Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nog shitter dan de euro of dollar?anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Kijk ff naar de supply alleen al. Over inflatie gesproken.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben groot doge fan. Bij de start in 2014 vanaf de eerste seconden gemined bijvoorbeeld. Prachtige trades gemaakt ook.
Maar het blijft natuurlijk wel een ultieme shitcoin.
nothing stops this train
Nog shitter dan munten waarop complete economieën draaien en de laatste zelfs een significante rol in de wereldeconomie speelt?
Ja.
ja dat is waar, maar als je puur alleen op whitepaper kijkt?YES schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:54:
[...]
Nog shitter dan munten waarop complete economieën draaien en de laatste zelfs een significante rol in de wereldeconomie speelt?
Ja.
nothing stops this train
Ik volg Elon Musk al een tijdje op Twitter. Deze kerel praat ook alleen maar poep. Toch is hij 1 van de rijkste mensen op aarde.anti elppa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Kijk ff naar de supply alleen al. Over inflatie gesproken.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben groot doge fan. Bij de start in 2014 vanaf de eerste seconden gemined bijvoorbeeld. Prachtige trades gemaakt ook.
Maar het blijft natuurlijk wel een ultieme shitcoin.
Dan kijk je dus (vooralsnog) naar gebakken lucht, (vooralsnog) niet waargemaakte beloftes/potentie en nog meer van dat soort dingen.Kol Nedra schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:06:
[...]
ja dat is waar, maar als je puur alleen op whitepaper kijkt?
Ik snap wel dat de potentie van crypto groot is maar ik snap niet zo goed dat hier vaak gedacht lijkt te worden dat we snel van fiat af moeten of kunnen. Als dat echt zo snel gebeurd dan flikkert de hele zooi compleet in elkaar en kan je wel met je Ledger naar de supermarkt gaan maar die is dan al geplunderd, afgebrand en ingestort.
Crypto kan de rol van fiat niet zomaar even overnemen, naar mijn gevoel is dat iets wat echt jaren en jaren zou duren, en zelfs dan denk ik dat het enorme economische gevolgen in de vorm van crises met zich mee zou brengen. Geen enkele grote economie gaat zo even op zijn rug liggen voor crypto.
Edit: ik realiseer me nu dat jij wellicht nog alleen op DOGE doelde en ik inmiddels de boel veel breder trek. Heeft DOGE een whitepaper?
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 31-10-2022 23:33 ]
Hoppa.PlanR schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:24:
Winsten van de long en short omgezet naar Doge (winsten komen ook uit/van dé Doge)
Puur een gokje. Fomoooooooo
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zero.
Verwijderd
En hoeveel marketcap heb je daarvoor nodig? juistMoiety schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:32:
[...]
Haha, maar waarom niet. In deze wereld zou ik er niet eens gek van opkijken
ja die had ik nog niet eens genoemd. Dat is nu juist het probleem met al die fomo en hype bij shitcoins. Mensen worden blind om ook nog maar iets van research te doen en rollen er zo op de top in. Paar dagen later is het -80%Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:27:
[...]
En hoeveel marketcap heb je daarvoor nodig? juist
Ik blijf erbij, ik koop doge wel weer op 17 sats
Verwijderd
#metooanti elppa schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:29:
[...]
ja die had ik nog niet eens genoemd. Dat is nu juist het probleem met al die fomo en hype bij shitcoins. Mensen worden blind om ook nog maar iets van research te doen en rollen er zo op de top in. Paar dagen later is het -80%
Maargoed. Laten we wat trade set-ups met elkaar delen nu het nog geen woensdag FOMC-dag is en er gains gemaakt kunnen worden.
Ik houd NEAR (/USDT) in de gaten. Zit in compressie en op de HTF een mooie bodem gevormd rond ~2.9. NEAR heeft nog veel goed te maken vergelijken met andere alts (zit ruim onder de MA50d), er wordt veel op doorontwikkeld en het is dikke tech overall.
Ben op zoek naar een confirmatie van de higher low, gain van de rode lijn en een break-out naar boven richting ~4.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
This didnt age wellDarrell schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:43:
[...]
Wil je wel nog even zeggen dat ik door jouw herinnering hoe de tokenomics van die munt ook alweer in elkaar zaten ik tijdig mn winst genomen heb.
Sta er overigens nog steeds achter maar dit zal je altijd zien.
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 01-11-2022 07:35 ]
Uiteindelijk beland ome Elon ook in de bak of schiet een of andere mafklapper hem neer. Dat geloof ik oprecht.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:33:
John McAfee moest er voor de bak in, maar ome Elon mag het gewoon want grappig en volksheld. Clown world.
Maargoed. Laten we wat trade set-ups met elkaar delen nu het nog geen woensdag FOMC-dag is en er gains gemaakt kunnen worden.
Ik houd NEAR (/USDT) in de gaten. Zit in compressie en op de HTF een mooie bodem gevormd rond ~2.9. NEAR heeft nog veel goed te maken vergelijken met andere alts (zit ruim onder de MA50d), er wordt veel op doorontwikkeld en het is dikke tech overall.
Ben op zoek naar een confirmatie van de higher low, gain van de rode lijn en een break-out naar boven richting ~4.
[Afbeelding]
Zero.
kans is wel groot idd.Pelox schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:36:
[...]
Uiteindelijk beland ome Elon ook in de bak of schiet een of andere mafklapper hem neer. Dat geloof ik oprecht.
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd.Pelox schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:36:
[...]
Uiteindelijk beland ome Elon ook in de bak of schiet een of andere mafklapper hem neer. Dat geloof ik oprecht.
All animals are equal but some are more equal than others
Jammer dat er geen munt is waarbij de 99% dat kan om de inflatie tegen te gaan en de energie rekening te kunnen betalen. Ow wacht dat is de truc….
The rich get richer... ahja whats new. When ASTR moonCornermanNL schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:39:
Musk komt weer even geld tekort om zijn Twitter project te financieren, dus twittert hij honden.
Jammer dat er geen munt is waarbij de 99% dat kan om de inflatie tegen te gaan en de energie rekening te kunnen betalen. Ow wacht dat is de truc….
Excellence does not require perfection.
Verwijderd
Naja je weet dat DOGE gekke dingen kan doen, maar op de lange termijn zal er constant enorm vermogen moeten blijven instromen om alleen al de prijs vast te houden, laat staan stijgen.Darrell schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:33:
[...]
This didnt age well![]()
Sta er overigens nog steeds achter maar dit zal je altijd zien.
Tenzij het protocol van de hele chain over de kop gaat en er bijvoorbeeld een fixed supply komt.
Er komt nu grofweg iedere minuut 10k DOGE bij, en dat ongelimiteerd.
Dat er periodes van hype zijn met sterke stijging kan natuurlijk prima, hangt er dan tijdelijk vanaf hoeveel DOGE er beschikbaar is voor de handel. Maar reken er op dat wanneer de prijs echt weer richting die dollar gaat er ook echt enorme bags gedumpt gaan worden.
Dus eigenlijk zeg je koop Bifi?Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:53:
[...]
Naja je weet dat DOGE gekke dingen kan doen, maar op de lange termijn zal er constant enorm vermogen moeten blijven instromen om alleen al de prijs vast te houden, laat staan stijgen.
Tenzij het protocol van de hele chain over de kop gaat en er bijvoorbeeld een fixed supply komt.
Er komt nu grofweg iedere minuut 10k DOGE bij, en dat ongelimiteerd.
Dat er periodes van hype zijn met sterke stijging kan natuurlijk prima, hangt er dan tijdelijk vanaf hoeveel DOGE er beschikbaar is voor de handel. Maar reken er op dat wanneer de prijs echt weer richting die dollar gaat er ook echt enorme bags gedumpt gaan worden.
Zero.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
haha ik hoorde pas mensen die zeiden dat shiba ooit wel 1$ wordt, die begrijpen dus niet hoeveel geld er nodig is om dat voor elkaar te krijgenanti elppa schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:29:
[...]
ja die had ik nog niet eens genoemd. Dat is nu juist het probleem met al die fomo en hype bij shitcoins. Mensen worden blind om ook nog maar iets van research te doen en rollen er zo op de top in. Paar dagen later is het -80%
nu met die doge gekte van elon koop ik geen doge maar wel MASK network op, lekker lage mcap dus zat potentie
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2022 08:24 ]
Ik verwacht nog wel een sub-19k ja, maar puur gebaseerd op de macro's. Ik vind BTC bijzonder sterk de afgelopen weken en dat is goed voor de middellange tot lange termijn. Betekent niet dat crypto nog een flinke leg down kan gaan zien als de rest van de assets ook een klap krijgen in combinatie met recessieangst, hawkish Fed etc..zwembroek schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:17:
Geloof jij er al weer een beetje in @Jedi_Pimp of verwacht je nog sub 17k?
Vind die BTC.D wel een probleem trouwens.
Ach ja, lekker weer een bak scheissemünzen d'r bij
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Er moet nog Bitcoin-behang over die gipsplaten heen, toch? Anders is het niet echt klaarSkrunsies schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:32:
Nou hehe. Ik ben inmiddels uit de escape room. En heb het projectje voor mij kameraad voor 80 procent klaar. [Afbeelding]
Dus wen moon![]()
My body is ready!
Dat zit wel Schnorr.
Ik druk op buy bifi maar het werkt niet?
Ik heb ze onderstaand aangeraden..Stukfruit schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:09:
[...]
Er moet nog Bitcoin-behang over die gipsplaten heen, toch? Anders is het niet echt klaar
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:14:
[...]
Klopt, de knop is idiot proof.
Het werkt bij mij ook niet.
nothing stops this train
Klopt je moest alles weghalen voor 1 november anders zou je het kwijt zijn...LBV_038 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:24:
Ik mis in de CDC app de supercharger waar al mijn CRO in staat. Mijn saldo geeft ook ineens maar $0,11 aan... meer mensen last van of heb ik een nieuwsbrief gemist en had ik dit moeten weten?
[ Voor 33% gewijzigd door Skrunsies op 01-11-2022 09:30 ]
UberLurker Departement #GG.
Vault telt mee voor deze?Kol Nedra schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:24:
alle busd in de pool gegooid...... bnb heb ik zo goed als niet want die staan allemaal in locked staking, wel klein beetje in de BNB Vault dus dat blijft daar staan
Bij mij niet, dus heb het maar handmatig gedaan.
Trouwens, https://dexscreener.com/ waardeert HFT momenteel op $1,35. APR bij mij dan 6%. Ik hoop op een stijging...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja, voor de launchpool telt het mee, voor de launchpad niet.
Ik laat deze keer mn BUSD lekker in flex saving staan, ik heb zo maar het idee (gezien het verleden) dat ik daar meer aan verdien..
[ Voor 3% gewijzigd door Acidrain op 01-11-2022 09:33 ]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Verwijderd
was idd bericht dat er onderhoud over was, onderanderre de supercharger, dus even geduld knulLBV_038 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:24:
Ik mis in de CDC app de supercharger waar al mijn CRO in staat. Mijn saldo geeft ook ineens maar $0,11 aan... meer mensen last van of heb ik een nieuwsbrief gemist en had ik dit moeten weten?
52 dollar liquidity?resusaapje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:31:
[...]
Bij mij niet, dus heb het maar handmatig gedaan.
Trouwens, https://dexscreener.com/ waardeert HFT momenteel op $1,35. APR bij mij dan 6%. Ik hoop op een stijging...
Hahah ja ben de laatste tijd beetje laks geweest met die updates lezen, thanksVerwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:31:
[...]
was idd bericht dat er onderhoud over was, onderanderre de supercharger, dus even geduld knul
Hahahaha even dacht ik dat ik de lul wasSkrunsies schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:26:
[...]
Klopt je moest alles weghalen voor 1 november anders zou je het kwijt zijn...
[Afbeelding]
Stop er anders even zelf wat in
Hahah ja gooi er even een dollartje bij....moment
Wow, ik zie 'm groeien!keepitfrosty schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:37:
[...]
Hahah ja gooi er even een dollartje bij....moment
Misschien moeten we die LP als Twiekers Slow Tjet adopteren
had ik maar niet verkocht
nothing stops this train
Skrunsie's vriendin leest ook mee...
Je kunt nog altijd aankopen he.
Het is nooit te laat
Verwijderd
Zo is het toch al de hele cycle gegaan vanaf 2021?Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:47:
Gaat ome Elon enkel voor een doge pump zorgen? Of de ganse crypto space? Fingers crossed
Iedere x was er een trendbreuk als hij iets van zich liet horen.
Eerst afwachten tot BTC richting de 25k kan gaan .. pas dan zie ik een bullrun in het verschiet.
[ Voor 13% gewijzigd door Vis op 01-11-2022 10:53 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Inderdaad. Ik hoop dus op btc die terug moon gaat.Vis schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:48:
[...]
Zo is het toch al de hele cycle gegaan vanaf 2021?
Iedere x was er een trendbreuk als hij iets van zich liet horen.
nothing stops this train
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:50:
[...]
Inderdaad. Ik hoop dus op btc die terug moon gaat.
Gevuld op 3.119 en uitgestapt op 3.59. Leuke scalp.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:33:
John McAfee moest er voor de bak in, maar ome Elon mag het gewoon want grappig en volksheld. Clown world.
[Afbeelding]
Niemand anders met een leuke setup?
In hindsight....Taro schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:59:
Wel benieuwd hoeveel mensen nu DOGE durven in te slaan op -14% op 24H vs +50% in 24H
Maar we zijn hier graag van de buy high sell low
All abandon shipKol Nedra schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:59:
eigenlijk makkelijk wanneer de Doge dump komt: als je collega erover gaat hebben is het tijd om te verkopen
Verwijderd
Had ik maar...knakworst schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:51:
[...]
Had @Verwijderd niet één of andere Doge sell transactie lang geleden waarin hij Lambo's door de shredder gooit?
Verwijderd
Die andere 50k stuks gedumpt op 54 sats ofzo geloof ik. Was een ruime ×3.
Als ik het echter 3 maanden langer vast had gehouden had ik een (voor mij) netto jaarsalaris gehad, maar zeker geen lambo materiaal.
Maar ach dan had ik het toch al 4 of 5 keer eerder verkocht als het 5k, 10k of 15k waard was geweest.
Die 100k DOGE op 17 sats kwam destijds neer op 5 a 600 euro ofzo.
En daarom verkoop je nu niks meer? 🤡Verwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:52:
Viel wel mee trouwens @knakworst, had er 100k, gekocht op 17 sats. Eerste 50k met paar sats winst per stuk verkocht.
Die andere 50k stuks gedumpt op 54 sats ofzo geloof ik. Was een ruime ×3.
Als ik het echter 3 maanden langer vast had gehouden had ik een (voor mij) netto jaarsalaris gehad, maar zeker geen lambo materiaal.
Maar ach dan had ik het toch al 4 of 5 keer eerder verkocht als het 5k, 10k of 15k waard was geweest.
Die 100k DOGE op 17 sats kwam destijds neer op 5 a 600 euro ofzo.
Wat betreft de BTC.D uit je vorige post. Ik denk niet dat deze nog zo relevant gaat zijn als bij vorige cycles. Tenminste daar begint het op te lijken. Maar de tijd zal het leren.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:08:
[...]
Gevuld op 3.119 en uitgestapt op 3.59. Leuke scalp.
Niemand anders met een leuke setup?
Ik denk dat Near op dit niveau prima is om te hodlen. Prima muntje.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat je gelijk hebt. Die HFT moet naar $30 om hetzelfde op te leveren als gewone flex save.Acidrain schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:31:
[...]
Ja, voor de launchpool telt het mee, voor de launchpad niet.
Ik laat deze keer mn BUSD lekker in flex saving staan, ik heb zo maar het idee (gezien het verleden) dat ik daar meer aan verdien..
Er zit nu namelijk al meer dan 2,1 mijard BUSD in en dat moet slechts een kwart van de tokens verdelen. Nah
hmmm zit wat in......dan vanavond mijn busd weer terug zetten in flex savingsresusaapje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:16:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt. Die HFT moet naar $30 om hetzelfde op te leveren als gewone flex save.
Er zit nu namelijk al meer dan 2,1 mijard BUSD in en dat moet slechts een kwart van de tokens verdelen. Nah
volgens mij niet eens een kwart, maar 20%
dacht dat 80% naar de bnb pool ging
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2022 13:25 ]
nothing stops this train
Wen er nou niet te hard aan, vanaf maandag staat de collectieve wekker weer op het oude tijdstip.Ray_ schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:46:
Ik moet er nog even aan wennen dat USA tegenwoordig een uur eerder de deuren opent. Gister ook al in vergist en met een flufje voor de verkoop nog die mooie daling mee kunnen maken
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
nothing stops this train
Graag even aan anderen denken, het is immers No Nut November. Zal ook een rustig maandje bij de Bruna worden.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Oeps. Helemaal niet bij stil gestaan. Heb het al aangepast.Taro schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:10:
[...]
Graag even aan anderen denken, het is immers No Nut November. Zal ook een rustig maandje bij de Bruna worden.
Fijn, dankjewelDarrell schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:17:
[...]
Oeps. Helemaal niet bij stil gestaan. Heb het al aangepast.
Mag ik eerlijk zijn? Heb toch liever het vorige gifje.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
nothing stops this train
Ah je vrouw heeft je laten meedoen aan locktober?Kol Nedra schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:24:
no nuts november zal makkelijk gaan, ben getrouwd en heb jonge kinderen....... heb nu al weken geoefend! goed he? idee van mijn vrouw
Vast iemand met een lekke support band, of een brakke fiat. Iemand anders moet maar een goede technische analyse doen.
Stom, had niet in de markt moeten gaan zitten maar de charts eerst moeten checken….
[ Voor 26% gewijzigd door MrMrq op 01-11-2022 18:32 ]
Maktub
Prachtig, als je dit soort teksten schrijft is je brein echt vertieft, dan denk je letterlijk alleen maar aan crypto. #metooMrMrq schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:31:
De A2 bij Utrecht is één grote rode kaars. File groeit organisch, vertraging gaat moon. Ik druk er maar wat extra in, soort van auto invest.
Vast iemand met een lekke support band, of een brakke fiat. Iemand anders moet maar een goede technische analyse doen.
Stom, had niet in de markt moeten gaan zitten maar de charts eerst moeten checken….
Je zoekt vast support van een Renault monteurMrMrq schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:31:
De A2 bij Utrecht is één grote rode kaars. File groeit organisch, vertraging gaat moon. Ik druk er maar wat extra in, soort van auto invest.
Ik gok dat dit een BTC chart is want dat is niet zichtbaarcavemees schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:47:
[Afbeelding]
Kom net terug van tekenles, denk donderdag vuurwerk
Ik had hem ook gezien, ik denk dat we dezelfde tekenleraar hebben
Sorry, niet aan gedacht, BTC inderdaad. Was een gezellige les vanavond hé!YES schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:52:
[...]
Ik gok dat dit een BTC chart is want dat is niet zichtbaar![]()
Ik had hem ook gezien, ik denk dat we dezelfde tekenleraar hebben![]()
[Afbeelding]
Nooit gedacht dat ik zo zou uitkijken naar amerikaanse getallen..
Dit is echt mijn nachtmerrie. En dan zeker blij c.q. dankbaar moeten zijn als je er een keer op mag, of alleen op speciale gelegenheden zoals je verjaardagKol Nedra schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 18:24:
no nuts november zal makkelijk gaan, ben getrouwd en heb jonge kinderen....... heb nu al weken geoefend! goed he? idee van mijn vrouw
Aan de andere kant heb je meer tijd om te charten en bij te verdienen. Alleen zullen ze daar ongetwijfeld ook weer een mening over hebben.
Dan kun je de koers blijven volgen en kun je het direct zien als Bitcoin een tweede keer 69k aantikt.
Zo'n hoogtepunt wil je natuurlijk niet missen.
Dat zit wel Schnorr.
Go MASKVerwijderd schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:22:
[...]
haha ik hoorde pas mensen die zeiden dat shiba ooit wel 1$ wordt, die begrijpen dus niet hoeveel geld er nodig is om dat voor elkaar te krijgen
nu met die doge gekte van elon koop ik geen doge maar wel MASK network op, lekker lage mcap dus zat potentie
Haha. Lijkt hier wel een public signal group. Alles wat hier geshilled wordt gaat kort daarna moon.
Ff testen.
Celer heeft ook een hele lage mcap dus lekker veel potentie. En het is nog gezond voor je ook.
Ja nee, je hebt me nu door, dan is het natuurlijk niet meer zo leukDarrell schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:06:
[...]
Haha. Lijkt hier wel een public signal group. Alles wat hier geshilled wordt gaat kort daarna moon.
Ff testen.
Celer heeft ook een hele lage mcap dus lekker veel potentie. En het is nog gezond voor je ook.
Holly crap, social media gaat hier helemaal los opStukfruit schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:05:
[...]
Je quote hier Willem "Bitcoin is anoniem" Middelkoop met zo te zien een foto uit "De Andere Krant", een "krant" met een achtergrond in het promoten van Russisch gedachtegoed en relaties met "Gezond Verstand"; ook wel bekend als het blaadje van de corona"critici".
Ik zou m'n bronnen iets beter kiezen als je (of anderen) dit gelooft. Het is net zo nieuwswaardig en betrouwbaar als WC-papier met remsporen waarin de afbeelding van een huilende Maria aangetroffen is
Schuimbekkend op de barricades
FOMO meeting, 0.50 basispunten maar = moonTabacca schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:22:
Weet iemand hoelaat precies doe FOMC announcement is vamiddag? Vind er niet direct wat over terug
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Daarom, beetje speculeren/gokken op prijsactie a.d.h.v. de uitkomst kan wel lucratief zijn
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vFUHurmS1nsev2u8JEWJGMFU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/44GzeYVcz3uO31qTgFlYzd3o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CPpHqYO0GbzPv2WSAwqQP88I.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mToaDWzpxIllmjKUXpxu6lxn.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gTo9KDFHhYmpU9UYQOKEQg3c.gif?f=user_large)
/f/image/OrM1sRL09fdkXZuGHVtsCops.png?f=fotoalbum_large)