[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:30:
[...]

Ik bedoel het breder: Voor mijn gevoel speel je met een bedrag dat hoger is dan waar je je comfortabel bij voelt. Daardoor schiet je sneller in de stress en betwijfel ik of je niet teveel emotionele keuzes gaat maken, waar het rendement op zijn beurt weer onder lijdt.

Aannames uiteraard, maar ik denk het regelmatig tussen de regels door in je berichten terug te lezen.
Haha klopt. Zoals je weet neem ik zo nu en dan een hoger risico en heb ik deze keer gekozen voor Agix en Fetch. Afgelopen dagen kreeg ik er een beetje spijt van, maar nu het terug is moet ik weer even goed nadenken wat nu het beste is. Afschalen en een deel holden is idd een optie dat je een beter gevoel geeft.

De juiste dips kopen en op het juiste punten verkopen. Het blijft een uitdaging. Maar zodra het goed uitpakt voelt het ook wel lekker :P

[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 14-02-2023 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:16:
[...]

Benieuwd hoe je dit bedoelt: Het is een altcoin, het is geen Bitcoin, dus gedraagt het zich als een altcoin.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat normaal gesproken er altijd wel weer een flinke terugtest komt na zo'n enorme stijging. Helemaal als het door een exchange listing komt. Daar zie ik op dit moment nog niets van terug. Iedere andere shitcoin daalt na een scheet van Bitcoin maar ook daar doet Astar (vooralsnog) niet aan mee. Dus dat is niet des altcoins. Uiteraard zeg ik daarmee niet dat het geen altcoin is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Skrunsies schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:59:
[...]

Ja speaking off..

Kerel ben inmiddels bij je thuis om je even te helpen die rommel van je Ledger te halen, maar waar had je hem ook alweer liggen, ligt niet onder het voordeurmatje :?

[Afbeelding]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
iceblack24 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:24:
[...]

Let wel werkeloosheid is histories gezien bijna altijd erg laag net voor een recessie. Op die manier zou je het ook als een red flag kunnen zien.
Dit is mijn inziens altijd waar, want aan een recessie ging een periode van groeit vooraf. Het zegt echter nog steeds niet over wanneer die recessie dan precies komt. Ik heb inmiddels geleerd dat recessies niet te voorspellen zijn en zelfs als de recessie al begonnen is dan merken economen het nog steeds niet op.

Met uitzondering van notoire zwartkijkers die wekelijks roepen dat er een recessie komt, mist de gemiddelde econoom keer op keer de signalen voor een recessie. Voor mij komt persoonlijk komt de recessie wanneer die komt en maak me er weinig druk over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Nopheros schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:00:
[...]

Ja zou zeker kunnen, of niet. Voor nu gaat het verder best aardig volgens mij: werkloosheid is laag, komen nog steeds banen bij, consumenten geven geld uit, gas prijs is fink gekelderd etc etc.
Hypotheekrente omhoog, minder huizen, salaris stijgt niet hard genoeg. De markt begint op slot te raken. Er komt evengoed nog een klapper, is alleen uitgesteld.

Daarom doge coin, geen verrassingen.

[ Voor 4% gewijzigd door mannowlahn op 14-02-2023 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
mannowlahn schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:12:
[...]

Hypotheekrente omhoog, minder huizen, salaris stijgt niet hard genoeg. De markt begint op slot te raken. Er komt evengoed nog een klapper, is alleen uitgesteld.

Aantal omgevingsvergunning dalende lijn - orderboeken aannemers nu al sterkt ingeperkt.
De Bouw als motor van de economie (bij wijze van spreken) laat uitschijnen dat er toch wel degelijk een einde is aan de rek van de economie. Of deze gaat knappen, geen idee, maar veel hoeft er niet meer te gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Masstje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Aantal omgevingsvergunning dalende lijn - orderboeken aannemers nu al sterkt ingeperkt.
De Bouw als motor van de economie (bij wijze van spreken) laat uitschijnen dat er toch wel degelijk een einde is aan de rek van de economie. Of deze gaat knappen, geen idee, maar veel hoeft er niet meer te gebeuren.
Nog niet maar die huizenprijzen zijn natuurlijk enorm opgeblazen. Om mee te doen aan die ratrace gingen mensen de rente vast periode verlagen om hypo-rente te vermindeten waardoor maximaal leenbedrag verhoogd werd.

Die periode loopt binnen nu en 5 jaar af. Dan mag je opnieuw gaan afsluiten tegen 2x a 3x zoveel hypotheek rente. Kan dat niet? Dan moet je verkopen. Ah kak doordat iedereen dit heeft zijn de prijzen van huizen weer flink gedaald. Restschulden etc etc.

Vanuit de politiek moet er misschien zelfs een minimale periode vast geleden worden bij bepaalde rente om zo mensen te beschermen. Maar goed, weinig relevantie in dit topic behalve dan dat regulaties de hebberigheid en financiële onkunde zou kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Coldcat

HODL

Hoe laat kun je vanmiddag extra goedkoop die sats aanschaffen?

De laatste tijd gaan we flink moon, of extreem rekt. Een dag later staan we vaak weer op hetzelfde niveau.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:40:
14.31 uur

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Powell weer lekker FUD'den over een uurtje, heerlijk "Er komt meer bloed, meer pijn, we zijn er nog lang niet". Janet Yellen heeft de eerste trap terug gegeven in oktober vorig jaar, en daar blijft het niet bij als Powell weer met zijn magische stok gaat zwaaien. Your point being? Het komt wel goed jongens en meisjes, er zijn teveel 'belangrijke' mensen(boeven), bedrijven en instanties die de economie niet kapot willen zien gaan en er echt wel voor gaan zorgen dat dat niet gaat gebeuren(met welke magische gure truc? geen idee). Zijn we daarmee al uit de huidige crisis, geen idee, maar dat lijkt mij erg sterk. Kan het tij nu weer langzaam keren voor de markten, geen idee, maar die kans is absoluut aanwezig. Laten we maar gewoon blij zijn dat wij aanwezig waren de afgelopen periode in de crisis-tijd om ook in te kopen, en indien die heilige bodem reeds is bereikt, wij ook mogen mee plukken over X aantal maanden/ jaren.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:56

De laatste tijd gaan we flink moon, of extreem rekt. Een dag later staan we vaak weer op hetzelfde niveau.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTxwTGzBbu-O3LIeJV3kxpnSPns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GPgVqoq2chXxDiwnfjI6mb6q.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
mannowlahn schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:12:
[...]

Denk niet dat de aandelen beurzen wereldwijd en crypto in elkaar storten omdat we in Nederland een probleem hebben met betaalbare woningen, daar ging het namelijk om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Misschien identificeert hij zich wel als een punt wezen..

Niet echt inclusief van je.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 14-02-2023 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Nopheros schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:45:
[...]

Denk niet dat de aandelen beurzen wereldwijd en crypto in elkaar storten omdat we in Nederland een probleem hebben met betaalbare woningen, daar ging het namelijk om.
Ware het niet dat een probleem met betaalbare woningen zich voordoet in enorm veel landen waaronder genoeg waar het erger is dan hier.

[ Voor 5% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-02-2023 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:48:
[...]

Misschien identificeert hij zich wel als een punt wezen..

Niet echt inclusief van je.
Vind het toch ook vrij intolerant van jouw kant dat je mij zo onder de "niet echt inclusieven" schaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:16
*kijkt rond in de meest recente posts
*draait zich om
*gaat maar weer werken voor zijn fiat

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31

14:30
https://newsbit.nl/de-red...dt-voor-de-bitcoin-koers/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
MrMrq schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:04:
*kijkt rond in de meest recente posts
*draait zich om
*gaat maar weer werken voor zijn fiat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVzQGqKsECEAj3XWpPFMXlmXZw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
Uit de tijd dat niemand zich nog druk maakte om Bitcoin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20

Darrell

Fiat moonboy

Over 14 13 minuten moon/rekt/sideways

Nfa.

[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 14-02-2023 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik ben in het buitenland en mag al stemmen. Nemen jullie crypto mee in jullie stemafweging? :) Voor mij is het absoluut niet doorslaggevend maar ik kijk wel naar hoe partijen er over denken. SP staat er altijd goed op met Mahir Alkaya. Volgens mij is Omtzigt ook kritisch op hoe Kaag het CBDC dossier aanpakt. Volt weet ik niet, doet het wel goed bij techondernemers in ieder geval. Verder heb je ook artikelen als deze, maar weet niet in hoeverre deze up-to-date zijn.

https://bitcoin.nl/artike...ieke-partijen-van-bitcoin

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:38

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:18:
Ik ben in het buitenland en mag al stemmen. Nemen jullie crypto mee in jullie stemafweging? :) Voor mij is het absoluut niet doorslaggevend maar ik kijk wel naar hoe partijen er over denken. SP staat er altijd goed op met Mahir Alkaya. Volgens mij is Omtzigt ook kritisch op hoe Kaag het CBDC dossier aanpakt. Volt weet ik niet, doet het wel goed bij techondernemers in ieder geval. Verder heb je ook artikelen als deze, maar weet niet in hoeverre deze up-to-date zijn.

Ik stem al jaren op dezelfde linkse partij als Mark Rutte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Bijna tijd voor vuurwerk.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Oké, ik heb koffie, aggr.trade aan, geluid aan en de Amerikaanse CBS website open.

Let's go!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:18:

Jazeker, ik neem alles dat betrekking heeft op mijn leven, en ook nog zaken die niet direct betrekking hebben op mijn eigen leven mee in mijn stemafweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
CPI 6.4% YoY EXPECTED 6.2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Oepsie..

Wel een tiende gedaald dus.

[ Voor 65% gewijzigd door NeoflexNL op 14-02-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
21.7K houdt nog aardig stand

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En rood zijwaarts.

[ Voor 60% gewijzigd door knakworst op 14-02-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Short gesloten, long geopend. Die sluit ik bovenin weer en over 25 minuten staat de koers weer op waar we begonnen...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:32:
Short gesloten, long geopend. Die sluit ik bovenin weer en over 25 minuten seconden staat de koers weer op waar we begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:45

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
50 bps in maart dus...:P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0HIFgutVXvy9bGSThyJWysqWPE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WFLvkEDicWezRQoQdQsoV4VV.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Saaie zooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cj4GVGR_hxljblABmXsnWkKQiAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ym0CTOC3zlYNLEPZUG3maLgu.jpg?f=fotoalbum_large

Prachtige vinger richting FED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ftm gaat iig weer lekker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper89
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:19
Ennnn..... er is letterlijk niks gebeurd.

Paniek/euforie om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:31
knakworst schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:23:
[...]

Ik stem al jaren op dezelfde linkse partij als Mark Rutte.
precies dit, Rutte is het meeste te vertrouwen dus ja logisch toch?
Kaag en Paternotte zijn ook hele goede mensen met goede bedoelingen......lastige keuze zo 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Jasper89 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:54:
Ennnn..... er is letterlijk niks gebeurd.

Paniek/euforie om niks.
Perfect toch: slecht nieuws en praktisch geen reactie. Lekker die opbouw richting volgende Halvening doorzetten, en dan moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor iedereen die twijfelt aan de relevantie van bitcoin, klik hier eventjes:

https://www.usdebtclock.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Zijn er nog steeds mensen die twijfelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:29
Wen goedkope sats? :| mijn auto-invest gaat de verkeerde kant op zo..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
roflexx schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:03:
Zijn er nog steeds mensen die twijfelen?
Yep!

Maar, keuze gemaakt inmiddels. Heb toch gekozen voor een lichte broek met donkere trui.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:07:
[...]

Yep!

Maar, keuze gemaakt inmiddels. Heb toch gekozen voor een lichte broek met donkere trui.
Mooie hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rhdNqDt-T8WDmT3dabnjqN6ZCLw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sgM24yx6Fl4kjMxNrvaIgSHa.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 14:21
moshimoshi schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Dit is mijn inziens altijd waar, want aan een recessie ging een periode van groeit vooraf. Het zegt echter nog steeds niet over wanneer die recessie dan precies komt. Ik heb inmiddels geleerd dat recessies niet te voorspellen zijn en zelfs als de recessie al begonnen is dan merken economen het nog steeds niet op.

Met uitzondering van notoire zwartkijkers die wekelijks roepen dat er een recessie komt, mist de gemiddelde econoom keer op keer de signalen voor een recessie. Voor mij komt persoonlijk komt de recessie wanneer die komt en maak me er weinig druk over.
Zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer als reactie op de statement dat de werkeloosheid nu nog erg laag is dus geen recessie. Dat betekend niet dat er geen recessie aanstaande KAN zijn.

Ik denk overigens wel dat er indicatoren zijn die je kan gebruiken waarin je de KANS dat een recessie aanstaande is kan inschatten. Het blijft echter altijd een schatting.
Daarnaast en dat is mogelijk nog lastiger is de timing. Wanneer begint die recessie dan? Dat is bijna niet in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Net terug van Valentijn en heb een fles wijn op (met mijn vrouw, geen lelijke date). ROOD. Dus...... :P

@knakworst benieuwd wie eerder rekt gaat, je debt clock of de doomsday clock. Optie A en we rijden allemaal Lambo op ons prive eiland. Optie B we gaan eens even kijken of we ook sats kunnen spenden na de dood.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgB-mCso3REuzD2gOBZ16NUl66Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/43XOhRSqPCQiPNHovrMs45CN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Het lijkt er op dat de markten niet meer omlaag willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Touchdown op 21.6k en hey het is rood naar hey het is groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:45

resusaapje

h less

Joosie200 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:46:
Touchdown op 21.6k en hey het is rood naar hey het is groen.
Mooi hè. Ik pink effe een traantje weg

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

22k incoming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
sh4d0wman schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:26:
Net terug van Valentijn en heb een fles wijn op (met mijn vrouw, geen lelijke date). ROOD. Dus...... :P

@knakworst benieuwd wie eerder rekt gaat, je debt clock of de doomsday clock. Optie A en we rijden allemaal Lambo op ons prive eiland. Optie B we gaan eens even kijken of we ook sats kunnen spenden na de dood.
Probeer maar eens een restaurant te reserveren voor vanavond. Het is of dicht op dinsdag, vol of één of andere reteduur menu. Dit gaf me nog meer stress dan crypto, maar het is gelukt :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Heeeeurlijk, wordt dat etentje zo dadelijk toch wat goedkoper _/-\o_ En belangrijker, F the USA en hun problemen. Dit is crypto, BTC, en wij laten ons niet kennen en gaan tegen de stroom in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjA0OQ3qwSQ2-eeGQAFag1ZabsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/na3jzRKatl31GaKsWKDB0hPx.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die 20.6k komt later wel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LzPH1URwCNKFKw2_fWMDU60cQw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c9iaFSsUGQVBPf6zaqsg5PGs.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqBP4TbdFaw7tiTKE4OsIZqsy-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oromHEujwfL8w6ETSngTGSEI.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 12:09
Wanneer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Op weg naar resistance :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWrBKCHhHCZis6oHQWjJuk9RPlA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JJVe11z7pU3HkIfOLlsgvfvh.png?f=fotoalbum_large

Niet zo goed getimed als @Taro helaas, voor mij nog geen winst vandaag -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
zwembroek schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:43:
Het lijkt er op dat de markten niet meer omlaag willen.
Laatste fase van de relief rally c.q. bull trap s00n. SPX naar >4200, BTC richting 25k en daarna doomp.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

The biggest bulltrap i've ever seen.

Il capo of crypto - rip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Goede gok:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/My7z0KrhEpQqKGszjTaZeH9sg5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9HIYXBojHFSMbaK6cuEbWz4L.png?f=user_large

*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mjah, maar dit kan wel iets worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhXFaR5uhgkifUixdMzg6IkAzko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R3CI8Ty01dER8R3fu9XU2PWc.png?f=fotoalbum_large
Niet zo goed getimed als @Taro helaas, voor mij nog geen winst vandaag -O-
De onderste heeft geld gekost door de fee icm beperkte verschil, na de bovenste short dus de huidige long geopend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbutU7D1WSzDx7mxmqTaBaahRTE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u4uMByA6SHjJzlsn3ETM19Mj.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:04:
[...]

[Afbeelding]

[...]

De onderste heeft geld gekost door de fee icm beperkte verschil, na de bovenste short dus de huidige long geopend.
[Afbeelding]
Jij vermaakt je prima in between jobs.

Wen Taro ETF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:04:
[...]

Omdat ie mooi bounced vanaf die MA?
Hij is op de 4h net tegen die zone aangetikt en weer iets teruggezakt, nu even afwachten of er snel een nieuwe poging volgt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:07:
[...]

Jij vermaakt je prima in between jobs.

Wen Taro ETF?
Zojuist even met de kids wat bloemen en bonbons gehaald (jullie toch ook allemaal aan gedacht vandaag?). Nu lekker in de achtertuin in het zonnetje wat traden. Ik vermaak mij idd prima en kan hier wel aan wennen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wel al meermaals de $22.222,- gezien vandaag, OCD is tevree

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Zojuist even met de kids wat bloemen en bonbons gehaald (jullie toch ook allemaal aan gedacht vandaag?). Nu lekker in de achtertuin in het zonnetje wat traden. Ik vermaak mij idd prima en kan hier wel aan wennen :)
Het echte vuurwerk komt vanavond hoor ik al d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Zojuist even met de kids wat bloemen en bonbons gehaald (jullie toch ook allemaal aan gedacht vandaag?).
Vanochtend al wat koekjes gekocht!

Heb ze inmiddels allemaal al op O-)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:12:
[...]

Het echte vuurwerk komt vanavond hoor ik al d:)b
Jij begrijpt het ;) Maar hopelijk gebeurt dat op meer plaatsen in het land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Nee wij doen alleen aan 14 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik haat Bartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
beurzen ook weer in het rood

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Geduld. We staan in de plus. Hadden ook dubbel digit in de min kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:01
Alle echte traders slaan hun slag :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Lekker jongens. Veel alts ook dik in de plus. Omgerekend in BTC heb ik opnieuw een ATH..

Het blijft vreemd hoe de boel opeens kan omslaan...

[ Voor 59% gewijzigd door _Gast_ op 14-02-2023 17:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:02
@knakworst denk geen bartje vanavond.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zn0vV3nZjNyNvfQYwl7bCD8_UBc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HM2Yw0uBWxUsftFghz2XJu70.jpg?f=user_large
👍🥃😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

_Gast_ schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:28:
Lekker jongens. Veel alts ook dik in de plus. Omgerekend in BTC heb ik opnieuw een ATH..

Het blijft vreemd hoe de boel opeens kan omslaan...
Everything is fine.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjBO2W5_am-onnZpxWnj8ZIf-LM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnidED7RZ5dtTD5x8jCfHjm9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Dat is bij de buren, Henk & Ingrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:59
Domino schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:33:
[...]

Dat is bij de buren, Henk & Ingrid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DwEazM3ddm2ChimQJtNJP06kamc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dLijV8xPQcVnnbzU2zn4I5o9.webp?f=fotoalbum_large

1 Henk en Ingrid spawn voor u.

[ Voor 6% gewijzigd door Technofreakz op 14-02-2023 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
@Technofreakz Heb je niks beters.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WRdwSXotPS7yaVkxGEwkOAWAJFo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0QsIyIZXYX7TQfzfHdvw9gG7.jpg?f=user_large

🤔

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:56
Het sentiment is weer boellish he? Hier wat extra hopium voor alle diamond hands:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0eYECahwaa0SOx50mdSZO1umW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X82n3m1qQ33ZNyZa3wmxJHSi.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:59

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
@Technofreakz die trol mag je houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VH1Rczs_So2pckIA6-dK2eNvzA4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qJCeGx7mi5BeT3bSd0udfHqd.jpg?f=user_large

Mvgr pletter😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:04:
Het sentiment is weer boellish he? Hier wat extra hopium voor alle diamond hands:[Afbeelding]
Long geopend die ik tot juni open ga laten staan. We zien wel of het een liquidatie in het cryptonele circuit wordt, of een Lambo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Laatst online: 21:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkaGN8_G2xsl9dU13s13hXIS7mM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ppOJIk6xVakmUoMWU6rCwY4x.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
GRT moon. @verwijderd420: is there anybody out there

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
YES schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:17:
[...]

Long geopend die ik tot juni open ga laten staan. We zien wel of het een liquidatie in het cryptonele circuit wordt, of een Lambo.
Long x1? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@Alpina ik ga daar ff niet op in, krijg ik op mijn klote van Taro.🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
Ok, dan noem je jezelf dus babe, dan maak je van jezelf een foto zodat die op een willekeurige sc gepost kan worden, en dan neem je niet ff de moeite om je prullenbak te legen..
En hoezo staan daar 2 prullenbakken?

Vragen vragen vragen..

Ps wen moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Don Guacamole schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:05:
[...]

Ok, dan noem je jezelf dus babe, dan maak je van jezelf een foto zodat die op een willekeurige sc gepost kan worden, en dan neem je niet ff de moeite om je prullenbak te legen..
En hoezo staan daar 2 prullenbakken?

Vragen vragen vragen..

Ps wen moon
Die chick kan de spiegel geen eens normaal poetsen, laat staan ovale oppervlaktes. Ene bende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
die foto is van Ohio train......
zeer aangetast het milieu in hele verre omgeving, het schijnt dat de rivier flink contaminated is :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:57
Zijn jullie nou BUSD-af?

Of was alles gewoon FUD?

Ik heb 1600 stukjes op Binance staan en het is altijd leuk voor wat gratis spot trades (pogingen). Maar nu beter omzetten naar USDT of Euro?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrMrq
AlterBridge schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:25:
Zijn jullie nou BUSD-af?

Of was alles gewoon FUD?
Ik heb 95% omgezet in HEX.
Kwestie van risico management.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:28:
[...]

Ik heb 95% omgezet in HEX.
Kwestie van risico management.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eIrWkdjMKBfUZMKNXalIy4oJJOo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YDXcgzUsS79ohzxx1y0c0G9t.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
We kruipen weer een beetje die kant op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUvNwtgSfw6tvcks58ErkjWSp0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IKv2tJPsR5u0RDbS7FbmQ42c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Laatst online: 21:34
YES schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:30:
[...]

We kruipen weer een beetje die kant op.
[Afbeelding]
Je GMX gaat ook weer aardig 8)
Ankr verhaal 2.0?
Pagina: 1 ... 232 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!