[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.247 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Heb alle BNB die ik onder de 300 USD heb gekocht ook maar de deur uitgedaan. Nu is het wachten op de complete meltdown incl. Bitcoin capitulatie candle.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Heren.. crypto zal nooit volwassen worden, het is een grote grap. Natuurlijk kan je winst maken, maar jouw winst is altijd het verlies van anderen.

Smerig boeltje.

#hodl

Zero.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Pelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:11:
Heren.. crypto zal nooit volwassen worden, het is een grote grap. Natuurlijk kan je winst maken, maar jouw winst is altijd het verlies van anderen.

Smerig boeltje.

#hodl
Ik zie rode cijfers dus ik heb de app verwijderd.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 18:07
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:11:
Heb alle BNB die ik onder de 300 USD heb gekocht ook maar de deur uitgedaan. Nu is het wachten op de complete meltdown incl. Bitcoin capitulatie candle.
BNB is nog aardig sterk op dit moment, of verwacht je dat die ook klapt als die FTX-Binance deal niet doorgaat?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:17
dat laatste. En laat ftx maar kapot gaan. beter voor crypto. oja en alle shitcoins kapot.

of mocht ik mijn schoen nog niet zetten vanavond?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:03

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:13:
[...]

dat laatste. En laat ftx maar kapot gaan. beter voor crypto. oja en alle shitcoins kapot.

of mocht ik mijn schoen nog niet zetten vanavond?
Is dit dan die meltdown/capitulatie die komt wanneer de markt er net even weer wat beter uit begon te zien? Wel jammer dat ik dan weer niet op tijd geconsolideerd heb en nu met teveel exposure in alts zit :+

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:16

Vis

Oke we gaan zo weer omhoog jongens..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:13:
[...]

BNB is nog aardig sterk op dit moment, of verwacht je dat die ook klapt als die FTX-Binance deal niet doorgaat?
BNB pumpte zojuist door die mogelijke deal. Als die deal niet doorgaat, dan zal BNB waarschijnlijk nog wel een stukje extra dalen. Samen met Bitcoin, etc. want de reden voor het niet doorgaan van die deal is dat de DD verkeerd uitpakt, dan zijn er dus enorme liquiditeitsproblemen bij FTX en daarmee binnen de hele markt. Dan sluit ik zelfs 15-16k Bitcoin niet uit...

Owjah, withdrawen wordt dan ook een probleem bij FTX, want wat er niet is kan je niet teruggeven.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 08-11-2022 19:16 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• DutchCrownNL
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:15:
[...]

BNB pumpte zojuist door die mogelijke deal. Als die deal niet doorgaat, dan zal BNB waarschijnlijk nog wel een stukje extra dalen. Samen met Bitcoin, etc. want de reden voor het niet doorgaan van die deal is dat de DD verkeerd uitpakt, dan zijn er dus enorme liquiditeitsproblemen bij FTX en daarmee binnen de hele markt. Dan sluit ik zelfs 15-16k Bitcoin niet uit...
Helder :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:50:
Iemand hier die het FTX verhaal een beetje volgt op dit moment? Gaat FTX de volgende zijn die om valt binnenkort?
100 maal dank voor deze post @sjorremans ! _/-\o_ _/-\o_

Hierdoor heb ik de munten die er stonden weg kunnen halen. Anders had ik het gevaar te laat gezien. Niets is kapot, maar voor de nachtrust zeker niet goed.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:51

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/rrupn.jpg

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
[...]

Het verbaast me al jaren (en ja eigenlijk zou je denken dat het kwartje dan een keer valt) dat dit soort relatief makkelijke/voorspelbare redeneringen niet allang in de prijs zitten. Ik ben in die zin toch vrij " klassiek opgeleid" door te denken tja als ik dat kan bedenken, Taro dat kan bedenken en zo nog 1000'en mensen dat kunnen bedenken dan heeft het weinig zin om nu nog een trade te maken. Dat risico zit toch al ingeprijst want efficiente markt theorie etc.

In de praktijk echter verbaast het me enorm hoeveel van dit soort trades vooruitlopend op iets wat X% zeker staat te gebeuren en waar het eerste nieuws al van op twitter staat toch nog zinvol blijken. En tuurlijk het kan ook opeens goed uitpakken en dan mis je misschien een pumpje, maar zoals we 1.5u terug al zagen het is niet dat je dan gelijk dwars door de levels van gisteren heen schiet. Zo mega groot is het upside risico dus ook weer niet. Kortom goede trade maar weer, knap dat je een keus maakt hoe het ook uitpakt. Ik hold maar gewoon door hier maar houd net zo aandachtig dezelfde charts in de gaten als de meesten hier vanavond denk ik :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
[...]

Owjah, withdrawen wordt dan ook een probleem bij FTX, want wat er niet is kan je niet teruggeven.
welke deal? opkopen FTX?

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Coldcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:17:
[...]

Hierdoor heb ik de munten die er stonden weg kunnen halen. Anders had ik het gevaar te laat gezien. Niets is kapot, maar voor de nachtrust zeker niet goed.
Graag gedaan, zal je m'n BTC adres wel ff toesturen.. ter compensatie :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:09:
[...]

Volgens aggr.trade valt dat nog reuze mee, alleen de huidige wick (<19k) heeft een aantal longs naar fabeltjesland gestuurd
Nog enkele longs lopen… fml…

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Bitvavo kan ik een aantal munten niet verkopen (o.a. WOO) omdat de spread te hoog is. Gelukkig heb ik er daar niet zoveel van, maar man man man wat een bende.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 10:51
[...]

Heb om 18:00 euri 10 naar ftx gestuurd als test. Nog niks binnen. Geen ene xrp.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:55
Dode kat

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:51

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:22:
Op Bitvavo kan ik een aantal munten niet verkopen (o.a. WOO) omdat de spread te hoog is. Gelukkig heb ik er daar niet zoveel van, maar man man man wat een bende.
Gewoon handmatig inschieten in het orderboek onder geavanceerd.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 10:51
18.5 hit. 0.5 gekocht. Yolo. Cheap btc toch? Gaat ooit nog wel keer voor 30K+ weg.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Pelox

Zero.

• Kol Nedra
niiiice!! ik zie nu pas dat we keihard gaan!! *O*

nothing stops this train

• DutchCrownNL
Masstje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:22:
[...]

Nog enkele longs lopen… fml…
Als ze niet teveel onder water staan zou ik ze lekker sluiten :Y

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:26
FTX wilde dus 6 miljard ophalen voor het middaguur vandaag. Lijkt erop dat ze dan toch een behoorlijk gat hebben.
[Twitter: https://twitter.com/tier10k/status/1590040572596830209?s=46&t=UyVguDLyM04D6WTiSjo9QQ]

Verre van zeker dat de deal doorgaat. Denk dat de US regulars hier ook nog wel wat van vinden.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:24:
niiiice!! ik zie nu pas dat we keihard gaan!! *O*
Alleen helaas de verkeerde kant op

• Masstje
DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:24:
[...]

Als ze niet teveel onder water staan zou ik ze lekker sluiten :Y
Liq op 18376 zie ik… das amper -190% 🤓

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, ze gaan eerst de boeken induiken. En als je een andere partij nodig hebt om de withdrawals uit te voeren, terwijl echt nog niet iedereen zijn funds heeft geprobeerd weg te halen, dan vermoed ik dat er een probleem is. En als CZ het voortbestaan van Binance op het spel zet om FTX te redden, dan weet ik niet of ik daar achter sta.

CZ had FTX wat mij betreft, hoe zuur ook voor de gebruikers, moeten laten klappen, tenzij hij voldoende eigen reserves heeft en de betreffende crypto dus zelf gaat opkopen en versturen, maar dan moet je er wel heel veel vertrouwen in hebben. Benieuwd hoe dit gaat aflopen.

• Kol Nedra
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:24:
[...]

Alleen helaas de verkeerde kant op
mwa voor mij niet, heb resterende eurootjes een marketbuy gedaan dat nog op Kraken stond d:)b

nothing stops this train

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:25:
[...]

Ja, ze gaan eerst de boeken induiken. En als je een andere partij nodig hebt om de withdrawals uit te voeren, terwijl echt nog niet iedereen zijn funds heeft geprobeerd weg te halen, dan vermoed ik dat er een probleem is. En als CZ het voortbestaan van Binance op het spel zet om FTX te redden, dan weet ik niet of ik daar achter sta.

CZ had FTX wat mij betreft, hoe zuur ook voor de gebruikers, moeten laten klappen, tenzij hij voldoende eigen reserves heeft en de betreffende crypto dus zelf gaat opkopen en versturen, maar dan moet je er wel heel veel vertrouwen in hebben. Benieuwd hoe dit gaat aflopen.
CZ heeft met het nieuws BNB op laten pompen, daarna laten dumpen, en gaat met die gainz de bailout van FTX sponsoren.

• DutchCrownNL
Masstje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:25:
[...]

Liq op 18376 zie ik… das amper -190% 🤓
Oef.. Sterkte :(:)

Verwijderd

Een buy order gezet op SOL op 16usd. Als het aan dit tempo blijft zakken moet dat lukken. En daarna verder zakken uiteraard

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Wat een paniek allemaal, ik lees deze sc en denk, ff coinmarketcap bekijken, dacht, dit is niet best maar valt nog iets mee, toen zag ik dat ik de verandering per 1uur zat te bekijken ipv per 24 uur.. maximaal rekt!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:29:
Een buy order gezet op SOL BTC op 16usd. Als het aan dit tempo blijft zakken moet dat lukken. En daarna verder zakken uiteraard
FTFY

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
met deze snelheid gaat BNB gewoon ETH flippen.

BNB wordt de Apple van crypto?

nothing stops this train

• Don Guacamole
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:35:
met deze snelheid gaat BNB gewoon ETH flippen.

BNB wordt de Apple van crypto?
Eth krijgt idd giga klappen.
Gaat die Capo toch nog gelijk krijgen met z’n run up naar 21.5, en na de midterms een nuke naar beneden...

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:53
Wachten op een dikke capitulation candle van 22% :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9LFXVVfHqyFEPNdv4EAHd47XiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bxmnl6Nigw8dKM6eXfWgpByq.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
Excuus plaatje vergeten net..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ADqb2yzfXKx4TqTdjrPl2J-OmXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KC8Ed0GUIwWSKHSEF4r2GCZf.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Don Guacamole schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:36:
[...]

Eth krijgt idd giga klappen.
Gaat die Capo toch nog gelijk krijgen met z’n run up naar 21.5, en na de midterms een nuke naar beneden...
Die capo was gisteren nog met zijn lijntjes bezig bij sol, ik verwacht een daling bladibla. Nu een geforceerde dump, niets te maken met ta en meneer zegt. Precies zoals ik gisteren aangaf bladibla _O-

Haha ja joh.. mooi gezien dit.

Zero.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Pelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:39:
[...]

Die capo was gisteren nog met zijn lijntjes bezig bij sol, ik verwacht een daling bladibla. Nu een geforceerde dump, niets te maken met ta en meneer zegt. Precies zoals ik gisteren aangaf bladibla _O-

Die neem ik al een tijdje niet meer serieus... als je maar lang genoeg roept krijg je vanzelf ooit een keer gelijk O-)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Vind ik onze grote vriend Bob toch een betere voorspelling te hebben gemaakt..

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:17
Pelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:39:
[...]

ja pure bullshit, echt smerige zure natte bier flatsen in je broek wat dat soort figuren lopen te blaten. Net of ie dit vorige week aan zag komen. Man jomanda komt nog geloofwaardiger over

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
FTT token.......wtf man !

dit is niet goed

BNB is trouwens richting een nieuwe ATH tegenover ETH 👀

[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2022 19:42 ]

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kraken mag ook weleens een snelheidsupgrade krijgen :)

• Don Guacamole
anti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:40:
[...]

ja pure bullshit, echt smerige zure natte bier flatsen in je broek wat dat soort figuren lopen te blaten. Net of ie dit vorige week aan zag komen. Man jomanda komt nog geloofwaardiger over
Dat is dan ook wel weer zo, dit event zag je niet zomaar aankomen, maar vraag is wel hoe diep gaan we nu, gaan we echt naar 14-16 K? Weet niet of ik deze dip nu namelijk helemaal in durf te kopen..

• Masstje
Dacht dat dit hier een slowchat was, doe hier ineens overuren. De baas weet niet waar hij het heeft.

• Kol Nedra
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:42:
Kraken is misschien wel oud enzo, maar blijft mijn meest fav. platform

maargoed ik ben geen trader, anders is Kraken echt niet te doen 🥲

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Inmiddels voor 50% ingestapt. Machtig mooi dit.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• __xeno__
  • Laatst online: 12:23
zwembroek schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:44:
100%. Yolo.

Dit was de dip.

TOCH?

toch??

• Pelox
Dat is toevallig! Ik was eerst voor 100% ingestapt maar nu ook nog maar voor 50%

Zero.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:41:
FTT token.......wtf man !

dit is niet goed
Tuurlijk wel.

Eruit met die cowboys, alles kapot. Weg met die graaiers.

Hodl Bitcoin, en geniet van de show 8) :9B

En: sla wat goedkope satjes in on the way down :9~

Alsof je een baartje goud vindt in de gemeentebosjes dit.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:03

YES

Moderator General Chat
@Skrunsies DOT nog verrassend sterk!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:06
Dacht vanmorgen de dip gekocht te hebben :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iikFXAB3rSp2j2pqU1uadpODMTc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zyXANbDk225IJAOiUOgaoN7p.jpg?f=user_large

• Pelox
Bifi ook wel.

Ach wat maakt het ook allemaal uit. Morgen staan we weer op 20k.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 08-11-2022 19:48 ]

Zero.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Krijg bijna zin om een paar SOL te DCA-en.....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Masstje
Voor zo’n gure volatiele over geshilde shitcoin te wijn, feit!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:42:
Haha weet nog goed dat dat de stad klacht was over kraken in 2018 etc. Eerlijk is eerlijk ze hebben zich redelijk verbeterd sindsdien maar nu idd..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wel een geniaal spel van Binance! Als het volgens de regels is dan hebben ze daar wel goed hun werk gedaan.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:13
Ik zit ook voor ongeveer 75% er in

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
Pinsa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:47:
Dacht vanmorgen de dip gekocht te hebben :)

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9wdr7oFjxq8RTCqzXs4FJXArqU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JeK1nk1WPD1dmfM31Aq9nkVV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CrBIUe1lrOli9yaDwPw867hUWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YnxYlS99fEp1NhRo9H05OgBV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ww0OGXU-oq2xzN8KnDi7kQZsaa4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QKJdEqrDW3lP1chcuzaI03LJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_eAZCrne1zDsnLbf50WjXEDuwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnnFQYGxv77Y8ghashPniYMv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UzbbTZa2ROTBkj2yFHnNNhWOqyM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ay3KOENK8TlT5ALG1nTadVG7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-Q-g85fiWQMuthWoSc0ysHf4Fg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HMFsYL9jS23SBIqEwxJDdY5v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TX4zpJO-3-qSJ3vYldY5oI9HhpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N2uwA59nmAjt1R8Smn1wI6l6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt61oBiVkoaCE-Gk0p_t7vemX3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WzekvcFdnnsjmbOLyO88LAeQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4nmESk7jZjYQw50Vry6oeqJ05w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WieawsIX0SGZC2rXxuTmt4fx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObvVHK-emE52FhaLl4BxA8T92B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yOCHzZ36Czwta9oTJQZRkqIV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_a4F5KQQ_YavkLAYFBoi7ELcUR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6yEOhQMP0g6Py9rJILCeqpbW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebWWNWYK_cixwxMvHFmjuQsAA6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Se76k2WCq5g5FGWtDsmMqi04.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llWa8a-gj3A2M_Q0gp-VtLYp5lY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIgaPf59hP8NMeuSWwTjB115.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHESE7eKp4xg3sZWc9ocabj6_fc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LkzCJCFcdUx9gJxVlKQ1Si6f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WE2ZzsatXL1hlrDH5PQKwiFCOqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SHYmyr7VDi6DyXRJttFy7DDM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4qshZwh3gNGxHgME4mrUICbEwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8WIHDgFwxzJfpZ8U5Y3jkWBH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GcqlPGJLgzxWeP0aGeM2L4cK3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xnJ52P2MoA4fBqcJycJidFR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfBVexrQ5lnQQFx5P8Urt5R7H_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dtAchVRc5hDxA4Q7GV3m6uWl.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:51:
[...]

Ik zit ook voor ongeveer 75% er in
Bam this is the way

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:13

knakworst

Get more sats!

This is fine.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pxcp6UmSZ8SoSMFPcFw4uSg73zc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4k7pXfwA5CMj23loV4OBTx9S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXK9gn-KOTc6XQHjUYtQh4KCn_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 20:38
Gewoon wat bijgekocht , we zijn toch binnenkort allemaal het haasje door de klimaatcrisis. Kan je net zo goed wat virtuele munten hebben.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMYGJIR8zHdLxCHOURtAQPG-yYI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ad6uf0hBuT2popbeErYymcHY.jpg?f=user_large

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kraken traag, Coinbase ook deels uit de lucht. Lekker die drukte, geeft ook veel vertrouwen voor als er écht stront aan de knikker is.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:06
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:55:
Kraken traag, Coinbase ook deels uit de lucht. Lekker die drukte, geeft ook veel vertrouwen voor als er écht stront aan de knikker is.
[Twitter]
Bitstamp dan maar?

Ik lul ook zomaar wat

• Pelox
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:55:
[Twitter]
Mijn knikkers liggen al een tijdje in de stront anders..

Zero.

• CornermanNL
An end is also a beginning !

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:56:
[...]

Mijn knikkers liggen al een tijdje in de stront anders..
Ze had haar kont niet af geveegd??

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Kol Nedra
Nu is de vraag: is het panic buying of panic selling?
mijn potje is iig leeg, nu wachtende op 24 november voor nieuwe verse fiat

[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2022 19:58 ]

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Toch nog maar ff extra inslaan naast het autoinvest werk. BTC, ETH of voor de fun shitcoins als SOL en NEAR ;). Keuzes, keuzes.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-01 19:59
Het universum geeft me vandaag de kans om mijn panic sell van juni van dit jaar lager terug te kopen.

Wat ben ik toch een briljante trader.

Maktub

• Kol Nedra
trouwens we weten allemaal wat er morgen in de telegraaf gaat staan he?
Nederlanders verliezen massaal hun spaargeld door gevaarlijk investeren in crypto

nothing stops this train

• Ronald.42
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:01:
Nederlanders verliezen massaal hun spaargeld door gevaarlijk investeren in crypto
Dat had ik vandaag al ergens gelezen toch? :?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• keanu_
de bodem v juni, blijft vooralsnog de bodem :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hebben ze nog gelijk ook, niets vreemds aan.

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Hopla door deze fails, is de herstel van btc weer verlengd met 6 maand.

• CornermanNL
En klagen de DNB aan en eisen van de overheid, waar ze door met rust gelaten willen worden, dat zij hun spaargeld teruggeeft. WanT Ik HeP er KeiHaRT voor GEWERREK.

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:03:
[...]

Hebben ze nog gelijk ook, niets vreemds aan.
Broooo, het is pas verlies als je het verkoopt, HODL!! B)

nothing stops this train

• DutchCrownNL
Wrijf het er nog maar even in CoinMarketCap _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OkC6m-328gLsq66x-qkjyfSgKEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dnRXuwRSByw0oHHfgIYzs8rW.png?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:04:
[...]

Er stond Nederlanders :). Zijn er genoeg die verkopen, prijzen zakken niet door de kopers hehe.

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:05:
[...]

Er stond Nederlanders :). Zijn er genoeg die verkopen, prijzen zakken niet door de kopers hehe.
dat zeker, maar nu nog verkopen snap ik niet.... ach ja ik ben ook maar een bagholder!

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Twee dagen geleden:

[Twitter: https://twitter.com/FTX_Official/status/1589677581598871552]

Wel jammer van de nieuwe kantoren in Tokyo, Bahamas en Miami!

https://twitter.com/FTX_Official

[Twitter: https://twitter.com/FTX_Official/status/1589680515426443264]

[Twitter: https://twitter.com/claire_FTX/status/1589384861777031169]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:04:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rG7M_mDrNwBPtJ2ll80ZKOax2mE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LBGlkU5nuuGTLXOgr9qTkjBe.jpg?f=user_large

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:06
Vanmorgen voor het eerst in Sol gestapt...

En dan bam Sol slaat op hol !

Volgende keer haal ik mijn Sol bij de plaatselijke jumbo wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YXrIFRdrF7wY95FaJcaIZrDbCM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hq5LQH1z9OWdi2YYFASwTy7L.jpg?f=user_large

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:06
keanu_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:02:
de bodem v juni, blijft vooralsnog de bodem :)
Die komt wel erg dichtbij nu...
Spannend!

Ik lul ook zomaar wat

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:58:
Toch nog maar ff extra inslaan naast het autoinvest werk. BTC, ETH of voor de fun shitcoins als SOL en NEAR ;). Keuzes, keuzes.
Effe een goed gesprek met mezelf voeren....

"Koop nou gewoon 90% BTC jongen, en doe nog een klein rondje shitcoins voor de overige 10% in bijvoorbeeld het COSMOS ecosysteem, SCRT ofzo?"

Ok, ok, saaineus...

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01 09:06
meh..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QRmc_D4kb4HfJw0Aa8CpZXwaOwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o6w6TlyaUgDSfiXwET1QkxVn.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:14:
[...]

Effe een goed gesprek met mezelf voeren....

"Koop nou gewoon 90% BTC jongen, en doe nog een klein rondje shitcoins voor de overige 10% in bijvoorbeeld het COSMOS ecosysteem, SCRT ofzo?"

Ok, ok, saaineus...
Ik zie dat FTT aardig gezakt is vandaag. Misschien goed om voor die 10% de dip te kopen? :+

• MrMrq
Pinsa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:13:
Volgende keer haal ik mijn Sol bij de plaatselijke jumbo wel :)
Dus meneer heeft nog fiat om bier te kopen bij een A-supermarkt…?

Not so humble brag

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu ben ik zeker te laat voor/met de draaikolk?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:17:
[...]

Hier ook door de FTX posts een vijfcijferig bedrag gisterochtend op tijd weggehaald }:O

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:16:
Nu ben ik zeker te laat voor/met de draaikolk?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJYp6AQ0kd2TcaFutZFEMO-8lmA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/26lhLjRdo4MfvddTFV9lHJFA.jpg?f=user_large

• MrMrq
Taro schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:16:
Nu ben ik zeker te laat te vroeg voor/met de draaikolk?
Be patient, my young padawan

Maktub

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:56
Ben benieuwd wat Mercedes F1 team gaat doen met de sponsoring op de auto komend weekend

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De laatste weken was 18k toch wel het dieptepunt. zou het dit keer anders zijn?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blik1984 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:19:
Ben benieuwd wat Mercedes F1 team gaat doen met de sponsoring op de auto komend weekend
Overplakken met Bybit >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgE6EWbwueFyP2cFX-kV8VAdwio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXsRshUqGlXJSqiiXLK9ZZT1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 08-11-2022 20:21 ]

• keanu_
knakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:19:
De laatste weken was 18k toch wel het dieptepunt. zou het dit keer anders zijn?
Die vraag blijft ook nu bij mij zo hangen... waarom wordt het nu dan wel de support van 14k aantikken

Wat een volume trouwens op binance 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 08-11-2022 20:21 ]

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11:37
Sub 18 deze nacht…. 15 einde week?

[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 08-11-2022 20:27 ]

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:19
Nog effe en FTX token doet een hele alt-coin bear market in 1 dag 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNxrKEhaA-Wf2q4m4zFYBPA8wko=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0BzKhQD1lk3k6cK7pH5PlMzJ.png?f=fotoalbum_large

74% eraf in een paar uur tijd, en de bodem is er nog niet
Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!