Nog nooooooooooooooooitEusebius schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:25:
[...]
[Afbeelding]
Dat dit plaatje nog nooit gebruikt is in dit topic
Ik vind persoonlijk ook dat dit soort plaatjes hier niet thuis horen... Maar goed
Heb nog wel een top tip! Ga nooit maar dan ook nooit je relatie aanpassen tijdens de bearmarkt...
Dan heb je geen fiat over om er in te donderen...

Doei!
UberLurker Departement #GG.
Dat ging snel...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Geen problemen met homograppen maar deze vind ik eerlijk gezegd niet echt geweldig.sh4d0wman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:41:
Je zou bijna de berenmarkt in het staatshotel uit gaan zitten. Goed opgeslagen crypto kan men toch geen beslag op leggen.![]()
Heb je onderdak, eten, warmte en je kunt je vreemde talen opkrikken. Nadeel zijn de zeepjes he? Op een dag valt ie, dan gaat er ook iets rekt door een beer.....
Nee, en de mods grijpen ook gewoon niet in. @Darrell doe er eens iets aan en rapporteer die schoften die zulke grove plaatjes posten!Skrunsies schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Ik vind persoonlijk ook dat dit soort plaatjes hier niet thuis horen... Maar goed
Heb nog wel een top tip! Ga nooit maar dan ook nooit je relatie aanpassen tijdens de bearmarkt...
Dan heb je geen fiat over om er in te donderen...![]()
Doei!
Je relatie aanpassen? Wat is dan, van 1x per week erop naar 1x per maand? Werkt dat met contracten of hoe gaat zoiets?
Ook een manier om je 12/24 woorden op papier analoog te bewaren. Wel even scheiden in 2 of 3 delen en misschien wat zout her en der toevoegen en niet online opslaan, want het patroon is wel herkenbaar en dan makkelijk te kraken (één van de standaard testsetjes, natuurlijk).
(om maar eens een ander onderwerp af te stoffen, hoewel er nu weinig nieuwelingen zullen zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 13-10-2022 12:50 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
huppa, Kraken deposit gedaan en fluffje DOT, ADA en voornamelijk BTC gekocht....
DOT en ADA in de staking gegooit
En toch komt er ooit.. heeeeeeel misschien een dikke bounce.. ergens in de komende 20 jaar. Wie weet.. er is altijd een kans.. toch?
Zero.
3 orders gehit. GAK nu $30800!
Nog even doormiddelen
Nog even doormiddelen
Dat zeggen ze natuurlijk wel, maar de feit is of ze het daadwerkelijk ook gaan doen. Zie hoe hard ze de economie rekt laten gaan dan.NeoflexNL schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:33:
Dit wordt weer een bloedbad vandaag.
En natuurlijk gaan die cpi cijfers niet meevallen. De FED heeft ook meermaals aangegeven dat ze onverbiddelijk zijn. De inflatie moet en zal worden beteugeld, ook als de hoge rentes de economie schaden.
[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 13-10-2022 12:57 ]
Tuurlijk, dat moet ik ook nog maar zien. Op het moment zijn de haviken echter nog wel aan de macht.keanu_ schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
Dat zeggen ze natuurlijk wel, maar de feit is of ze het daadwerkelijk ook gaan doen. Zie hoe hard ze de economie rekt laten gaan dan.
[YouTube: Crypto Market Uptober to Flat-Tober! What happened?]
Wordt een gezellig middagje in de SC
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
BOO is ook goedkoop hoorKol Nedra schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:51:
huppa, Kraken deposit gedaan en fluffje DOT, ADA en voornamelijk BTC gekocht....
Een mod inschakelen? Ja want die geven het goede voorbeeld heYES schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:50:
[...]
Nee, en de mods grijpen ook gewoon niet in. @Darrell doe er eens iets aan en rapporteer die schoften die zulke grove plaatjes posten!
/f/image/QsEDOn6eisuPaiLoMalHnrLW.png?f=fotoalbum_large)
Tja die schijnen volgens een, in het SC topic, zeer gerenommeerd, bekend en berucht TA-expert dan ook voor een zeer dubieuze organisatie te werken die nog uit WOII stamt.Skrunsies schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:13:
[...]
Een mod inschakelen? Ja want die geven het goede voorbeeld he![]()
[Afbeelding]
Donderdag kan altijd verrassend zijn.. wie weet zien we straks wanneer iedereen een grotere dump verwacht ineens een dikke pomp uit het niets.. crypto is natuurlijk de grootste manipulatieve troep ooit bestaan.
Zero.
Valt mee joh!Pelox schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:19:
Donderdag kan altijd verrassend zijn.. wie weet zien we straks wanneer iedereen een grotere dump verwacht ineens een dikke pomp uit het niets.. crypto is natuurlijk de grootste manipulatieve troep ooit bestaan.
Heb jij al verkocht dan? Nee? Nou dan zal het ook wel niet stijgen
mijn magic 8 ball zegt dat de 18.5 vandaag / vannacht kaput gaatPelox schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:19:
Wat betreft de alts loopt het bloed aardig door de straten zo te zien.
Ik denk dat die magic 8 ball niet te vertrouwen is. Ik verwacht meevallende inflatiecijfers, en weer terug naar 19.5k.keepitfrosty schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:23:
[...]
mijn magic 8 ball zegt dat de 18.5 vandaag / vannacht kaput gaat
Anoniem: 1032405
Paar druppels nog maar, -60% dagjes moeten nog komen.YES schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:26:
Wat betreft de alts loopt het bloed aardig door de straten zo te zien.
Pas bij complete shitcoin capitulatie vormt er zich een bodem.
FTFYAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:29:
[...]
Paar druppels nog maar, -69% dagjes moeten nog komen.
Pas bij complete shitcoin capitulatie vormt er zich een bodem.
Nou die Bitcoin conferentie in Amsterdam doet weinig goeds voor de koers
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik luister sowieso niet naar andersmans ballen.knakworst schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Ik denk dat die magic 8 ball niet te vertrouwen is.
Verzin er ff een kleur bij of trek die boog alvast half rond
Haha daar wil je toch ook dood nog niet gevonden worden?Richh schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:33:

En dan bedoel ik Amsterdam.
AVAX order gehit en op mijn uniform gespeld: 14,52 BUSD. Nu terug naar 146,74 please ^^
Die bestaan al.AlterBridge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:33:
[...]
Verzin er ff een kleur bij of trek die boog alvast half rond
Ik blijf positief.
:strip_exif()/f/image/QzaqAP571r5olbRsw609mmQd.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier zat ik op te wachten, de eerste ladder van al mijn foute alts is gehit, gaan we nog verder down komt de rest.
Overigens, plu is ook wel echt weer enorm naar beneden, onder de 9$ alweer geweest.
En ada... 0,35.. niet normaal meer.
Als dit de bodem nog niet is, gaan we dan echt nog naar 0,25??
Lijkt me wel een lifetime opportunity.
Dit is de kans om je leven te veranderen!
Rekt of de gladiolen!
Overigens, plu is ook wel echt weer enorm naar beneden, onder de 9$ alweer geweest.
Rekt of de gladiolen!
Huh, beurzen in de plus en BTC omlaag?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gekocht via Ali Express dus moet wel goed zijn.knakworst schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Ik denk dat die magic 8 ball niet te vertrouwen is. Ik verwacht meevallende inflatiecijfers, en weer terug naar 19.5k.
Een kwartje voor 1 ADA is nog veel te veel voor een Charles die vooral veel belooft.Don Guacamole schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:47:
Rekt of de gladiolen!
Oja.. en de max supply is ook niet schaars met 45 miljard stuks 🙃
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Lekken die cijfers zo snel naar Wall Street ^^?
Eens, maar er zit wel een grote community achter.Vis schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:54:
[...]
Een kwartje voor 1 ADA is nog veel te veel voor een Charles die vooral veel belooft.
Oja.. en de max supply is ook niet schaars met 45 miljard stuks 🙃
Als ik kijk naar de top 25 zitten daar best veel coins tussen zonder serieuze usercase maar die in een bull zeker goed mee zullen gaan.
Sowieso 2 honden coins die naar mijn mening puur op dit niveau staan door bagholders en speculanten.
Klopt! Alle life savings door het putjeDon Guacamole schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:47:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vooral door Elon MusknipulatieDon Guacamole schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:59:
[...]
Eens, maar er zit wel een grote community achter.
Als ik kijk naar de top 25 zitten daar best veel coins tussen zonder serieuze usercase maar die in een bull zeker goed mee zullen gaan.
Sowieso 2 honden coins die naar mijn mening puur op dit niveau staan door bagholders en speculanten.
Zero.
Owja ik zeg ook niet dat ADA nooit meer zn high gaat overtreffen, alleen dat er nog heel veel lucht uit kan daar, al heb je zeker een punt wat betreft de community, die hodlt gewoon zn zak.Don Guacamole schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:59:
[...]
Eens, maar er zit wel een grote community achter.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Laten we op een dag als vandaag heel even stil staan bij het volgende…
https://www.nu.nl/gezondh...illen-juist-wiebelen.html
[ Voor 42% gewijzigd door Skrunsies op 13-10-2022 14:09 ]
Ik heb voor het eerst in jaren weer ada gekocht, eerst een zakje op 0,41 en vandaag op 0,355Vis schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:03:
[...]
Owja ik zeg ook niet dat ADA nooit meer zn high gaat overtreffen, alleen dat er nog heel veel lucht uit kan daar, al heb je zeker een punt wat betreft de community, die hodlt gewoon zn zak.
Paar kratjes, maar toch.
Zero.
Ik ga zo hetzelfde doen als mijn fiat op Kraken staat.Pelox schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:07:
[...]
Ik heb voor het eerst in jaren weer ada gekocht, eerst een zakje op 0,41 en vandaag op 0,355
Paar kratjes, maar toch.
Ik heb zojuist een koopje gezet op een schattig zakje GRT.Pelox schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:07:
[...]
Ik heb voor het eerst in jaren weer ada gekocht, eerst een zakje op 0,41 en vandaag op 0,355
Paar kratjes, maar toch.
Waarom weet ik niet, maar wat moet je anders met stables.
En ik wacht nog even, als we nu toch eindelijk lager gaan dan verwacht ik ook nog wel wat meer als dit.
Grt kreeg ik vandaag gratis via de earn, 33 stuks, mocht grt ooit in de buurt komen van zijn oude ath wordt dat nog best interessant.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:12:
[...]
Ik heb zojuist een koopje gezet op een schattig zakje GRT.
Waarom weet ik niet, maar wat moet je anders met stables.
Trouwens, als we met z’n allen toch de 14-16 K gaan opzoeken gaat er nog een gigantisch percentage van de alts af..
Ja dat kan. Dan koop ik weer voor een paar kratjes.Don Guacamole schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:14:
[...]
Grt kreeg ik vandaag gratis via de earn, 33 stuks, mocht grt ooit in de buurt komen van zijn oude ath wordt dat nog best interessant.
Trouwens, als we met z’n allen toch de 14-16 K gaan opzoeken gaat er nog een gigantisch percentage van de alts af..
Zero.
Toch mooi al die berichten dat iedereen zijn alt/shitcoin bags vult😁
Voor Bitcoin?Don Guacamole schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:47:
Ik zal weer even in mijn glazen bol bull kijken.
:strip_exif()/f/image/HblDiu5Tfn3qBpPHMoqMEkjF.jpg?f=fotoalbum_large)
'Geluk is met hen die wachtten met inkopen,' zegt 'ie.
Geen idee, dus.
Maktub
Voordeel van niet drinken, niet roken en niet hoeven tanken met een ev.. dan kan je nog eens een keer een kratje in wat troep smijten..
Zero.
Ook hier weer een flufje alts ingeslagen, we zullen zien..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
stuiterrrrrrrrrrr
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oeps....
Ik rook, drink en heb een dinosap mobiel...Pelox schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:27:
Voordeel van niet drinken, niet roken en niet hoeven tanken met een ev.. dan kan je nog eens een keer een kratje in wat troep smijten..
Maar zelfs dan nog genoeg troep over om wat troep in troep te smijten.
Gaat eigenlijk nergens over, mooi toch
Hoppaaaa, vuurwerk!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Toch nog een paar BNB erbij op rektdag door een memecoin

Een miezere 0.1% verschilsjorremans schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:34:
BREAKING - US CPI 8.2% YoY
Expectations were 8.1%
Paniek paniek
Denk je aan zelfmoord?
We zijn er voor je.
Je kunt met ons geheel anoniem bellen of chatten.
Bel gratis 0800-0113 of Chat met ons
We zijn er voor je.
Je kunt met ons geheel anoniem bellen of chatten.
Bel gratis 0800-0113 of Chat met ons
0,1% van 1000 bitcoin is een aardig bedrag.Joosie200 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:40:
[...]
Een miezere 0.1% verschil
Paniek paniek
Aan de andere kant, als je 1000 bitcoin hebt

Nou, kom op zeg. Ik wil toch minstens 17k op de borden zien. Vieze manipulatie van CZ. Die wil dat niet
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kan iemand die bitkoen chain even halten zodat het niet verder dipt.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:47:
Nou, kom op zeg. Ik wil toch minstens 17k op de borden zien. Vieze manipulatie van CZ. Die wil dat niet
als vanavond de prijs nog rond dit punt ligt gooi ik er nog een fluff tegenaan 👍
wil er iemand een oude Xbox van mij overkopen? need more fiat!
wil er iemand een oude Xbox van mij overkopen? need more fiat!
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 13-10-2022 14:54 ]
Oh! De pre-market Nasdaq sprong van +2.3 naar -2.8%. Ik ga vast popcorn halen!
Core CPI = 6.6% (6.5% expected)
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 oktober 2022
Headline CPI = 8.2%% (8.1% expected)#Fed will likely continue their hawkish policy.
Don’t fight the #Fed.
Don't fight the fed cause it's bad.
M'kay. Beurzen zijn al onderuit. Bitcoin tikt de 17.6k nog niet aan. Bitcoin strong.
You will get rekt
And you will be happy
And you will be happy
Ben ik weer! Ik dacht onderweg nog.. ik had beter een short kunnen starten dan popcorn halen. Ach, je kan niet alles hebben.
Let's go! 14mins
Let's go! 14mins
De aandelen beurs lijkt wel een crypto beurs.
Waan van de dag.
Waan van de dag.
[ Voor 16% gewijzigd door lighting_ op 13-10-2022 15:20 ]
Mijn ETH buy order was gehit op $1265
Inmiddels is ETH $1210
Maarja zo gaat het nu eenmaal. Hopen op een bounce...
Inmiddels is ETH $1210

[ Voor 29% gewijzigd door _Gast_ op 13-10-2022 15:30 ]
DOT beweegt niet meer op 5,81 BUSD. Order van 5,62 misschien maar bijstellen of nog even geduld hebben ^^
AlterBridge schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:31:
DOT beweegt niet meer op 5,81 BUSD. Order van 5,62 misschien maar bijstellen of nog even geduld hebben ^^
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wiebelen, wiebelen....Skrunsies schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:05:
Laten we op een dag als vandaag heel even stil staan bij het volgende…
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 13-10-2022 15:55 ]
Ik ben teleurgesteld. Nog steeds geen échte uitbraak...
1 btc = 1 btcRichh schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:33:
1185 aangetikt, ik wacht nog op de 900._Gast_ schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:29:
Mijn ETH buy order was gehit op $1265
Inmiddels is ETH $1210
Niet doen joh, dan ga je nog wel een paar keer teleurgestelt worden ben ik bang van...Gelukszoekr schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:58:
Fantastische deal gedaan met de PLU man, gefeliciteerd.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:58:
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Thanks. Ik loop nog steeds met een grote glimlach rondTh1x4nG schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:16:
[...]
Fantastische deal gedaan met de PLU man, gefeliciteerd.
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:20:
[...]
Thanks. Ik loop nog steeds met een grote glimlach rond
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nhsyCiclTs52v4gEN9TeLxiO.gif?f=user_large)
Zero.
Wat een saaie bende weer. Inmiddels gaan we alweer 4 maand zijwaarts.
[ Voor 46% gewijzigd door Nopheros op 13-10-2022 17:22 ]
Oh?Nopheros schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:21:
Wat een saaie bende weer. Inmiddels gaan we alweer 4 maand zijwaarts.
Dan heb je de verkeerde muntjes. Die van mij gaan niet zijwaarts

Verkeerde of de juiste?Skrunsies schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:23:
[...]
Oh?
Dan heb je de verkeerde muntjes. Die van mij gaan niet zijwaarts
Hello $18,3K ( BTC ) 🥳
[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-10-2022 17:39 ]
Lol, wat een chaotische zooi.
Op dit soort momenten heb ik spijt van die nutteloze aankopen die ik heb gedaan. Had ik maar meer fiat om te pompen. Nou we zijn iig een vleugje ada, dot en atom rijker. Moon
Bull trap
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
ETH ingeslagen op $1265 haha. Nu gelukkig toch wel weer $1255.
BNB ingeslagen op $258. Nu $266.
Maar ik geloof best dat het meer kan zakken de komende dagen...
BNB ingeslagen op $258. Nu $266.
Maar ik geloof best dat het meer kan zakken de komende dagen...
[ Voor 27% gewijzigd door _Gast_ op 13-10-2022 17:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!