UberLurker Departement #GG.
si, hier ook 2 in bestelling
(die rb12 levert pas rendement op )
Anoniem: 1032405
Begeleider? Je hebt wel een hoge pet van me op (jaja, pun intended).YES schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:17:
[...]
Heeft ie op de crea-middag gemaakt, samen met A87, vertelde hun begeleider @Anoniem: 1032405 me.
Ik sta zelf onder begeleiding, al zo'n 13 jaar, ook budgetbeheer.
Leuk feitje: heb mijn vrouwtje leren kennen in het najaar van 2009, als ik haar niet had ontmoet was ik waarschijnlijk veel eerder in Bitcoin gestapt. Was toen al een behoorlijke nerd en dus interesse in dat soort zaken, maarja toen smoorverliefd en dus druk bezig met andere dingen.
Eigenlijk is het (zoals met alles) mijn vrouw haar schuld.
Hoe laat je dat petje zo zweven?Khaelos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
[Afbeelding]
Heb de Championship pet al binnen!
Slechte rendement 39.95+5.75 verzendkosten![]()
En mijn Jumbo auto gaat zeker niet in de verkoop, maar bij de rest van de verzameling
Ik vond het ook al wat vreemd dat je me uitlegde dat je hun begeleider was, terwijl iemand in een witte jas probeerde jou in een dwangbuis te wurmen. Ik dacht nog, lekkere humor hebben die lui onderlingAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
Begeleider? Je hebt wel een hoge pet van me op (jaja, pun intended).
Ik sta zelf onder begeleiding, al zo'n 13 jaar, ook budgetbeheer.
Het is uiteindelijk vrijwel altijd terug te voeren op den vrouw. Ik sluit niet uit dat Poetin smoorverliefd is geworden op een vrouw maar dat zij uiteindelijk voor Zelensky koos. We weten allemaal hoe dat gegaan is.Leuk feitje: heb mijn vrouwtje leren kennen in het najaar van 2009, als ik haar niet had ontmoet was ik waarschijnlijk veel eerder in Bitcoin gestapt. Was toen al een behoorlijke nerd en dus interesse in dat soort zaken, maarja toen smoorverliefd en dus druk bezig met andere dingen.
Eigenlijk is het (zoals met alles) mijn vrouw haar schuld.
Thanks @Gelukszoekr ! Ik zal mn dochter zeggen dat je hem mooi vindGelukszoekr schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
Mooie tekening heb je ook gemaakt man! Terecht dat die een mooie plek heeft gekregen in de kamer
POLL: IS HET TIJD VOOR EEN NIEUWE BABE OM TE VIEREN DAT HET WEEKEND AANSTAANDE IS?
+1 = OK LET'S GO!

comment = vertel me maar waarom niet!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Geen 'echte' poll? Ik ben overigens helemaal voor!Khaelos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:53:
[...]
Thanks @Gelukszoekr ! Ik zal mn dochter zeggen dat je hem mooi vind![]()
POLL: IS HET TIJD VOOR EEN NIEUWE BABE OM TE VIEREN DAT HET WEEKEND AANSTAANDE IS?
+1 = OK LET'S GO!![]()
comment = vertel me maar waarom niet!
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 14-10-2022 11:55 ]
Ik ben een nep tweaker zonder onderliggende technische kennis en met 2 linker handen:XYES schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:54:
[...]
Geen 'echte' poll? Ik ben overigens helemaal voor!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Khaelos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:57:
[...]
Ik ben een nep tweaker zonder onderliggende technische kennis en met 2 linker handen:X
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BtjnDpn4at5zYCvr9b7aRUaV.jpg?f=user_large)
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:58:
tijd voor een babe? en zeker ook een dip omdat je die gisteren gemist hebt?
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uPOTcifVYT5IkEIXEPxjNVqL.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GcXYq94VQcwjWCca1k3NKaRn.gif?f=user_large)
Kan je een poll gewoon hier maken?Khaelos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:57:
[...]
Ik ben een nep tweaker zonder onderliggende technische kennis en met 2 linker handen:X
Poll: Kan je een poll gewoon hier maken?
• Ja, zelfs met GoT layout
• Ja, zelfs met GoT layout
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Damn ik zie het. Was dat de eerste? Die van 2017 de rb13 heb ik hier wel liggen.ravenstein schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
si, hier ook 2 in bestelling
(die rb12 levert pas rendement op )
Hele fraaie bottom als je het mij vraagtAnoniem: 1032405 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:30:
[...]
Voor deze ene keer doe ik weer eens mee omdat ik vandaag toch lekker vrij ben.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Komende van een KMD ico buyer.BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:43:
[...]
Heb ook 99% BTC, dat is mijn enige succesnummer. KMD kan ik echter niet 100% loslaten, anders moet ik psychische hulp zoeken als ie na 5 jaar wachten wél ineens naar de maan gaat. ADA en DOT puur om de portfolio iets op te fleuren met wat shitcoins.
Zet je KMD gewoon om in Verus (VRSC) en kijk nooit meer om.
Als je KMD al dikke tech vond, dan ga je echt omvergeblazen worden door Verus.
KMD = afhankelijk van AtomicDex, een concept dat omslachtig is en bijgevolg (nog) niet aanslaat.
Verus = hybride blockchain 50% PoW / 50% PoS. Dit heeft alles wat Komodo oorspronkelijk wilde doen: complete L1 met public blockchains as a service (PBaaS), defi (met 0 kans op MEV), identities, vault, merge mining, optionele privacy. Alles op protocol level waardoor alle inkomsten terugvloeien naar de miners en de stakers. De meeste features zitten op dit moment nog in testnet.
/end shill
"Mine Verus most efficiently with CPUs or mobile phones"Nubtrix schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:10:
[...]
Verus = hybride blockchain 50% PoW / 50% PoS.
/end shill

"When joining staking pools, you give away custody of your coins. You don't own your coins anymore and will have to trust the pool operator. Do at your own risk"

Te koop op Bitglobal, SafeTrade, Graviex. Waar? Precies
Potentiële goudmijn, vast wel, maar ik loop toch weg...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
PLU zal flink inzakken.. ik heb namelijk zojuist een flufje gekocht. 100% guarantee.
na eigenlijk 2 jaar lang alleen 2 coins te hebben ge DCA'd, eindelijk eens wat anders..
resusaapje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:26:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jNtvbNx0npjSgGVrjw1NnsXP.gif?f=user_large)
- decentraler kan niet toch? Zelf mine ik niet, omdat het volgens mij op dit moment gewoon goedkoper is om te kopen.resusaapje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:26:
[...]
"Mine Verus most efficiently with CPUs or mobile phones"![]()
"When joining staking pools, you give away custody of your coins. You don't own your coins anymore and will have to trust the pool operator. Do at your own risk"![]()
Te koop op Bitglobal, SafeTrade Graviex. Waar? Precies
- ik weet niet waar je dat leest maar: iedereen kan individueel staken. Je moet enkel de wallet downloaden, native mode (dus de full blockchain), en je PC moet blijven aanstaan. Voor de rest zijn er geen beperkingen: je kan beginnen staken vanaf 1 Verus, je Verus is niet locked, je kan blijven spenden met Verus die gestaked staat, de Verus blijft steeds in jouw bezit. Eigenlijk dus het tegenovergestelde van staking pools.
- Bitglobal zou ik van wegblijven. Safetrade vind ik zelf een prima exchange met goede support. Meeste liquidity op het BTC pair. BTC opzetten, Verus kopen, Verus afhalen naar eigen wallet. Simpel toch
Het is een community driven project. Er is geen geld voor exchange listings, laat staan dat dat op dit moment prioriteit is. De aim is gestage groei in gebruikers. Vanaf de eth-bridge live is (nu nog testnet), zijn exchanges in principe ook gewoon overbodig.
Als je nog vragen hebt, ben ik hier. Of spring eens binnen in de discord.
Dat is het zeker.
In eerste instantie voor @BTC100K2021 aangezien KMD hodlers doorgaans wel interesse hebben in dikke tech.
Haha ja wat een lul was dat maar altijd puike babes met tieten, tetten, titties, melkuiers, grote jetsers....Ray_ schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:10:
De geest van Jaapio die weer een babe post. Bottom is in.
Ik mis hem toch wel

En waar is onze BitcoinCash shiller?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Stockholm Syndroom?sh4d0wman schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:22:
[...]
Haha ja wat een lul was dat maar altijd puike babes met tieten, tetten, titties, melkuiers, grote jetsers....![]()
[Video: Bij de botsauto´s. - Sluipschutters]
Ik mis hem toch wel![]()
En waar is onze BitcoinCash shiller?
Straks ga je nog vertellen dat je "TA-er zonder TA-skills" mist
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik ben er nog gewoon hoorresusaapje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:36:
[...]
Straks ga je nog vertellen dat je "TA-er zonder TA-skills" mist
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p54mRb8jLNVSE3RwRZaPdwWg.jpg?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hopelijk even een range trade pakken.
Our bodies are ready!Darrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:28:
De TA van Benjamin. Vergelijking met 2018. Yikes.
[Afbeelding]
beetje ver gezocht allemaal. Zo kan ik er nog wel meer uit mijn mouw schuddenDarrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja ik ben het er ook niet mee eens. Omhoog met dat ding.anti elppa schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:31:
[...]
beetje ver gezocht allemaal. Zo kan ik er nog wel meer uit mijn mouw schudden
Overigens zei dit niet als de onvolprezen waarheid maar dat het doorbreken van de neergaande trend nog niet direct iets betekent voor een bullrun.
In 2018 was er een breakout naar boven om daarna nog even keihard rekt te gaan.
[ Voor 31% gewijzigd door Darrell op 14-10-2022 15:36 ]
We gaan de 82k in juni 2025 aantikken en daarna is het klaar.Darrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
/f/image/a1zKXMxL97YSywEGST3n5mlX.png?f=fotoalbum_large)
Bied kansen. Mooie entry voor velen om eindelijk hun hele bitcoin te kopen. (8-12K oid?)Darrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
De 20K wil niet. De 19 zal wel weer getest worden. Ik blijf bij een fakeout, wel een mooie.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Thnx, short geopendYES schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
We gaan de 82k in juni 2025 aantikken en daarna is het klaar.
[Afbeelding]
Trust me when I say this is only the beginning.
Dat zei ik.anti elppa schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:19:
Precies tegen dit lijntje aan op de wiiieeeklieeee
[Afbeelding]
Is me allemaal veel te serieus hier. Ik ga naar Fok!.
Hola! Morgen 15 oktober mega breakout dan om over een maand 15 november REKT te zijn?Darrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
De data zal niet kloppen, maar de lijnen lijken er wel heel hard op. Wtf
De short van 24-9 loopt nog steedsPlanR schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 05:54:
[...]
En heb je hem in profit kunnen sluiten? 24-9, je entry was zo rond de 19.2?
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Skrunsies schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:07:
Nog 1 meeting en dan weekend crypto maten![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kqahbXGle2QSj5s9CkKOv3QU.jpg?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Mooi gaan we dan echt even goed naar beneden?Darrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
Doen, keuzes maken @BTCmannowlahn schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:19:
[...]
Mooi gaan we dan echt even goed naar beneden?
Short loopt, meestal gaat het de andere kant uit

Wel ja, doe t maar. Ik heb nog wat waardeloze euros die ik kwijt moetmannowlahn schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:19:
[...]
Mooi gaan we dan echt even goed naar beneden?
Ik lul ook zomaar wat
Ken hier wel iemand die hier blij zal om zijn.shovelhead1340 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:12:
[...]
Wel ja, doe t maar. Ik heb nog wat waardeloze euros die ik kwijt moet
Als je zo even door die leaderboard scrolt op binance kom je del leuke tegen.
/f/image/mRlHMIAId1OaC9wzTiEvMp4n.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 94% gewijzigd door Numbers op 14-10-2022 22:03 . Reden: Flauw ]
Trust me when I say this is only the beginning.
Als een hamburger van de Mac dan 1000 euro kost tegen die tijd wat ben je dan opgeschoten?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Stel je hebt nu 1000 euro op de bank. Dan kan je nu 1000 hamburgers kopen.Vis schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:58:
[...]
Als een hamburger van de Mac dan 1000 euro kost tegen die tijd wat ben je dan opgeschoten?
Of je koopt er 0,052 bitcoin voor wat in 2030 52.000 euro waard is en je er dan dus 52 voor kan kopen.
Of je laat het op de bank staan en je hebt er over 8 jaar 1 hamburger voor.
Iets minder rekt.
Of REKT maar wel heppie.
Vreet ze nu maar op dan, you will own a big pens and be happyDarrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:11:
[...]
Stel je hebt nu 1000 euro op de bank. Dan kan je nu 1000 hamburgers kopen.
Of je koopt er 0,052 bitcoin voor wat in 2030 52.000 euro waard is en je er dan dus 52 voor kan kopen.
Iets minder rekt.
Of REKT maar wel heppie.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Oftewel: koop nu 1000 hamburgers en heb het weekend van je leven.Darrell schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:11:
[...]
Stel je hebt nu 1000 euro op de bank. Dan kan je nu 1000 hamburgers kopen.
Iets minder rekt.
Of REKT maar wel heppie.
Waar is je lijf?Khaelos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
[Afbeelding]
Heb de Championship pet al binnen!
Slechte rendement 39.95+5.75 verzendkosten![]()
En mijn Jumbo auto gaat zeker niet in de verkoop, maar bij de rest van de verzameling
Mijn lijf is veelste vroeg opgestaan op zaterdag

En de koersen naar beneden
Ah, is dat de analist die bij Ark de call maakte om Coinbase op 400 dollar te kopen, en daarna op 40 dollar te verkopen?
Maktub
Dan is ze van harte welkom om hier mee te praten, deze strategie past hier perfect 🤡MrMrq schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:17:
[...]
Ah, is dat de analist die bij Ark de call maakte om Coinbase op 400 dollar te kopen, en daarna op 40 dollar te verkopen?
Het is hier vandaag wakker worden, met een lichte kater. Dus, koffie en een update van ome Greg.
@2.12 "The real test for Bitcoin is comming, because markets are gonne take another leg down....".
@5.25 "Any hint of a pivot will be a good buy signal..."
Bedankt Greg, Kunnen we weer met een gerust hart verder beren
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zo zie je maar, we doen hier gewoon mee met de pro'sMrMrq schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 08:17:
[...]
Dat laatste (over de pivot) is toch geen zekerheidje. Benjamin Cowen heeft daar een aantal videos over gemaakt, dat het pivotmoment in veel gevallen nog lang niet de bodem was.Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:15:
Goedemorgen heren.
Het is hier vandaag wakker worden, met een lichte kater. Dus, koffie en een update van ome Greg.
[YouTube: Market Madness Continues - Bitcoin, Crypto, Stock Market Update!!!]
@2.12 "The real test for Bitcoin is comming, because markets are gonne take another leg down....".
@5.25 "Any hint of a pivot will be a good buy signal..."
Bedankt Greg, Kunnen we weer met een gerust hart verder beren
De exacte bodem lukt overigens niemand, op zich is starten met DCA vanaf het pivot moment waarschijnlijk een prima keus.
Ik blijf wel verbaasd over hoe taai die 19K range is gezien de zwakke Nasdaq/S&P. Had al lang verwacht dat we op zijn minst een keer de 17K hadden gezien in een wick.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-10-2022 11:02 ]
Ja inderdaad. Het zou mij écht niet verbazen als hier toch iets van manipulatie achter zit. En dan niet om maar iemand de schuld ergens van te geven, mogelijk zijn meerdere grote partijen zo sterk afhankelijk van een Bitcoin boven een bepaald prijsniveau dat ze ten koste van alles blijven kopen.BTC100K2021 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:00:
[...]
Ik blijf wel verbaasd over hoe taai die 19K range is gezien de zwakke Nasdaq/S&P. Had al lang verwacht dat we op zijn minst een keer de 17K hadden gezien in een wick.
Als Bitcoin het houd, dan is het gewoon erg sterk, en halen we de komende jaren dit voorbeeld naar voren om te laten zien hoe sterk Bitcoin toen was. Echter, hoe langer Bitcoin op zo'n stabiel prijsniveau blijft, hoe heviger de beweging zal zijn. En als dat naar beneden is dan zal het een beste wick worden...
Als iedereen iets verwacht, zul je straks zien dat het niet meer gaat gebeuren
De crypto kenners zoals benjamin houdt ook nog altijd vast aan een hoge BTC dominance, feit dat dit bij mijlen ver niet wordt gehaald, geeft ook aan dat hij het echt niet altijd goed heeft (voor nu).
''This time is different''!
[ Voor 19% gewijzigd door keanu_ op 15-10-2022 11:18 ]
Dat de dominance relatief laag blijft is bijzonder. Het was zoals Benjamin ook zegt altijd een zekerheidje dat die dominantie omhoog gaat in een bear. Het gegeven dat dit nu niet plaatsvind bewijst voor mij dat er nog zoveel dom geld in de markt zit. Echt ongekend
[ Voor 33% gewijzigd door _Gast_ op 15-10-2022 11:39 ]
Dat zeg je wel heel voorzichtig Roellie. Voor mij is de manipulatie van grote spelers overduidelijk in deze range van afgelopen maanden. Je ziet de koers vaak met een sprongetje naar een ander nivo gaan en gehouden worden. Eergisteren wordt ie even naar 18k gedrukt. Pompt weer omhoog en ik geloof echt niet dat dat 'normale' marktwerking is. Bij de 20k zie je dat alles wordt opgekocht want daar mag ie niet overheen. Heeft weinig met gebalanceerde marktwerking te maken. En inderdaad, lager dan 18k mag ie ook nog niet van het kartel. Pas als de whales volgevreten zijn en er weer een bullish sfeer ontstaat (vers geld) wordt het losgelaten.Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:11:
[...]
Ja inderdaad. Het zou mij écht niet verbazen als hier toch iets van manipulatie achter zit. En dan niet om maar iemand de schuld ergens van te geven, mogelijk zijn meerdere grote partijen zo sterk afhankelijk van een Bitcoin boven een bepaald prijsniveau dat ze ten koste van alles blijven kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door JPS op 15-10-2022 11:41 ]
Tja of this time is differentGelukszoekr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:32:
Ik vind technische indicators vaak overrated. Helemaal zo'n 300MA. Wat jezelf al zegt, de prijs koopt naar een MA toe, of de MA naar een prijs, het is maar net hoe je hier naar kijkt.
Dat de dominance relatief laag blijft is bijzonder. Het was zoals Benjamin ook zegt altijd een zekerheidje dat die dominantie omhoog gaat in een bear. Het gegeven dat dit nu niet plaatsvind bewijst voor mij dat er nog zoveel dom geld in de markt zit. Echt ongekend
Helemaal mee eens. Maar ik kan me voorstellen dat bij veel mensen de haren overeind gaan staan als ze het woord manipulatie horenJPS schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:39:
[...]
Dat zeg je wel heel voorzichtig Roellie. Voor mij is de manipulatie van grote spelers overduidelijk in deze range van afgelopen maanden. Je ziet de koers vaak met een sprongetje naar een ander nivo gaan en gehouden worden. Eergisteren wordt ie even naar 18k gedrukt. Pompt weer omhoog en ik geloof echt niet dat dat 'normale' marktwerking is. Bij de 20k zie je dat alles wordt opgekocht want daar mag ie niet overheen. Heeft weinig met gebalanceerde marktwerking te maken. En inderdaad, lager dan 18k mag ie ook nog niet van het kartel. Pas als de whales volgevreten zijn en er weer een bullish sfeer ontstaat (vers geld) wordt het losgelaten.
De enige reden waarom TA lijkt te werken is omdat de bots zijn geprogrammeerd om ernaar te handelenGelukszoekr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:32:
Ik vind technische indicators vaak overrated. Helemaal zo'n 300MA. Wat jezelf al zegt, de prijs koopt naar een MA toe, of de MA naar een prijs, het is maar net hoe je hier naar kijkt.
Ik ben het helemaal met je eens dat deze indicatoren te vaak voor waarheid worden aangezien. Ze hebben wel degelijk waarde, maar die waarde stopt dan ook echt bij het woord indicator, het is een indicatie, meer niet.Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:32:
Dus als meerdere (zich enigszins bewezen) indicatoren ergens op wijzen, dan krijgt het voor mij pas een beetje waarde. Wel is het erg leuk om hiermee te spelen icm je eigen inzicht. Als je het goed hebt ben je een geweldige trader, als het fout ging lag het aan de indicatoren
:fill(white):strip_exif()/f/image/5PMLLt7KsTdIeP6lALFgWQWR.png?f=user_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
@Gelukszoekr meldt dit soort dingen voordat ze maan gaanVis schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:32:
[Afbeelding]
Onze Nederlandse vrienden van LTO Network zijn aardig dikke tech aan het bouwen.
Leuk voor m'n zakje in staking. Was anders een mooi moment om even te verkopen geweest.. HODL dan maar.

Buy high sell low toch?.knakworst schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
@Gelukszoekr meldt dit soort dingen voordat ze maan gaan
:strip_exif()/f/image/xMAkXzhIfejaQsNs5wYosK7O.jpg?f=fotoalbum_large)
Proost vanuit Antwerpen.
Mooie P&D, alleen de dump moet nog ff komen. Volgens mij is er geen nieuws wat deze koerssprong kan verklaren.Vis schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:32:
[Afbeelding]
Onze Nederlandse vrienden van LTO Network zijn aardig dikke tech aan het bouwen.
Leuk voor m'n zakje in staking. Was anders een mooi moment om even te verkopen geweest.. HODL dan maar.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die gaat idd erg lekker, zeker als je de 1D grafiek bekijkt. Houdt de pf mooi in evenwicht.Taro schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:43:
QNT gaat wel heel erg goed, benieuwd of die nog even zo door kan blijven gaan, of dat er spoedig een correctie volgt. Ik heb inmiddels afgeschaald, maar ik twijfel of dat de juiste keuze is
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QMGoKNrKaQGcII4LUPsiVivx.gif?f=user_large)
Feit is dat de kans op manipulatie toeneemt met de beschikbaarheid van futures op de reguliere beurzen. Blijft bijzonder dat de SEC wel BTC futures toelaat maar geen BTC spot producten.Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:48:
[...]
Helemaal mee eens. Maar ik kan me voorstellen dat bij veel mensen de haren overeind gaan staan als ze het woord manipulatie horen
Goud- en zilverprijs wordt al decennia lang gemanipuleerd met futures. De papieren zilverprijs is nu € 18,50 ($ 18 dollar) per troy ounce.
Goedkoopste fysieke zilveren munt in NL is momenteel rond de € 28. In Amerika (APMEX) is de goedkoopste silver round $ 25, een Silver Eagle kost zelfs $ 35.
Die kant gaat BTC ook op.
Waar sla jij ze in? Blijf maar meldingen over onvoldoende liquiditeit krijgen via ERC-20.
Edit: Oh, wacht, via USDT ipv ETH lukt het wel. -> Nee, toch niet. Wissel wel via KuCoin ipv Sushi.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 15-10-2022 15:23 ]
KucoinTaro schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 15:16:
[...]
Waar sla jij ze in? Blijf maar meldingen over onvoldoende liquiditeit krijgen via ERC-20.
Edit: Oh, wacht, via USDT ipv ETH lukt het wel. -> Nee, toch niet. Wissel wel via KuCoin ipv Sushi.
nieuws: Nederlandse politie bemachtigt decryptiesleutels dankzij truc met bit...
Edit: is eigenlijk replace-by-fee ipv double spend, de transactie zit nog niet in de blockchain.
https://en.bitcoin.it/wiki/Replace_by_fee
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 15-10-2022 16:42 ]
Anoniem: 315056
Ik moest in m'n blote tampeloeres het Wilhelmus zingen.Anoniem: 315056 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:48:
hebben jullie recent ook facial recognition moeten doorlopen bij binance? heb zonet een filmpje moeten maken waarbij ik mijn id-kaart vasthoud en een tekst voorlees
dubbeldekkert schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:52:
[...]
Ik moest in m'n blote tampeloeres het Wilhelmus zingen.

Heerlijk kinderachtig, zit hardop te lachen hierdubbeldekkert schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:52:
[...]
Ik moest in m'n blote tampeloeres het Wilhelmus zingen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Oh.. dan heb ik het hele facial verhaal verkeerd begrepen..Anoniem: 315056 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:48:
hebben jullie recent ook facial recognition moeten doorlopen bij binance? heb zonet een filmpje moeten maken waarbij ik mijn id-kaart vasthoud en een tekst voorlees

Zero.
Ja, hier ook. Met frisse tegenzin en de gordijnen dichtAnoniem: 315056 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:48:
Die gast hebben wel goede marketing. RMRK staat op een mooi ATL, mooi momentje om wat flufjes in te slaan. Thanks voor de tip. Niet dat ik geloof in virtueel land, waar dit volgens mij (mede) voor bedoeld is. Maar goed surfing on the hype.
Haha anders denken ze straks dat je bij 1 of andere sekte hoort

Darrell schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:17:
[...]
Buy high sell low toch?.
[Afbeelding]
Proost vanuit Antwerpen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Deze ‘manipulatie’ zou toch moeten blijken uit de traceerbare transacties. Weet je toch al snel of het steeds dezelfde ‘whales’ zijn die de boel naar hun hand zetten.JPS schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:39:
[...]
Dat zeg je wel heel voorzichtig Roellie. Voor mij is de manipulatie van grote spelers overduidelijk in deze range van afgelopen maanden. Je ziet de koers vaak met een sprongetje naar een ander nivo gaan en gehouden worden. Eergisteren wordt ie even naar 18k gedrukt. Pompt weer omhoog en ik geloof echt niet dat dat 'normale' marktwerking is. Bij de 20k zie je dat alles wordt opgekocht want daar mag ie niet overheen. Heeft weinig met gebalanceerde marktwerking te maken. En inderdaad, lager dan 18k mag ie ook nog niet van het kartel. Pas als de whales volgevreten zijn en er weer een bullish sfeer ontstaat (vers geld) wordt het losgelaten.
Het scheelt, er is straks 1 whale minder...Masstje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
Deze ‘manipulatie’ zou toch moeten blijken uit de traceerbare transacties. Weet je toch al snel of het steeds dezelfde ‘whales’ zijn die de boel naar hun hand zetten.
:strip_exif()/f/image/tprd1JmmeLULU2noUEkBd23h.jpg?f=fotoalbum_large)
Bottom is in?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!