[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.175 views

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:50

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:27

knakworst

Get more sats!

vickypollard schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:29:
Had iemand deze al gepost? Hier vandaan https://twitter.com/riddle245/status/1590219313717252096

[Afbeelding]

Duurt een dag of 2 volgens mij voordat dat beschikbaar komt. En dan moeten we maar eens gaan zien wat daarmee gedaan wordt...
Zou zomaar Alameda kunnen zijn. Unstaken doe je om te verkopen...

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FhEABCmXkAAjt6Q?format=jpg&name=large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hehe, herkenbaar ;). Ach amateur is ook leuk maar betaald niet zo goed.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Me, trying to fix the SOL Longx20

Deze geitenzooi ligt me niet, done with leveraged trading

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ya1aZxX5E9kMOqEL_NJxDSFO4XI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T00IVeEVuuMHFzFzc4XIG7Lu.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

moshimoshi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:25:
[...]

Het valt mee, de 18k staat nog overeind.
Op mijn school leerde ik dat 17 lager is dan 18 :?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-01 15:57
Iedereen heeft het natuurlijk over FTX, maar vergeet niet in hoeveel projecten zowel Alameda als FTX Ventures in hebben geïnvesteerd. Bij hoeveel kapitaal rondes zij betrokken waren en wie de grote investeerders waren in FTX.

Overzicht met mogelijk wallets van Alameda: https://portfolio.nansen.ai/dashboard/APE-WQN1VW

Een niet volledig overzicht van alle raises waar ze bij betrokken waren: https://defillama.com/rai...res&investor=FTX+Ventures

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ok, dit zorgt voor kortsluiting in mijn bovenkamer _/-\o_

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:17

The Chosen One

Zie signature!

Geen plannen of iets vanuit Binance wanneer geld weer "normaal" over gezet moet kunnen?

Ik had mijn (crypto)geld al een tijd "geparkeerd" staan (Binance) maar als ik het naar de bank wil hebben nog steeds of via Kraken e.d. 'doorgeven' of je moet met met Advcash Account balance doen?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
De CPI data kan de finale capitulatie geven morgen

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:28
Ik kom mijn bed niet uit en staar naar rode kaarsen… :F

Mja, all part of the plan. HODL..

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htGsPddsku2fZ7knvdLf-2mtPRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 21:44
Denken jullie er al aan om Sol met verlies te verkopen? Ziet er niet echt positief uit..

• vickypollard
Masstje schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:46:
Me, trying to fix the SOL Longx20

Deze geitenzooi ligt me niet, done with leveraged trading

[Afbeelding]
Het helpt om niet als een degen SOL te gaan longen middenin een crash...

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-01 11:25
Of de nog lang niet finale capitulatie.

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:44
Whatever. M’n stack is nu nog zo weinig waard dat ik me er amper meer druk om kan maken. Ik peins er niet over om het te verkopen. Dit staat me prima en we kijken volgend jaar wel weer een keertje hoe de vlag erbij hangt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nah, finale capitulatie zal er niet zijn, hooguit een leuker inkoopmomentje.

• keanu_
Pinsa schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:52:
Denken jullie er al aan om Sol met verlies te verkopen? Ziet er niet echt positief uit..
Als je aan de buy high, sell low strategie houdt d:)b

• knakworst

knakworst

Get more sats!

16 en counting.

Verwijderd

Holy crap. Eergisteren al mijn SOL, DOGE en nog wat troep verkocht.

Wat is er nu gaande. Er komt extra SOL bij, dus extreme verwatering?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 18:07
Lijkt er ook op dat men de prijs koste wat kost boven de $17 wilt houden, aardig gevecht zo te zien.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UeqnbMqiQ9TTnLOUuocFvM6Od8Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mL7EAr0YlbwFxRG1rLzms57C.jpg?f=user_large

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01 00:45

Bad Brains

<(0.o)>

Photosoepje, zo klopt ie weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpgVrCvUx1lE7HN0Spyg2aPsL7Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/abGaitgTKNaP3WIVcdoiFYcv.jpg?f=user_large

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-01 00:11
Nee, ik denk er net aan dat als je een gat maakt in een net, dat er eigenlijk MINDER gaten in het net zitten dan voorheen.

Maktub

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

ETH in de 11XX damn... had gezegd bij 900 koop ik een hele, hmmm :')

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
BTC going under $17,4K....very soon ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DutchCrownNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:57:
[...]

Lijkt er ook op dat men de prijs koste wat kost boven de $17 wilt houden, aardig gevecht zo te zien.
Ik zie een mooie rechte lijn naar beneden. Over een paar uur 10 dollar.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:14:
[...]

Hij gaat die toko niet eens overnemen, let maar op. Is er niet een miljardengat dan mag het niet van de regulator.
Lol welke regulator? Binance is op de cayman geregistreerd en ftx non us is ook niet in us geregistreerd volgens mij.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

MrMrq schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:59:
[...]

Nee, ik denk er net aan dat als je een gat maakt in een net, dat er eigenlijk MINDER gaten in het net zitten dan voorheen.
Let that sink in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ar7Efz0JViVj2p9ikQSx8rA4W7Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hJERiATBvt3hvKRBV4VxVZZY.webp?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zo klopt ie beter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ShGV33A1EcrT-qu_Ta2vi6QUGI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DEtoaBVBQfw1EpjwskniI7uN.jpg?f=user_large

Zero.

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-01 13:24

• vickypollard
Lijkt erop dat SBF z'n tweets heeft verwijderd over dat FTX niet met geld van klanten gokt. Oeps.

• mannowlahn
Je kan nu nog wat pakken of dezelfde fout maken wat bv met Luna gebeurde. Ik denk dat sol een gedane zaak is. En good riddance imho. Wel spijtig voor de mensen die er dik inzaten. Maar als er een ding wat we van afgelopen jaar kunnen leren is dat niks too big too fail is. Tether eindelijk next? Kan er ook nog wel bij. Helaas zal ook FXT niet genoeg zijn om mensen te behoeden om dezelfde fouten te maken. Fud moet je gewoon preventief altijd serieus nemen. Liever even een week terug naar fiat en eventuele winsten missen dan alles kwijt te zijn lijkt me.

• keanu_
Ben uit verveling maar de 1s chart aan het kijken

• Pinsa
mannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:06:
[...]

Je kan nu nog wat pakken of dezelfde fout maken wat bv met Luna gebeurde. Ik denk dat sol een gedane zaak is. En good riddance imho. Wel spijtig voor de mensen die er dik inzaten. Maar als er een ding wat we van afgelopen jaar kunnen leren is dat niks too big too fail is. Tether eindelijk next? Kan er ook nog wel bij. Helaas zal ook FXT niet genoeg zijn om mensen te behoeden om dezelfde fouten te maken. Fud
moet je gewoon preventief altijd serieus nemen. Liever even een week terug naar fiat en eventuele winsten missen dan alles kwijt te zijn lijkt me.
Met luna ben ik al nat gegaan :) Met beetje verlies uitstappen en straks met ander muntje goed maken voelt beter, als hodlen tot nada.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Dump it harder!!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Foi, daar gaan we..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pelox
Zojuist mijn bankspaarrekening opgezegd. Geen paniek het is maar een klein bedrag wat daar staat te verpieteren tegen een belachelijke rente. Deel gaat naar de belastingdienst andere deel duw ik misschien in btc.. maar daar ben ik nog niet aan uit.

Niets met deze dump te maken trouwens, was een potje wat ik had staan omdat ik een tijd geen pensioenopbouw had. Dus als we de komende dagen ergens moon gaan weten jullie dat ik mijn geld nog niet ontvangen heb.

*update: Ik steek het lekker in een vakantie, zoek het maar uit met je fantasiemuntjes!

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 09-11-2022 11:17 ]

Zero.

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:06:
[...]

Je kan nu nog wat pakken of dezelfde fout maken wat bv met Luna gebeurde. Ik denk dat sol een gedane zaak is. En good riddance imho. Wel spijtig voor de mensen die er dik inzaten. Maar als er een ding wat we van afgelopen jaar kunnen leren is dat niks too big too fail is. Tether eindelijk next? Kan er ook nog wel bij. Helaas zal ook FXT niet genoeg zijn om mensen te behoeden om dezelfde fouten te maken. Fud moet je gewoon preventief altijd serieus nemen. Liever even een week terug naar fiat en eventuele winsten missen dan alles kwijt te zijn lijkt me.
Dus alle nieuwe ontwikkelingen (zie Breakpoint Lisboa) gaan nu falen omdat de waarde van sol zakt? Dat is wel heel pessimistisch?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YiQ-1YewNTRSNxQYos7nZolTMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gcHathiRCwW4aUrtJix0in3e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rV8l5ncc-OB4d22CQCsf1MpkdqA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EbqCuwkoi3msDQmkeQc3ayvY.gif?f=user_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Waarom ben ik zo f&!#$ dom met Crypto?

Ik heb dit jaar een aantal keer net voor de deadline funds weg kunnen halen bij de tokos die omgevallen zijn. Het zal wel goedkomen, het zal wel overwaaien was altijd de gedachte. Ik was veel te naïef en wilde de realiteit niet zien. Gewoon een diploma voor incompetentie.

Dit weekend met FTT op tijd de transfer gemaakt. Echter had ik dat een dag eerder kunnen doen. Dat is wederom geluk in plaats van wijsheid.

Wat is de situatie nu? FTT / FTX was altijd een grote investeerder in diverse projecten. Als die partij omvalt zal er nevenschade zijn. Dit is nu al te zien bij SOL. Het kan niet anders dat andere partijen in de problemen komen die weer exposed zijn naar SOL, etc. Dit kan nu gebeuren, of de aap kan na een maand naar boven komen.

Ik had tot net nog wat ETH bij NEXO staan. Er zijn hier ook verhalen dat NEXO afhankelijk is van hun NEXO token voor hun reserves. Hoe stom kan ik zijn om dat gisteren niet weg te halen?

F&* this shit. Risk Control! Nog een klein deel op Binance / Kraken staan. De rest staat nu op de Ledger. Dat een coin naar -100% gaat is een risico van het vak. Dat je de coins kwijtraakt door de keys niet te hebben is onacceptabel.

De meeste tweakers zijn gelukkig een stuk verstandiger. Echter als je nog grote posities op een exchange hebt staan. Waarom zou je ze niet naar een hardware / software wallet sturen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

here we go

en aans löpt wa vast

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-01 14:39
Coldcat schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:17:

Ik heb dit jaar een aantal keer net voor de deadline funds weg kunnen halen bij de tokos die omgevallen zijn. Het zal wel goedkomen, het zal wel overwaaien was altijd de gedachte. Ik was veel te naïef en wilde de realiteit niet zien. Gewoon een diploma voor incompetentie.

Dit weekend met FTT op tijd de transfer gemaakt. Echter had ik dat een dag eerder kunnen doen. Dat is wederom geluk in plaats van wijsheid.

Wat is de situatie nu? FTT / FTX was altijd een grote investeerder in diverse projecten. Als die partij omvalt zal er nevenschade zijn. Dit is nu al te zien bij SOL. Het kan niet anders dat andere partijen in de problemen komen die weer exposed zijn naar SOL, etc. Dit kan nu gebeuren, of de aap kan na een maand naar boven komen.

Ik had tot net nog wat ETH bij NEXO staan. Er zijn hier ook verhalen dat NEXO afhankelijk is van hun NEXO token voor hun reserves. Hoe stom kan ik zijn om dat gisteren niet weg te halen?

F&* this shit. Risk Control! Nog een klein deel op Binance / Kraken staan. De rest staat nu op de Ledger. Dat een coin naar -100% gaat is een risico van het vak. Dat je de coins kwijtraakt door de keys niet te hebben is onacceptabel.

De meeste tweakers zijn gelukkig een stuk verstandiger. Echter als je nog grote posities op een exchange hebt staan. Waarom zou je ze niet naar een hardware / software wallet sturen?
Omdat ik passief inkomen genereer.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Wat gaat de bodem zijn... 14K?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVzfwlJC87fMCGUCkdNfYs9jMzE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
BTC going under $16,9K....very soon ;)

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-01 17:46

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB ook in vrije val manmanman, wat een verschil met gisteren

• mannowlahn
Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:15:
[...]

Dus alle nieuwe ontwikkelingen (zie Breakpoint Lisboa) gaan nu falen omdat de waarde van sol zakt? Dat is wel heel pessimistisch?
Sol is de meest krakkemikkige blockchain tech die we ooit gezien hebben. Nu de financiële backing straks weg is moet ik nog zien wie er überhaupt zijn klauwen aan wil branden. Geen idee wat die lisboa meuk is maar als er iets zeker is in crypto space, is dat 99% vaak totaal geen toegepaste waarde heeft. Sol zal misschien qua chain nog bestaan, maar de prijs zal echt een fractie zijn van wat het ooit was.

Pessimistisch vind ik het niet, eerder realistisch als we kijken naar alles wat geen eth of btc is en na 3 jaar nog technisch bestaansrecht heeft. Enige die er met kop en schouders uitsteekt is Matic. Die wordt wel continue daadwerkelijk gebruikt qua tech.

• mannowlahn
HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:20:
Dit had Taro gisteren al voorspeld.

Tarodamus _/-\o_

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dan is de black swan event hopelijk voltooid. Met eth onder de 1.000, dot op 2 dollar, Ada op een duppie, en Solana voor een dollar.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zoom out.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1S0DwNmXGOVPoyDPKQX4i6P-AgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g1FvQS71oIm2nE1Hwd6mE2qD.jpg?f=fotoalbum_large

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-01 16:28
knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:22:
[...]

Dan is de black swan event hopelijk voltooid. Met eth onder de 1.000, dot op 2 dollar, Ada op een duppie, en Solana voor een dollar.
dan kunnen we weer inslaan :)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
JW04 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:19:
[...]
Omdat ik passief inkomen genereer.
Passief inkomen genereren. Denk dat met jou velen op Celcius, Crypto.com credit card, en nu FTX ook passief inkomen genereerden. Het is beetje met vuur spelen, je denkt dat je geluk hebt, totdat je dat niet meer hebt en je niks meer op tijd weg kan halen. Not your keys not your fucking money :z

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
vickypollard schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:52:
[...]

Het helpt om niet als een degen SOL te gaan longen middenin een crash...
Loopt al eventjes, en zat gisteren met die kleine pump dicht op 0 verlies... tuurlijk laten open staan en geen ballen meer gehad om te sluiten. Nu is hek helemaal vd dam.

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-01 21:24
Ik zit met de vinger op de knop om te gaan kopen, ik heb zowel een account bij Kraken als Bitvavo. Waar zouden jullie BTC kopen en bewaren?
Bitvavo kan ik direct via ideal doen, Kraken moet ik eerst overboeken via de bank

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-01 14:39
Sahara schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:25:
[...]

Passief inkomen genereren. Denk dat met jou velen op Celcius, Crypto.com credit card, en nu FTX ook passief inkomen genereerden. Het is beetje met vuur spelen, je denkt dat je geluk hebt, totdat je dat niet meer hebt en je niks meer op tijd weg kan halen. Not your keys not your fucking money :z
Een beredeneerd risico inderdaad. Het zal even pijn doen maar niets veranderen.

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
KnuCha schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:26:
Ik zit met de vinger op de knop om te gaan kopen, ik heb zowel een account bij Kraken als Bitvavo. Waar zouden jullie BTC kopen en bewaren?
Bitvavo kan ik direct via ideal doen, Kraken moet ik eerst overboeken via de bank
Kraken gaat inmiddels ook binnen enkele minuten ;)

Excellence does not require perfection.

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:41
Ryderr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:27:
[...]

Kraken gaat inmiddels ook binnen enkele minuten ;)
Bij heeft het zo een 12 uur geduurd via Direct funding / Plaid.

[ Voor 5% gewijzigd door c-nan op 09-11-2022 11:28 ]

EU DNS: 86.54.11.100

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

KnuCha schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:26:
Bewaren doe je op een hardware wallet.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-01 11:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Coldcat schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:17:

Traden kan ook met een DEX, dan heb je wel je eigen keys in beheer.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
c-nan schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:27:
[...]

Vanmorgen wederom binnen kwartier beschikbaar(wel iets langer dan afgelopen weken). Via Clear Junction(Instant & SEPA).

Excellence does not require perfection.

• vickypollard
NeoflexNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:28:
[...]

Hehe, na dit FTX drama vragen op welke beurs je je crypto moet bewaren...

• Pelox
c-nan schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:27:
[...]

Had je mazzel mee ;)

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dot is sterk op 6 dollar.

• T-8one

T-8one

vickypollard schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:30:
[...]

Hehe, na dit FTX drama vragen op welke beurs je je crypto moet bewaren...
tjah. :F

We hebben nog een lange weg te gaan.

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:41
Achteraf wel ja inderdaad :D

EU DNS: 86.54.11.100

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-01 21:24
Ok een hardware wallet dus :)
als ik nu mijn coins weer wil verkopen, kan dit dan direct vanaf de wallet of moeten deze weer overgezet worden naar een exchange? (dit met oog op de snelheid en eventuele transactiekosten heen en weer)

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

NeoflexNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:28:
[...]

Of paper wallet, ik heb mijn code door de papierversnipperaar gehaald als extra beveiliging.

en aans löpt wa vast

• vickypollard
filthy rich schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:34:
[...]

Of paper wallet, ik heb mijn code door de papierversnipperaar gehaald als extra beveiliging.
Ik heb de mijne gegeven aan een vriendelijke man die hem wel wilde bewaren voor me.

• T-8one

T-8one

KnuCha schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:34:
Ok een hardware wallet dus :)
als ik nu mijn coins weer wil verkopen, kan dit dan direct vanaf de wallet of moeten deze weer overgezet worden naar een exchange? (dit met oog op de snelheid en eventuele transactiekosten heen en weer)
wil je bewaren of met extreem hoog risico handelen?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 17:22
-10% valt wel mee toch, in lijn met de rest, misschien zelfs gemiddeld wat beter. Eth -20% sol -40%, dat noem ik meer vrije val.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coingecko loopt ook te roken. Laagste op Binance was 17.250 usdt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3jKDdtuQrAvh2TTr39mKxY9kmw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvs614a1yekkaaJxFRZgiWQM.jpg?f=fotoalbum_large

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik lees ook steeds meer miner FUD artikelen. Er zijn steeds meer grote mining bedrijven die niet meer aan hun schulden kunnen voldoen door de combinatie van hoge energieprijzen, hash rate en aanhoudend lage BTC prijs. @jvel92 sorry voor de directe tag maar maak jij je hier druk over? In verband met 51% attack. Hoe ging dat in voorgaande bears?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• T-8one

T-8one

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Niks bijzonders. Bonus voor de CEO voor het uit de zelf gecreëerde shit helpen. Doen bedrijven ook.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

MicroWhale schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:48:
[...]

Niks bijzonders. Bonus voor de CEO voor het uit de zelf gecreëerde shit helpen. Doen bedrijven ook.
Schijnt FTX US te zijn. Staat los van FTX. Voor degenen die het nog snappen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:18
Jedi_Pimp schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:40:
Ik lees ook steeds meer miner FUD artikelen. Er zijn steeds meer grote mining bedrijven die niet meer aan hun schulden kunnen voldoen door de combinatie van hoge energieprijzen, hash rate en aanhoudend lage BTC prijs. @jvel92 sorry voor de directe tag maar maak jij je hier druk over? In verband met 51% attack. Hoe ging dat in voorgaande bears?
is geen probleem. Die difficulty word dan aangepast en dan komen er vanzelf weer veel miners online. Uiteraard capituleren er dan wel een aantal maar dat is alleen maar goed

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Leuk die bounce maar ik denk niet dat dit het was.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:51:
Hij gaat vast nog wel onder de 17.2k door duiken zodat het echte feest kan beginnen.

Toegang = alleen voor hardcore fans.
* Stukfruit heeft daarnet toch maar wat in-geFOMO-ed...

Dat zit wel Schnorr.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 23:00

thunder8

Het gedonder begint weer.

knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:51:
Ik denk het ook niet. Heb mijn short-term wallet vanochtend geliquideerd naar euro's met verlies. Ga nu even rustig wachten hoe de markt zich gaat ontwikkelen en ga dan wel zien wanneer ik weer instap. Mijn longterm investment blijft staan, die staat al een paar jaar apart.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Coldcat schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:49:
[...]

Duh... natuurlijk snap ik het niet! Ik roep ook maar wat. :D

Dat hele exchange geneuzel met solvabiliteit, etc... stelletje kneuzen zijn het dat ze niet eens hun eigen risicomanagement en portfoliobeheer op orde hebben.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Als de geschiedenis zich herhaalt. kunnen we de bodem in december verwachten.
Garantie tot aan de deur.

• T-8one

T-8one

MicroWhale schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:56:
[...]

Duh... natuurlijk snap ik het niet! Ik roep ook maar wat. :D

Dat hele exchange geneuzel met solvabiliteit, etc... stelletje kneuzen zijn het dat ze niet eens hun eigen risicomanagement en portfoliobeheer op orde hebben.
Das natuurlijk bewust, er wordt gewoon grof verdient door de hoge risico's.
riscomanagement e.d. kost geld.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14

resusaapje

h less

Sunrise schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:25:
[...]

ETH 70%
BNB 4%
DOT 16%
MATIC 10%

Min of meer. Geloof dat je nu mooie diagrammen beschikbaar zijn in de binance app.
Ik pruts ook maar wat. Jammer dat het illegaal is anders konden tweakers samenspannen, samen pompen en you know... :+ Gewoon uit nieuwsgierigheid zou ik wel kracht van tweakers willen zien op de markt. }:O
Ha, power for good is gewoon toegestaan, maar inderdaad, mannipulasie is een no-go. Laten we elkaar hier gewoon helpen om beter te worden en ook tips vroegtijdig te delen. Daarmee gaat de rest van de wereld vanzelf rekt.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
lighting_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:57:
Dipje op 31 december graag.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

En dit soort dingen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FhHca6kXwAIZgVX?format=png&name=900x900

Dat die mensen uberhaubt een pensioenpot onder hun vingers mogen hebben snap ik echt niet.

• Pinsa
thunder8 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:55:
[...]

Ik denk het ook niet. Heb mijn short-term wallet vanochtend geliquideerd naar euro's met verlies. Ga nu even rustig wachten hoe de markt zich gaat ontwikkelen en ga dan wel zien wanneer ik weer instap. Mijn longterm investment blijft staan, die staat al een paar jaar apart.
Hier ook ff in fiat met verlies, denk dat we mog lager gaan komende tijd :)

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Coldcat schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:49:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zijn funds nog laat staan op FTX US.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

T-8one schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:58:
[...]

Das natuurlijk bewust, er wordt gewoon grof verdient door de hoge risico's.
riscomanagement e.d. kost geld.
Klopt, maar dan zit je er gewoon voor de (zeer) korte termijn in en verdien je minder.

En dat zie je nu dus ook.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
lighting_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:57:
Of het dondert in januari en verder nog verder in elkaar, zoals in 2018 gebeurde. Recessie etc. nee, zodra je denkt dat al het crypto nieuws is geserveerd, kan de normale economie nog meer roet in het al bedorven eten gooien.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Het was hier net zo lekker bullish vorige week.... -O-

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:47

Erazzzer

Fear me, I'm German!

De tijd is weer aangebroken dat ik mijn sigaren met de briefjes van 50 ga aansteken. Dan gaat het geld tenminste minder snel in rook op.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Pinsa schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:00:
[...]

Hier ook ff in fiat met verlies, denk dat we mog lager gaan komende tijd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjNbUrRb2tNY_SESeO1nG97ww5g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BiuzYdFZMHCzAsiwO5dTaRVl.jpg?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:43

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XjtGNu78FVZW2nDfICjS4-mdpsg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7HzyuizHB1O0Qmy9sdEmX9AZ.png?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Dipje van 31-12 22:00 tot 1-1 02:00 toevallig? :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

Voelt vertrouwd deze ellende, doet me denken aan de donkere dagen van de voorgaande bear. Verschil is dat ik er toen een knoop van in mijn maag kreeg en het me nu opgetogen maakt om van alles te kopen. Dit terwijl de verliezen nu vele malen groter zijn.
Even de lessons learned erbij pakken van de vorige bear.

De tijd leert of het tij keert

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 18:07
NeoflexNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:02:
Monitor omdraaien en kleuren omwisselen, alles stijgt als een malle hier :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• resusaapje

resusaapje

h less

Vorige week? Tot gistermiddag bedoel je! :'(

• T-8one

T-8one

MicroWhale schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:01:
[...]

Klopt, maar dan zit je er gewoon voor de (zeer) korte termijn in en verdien je minder.

En dat zie je nu dus ook.
Daarom is het ook niet zo erg dat de boel af en toe in elkaar flikkert op dit moment, we zijn nog vroeg en vergeten snel.

Wel vervelend voor mensen die er serieus geld (pensioenen e.d.) in hebben gestoken middels allerlei tussenconstructies en investing funds.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik ben nog steeds bullish hoor, voor 2024 (y) d:)b

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!