De VS wordt wakker.JoebarRC schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:20:
Tech valt ook ineens, kan nog niet vinden waarom maar blijkbaar rond 15 a 15:15 is er weer iets gebeurd
Verwijderd
JoebarRC schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:20:
Tech valt ook ineens, kan nog niet vinden waarom maar blijkbaar rond 15 a 15:15 is er weer iets gebeurd
🚨 BREAKING 🚨
— GURGAVIN (@gurgavin) 11 november 2022
FTX HAS JUST FILED FOR BANKRUPTCY
Ja, maar of dat direct een effect heeft op de tech aandelen en de hele s&P en nasdaq?
U vraagt, wij draaienroflexx schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:25:
Rekt. Bijkopen!
YouHodler zal vast niets met FTX te maken hebben, maar als dit zich als een olievlek gaat verspreiden, dan wil ik dat bedrag daar niet hebben staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 11-11-2022 15:29 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Youhodler durf je daar echt geld te laten staanTaro schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:28:
Vanavond na de wekelijkse rente payout de USD's op YouHodler maar eens omzetten naar 50/50 BTC & ETH en naar de Ledger sturen. USD doet het slecht vs de Euro en over 1-2 jaar staat Bitcoin vast wel weer hoger
Een dag geledenGelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:18:
Mooie kans om voor bijna $18k te verkopen. En dan maar rustig afwachten hoe dat FTX faillissement zal uitvouwen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
wat nou weer? Oh, weer meer sats!
*bladerblader*
Oh, weer minder waard
(besteld schuldenbräu af...)
[ Voor 14% gewijzigd door resusaapje op 11-11-2022 15:33 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ach, wat interesseren jou je domme spreuken van gisteren?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja, waarom dondert dat ding niet helemaal in elkaar dan?
Technisch is FTT nul waard.
In de praktijk wat de gek eevoor geeft.
Matic is ook down de drain aan t gaan
Was niet echt rocket science toch? Maar het was allemaal al ingeprijst hoorde ik later
Ik heb het er weggehaald rondom het Celsius gebeuren, maar de Euro's stonden op de rekening te verdampen door inflatie en de stijging van de Dollar. Dus toen toch weer Euro's overgemaakt en omgezet in Dollars. Is een leuk wekelijks bedrag in rente hoor, het dekt het zakgeld van de kinderen meerdere kerenknakworst schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:30:
[...]
Youhodler durf je daar echt geld te laten staan
Maar goed, zie de toevoeging aan het bericht hierboven, in deze omstandigheden haal ik het toch maar weer weg en BTC & ETH kopen is dan de enige juiste optie.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
:fill(white):strip_exif()/f/image/nfMRuNVl4sNLcbyxl27hxyx8.png?f=user_large)
Let's goooo !
Nieuwe kans om in te stappen.
Ik stap helemaal nergens meer in_Gast_ schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:38:
[...]
Nieuwe kans om in te stappen.Hoewel het nu nog te vroeg is (denk ik).
[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 11-11-2022 15:40 ]
Ik voorlopig ook niet. Tenzij het nog verder daalt dan de laatste keer. Dan begin ik het weer in delen te kopen...Tomba schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:40:
[...]
Ik stap helemaal nergens meer in(Matic sta ik nog in de plus met deze prijs maar das ook de enige token waar ik niet mijn geld mee zie verdampen)
[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 11-11-2022 15:43 ]
Als ik dit zie heb ik wel een indicatie waar die 8 miljard gebleven is. Ik zou de laag onder het topmanagement tegen het licht houden.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Name checks outBTFD schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:44:
Hier blijft de auto-invest gewoon doorlopen! Je krijgt steeds meer voor dezelfde prijs!
Het crypto-equivalent van "ik tank altijd maar voor een tientje"BTFD schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:44:
Hier blijft de auto-invest gewoon doorlopen! Je krijgt steeds meer voor dezelfde prijs!
Ik kan hier geen andere bron van vinden dan deze.. Zelf geven ze ook geen bron
En waar zijn de officiële waarschuwingen van CZ zelf ?
Dat ene "unusual whale" dit uitkraamt op Twitter wilt niets zeggen, enkel dikke fud.
Triest dat de hele financiële markten sowieso reageren op tweets. Ik snap ook steeds meer waarom Musk het zo graag wilde overnemen.
Macht.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hier: https://www.ft.com/conten...3c-4e76-bcd9-fcf184a264a2Vis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:46:
[...]
Dat ene "unusual whale" dit uitkraamt op Twitter wilt niets zeggen, enkel dikke fud.
Triest dat de hele financiële markten sowieso reageren op tweets. Ik snap ook steeds meer waarom Musk het zo graag wilde overnemen.
Macht.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Op FTX? Bestaat dat nog?DutchCrownNL schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:49:
15.6 aangetikt op FTX, momenteel alsnog een goede $500 dollar verschil met bijv Binance..
[Afbeelding]
Zero.
Goedkoop sats scoren die je toch nooit meer ziet.
ik ga ook funds weghalen, better safe then sorry.....Taro schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:28:
Vanavond na de wekelijkse rente payout de USD's op YouHodler maar eens omzetten naar 50/50 BTC & ETH en naar de Ledger sturen. USD doet het slecht vs de Euro en over 1-2 jaar staat Bitcoin vast wel weer hoger
YouHodler zal vast niets met FTX te maken hebben, maar als dit zich als een olievlek gaat verspreiden, dan wil ik dat bedrag daar niet hebben staan.
en als iedereen dit gaat doen dan zal er zeker invloed zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 11-11-2022 15:52 ]
nothing stops this train
Hè shit.. moet ik ook nog betalen om het artikel te lezen. Waaruit ik nog niet opmaak of CZ dit echt gezegd heeft. Tja.. het staat op Twitter dus is het waar.
https://archive.ph/Jn4AhVis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:53:
[...]
Hè shit.. moet ik ook nog betalen om het artikel te lezen. Waaruit ik nog niet opmaak of CZ dit echt gezegd heeft. Tja.. het staat op Twitter dus is het waar.
FOMO als we omhoog gaan heb ik geen last van, maar naar beneden vind ik een stuk moeilijkerTaro schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:19:
Goh, ik kreeg al bijna wat FOMO toen ETH door de 1300 USD ging, gelukkig kan ik daar tegenwoordig steeds beter mee omgaan
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hij zegt het zelf, kijk maar vanaf 1:34 uur. Vandaag in Indonesië.Vis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:46:
[...]
Macht.
YouTube: [LIVE] 4th Indonesia Fintech Summit 2022 - Day Two
Ik had beter het artikel gedeeld inderdaad maar dit trekt sneller de aandachtVis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:53:
[...]
Als de nr 4 exchange klapt lijkt het me sterk dat er niet meer lijken uit de kast gaan vallen de komende tijd.
Ah gerustgesteld.. het artikel eindigt met:
“The market will heal itself,” said Zhao.
FTFYAlpina schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:59:
[...]
Ik had beter het artikel gedeeld inderdaad maar dit trekt sneller de aandacht
Als de nr 168 exchange klapt lijkt het me sterk dat er niet meer lijken uit de kast gaan vallen de komende tijd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mooie inkoopmomenten zullen we maar zeggen.
PS5
Cool! gaaf om het ff live te horen. Dus volgens CZ zal dit de markt een paar jaar terug in de tijd drukken...knakworst schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:57:
[...]
Hij zegt het zelf, kijk maar vanaf 1:34 uur. Vandaag in Indonesië.
YouTube: [LIVE] 4th Indonesia Fintech Summit 2022 - Day Two
Mocht het zich zo uitspelen, zie het als iets positiefs mensen. We krijgen allemaal een herkansing om positie te kiezen, rustig de tijd nemen. En dan hopelijk rond de volgende halving (maart 2024) weer een nieuwe bullrun.
In de tussentijjd hebben we meme's, Jaapio en raf
Je kan er wel vanuit gaan dat die berichten kloppen, en ik denk dat vele hetzelfde zouden zeggen, die CZ is gewoon een boefje waar ik sowieso weinig waarde aan hecht.Vis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:53:
[...]
We begonnen met 0 en eindigen met 0Vis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:00:
[...]
Ah gerustgesteld.. het artikel eindigt met:
“The market will heal itself,” said Zhao.
nothing stops this train
Zero.
Dat is nog maar de vraag!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Oh nee he, boot weer kwijt?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gaat niet door toch? Z'n boot is gezonken...Pelox schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:12:
Morgen is @Snitserklaas weer in het land, dan komt alles vanzelf weer goed.
https://www.telegraaf.nl/...asjournaal-net-de-titanic
Ik krijg de indruk dat die ouders nog erger huilden dan hun kinderenNopheros schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:14:
[...]
Gaat niet door toch? Z'n boot is gezonken...
https://www.telegraaf.nl/...asjournaal-net-de-titanic
Was 1 rode candle naar beneden..
Maar ik geloof dat een andere stoomboot ze ging redden, tenmiste de kerstman stuurde een dergelijke tweet.
Zero.
Is toch altijd als het om Sinterklaas gaatvickypollard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:15:
[...]
Ik krijg de indruk dat die ouders nog erger huilden dan hun kinderen
JUST IN: FTX & Alameda Research liabilities range from $10 billion to $50 billion, bankruptcy filing reveals.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 11 november 2022
Ik hoorde dat de Kerstman eerst nog even alle verlanglijstjes van de Sint wilde inzien.Pelox schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:17:
[...]
Was 1 rode candle naar beneden..
Maar ik geloof dat een andere stoomboot ze ging redden, tenmiste de kerstman stuurde een dergelijke tweet.
Wel fijn dat waarschijnlijk ook heel veel gesjeesde Wall Street hyena's de billetjes hebben gebrand. FTX en AR hadden banden met o.a. JPM.Taro schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:18:
Fijn, dat is wel te overzien... FTX.US hoort overigens ook bij het faillisement.
[Twitter]
Die snappen vanaf nu dat je gewoon netjes BTC moet hodlen en verder niets.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-11-2022 16:20 ]
En een dag later zegt ie: "ik ben toch zeker sinterklaas niet!"Ngangatar schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:19:
[...]
Ik hoorde dat de Kerstman eerst nog even alle verlanglijstjes van de Sint wilde inzien.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je kunt hem natuurlijk in archive.ph gooien.Vis schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:53:
[...]
Je kunt natuurlijk nog Financial Times in twijfel trekken, maar dan kan ik je verder niet helpenSpeaking at a conference in Indonesia, he said the global financial crisis was “probably an accurate analogy” to this week’s events.
“With FTX going down, we will see cascading effects,” Zhao said. “Especially for those close to the FTX ecosystem, they will be negatively affected.”
[ Voor 7% gewijzigd door vickypollard op 11-11-2022 16:24 ]
Blik1984 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:19:
Ben benieuwd wat Mercedes F1 team gaat doen met de sponsoring op de auto komend weekend
https://newsbit.nl/mercedes-f1-stopt-met-ftx-samenwerking/
[ Voor 57% gewijzigd door BTFD op 11-11-2022 16:26 ]
ik blijf erbij, MEGA BOELIESSSSSS. When 420k?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nou mijn zoontje heeft nachtmerrie gehad afgelopen nacht......ze kijken dat 'journaal' op school, anders kreeg ie het niet mee..... dat hele journaal is poppenkast niet normaal!vickypollard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:15:
[...]
Ik krijg de indruk dat die ouders nog erger huilden dan hun kinderen
nothing stops this train
Tot dusver, ja. Ergens in de komende weken open ik mijn Blockfolio app die een tijdje geleden door FTX is gere-brand, en dan ben ik mijn hele portfolio kwijt omdat de server niet meer te bereiken isanti elppa schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:28:
zoals ik gisteren en daarsstraks al melde, dat fallisement doet amper iets.
Nou, geen ramp toch? Kinderen mogen toch best een keer iets erg of eng vinden? Ik moest vroeger Ik, Mik, Loreland kijken op school; dat is pas mishandelingKol Nedra schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:30:
[...]
nou mijn zoontje heeft nachtmerrie gehad afgelopen nacht......ze kijken dat 'journaal' op school, anders kreeg ie het niet mee..... dat hele journaal is poppenkast niet normaal!
En uiteraard is het Sinterklaasjournaal een poppenkast. Wat dacht je van het hele Sinterklaasfeest? Het hele land wordt op z'n kop gezet voor een fictief persoon die cadeaus zou komen brengen.
[ Voor 26% gewijzigd door vickypollard op 11-11-2022 16:33 ]
ja voor de mensen die er funds hadden echt helemaal kut natuurlijk. Ik leef met ze mee. Ik weet uit eigen ervaring hoe klote dat isRay_ schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:30:
[...]
Tot dusver, ja. Ergens in de komende weken open ik mijn Blockfolio app die een tijdje geleden door FTX is gere-brand, en dan ben ik mijn hele portfolio kwijt omdat de server niet meer te bereiken is
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oh ja, en dat natuurlijk. Voor mij is 't alleen een stukje ongemak. Alle trades exporteren is overigens nog steeds niet mogelijk ondanks dat het een paar jaar geleden al op de roadmap zou staananti elppa schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:31:
[...]
ja voor de mensen die er funds hadden echt helemaal kut natuurlijk. Ik leef met ze mee. Ik weet uit eigen ervaring hoe klote dat is
vickypollard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:31:
[...]
Nou, geen ramp toch? Kinderen mogen toch best een keer iets erg of eng vinden? Ik moest vroeger Ik, Mik, Loreland kijken op school; dat is pas mishandeling
En uiteraard is het Sinterklaasjournaal een poppenkast. Wat dacht je van het hele Sinterklaasfeest? Het hele land wordt op z'n kop gezet voor een fictief persoon die cadeaus zou komen brengen.
Heerlijk nuchter inderdaad.
Wat houdt je tegen om dat niet nu direct te doen?Ray_ schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:30:
[...]
Tot dusver, ja. Ergens in de komende weken open ik mijn Blockfolio app die een tijdje geleden door FTX is gere-brand, en dan ben ik mijn hele portfolio kwijt omdat de server niet meer te bereiken is
Volledig mee eens. Kids moeten ook leren met spanning/enge dingen omgaan.vickypollard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:31:
[...]
Nou, geen ramp toch? Kinderen mogen toch best een keer iets erg of eng vinden? Ik moest vroeger Ik, Mik, Loreland kijken op school; dat is pas mishandeling
Op de radio hoorde ik net dat een ouder klaagde dat zijn avond verpest was doordat zijn kind overstuur was. Hoe erg is dat, dat het je dus allemaal om jezelf gaat en dat het overstuur zijn van je kind vooral vervelend voor jou is. Dan had je denk ik toch beter niet aan kinderen kunnen beginnen, zeg maar.
Maar verder is dit denk ik niet heel on topic, onze pakjesboot leek even te zinken maar blijft ook nog net boven water dus die parallel gaat ook niet op.
Eerst weekend vieren, al dat REKT gaan is best vervelend, maar niet belangrijker dan vrije tijdmoshimoshi schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:37:
[...]
Wat houdt je tegen om dat niet nu direct te doen?
vergeet niet dat van de 7 dagen dat er zeker 7 dagen zijn dat kinderen vervelend doen met naar bed gaan, en ook tijdens het avond eten is het vaak gezeur.YES schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:38:
[...]
Volledig mee eens. Kids moeten ook leren met spanning/enge dingen omgaan.
Op de radio hoorde ik net dat een ouder klaagde dat zijn avond verpest was doordat zijn kind overstuur was. Hoe erg is dat, dat het je dus allemaal om jezelf gaat en dat het overstuur zijn van je kind vooral vervelend voor jou is. Dan had je denk ik toch beter niet aan kinderen kunnen beginnen, zeg maar.
Maar verder is dit denk ik niet heel on topic, onze pakjesboot leek even te zinken maar blijft ook nog net boven water dus die parallel gaat ook niet op.
nothing stops this train
Vanavond is waarschijnlijk alles weer (soort van) oké in het journaal, dus komt vast wel goedKol Nedra schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:40:
[...]
vergeet niet dat van de 7 dagen dat er zeker 7 dagen zijn dat kinderen vervelend doen met naar bed gaan, en ook tijdens het avond eten is het vaak gezeur.
Sorry hoor maar dat is per gezin verschillend. Als je kinderen 7 dagen per week lastig zijn met dingen die elke dag voorkomen/gebeuren, dan is dat vervelend maar om dat dan af te reageren op iets als het Jeugdjournaal omdat ze daar blijkbaar nog vervelender van worden.....Kol Nedra schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:40:
[...]
vergeet niet dat van de 7 dagen dat er zeker 7 dagen zijn dat kinderen vervelend doen met naar bed gaan, en ook tijdens het avond eten is het vaak gezeur.
Anyhows, wen REKT?
Komende weken als duidelijk wordt hoe genaaid alles en iedereen is door FTX/Alameda?
CZ says nooooo.vickypollard schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:43:
[...]
Komende weken als duidelijk wordt hoe genaaid alles en iedereen is door FTX/Alameda?
Maareh lijkt me heerlijk.
Vanavond nog even wat snoepgoed farmen met de kids. Goed weekend!
Pas je op dat ze geen nachtmerries krijgen?NeoflexNL schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:48:
Zo, laptopje dicht. Wat een week mensen..
Vanavond nog even wat snoepgoed farmen met de kids. Goed weekend!
Goed weekend!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/emmLuhccxb8E6gr6zG4QwruL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gfAC1tmRgivIBqiGCDvSmAL7.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ihQKlCwbY4WyjzuDLCGZvdfs.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8aZQiroHWwOVTtpfsFhwhZZ4.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/54nUcUufUIJYCidvhz7UAk2P.gif?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jqYbSQAgV1uPgGQqYmr40XvQ.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/WNVm2oLs7opnghmMWeAiTmSf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7tu9cm4tG3FTTUlVdzk6F8FB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wRWNUXb5ccBPyrVWMKmHvC6L.jpg?f=fotoalbum_large)