[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.999 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
jvel92 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Ik vermoed dat dit ook wel te verklaren is in de manier waarop we hier over crypto schrijven. De focus ligt voornamelijk op prijsactie, TA en macro-economie. Fundamentele analyse, ontwikkelingen bijvoorbeeld op het gebied van Ethereum scaling (L2's) + smart contracts naar Bitcoin brengen en echt gebruik maken van een protocol on-chain in plaats van erin investeren, wordt hier veel minder belicht.
al die TA kan me gestolen worden, ik ben hier voor de memes! :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:47

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:07:
[...]

al die TA kan me gestolen worden, ik ben hier voor de memes! :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2mMRWxczc7Xhk2tM95A7JQjzx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KaMUkJfxaMqMp0FVG97HqJr0.jpg?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdVa-JMHYVgpbV3hINavdUrmqSk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndlwz9K4xUGFvRWBOfYGWpyk.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fJGKqbwBCKlFbwHI5XFj-2Syjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9jDR8NzQN6ffFkLSxTY6XWaZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:49
Ja, het gaat er toch naartoe, misschien met Sunak nu nog iets sneller in het geval van de UK. Er is trouwens een project waar ze samen mee werken voor de digitale pond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anuexGawSbxP09nRprSNGcUQV4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uRpYODHRHRN5IkSRFG1g520c.jpg?f=fotoalbum_large

Verder nog nooit van gehoord ;)

Maar ik wed nooit op 1 paard dus ook een paar Britannia’s aangeschaft (2023, de laatste met The Queen) waardevast en kan nog steeds geen digitaal muntje tegenop imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 25-10-2022 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 18:01
cavemees schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:13:
[...]

Are You the Binance Pumpkin King? Compete & Grab a Share of 1 BTC, 10 BNB and 10,000 BUSD in Spooktacular Rewards This Halloween!
https://www.binance.com/e...a31404624bc18e1d0dbb4022f

}:O
Zo, daar ben ik me n partij slecht in zeg! Rank 10duizendnogwat -O-
Maar wel even ver gecashed met crypto box: You've received 0.08982198 BUSD From Binance Pay Crypto Box *O* *O* *O*

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

Uhuh, terechte. Al is Web3 eerder een enabler voor innovatieve oplossingen dan een innovatieve oplossing zelf. Of zeg ik nu iets heul doms.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. :)
Ik heb geen tijd om een uitgebreid verhaal te typen maar een snelle google search levert alle info op wat web3 is. Of welke doelstellingen het heeft. Ik zie het wel als het nieuwe internet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:31

Darrell

Fiat moonboy

En toch he. Dat hele zaakje stinkt als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
332 candy's
snapte die zombie op begin niet helemaal, en drukte paar keer op de pumpkins 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lijkt er wel op ja 😊
en het is Twitter, waarheid tegenwoordig is ver te zoeken

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:25:
[...]

lijkt er wel op ja 😊
en het is Twitter, waarheid tegenwoordig is ver te zoeken
Als het niet op Facebook heeft gestaan dan neem ik het met een korreltje zout....

Boellies. ( Als Michaël het zegt dan moet het wel waar zijn. )
https://cointelegraph.com...t-month-with-breakout-due

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 25-10-2022 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 13:38
zwembroek schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:30:
[...]

Als het niet heb gestaan op Facebook heeft gestaan dan neem ik het met een korreltje zout....
ftfy

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Als het niet op Facebook heeft gestaan dan neem ik het met een korreltje zout....

Nou idd! Ik zie bij BTC op de uurstaat een joekel van een wig tot z'n conclusie komen. Stijl naar boven of stijl naar beneden is mijn vermoeden :9~

Of gewoon uitdoven en stilletjes naar rechts :z

[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 25-10-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:37
resusaapje schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:49:
[...]

Nou idd! Ik zie bij BTC op de uurstaat een joekel van een wig tot z'n conclusie komen. Stijl naar boven of stijl naar beneden is mijn vermoeden :9~
Jeetje, wordt je toch helemaal vrolijk van!
Kijk dit dan, Bitcoin naar de 2 miljoen!
https://cointelegraph.com...in-six-years-larry-lepard

Even googlen welke kleur mijn Audi E-tron gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Ja zal wel, ik wacht eerst op de bevestiging van PlanB :O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
is er een optie op bitvavo om laat ik zeggen elke maand 100 euro budget te storten en dat hij dan elke dag automatisch een paar euro koopt en dat voor verschillende coins die ik dan instel.

Ik weet dat ik via de advanced optie een buy optie kan instellen, maar stopt dat automatisch als het tegoed op bitvavo op is, totdat ik weer geld stort? of stop het boeltje dan en moet ik het weer her-activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Wowhead schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:12:
is er een optie op bitvavo om laat ik zeggen elke maand 100 euro budget te storten en dat hij dan elke dag automatisch een paar euro koopt en dat voor verschillende coins die ik dan instel.

Ik weet dat ik via de advanced optie een buy optie kan instellen, maar stopt dat automatisch als het tegoed op bitvavo op is, totdat ik weer geld stort? of stop het boeltje dan en moet ik het weer her-activeren?
Die optie is er wel bij Binance..

Maar goed dat was je vraag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Skrunsies schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:15:
[...]

Die optie is er wel bij Binance..

Maar goed dat was je vraag niet :)
Ah zuur.
ik vond dit wel: https://support.bitvavo.c...order-Immediate-Or-Cancel
Maar niet echt specifief waar je kan zeggen koop elke dag om dit tijdstip, 1/5 euro aan XXX token/coin.

Jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02:01
Er is weer een learn and earn. Dit keer niet bij coinbase maar bij revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-09 23:11
Domino schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:20:
Er is weer een learn and earn. Dit keer niet bij coinbase maar bij revolut.
Toch weer 4enhalve eurie in 1inch. De quizzes zijn zo makkelijk dat je het materiaal uberhaupt niet hoeft te lezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

mentalozzie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Jeetje, wordt je toch helemaal vrolijk van!
Kijk dit dan, Bitcoin naar de 2 miljoen!
https://cointelegraph.com...in-six-years-larry-lepard

Even googlen welke kleur mijn Audi E-tron gaat worden.
Tegen die tijd koop je daar een mooie 2e hands multipla voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Michaël _O-

Heb een tijdje z'n premium gehad. Niets dan respect voor zijn bedrijf en het feit dat hij succesvol is geworden in zijn niche, maar wat een instabiele aansteller is dat _/-\o_

Emotioneel worden omdat (betalende) leden een drolsmiley reageerden als hij door wat voor reden dan ook weer eens te laat was met z'n video update, ruzie zoeken met mensen die het niet met hem eens waren. Rijd je zo'n auto en laat je je nog zo opfokken. Heerlijk, wat heb ik gelachen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:27
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd of een ieder die de laatste paar maanden structureel hebben geroepen dat het niet anders kan dan dat we nog lager gaan nog steeds volledig in fiat zitten.

Zou ik niet aandurven na 4,25 maand zijwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 16:21
We gaan moonen, ik voel het! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Nopheros schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:00:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd of een ieder die de laatste paar maanden structureel hebben geroepen dat het niet anders kan dan dat we nog lager gaan nog steeds volledig in fiat zitten.

Daarom niet volledig maar wel voor een behoorlijk %.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Voor 75% fiat. 25% in positie.
Daar blijft het voorlopig ook bij al voel ik die euro's branden...

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 25-10-2022 15:40 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
100% crypto.

Maar goed ik doe het dan ook alleen maar met geld wat mijn kinderen kunnen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ha! Moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
[...]

Ik ben er eigenlijk nog steeds wel van overtuigd dat we de bodem nog niet gezien hebben.

Ik heb dat uitstapje met PLU gedaan, en hier heb ik nog steeds de 8% kaart. Oftewel 20k aan deze coin. Maar omdat dit zo goed winst is reken ik dat niet echt mee. Dat is nu meer een medium/long term dingetje geworden.

In princiepe zit nog steeds volledig in fiat. Ik acht de kans groter dat we verder zakken, en nog een keer flink capituleren als dat we binnenkort aan een nieuwe bullrun gaan beginnen.

De afgelopen maanden zat ik vaak goed, CDC verkopen op $0.75, BTC verkopen tegen USD etc. Dat geeft dan ook (teveel) zelfvertrouwen om nog rustig in fiat te zitten :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb m'n oude Magic The Gathering verzameling van zolder gehaald. Heb een partij gevonden die het wel wil overnemen, alleen het inventariseren gaat zit nog wel een beetje tijd in. Ben de hele dag al bezig alles eerst maar eens op kleur te sorteren...

Maar zo verzamel ik rustig wat meer fiat om straks muntjes mee te shoppen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:27
Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:54:
[...]

Ik ben er eigenlijk nog steeds wel van overtuigd dat we de bodem nog niet gezien hebben.

Ik heb dat uitstapje met PLU gedaan, en hier heb ik nog steeds de 8% kaart. Oftewel 20k aan deze coin. Maar omdat dit zo goed winst is reken ik dat niet echt mee. Dat is nu meer een medium/long term dingetje geworden.

In princiepe zit nog steeds volledig in fiat. Ik acht de kans groter dat we verder zakken, en nog een keer flink capituleren als dat we binnenkort aan een nieuwe bullrun gaan beginnen.

De afgelopen maanden zat ik vaak goed, CDC verkopen op $0.75, BTC verkopen tegen USD etc. Dat geeft dan ook (teveel) zelfvertrouwen om nog rustig in fiat te zitten :)
Ben er zelf ook niet helemaal gerust op maar zit toch wel voor 75% weer in crypto als het niet meer is inmiddels.

Probleem zoals ik het zie, de aandelen beurzen kunnen nog makkelijk 20% of meer naar beneden in de komende 6 maand. Als dat gebeurd dan is de kans zeer groot dan crypto er achteraan rent.

Aan de andere kant is het zo dat Bitcoin al op -75% van de top heeft gestaan. Niet inkopen bij dat soort percentages zou ik mezelf zwaar aanrekenen. Ook al zou het naar -90% gaan, daar ga ik niet volledig op gokken want dat is de bodem proberen te timen.

Als het aandelen verhaal niet zou meespelen dan was het 100% all-in geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
[...]

100%, altijd al geweest, nooit uitgestapt al was dat wellicht wel een goed idee geweest. Ik heb vertrouwen in de lange termijn.

Overigens betwijfel ik of we echt die 14K gaan opzoeken, gaat dat wel gebeuren dan storten we weer bij, maar om nu uit te stappen dan pak ik verlies.
Het is geen verlies zolang je niet verkoopt.
(Althans dat hou ik mijzelf voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
Overigens, bifi staat weer op 350$. Wat een bizarre pump is dat geweest zeg.
Die laat ik toch nog even links liggen, al zou je misschien wel een zak worst kunnen kopen en alvast een sell order inzetten op $550 oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S21UXk0S8Su_aztD9KfhgMu3gt0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zCrmmh6KinsljPx0OOjEeBfV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaar irritant is dat ja. Ik wacht nu zelfs al 31 dagen op bevestiging van mijn $1.37 miljard goud deposito.

Ook flink last van m'n rug na het sjouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Don Guacamole schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:29:
[...]

100%, altijd al geweest, nooit uitgestapt al was dat wellicht wel een goed idee geweest. Ik heb vertrouwen in de lange termijn.

Overigens betwijfel ik of we echt die 14K gaan opzoeken, gaat dat wel gebeuren dan storten we weer bij, maar om nu uit te stappen dan pak ik verlies.
Het is geen verlies zolang je niet verkoopt.
(Althans dat hou ik mijzelf voor)
Idem hier. Heb dikke winst gehad maar helaas veel te vroeg terug ingestapt. Nu dus hodl en wachten op betere tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Update, voor 60% eruitgehaald.
Breakeven (ver) onder de 1200.

Moon..??

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:58:
Ik heb m'n oude Magic The Gathering verzameling van zolder gehaald. Heb een partij gevonden die het wel wil overnemen, alleen het inventariseren gaat zit nog wel een beetje tijd in. Ben de hele dag al bezig alles eerst maar eens op kleur te sorteren...

Dat is nog eens zo’n gek idee. Volgens mij heb ik bij mijn ouders op zolder nog GI JOE liggen. Geen idee wat precies. En al helemaal geen idee waar ik dat het beste verkopen kan.

Waarschijnlijk op marktplaats verkopen aan een oude omaatje die het voor haar klein kids wil voor een 🍏 en een 🥚

En dan later stikken in de koffie omdat 1 zo’n poppetje honderdveertigmiljoen op kon brengen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36

Ik heb tussen 2018 en 2019 hetzelfde gedaan bleek een prima deal. :P

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:24:
[...]

Dat is nog eens zo’n gek idee. Volgens mij heb ik bij mijn ouders op zolder nog GI JOE liggen. Geen idee wat precies. En al helemaal geen idee waar ik dat het beste verkopen kan.

Waarschijnlijk op marktplaats verkopen aan een oude omaatje die het voor haar klein kids wil voor een 🍏 en een 🥚

En dan later stikken in de koffie omdat 1 zo’n poppetje honderdveertigmiljoen op kon brengen _O-
Gi Joe heb ik ook verkocht aan een verzamelaar. Prima prijsje, net zoals een deel van mijn transformers.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
PlanR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:22:
[...]

Update, voor 60% eruitgehaald.
Breakeven (ver) onder de 1200.

Moon..??
Pfff vrees ervoor.
Hier ook geen balls of steel.
Long gesloten op 19.600 - gaat nu naar 69K zeker

De juiste timing van leverage trading neem ik gewoon. Op + of - 20 % met grote buffer voor liq.

Na verloop van tijd groeit die tradepot wel mooi aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een flinke retro console/game verzameling. Aardig wat handhelds, consoles en games CIB.

Kan ik ook een serieus bedrag voor vangen, zelfs als ik het als geheel dump bij een handelaar.

Maar dat gaat zeker niet gebeuren, veel te mooi om af en toe zo'n oud stuk schroot aan te sluiten.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Masstje schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:40:
[...]

Pfff vrees ervoor.
Hier ook geen balls of steel.
Long gesloten op 19.600 - gaat nu naar 69K zeker

De juiste timing van leverage trading neem ik gewoon. Op + of - 20 % met grote buffer voor liq.

Na verloop van tijd groeit die tradepot wel mooi aan.
Je had hem toch voor 50% kunnen sluiten? Zit je er vanaf de 19K in, gaat je breakeven naar 18.4. Geeft aardig wat lucht!

Breakeven van m’n eth’s staan een paar honderd lager nu. En ook daar mijn stoploss. Of moonen, en dan weer afschalen. Of een bak lager instappen.

Leuk spelletje he >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:41:
Ik heb nog een flinke retro console/game verzameling. Aardig wat handhelds, consoles en games CIB.

Kan ik ook een serieus bedrag voor vangen, zelfs als ik het als geheel dump bij een handelaar.

Maar dat gaat zeker niet gebeuren, veel te mooi om af en toe zo'n oud stuk schroot aan te sluiten.

Hodl.
Punt is meer dat ik bij God niet weet wat een verzamelaar er voor geven wil. Donder het nog liever weg dan dat ik verneukt wordt. Desbetreffende persoon mag er best winst mee maken. Maar een poppetje verkopen voor een tientje wat vartighonderdduizend waard blijkt te zijn. Gets!

Over hodl gesproken. Ik hodl die shit al meer dan 35 jaar _O-

Zo’n console heb ik ook nog. Dikke Sega master system 2 jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Die 20k zien zal wel weer eens lekker zijn!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:58
sjorremans schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:49:
Die 20k zien zal wel weer eens lekker zijn!
Een keer en dan nooit meer.. Deal?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat

Laatst ook gedaan, volgens mij zo'n €180,- waard maar daarvoor ga ik een deel van mijn jeugd niet verkopen, HODL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36
PlanR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:47:
[...]

Je had hem toch voor 50% kunnen sluiten? Zit je er vanaf de 19K in, gaat je breakeven naar 18.4. Geeft aardig wat lucht!

Breakeven van m’n eth’s staan een paar honderd lager nu. En ook daar mijn stoploss. Of moonen, en dan weer afschalen. Of een bak lager instappen.

Leuk spelletje he >:)
Jep, zou slimmer geweest zijn.

All-in / All-out 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:50:
[...]

Laatst ook gedaan, volgens mij zo'n €180,- waard maar daarvoor ga ik een deel van mijn jeugd niet verkopen, HODL.
.

[ Voor 12% gewijzigd door Skrunsies op 25-10-2022 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat is dit nou voor een manipulatie? waarom gaan we omhoog?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Niet volledig nee. Daarbij knal ik straks mijn pleuro in mijn eerste eigen woning voor verduurzaming. En ik heb al een portie btc en eth. Heb al terug ingekocht rond de 30k. Kan altijd nog maandelijks bijkopen maar de focus nu is gaan klussen in q1 2023.

Verder kan de low in juni 17,6k prima geretest worden als de MA300 verre van aangetikt is tot dusver. Want die zit inmiddels al op dat niveau. Betekent wel dat voor mij de prijs van 19,8k nog geen must buy gevoel oplevert.

Eerst maar zien of de bodem er niet onder uit valt of niet in november. Zoals in 2018. Beurzen kunnen nog verder onderuit, tis stilte voor de economische crisis en ja crypto zou op zichzelf moeten staan. Al betwijfel ik of dat al kan. Het volgt de risk assets op de beurs te nauw om het te kunnen negeren. Ben niet bullish of bearish, een flexibull of flexibear zo je wilt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9abmmW2c6WQHad6YiGmOauZq2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4crHurep5FMlvYbhUfxoWkc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:56:
[...]

Niet volledig nee. Daarbij knal ik straks mijn pleuro in mijn eerste eigen woning voor verduurzaming. En ik heb al een portie btc en eth. Heb al terug ingekocht rond de 30k. Kan altijd nog maandelijks bijkopen maar de focus nu is gaan klussen in q1 2023.

Verder kan de low in juni 17,6k prima geretest worden als de MA300 verre van aangetikt is tot dusver. Want die zit inmiddels al op dat niveau. Betekent wel dat voor mij de prijs van 19,8k nog geen must buy gevoel oplevert.

Eerst maar zien of de bodem er niet onder uit valt of niet in november. Zoals in 2018. Beurzen kunnen nog verder onderuit, tis stilte voor de economische crisis en ja crypto zou op zichzelf moeten staan. Al betwijfel ik of dat al kan. Het volgt de risk assets op de beurs te nauw om het te kunnen negeren. Ben niet bullish of bearish, een flexibull of flexibear zo je wilt.
Gek is dat eigenlijk hè

Waarom gaan we samenwonen, huis kopen/verkopen, verduurzamen etc in de bear en niet in de bull :?

Gekheid! Veel succes met de plannen rondom je eerste koopwoning d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Masstje schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:51:
[...]

Jep, zou slimmer geweest zijn.

All-in / All-out 8)7
Ahjoh prima trade, met winst gesloten.
Velen verwachten het zooitje nog wel lager, so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 23:45
Skrunsies schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:00:
[...]

Gek is dat eigenlijk hè

Waarom gaan we samenwonen, huis kopen/verkopen, verduurzamen etc in de bear en niet in de bull :?

Omdat je in de bull had moeten cashen zodat je in de bear heel je huis kan dichtpurren.
Hier is de Flow:

Vieze FIAT-> Crypto -> meer vieze FIAT -> PUR. —____}. Duurzaam huis
Insert huis. —

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Skrunsies schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:00:
[...]

Gek is dat eigenlijk hè

Omdat ik in de bull er niet tussen kwam. Qua crypto wel, niet qua huizenmarkt. Maargoed op de top verkopen in de bull is dan weer lastig. Ik heb te vroeg verkocht en te vroeg weer ingekocht.

Maargoed wel meer satjes lopen stacken. It's something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Iedereen met zijn verse fiat flink aan de DCA te zien aan de dikke groene kaars

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
20K incoming….. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs DOT leeft op, wat een weelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Eth +6% netjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

SOL doet ook mee. Bullseason!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Eth tov btc strong. Jep fanboy.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDB_Onn0ixijkQ1uGnKJX2lNLKA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Bgf0d4pBk6vhPHbUniePuxX0.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:50:
[...]

Dan had ik een betere deal met zo'n 2k. SODL!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

https://www.coindesk.com/...ed-financial-instruments/

UK Lawmakers Vote to Recognize Crypto as Regulated Financial Instruments

The lower house of the Parliament voted in favor of adding crypto to the scope of activities to be regulated via the proposed Financial Services and Markets Bill – which already seeks to extend payments rules to stablecoins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
Eth strong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Mooie Moon hoor, is er nog ergens een Bruna open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxmtlCouGbAGo-vsGR90f1Not2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJrKRq5ZTq7su37vHbsjmBqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Jaja, 20k!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Dikke groene candle Dot. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Bijna alles!

Tijd om te verkopen???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
PlanR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Bijna alles!

Tijd om te verkopen???
Voor de traders misschien. Ik hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
zwembroek schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:17:
[...]

Voor de traders misschien. Ik hodl.
Ik vond het een leuke pump, maar als je uitzoomt op de 1 dags / 1 week.. mwa mwa mwa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
PlanR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:17:
[...]

Ik vond het een leuke pump, maar als je uitzoomt op de 1 dags / 1 week.. mwa mwa mwa
Als je teveel uitzoomt wordt alles kleiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Ada <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alle moonboys weer wakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Ach even genieten van deze pump. Weet iedereen weer even hoe het voelt om in het groen te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Dit doen we toch al maanden? Tussen de 18 en 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

Die dikke candles laten wat mij betreft zien dat iedereen zit te wachten op vuurwerk.. de fomo klapt er direct weer in

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
iedereen wakker nu? eindelijk voorbij en verlaten we de fiat?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wtf zelfs EUR bijna parity met USD

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik kan EWT ook wel van mijn lijstje afhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik had trouwens gisteren nog een kleine fluff ADA/LINK en LTC gedaan :D

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA gaat er vandoor...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
was te verwachten, dikke tech oversold :9

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
omg! ik zie het, extreem nu hoor hahah.

iets met shortjes liquideren zeker?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Wat een candle op de houwerliee bij ada.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTOWaCE8vOcrW1yymJXjWnLd5ho=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5GfyWb4TcMWOfG8zrm6VxkiC.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kvu_hW_p_7j7r6-9-5Wqpm8j4qs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ry4QUUIAkxpprIsaxohSynhP.jpg?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door zwembroek op 25-10-2022 19:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:37:
[...]

omg! ik zie het, extreem nu hoor hahah.

iets met shortjes liquideren zeker?
Dat kan idd, al vermoed ik niet dat veel mensen ADA shorten.

Deze extra aankopen bovenop de wekelijkse DCA pakken achteraf gezien prachtig uit :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPVWr1l-_Om9CipJ9q8P4xN9kU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lx54jNecJoPgFyYgN7MPLdCD.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Represent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wel heftig om te zien dat al die alts weer omhoog knallen als Bitcoin een kleine move omhoog maakt. De tijd dat Bitcoin alleen maar de dienst uitmaakt lijkt wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Gaan we door 20.5k vandaag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01:42
Was wel te verwachten na de Solar Eclipse van vandaag. Zon = uit, Maan = in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:45:
Wel heftig om te zien dat al die alts weer omhoog knallen als Bitcoin een kleine move omhoog maakt. De tijd dat Bitcoin alleen maar de dienst uitmaakt lijkt wel voorbij.
Betekent gewoon dat de echte bodem nog niet is geweest denk ik, nog gigantische bulten hopium in deze geitenponzi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:55:
Eth tov btc strong. Jep fanboy.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9KIvjRtQLsCGSR7JAVVEvHe8-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVvnJebnGFSxx86BmY67Jlsp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Bijna alles!

Tijd om te verkopen???
De hondencoins doen nog weinig. We kunnen dus nog wel even doorstijgen.
Pagina: 1 ... 42 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!