers en middenvelders van Senegal zijn pure slopers.
NL en NL clubs kunnen vaak heel slecht met dit soort spel omgaan.
We zullen het zien. Weet wel dat ik vrij weinig met dit WK heb. Totaal geen wk gevoel.
Spelen vaak alleen maar puur op kracht dus daar moet je totaal niet in mee gaan. Die verdedigers en middenvelders van Senegal zijn pure slopers.
NL en NL clubs kunnen vaak heel slecht met dit soort spel omgaan.
We zullen het zien. Weet wel dat ik vrij weinig met dit WK heb. Totaal geen wk gevoel.
Dat klopt, maar zulk soort teams kunnen je het knap lastig maken door fysieke kracht en flink in de weg te lopen.Gurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:01:
[...]
Oprollen is misschien wat optimistisch, maar ik ben gewoon nooit zo onder de indruk van dit soort teams die effectief met 3 CDMs spelen. Ze hebben imo, net als bijvoorbeeld Nigeria, teveel dezelfde types en weinig vaardige technische passers. Dus geen types als KDB, Frenkie, Bellingham bijv.
Wc Bruno gepackt, twijfel wie ik er moet inzetten. 85 Seedorf of hem. Ontloopt elkaar weinig, hopen dat Brazilië ver komt kan hij paar mooie upgrades krijgen.
Wk begint wel lekker dubieus, zuiver doelpunt van ecuador wordt buitenspel gegeven:)
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 20-11-2022 17:15 ]
Playstation 5
Als Ecuador maar wint met 2-0 , dan begint me wk poule goedStylze schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:13:
Wk begint wel lekker dubieus, zuiver doelpunt van equador wordt buitenspel gegeven:)
Als ze alle tegendoelpunten voor qatar gaan afkeuren gaat dat lastig worden hahaTraeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:14:
[...]
Als Ecuador maar wint met 2-0 , dan begint me wk poule goed
Playstation 5
GoedmakertjeStylze schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:15:
[...]
Als ze alle tegendoelpunten voor qatar gaan afkeuren gaat dat lastig worden haha
Die Valencia durft niet eens te juichen joh.
Nee dan word vanavond ineens ze hotel kamer binnen gevallenGurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:18:
Die keeper is volgende week ook ineens verdwenen waarschijnlijk.Traeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:20:
[...]
Nee dan word vanavond ineens ze hotel kamer binnen gevallen
Hoe sneller Qatar eruit is hoe beter, kunnen we gewoon gaan voetballen.
Omdat ze in de 2e helft het natuurlijk weg moeten geven voor die 3-1Gurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:18:
5de klasse bier elftal kan nog een betere keeper leveren. Die gozer kan er geen klote van.Gurbuh schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:23:
[...]
Die keeper is volgende week ook ineens verdwenen waarschijnlijk.
Hoe sneller Qatar eruit is hoe beter, kunnen we gewoon gaan voetballen.
Indd hoop dat ze nooit meer zo’n land kiezen voor een wk.
Idd, hele voorprogramma van de nos ging over de mensen rechten in plaats van het voetbal, wat logisch is maar je wordt langzamerhand wel een depressie in gelult als je de tv aanzet. Mag toch toch wel een beetje over voetbal gaan ook, hopelijk gaan ze dit niet elke dag doen anders ga ik wel naar een andere zender zoeken om het te kijken.Traeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:28:
[...]
5de klasse bier elftal kan nog een betere keeper leveren. Die gozer kan er geen klote van.
Indd hoop dat ze nooit meer zo’n land kiezen voor een wk.
Playstation 5
Naja daarom totaal geen wk gevoel. Gaat alleen maar om zaken buiten het voetbal om.Stylze schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:40:
[...]
Idd, hele voorprogramma van de nos ging over de mensen rechten in plaats van het voetbal, wat logisch is maar je wordt langzamerhand wel een depressie in gelult als je de tv aanzet. Mag toch toch wel een beetje over voetbal gaan ook, hopelijk gaan ze dit niet elke dag doen anders ga ik wel naar een andere zender zoeken om het te kijken.
In de winter, kut tijden qua wedstrijden dat ik nog aan het werk ben en het elftal van nl heb ik momenteel echt helemaal niks mee.
Niet genoeg Feyenoorders heTraeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:50:
[...]
en het elftal van nl heb ik momenteel echt helemaal niks mee.
Feyenoorders zijn geen prijzenpakkers, dus prima om er minder van te hebben
Ja ik snap dat er wat aandacht moet zijn voor die andere zaken maar ze hebben vanmiddag anderhalf uur van het uur en 3 kwartier durende wk voorprogramma gevuld met die zaken..Traeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:50:
[...]
Naja daarom totaal geen wk gevoel. Gaat alleen maar om zaken buiten het voetbal om.
In de winter, kut tijden qua wedstrijden dat ik nog aan het werk ben en het elftal van nl heb ik momenteel echt helemaal niks mee.
Ze geven de kijker uberhaubt geen keuze om van het wk te genieten, we moeten allemaal maar chagrijnig voor de tv gaan zitten.
Nja heb wel wat wc swaps gedaan met tv op achtergrond daardoor
Playstation 5
Volgens mij was dat voornamelijk vandaag, als inleiding en om het toch even aan te stippen. En dan vanaf nu meer gefocused op het voetbal. Tenzij er natuurlijk hele gekke dingen gebeuren.
Flash-SBC voor de rust. Zag het toevallig. Je hebt de 2e helft om hem af te ronden voor een elektrum pakketje
Buiten justin heeft de rest er ook niks te zoeken dus prima
Hoop voor noppert dat hij het goed gaat doen, alleen als hij 1 blunder maakt valt hele land over hem heen. En misschien wel einde carrière.
Gewoon weer met die slak blind gaan starten, cv waarschijnlijk timber. Daar kan je beter de ligt of de vrij neer zetten. Veel meer ervaring en gewoon betere verdedigers.
Praten wel verder aan einde van het jaarSleehond schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:54:
[...]
Feyenoorders zijn geen prijzenpakkers, dus prima om er minder van te hebben
Staan momenteel bovenaan wat niemand had verwacht
Beetje net zoals met F1 op zaterdag met de kwalificatie worden de prijzen niet verdeeld. Tijdens de winterstop ook nietTraeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:13:
[...]
Praten wel verder aan einde van het jaar![]()
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Tja of je derde staat op 10 punten of eerste maakt voor mij nogal verschil.Oekol schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:18:
[...]
Beetje net zoals met F1 op zaterdag met de kwalificatie worden de prijzen niet verdeeld. Tijdens de winterstop ook niet
Maar je hebt gelijk, daarom kan ik nog wel blij zijn dat we boven aanstaan. We hebben meer dan de helft van ons elftal verkocht
Oh vind ik ook knap hoorTraeces schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:13:
[...]
Praten wel verder aan einde van het jaar![]()
Denk alleen dat Ajax of PSV alsnog de titel pakt d.m.v. meer ervaring.
Ben gewoon realistisch hoor. Zeg het hele jaar al dat Ajax of psv kampioen word. Meer geld te besteden en gewoon betere spelers.Sleehond schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:28:
[...]
Oh vind ik ook knap hoor
Denk alleen dat Ajax of PSV alsnog de titel pakt d.m.v. meer ervaring.
Ons elftal is ook totaal niet in balans missen volledig een verdedigende middenvelder. Veel te veel kansen nodig om te scoren ook.
Als Ajax nog wat wil moeten ze wel Schreuder eruit kieperen. Die zegt dat er zoveel wisselingen waren dat het wel een maand of 3 kon duren voor het een team werd. Terwijl Slot het binnen een maand al voor elkaar had met nog veel meer wisselingen!
Quatar stelt echt niks voor inderdaad. Ik hoorde dat ze al een jaar bij elkaar zijn om op te leiden voor dit WK... weet niet wat ze dan gedaan hebben...
Weer ff over Fifa: hoe zit het met totw spelers voor komende WL? Worden dat nu de opvallende spelers van dit WK?
Quatar stelt echt niks voor inderdaad. Ik hoorde dat ze al een jaar bij elkaar zijn om op te leiden voor dit WK... weet niet wat ze dan gedaan hebben...
Weer ff over Fifa: hoe zit het met totw spelers voor komende WL? Worden dat nu de opvallende spelers van dit WK?
Want Max pakte gisteren pole en vandaag de overwinning.. of was het sarcastisch?Oekol schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:18:
[...]
Beetje net zoals met F1 op zaterdag met de kwalificatie worden de prijzen niet verdeeld. Tijdens de winterstop ook niet
Max heeft meer overwinningen dan Leclerc waarbij Leclerc vanaf pole startteRhain schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:38:
[...]
Want Max pakte gisteren pole en vandaag de overwinning.. of was het sarcastisch?
Overigens is het FUT topic in een offtopic slowchat beland
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 20-11-2022 21:03 ]
Het een sluit het ander niet uit toch? Of beter gezegd, het een is totaal geen garantie voor 't ander. Max kan pole pakken en uitvallen. Feyenoord kan winterkampioen worden en 6e worden.Rhain schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:38:
[...]
Want Max pakte gisteren pole en vandaag de overwinning.. of was het sarcastisch?
Overigens zeer knap met bijna geheel nieuw elftal!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zegt een hoop over fifa23 en de content denk ik (aangezien het niet over fifa gaat)dutchgio schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:02:
[...]
Overigens is het FUT topic in een offtopic slowchat beland
[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 20-11-2022 21:18 ]
Sinds 2 weken weer wat potjes gespeeld maar snel weer uitgezet. Kan me gewoon niet meer motiveren om fifa te spelen.Augy schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:17:
[...]
Zegt een hoop over fifa23 en de content denk ik (aangezien het niet over fifa gaat)
Wat simpele friendlys gespeeld en direct weer dat schijtvoetbal en toxic gedrag. Geen zin om me vrije tijd daar aan te besteden
Nee, we krijgen player picks en minimaal x rated speler pakjes:Moody2204 schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:51:
Als Ajax nog wat wil moeten ze wel Schreuder eruit kieperen. Die zegt dat er zoveel wisselingen waren dat het wel een maand of 3 kon duren voor het een team werd. Terwijl Slot het binnen een maand al voor elkaar had met nog veel meer wisselingen!
https://twitter.com/futsheriff/status/1590764494770556928
De 84 if's van deze week kun je voor discard waarde kopen. Als ze uit packs gaan en een sbc ze vereist kan de waarde stijgen. Zo niet kun je ze direct discarden en maak je geen verlies. Ik heb er een stuk of 10 gekocht.
Wou nog een path to glory jaart halen voor de fun met het wk, heb nog een goede lva nodig, carrasco of grealish doen?
Carrasco lijkt nu iets betere kaart maar heb het gevoel dat engeland verder gaat komen op wk:)
Carrasco lijkt nu iets betere kaart maar heb het gevoel dat engeland verder gaat komen op wk:)
Playstation 5
Momenteel is het echt een pace-game, dus dan zou ik voor Carrasco gaan. Je kan ook beide doen, just in case.
Zat ik ook aan te denken haha maar heb wel war cash nodig nog om fodder te kopen voor world cup hero sbc.Prosac schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:51:
Momenteel is het echt een pace-game, dus dan zou ik voor Carrasco gaan. Je kan ook beide doen, just in case.
Wel jammer dat het weer echt een pace game is geworden maakt de potjes er niet leuker van iedereen speelt nu op de zelfde manier, voor de patch was er veel variatie.
[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 21-11-2022 09:56 ]
Playstation 5
Nou ik vond het best meevallen in de wl bij mij werd er redelijk hetzelfde gespeeld als andere weken. Kwam nog steeds heel veel haaland en cr7 tegen met lengthy. En dat werkte prima voor mijn tegenstander.Prosac schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:51:
Verder is fifa altijd een pace-game geweest, ook voor de update was het een pace-game, niet voor niks dat iedereen graag lengthy spelers koos/kiest, ivm pace
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 21-11-2022 10:01 ]
MIsschien ook wel, maar je zag voor de update toch veel variatie qua spelers, ook voorin. Tenzij je Haaland had/kon betalen.fifanoob schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:01:
[...]
Nou ik vond het best meevallen in de wl bij mij werd er redelijk hetzelfde gespeeld als andere weken. Kwam nog steeds heel veel haaland en cr7 tegen met lengthy. En dat werkte prima voor mijn tegenstander.
Verder is fifa altijd een pace-game geweest, ook voor de update was het een pace-game, niet voor niks dat iedereen graag lengthy spelers koos/kiest, ivm pace
Ik zie nu toch vooral de zo snel mogelijke ventjes voorin lopen. Veel mensen pauzeren na de eerste goal en gooien Al Owairan erin. Ik vind gemiddeld genomen het geen leuke potjes meer sinds de update. En misschien is het perceptie of wennen, maar het voelt echt alsof ik net het spel heb geïnstalleerd en net begin.
Je moet echt heel defensief spelen om die snelheid wat te kunnen counteren. Verdedigers lijken alleen nut te hebben met shadow, want hoe goed ze ook defensief kunnen positioneren, op een gegeven moment glipt zo’n snel dribbelaartje er altijd wel een keer doorheen en verlies je ondanks overwicht alsnog na 2 kansen tegen.
Ook dat is realistisch, maar overkomt me deze week echt te veel.
Terwijl ik tot de update gewoon vooral leuke potjes had, ook degene die ik verloor. Lekker passen. Nu ben je vooral maar aan het breien om die 8/9 mans muur open te breken en te hopen dat je niet de bal al te gemakkelijk verliest zodat Vinicius, Govou of Al Owairan er langs kan rennen.
Nogmaals, als snelle spelers door een foutje gingen vertragen, dan is het terecht dat dit gewijzigd is. Gevolg is echter dat het spel weer lijkt op een van de redenen waarom ik niet FIFA22 kocht.
Er moet nog wel wat tweaking plaats vinden naar mijn mening. Dat positioneel sterke verdedigers beter kunnen counteren tegen die snelheid bv.
Het kan toch niet zo zijn dat bv een Kroos (geweldige speler!) in principe onbruikbaar is omdat hij qua snelheid totaal niet mee kan. Dat compenseert zijn passing helaas nauwelijks op dit moment. Of een Kohler zelfs met een shadow eigenlijk geen optie is, tenzij je ook ultradefensief gaan counteren.
Edit: Even ter aanvulling, ik was geen “Lengthy-hoer” maar de pre-patch maakte wel dat je bijvoorbeeld ook qua teamgeest andere keuze kon maken en niet als eerste naar de pure snelheid hoefde te kijken voor je vleugels en spitsen.
En dan kunnen veel YouTubers wel zeggen dat het allemaal wel meevalt, toch zie ik ingame iets heel anders gebeuren.
[ Voor 6% gewijzigd door Prosac op 21-11-2022 10:26 ]
Bruno is ook nog een leuke path to glory om te halen, wel wat duurder maar brazilie kan wel het wk winnen dan is het meteen een endgame kaart.
Fomo is weer groot:)
Iedereen ziet af van de one love aanvoerdersband, fifa geeft alle spelers die het dragen namelijk een gele kaart
Die infantino is echt een idioot, woont ook gewoon lekker in qatar, totaal niet dubieus ofzo
Fomo is weer groot:)
Iedereen ziet af van de one love aanvoerdersband, fifa geeft alle spelers die het dragen namelijk een gele kaart
Die infantino is echt een idioot, woont ook gewoon lekker in qatar, totaal niet dubieus ofzo
[ Voor 39% gewijzigd door Stylze op 21-11-2022 11:05 ]
Playstation 5
Ik snap je wel hoor dat het jammer is dat vele spelers niet meer bruikbaar zijn. Of najah ze zijn wel bruikbaar, maar je loopt gewoon achter de feiten aan op mensen die de betere spelers wel gebruiken.Prosac schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:17:
[...]
MIsschien ook wel, maar je zag voor de update toch veel variatie qua spelers, ook voorin. Tenzij je Haaland had/kon betalen.![]()
Ik zie nu toch vooral de zo snel mogelijke ventjes voorin lopen. Veel mensen pauzeren na de eerste goal en gooien Al Owairan erin. Ik vind gemiddeld genomen het geen leuke potjes meer sinds de update. En misschien is het perceptie of wennen, maar het voelt echt alsof ik net het spel heb geïnstalleerd en net begin.
Je moet echt heel defensief spelen om die snelheid wat te kunnen counteren. Verdedigers lijken alleen nut te hebben met shadow, want hoe goed ze ook defensief kunnen positioneren, op een gegeven moment glipt zo’n snel dribbelaartje er altijd wel een keer doorheen en verlies je ondanks overwicht alsnog na 2 kansen tegen.
Ook dat is realistisch, maar overkomt me deze week echt te veel.
Terwijl ik tot de update gewoon vooral leuke potjes had, ook degene die ik verloor. Lekker passen. Nu ben je vooral maar aan het breien om die 8/9 mans muur open te breken en te hopen dat je niet de bal al te gemakkelijk verliest zodat Vinicius, Govou of Al Owairan er langs kan rennen.
Nogmaals, als snelle spelers door een foutje gingen vertragen, dan is het terecht dat dit gewijzigd is. Gevolg is echter dat het spel weer lijkt op een van de redenen waarom ik niet FIFA22 kocht.
Er moet nog wel wat tweaking plaats vinden naar mijn mening. Dat positioneel sterke verdedigers beter kunnen counteren tegen die snelheid bv.
Het kan toch niet zo zijn dat bv een Kroos (geweldige speler!) in principe onbruikbaar is omdat hij qua snelheid totaal niet mee kan. Dat compenseert zijn passing helaas nauwelijks op dit moment. Of een Kohler zelfs met een shadow eigenlijk geen optie is, tenzij je ook ultradefensief gaan counteren.
Edit: Even ter aanvulling, ik was geen “Lengthy-hoer” maar de pre-patch maakte wel dat je bijvoorbeeld ook qua teamgeest andere keuze kon maken en niet als eerste naar de pure snelheid hoefde te kijken voor je vleugels en spitsen.
En dan kunnen veel YouTubers wel zeggen dat het allemaal wel meevalt, toch zie ik ingame iets heel anders gebeuren.
Maar ja het is wel een beetje hoe het werkt.
Als ik 5 middenvelders moet opnoemen zou Kroos daar ook nooit in voorkomen. Ik zou hem in het echt ook niet in mijn team willen omdat hij niet in mijn visie zou passen.
Het probleem is gewoon in fifa dat iedereen de beste wil zijn en daarvoor veel over hebben. Ze kiezen dus bijna allemaal de meta spelers, doe je dat niet, sta je al beetje 0-1 achter. Als je zelf goed genoeg bent is daar wel mee te spelen. Maar aangezien je matchmaking hebt wordt het al snel moeilijk om niet met zulke spelers spelen en wel mee te kunnen qua niveau.
Is hetzelfde met de opstelling. Ik ben echt een liefhebber van 433 ( 4 ) met cam dus, maar ik kwam toen echt vast te zitten in div3, toen overgestapt op 4222 ivm 2 spitsen, en nu zit ik div1, bijna alweer elite.
Is 433 dan geen meta? Voor mij in elk geval niet, net zoals Kroos voor mij ook geen meta speler is en 80% van de fifa community speelt hetzelfde ( komt door youtube etc ) en dus zie je dat soort spelers ook bijna nooit tegen je. Puur omdat men weet dat je met zulke spelers eigenlijk al 0-1 achter staat en men is te geil op winnen.
Ik zelf heb bv cr7 untradeable gepackt, al voordat ik mbappe had en dus toen lengthy nog echt voordeel was. Maar ik weigerde om hem op te stellen. Dat gaat tegen mijn principes in, maar ik wist ook dat ik daardoor het mijzelf wel moeilijker maakte. Ik had immers een speler in de club die beter was dan mijn eigen spits maar toch niet wil gebruiken
Dus nogmaals ik snap je echt wel, maar dit is gewoon een logische gevolg in de game wat ik persoonlijk wel realistischer vindt.
Je hebt deels gelijk, maar de verandering is te groot ik heb ingekocht kwa spelers ivm de Gameplay en nu zijn de meeste onbruikbaar en maak ik enorm veel verlies en heb geld niet voor metafifanoob schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:11:
[...]
Ik snap je wel hoor dat het jammer is dat vele spelers niet meer bruikbaar zijn. Of najah ze zijn wel bruikbaar, maar je loopt gewoon achter de feiten aan op mensen die de betere spelers wel gebruiken.
Maar ja het is wel een beetje hoe het werkt.
Als ik 5 middenvelders moet opnoemen zou Kroos daar ook nooit in voorkomen. Ik zou hem in het echt ook niet in mijn team willen omdat hij niet in mijn visie zou passen.
Het probleem is gewoon in fifa dat iedereen de beste wil zijn en daarvoor veel over hebben. Ze kiezen dus bijna allemaal de meta spelers, doe je dat niet, sta je al beetje 0-1 achter. Als je zelf goed genoeg bent is daar wel mee te spelen. Maar aangezien je matchmaking hebt wordt het al snel moeilijk om niet met zulke spelers spelen en wel mee te kunnen qua niveau.
Is hetzelfde met de opstelling. Ik ben echt een liefhebber van 433 ( 4 ) met cam dus, maar ik kwam toen echt vast te zitten in div3, toen overgestapt op 4222 ivm 2 spitsen, en nu zit ik div1, bijna alweer elite.
Is 433 dan geen meta? Voor mij in elk geval niet, net zoals Kroos voor mij ook geen meta speler is en 80% van de fifa community speelt hetzelfde ( komt door youtube etc ) en dus zie je dat soort spelers ook bijna nooit tegen je. Puur omdat men weet dat je met zulke spelers eigenlijk al 0-1 achter staat en men is te geil op winnen.
Ik zelf heb bv cr7 untradeable gepackt, al voordat ik mbappe had en dus toen lengthy nog echt voordeel was. Maar ik weigerde om hem op te stellen. Dat gaat tegen mijn principes in, maar ik wist ook dat ik daardoor het mijzelf wel moeilijker maakte. Ik had immers een speler in de club die beter was dan mijn eigen spits maar toch niet wil gebruiken
Dus nogmaals ik snap je echt wel, maar dit is gewoon een logische gevolg in de game wat ik persoonlijk wel realistischer vindt.
En ivm realistisch kroos snap ik wel idd
Maar is sheraldo Becker beter dan Lewa en haaland in het echt omdat becker sneller is?
Je speelt liever me een lukoki van 2 jaar terug ivm tadic in vorm die langzaam is
Als je in de WL quit, wordt dit gezien als een verlies en krijg je dus makkelijkere tegenstanders. (Voorheen werden quits niet als verlies geregistreerd en kreeg je lastigere tegenstanders)
https://www.reddit.com/r/...fa23_decrement_your_form/
https://www.reddit.com/r/...fa23_decrement_your_form/
Ja dat jij daardoor verlies hebt gemaakt is heel kut maar daar heeft EA gewoon schijt aan. Ben ik het natuurlijk niet mee eens, maar zo werken die lui nou eenmaal.Markvd1984 schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:22:
[...]
Je hebt deels gelijk, maar de verandering is te groot ik heb ingekocht kwa spelers ivm de Gameplay en nu zijn de meeste onbruikbaar en maak ik enorm veel verlies en heb geld niet voor meta
En ivm realistisch kroos snap ik wel idd
Maar is sheraldo Becker beter dan Lewa en haaland in het echt omdat becker sneller is?
Je speelt liever me een lukoki van 2 jaar terug ivm tadic in vorm die langzaam is
En die spelers zijn niet opeens onbruikbaar, het is dat andere spelers nu beter tot hun recht komen.
Becker is beter als je ver van de goal afspeelt, speel je dicht op de goal en sta je continu in de 16 tegenstander dan heb ik liever lew.
Maar haaland is alsnog de beste van die 3 en ook na de update. Ik heb liever Haaland dan becker in mijn team. Becker is wel leuk als super sub, als tegenstander al vermoeid is kan je hem in brengen.
[ Voor 9% gewijzigd door fifanoob op 21-11-2022 12:58 ]
De verwachting is volgens mij dat er vanavond een gegarandeerde Marvel HERO pack SBC komt.
Zag trouwens dat CR7 nog 'maar' 160k is op de markt. Overal op de wereld is er inflatie, behalve bij fifa ultimate team
Nog nooit was de markt zo snel, zo laag.
Zag trouwens dat CR7 nog 'maar' 160k is op de markt. Overal op de wereld is er inflatie, behalve bij fifa ultimate team
Ja ik heb wat fodder kaarten gekocht in de hoop een klein klappertje te kunnen maken. En uiteraard ga ik de sbc zelf ook doen.SterqVerhael schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:57:
De verwachting is volgens mij dat er vanavond een gegarandeerde Marvel HERO pack SBC komt.
Zag trouwens dat CR7 nog 'maar' 160k is op de markt. Overal op de wereld is er inflatie, behalve bij fifa ultimate teamNog nooit was de markt zo snel, zo laag.
Ik heb Yaya toure wc versie bijna bij elkaar verdiend. Maar het zou toch wat zijn ( net als met Cruijff waar ik voor aan het sparen was ) dat ik hem uit de sbc krijg :d
Ik zie mezekf wel weer een gk ofzo uit die sbc krijgen:) weet nog niet of ik die ga doen.
Playstation 5
Ik heb me in FIFA21 ook altijd zo vreselijk genaaid gevoeld bij die packs. twee keer Klose gepackt toen. Echt knap zoals ze het weten voor elkaar te krijgen dat je toch een dubbele krijgt, ondanks dat je maar 1 speler hebt. 
Bij de endgame waren die goedkope Icon-SBC’s wel lachen. Maar zo aan het begin van het spel is het wel zuur om je beperkte fodder in te zetten voor risico’s op troep.
Ik twijfel bv ook sterk over die 20 tokens voor een playerpick Path to Glory. Je kunt dan wel uit 5 spelers kiezen, maar ik heb Gnabry, Milinkovic en Lukaku al en wil eigenlijk alleen Goretzka. En de kans dat die uit die 5 komt is vrij klein.
Dus dan kies ik liever voor een Coman of de 20x 84+
Bij de endgame waren die goedkope Icon-SBC’s wel lachen. Maar zo aan het begin van het spel is het wel zuur om je beperkte fodder in te zetten voor risico’s op troep.
Ik twijfel bv ook sterk over die 20 tokens voor een playerpick Path to Glory. Je kunt dan wel uit 5 spelers kiezen, maar ik heb Gnabry, Milinkovic en Lukaku al en wil eigenlijk alleen Goretzka. En de kans dat die uit die 5 komt is vrij klein.
Same hier hoor. In al die jaren Fut en dat zijn er nu 5 ofzo nooit iets fatsoenlijk gepackt uit zo'n icon sbc. Dit jaar had ik hem al een tijdje klaar staan om in te leveren maar toch twijfelen. Toch best zonde van je untradeable fodder kaarten. Uit eindelijk toch gedaan en bij toeval kreeg ik gewoon 1 van de weinige icons die ik ook echt wou hebben.Prosac schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:24:
Ik heb me in FIFA21 ook altijd zo vreselijk genaaid gevoeld bij die packs. twee keer Klose gepackt toen. Echt knap zoals ze het weten voor elkaar te krijgen dat je toch een dubbele krijgt, ondanks dat je maar 1 speler hebt.
Nu kan ik daarom het makkelijker hebben als ik straks die sbc doe en ik 1 of ander kut speler krijg. Dit omdat ik al eerder heerlijke packluck heb gehad. Dat maakt het nu allemaal net even wat makkelijker ofzo.
En ach het blijft een game, beetje gokken hoort erbij
voor mij is 1 ding wel zeker, of ik pack toure of ik koop hem deze week. ;>
Als je al hebt wat je wilt, dan is het daarna gewoon lekker gokken voor de lol natuurlijk. Maar soms voel je je wel ontzettend bedonderd, zeker als je net weer zo’n YouTube sessie hebt gekeken waar de ene na de andere topper uit komt.fifanoob schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:33:
[...]
Same hier hoor. In al die jaren Fut en dat zijn er nu 5 ofzo nooit iets fatsoenlijk gepackt uit zo'n icon sbc. Dit jaar had ik hem al een tijdje klaar staan om in te leveren maar toch twijfelen. Toch best zonde van je untradeable fodder kaarten. Uit eindelijk toch gedaan en bij toeval kreeg ik gewoon 1 van de weinige icons die ik ook echt wou hebben.
Nu kan ik daarom het makkelijker hebben als ik straks die sbc doe en ik 1 of ander kut speler krijg. Dit omdat ik al eerder heerlijke packluck heb gehad. Dat maakt het nu allemaal net even wat makkelijker ofzo.
En ach het blijft een game, beetje gokken hoort erbij![]()
voor mij is 1 ding wel zeker, of ik pack toure of ik koop hem deze week. ;>
Ik deed laatst die 82+ SBC en dan komt er 2x een speler van 82 rating uitwandelen, dan wil je ook wel je controller door het scherm gooien.
Engerland doet ff potje Squad Battles op Professional.
In het Mia Khalifa International Stadion
[ Voor 30% gewijzigd door Gurbuh op 21-11-2022 15:03 ]
Engeland heeft ook wel echt een lekker team hoor, is natuurlijk maar iran maar ze houdem wel even huis zeg damn.Gurbuh schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:59:
Engerland doet ff potje Squad Battles op Professional.
Mijn nieuwe aankoop komt er ook nog even in grealish!
[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 21-11-2022 15:41 ]
Playstation 5
Op al die PTG-jongens al lekker winst gemaakt: Frankie, Grealish, Lukaku, Gnabry en +125K op Carvajal.Stylze schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:34:
[...]
Engeland heeft ook wel echt een lekker team hoor, is natuurlijk maar iran maar ze houdem wel even huis zeg damn.
Mijn nieuwe aankoop komt er ook nog even in grealish!
Nog maar even aanhouden
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Die online tokens zijn nog wel prima te doen maar die SB moet je echt uitzitten 😂
Nog 13 potjes te gaan
Nog 13 potjes te gaan
Als het even kan combineer ik ze met andere uitdagingen, zodat je een beetje dubbelop kunt scoren.Augy schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:47:
Die online tokens zijn nog wel prima te doen maar die SB moet je echt uitzitten 😂
Nog 13 potjes te gaan
Die tokens voor “ spelen” (ipv winnen) heb ik zelfs meestal gedaan door snel een paar keer te scoren en dan lekker de controller op de kop te leggen.
Heb ik idd ook gedaan, maar op een bepaald moment zijn de uitdagingen op 😂Prosac schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:54:
[...]
Als het even kan combineer ik ze met andere uitdagingen, zodat je een beetje dubbelop kunt scoren.
Die tokens voor “ spelen” (ipv winnen) heb ik zelfs meestal gedaan door snel een paar keer te scoren en dan lekker de controller op de kop te leggen.
In mijn vorige huis klonk de verwarming ongeveer zoOzz schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:26:
Vervelende trein bij Senegal-Nederland.
Gurbuh schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:27:
[...]
In mijn vorige huis klonk de verwarming ongeveer zo
Spelers lijken nog erg gespannen, hopelijk komen ze in 2e helft een beetje los, maar voorin missen we wel echt wat kwaliteit. Gaat lastig scoren worden dit wk zo, Depay zo er maar even in gooien
[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 21-11-2022 18:05 ]
Playstation 5
Ah man. Denk er hetzelfde over. Keek net nog ff na 't kaartje. Zelfs als we winnen en het een 87 rated wordt is het nog niks haha. De 86 rated wordt meh.dutchgio schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:31:
Had die Klaassen toch niet moeten doen.
Noppert 🐐
Ook de enige met een voldoende al speelde Berghuis ook niet heel slecht in t begin
Edit Gakpo
Ook de enige met een voldoende al speelde Berghuis ook niet heel slecht in t begin
Edit Gakpo
[ Voor 101% gewijzigd door Augy op 21-11-2022 18:46 ]
Is er een manier om te weten hoe Klaassen z'n kaart er uit komt te zien? Is er iets wat ze standaard doen tov van oude kaart? Alles plus X of zo?
Jij mag niet meer mee doenfifanoob schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:12:
86+ totw sbc
[Afbeelding]
Ps
Noppert is eindbaas
Ik heb zeker niks te klagen op moment
Leao duplicate -.-
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
+1Augy schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:33:
Casemiro 😂
Hoeft niet eens... Ik ben gewoon vanaf minuut 1 al gestopt met spelen.Prosac schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:54:
[...]
Als het even kan combineer ik ze met andere uitdagingen, zodat je een beetje dubbelop kunt scoren.
+2 is het volgens mij. +1 voor beide bij gelijkspel. dus opzich een koopje voor 87 rated voor sbcsOekol schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:03:
Is er een manier om te weten hoe Klaassen z'n kaart er uit komt te zien? Is er iets wat ze standaard doen tov van oude kaart? Alles plus X of zo?
Toch wel leuk om bij elke WK wedstrijd ff te kijken van hoeveel spelers je de club kunt noemen
Kom vaak een end.
Prime pakket is er ook weer.
Go USA, word dest nog bruikbaar ook 😂
Go USA, word dest nog bruikbaar ook 😂
Wtf.. elke keer als ik de 6e overwinning scoor in de swaps wordt de verbinding verbroken met FUT en heb ik de overwinning niet. 
"De servers kunnen je verzoek niet verwerken"
"De servers kunnen je verzoek niet verwerken"
/f/image/ecNJYV99ruGVtF0ysGoyVnsR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g0jLWzBexenLU1dFTsAcQAnp.jpg?f=fotoalbum_large)