[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 230 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.042 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 16:18
Don Guacamole schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:14:
Vraagt mijn vriendin vanmorgen, heb je nog wat geregeld voor morgen? Dus ik antwoord, ja, heb al mijn shitcoins omgezet in stables, ik wacht even af wat de cpi gaat zijn..
Zegt ze, het is morgen Valentijnsdag…
In BUSD?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Don Guacamole schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:14:
Vraagt mijn vriendin vanmorgen, heb je nog wat geregeld voor morgen? Dus ik antwoord, ja, heb al mijn shitcoins omgezet in stables, ik wacht even af wat de cpi gaat zijn..
Zegt ze, het is morgen Valentijnsdag…
Sinds wanneer vragen vrouwen daar een dag van tevoren naar? Dat hoort toch een verrassing op de dag zelf te zijn? Ja, uiteraard vergeten we het morgen, maar het wordt allemaal zo'n "moetje"... En "Nee, je hoeft niets voor mij te kopen", maar dan toch klagen als je niets haalt |:(

Ik doe morgen wel voor 50 Euro een DCA ipv het in bloemen te steken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:40
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:51:
[...]

En "Nee, je hoeft niets voor mij te kopen", maar dan toch klagen als je niets haalt |:(
Als een vrouw dat tegen je zegt is dat ongeveer de meest duidelijke "Ja, beter voor je dat je wat haalt". :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
dehardstyler schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:56:
[...]

Als een vrouw dat tegen je zegt is dat ongeveer de meest duidelijke "Ja, beter voor je dat je wat haalt". :P
Klopt, dat leer je de eerste keer wel :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zie toch die 20.6k nog wel minimaal aangetikt worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/539O42vG1lQDmgB_pMJRyAPmeK8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zt0zLREduQP9oAa6ROFtv2Sh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:14
@anti elppa Je moment is er al met alle dunne alts :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:00:
Ik zie toch die 20.6k nog wel minimaal aangetikt worden:
[Afbeelding]
yes, daar staat mijn order

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
DJ-Promo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:20:
@anti elppa Je moment is er al met alle dunne alts :P.
mooi he. zo voorspelbaar ook

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn lopende short heeft iets daarboven een trailing stop staan. Zal eens kijken of ik 2x het aantal contracten kan kopen zodat de short dan direct naar een long flipped.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipit0boEIOivU7-Pl3YKxdNS6Sc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WLwx305sfzOFHaa1gTJrmTj1.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q80uWEDZWfP9ijqrMqQSxMSccb8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ag9LR6Qw16KOHhKhsVf7uETM.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0zyLABl--xaPpJbG4xOXhbm_nmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i2FxNUWbQGIscufWaot6urIa.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lvs7iE7CRg152tG0ob1Rsk5t_FY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6oLyxUImKcBmoQ1Ra0z4L23T.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pybEXAP2KlhWDheDhM0VTvzyEQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dgfh8mKDyKe0UwPDYVrQ94Qt.jpg?f=fotoalbum_large

Enzovoort.

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 13-02-2023 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEq1U_17Fi4ZHx_9d1d2OdhzbdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MA0Lzdezd2wBEEa7N9f0CNPC.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:02
Mijn FTM waren vrijgekomen uit locked staking op 8 februari, dat is de dag dat alles door het putje is beginnen gaan, dus ook maar niet willen verkopen in een rode kaars :(

Van +110% naar +45% of zo nu

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Th1x4nG schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:27:
Mijn FTM waren vrijgekomen uit locked staking op 8 februari, dat is de dag dat alles door het putje is beginnen gaan, dus ook maar niet willen verkopen in een rode kaars :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wXdLoLHCNyJxQIUL-nxleCRr2I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fhE42UbzSIOBaCRgeXRRDEI4.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:18
Morgen nog een CPI tegenvaller en we zitten zo weer op 6 cent

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
12k Bitcoin zou wel een cadeautje zijn zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Robert Kiyosaki.. Die heeft er zo ongeveer een verdienmodel van gemaakt om crashes te voorspellen. Ik heb zijn boek met best veel plezier en interesse gelezen hoor, staan echt wel nuttige dingen in. Zijn Youtube filmpjes zijn echter niet te hachelen..

Als je ze kijkt moet je uitkijken dat er niet een stuk touw voor het grijpen ligt, want je word er nooit vrolijk van..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:32
Jeetje wat een overdreven klappen worden er weer uitgedeeld, kan toch wel tandje minder.

Allemaal vanwege van CPI geneuzel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X64hjMIFDRyRIO6q2K3jkPFCF0A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mZMliZxyCn2mXp2HCnYBbEME.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr Ronman schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:36:
Jeetje wat een overdreven klappen worden er weer uitgedeeld, kan toch wel tandje minder.

Nee, het was gewoon tijd voor een pullback, er ontbreekt overduidelijk momentum. Dat CPI gedoe is idd geneuzel, een ander zal het Kraken staking nieuws als oorzaak benoemen en een ander zal Valentijnsdag of de spionage ballonnen in de VS als oorzaak aanwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:26
ETH heeft zojuist de bullmarket support band geraakt

-edit
trouwens weer een bounce op 21450

[ Voor 29% gewijzigd door ScuL op 13-02-2023 10:50 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Nee, het was gewoon tijd voor een pullback, er ontbreekt overduidelijk momentum. Dat CPI gedoe is idd geneuzel, een ander zal het Kraken staking nieuws als oorzaak benoemen en een ander zal Valentijnsdag of de spionage ballonnen in de VS als oorzaak aanwijzen.
Dat zou kunnen inderdaad, ik ga er maar even vanuit dat het morgen allemaal weer eens meevalt met het 'nieuws' en dat we weer wat herstel krijgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Th1x4nG schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:27:

Lekker bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
ASTR? niemand

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Kut weer een dikke vingert actie van mij......

Grap.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:21
Interessante ontwikkelingen in stablecoin land afgelopen nacht. De SEC klaagt Paxos, de uitgever van PUSD en BUSD, aan voor het uitgeven van een security (BUSD). Inmiddels heeft Paxos aangegeven geen nieuwe BUSD meer aan te maken. Mocht je significante hoeveelheden BUSD aanhouden wellicht omruilen voor een andere stable of Euro. Bron: https://www.coindesk.com/...r-binance-stablecoin-wsj/

Vraag is nu welke stablecoin is het beste om aan te houden, omdat USDC ook in de spotlights staat van de SEC en met het oog op regulatie het beste om USD backed stablecoins te vermijden. DAI lijkt me dan op dit moment de beste kandidaat. Gebruikers hier andere kandidaten?

Andere optie is om het om te zetten naar ETH of BTC en mogelijk in de toekomst weer de terug gaan naar ALT-BTC en ALT-ETH i.p.v. stablecoin pairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

resusaapje

h less

Nog steeds +124% voor mij. Hoezeau?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
jvel92 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:04:
Interessante ontwikkelingen in stablecoin land afgelopen nacht. De SEC klaagt Paxos, de uitgever van PUSD en BUSD, aan voor het uitgeven van een security (BUSD). Inmiddels heeft Paxos aangegeven geen nieuwe BUSD meer aan te maken. Mocht je significante hoeveelheden BUSD aanhouden wellicht omruilen voor een andere stable of Euro. Bron: https://www.coindesk.com/...r-binance-stablecoin-wsj/

Vraag is nu welke stablecoin is het beste om aan te houden, omdat USDC ook in de spotlights staat van de SEC en met het oog op regulatie het beste om USD backed stablecoins te vermijden. DAI lijkt me dan op dit moment de beste kandidaat. Gebruikers hier andere kandidaten?

Andere optie is om het om te zetten naar ETH of BTC en mogelijk in de toekomst weer de terug gaan naar ALT-BTC en ALT-ETH i.p.v. stablecoin pairs.
Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46

Voor velen hier is BUSD een goto stable, Binance ondersteunt naast BUSD namelijk alleen USDT. Alle andere stables zijn niet (meer) te vinden op hun platform. Vies spelletje van de SEC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Mr Ronman schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:36:

Het is natuurlijk maar net op welke timeframes je het bekijkt, maar ik denk dat die CPI cijfers voor morgen echt wel relevant gaan zijn. Sinds eind vorig jaar is er toch wel de consensus dat de inflatie op zijn retour is, en die gedachte is de laatste weken behoorlijk ingeprijst en men is optimistisch gaan worden. Voorbeeldje: S&P500 alweer 14% in de plus t.o.v. de low in Q4 vorig jaar.

We weten inmiddels dat dhr. Powell en de zijnen behoorlijk serieus en vastberaden zijn om de inflatie eronder te krijgen. Een stijging van de CPI in de US (en dat kan echt maar zo gebeuren met name door de gestegen benzineprijzen) zou daarmee een kentering in het optimisme kunnen zijn. Huidige pullback is imo daarvoor illustratief. Als die CPI morgen onder de Reuters poll komt, vermoed ik maar zo dat de 20k niet gehouden wordt.

Wat op zich natuurlijk geen ramp is, maar dat ligt er zogezegd maar net aan welke timeframes je relevant vind en waar je naar handelt.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Weet niet hoe het BNB/Binance/BUSD verhaal invloed heeft op de USDT koerzen maar er zit op moment een verschil van tussen de $50 en $75 tussen Binance BTC/USDT en de BTC/USD koers. Iets meer dan gebruikelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Domino schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:51:
[...]

Voor velen hier is BUSD een goto stable, Binance ondersteunt naast BUSD namelijk alleen USDT. Alle andere stables zijn niet (meer) te vinden op hun platform. Vies spelletje van de SEC
Dat is ook wel een situatie die Binance zelf bewust heeft gecreëerd door geen trading fees op BUSD.

Interessant om te zien of ze vergelijkbare stappen gaan nemen tegen Circle (USDC) en Tether. Zo nee, dan is mogelijk een verkapte manier van de SEC om Binance aan te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Vorige week werd al duidelijk dat daar iets speelde, daarom ben ik nu al enkele dagen tussen BUSD en EUR aan het traden op Binance. EUR op Binance is volgens mij relatief veilig, alleen kan je het niet via de blockchain versturen. Enige uitweg is creditcard of dure SEPA transactie, of omzetten in een niet-stable.

Edit: Toevallig net door een fat finger order van iemand mijn 3 dagen geleden ingestelde sell orders geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSdFqwrZbTgbSDuKIu9tcz2dbUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Dn9N39l7a964VkNnzzLvqND0.png?f=user_large

Nu weer volledig in BUSD, snel weer EUR terugkopen op een iets lagere koers :)

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 13-02-2023 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Voor mijzelf is het gewoon een stukje ongemak nu. Heb alle BUSD naar USDT omgezet, hoewel ik Tether ook niet vertrouw op de lange termijn. Echter alle autoinvest staat op BUSD, en die kun je dus niet omzetten, dat wordt dus opnieuw aanmaken op USDT :(

Redelijk spannend weekje voor de boeg zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Domino schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:10:
Voor mijzelf is het gewoon een stukje ongemak nu. Heb alle BUSD naar USDT omgezet, hoewel ik Tether ook niet vertrouw op de lange termijn. Echter alle autoinvest staat op BUSD, en die kun je dus niet omzetten, dat wordt dus opnieuw aanmaken op USDT :(

Redelijk spannend weekje voor de boeg zo.
Auto Invest kan je wel omzetten van BUSD naar USDT, mits die optie voor de betreffende coin beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
BINANCE STABLECOIN BACKER ORDERED TO STOP ISSUING TOKEN - BINANCE CEO

By Tom Wilson and Elizabeth Howcroft

LONDON (Reuters) - New York's chief financial regulator has ordered Paxos, the company behind the stablecoin of major crypto exchange Binance, to stop issuing the token, Paxos said in a statement on Monday.

The Binance USD (BUSD) stablecoin, one of the world's biggest, is issued and redeemed by New York-based Paxos Trust Company, both of which are regulated by the New York Department of Financial Services.

The token, which is designed to keep a steady value and is widely used by crypto traders at Binance, is backed by reserves of ordinary cash and U.S. Treasuries, according to Paxos' website.

Paxos said it would stop issuing new BUSD as of Feb. 21 "as directed by and working in close coordination with the New York Department of Financial Services". Paxos will continue to support and redeem pre-existing BUSD until "at least February 2024, the statement said.

Binance CEO Changpeng Zhao wrote in a series of Twitter comments: "We were informed by Paxos they have been directed to cease minting new BUSD by the New York Department of Financial Services (NYDFS)."

"As a result, BUSD market cap will only decrease over time," he said, adding that Paxos assured Binance the funds were fully covered by Paxos' bank reserves.

NYDFS did not immediately respond to a request for comment sent outside U.S. business hours.

Binance USD is the seventh-largest cryptocurrency, with more than $16 billion in circulation, according to market tracker CoinGecko. Zhao said Binance would "continue to support BUSD for the foreseeable future" and that he saw users "migrating to other stablecoins over time."

The NYDFS clampdown, first reported by the Wall Street Journal, comes amid a wider crackdown on cryptocurrencies and Binance by U.S. regulators. The Justice Department is investigating Binance for suspected money laundering and sanctions violations, Reuters has previously reported.

The WSJ, citing unnamed sources, reported on Sunday that the Securities and Exchange Commission has told Paxos it plans to sue the company, alleging that Binance USD is an unregistered security.

The SEC also did not immediately respond to a request for comment.

"'IF' BUSD is ruled as a security by the courts, it will have profound impacts on how the crypto industry will develop (or not develop) in the jurisdictions where it is ruled as such," Zhao wrote on Twitter. He said he had no information on the lawsuit.

(Reporting by Tom Wilson; Editing by Tommy Reggiori Wilkes and Hugh Lawson)

[ Voor 94% gewijzigd door MrFX op 13-02-2023 12:34 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alhoewel super gevaarlijk mbt BTC, BUSD, etc. hou ik zoals eerder aangegeven APT nog wel in de gaten. De eerder getrokken lijntjes voldoen nog steeds:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NE4OWH89UIDqFf280oxg1wdW2xU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yfp5tGNE3KJwR0GcSMFA0Oc4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
Zoals ik al had gezegd had ik mijn risico gespreidt, maar toch voelt deze dip niet zo fijn. Wel ga ik volgens plan bij elke dip wat bijkopen...

[ Voor 21% gewijzigd door _Gast_ op 13-02-2023 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Je zou bijna alles omzetten naar EUR -> Kraken/Bitvavo -> Bankrekening en tijdelijk veilig afwachten. Er hangt een mooi wolkje boven het landschap.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:40:
Je zou bijna alles omzetten naar EUR -> Kraken/Bitvavo -> Bankrekening en tijdelijk veilig afwachten. Er hangt een mooi wolkje boven het landschap.
En dat is nou precies waar ze op uit zijn, je tokens en je terug duwen richting banken.
Er zullen nog genoeg rechtzaken gaan starten over deze ontwikkeling.

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 13-02-2023 12:44 ]

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Paxos will continue to support and redeem pre-existing BUSD until "at least February 2024, the statement said.

Tegen die tijd zit toch iedereen in BTC aangezien de bullrun dan compleet aan is zo vlak voor de halving.

16bn in BTC, mooie push.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:40:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OAABnlH2bbVxv-u4cQt9uV5KWSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YOHfjH4xig0sUDCi0sEsDVwa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:43:
[...]

En dat is nou precies waar ze op uit zijn, je tokens en je terug duwen richting banken.
Klopt. Alleen is het risico straks ook dat zowel BUSD als BNB door het putje gaan. De vraag is wat de veilige haven dan nog is en niemand wil zijn crypto vermogen op het spel zetten voor het grotere plaatje. Tenminste, ik ga mijn funds niet op het spel zetten als de SEC of wie dan ook dreigt te gaan winnen. Ik speel met een bedrag dat ik echt niet wil missen, maar wel kan missen. Het enige gevolg is dat ik later met pensioen zal gaan, dat wordt dan niet 48, maar 73, dat verschil is te overzien ;D

Bitvavo vertrouw ik nog steeds niet 100% met mijn funds. Kraken iets minder dan 1 week geleden, maar nog wel het meeste. Coinbase blijf ik sowieso liever weg ivm hoge fee's. En Binance vertrouw ik als partij wel, maar externe factoren kunnen er behoorlijk veel invloed op uitoefenen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 06:25
BTC is mijn veilige haven. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Bitcoin op Trezor en Ledger geeft idd de meeste rust.

Geen stablecoin fud en exchanges.

Of het in x aantal jaar hoger staat en of je het dan ook nog ergens kan verkopen zie ik dan weer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:09
Hmmmm.... misschien de BUSD toch maar veilig stellen maarja, welke stable dan wel he. Tis allemaal kommer en kwel.

Wat zou het inhouden als stablecoins als "security's" worden gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Waah schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:10:
Hmmmm.... misschien de BUSD toch maar veilig stellen maarja, welke stable dan wel he. Tis allemaal kommer en kwel.

Wat zou het inhouden als stablecoins als "security's" worden gezien?
Volgens mij is dat niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Alpina schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:09:
Bitcoin op Trezor en Ledger geeft idd de meeste rust.

Geen stablecoin fud en exchanges.

Of het in x aantal jaar hoger staat en of je het dan ook nog ergens kan verkopen zie ik dan weer wel ;)
dit klinkt erg als HODL :+

Nog even en dan is het "BUY THE DIP, NEVER SEEING THIS PRICE POINT AGAIN"

Gevolgd door Satoshi die de langste rugpull in de historie maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:40
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:54:
[...]

Klopt. Alleen is het risico straks ook dat zowel BUSD als BNB door het putje gaan. De vraag is wat de veilige haven dan nog is en niemand wil zijn crypto vermogen op het spel zetten voor het grotere plaatje. Tenminste, ik ga mijn funds niet op het spel zetten als de SEC of wie dan ook dreigt te gaan winnen. Ik speel met een bedrag dat ik echt niet wil missen, maar wel kan missen. Het enige gevolg is dat ik later met pensioen zal gaan, dat wordt dan niet 48, maar 73, dat verschil is te overzien ;D

Bitvavo vertrouw ik nog steeds niet 100% met mijn funds. Kraken iets minder dan 1 week geleden, maar nog wel het meeste. Coinbase blijf ik sowieso liever weg ivm hoge fee's. En Binance vertrouw ik als partij wel, maar externe factoren kunnen er behoorlijk veel invloed op uitoefenen...
Zou "gewoon" in EUR gaan op Binance niet hetzelfde niveau van veiligheid geven? Niet als heel Binance implodeert natuurlijk. Maar als je in Binance op EUR zit, dan zit je niet in een stable ofzo, maar daadwerkelijk in fiat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik weet niet hoe anderen erover denken maar ik ben nooit echt fan geweest van "stablecoins". Wie geeft je de garantie dat USDT/USDC/BUSD precies de waarde van 1 USD vertegenwoordigen? Kan instorten als een kaartenhuis.

Ik zou veel liever zien dat traden op exchanges met echte fiat mogelijk was. Dat bleek in de beginjaren de standaardmethode. Al dat geld dat in stable coins zit zou ook in BTC kunnen zitten. Spot paren met BTC traden..

Ik weet dat het op sommige plekken kan maar eigenlijk is het ingrijpen van de SEC wel een fijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Waah schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:12:
[...]

dit klinkt erg als HODL :+

Nog even en dan is het "BUY THE DIP, NEVER SEEING THIS PRICE POINT AGAIN"

Gevolgd door Satoshi die de langste rugpull in de historie maakt :+
4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 19:21
Even een vraagje, nu staat het grote gedeelte weer op de ledger. Hoe staken jullie op de ledger?
Voorheen stond het te staken/rentenieren bij Binance onder de BNB bank en BTC club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
TheSupraLife schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:21:
Even een vraagje, nu staat het grote gedeelte weer op de ledger. Hoe staken jullie op de ledger?
Voorheen stond het te staken/rentenieren bij Binance onder de BNB bank en BTC club :)
Het staat toch in de blockchain?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
dehardstyler schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:12:
[...]

Zou "gewoon" in EUR gaan op Binance niet hetzelfde niveau van veiligheid geven? Niet als heel Binance implodeert natuurlijk. Maar als je in Binance op EUR zit, dan zit je niet in een stable ofzo, maar daadwerkelijk in fiat toch?
EUR klinkt relatief veilig, maar je kunt het niet versturen, de opnamemogelijkheden zijn beperkt. Maar ik heb het nu in EUR staan en de leftovers uit Flex Staking / Earn naar BTC omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:05:
[...]

Vorige week werd al duidelijk dat daar iets speelde, daarom ben ik nu al enkele dagen tussen BUSD en EUR aan het traden op Binance. EUR op Binance is volgens mij relatief veilig, alleen kan je het niet via de blockchain versturen. Enige uitweg is creditcard of dure SEPA transactie, of omzetten in een niet-stable.

Edit: Toevallig net door een fat finger order van iemand mijn 3 dagen geleden ingestelde sell orders geraakt:
[Afbeelding]

Nu weer volledig in BUSD, snel weer EUR terugkopen op een iets lagere koers :)
Heb zelf helemaal niets op exchanges of bij een andere derde partij staan. Maar heb mijn USDC omgezet naar DAI vanochtend.

Mocht de SEC steviger ingrijpen op het gebied van stablecoins dan is de veilge haven BTC en ETH. Verwacht in dat scenario wel een vlucht richting beide. On-chain zal men vooral kiezen voor ETH op exchanges zou beide kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:56
FUD FUD FUD, maar als de grootste exchange uiteindelijk zou omvallen heb je wel een black swan event waar enkelen op zitten te wachten. Dat zou voor de gehele scene de grote klap zijn waardoor alts nog een keer -95% doen en BTC naar $10000,-.

Bearmarkt ten voeten uit. Om vanuit daar weer te gaan bouwen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ScuL schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:14:

Ik zou veel liever zien dat traden op exchanges met echte fiat mogelijk was. Dat bleek in de beginjaren de standaardmethode. Al dat geld dat in stable coins zit zou ook in BTC kunnen zitten. Spot paren met BTC traden..
Mensen drukken het in een Stable omdat het stabiel is (nou ja, leek :+ ), dan gaat dat dus niet in BTC zitten.... Maar blijft dat in euro's of dollars bij een exchange staan.

Ik heb ten tijde van de 65K verkocht en omgezet naar BUSD. Die waarde is nu nog hetzelfde als die was... in BTC was dat niet zo geweest....

Sterker: danzij BUSD heb ik door in een stablecoin die gekoppeld is aan de dollar winst gemaakt, door de dalende euro :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
Stovirpi schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:37:
FUD FUD FUD, maar als de grootste exchange uiteindelijk zou omvallen heb je wel een black swan event waar enkelen op zitten te wachten. Dat zou voor de gehele scene de grote klap zijn waardoor alts nog een keer -95% doen en BTC naar $10000,-.

Gaat die capo dan toch nog gelijk krijgen??!
Ik verwacht zelf overigens een daling tot boven de 20k, om vanuit daar weer lekker door te knallen. Deze fud is tijdelijk en niet anders dan de andere fud die we de afgelopen maanden hebben gehad.

Zie binance niet omvallen, en zo wel, dan koop je btc straks voor 10K idd, zie het maar als een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Don Guacamole schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:43:
[...]

Ik verwacht zelf overigens een daling tot boven de 20k, om vanuit daar weer lekker door te knallen. Deze fud is tijdelijk en niet anders dan de andere fud die we de afgelopen maanden hebben gehad.

Zie binance niet omvallen, en zo wel, dan koop je btc straks voor 10K idd, zie het maar als een kans.
10K(wartjes)? :+

Ik verwacht ook nog wel een daling. Ik hoop voor mezelf nog onder de 20K.... wholecoiner ga ik niet worden, maar onder de 20k zou het toch meer richting een mooier getal gaan dan 0,0xxxx BTC :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sowieso valt de hele daling van BTC nu nog wel erg mee. Als morgen de cijfers als verwacht zijn of zelfs meevallen gaat het nog wel even op zich laten wachten tot die 20k opgezocht wordt lijkt me.

Vooralsnog bloeden alts vooral nu, BTC.D klimt mooi. Maar misschien gaat vanmiddag, bij het openen van de beurs in de USA, BTC wel onderuit, wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
Don Guacamole schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:43:
[...]

Ach, bull trap of bear trap. Uiteindelijk gaat het om de prijs op langere termijn. Ik zie het enkel als ruis waar we later om kunnen lachen. Op het moment dat we spreken over de hoeveelheid sats iemand heeft i.p.v BTC, maakt het echt niet meer uit of de prijs destijds op 16k of 10k stond. Gerommel in de marge. oOo

Voor mensen die actief traden is het natuurlijk een ander verhaal.

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Stovirpi schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:37:

Hoe ga je precies van een Paxos subpoena naar het omvallen van Binance?

De sprongen die sommige mensen maken.. :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
Stovirpi schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:49:
[...]

Ach, bull trap of bear trap. Uiteindelijk gaat het om de prijs op langere termijn. Ik zie het enkel als ruis waar we later om kunnen lachen. Op het moment dat we spreken over de hoeveelheid sats iemand heeft i.p.v BTC, maakt het echt niet meer uit of de prijs destijds op 16k of 10k stond. Gerommel in de marge. oOo

Exact. En trouwens, voor de Hopium lurkers, dit hebben we eerder gezien. Daarna gingen we moon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-E8AlTevblF3QwapmJHKVS1-S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r3Ktf92umWtS8bTbz6v3wtYP.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Stovirpi schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:49:
[...]

Die lees ik vaker, maar 16K of 10K is een best verschil nog.

Als die naar 69K weer gaat, is dat een verschil tussen 4,3x of 6,9x je inleg O-)

Maar als je die 2,6x kan missen, ik weet wel een adres waar het heen mag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
Misschien pakt het gedoe rondom de stablecoins wel heel goed uit voor BTC als 'veilige' haven en stroomt daar het nodige kapitaal naar toe.

Maar goed, dat is wel erg wishful thinking natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Waah schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:53:
[...]

Als die naar 69K weer gaat, is dat een verschil tussen 4,3x of 6,9x je inleg O-)

Ervan uitgaande dat je of instapt op 16K OF op 10K is het verschil inderdaad groot. Dat heeft wijlen @Gelukszoekr een tijd geleden nog aangekaart. Echter hoe veel % van de mensen weet deze bodem ook exact zo te timen? FOMO is een bitch en er zijn er meerdere toch weer ingestapt op 21K onlangs.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
Jedi_Pimp schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:52:
[...]

Hoe ga je precies van een Paxos subpoena naar het omvallen van Binance?

De sprongen die sommige mensen maken.. :P
Soms heb je van die momenten dat je op de wc zit en filosofeert over het leven. Of filosofeert over exchanges.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Waah schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:53:
[...]

Je brengt het als een binaire stelling die intrinsiek niet kan kloppen. Niemand kan die rekensom maken omdat je de bodem niet precies kan bepalen. Als je in de lange termijn gelooft, dan is 16k versus 10k toch ontzettend marginaal? Verlaag je GAK door lager in te kopen of doe überhaupt niet aan hodl en alleen aan swing trades/dynamisch in- en uit te DCA'en op basis van bijvoorbeeld een risk metric.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:14
In principe is de bodem natuurlijk gewoon 0, dus alles daarboven is mooi meegenomen :+

[ Voor 33% gewijzigd door keanu_ op 13-02-2023 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Jedi_Pimp schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:01:
[...]

Je brengt het als een binaire stelling die intrinsiek niet kan kloppen. Niemand kan die rekensom maken omdat je de bodem niet precies kan bepalen. Als je in de lange termijn gelooft, dan is 16k versus 10k toch ontzettend marginaal? Verlaag je GAK door lager in te kopen of doe überhaupt niet aan hodl en alleen aan swing trades/dynamisch in- en uit te DCA'en op basis van bijvoorbeeld een risk metric.
Klopt, lastig te timen. Maar dat maakt een verschil van 60% niet gerommel in de marge :+ juist bij de stijgingen die BTC kan maken.

Bij ouderwetse stonks, met 6% op jaarbasis is het gerommel in de marge ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Bnb ook maar verkopen en richting btc gaan hmmm?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:52

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5V_nnamzF4emfaP0jhHFsb5U0aY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QEi6aODAekfA48CBf90mBKGU.gif?f=user_large

Geen nood. Ik zie dat ik 3 tientjes bijgeschreven heb gekregen van de staatsloterij. Die zal ik er gelijk even met een market buy in dca-en.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:53:
[Afbeelding]

Geen nood. Ik zie dat ik 3 tientjes bijgeschreven heb gekregen van de staatsloterij. Die zal ik er gelijk even met een market buy in dca-en.
Ff wachten totdat ik mijn short heb gesloten aub...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:55:
[...]

Ff wachten totdat ik mijn short heb gesloten aub...
Houd je broek sowieso maar dicht, ouwe viezerik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5aTQCKpLLBLQenLRmSlLLlORas=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OyFlSM9aKYIAm47pGHNNhfQF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ik heb er ook niet echt een goed gevoel bij, maar toch houd ik me vast aan mijn plan. Kleine hoeveelheden bijkopen bij elke dip....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:58:
[...]

Houd je broek sowieso maar dicht, ouwe viezerik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8WUFSGACjhGAlVJH226CHmLBdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iwG9vJ4RnIRtMP00VR7Tbydn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
_Gast_ schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:02:
Ik heb er ook niet echt een goed gevoel bij, maar toch houd ik me vast aan mijn plan. Kleine hoeveelheden bijkopen bij elke dip....
Hoe vaak ga je dit nog zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Leoneoardus schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:31:
[...]

Zou je een link kunnen sturen van het artikel in de Telegraaf? Ik kan het via Google niet vinden 8)7

NEO en GAS schieten vandaag hard omhoog, heeft dat iets te maken met het artikel?
Beetje laat, want kon het artikel niet vinden. Maar nu heb ik hem bij het openen van de Edge browser en de standaard startpagina.

https://stayedousand.com/...735155216&AdGroup=netherl

Was niet echt de telegraaf, en hier is het nu de Volkskrant O-)

Gewoon voorpagina, dikke spam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yERAhX6mUTIo4Aqr_3IOdV7_pGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x4C8Kzob3AK2Fz7zu4wK3aIj.png?f=fotoalbum_large

Die: Waarschuwing! Eu sterft titel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
roflexx schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:05:
[...]

Owja en nog wat anders: Ik ga bij de volgende dip ook weer een beetje bijkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
[...]

Tot dit punt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4O3VNSiToNhkYqAQ5hBRb7rTuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RKrUOqH4yIzINqGMjyjIuVxQ.png?f=fotoalbum_large
Dan sell :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:09

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Totdat hij het zelf gaat geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
blij dat ik winst genomen heb in BTC 2 dagen geleden.

ik bezit overigens nog maar 1,005 BNB :*)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 23:00

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:12:
[...]

DUIZENDENVIJF BEEJENBEE? :9~

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Kol Nedra schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:12:
[...]

Ik zou ze omwisselen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
was het maar 1k BNB :D

1 BNB voor de cashback en voor die dikke launch pool/pads :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:09

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zo, ik heb het nieuws nu even tot mij genomen maar... Het is toch best wel een big fucking deal dat SEC een aanklacht heeft ingediend tegen Paxos? Dit is toch geen FUD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:14
Ik vind het niet gek dat de SEC nu achter deze entiteiten aangaat.. ik bedoel, als je de afgelopen maanden optelt, komt er nu eigenlijk pas actie. Vervelend voor crypto? Ja. Onverwacht? nee.

Mogelijk de insteek voor een CBDC tzt....

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 13-02-2023 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
Het is echt nooit saai of stil in crypto land :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
keanu_ schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:45:
Ik vind het niet gek dat de SEC nu achter deze entiteiten aangaat.. ik bedoel, als je de afgelopen maanden optelt, komt er nu eigenlijk pas actie. Vervelend voor crypto? Ja. Onverwacht? nee.

Mogelijk de insteek voor een CBDC tzt....
SEC zelf was nog niet klaar genoeg om goedkoop in te kopen, dus ff FUDden, goedkoop inkopen en weer door! ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BTC 20.6k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LzPH1URwCNKFKw2_fWMDU60cQw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c9iaFSsUGQVBPf6zaqsg5PGs.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
APT moet nu even de 11.7 opzoeken, dan ga ik een poging wagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMqFc7g_sGI0STRfB__bdTMGGaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XbmleG4ybiZF80EfmNI5HZWk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Die trainingsdagen zonder telefoon zijn potverdorie wel lekker zeg.

Weer een maand voor Jan L** aan het werk zie ik. Ach ja.. beter dan een jaar voor niks werken.

En 16kWh op de eth/ada gefinancierde panelen dat is wel lekker! Mooi snel de lente in, btc maan, panelen zon, kom maar door!

[ Voor 98% gewijzigd door Pelox op 13-02-2023 17:44 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
BNB op de daileeee is nog goed, als ie deze prijsactie vasthoudt is er niks aan de hand

op weekly chart ook nog prima!

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 13-02-2023 17:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:37:
Die trainingsdagen zonder telefoon zijn potverdorie wel lekker zeg.

Weer een maand voor Jan L** aan het werk zie ik. Ach ja.. beter dan een jaar voor niks werken.
ik werk al 20 jaar voor niks :o

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:41:
BNB op de daileeee is nog goed, als ie deze prijsactie hodl'd is er niks aan de hand
Insert And it's gone meme soon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Dan moet je iets veranderen ipv het leven te ondergaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 22-09 21:04

Barrycade

Through the...

[...]

Mooi man al 20 vrijwilliger zijn, jij gaat voor het speldje op Koningsdag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:59
[...]

Pm je gegevens maar, dan draag ik je voor om een ontbijt met de koning bij te kunnen wonen.
Pagina: 1 ... 230 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!