Ok nou Slux koopt maar een flufje sol danJedi_Pimp schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:06:
[...]
Nee niet lastig, want los van deze unlock offloaden FTX en Alameda SOL om liquiditeit te verschaffen. De token SOL wordt nu keihard afgestraft door dezelfde VCs die het zo lang hebben gebacked. De ironie, de cirkel is weer rond.
Je moet je er gewoon bij neerleggen dat je bijna nooit voor de perfecte prijs kunt inslaan. Mocht het echt nog verder zakken, dan ga ik nieuwe fiat bij elkaar schrapen...
14k lijkt mij toch het moment om weer in te stappenJedi_Pimp schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:33:
Aan degene die van plan was met die Capo 14k chart aan te zetten en iets te posten in de zin van "had hij toch gelyk!!":
Doe dit niet. I will look for you, I will find you, and I will schop you in je pielemuis.
Dankje
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dus jij hebt 1 limit order op 14k i.p.v. meerdere orders laddered down tot 14k vanaf hier? Erg dapper dat je zo deterministisch durft te denkenPeer_76 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:10:
[...]
14k lijkt mij toch het moment om weer in te stappen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Och, ik heb nog 10.000 Luna gekocht voor een paar euro. Leek me wel grappig, maar sta nu 1 euro in het verliesmannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:02:
[...]
Er waren ook mensen die Luna bleven kopen, zo zullen er nu ook gokkers zijn die hopen op een Costa Del Sol.
==
hoi
Er wordt zoveel gefocust op de 14k dat we of;
- De 14k nooit gaan zien, want bang is om de boot te missen
- Keihard door de 14k heen zakken, want bang om de boot te missen en zitten all-in en geen geld meer om de 14k te kopen
Klinkt als een retail/plebs probleem, de whales redden ons daar wel vanjvel92 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:16:
• Keihard door de 14k heen zakken, want bang om de boot te missen en zitten all-in en geen geld meer om de 14k te kopen
jvel92 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:16:
Er wordt zoveel gefocust op de 14k dat we of;
- De 14k nooit gaan zien, want bang is om de boot te missen
- Keihard door de 14k heen zakken, want bang om de boot te missen en zitten all-in en geen geld meer om de 14k te kopen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat leuk heb mijn nieuwe energie afrekening gehad:
in Septemer betaalde ik nog €49 voor 1 maand stroom verbruik
in October betaal ik €179 voor 1 maand stroom verbruik.....terwijl ik net zoveel gebruikte als in de maand September.......DIEVEN!! fck dat, slaat nergens op!
in October betaal ik €179 voor 1 maand stroom verbruik.....terwijl ik net zoveel gebruikte als in de maand September.......DIEVEN!! fck dat, slaat nergens op!
nothing stops this train
Nee, de prijzen zijn gestegen.Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:22:
Wat leuk heb mijn nieuwe energie afrekening gehad:
Anders kun je ook zeggen dat je recht hebt op 1 BTC voor $100 omdat het 10 jaar geleden zo duur was.
==
hoi
Of de whales geven het laatste zetje naar beneden en wij zijn op dit moment hun exit liquiditeitSlonzo schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:20:
[...]
Klinkt als een retail/plebs probleem, de whales redden ons daar wel van
Edit: daarnaast moet @Kol Nedra zijn BTC stack ook liquideren, omdat ie anders de elektriciteitsrekening niet mee kan betalen. 10K incoming
[ Voor 19% gewijzigd door jvel92 op 09-11-2022 15:28 ]
Oei, onder de 17.500. Waarom verkopen die whales?
inflatie van 14% klopt dus niet he, waarom liegt de overheid? ik dacht dat ze altijd eerlijk warenEusebius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:23:
[...]
Nee, de prijzen zijn gestegen.
Anders kun je ook zeggen dat je recht hebt op 1 BTC voor $100 omdat het 10 jaar geleden zo duur was.
nothing stops this train
Inflatie zijn al je kosten bij elkaar. Dus de boodschappen kunnen best duurder zijn, maar je betaalt niet opeens 20% meer huurKol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:26:
[...]
inflatie van 14% klopt dus niet he, waarom liegt de overheid? ik dacht dat ze altijd eerlijk waren
==
hoi
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik ga straks GLMR en SOL kopen, waanzinnig goedkoop zijn die nu.
PlanB is een loser, tijdens de bull-euforie van vorige week zei hij nog dat de low van BTC in juni gezet was en dat de volgende bull run al onderweg was en nu zegt ie het tegenovergestelde
Bij mij sinds gister (Eneco) gas +41,5% stroom +80%Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:26:
[...]
inflatie van 14% klopt dus niet he, waarom liegt de overheid? ik dacht dat ze altijd eerlijk waren
Durk is op RTL Z al de hele dag druk bezig met fappen dat de goudprijs omhoog gaat en bitcoin omlaag.
ja oke dat klopt, dit wordt wat vanaf januari:Eusebius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:27:
[...]
Inflatie zijn al je kosten bij elkaar. Dus de boodschappen kunnen best duurder zijn, maar je betaalt niet opeens 20% meer huur
-geen €190 korting (wel in nov en dec)
-btw weer terug naar 21%
Januari is ook kouder dan in dec, dus je zult toch iets moeten stoken met gas/electra
nothing stops this train
wij ook EnecoJDx schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:29:
[...]
Bij mij sinds gister (Eneco) gas +41,5% stroom +80%
nothing stops this train
Omdat ze de stroomrekening anders niet kunnen betalen. Omdat ze wat minder risico lopen als ze het voor 0,2% bij de Rabobank parkeren. Omdat ze ontslagen zijn bij Twitter. Omdat ze in Oekraïne moeten vechten. Omdat ze het geld nodig hebben voor de energie transitie. Omdat ze lager willen terugkopen. Omdat ze hebben gespeeld met geleend geld.Sjuul100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:25:
Oei, onder de 17.500. Waarom verkopen die whales?
Of omdat ze daar niet zelf mee te maken hebben, maar wel het plebs waar ze aan (willen) verkopen.
Omdat ze liever nu winst nemen met Bitcoins die ze ooit kochten voor 100 dollar - dan dat ze het risico lopen dat de koers zo hoog niet meer komt.
Omdat Lambo's toch steeds duurder worden - sneller dan het rendement op je crypto. Omdat ze bang zijn dat de overheid crypto's gaat kapotreguleren. Of omdat ze liever zilveren munten kopen of zelfs Doges, omdat de rendementen daar beter op zijn dan op Bitcoin.
Omdat ze dom zijn. Of omdat het uitcashen naar Santander en de Rabobank steeds moeilijker wordt.
Vraag het ze. “Praat niet over elkaar, maar met elkaar.”
Maktub
Grootste grap was dat Arthur Hayes, die van BitMex, gistermiddag full bear ging op Twitter en zei dat ie puts had gekocht. Vervolgens kwam Binance en FTX met hun announcement met als gevolg een mini pump en alle plebs: "how are those puts now?" terwijl het een stuiterende dode kat wasSahara schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:29:
[...]
PlanB is een loser, tijdens de bull-euforie van vorige week zei hij nog dat de low van BTC in juni gezet was en dat de volgende bull run al onderweg was en nu zegt ie het tegenovergestelde.
Gelukkig heb ik gisteren nog een flufje SOL gekochtSjuul100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:29:
Ik ga straks GLMR en SOL kopen, waanzinnig goedkoop zijn die nu.
Even zn twitterfeed gecheckt maar ik zie alleen maar bulish twitters.Sahara schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:29:
[...]
PlanB is een loser, tijdens de bull-euforie van vorige week zei hij nog dat de low van BTC in juni gezet was en dat de volgende bull run al onderweg was en nu zegt ie het tegenovergestelde.
Ik ookPureLOOD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:33:
[...]
Gelukkig heb ik gisteren nog een flufje SOL gekocht
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
lekker hoor
187.7K liquidated SHORT @ 17579.5
187.7K liquidated SHORT @ 17579.5
November 2021: btc 57.000 euro
November 2022: btc 17.300 euro
Iedereen met gezond verstand ziet dat BTC gewoon aan het dood gaan is.
Lol jokes on you, mensen met gezond verstand doen niet aan crypto.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:39:
NEGEER JE EMOTIESRaf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:39:
KOMT VANZELF WEER GOED
Prijsplafond he, niks aan het handje joh!Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:31:
[...]
ja oke dat klopt, dit wordt wat vanaf januari:
-btw weer terug naar 21%
Januari is ook kouder dan in dec, dus je zult toch iets moeten stoken met gas/electra
On topic, Bitcoin heeft volgens mij ook een prijsplafond...
[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 09-11-2022 15:44 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
NEGEER JE EMOTIES MAAR VOLG DIE VAN ANDEREN, ER MOET IEMAND GELIJK HEBBEN.
Schultenbrau in plaats van echt bier. Went snel genoeg.NeoflexNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:43:
[...]
Prijsplafond he, niks aan het handje joh!
On topic, Bitcoin heeft volgens mij ook een prijsplafond...
1.09 voor 12%thierry1982 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:45:
[...]
Schultenbrau in plaats van echt bier. Went snel genoeg.
Raf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:21:
Als ik me lijstje herzie.
En plan B had gelijk. En de macro economische toestand stak er geen stokje voor, gingen we na de ATH van 54k in november 2021 doorschieten tot de 100k, met daarna een mogelijke bearmarket en correctie zoals we nu kennen.
Update lijstje
Nov 2016- Btc 600 euro
Nov 2017- Btc 5000 euro
Nov 2018- Btc 5200 euro
Nov 2019- Btc 7600 euro
Nov 2020- Btc 12.000 euro
Nov 2021- Btc 52.000 euro
Nov 2022- Btc 70.000 euro
Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:39:
De verwarming staat hier nog niets eens aan en het is nog steeds 20.8 binnen. Zal allemaal wel loslopen met de kosten straks.Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:31:
[...]
ja oke dat klopt, dit wordt wat vanaf januari:
-btw weer terug naar 21%
En anders gewoon een miner aanzetten. Huis verwarmd en crypto's binnenharken.
waarom denk je dat ik die Plutus kaart zo graag wil!! elke maand €10 aan Schultenbrau kopen bij de Aldithierry1982 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:45:
[...]
nothing stops this train
Maar alleen met de Aldi Perk op de Plutus kaart natuurlijkthierry1982 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:45:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sheesh hier is het savonds 19 en als ik wakker word 14moshimoshi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:45:
[...]
De verwarming staat hier nog niets eens aan en het is nog steeds 20.8 binnen. Zal allemaal wel loslopen met de kosten straks.
En anders gewoon een miner aanzetten. Huis verwarmd en crypto's binnenharken.
Slecht nieuws, het gaat de verkeerde kant op met Bitcoin: https://www.nu.nl/economi...te-punt-in-twee-jaar.html
When bodem. Zou toch dichtbij moeten zijn nu
hier 17 graden, verwarming staat op 16, maar de 16.5 heb ik nog niet gezienJDx schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:46:
[...]
Sheesh hier is het savonds 19 en als ik wakker word 14
nothing stops this train
Morgenochtend BTC 14k confirmedJDx schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:46:
[...]
Sheesh hier is het savonds 19 en als ik wakker word 14
De 'Bitcoin is dood'-berichten verschijnen al dus het gaat de goede kant op!PureLOOD schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:46:
[...]
Slecht nieuws, het gaat de verkeerde kant op met Bitcoin: https://www.nu.nl/economi...te-punt-in-twee-jaar.html
When bodem. Zou toch dichtbij moeten zijn nu
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Heerlijk die ignore knop op tweakers tegenwoordig.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als straks de weerstand op 17500 weg is dan klapt die in één keer naar 17000 en daarna is het een vrije val naar 14000.
moshimoshi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:49:
Als straks de weerstand op 17500 weg is dan klapt die in één keer naar 17000 en daarna is het een vrije val naar 14000.
Hij schiet nu omhoo..moshimoshi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:49:
Nee, nu weer naar beneden.
14k incoooooming
==
hoi
Tuurlijkmoshimoshi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:49:
Het is gewoon een double bottom van dit jaar.UniMatrix schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:48:
[...]
De 'Bitcoin is dood'-berichten verschijnen al dus het gaat de goede kant op!
vorig jaar hadden we een double top toch op 69k!
De bodem is in (ofniet)
nothing stops this train
Ik dacht al, wat reageer je weinig meer op mij.Ngangatar schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:49:
Heerlijk die ignore knop op tweakers tegenwoordig.
Er zit ook een flinke support rond de 17. Als ‘ie eenmaal daar doorheen zakt, staat ‘ie in een mum van tijd op 16.Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:47:
[...]
hier 17 graden, verwarming staat op 16, maar de 16.5 heb ik nog niet gezien
Maar bij 16,5 gooi ik er zelf ook wat extra’s in, zodat we sneller omhoog gaan.
Maktub
Nice try, rotzakkie. Maar jou wil ik in de gaten kunnen houden.YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:52:
[...]
Ik dacht al, wat reageer je weinig meer op mij.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nice try, oudzakkie. Ik snap dat je die jonge, vitale en hippe invloeden van mij moeilijk kan missen.Ngangatar schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:54:
[...]
Nice try, rotzakkie. Maar jou wil ik in de gaten kunnen houden.
Wel kut dat crypto zo goedkoop, energie zo duur en de jeugd zoveel meer onbeschoft wordt tegenwoordig. Vroeger was alles beter.
Waarom heeft deze bearmarket enorm veel gelijkenissen met de ATH van 2018?
November 2018 had men ook een ATH, om dan te crashen in de zelfde range, en in november 2019 was het nog verder gezakt, met in 2020 een herstel en 2021 nieuwe ath.
November 2021 ATH, 2022 crash, november 2022 nog hardere crash. 2023 waarschijnlijk een herstel? 2024 halving met het oog op een nieuwe ATH?
November 2018 had men ook een ATH, om dan te crashen in de zelfde range, en in november 2019 was het nog verder gezakt, met in 2020 een herstel en 2021 nieuwe ath.
November 2021 ATH, 2022 crash, november 2022 nog hardere crash. 2023 waarschijnlijk een herstel? 2024 halving met het oog op een nieuwe ATH?
November 2018 een ATH? Misschien ff je monitor weer rechtop zetten..Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:57:
Bij mij was er geen ATH in november 2018 hoor. Toe moest ik zelfs n beetje huilen.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:57:
Ik lul ook zomaar wat
Toch staat Eth iets sterker als Btc als je naar de lows van Juni kijkt, Komt dit door Pos?
Verwijderd
https://solanacompass.com/validators/change
daar kan je zien hoeveel solana er unstaked gaat zijn binnen circa 18uur.
momenteel staat dit op 50miljoen sol .. die personen hebben niet unstaked om daarna terug te staken, verwacht dus maar een dikke dump morgen.
daar kan je zien hoeveel solana er unstaked gaat zijn binnen circa 18uur.
momenteel staat dit op 50miljoen sol .. die personen hebben niet unstaked om daarna terug te staken, verwacht dus maar een dikke dump morgen.
Oh hell yes zeker wel. Gisteren een cheeseburger winst gemaakt door FTT op 4,1 te kopen en 4,6 te sellen.Jedi_Pimp schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:58:
En dan weer een serieuze post: aan mensen die denken de SOL dip op te kopen:
Doe. Dit. Niet.
Er worden binnen nu en 24uur bijna 50 miljoen SOL tokens unlocked. Grote kans dat validators deze gaan offloaden om nog aan enige schadebeperking te doen (en omdat ze misschien in profit zijn).
https://www.theblock.co/p...o-be-unlocked-in-24-hours
Buy orders SOL staan al klaar tussen 4 en 5 dollar.
Lekker met vuur spelen
Dat hele quote gebeuren om het overzichtelijk te houden wie waar op reageert is ook maar een overbodige feature als je het mij vraagt.
Ja!r6aw schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:08:
Solana verkopen? Of toch maar holden
Toch maar weer gekocht, paar tientjes winst, maar fuck. Ik ben er niet gerust op.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hopen dat ze niet verder inkakken…Therapy777 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:06:
[...]
Oh hell yes zeker wel. Gisteren een cheeseburger winst gemaakt door FTT op 4,1 te kopen en 4,6 te sellen.
Buy orders SOL staan al klaar tussen 4 en 5 dollar.
Lekker met vuur spelen
Ligt er aan, but high and sell low, of buy high and rekt.r6aw schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:08:
PLU blijft ook weinig van over op moment, gewoon net doen of we zojuist PLU op 12 usd verkocht hebbenGelukszoekr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:09:
Toch maar weer gekocht, paar tientjes winst, maar fuck. Ik ben er niet gerust op.
Solana... Is dat niet die ene L1 netwerk dat gaat stotteren en op zijn bek gaat zodra er maar ook enige belasting qua transacties komt?
Bingo. Tevens de chain die naar zero gaat.GioStyle schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:13:
Solana... Is dat niet die ene L1 netwerk dat gaat stotteren en op zijn bek gaat zodra er maar ook enige belasting qua transacties komt?
In retrospect, it was inevitable
De Portugal update komt er aanGioStyle schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:13:
Ja, daar maak ik me dan gek genoeg weer helemaal geen zorgen over. Misschien speelt het mee dat m'n gemiddelde aankoopprijs voor PLU nu ligt op de €2.77Nopheros schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:12:
[...]
PLU blijft ook weinig van over op moment, gewoon net doen of we zojuist PLU op 12 usd verkocht hebben
MAAR je krijgt wel 5% rente bij Bitvavo op SOL luitjes! Als ie verder zakt lekker hodl. Heb je binnen een jaar of 543 weer terug verdiend 😎
hier PLU boven de 10 euro gekocht. was een tip hiero. mn andere ttip die ik hier heb opgepikt was meedoen aan de ICO van Cypherium. ook zo een top keuze......Gelukszoekr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:14:
[...]
Ja, daar maak ik me dan gek genoeg weer helemaal geen zorgen over. Misschien speelt het mee dat m'n gemiddelde aankoopprijs voor PLU nu ligt op de €2.77
Netjes!Gelukszoekr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:14:
[...]
Ja, daar maak ik me dan gek genoeg weer helemaal geen zorgen over. Misschien speelt het mee dat m'n gemiddelde aankoopprijs voor PLU nu ligt op de €2.77
Hoe krijg je dat voor elkaar? Heel veel trades gemaakt of heb je een nieuw huis in tranches van 22,5k met de Visa kaart betaald?
Winst eruit halen. In principe sta ik op 0 usd inmiddels, alles gratis.NeoflexNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:17:
[...]
Netjes!
Hoe krijg je dat voor elkaar? Heel veel trades gemaakt of heb je een nieuw huis in tranches van 22,5k met de Visa kaart betaald?
Dus hoogstwaarschijnlijk volgens de Bitcoin cyclus die we kennen.
Zal er in 2023 een herstel zijn. en 2024-2025 nieuwe ATH van plus minus 150k?
Jij stuitert wel alle kanten op zeg. Van heel negatief naar nu weer positief. Wel een goede hopiumpijp heb je.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:18:
Nee.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:18:
De enige die weet wat het zal worden is PlanB, de rest is koffie dik kijkerij.
Bitcoin was toch dood?Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:18:
jasper7878 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:16:
[...]
hier PLU boven de 10 euro gekocht. was een tip hiero. mn andere ttip die ik hier heb opgepikt was meedoen aan de ICO van Cypherium. ook zo een top keuze......
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xQEBTuXNlhgy4VM70amPnPvJ.jpg?f=user_large)
En verder lijken me deze gepast. Fijne donderdag, morgen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C7inmzHwo4rcCR96Ibjfxrfm.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YYJL1hju9UtHwfS9I0HACB1s.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/psnn24ujdfRN1mYncNY2fDRM.png?f=user_large)
Maktub
Die laatsteMrMrq schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:19:
[...]
[Afbeelding]
En verder lijken me deze gepast. Fijne donderdag, morgen!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gelukszoekr in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23"NeoflexNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:17:
[...]
Netjes!
Morgen komt er gefaseerd één miljard vrij (huidige waarde, morgen niet meer) die direct naar een exchange gaan om in de ramsj te zetten. Wat zal dit toch met de koers gaan doen?r6aw schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:08:
Nearly $1 billion of solana is set to be unlocked in 24 hours
Herstel zal vast niet in Q1 2023 zijn, maar hopelijk wel later in het jaar. Halvening 2024 dus hopelijk later dat jaar aanloop/ de start van de nieuwe bullmarket. The golden years in 2025/ 26. De droom! Tot die tijd DCA en iedere losse pleuro erin: rekt of dikke pleuro's met die tijd.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:18:
Excellence does not require perfection.
1 SOL blijft 1 SOL toch?
nothing stops this train
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iClXWUHcyiE3GvVMBOpvgzj2.gif?f=user_large)
Overigens terecht hoor, goed gedaan!
Kerel ben je nu eigenlijk serieusRaf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:18:
Wat is het nu?
Bitcoin hodl, indexfonds, goud?
Ik zie in Crypto Coin Trader op Feestbook dat KuCoin en een paar andere Exchanges een Proof of Reservers audit moeten doen. Dit houdt volgens mij in dat zij moeten aan gaan tonen over genoeg assets te beschikken even heel simpel gezegd
[ Voor 5% gewijzigd door LBV_038 op 09-11-2022 16:23 ]
2022 is bekend geworden als jaar van de crash.
in de loop van 2023 zal men een herstel zien gebeuren, maar zeer traag.
De inflatie zal niet nog een jaar blijven stijgen, dat is praktisch onhaalbaar. En de oorlog in Oekraine zal in 2023 waarschijnlijk een einde kennen, gezien de huidige toestand in Rusland, zie ik ze echt niet nog een vol jaar oorlog voeren.
2023 zal geen perfect jaar, dat zeker niet. Maar een teken van trage herstel zullen we zien in 2023. 2024 zal een mooi jaar worden.
De inflatie zal niet nog een jaar blijven stijgen, dat is praktisch onhaalbaar. En de oorlog in Oekraine zal in 2023 waarschijnlijk een einde kennen, gezien de huidige toestand in Rusland, zie ik ze echt niet nog een vol jaar oorlog voeren.
2023 zal geen perfect jaar, dat zeker niet. Maar een teken van trage herstel zullen we zien in 2023. 2024 zal een mooi jaar worden.
When Raf1994 TG signal group?Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:24:
2022 is bekend geworden als jaar van de crash.
Wat een baas is dat. Zijn medium artikelen zijn meer waard dan de gemiddelde FT uiteenzetting.jvel92 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:32:
[...]
Grootste grap was dat Arthur Hayes, die van BitMex, gistermiddag full bear ging op Twitter en zei dat ie puts had gekocht. Vervolgens kwam Binance en FTX met hun announcement met als gevolg een mini pump en alle plebs: "how are those puts now?" terwijl het een stuiterende dode kat was
Als ik dit allemaal van tevoren zou weten, man wat zou ik rijk zijn inmiddels. Heb je dat met alles zo? Net als dat jij ziet dat quoten overbodig is, dat wist ik dus helemaal niet bijvoorbeeld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/n20TC2a1FtMolHQSXtTPLHJv.png?f=fotoalbum_large)