iOS 16 met Firefox inlog steeds kwijt op Tweakers

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-05 17:39
Ik heb dit probleem al maanden maar kwam nu pas op het idee hier eens op te google-en..

Ook hier is het alleen bij Firefox op iOS.

Ik heb het ook regelmatig bij ad.nl en nu.nl.

Ik kan het niet meer met zekerheid nagaan maar denk dat ik het ook had met iOS 15.

Heb het hele topic doorgelezen en bij mozilla de melding ge-plust.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

laptopleon schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:12:
Ik heb dit probleem al maanden maar kwam nu pas op het idee hier eens op te google-en..

Ook hier is het alleen bij Firefox op iOS.

Ik heb het ook regelmatig bij ad.nl en nu.nl.

Ik kan het niet meer met zekerheid nagaan maar denk dat ik het ook had met iOS 15.

Heb het hele topic doorgelezen en bij mozilla de melding ge-plust.
For the record: ook al zijn ad.nl en nu.nl ook DPG-titels, technisch hebben wij niets met die sites gemeen.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
De problemen gaan bij mij veel verder dan alleen opnieuw in moeten loggen.

Niet alleen blijk ik op onregelmatige basis spontaan uitgelogd in FF iOS, maar daarna lukt het ook niet om in te loggen, ook niet de tweede of derde keer en ook niet na herladen van de pagina.

Als ik na herladen opnieuw inlog lijkt dat eerst te zijn gelukt en wordt ik doorgestuurd naar de index, maar dan blijk ik toch weer niet ingelogd want ik krijg dan de cookie-banner en ook al klik ik op OK tot ik een soms weeg, daar kom ik niet langs.

- - -

Eerst lijk ik ingelogd, maar als ik wil reageren, krijg ik de foutmelding ‘The string did not match the expected pattern.’

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O577OAfo6NFs6RejC1-uHYMZ8Os=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PnPrNE5vmYBkwWqEZuOZBxx3.png?f=fotoalbum_large

De cookiebanner die zich niet laat wegklikken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yL7vhFAtqYyAYh9aFmmGz_6xX4Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/maJQU7673jbd8chLWkko9XX7.png?f=fotoalbum_large

Ook bijzonder: De melding dat ik ingelogd moet zijn terwijl er boven in het scherm grafische elementen te zien zijn die alleen getoond worden als je ingelogd bent, zoals je gebruikersnaam:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdEY3yAAojW175abVlKxu6-lQzI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kOCHDiGhHxTr23P5j36k9QlA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door laptopleon op 21-02-2023 14:43 . Reden: volgorde verbeterd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

laptopleon schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:41:
De problemen gaan bij mij veel verder dan alleen opnieuw in moeten loggen.

[...]
Het lijkt er heel erg op dat jouw browser helemaal geen cookies (meer) wil opslaan :(

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:42
Maar dit probleem heb ik dus ook regelmatig op t.net in mijn mobiele Firefox browser. Als de cookies kapot gaan en ik uitgelogd lijk te zijn, kan ik ook de cookiewall niet meer wegklikken. Dit is echt wel een t.net dingetje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dutchminator schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:33:
Maar dit probleem heb ik dus ook regelmatig op t.net in mijn mobiele Firefox browser. Als de cookies kapot gaan en ik uitgelogd lijk te zijn, kan ik ook de cookiewall niet meer wegklikken. Dit is echt wel een t.net dingetje...
Wellicht, maar wij tasten zelf ook in het duister over de oorzaak. Voor zover wij weten doen wij niets raars met cookies, en werkt het al jarenlang in alle andere browsers wel goed...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:52

Ethirty

Who...me?

Ik kom dit topic nu pas tegen. Ik weet niet of het helemaal gerelateerd is, maar op mijn iPhone met Chrome wordt ik elke zoveel dagen/weken ineens uitgelogd. Voorheen was ik 24/7 jaar in jaar uit permanent ingelogd.

Chrome op iPad of Windows heb ik het nog niet ervaren.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
crisp schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:23:Het lijkt er heel erg op dat jouw browser helemaal geen cookies (meer) wil opslaan :(
Inderdaad. Maar het is ook weer niet zo simpel / consequent, want soms gaat het dagenlang goed. En dan weer drie keer op een dag mis, of zo.

Op andere sites moet ik in Firefox iOS ook veel vaker cookies opnieuw af/goedkeuren dan op de desktop versie, maar het verschil is dat dat gewoon werkt. Met één klik ben je er dan weer vanaf, dus dan valt het niet zo op.

Op AD.nl moet ik ook best vaak (onregelmatig 1 à 2 x per week tot 10 dagen) opnieuw inloggen. Ik dacht eerst dat ze dat op een bepaald moment gewoon zo ingesteld hadden, maar bij nader inzien… zou het ook zomaar aan FF kunnen liggen. Maar dat weet ik dus niet want ik weet niet hoe vaak AD.nl je opnieuw laat inloggen.

Uiteraard bedoel ik dit allemaal niet om over tweakers te zeuren, maar in de hoop dat het bruikbare aanwijzingen zijn bij het vinden van de oorzaak :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

laptopleon schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 00:22:
[...]

Uiteraard bedoel ik dit allemaal niet om over tweakers te zeuren, maar in de hoop dat het bruikbare aanwijzingen zijn bij het vinden van de oorzaak :)
En dat wordt gewaardeerd hoor d:)b

Ik hou dit topic ook nauwlettend in de gaten, hopend dat iemand eens een tip op aanwijzing heeft waar we wat mee kunnen, hoewel ik bang ben dat het toch een bug in de combinatie Firefox/iOS (en dus safari engine) is...

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:53:
[...]

En dat wordt gewaardeerd hoor d:)b

Ik hou dit topic ook nauwlettend in de gaten, hopend dat iemand eens een tip op aanwijzing heeft waar we wat mee kunnen, hoewel ik bang ben dat het toch een bug in de combinatie Firefox/iOS (en dus safari engine) is...
Ik gok echt op een wijziging specifiek in iOS 16 in de Safari engine voor externe browsers. Erg lastig om te troubleshooten en achter te komen. Ik kan ook geen duidelijke lijn zien in wanneer wel/niet.

Heb tijdelijk Safari als Tweakers browser ingesteld en daarmee 0 problemen (dus vanuit Safari Tweakers toevoegen op je startscherm). Dan laadt die het in als “app”. Zo heb ik dan de rest van de website ervaringen goed en Tweakers los en ook goed. Met hierboven genoemde AD (en hun regiowebsites) loop ik er ook tegenaan. Een tijd deed GeenStijl het ook niet/raar en dat is nu gefixt, hoe weet ik niet.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Vandaag weer uitgelogd op mijn telefoon terwijl het het hele weekend goed ging. Even vergeleken met mijn iPad en het verschil dat ik zie is dat mijn telefoon 16.2 is en mijn iPad 16.3.

Kan me niet voorstellen dat de trigger is dat ik de deur uit ben geweest, want het weekend heb ik ook niet alleen maar binnen gezeten.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:50
Na de zoveelste crash (wat de pagina refresht) en kwijtgeraakte inlog ben ik twee weken terug over gestapt van Edge naar DuckDuckGo browser.

Het probleem dat we in Edge en Firefox hebben lijkt niet op te treden in de DDG browser.
Wellicht dat dit als aanknopingspunt kan dienen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:00
Ook hier problemen met Firefox op iPad.

Net even verbeterde bescherming tegen tracking uitgezet en ik kom überhaupt zo ver om dit te posten. Firefox 111.2 / iPadOS 16.3.1
Omdat ook de cookiebanner verschijnt vermoed ik dat iets de verbeterde bescherming triggered en alle cookies voor de site gedumpt worden.

Op iPhone gebruik ik ook Firefox, met verbeterde beschermen tegen tracken aan en daarmee ervaar ik geen problemen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Houthacker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:51
Cf. https://github.com/mozill...0#issuecomment-1495748929 zou het opgelost moeten zijn in v112. Net geprobeerd: als ik als open tabblad Tweakers heb, dan force close: helaas. Als ik een ander tabblad open heb staan (en Tweakers "erachter" maar niet gefocust) gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Houthacker schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 17:38:
Cf. https://github.com/mozill...0#issuecomment-1495748929 zou het opgelost moeten zijn in v112. Net geprobeerd: als ik als open tabblad Tweakers heb, dan force close: helaas. Als ik een ander tabblad open heb staan (en Tweakers "erachter" maar niet gefocust) gaat het goed.
Ben benieuwd. Hier toevallig net de update binnen gehaald en type dit op Firefox, so far so good :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
Moest de iPad toch even rebooten… maar het lijkt opgelost

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat zou goed nieuws zijn, fingers crossed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
En hier er ook weer af. FF moet inderdaad “actief” blijven op de achtergrond. Op iOS heb ik er een handje van om alle apps meermaal daags te killen :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-05 11:34
Kecin schreef op woensdag 12 april 2023 @ 07:26:
En hier er ook weer af. FF moet inderdaad “actief” blijven op de achtergrond. Op iOS heb ik er een handje van om alle apps meermaal daags te killen :(.
Dat is nergens voor nodig sinds... iOS 10? iOS is beter in het managen van RAM en geheugen dan als je dat manueel doet. Het sluiten van een app en weer openen zorgt dat je meer geheugen en meer batterij verbruikt, en dat is slecht voor je toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door Locolau op 12-04-2023 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:16

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb nu Firefox v112 op mijn iPhone 13, maar helaas, probleem is er voor mij nog steeds. Zodra ik Firefox afsluit (even getest) is de sessie al weer weg met Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
Apps steeds uitzetten heeft geen zin, tenzij je ze probeert te resetten. Ook qua privacy kun je gewoon via de instellingen bepalen of ze actief mogen blijven, voor zover dat sowieso nog niet verboden, beperkt en gezandbakt is door iOS.

Om topic: Ik krijg nog steeds meteen de cookiemelding bij tweakers op Firefox, ook met update 112.

Ik merk dat ik steeds vaker naar Safari grijp, ben dat gepruts beu, waar het ook aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Locolau schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:52:
[...]

Dat is nergens voor nodig sinds... iOS 10? iOS is beter in het managen van RAM en geheugen dan als je dat manueel doet. Het sluiten van een app en weer openen zorgt dat je meer geheugen en meer batterij verbruikt, en dat is slecht voor je toestel.
Klopt. Maar heel stom aan gewend en op een of andere manier voelt het prettig :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
@Kecin tijd om het af te leren… ben nog steeds niet uitgelogd…

Al is het dus niet helemaal opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ronald schreef op woensdag 12 april 2023 @ 21:50:
@Kecin tijd om het af te leren… ben nog steeds niet uitgelogd…

Al is het dus niet helemaal opgelost ;)
Moet gewoon opgelost worden door Firefox / iOS whehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Ik ervaar sinds kort hetzelfde probleem maar dan op Chrome voor iOS. Zijn er meerdere mensen die hetzelfde ervaren? Ik zit op versie 112.0.5615.46 op iOS 16.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Tolga07 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:23:
Ik ervaar sinds kort hetzelfde probleem maar dan op Chrome voor iOS. Zijn er meerdere mensen die hetzelfde ervaren? Ik zit op versie 112.0.5615.46 op iOS 16.0
Yep, ook in dit topic zitten er wat. Het lijkt erop dat alles wat niet Safari is het mis kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Jan_V schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:39:
Na de zoveelste crash (wat de pagina refresht) en kwijtgeraakte inlog ben ik twee weken terug over gestapt van Edge naar DuckDuckGo browser.

Het probleem dat we in Edge en Firefox hebben lijkt niet op te treden in de DDG browser.
Wellicht dat dit als aanknopingspunt kan dienen.
Na een maan werken met de DDG browser heb ik nog steeds geen crash of uitlogproblemen ervaren.
Aangezien deze browser volgens mij standaard bepaalde third-parties blokkeert of zo (weet niet precies wat) zou het ergens in die hoek kunnen liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Jan_V schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:38:
[...]

Na een maan werken met de DDG browser heb ik nog steeds geen crash of uitlogproblemen ervaren.
Aangezien deze browser volgens mij standaard bepaalde third-parties blokkeert of zo (weet niet precies wat) zou het ergens in die hoek kunnen liggen.
Dat zou wel heel frappant zijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Tolga07 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:23:
Ik had het ook. Moet toegeven dat het inmiddels al weer een week of wat geleden is.

* knock on wood

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
Oh ja, dat is waar ook 😅
Dan moet het iets anders zijn wat deze browser anders regelt/implementeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Ethirty schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:58:
[...]

Ik had het ook. Moet toegeven dat het inmiddels al weer een week of wat geleden is.

* knock on wood
Ik had het de afgelopen paar dagen, maar vandaag hoefde ik niet opnieuw in te loggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
Er is nu een nieuws-artikel op t.net dat het opgelost zou zijn met versie 112.0.1, maar die staat bij mij nog niet in de App Store, dus ik kan het nog niet testen.

nieuws: Mozilla komt met bugfix voor Firefox nadat het ongewild cookies verwi...

update 230425
Intussen zit iOS FF op 112.0.2 maar wat het ook was, het is niet opgelost

[ Voor 9% gewijzigd door laptopleon op 25-04-2023 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:49

DataGhost

iPL dev

laptopleon schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:30:
Er is nu een nieuws-artikel op t.net dat het opgelost zou zijn met versie 112.0.1, maar die staat bij mij nog niet in de App Store, dus ik kan het nog niet testen.

nieuws: Mozilla komt met bugfix voor Firefox nadat het ongewild cookies verwi...
Dat artikel gaat over een bug die geïntroduceerd is in een versie die vorige week pas publiek is geworden, veroorzaakt door code die vorige maand pas geschreven is. Deze thread gaat over third party iOS-browsers en de betreffende schuldige code bestond toen nog niet eens. Ik zag Edge en Chrome hier ook al genoemd dus het is onwaarschijnlijk dat het specifiek aan Firefox ligt.

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 18-04-2023 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:53

Eagle Creek

Breathing security

Eärendil schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:33:
De melding dat ik te snel ging heb ik nog niet gezien, maar ik wordt wel de hele tijd uitgelogd in Firefox op iOS 16 (iPhone SE 2020). En die popup over het inlogscherm heb ik ook gehad.
Wow! Heb hier ook al geruime tijd last van, op Tweakers met fox. Ik dacht dat het aan m'n Fox lag!

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-05 15:26
+1

Ik heb er inmiddels een paar maanden last van. Erg vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Zojuist wederom uitgelogd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:16

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik ervaar het op mijn iPhone 13 met de laatste updates van iOS en Firefox nog steeds. Gisteren nog alle updates gedraaid, nu nog steeds het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

En zojuist weer raak..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Het is nog niet opgelost, terwijl er wel wat stond over de release notes. Tijd om dit te bumpen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-05 15:26
Nou, hallo allemaal vanaf ddg browser dan maar, gaan we dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ik vraag me toch oprecht af wat precies het nut is van het maken van een post elke keer/dag dat je last hebt van een known issue dat al zeker acht maanden speelt en waar verder nog geen veranderingen in zijn geweest in de vorm van het vinden van de oorzaak, laat staan een bugfix. Zolang er niet meer informatie is over de oorzaak of omstandigheden (en enkel "het gebeurt net weer" valt daar niet onder) zal er ook geen voortgang zijn dus kan je verwachten dat het morgen en overmorgen weer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Locolau schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:50:
Het is nog niet opgelost, terwijl er wel wat stond over de release notes. Tijd om dit te bumpen maar.
Zoals een paar reacties boven jouwe gezegd had wat er in de release notes staat niets te maken met deze bug maar met een veel recenter geïntroduceerde bug, en toevallig een zelfde soort eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

DataGhost schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:08:
[...]

Ik vraag me toch oprecht af wat precies het nut is van het maken van een post elke keer/dag dat je last hebt van een known issue dat al zeker acht maanden speelt en waar verder nog geen veranderingen in zijn geweest in de vorm van het vinden van de oorzaak, laat staan een bugfix. Zolang er niet meer informatie is over de oorzaak of omstandigheden (en enkel "het gebeurt net weer" valt daar niet onder) zal er ook geen voortgang zijn dus kan je verwachten dat het morgen en overmorgen weer gebeurt.
Lotgenoten vinden?
Frustratie en verbazing uiten?
Patroon herkennen, zelfde moment andere Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
DataGhost schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:10:
[...]

Zoals een paar reacties boven jouwe gezegd had wat er in de release notes staat niets te maken met deze bug maar met een veel recenter geïntroduceerde bug, en toevallig een zelfde soort eindresultaat.
Ik heb het over de release notes van de laatste iOS update, niet over die recente een update van Firefox voor desktop. @laptopleon haalde die twee door elkaar terwijl de desktop en app niets met elkaar te maken hebben.

Release notes Firefox iOS.
112.0
Apr 11, 2023

-Firefox forgot login information and cookies when a tab was refreshed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
Klopt. Mea culpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-05 10:29
Aha een topic met een exacte probleem beschrijving van het probleem wat ik al van lange tijd (maanden) ervaar op mijn iphone met Firefox. Sinds dit probleem is mijn bezoek en zeker het ingelogde bezoek flink afgenomen. Is erven work arrond voor dit auto uitlog uitlog probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
MuVo schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:01:
Aha een topic met een exacte probleem beschrijving van het probleem wat ik al van lange tijd (maanden) ervaar op mijn iphone met Firefox. Sinds dit probleem is mijn bezoek en zeker het ingelogde bezoek flink afgenomen. Is erven work arrond voor dit auto uitlog uitlog probleem?
Safari gebruiken, helaas niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
MuVo schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:01:
In Safari Tweakers openen en toevoegen aan je hoofdscherm. Tenminste dat doe ik. Tweakers is dan de enige site die de Safari engine gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
Recente dingen die me opvielen: iPadOS update en de login in Firefox bleef gewoon bewaard.

Vandaag viel de login enkele keren weg op iPhone - waar ik tot nu weinig problemen mee gehad heb.

En dan was het voornaamste wat nee opviel: de cookie banner wilde niet weg. Niet via direct weiger alles, niet via details en ik alles weigeren.

Wellicht heeft @crisp hier wat aan… maar het blijft bijzonder wazig.

Interactie met variabele delen op pagina’s die Firefox triggered cookies te dumpen? (Lees advertenties?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Onze banners zetten geen cookies...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

iPad had er de afgelopen dagen weer een paar keer last van, iPhone nu weer niet. Het ging best een tijdje goed.

Helaas herken ik er maar weinig patroon in, dus anders dan melden, dat het met Chrome ook nog steeds voorkomt, kan ik niet betekenen.

#team_UTC+1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ik merk het echt nogsteeds constant. Het lukt niet eens een paar uur ingelogd te blijven. Soms tussen het typen en het drukken op posten is een uitlog waard :’(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:51

Sebazzz

3dp

Het bar en boos. Soms wordt je in dezelfde sessie na een par page views uitgelogd.

Op Tweakers heeft het een grotere impact omdat hier ongeldige of missende cookies actief vervangen worden. Veel andere sites laten het gaan en accepteren later de cookies als ze goed worden verzonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Sebazzz op 16-05-2023 07:13 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Hmm... Heb nou niet echt het idee dat het vragen op Support forum veel uitmaakt, topics worden gewoon gesloten en een linkje naar de github waar je nergens kan reageren of iemand het ziet. Waardeloos dit.

Wat ik wel gevonden heb is dat wanneer je naar een site gaat en wanneer je merkt dat je helaas uitgelogd bent, je een andere pagina kunt laden en dan soms de sessie weer hersteld is. Dit kan je wel een aantal keren proberen en daarna neem ik gewoon de moeite weer normaal in te loggen. Maar het werkt soms wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Locolau schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:07:
Wat ik wel gevonden heb is dat wanneer je naar een site gaat en wanneer je merkt dat je helaas uitgelogd bent, je een andere pagina kunt laden en dan soms de sessie weer hersteld is.
Dat werkt dus bijvoorbeeld op Facebook, die niet actief missende of ongeldige cookies vervangen. Op Tweakers helaas dus niet.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
Sebazzz schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:32:
[...]
Dat werkt dus bijvoorbeeld op Facebook, die niet actief missende of ongeldige cookies vervangen. Op Tweakers helaas dus niet.
Wie gebruikt er dan nog Facebook?! Grapje!

Het blijft echt wonderlijk hoe lang deze bug al bestaat... Hebben andere iOS browsers, behalve Safari, er ook last van? Enig idee hoe ze daar opgelost hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik heb het nog maar een keer gemeld en het blijft dat het nooit is opgelost:
Heya @Sebazzz. You're correct in that #12279 didn't fix this; that was an investigation into what was happening. We're hoping to get to this soon, but we do have to balance our time for various issues against the other priorities we're given from the org level. I'll ask our PM to re-take another look at these cookie issues and re-evaluate their priorities.

However, if you have an idea for a fix, the team is more than happy to help get that landed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hier juist geen problemen meer sinds een week. Is het willekeur wanneer de cookies vergeten worden of is het na specifiek gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Toch maar weer een schopje. Uit het niks mag ik zojuist al weer voor de 3e keer in een paar uur opnieuw inloggen :?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
Mijn indruk dat het aan geheugen of iets app management gerelateerd. Mijn Ipad heeft minder geheugen dan mijn iPhone 13 mini… iPad heeft meer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ethirty schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:04:
Toch maar weer een schopje. Uit het niks mag ik zojuist al weer voor de 3e keer in een paar uur opnieuw inloggen :?
Hier met Edge op iOS ook alweer een keer of 3 in moeten loggen binnen 24 uur.

Maar het was een flinke tijd wel goed dus wat het nou precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 12:35

psy

Nooit eerder dit probleem gehad. Nu wel.
iOs 16, iPhone 13 pro max. Firefox

Voor de zekerheid Firefox geupdate. Alle tabbladen geslotem. Tweakers starten en ik moet inloggen. Firefox sluiten? Weer inloggen. Blijft zich herhalen.
Heel vermoeiend, en geen idee waar dit gedrag opeens vandaan komt, ik heb niets gewijzigd.

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 09-07-2023 16:24 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:08

sapphire

Die-hard pruts0r

Afgelopen dagen/week is het feest!

Laatste weken amper last dus ik dacht dat het opgelost was. Nu meerdere keren per dag, om alleen vanaf de FP bij dit topic te komen heb ik 3x moeten inloggen :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Laatst online: 14-05 12:11
Ik word er inmiddels ook echt gestoord van. iPhone 11pro, iOS 16.5, Firefox 115.1. Soms een hele dag ingelogd, dan weer elke keer dat ik het Tweakers tabblad open opnieuw moeten inloggen.

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik geloof ook niet zo in geheugen problemen die problemen met cookies geven. Want dan zou het probleem veel structureler zijn, aangezien ik dagelijks veelal dezelfde dingen doe op mijn tablet.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
Ik stop even met volgen van dit topic, vanwege alleen ‘ik ook’ berichten (wat ik overigens helemaal snap)

Tip: Neem voorlopig een andere browser. Het zit hem puur in Firefox. En bij mij in ieder geval alleen in de ff iphone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

laptopleon schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:31:
Ik stop even met volgen van dit topic, vanwege alleen ‘ik ook’ berichten (wat ik overigens helemaal snap)

Tip: Neem voorlopig een andere browser. Het zit hem puur in Firefox. En bij mij in ieder geval alleen in de ff iphone app.
Als je het topic wel had gevolgd, had je minimaal gezien dat ik het met Chrome heb. Op een iPad. ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
Ongetwijfeld net zo irritant, maar n=1 ;)

En waarom krijg ik hier nog een melding over. Ik dacht dat ik me had afgemeld? Oh wacht, vanwege de @… natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-05 16:08
Ik heb ook al weken last van deze ergernis. Na wat klooien in de instellingen is het probleem opeens opgelost. Het lukt mij niet om het te reproduceren om te achterhalen wat exact de oplossing is, maar wat ik heb gedaan:

- In Gegevensbeheer alle Prive gegevens wissen
- Bescherming tegen volging wijzigen naar Standaard ipv Streng
- Browser opnieuw starten
- Inloggen op Tweakers
- Bescherming tegen volging terug naar Steng

Sindsdien geen problemen meer. Hopelijk helpt het voor iemand anders ook.

jboelen.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

polu schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:00:
Ik heb ook al weken last van deze ergernis. Na wat klooien in de instellingen is het probleem opeens opgelost. Het lukt mij niet om het te reproduceren om te achterhalen wat exact de oplossing is, maar wat ik heb gedaan:

- In Gegevensbeheer alle Prive gegevens wissen
- Bescherming tegen volging wijzigen naar Standaard ipv Streng
- Browser opnieuw starten
- Inloggen op Tweakers
- Bescherming tegen volging terug naar Steng

Sindsdien geen problemen meer. Hopelijk helpt het voor iemand anders ook.
Hmmm, zou Intelligent Tracking Protection dan een rol spelen? Misschien gecombineerd met het feit dat ons forum op een subdomein zit?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

crisp schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:21:
[...]

Hmmm, zou Intelligent Tracking Protection dan een rol spelen? Misschien gecombineerd met het feit dat ons forum op een subdomein zit?
Misschien iets in die hoek inderdaad. Het valt me ook op dat ik sinds onze nieuwe glasvezel zeer regelmatig een ander IP heb, al was dat nooit eerder een issue voor de levensduur van een (mobiele) sessie. Geen idee of dat ook nog een rol kan spelen.

Overigens heb ik als test nu al 2 weken Safari op mijn iPad in gebruik en - even afkloppen - geen uitlog meer gezien. Daarvoor vele keren per dag.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
Ik heb het stappenplan van @polu gevolgd, en sindsdien alleen uitgelogd na iOS update op de iPhone.

De iPad is sindsdien ook niet meer uitgelogd, en daar heb ik niet expliciet privégegevens gewist...
En daarmee komt een interactie met Firefox profiel als (mede-)verdachte boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ronald schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 06:41:
Ik heb het stappenplan van @polu gevolgd, en sindsdien alleen uitgelogd na iOS update op de iPhone.

De iPad is sindsdien ook niet meer uitgelogd, en daar heb ik niet expliciet privégegevens gewist...
En daarmee komt een interactie met Firefox profiel als (mede-)verdachte boven
Ik heb nog nooit Firefox gebruikt op mijn iOS devices, dus die link is wat mij betreft niet zeker.

Maar ik zal ook eens kijken naar die stappen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:18
Hier ook al tijden problemen, heb het nu schijnbaar opgelost door de instelling “prive tabbladen sluiten” uit te schakelen (had ik ergens gelezen).

Aangezien ik toch nooit privé tabbladen gebruik en altijd standaard al mijn tabs sluit in de browser merk ik er niets van. Behalve dat ik al 2 weken ingelogd blijf op o.a. Tweakers. Waar ik er voorheen gerust 3 keer per dag uitgegooid werd.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
Nieuwe versie sinds een paar dagen, maar crasht regelmatig en vaak als je Firefox opent laad die niets / unresponsive. Balen.

De “mogelijke fix” nu geprobeerd, nog geen idee of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Laatst online: 14-05 12:11
Sinds ik op mijn iPhone in Chrome ben ingelogd bij Tweakers, ben ik in Firefox niet meer uitgelogd. Zou er iets aan de hand zijn met een cookie die door Chrome wel, maar door Firefox niet goed wordt opgeslagen, maar dat Firefox de cookie van Chrome vervolgens gebruikt?🤯 Ik snap er niets van, maar het werkt wel!

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Niets geks gedaan en nu al een behoorlijke tijd ingelogd op Firefox. Dat is echt nieuw voor mij… kijken of deze comment erdoor komt. Heb wederom wat reacties gepinned in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hero of Time in "iOS 16/17 - Edge - steeds inlog kwijt"

En nu? Vanochtend weer uitgelogd.

Totaal random ook, het lijkt soms fout te gaan bij het uit het geheugen halen van de pagina’s / tabbladen.
Je ziet dat de pagina dan weer gaat laden, bij nu.nl zie je dan dat je niet ingelogd bent, maar daarna refreshed de pagina weer en ben je weer ingelogd.

[ Voor 11% gewijzigd door Vorkie op 11-09-2023 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vorkie schreef op maandag 11 september 2023 @ 07:51:

Totaal random ook, het lijkt soms fout te gaan bij het uit het geheugen halen van de pagina’s / tabbladen.
Je ziet dat de pagina dan weer gaat laden, bij nu.nl zie je dan dat je niet ingelogd bent, maar daarna refreshed de pagina weer en ben je weer ingelogd.
Helaas tasten wij nog steeds in het duister, en gaan wij vooralsnog uit van een bug in de browser/safari-engine...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17:18
Vorkie schreef op maandag 11 september 2023 @ 07:51:

Dit al geprobeerd: Drardollan in "iOS 16 met Firefox inlog steeds kwijt op Tweakers"

Ik ben sindsdien geen cookies meer kwijtgeraakt en overal ingelogd gebleven.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Drardollan schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:24:
[...]

Dit al geprobeerd: Drardollan in "iOS 16 met Firefox inlog steeds kwijt op Tweakers"

Ik ben sindsdien geen cookies meer kwijtgeraakt en overal ingelogd gebleven.
Staat bij mij uit :-)

Ben zo standaard als het maar kan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Who Am I? schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:38:
Sinds ik op mijn iPhone in Chrome ben ingelogd bij Tweakers, ben ik in Firefox niet meer uitgelogd. Zou er iets aan de hand zijn met een cookie die door Chrome wel, maar door Firefox niet goed wordt opgeslagen, maar dat Firefox de cookie van Chrome vervolgens gebruikt?🤯 Ik snap er niets van, maar het werkt wel!
Dit werkt voor mij nu ook perfect.. geen problemen meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Een andere browser installeren is een leuke workaround, maar natuurlijk geen oplossing. Probleem is er met Edge op iOS nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
pjlgt schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:08:
Een andere browser installeren is een leuke workaround, maar natuurlijk geen oplossing. Probleem is er met Edge op iOS nog steeds.
En ook op iOS 17 nog steeds, wel iets minder.

Het lijkt erop dat als je de app opent, Edge al begint te laden, maar daarna weer gaat laden met je profielgegevens. Op dat moment is ie de inlog kwijt en moet je weer opnieuw inloggen bij Tweakers, want gok dat de browserdata dan niet meer geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Sinds een aantal dagen, eigenlijk sinds de nieuwe tracker, ben ik nu al 3x uitgelogd.

Edge
iPhone 15 pro Max
iOS 17.3

Het gebeurde al sporadisch, het lijkt een soort van te maken te hebben met het opnieuw laden van de cache (openen app)

Dat gaat hij nu.nl bijvoorbeeld ook even fout, maar ben dan toch daarna weer gewoon ingelogd, bij Tweakers krijg ik gelijk de voorkeursbalk.

/edit
Ik was al de laatste haha had niet gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door Vorkie op 03-02-2024 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Haha. Hier ook nogsteeds het probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Hier wisselend. Gaat nu vaak heel lang goed om dan ineens een paar keer achter elkaar mis te gaan.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:44
Grappig. Dit topic is al best wel oud maar mij bij is het pas een maand of 3 aan de gang volgensmij. Soms logt hij al mijn tweakers tabs dagen lang uit en soms werkt het prima. iPhone 13, iOS 17.3, Firefox 122.0 (37686)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:42
Blijft al lange tijd problematisch. Is er nog steeds geen zicht op een oplossing door Tweakers? Werkelijk de enige site die dit maffe probleem heeft bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dutchminator schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:28:
Blijft al lange tijd problematisch. Is er nog steeds geen zicht op een oplossing door Tweakers? Werkelijk de enige site die dit maffe probleem heeft bij mij.
Wij hebben nog geen enkele clue wat de oorzaak is, en waarom dit specifiek alleen in Firefox op iOS speelt. Dat maakt het erg lastig om op te lossen, voor zover wij het op kunnen lossen aangezien het toch een bug aan de kant van Firefox/iOS (safari engine) lijkt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
crisp schreef op maandag 5 februari 2024 @ 21:57:
[...]

Wij hebben nog geen enkele clue wat de oorzaak is, en waarom dit specifiek alleen in Firefox op iOS speelt. Dat maakt het erg lastig om op te lossen, voor zover wij het op kunnen lossen aangezien het toch een bug aan de kant van Firefox/iOS (safari engine) lijkt.
0,0 Firefox installaties op mijn iOS devices, ik gebruik Edge. Dus het speelt niet specifiek in Firefox op iOS,…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vorkie schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:34:
[...]

0,0 Firefox installaties op mijn iOS devices, ik gebruik Edge. Dus het speelt niet specifiek in Firefox op iOS,…
Daarom noemde ik ook iOS als mogelijke culprit, of meer specifiek het feit dat third-party browsers op iOS verplicht gebruik moeten maken van de safari engine.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
crisp schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:39:
[...]

Daarom noemde ik ook iOS als mogelijke culprit, of meer specifiek het feit dat third-party browsers op iOS verplicht gebruik moeten maken van de safari engine.
Ik heb het alleen bij Tweakers … en ben echt op veel sites ingelogd.

Moet toch iets specifieks zijn hier denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:42
In hoeverre moeten de accounts op nu.nl en tweakers gelijk zijn? Beide DPG toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vorkie schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:48:
[...]

Ik heb het alleen bij Tweakers … en ben echt op veel sites ingelogd.

Moet toch iets specifieks zijn hier denk ik dan.
In dit topic, en bugreports bij Mozilla hebben mensen dergelijke problemen ook gemeld met betrekking tot andere sites. Volgens mij doen wij niets vreemds met betrekking tot onze sessies en cookies; dan zou het op andere devices ook problemen moeten geven lijkt me.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

TheMak schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:51:
In hoeverre moeten de accounts op nu.nl en tweakers gelijk zijn? Beide DPG toch?
Niet, wij zijn niet aangesloten op het accountsysteem van DPG.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
De onderscheidende factor kan ook gewoon zijn dat tweakers geen app gebruikt. Ik weet niet hoe het met de andere mensen hier zit, maar Tweakers is het enige platform waar ik regelmatig op zit met een account wat ik in de browser draai.
Dat is niet per se iets slechts, maar ik kan daardoor dus ook niet zeggen of het specifiek tweakers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
youridv1 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:25:
De onderscheidende factor kan ook gewoon zijn dat tweakers geen app gebruikt. Ik weet niet hoe het met de andere mensen hier zit, maar Tweakers is het enige platform waar ik regelmatig op zit met een account wat ik in de browser draai.
Dat is niet per se iets slechts, maar ik kan daardoor dus ook niet zeggen of het specifiek tweakers is.
Apps zijn over het algemeen meuk waarin ik de software ontwikkel luiheid vanaf 20 km afstand ruik.

Tweakers heeft gewoon een uitmuntende website geoptimaliseerd voor mobiel… dat er een raar moeilijk vindbaar probleem is omdat Apple gare ideeën heeft over webbrowser engines is een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
@Ronald Ik zeg ook nergens dat wat Tweakers doet fout is. Ik zeg dat het kan zijn dat het lijkt alsof het met Tweakers te maken heeft omdat Tweakers, wellicht voor meerdere maar in ieder geval voor mij, een van de enige websites met een account is waar ik geen app voor gebruik op mijn smartphone.

Overigens heeft app vs mobiele website geen ster te maken met de luiheid van de programmeur of de kwaliteit van de software. Het zijn twee oplossingen voor hetzelfde probleem met ieder zn voors en zn tegens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Het is voor mij nu relatief stabiel nu ik de toggle voor privémodus heb uitgezet :)
crisp schreef op maandag 5 februari 2024 @ 22:52:
[...]

Volgens mij doen wij niets vreemds met betrekking tot onze sessies en cookies
Nee, maar wat de rode lijn is bij de websites (w.o. Tweakers) die het probleem hebben is dat ze als een inkomende cookie mist of ongeldig/corrupt is die unsetten of een nieuwe terugsturen.

De websites waar het niet misgaan die negeren de cookie maar overschrijven ze niet. Daardoor is het probleem daar na een extra refresh van de pagina opgelost.

Pagina: 1 2 3 Laatste