iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Smerig boeltje.
#hodl
Zero.
Ik zie rode cijfers dus ik heb de app verwijderd.Pelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:11:
Heren.. crypto zal nooit volwassen worden, het is een grote grap. Natuurlijk kan je winst maken, maar jouw winst is altijd het verlies van anderen.
Smerig boeltje.
#hodl
BNB is nog aardig sterk op dit moment, of verwacht je dat die ook klapt als die FTX-Binance deal niet doorgaat?Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:11:
Heb alle BNB die ik onder de 300 USD heb gekocht ook maar de deur uitgedaan. Nu is het wachten op de complete meltdown incl. Bitcoin capitulatie candle.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
dat laatste. En laat ftx maar kapot gaan. beter voor crypto. oja en alle shitcoins kapot.Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:11:
Heb alle BNB die ik onder de 300 USD heb gekocht ook maar de deur uitgedaan. Nu is het wachten op de complete meltdown incl. Bitcoin capitulatie candle.
of mocht ik mijn schoen nog niet zetten vanavond?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Is dit dan die meltdown/capitulatie die komt wanneer de markt er net even weer wat beter uit begon te zien? Wel jammer dat ik dan weer niet op tijd geconsolideerd heb en nu met teveel exposure in alts zitanti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:13:
[...]
dat laatste. En laat ftx maar kapot gaan. beter voor crypto. oja en alle shitcoins kapot.
of mocht ik mijn schoen nog niet zetten vanavond?
Oke we gaan zo weer omhoog jongens..Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:11:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
BNB pumpte zojuist door die mogelijke deal. Als die deal niet doorgaat, dan zal BNB waarschijnlijk nog wel een stukje extra dalen. Samen met Bitcoin, etc. want de reden voor het niet doorgaan van die deal is dat de DD verkeerd uitpakt, dan zijn er dus enorme liquiditeitsproblemen bij FTX en daarmee binnen de hele markt. Dan sluit ik zelfs 15-16k Bitcoin niet uit...DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:13:
[...]
BNB is nog aardig sterk op dit moment, of verwacht je dat die ook klapt als die FTX-Binance deal niet doorgaat?
Owjah, withdrawen wordt dan ook een probleem bij FTX, want wat er niet is kan je niet teruggeven.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 08-11-2022 19:16 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
HelderTaro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:15:
[...]
BNB pumpte zojuist door die mogelijke deal. Als die deal niet doorgaat, dan zal BNB waarschijnlijk nog wel een stukje extra dalen. Samen met Bitcoin, etc. want de reden voor het niet doorgaan van die deal is dat de DD verkeerd uitpakt, dan zijn er dus enorme liquiditeitsproblemen bij FTX en daarmee binnen de hele markt. Dan sluit ik zelfs 15-16k Bitcoin niet uit...
100 maal dank voor deze post @sjorremans !sjorremans schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:50:
Iemand hier die het FTX verhaal een beetje volgt op dit moment? Gaat FTX de volgende zijn die om valt binnenkort?
Hierdoor heb ik de munten die er stonden weg kunnen halen. Anders had ik het gevaar te laat gezien. Niets is kapot, maar voor de nachtrust zeker niet goed.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het verbaast me al jaren (en ja eigenlijk zou je denken dat het kwartje dan een keer valt) dat dit soort relatief makkelijke/voorspelbare redeneringen niet allang in de prijs zitten. Ik ben in die zin toch vrij " klassiek opgeleid" door te denken tja als ik dat kan bedenken, Taro dat kan bedenken en zo nog 1000'en mensen dat kunnen bedenken dan heeft het weinig zin om nu nog een trade te maken. Dat risico zit toch al ingeprijst want efficiente markt theorie etc.Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:15:
[...]
BNB pumpte zojuist door die mogelijke deal. Als die deal niet doorgaat, dan zal BNB waarschijnlijk nog wel een stukje extra dalen. Samen met Bitcoin, etc. want de reden voor het niet doorgaan van die deal is dat de DD verkeerd uitpakt, dan zijn er dus enorme liquiditeitsproblemen bij FTX en daarmee binnen de hele markt. Dan sluit ik zelfs 15-16k Bitcoin niet uit...
In de praktijk echter verbaast het me enorm hoeveel van dit soort trades vooruitlopend op iets wat X% zeker staat te gebeuren en waar het eerste nieuws al van op twitter staat toch nog zinvol blijken. En tuurlijk het kan ook opeens goed uitpakken en dan mis je misschien een pumpje, maar zoals we 1.5u terug al zagen het is niet dat je dan gelijk dwars door de levels van gisteren heen schiet. Zo mega groot is het upside risico dus ook weer niet. Kortom goede trade maar weer, knap dat je een keus maakt hoe het ook uitpakt. Ik hold maar gewoon door hier maar houd net zo aandachtig dezelfde charts in de gaten als de meesten hier vanavond denk ik
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
welke deal? opkopen FTX?Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:15:
[...]
Owjah, withdrawen wordt dan ook een probleem bij FTX, want wat er niet is kan je niet teruggeven.
nothing stops this train
Graag gedaan, zal je m'n BTC adres wel ff toesturen.. ter compensatieColdcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:17:
[...]
100 maal dank voor deze post @sjorremans !![]()
![]()
Hierdoor heb ik de munten die er stonden weg kunnen halen. Anders had ik het gevaar te laat gezien. Niets is kapot, maar voor de nachtrust zeker niet goed.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nog enkele longs lopen… fml…DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:09:
[...]
Volgens aggr.trade valt dat nog reuze mee, alleen de huidige wick (<19k) heeft een aantal longs naar fabeltjesland gestuurd
Heb om 18:00 euri 10 naar ftx gestuurd als test. Nog niks binnen. Geen ene xrp.Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:15:
[...]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Gewoon handmatig inschieten in het orderboek onder geavanceerd.Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:22:
Op Bitvavo kan ik een aantal munten niet verkopen (o.a. WOO) omdat de spread te hoog is. Gelukkig heb ik er daar niet zoveel van, maar man man man wat een bende.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
nothing stops this train
Als ze niet teveel onder water staan zou ik ze lekker sluiten
[Twitter: https://twitter.com/tier10k/status/1590040572596830209?s=46&t=UyVguDLyM04D6WTiSjo9QQ]
Verre van zeker dat de deal doorgaat. Denk dat de US regulars hier ook nog wel wat van vinden.
Alleen helaas de verkeerde kant op
Liq op 18376 zie ik… das amper -190% 🤓DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:24:
[...]
Als ze niet teveel onder water staan zou ik ze lekker sluiten
Ja, ze gaan eerst de boeken induiken. En als je een andere partij nodig hebt om de withdrawals uit te voeren, terwijl echt nog niet iedereen zijn funds heeft geprobeerd weg te halen, dan vermoed ik dat er een probleem is. En als CZ het voortbestaan van Binance op het spel zet om FTX te redden, dan weet ik niet of ik daar achter sta.
CZ had FTX wat mij betreft, hoe zuur ook voor de gebruikers, moeten laten klappen, tenzij hij voldoende eigen reserves heeft en de betreffende crypto dus zelf gaat opkopen en versturen, maar dan moet je er wel heel veel vertrouwen in hebben. Benieuwd hoe dit gaat aflopen.
mwa voor mij niet, heb resterende eurootjes een marketbuy gedaan dat nog op Kraken stond
nothing stops this train
CZ heeft met het nieuws BNB op laten pompen, daarna laten dumpen, en gaat met die gainz de bailout van FTX sponsoren.Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:25:
[...]
Ja, ze gaan eerst de boeken induiken. En als je een andere partij nodig hebt om de withdrawals uit te voeren, terwijl echt nog niet iedereen zijn funds heeft geprobeerd weg te halen, dan vermoed ik dat er een probleem is. En als CZ het voortbestaan van Binance op het spel zet om FTX te redden, dan weet ik niet of ik daar achter sta.
CZ had FTX wat mij betreft, hoe zuur ook voor de gebruikers, moeten laten klappen, tenzij hij voldoende eigen reserves heeft en de betreffende crypto dus zelf gaat opkopen en versturen, maar dan moet je er wel heel veel vertrouwen in hebben. Benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Oef.. Sterkte
Verwijderd
FTFYVerwijderd schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:29:
Een buy order gezet op SOL BTC op 16usd. Als het aan dit tempo blijft zakken moet dat lukken. En daarna verder zakken uiteraard
UberLurker Departement #GG.
BNB wordt de Apple van crypto?
nothing stops this train
Eth krijgt idd giga klappen.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:35:
met deze snelheid gaat BNB gewoon ETH flippen.
BNB wordt de Apple van crypto?
Gaat die Capo toch nog gelijk krijgen met z’n run up naar 21.5, en na de midterms een nuke naar beneden...
Die capo was gisteren nog met zijn lijntjes bezig bij sol, ik verwacht een daling bladibla. Nu een geforceerde dump, niets te maken met ta en meneer zegt. Precies zoals ik gisteren aangaf bladiblaDon Guacamole schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:36:
[...]
Eth krijgt idd giga klappen.
Gaat die Capo toch nog gelijk krijgen met z’n run up naar 21.5, en na de midterms een nuke naar beneden...
Haha ja joh.. mooi gezien dit.
Zero.
Die neem ik al een tijdje niet meer serieus... als je maar lang genoeg roept krijg je vanzelf ooit een keer gelijkPelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:39:
[...]
Die capo was gisteren nog met zijn lijntjes bezig bij sol, ik verwacht een daling bladibla. Nu een geforceerde dump, niets te maken met ta en meneer zegt. Precies zoals ik gisteren aangaf bladibla![]()
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
A big multi-day liquidation event on the back of FTX/Alameda liquidation could do the trick.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 8 november 2022
👇 https://t.co/hX3QaiTyRp
ja pure bullshit, echt smerige zure natte bier flatsen in je broek wat dat soort figuren lopen te blaten. Net of ie dit vorige week aan zag komen. Man jomanda komt nog geloofwaardiger overPelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:39:
[...]
Die capo was gisteren nog met zijn lijntjes bezig bij sol, ik verwacht een daling bladibla. Nu een geforceerde dump, niets te maken met ta en meneer zegt. Precies zoals ik gisteren aangaf bladibla![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
dit is niet goed
BNB is trouwens richting een nieuwe ATH tegenover ETH 👀
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2022 19:42 ]
nothing stops this train
Dat is dan ook wel weer zo, dit event zag je niet zomaar aankomen, maar vraag is wel hoe diep gaan we nu, gaan we echt naar 14-16 K? Weet niet of ik deze dip nu namelijk helemaal in durf te kopen..anti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:40:
[...]
ja pure bullshit, echt smerige zure natte bier flatsen in je broek wat dat soort figuren lopen te blaten. Net of ie dit vorige week aan zag komen. Man jomanda komt nog geloofwaardiger over
Kraken is misschien wel oud enzo, maar blijft mijn meest fav. platformTaro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:42:
Kraken mag ook weleens een snelheidsupgrade krijgen
maargoed ik ben geen trader, anders is Kraken echt niet te doen 🥲
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
100%. Yolo.zwembroek schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:44:
Inmiddels voor 50% ingestapt. Machtig mooi dit.
Dit was de dip.
TOCH?
toch??
Dat is toevallig! Ik was eerst voor 100% ingestapt maar nu ook nog maar voor 50%zwembroek schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:44:
Zero.
Verwijderd
Tuurlijk wel.
Eruit met die cowboys, alles kapot. Weg met die graaiers.
Hodl Bitcoin, en geniet van de show
En: sla wat goedkope satjes in on the way down
Alsof je een baartje goud vindt in de gemeentebosjes dit.
Bifi ook wel.
Ach wat maakt het ook allemaal uit. Morgen staan we weer op 20k.
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 08-11-2022 19:48 ]
Zero.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Voor zo’n gure volatiele over geshilde shitcoin te wijn, feit!
Haha weet nog goed dat dat de stad klacht was over kraken in 2018 etc. Eerlijk is eerlijk ze hebben zich redelijk verbeterd sindsdien maar nu idd..Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:42:
Kraken mag ook weleens een snelheidsupgrade krijgen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik zit ook voor ongeveer 75% er inzwembroek schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:44:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Pinsa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:47:
Dacht vanmorgen de dip gekocht te hebben
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/JeK1nk1WPD1dmfM31Aq9nkVV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YnxYlS99fEp1NhRo9H05OgBV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QKJdEqrDW3lP1chcuzaI03LJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hnnFQYGxv77Y8ghashPniYMv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ay3KOENK8TlT5ALG1nTadVG7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HMFsYL9jS23SBIqEwxJDdY5v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N2uwA59nmAjt1R8Smn1wI6l6.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WzekvcFdnnsjmbOLyO88LAeQ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/WieawsIX0SGZC2rXxuTmt4fx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yOCHzZ36Czwta9oTJQZRkqIV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6yEOhQMP0g6Py9rJILCeqpbW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Se76k2WCq5g5FGWtDsmMqi04.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LIgaPf59hP8NMeuSWwTjB115.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LkzCJCFcdUx9gJxVlKQ1Si6f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SHYmyr7VDi6DyXRJttFy7DDM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8WIHDgFwxzJfpZ8U5Y3jkWBH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1xnJ52P2MoA4fBqcJycJidFR.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Bam this is the way
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
JUST IN: Several Coinbase $COIN services are down.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 8 november 2022
Bitstamp dan maar?Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:55:
Kraken traag, Coinbase ook deels uit de lucht. Lekker die drukte, geeft ook veel vertrouwen voor als er écht stront aan de knikker is.
[Twitter]
Ik lul ook zomaar wat
Mijn knikkers liggen al een tijdje in de stront anders..Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:55:
Kraken traag, Coinbase ook deels uit de lucht. Lekker die drukte, geeft ook veel vertrouwen voor als er écht stront aan de knikker is.
[Twitter]
Zero.
Ze had haar kont niet af geveegd??Pelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:56:
[...]
Mijn knikkers liggen al een tijdje in de stront anders..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
mijn potje is iig leeg, nu wachtende op 24 november voor nieuwe verse fiat
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2022 19:58 ]
nothing stops this train
Wat ben ik toch een briljante trader.
Maktub
Nederlanders verliezen massaal hun spaargeld door gevaarlijk investeren in crypto
nothing stops this train
Dat had ik vandaag al ergens gelezen toch?Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:01:
trouwens we weten allemaal wat er morgen in de telegraaf gaat staan he?
Nederlanders verliezen massaal hun spaargeld door gevaarlijk investeren in crypto
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hebben ze nog gelijk ook, niets vreemds aan.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:01:
En klagen de DNB aan en eisen van de overheid, waar ze door met rust gelaten willen worden, dat zij hun spaargeld teruggeeft. WanT Ik HeP er KeiHaRT voor GEWERREK.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:01:
Broooo, het is pas verlies als je het verkoopt, HODL!!Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:03:
[...]
Hebben ze nog gelijk ook, niets vreemds aan.
nothing stops this train
Er stond NederlandersKol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:04:
[...]
Broooo, het is pas verlies als je het verkoopt, HODL!!
dat zeker, maar nu nog verkopen snap ik niet.... ach ja ik ben ook maar een bagholder!Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:05:
[...]
Er stond Nederlanders. Zijn er genoeg die verkopen, prijzen zakken niet door de kopers hehe.
nothing stops this train
This thread will be our last serious one on the topic before we go back to our normal updates and shitposting
— FTX (@FTX_Official) 7 november 2022
We have one of the highest revenue/profit/valuation per employee as any company in the world
[Twitter: https://twitter.com/FTX_Official/status/1589677581598871552]
Wel jammer van de nieuwe kantoren in Tokyo, Bahamas en Miami!
https://twitter.com/FTX_Official
[Twitter: https://twitter.com/FTX_Official/status/1589680515426443264]
[Twitter: https://twitter.com/claire_FTX/status/1589384861777031169]
if people like new office videos..
— FTX (@FTX_Official) 7 november 2022
about a month out from moving into our new Tokyo office pic.twitter.com/o3bGbqxKtr
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:04:
[...]
Broooo, het is pas verlies als je het verkoopt, HODL!!
En dan bam Sol slaat op hol !
Volgende keer haal ik mijn Sol bij de plaatselijke jumbo wel
Die komt wel erg dichtbij nu...
Spannend!
Ik lul ook zomaar wat
Effe een goed gesprek met mezelf voeren....Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:58:
Toch nog maar ff extra inslaan naast het autoinvest werk. BTC, ETH of voor de fun shitcoins als SOL en NEAR. Keuzes, keuzes.
"Koop nou gewoon 90% BTC jongen, en doe nog een klein rondje shitcoins voor de overige 10% in bijvoorbeeld het COSMOS ecosysteem, SCRT ofzo?"
Ok, ok, saaineus...
Ik zie dat FTT aardig gezakt is vandaag. Misschien goed om voor die 10% de dip te kopen?Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:14:
[...]
Effe een goed gesprek met mezelf voeren....
"Koop nou gewoon 90% BTC jongen, en doe nog een klein rondje shitcoins voor de overige 10% in bijvoorbeeld het COSMOS ecosysteem, SCRT ofzo?"
Ok, ok, saaineus...
Dus meneer heeft nog fiat om bier te kopen bij een A-supermarkt…?Pinsa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:13:
Volgende keer haal ik mijn Sol bij de plaatselijke jumbo wel
Not so humble brag
Maktub
Hier ook door de FTX posts een vijfcijferig bedrag gisterochtend op tijd weggehaaldColdcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:17:
[...]
100 maal dank voor deze post @sjorremans !![]()
![]()
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:16:
Nu ben ik zeker te laat voor/met de draaikolk?
Be patient, my young padawanTaro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:16:
Nu ben ik zeker te laat te vroeg voor/met de draaikolk?
Maktub
Overplakken met BybitBlik1984 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:19:
Ben benieuwd wat Mercedes F1 team gaat doen met de sponsoring op de auto komend weekend
[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 08-11-2022 20:21 ]
Die vraag blijft ook nu bij mij zo hangen... waarom wordt het nu dan wel de support van 14k aantikkenknakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:19:
De laatste weken was 18k toch wel het dieptepunt. zou het dit keer anders zijn?
Wat een volume trouwens op binance
[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 08-11-2022 20:21 ]
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 08-11-2022 20:27 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Bxmnl6Nigw8dKM6eXfWgpByq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KC8Ed0GUIwWSKHSEF4r2GCZf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4k7pXfwA5CMj23loV4OBTx9S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o6w6TlyaUgDSfiXwET1QkxVn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0BzKhQD1lk3k6cK7pH5PlMzJ.png?f=fotoalbum_large)