[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 3 ... 120 Laatste
Acties:

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Bossie schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:40:
[...]

Ik had Hugo Lloris, maar ik ga de game niet kopen.
Hoezo niet? :P

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:43
Gaan prijzen nog stijgen of juist dalen straks met de points
Heb casimero voor 13k en b Silva voor 12k gekocht
Lijkt me redelijk goedkoop voor de ratings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Hier inmiddels een startersquad gebouwd. De spelers met het vinkje heb ik uit sbc's. De rest gekocht van mijn 'winst'. Van hieruit ga ik het proberen te upgraden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-gux3Xy9lJPl7BYFs4PMiaHPYU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ygXcduulGQd3sYq2MLxgwFK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 15:55
Tevreden met dit startteam :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgPHIEBAu_fckNhTVirit5AmRTk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3SDXlhztFa54xQ9GiM7mX3pp.jpg?f=fotoalbum_large

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Kan iemand mij vertellen waarom er spelers met een minimum biedprijs op de markt zijn? Welke natuurlijk gegarandeerd gaan zakken. Je kunt deze spelers nu niet verkopen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
saert schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:31:
Kan iemand mij vertellen waarom er spelers met een minimum biedprijs op de markt zijn? Welke natuurlijk gegarandeerd gaan zakken. Je kunt deze spelers nu niet verkopen namelijk.
EA being EA

Zit met een Kroos en een David silva die niet verkopen 🤔

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Augy schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:35:
[...]

EA being EA

Zit met een Kroos en een David silva die niet verkopen 🤔
Precies, typisch EA. Ik zit met Luis Suarez en Handanovic. Nou, die worden echt niet verkocht voor 12k. EA weer door de bocht... 8)7

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:33
Ik zie dat sommige spelers, die eigenlijk een cm zijn, dus ook naar rm kunnen. Leuke toevoeging. Denk dat deze chemistry oplossing erg leuk kan worden, je kan veel dynamischer teams maken lijkt het.

Een Isco die eigenlijk CAM is, kan dan ook LW worden. Met dit chem-systeem gaan die kaartjes voor heel veel geld over de toonbank.

M'n eerste team. Drie aankopen moeten doen, maar denk dat het niet verkeerd is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nyhd3CVxtymRPNig1lSDpj175L0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q4Raa7goqSLkGNmtqFIIDJTf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Speculaes op 24-09-2022 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:55
Moody2204 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:47:
[...]

Precies, typisch EA. Ik zit met Luis Suarez en Handanovic. Nou, die worden echt niet verkocht voor 12k. EA weer door de bocht... 8)7
Gerard Moreno 28k :')

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Speculaes schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:49:
Ik zie dat sommige spelers, die eigenlijk een cm zijn, dus ook naar rm kunnen. Leuke toevoeging. Denk dat deze chemistry oplossing erg leuk kan worden, je kan veel dynamischer teams maken lijkt het.

Een Isco die eigenlijk CAM is, kan dan ook LW worden. Met dit chem-systeem gaan die kaartjes voor heel veel geld over de toonbank.

[Afbeelding]
Ik vind het eigenlijk juist niet. Want wanneer je full chem wilt hebben ben je bijna verplicht om 3 spelers van dezelfde club + land te hebben.

Had liever het oude systeem gezien maar dan dat spelers ook geen "penalty" zouden krijgen als ze weinig chem hadden. En de nieuwe positie wijzigingen erbij.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Edit foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Wulfric92 op 24-09-2022 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
saert schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:31:
Om te voorkomen dat er al heel veel coins op de markt vrij komen vermoed ik.
Lijkt in ieder geval een bewuste actie, vrij logisch dat die spelers niet voor die extreme prijzen gaan.

• dutchgio
Speculaes schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:49:

[Afbeelding]
Ze zijn ook heel veel realistische posities vergeten, zo heeft Messi niet de CA positie.
Waarschijnlijk komen die er met promo kaarten pas bij.

Of het echt meer variatie op gaat leveren moet ik nog zien.

Het werkt ook wel meer beperkend, een LM kon je vorig jaar ook als LW, LV of met 7 chem als SP of CM gebruiken.

Nu zit je vast aan de positie die ze kunnen een tellen ze offchem meteen helemaal niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Markvd1984 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 07:56:
Gaan prijzen nog stijgen of juist dalen straks met de points
Heb casimero voor 13k en b Silva voor 12k gekocht
Lijkt me redelijk goedkoop voor de ratings
Vooral Casemiro is door zijn lage pace niet echt meta.
Daar zul je dus wel veel geduld mee moeten hebben aangezien niet veel mensen die voor de basis gaan halen en dergelijke hoge ratings voor sbcs ook pas later nodig zijn.

Maar wie er dan wel het stijgen blijft een gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:47:
[...]

Kroos 136k 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik heb ruben dias voor 137k er op staan. Wie wil hem hebben? :)

Overigens wel even scherp zijn als ea dit aan gaat passen. Want dan komt er een overflow van deze spelers. ':)

[ Voor 22% gewijzigd door DeBers op 24-09-2022 10:59 ]

• Augy
DeBers schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:59:
[...]

Ik heb ruben dias voor 137k er op staan. Wie wil hem hebben? :)

Overigens wel even scherp zijn als ea dit aan gaat passen. Want dan komt er een overflow van deze spelers. ':)
Quicksell 6k, modric gaat voor 10. Zit het te overwegen haha

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qV27C50wszN4vHeN7KoCkQ_CVto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/teKeXwebKQPW5lU7pCXDa7U4.jpg?f=fotoalbum_large
Nog even doorsparen voor een vervanger van Musiala.

• DeBers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikTQemsGaGtXj8Jts9z6m1YVrfI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y0yWrucZWbxbO0HWeZtW9xYp.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit voor nu aan zoiets te denken om mee te starten. Baku moet dan nog van rm naar ra. Zaniolo misschien als soort van cam gebruiken.

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Na een pauze van 4 jaar FUT begint het toch wel weer te kriebelen. Al zag ik wel dat je een FUT 22 club moet hebben om nu al aan de slag te gaan. Dus kan pas op launch day m'n team gaan samenstellen, helaas! Bizar wat voor teams jullie al neer kunnen zetten

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Zo ga ik ongeveer maar starten.
Wat positie kaartjes nog hebben alleen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cO6apMHY12EY-UZ_a5pLjpWJ3cA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1izx52dXpXAp1foCcMkub6BJ.jpg?f=fotoalbum_large

• dutchgio
Augy schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:51:
[...]

Quicksell 6k, modric gaat voor 10. Zit het te overwegen haha
Je kan het doen en als hij volgende week meer waard is hem terughalen.
Heb je nu ook die 6K te besteden.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Nu ik het spel nog niet kan spelen, ben ik even een aantal Twitch streams gaan kijken, maar het valt me op dat power shots OP zijn. Dit gaat online voor onrealistische uitslagen zorgen. Hadden ze eigenlijk niet in het spel moeten plaatsen.

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upy_L-x79jLasOwSBizq-Dizroo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q5NQA0XhRm2fnlMSimc8dYyy.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand idee hoe ik deze moet doen?
Exact 1 punt elke speler en 18 punten halen dat lukt toch niet

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 03:03
Wel bizar dat EA nog altijd die minimum prijzen van spelers niet heeft aangepast. Het lijkt ook compleet willekeurig te zijn welke spelers een hoge minimum prijs hebben. Lijkt niet aan rating of het meta niveau van de kaart te liggen. Zelf heb ik een Gerard Moreno en een Fofana die ik daardoor niet verkocht krijg. Die laatste ga ik dan maar in m'n eerste team gebruiken, een prima centrale middenvelder voor een starter team en ik heb ook Renato Sanches untradable gepacked. Dit team wil ik mee gaan spelen als de game uitkomt, moet nog een paar spelers halen, maar met die 4600 punten moet dat wel gaan lukken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kgPmjaLNUHtUmiNccLiyIEU5aJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EZOjduq0hY5ZQvqE4nAQsMnJ.png?f=fotoalbum_large

Het lijkt erop dat die SBC's van Hybrid Nations / Hybrid Leagues nog steeds niet gefixed zijn. Volgens mij snappen ze bij EA zelf niet helemaal hoe hun eigen nieuwe chemistry systeem werkt. Bijv. bij Around the World, 24 chem points heb je nodig met precies 2 chem per speler. Simpel rekensommetje kom je op max 22 chem punten die je kunt halen met 11 spelers.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Markvd1984 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:27:
[Afbeelding]
Iemand idee hoe ik deze moet doen?
Exact 1 punt elke speler en 18 punten halen dat lukt toch niet
Klopt, is volgens mij al 6x hier voorbij gekomen dat deze niet kloppen.

• dutchgio
Net als die gekke price ranges waarschijnlijk ook bewust om packs/coins tijdens de early access te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zo team is klaar om te starten dinsdag, alleen de chemstyles nog 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dppWseUNTuvOytFosMrQjUncwws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ncmy1ao2O0yHj1awoV3yaFPN.jpg?f=fotoalbum_large
Die laimer trouwens, 84 pace, 81 def en de 'dive into tackles' trait

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 24-09-2022 18:20 ]

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:23
Ik heb nu al een gruwelijke hekel aan dat nieuwe chemistry systeem. Het voltooien van SBCs is (naast de hierboven aangehaalde bug) gewoon compleet ruk geworden. |:(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Maurice079 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:53:
Ik heb nu al een gruwelijke hekel aan dat nieuwe chemistry systeem. Het voltooien van SBCs is (naast de hierboven aangehaalde bug) gewoon compleet ruk geworden. |:(
mwa, het is een compleet andere mindset.
Begin er een klein beetje gevoel voor te krijgen.
Of het positief of negatief is weet ik nog niet, maar je hebt geen loyalty meer waar je rekening mee hoeft te houden. Dus je kunt zo een speler kopen die je er tussen kunt plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Voor nu. Elke verandering is even wennen. Over een maand of 1, 2 weet je precies wat nodig is voor hoeveel chem.
Ik vind het juist geweldig dat we een keer andere teams kunnen gaan maken ipv altijd maar dezelfde strong links en het geklooi met formaties.

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
Hoelaat kan je meestal aan de slag met de early acces?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
daltona schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:15:
Hoelaat kan je meestal aan de slag met de early acces?
Ik gok dat het de standaard release tijd van EA is? Dus 20:00 onze tijd voor nu.

Wanneer fixen ze nou verdomme en keer dat je niet altijd die ongelooflijk bagger Comnebol kaarten animatie te zien krijgt voor elke andere animatie. Super irritant.

[ Voor 25% gewijzigd door DeBers op 24-09-2022 21:17 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Maandag 1600 op pc

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
Kan iemand anders de Hybride ll sbc ook niet inleveren? Ik blijf maar niet begrijpen wat er niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
saert schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:49:
Kan iemand anders de Hybride ll sbc ook niet inleveren? Ik blijf maar niet begrijpen wat er niet goed gaat.
Te veel chem kan nu ook he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Oke en wanneer is de early acces van PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat ik het al vrij snel prima te pakken heb, iets anders denken als normaal maar redelijk te doen...

Alle verandering is even lastig in t begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:03
Best wel simpel toch?

Spelers scoren alleen punten op de juiste positie. Ze krijgen een punt wanneer zelfde land, zelfde competitie, zelfde club. Bij 3 of meer een extra punt met een max van 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Laatst online: 11:34
tukkerterror90 schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:50:
[...]

Oke en wanneer is de early acces van PS5?
Is dat niet middernacht, van maandag op dinsdag? Ik heb nu mijn regio veranderd van mijn PS5, maar het klokje blijft dezelfde afteltijd aangeven als mijn oorspronkelijke regio. Komt dit vanwege IP adres wellicht? Zou het dan met een VPN wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Marmo schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:39:
[...]

Is dat niet middernacht, van maandag op dinsdag? Ik heb nu mijn regio veranderd van mijn PS5, maar het klokje blijft dezelfde afteltijd aangeven als mijn oorspronkelijke regio. Komt dit vanwege IP adres wellicht? Zou het dan met een VPN wel werken?
Alleen regio lijkt me niet genoeg nee. VPN komt al dichter in de buurt, maar mogelijk moe(s)t je account ook NZ/AUS zijn vanaf het begin...

edit: dit is voor PS, voor XBOX schijnt het te werken als je de regio veranderd en je Xbox reset.

[ Voor 8% gewijzigd door Gurbuh op 25-09-2022 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Ik zal er dan wel geen hol van begrijpen hoor :9
Ik begin bijv. met de volgende SBC. 4 Italiaanse spelers, drie uit de Serie A, 1 uit de BPL.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5AImy0L8ByF523JEK2o-lRAwyms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M7QPsFLXfgUVrRGxJeMAzl1T.jpg?f=fotoalbum_large
Volgens de interface staan er 3 spelers op twee teamgeest en eentje op 1. Tot zover volgens het oude systeem (maar misschien is dat mijn denkfout) nog wel te volgen. Ogbonna linkt minder sterk dan de andere drie spelers.
Als ik vervolgens de interface bovenaan openklap zie ik het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KAKpm-YI-969fT_yNvtHntHz6Dw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m6Pr5qaaTvFY0dfUo5WHLeLH.jpg?f=fotoalbum_large
Hoezo twee Italiaanse spelers? Ik heb er vier? :P

Daarnaast vind ik het ook wel annoying dat een speler uit positie 0 chemistry bijdraagt. Dat gaat ervoor zorgen dat je bijv. voor die RVV en LVV-posities elke keer een godsvermogen aan die modifiers kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbreeuwsma
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54
Maurice079 schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:43:
Ik zal er dan wel geen hol van begrijpen hoor :9
Ik begin bijv. met de volgende SBC. 4 Italiaanse spelers, drie uit de Serie A, 1 uit de BPL.
[Afbeelding]
Volgens de interface staan er 3 spelers op twee teamgeest en eentje op 1. Tot zover volgens het oude systeem (maar misschien is dat mijn denkfout) nog wel te volgen. Ogbonna linkt minder sterk dan de andere drie spelers.
Als ik vervolgens de interface bovenaan openklap zie ik het volgende:
[Afbeelding]
Hoezo twee Italiaanse spelers? Ik heb er vier? :P

Daarnaast vind ik het ook wel annoying dat een speler uit positie 0 chemistry bijdraagt. Dat gaat ervoor zorgen dat je bijv. voor die RVV en LVV-posities elke keer een godsvermogen aan die modifiers kwijt bent.
Klik eens op het switchje naast "volledige weergave" :)
De standaard weergave laat zien hoeveel je er nodig hebt om naar de volgende grenswaarde te gaan, dus als je nog 1 Italiano toevoegt gaan alle Italiaanse spelers naar minimaal 2 punten.

Verder met je eens dat het heel vervelend is dat een RVV op de RA positie nul toevoegt aan chemistry. Maar op een gegeven moment zullen die position modifiers ook wel gaan zakken in prijs hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Jbreeuwsma schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:54:
[...]

Klik eens op het switchje naast "volledige weergave" :)
De standaard weergave laat zien hoeveel je er nodig hebt om naar de volgende grenswaarde te gaan, dus als je nog 1 Italiano toevoegt gaan alle Italiaanse spelers naar minimaal 2 punten.

Verder met je eens dat het heel vervelend is dat een RVV op de RA positie nul toevoegt aan chemistry. Maar op een gegeven moment zullen die position modifiers ook wel gaan zakken in prijs hoop ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAzu8zKKDtZNz0M1p-Kcrrm0J28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHgBKpYAuZpgWzPzvSn7e4bx.jpg?f=fotoalbum_large
Daar staat dat ik er in totaal 4 heb. Dat klopt, maar deze weergave split het weer in twee spelers met 2 chem, maar dat klopt dan toch ook weer niet?
Voor iemand die sinds FIFA 98 speelt wordt het weer eens onnodig complex gemaakt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Vanaf hoelaat kunnen de Xbox spelers aan de gang, als men in het account aangeeft, uit Nieuw-Zeeland te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:14
EA kennende zullen de servers het wel niet trekken de eerste avond :+
Dus niet teveel ‘verheugen’ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jbreeuwsma
  • Laatst online: 14:54
Maurice079 schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:57:
[...]

[Afbeelding]
Daar staat dat ik er in totaal 4 heb. Dat klopt, maar deze weergave split het weer in twee spelers met 2 chem, maar dat klopt dan toch ook weer niet?
Voor iemand die sinds FIFA 98 speelt wordt het weer eens onnodig complex gemaakt :9
Het is niet splitten.. het wordt allemaal bij elkaar opgeteld als dat het duidelijker maakt. Elk vakje is eigenlijk een grenswaarde waarbij je weer een extra punt krijgt voor dat specifieke kenmerk van die speler.
Ik noem je spelers van links naar rechts even A/B/C/D.
A; Italiaan, serieA / B; Italiaan, serieA / C; Italiaan, premierleague / D; Italiaan, serieA
het zijn 4 Italianen, die krijgen bij 2 Italianen 1punt, bij 5 Italianen 2 punten, bij 8 Italianen 3 punten.
het zijn 3 serieA, die krijgen bij 3 serieA 1 punt, bij 5 serieA 2 punten, bij 8 serieA 3 punten.
aangezien er 3 serieA Italianen zijn krijgen die 1+1 punt (zowel voor land als competitie) en de premierleague Italiaan krijgt 1 punt (alleen land)

Mocht je er nog een Italiaan bij doen (maakt niet uit welke competitie) krijgen alle Italianen er nóg een punt bij.
Mocht je een West Ham speler (ongeacht land) bij doen krijgt C er een punt bij dus naar 2 punten.
Mocht die West Ham speler óók nog eens Italiaan zijn gaan zowel A/B/C/D naar 3 punten, A/B/D omdat er dan een 5e Italiaan bij komt (dus +1) en C omdat er een Italiaan+West Ham bij komt (dus +2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:28
Ik ben van plan om dit jaar weer eens Fifa te spelen vanaf de launch.

Heb bij de vorige Fifa's altijd moeite gehad met FUT, omdat het na een paar weken niet eens meer op voetbal lijkt. Alleen maar pace hungry sterspelers overal en verliezen omdat je minder geld hebt ingelegd. Zie nu tot mijn verbazing weer early early access voor 'creator network', waarbij ze allemaal al weer alle sterspelers in hun team hebben.

Had de game zo veel meer gewaardeerd als je daadwerkelijk met een bronze team begon en dan langzamer op zou bouwen.

Big yikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gurbuh schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:42:
[...]

Alleen regio lijkt me niet genoeg nee. VPN komt al dichter in de buurt, maar mogelijk moe(s)t je account ook NZ/AUS zijn vanaf het begin...

edit: dit is voor PS, voor XBOX schijnt het te werken als je de regio veranderd en je Xbox reset.
Voor PS kan dat helaas niet, je account is regio gebonden.

Dan zou je een nieuw account met regio Nieuw Zeeland moeten aanmaken en daarmee het spel kopen, maar dan krijg je ook de preorder bonussen op dat account.

Ze hadden die EA Play demo eerder moeten laten in gaan, dan hadden ze flink wat van die abonnementen verkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 25-09-2022 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
BenJG schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:59:
Ik ben van plan om dit jaar weer eens Fifa te spelen vanaf de launch.

Heb bij de vorige Fifa's altijd moeite gehad met FUT, omdat het na een paar weken niet eens meer op voetbal lijkt. Alleen maar pace hungry sterspelers overal en verliezen omdat je minder geld hebt ingelegd. Zie nu tot mijn verbazing weer early early access voor 'creator network', waarbij ze allemaal al weer alle sterspelers in hun team hebben.

Had de game zo veel meer gewaardeerd als je daadwerkelijk met een bronze team begon en dan langzamer op zou bouwen.

Big yikes.
Ach wel, om hoeveel mensen gaat dat, 10? 100? Max 1000. Percentueel is het niks en zulke contentcreators zouden zonder voorsprong ook binnen no time een dik team bouwen omdat ze erg goed zijn en veel tijd in de game steken. Het is wel oneerlijk, maar het biedt voor EA de kans om vrijwel gratis reclame te maken, en voor gewone mensen de kans om te zien of het spel je geld waard is. Zo erg vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Laatst online: 11:34
dutchgio schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:05:
[...]

Voor PS kan dat helaas niet, je account is regio gebonden.

Dan zou je een nieuw account met regio Nieuw Zeeland moeten aanmaken en daarmee het spel kopen, maar dan krijg je ook de preorder bonussen op dat account.

Ze hadden die EA Play demo eerder moeten laten in gaan, dan hadden ze flink wat van die abonnementen verkocht.
Ja precies, ook al zou de early acces via EA Play 1 dag eerder zijn, zouden ze op die manier makkelijk geld binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
EA Play (waarmee je vanaf dinsdag ipv vrijdag kunt FIFA'en) kost momenteel 1 euro voor de 1e maand ipv 4 euro (in de PS store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja maar daar heb je dus niks aan met de ultimate edition, vorig jaar kon je die 10/20 uur een week voor de release daarvan al spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Jbreeuwsma schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:53:
[...]

Het is niet splitten.. het wordt allemaal bij elkaar opgeteld als dat het duidelijker maakt. Elk vakje is eigenlijk een grenswaarde waarbij je weer een extra punt krijgt voor dat specifieke kenmerk van die speler.
Ik noem je spelers van links naar rechts even A/B/C/D.
A; Italiaan, serieA / B; Italiaan, serieA / C; Italiaan, premierleague / D; Italiaan, serieA
het zijn 4 Italianen, die krijgen bij 2 Italianen 1punt, bij 5 Italianen 2 punten, bij 8 Italianen 3 punten.
het zijn 3 serieA, die krijgen bij 3 serieA 1 punt, bij 5 serieA 2 punten, bij 8 serieA 3 punten.
aangezien er 3 serieA Italianen zijn krijgen die 1+1 punt (zowel voor land als competitie) en de premierleague Italiaan krijgt 1 punt (alleen land)

Mocht je er nog een Italiaan bij doen (maakt niet uit welke competitie) krijgen alle Italianen er nóg een punt bij.
Mocht je een West Ham speler (ongeacht land) bij doen krijgt C er een punt bij dus naar 2 punten.
Mocht die West Ham speler óók nog eens Italiaan zijn gaan zowel A/B/C/D naar 3 punten, A/B/D omdat er dan een 5e Italiaan bij komt (dus +1) en C omdat er een Italiaan+West Ham bij komt (dus +2).
Ah, onwijs bedankt. Dat maakt het alweer iets duidelijker. Ik ga me er dadelijk nog wel even rustig in verdiepen. Is in elk geval weer een stukje duidelijker zo (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Voor wie fifa 23 nog niet had gekocht, je kan ea play activeren voor 99 cent. Je krijgt 10 % korting op games dus toch mooi 9 euro korting op de ultimate editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Traeces schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:23:
Voor wie fifa 23 nog niet had gekocht, je kan ea play activeren voor 99 cent. Je krijgt 10 % korting op games dus toch mooi 9 euro korting op de ultimate editie :)
En als je het vanuit het menu in Fifa 22 doet nog eens 10% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Marmo schreef op zondag 25 september 2022 @ 09:39:
[...]

Mijn timer loopt idd af op middernacht maandag op dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
dutchgio schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:34:
[...]

En als je het vanuit het menu in Fifa 22 doet nog eens 10% ;)
Ik meende gelezen te hebben dat het het een is of het ander, maar niet beide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb het beide gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Ik ben voor de grap even Efootball 2023 gaan proberen op de Xbox Series X, en tot mijn verbazing ziet het spel er mooi uit (vooral het gras) en speelt het ook nog eens fijn. Niet dat ik het nog veel ga spelen, maar aangezien Fifa 23 (voor de meeste) nog niet uit is, is het zeker even aan te raden om het te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 18:28
Capsaicin schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:10:
EA Play (waarmee je vanaf dinsdag ipv vrijdag kunt FIFA'en) kost momenteel 1 euro voor de 1e maand ipv 4 euro (in de PS store).
Misschien wel goed om erbij te weten dat je met het normale EA Play abbo enkel de game 10 uur kan spelen. Met EA Play Pro abbo krijg je de hele game (voor zolang je abbo loopt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Simpel, de game is al jaren hetzelfde met minimale veranderingen/tweaks. Daarnaast zie je hier ook de rants mbt serverkwaliteit altijd weer terugkeren.

Ik heb FUT helemaal kapot gespeeld en na een aantal jaar heb je het wel gehad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Bossie schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:17:
[...]

Simpel, de game is al jaren hetzelfde met minimale veranderingen/tweaks. Daarnaast zie je hier ook de rants mbt serverkwaliteit altijd weer terugkeren.

Haha snap jou wel hoor. Ben zelf 32 en speel vanaf fifa 98 :P begint toch altijd weer te kriebelen deze tijd om weer een teampje op te bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
tukkerterror90 schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:35:
[...]

Haha snap jou wel hoor. Ben zelf 32 en speel vanaf fifa 98 :P begint toch altijd weer te kriebelen deze tijd om weer een teampje op te bouwen :P
Wou hem ook niet kopen , maar je weet hoe dat gaat :P ben zelf een jaartje ouder maar probleem begint vooral tijd te worden. Je gaat ook niet heel de avond zitten gamen als je vriendin op de bank zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:52:
[...]

Wou hem ook niet kopen , maar je weet hoe dat gaat :P ben zelf een jaartje ouder maar probleem begint vooral tijd te worden. Je gaat ook niet heel de avond zitten gamen als je vriendin op de bank zit :P
Hier nagenoeg richting de 40, vrouw en kids en herken wat je zegt, ik heb een mancave gebouwd op zolder waar ik rustig kan gamen zonder dat iemand er last van heeft 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Is FIFA al te spelen? En zo ja hoe? Zie op Twitch dat mensen al flink bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
normaal taalgebruik is beter

[ Voor 84% gewijzigd door BM op 25-09-2022 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Die gasten met 300k plus FIFA points 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/05lj95lcvzp91.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=9d0666b447591c9e15cc72b53f929869c07a1d25

Leuke keuzes als je 442 speelt _O- Oh wacht, sPeLeRs zOnDeR cHeM kRiJgEn GeEn NeGaTiEve ImPaCt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Lygun schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:04:
Die gasten met 300k plus FIFA points 8)7
Die kale dikzak zat met 1.6 miljoen fifa punten :+ dat soort gasten zucht.
Augy schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:48:
[...]

Hier nagenoeg richting de 40, vrouw en kids en herken wat je zegt, ik heb een mancave gebouwd op zolder waar ik rustig kan gamen zonder dat iemand er last van heeft 🤣
Zie dat helemaal voor me als ik ooit veel geld zou winnen 7(8)7 kamer met ps5, pc , bar met bier tap , 80 inch tv voor voetbal te kijken, oldskool flipper kasten , game kasten …. Dromen mag :9

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 25-09-2022 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:22:
[...]

Die kale dikzak zat met 1.6 miljoen fifa punten :+ dat soort gasten zucht.

[...]

Zie dat helemaal voor me als ik ooit veel geld zou winnen 7(8)7 kamer met ps5, pc , bar met bier tap , 80 inch tv voor voetbal te kijken, oldskool flipper kasten , game kasten …. Dromen mag :9
Haha 55', PS5, koelkast en relaxbank houd t wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:26:
[...]

Haha 55', PS5, koelkast en relaxbank houd t wel op.
Ja hier ook haha :9B

Edit : 3 zeldzame gold spelers in me club en krijg gewoon een dube ffs :/

[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 25-09-2022 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Servers op de app nu al overbelast
Kom er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:07:
Servers op de app nu al overbelast
Kom er niet in
Geen problemen mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb mijn Xbox op NZ gezet en volgens de store kan ik de game morgen 13.00u spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Landen /com sbc afgerond
Ricksen eruit en dia's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Iemand kocht mijn Rashford voor 17k. Ik blij. Pack ik m net untradeable :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Markvd1984 schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:34:
Landen /com sbc afgerond
Ricksen eruit en dia's
Hybride landen is toch niet goed. Around the world zit een fout in toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Wanneer kunnen we nou gaan spelen op de xbox als je de game wel gewoon bij bol.com hebt besteld.
Komt de 10 uur access nu de 27ste uit of vannacht? Ik hoor mensen praten over een event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
triple20 schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:00:
[...]

Hybride landen is toch niet goed. Around the world zit een fout in toch?
Klopt
Landen /competitie die kan wel die sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
PSA: Speel je op Xbox en heb je GamePass Ultimate (en de game gekocht natuurlijk) dan kun je vanaf vanmiddag 13:00 los als je de regio van de console naar Nieuw-Zeeland zet. Via de 10-hour Access van EA Play.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2022 06:41 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Wat zijn 99% van de Twitch streams van FIFA ook boring.. iedereen zit enkel in de FUT menus te prullen i.p.v. daadwerkelijk de game te spelen. :z

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Als het niet hebben van chem geen negatieve impact heeft en de spelers hebben gewoon hun stats zoals op het kaartje, wat houd mij dan tegen om gewoon de 3/4 snelste gasten met wat lengte en enige DEF stats achterin te zetten zonder rekening te houden met positie en league/club etc? :P Zelfde voor mids en att.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:00:
Als het niet hebben van chem geen negatieve impact heeft en de spelers hebben gewoon hun stats zoals op het kaartje, wat houd mij dan tegen om gewoon de 3/4 snelste gasten met wat lengte en enige DEF stats achterin te zetten zonder rekening te houden met positie en league/club etc? :P Zelfde voor mids en att.
Dat je de bonuspunten mist die ze krijgen als ze wel chem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:14:
[...]

Dat je de bonuspunten mist die ze krijgen als ze wel chem hebben?
Ja precies. Maar die bonuspunten zijn dus bovenop het huidige kaartje. Als die stats al voldoende zijn dan kun je net zo goed dat gebruiken en minder betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:24:
[...]

Ja precies. Maar die bonuspunten zijn dus bovenop het huidige kaartje. Als die stats al voldoende zijn dan kun je net zo goed dat gebruiken en minder betalen :P
Ja dat kan maar dat is hetzelfde als bv geen chemstyle kaartje toepassen. Heeft ook geen negatieve gevolgen als je het NIET doet, maar als je het wel doet krijgt je spelers betere stats en dus doe je dat toch automatisch.

Kijk naar de verschillen straks bij een normale kaartje of een TOTW kaartje. Upgrades zijn vaak minimaal maar toch willen mensen hem upgraden.

Ik snap je wel maar in de praktijk werkt dat toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

fifanoob schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:37:
[...]

Ja dat kan maar dat is hetzelfde als bv geen chemstyle kaartje toepassen. Heeft ook geen negatieve gevolgen als je het NIET doet, maar als je het wel doet krijgt je spelers betere stats en dus doe je dat toch automatisch.

Kijk naar de verschillen straks bij een normale kaartje of een TOTW kaartje. Upgrades zijn vaak minimaal maar toch willen mensen hem upgraden.

Ik snap je wel maar in de praktijk werkt dat toch anders.
Volgens mij wilt EA juist dit seizoen de upgrades van een TOTW groter maken zodat een TOTW ook na januari nog relevant is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Bossie schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:17:
[...]

Ik speel fifa al sinds 98 en ben 36 jaar inmiddels, maar heb hem toch weer gekocht. FUT ga ik vast nog spelen, maar vermaak me meer met pro clubs, voor mij ver uit de leukste gamemode

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 26-09-2022 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Dacht dat het Philips Stadion in fifa zat dit jaar?
Op de transfermarkt nog niet te vinden. Of is dit kaartje nog te zeldzaam dat deze (nog) niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
038Zwolle schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:42:
[...]

Ik speel fifa al sinds 98 en ben 36 jaar inmiddels, maar heb hem toch weer gekocht. FUT ga ik vast nog spelen, maar vermaak me meer met pro clubs, voor mij ver uit de leukste gamemode
Op wat voor console speel jij? Ik vind clubs over het algemeen ook wel leuk, maar niet heel veel mensen om dit mee te spelen in 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:24:
[...]

Bij die +4 op wat stats bij een basic kaartje merk je waarschijnlijk niet zoveel verschil, maar bij een hunter kaartje krijg je +8 op pace bij full chemistry.
Dat is nog wel een aardig verschil, zeker bij alle goud kaartjes aan het begin.

Maar je kunt er inderdaad voor kiezen om de beste 11 spelers op te stellen ongeacht chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Als je de onverkochte spelers in je transferlijst allemaal tegelijk opnieuw aanbiedt, dan registreert FIFA slechts 1 speler voor de doelstelling 'zet er 250/ 500 op'. Als je de spelers er 1 voor 1 opzet, worden ze wel allemaal geregistreerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Capsaicin op 26-09-2022 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Capsaicin schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:29:
Als je de onverkochte spelers in je transferlijst allemaal tegelijk opnieuw aanbiedt, dan registreert FIFA slechts 1 speler voor de doelstelling 'zet er 250/ 500 op'. Als je de spelers er 1 voor 1 opzet, worden ze wel allemaal geregistreerd.
Gurbuh schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:56:
Waar ik momenteel het meest aan verdien is het relisten van de spelers die niet verkocht raken :D Je krijgt coins voor objectives als 'list 100 players on the market'. Vorig jaar werkte dat volgens mij echter niet met relist all, dus ook nu doe ik het 1 voor 1 :z
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
Wat gaan de meeste mensen hier doen met de 4600 fifa points die de ultimate editie hebben gekocht. ik wil misschien fut drafts doen. Maar ik ben bang dat ik alles ga verliezen haha. Andere kant die 7.5k packs zijn het ook niet helemaal waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Excuse moi, ik had je reactie al gelezen maar las blijkbaar over je laatste zinnetje heen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Capsaicin schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:05:
[...]
Excuse moi, ik had je reactie al gelezen maar las blijkbaar over je laatste zinnetje heen. :P
Bedoelde voornamelijk aan te geven dat ik het met je eens ben dat het nogal irritant is/dom werkt :*) Heb m intussen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

darkonsjon123 schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:00:
Wat gaan de meeste mensen hier doen met de 4600 fifa points die de ultimate editie hebben gekocht. ik wil misschien fut drafts doen. Maar ik ben bang dat ik alles ga verliezen haha. Andere kant die 7.5k packs zijn het ook niet helemaal waard
Je krijgt ze verdeeld in drie batches, in eerste instantie 1600, wellicht hebben ze later betere packs?
Ik ga ze gewoon inruilen voor packs, wil meters maken met de normale rivals en geen tijd verspillen aan draft.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
peeweeherman schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:09:
[...]

Je krijgt ze verdeeld in drie batches, in eerste instantie 1600, wellicht hebben ze later betere packs?
Ik ga ze gewoon inruilen voor packs, wil meters maken met de normale rivals en geen tijd verspillen aan draft.
Ow echt vorig jaar kreeg je ze vgm gelijk in 1 keer. Ik ga ze denk ook maar in packs stoppen. Ook even de club stacken voor SBC's die er aan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

peeweeherman schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:09:
[...]

Waar haal je deze informatie vandaan? Volgens mij hebben we die 4600 FP tot nog toe altijd direct gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ozz schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:14:
[...]

Waar haal je deze informatie vandaan? Volgens mij hebben we die 4600 FP tot nog toe altijd direct gekregen.
Ik zag dit ook ergens voorbij komen, maar was alleen voor PC volgens mij. Ben ook wel benieuwd of dit ergens staat vanuit EA.
Pagina: 1 ... 3 ... 120 Laatste