[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 221 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.064 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:03
Ik zeg zand erover. Ik heb in ieder geval een AI vrouw gewonnen. Daaag! Bedankt voor de shill!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:16
Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:09:
Blijkbaar heb ik een grove inschattingsfout gemaakt...

Ik ben altijd open en eerlijk over wat ik die, en doe dat overal waar ik actief ben. Er zijn maar weinig mensen zo transparant als ik deel wat ik doe. Daar zit een zeker risico in. Maar ik handel naar eer en geweten.

Ik heb over de afgelopen jaren van alles gedeeld. Daar zaten pareltjes tussen. En missers. En zo gaan die dingen.

Ik zoek inderdaad wel eens de grenzen op. Omdat ik de mogelijkheden wil uitproberen, en er meer uit wil halen. Bijvoorbeeld het zoeken naar manieren om mogelijk winst te halen uit het gebruik van een cryptokaart. Daar kan je wat van vinden. Het is in elk geval NOOIT mijn intentie om mensen direct een poot uit te draaien.

Uiteindelijk zitten we hier allemaal voor het geld. Crypto is een Zero-sum game. Waar de een wint, verliest een ander. Hier worden dagelijks trots percentages van unrealised profits gedeeld. Ook hier verliest er iemand anders. Dat is het spel.

Maar vandaag word mij de maat genomen. Ik heb een shitcoin gedeeld. Ik heb benoemd dat het een shitcoin is. Ik heb het vergeleken met Safemoon. Ik heb zelfs nog afgeraden het te kopen. Het kwam bij mij voort uit verveling. En ik was geïnteresseerd juist omdat er nog maar zo weinig mensen in zaten. Dat is zoals jullie weten een manier om snel veel te winnen, er vroeg in zitten. En ja, ook ik ben gewoon m'n paar tientjes inleg hier vandaag mee verloren.

Maar ik heb vandaag meer verloren dan dat. Ik heb het vertrouwen verloren van mensen die ik hoog heb zitten. Hier baal ik ontzettend van.
Top bericht!! Ik zag er sowieso de lol wel van in. Maargoed dat ben ik. Hoop dat je er niet te lang in blijft hangen want dat is mijn inziens echt niet nodig. :9B proost.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Skrunsies schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:28:
[...]

Net terug van een dag werken. Sla natuurlijk direct dit forum open en had niet de tijd om alles terug te lezen. En om eerlijk te zijn. Ik ga dat ook niet doen.

Ik probeer dan samenvattend te kijken wat er gaande is. Want het stomme is, normaal voel ik berichten nooit zo aan ( met vriendin, dochter etc ) ben dan meer van de bel generatie.

Maar voelde wel dat er spanning was/is. Er is iets gebeurd en mensen hebben hun zegje gedaan.

Prima!

Wat mij het meeste raakt is dat jij nu het gevoel hebt dat mensen vertrouwen in je kwijtgeraakt zijn. Nou kerel. Daarvoor heb je teveel credits opgebouwd.

Is het alleen maar omdat je je kwetsbaar opstelt. En dat kan ik persoonlijk enorm waarderen.

Misschien moeten we dit allemaal even laten rusten. Nogmaals, je trekt het boete kleed aan. En stelt je kwetsbaar op. En denk dat dat alles zegt over dit forum en waarom het voor mij veel waarde heeft ( ook al ben ik helemaal naar de tyfus gegaan _O- )

:(:)
Exact dit, en dan ben ik - als meerdere hier maar alsnog slechts een klein % - pas recent uit de read-only modus gekropen. Legend status verlies je echt niet met eenmaal in de plas stappen! We komen hier uit interesse, en iedereen heeft zijn en haar ideeën, en niet elk van die ideeën zijn het eind van de regenboog. Who cares Legend, today we've learned, tomorrow we'll conquer

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I6UkKv3cxY5cdfNCvKeVKqjyzhk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8RTZNjGRfCyCSDeaWnAGmXFY.png?f=fotoalbum_large

Soms gaat het eigenlijk nergens over.😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:33
BTC zet vooralsnog een mooie higher low neer op de deelie. Ben benieuwd of we stand houden en de bovenkant van het channel weer opzoeken (en breken grrrr)

Stack Sats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Ik heb precies niks meegekregen van wat er heeft plaatsgevonden.. dus is er niks gebeurd.

Update: Oke.. zit net wat terug te lezen. Ben er nog niet helemaal aan uit. Maar kom in de buurt denk ik.

Update 2: het is gelukt. Ik ben bij en vooral blij dat ik vandaag verder geen tijd had anders had ik nu ook zeer waarschijnlijk een zakje shitcoin extra..

[ Voor 65% gewijzigd door Pelox op 06-02-2023 19:46 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Niet om de discussie weer op te halen en van beiden kanten snap ik de emoties…

Serieuze vraag…
Wat zijn eigenlijk de vervolg stappen na een rug-pull? Kan je überhaupt ergens aangifte doen? Of kan je echt zwaaien naar je geld?

Sidenote: Zelf gelukkig nooit een rug pull meegemaakt. Al voelt VET wel een beetje zo…

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:00
streamnl schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:39:
Niet om de discussie weer op te halen en van beiden kanten snap ik de emoties…

Serieuze vraag…
Wat zijn eigenlijk de vervolg stappen na een rug-pull? Kan je überhaupt ergens aangifte doen? Of kan je echt zwaaien naar je geld?

Sidenote: Zelf gelukkig nooit een rug pull meegemaakt. Al voelt VET wel een beetje zo…
In de laatste bullrun vond een tweaker het nodig om een memecoin te maken en deze te adverteren in het memecoin topic, bleek ook een rugpull te zijn. Uiteindelijk is er aangifte gedaan door meerdere personen en daar is door de politie uiteindelijk wel wat mee gedaan.

Helaas weet ik het eind resultaat niet maar het punt is dat als er genoeg mensen zijn die aangifte doen dan bestaat de kans wel dat er naar gekeken wordt ja.

[EDIT]
nieuws: Nederlandse politie pakt drie mannen op voor rug pull met Chibi Neko-...

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 06-02-2023 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:08
Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:32:
@_Gast_ Is dit niet wat voor jou? Die Creampai?

Ik kon het niet laten en heb gisteren een paar tientjes in deze gokkast gegooid. Ze hebben immers een werkende website. Dat was een snelle x3. Het heeft nog maar iets van 100 hodlers

https://poocoin.app/token...d2c136ef03c3cff69fc995c4d
Net pas ingeschakeld. Goed dat ik je post nu pas zie, anders was ik misschien een paar tientjes armer _O-

De alts gaan trouwens weer lekker! Gister nog de dip gekocht :P

[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 06-02-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Nopheros schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:49:
[...]

In de laatste bullrun vond een tweaker het nodig om een memecoin te maken en deze te adverteren in het memecoin topic, bleek ook een rugpull te zijn. Uiteindelijk is er aangifte gedaan door meerdere personen en daar is door de politie uiteindelijk wel wat mee gedaan.

Helaas weet ik het eind resultaat niet maar het punt is als er genoeg mensen zijn die aangifte doen dan bestaat de kans wel dat er naar gekeken wordt ja.
Oh dat is nieuw voor mij, niks van meegekregen de laatste keer.. wel van ons geweldige muntje xrekt.. dat was ook een topper.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:01
Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:09:
Blijkbaar heb ik een grove inschattingsfout gemaakt...

Ik ben altijd open en eerlijk over wat ik die, en doe dat overal waar ik actief ben. Er zijn maar weinig mensen zo transparant als ik deel wat ik doe. Daar zit een zeker risico in. Maar ik handel naar eer en geweten.

Ik heb over de afgelopen jaren van alles gedeeld. Daar zaten pareltjes tussen. En missers. En zo gaan die dingen.

Ik zoek inderdaad wel eens de grenzen op. Omdat ik de mogelijkheden wil uitproberen, en er meer uit wil halen. Bijvoorbeeld het zoeken naar manieren om mogelijk winst te halen uit het gebruik van een cryptokaart. Daar kan je wat van vinden. Het is in elk geval NOOIT mijn intentie om mensen direct een poot uit te draaien.

Uiteindelijk zitten we hier allemaal voor het geld. Crypto is een Zero-sum game. Waar de een wint, verliest een ander. Hier worden dagelijks trots percentages van unrealised profits gedeeld. Ook hier verliest er iemand anders. Dat is het spel.

Maar vandaag word mij de maat genomen. Ik heb een shitcoin gedeeld. Ik heb benoemd dat het een shitcoin is. Ik heb het vergeleken met Safemoon. Ik heb zelfs nog afgeraden het te kopen. Het kwam bij mij voort uit verveling. En ik was geïnteresseerd juist omdat er nog maar zo weinig mensen in zaten. Dat is zoals jullie weten een manier om snel veel te winnen, er vroeg in zitten. En ja, ook ik ben gewoon m'n paar tientjes inleg hier vandaag mee verloren.

Maar ik heb vandaag meer verloren dan dat. Ik heb het vertrouwen verloren van mensen die ik hoog heb zitten. Hier baal ik ontzettend van.
Ik lees vooral (veel) mee hier en zit als grote onbekende in het donkere hoekje maar voel me toch nu even geroepen op wat te zeggen.

Iedereen kent de risico’s en dit topic zit goed gevuld met goedzakken die elkaar juist zoveel mogelijk willen helpen. Actie was niet handig maar we moeten het i.m.o. niet groter maken dan het is.

Ik ga niet op de stoel van de rechter zitten, je hebt een fout gemaakt en je hebt oprecht spijt. Je kunt het simpel goedmaken door een nieuw pareltje te delen. Ik waardeer iig in het algemeen zo’n openhartig bericht als je nu getypt hebt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Laten we dat idd doen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kWBHuHItz8ni4Cn7jxXwF6MbpkQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e0G6hR3yip2fgqAw9TCYBQbA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:08

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb een zeer goed idee voor een nieuwe meme.. maar is nog too soon denk ik.. _O-

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:29

YES

Moderator General Chat
Zo, echt een topdag gehad met mijn dochtertje (hoefde niet te werken vandaag @Verwijderd, heerlijk). Hele dag vrolijk, lekker wezen zwemmen en bij opa en oma op bezoek gegaan. Ze sliep lekker lang in de middag dus nadat ik de boel een beetje opgeruimd had in huis heb ik hier nog even wat gepost vanmiddag en daarna uren niet meer gekeken. En inmiddels is er een bom ontploft.

Wat een chaos joh.. Niemand had dit aan zien komen, velen weten zich ook gewoon geen houding te geven.

Ja ik ben ook heel erg verrast..

BTC weer boven de 23k!

[ Voor 19% gewijzigd door YES op 06-02-2023 20:14 ]

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een emotionele teringbende hier, lijkt het Viva forum wel :+

Toen ik Roellie's berichten zag in die Telegram chat moest ik gewoon wat gniffelen en dacht ik bij mezelf: wat een heerlijk boefje kan die Roellie soms ook zijn. Omdat het centenwerk betrof zag ik daar de humor wel van in.

Daarop leek het me grappig dat te delen, ook wel een beetje om voor de lol de boel wat op te stoken en Roellie een hakje te zetten. Want zo'n irritant klootzakje ben ik dan ook wel weer.

Maar dan komt dit alles erachter weg, en dat vind ik gewoon echt super klote.

Geld is voor mij nog nooit een motivator geweest, eerder een noodzakelijk kwaad. Weetje, fuck geld aan het eind van de dag, en fuck het hele concept geld. Zolang je genoeg hebt om een beetje lol te kunnen trappen en geld geen zorg is, ben ik tevreden. Werken vind ik prima zolang ik er maar plezier in heb. Ik heb nog nooit een baan gehad omdat het goed moet verdienen.

Fuck de ratrace.

Dit topic en het hele crypto gebeuren is mij ook altijd om de lol en humor gegaan, nooit om het delen van tips om er zelf beter van te worden of wat dan ook. Het samen lachen om dit knettervage wereldje, daarvoor zit ik hier.

Nu zitten we in een topic waar het draait om speculatie. Dus liggen geld, winsten en inkomsten wellicht wat zwaarder op de weegschaal. Maar in mijn optiek werd er vandaag wel heel zwaar gewogen.

Nu neem ik dat niemand uit dit topic kwalijk en heb ik totaal geen oordeel over hoe iedereen dit heeft opgevat of geïnterpreteerd.

Maar vandaag verloor de humor het van de serieusheid over wat bekrompen centen.

Ik probeer mijn leven zo in te richten dat ik iedere dag vooral zoveel mogelijk probeer te lachen. Dat ik een keer een smak centen verlies boeit me geen fuck. En gelachen heb ik vandaag ook, maar aan het einde had ik een kutgevoel omdat er werd geoordeeld over Roellie, mede door mijn toedoen.

Omdat ik uiteindelijk de vieze snitch ben geweest in dit hele verhaal, door die screenshot te posten. Wat je ook doet, een snitch is altijd de bitch, en snitches get stitches. >:)

Terwijl het gewoon voor de lol bedoeld was.

Niet dat ik er erg door ontdaan ben ofzo maar het is voor mij wel een teken dat het misschien allemaal wel even goed is zo. Als je hier zoveel rondhangt dat je uiteindelijk een kutgevoel hebt die je dag beïnvloed, dan is het wel een teken dat e.e.a. niet meer in gezonde balans is.

Ik wil hier niet dingen moeten afwegen voordat ik iets post. Ik vind dat het spontaan moet zijn.

Daarom heb ik voor mezelf vandaag besloten om mijn account aan de wilgen te hangen. Tijd om ff te focussen op andere zaken.

Ik heb mijn wachtwoord zojuist vervangen door een wachtwoord in te typen van 69 random tekens die ik nooit meer weet te achterhalen, als jullie deze post zien dan berekent dit ook dat ik uitlog om niet meer in te loggen.

Ik wil iedereen, al die toffe vaste forumgasten en moderators hier bedanken voor al die prachtige jaren. En aan de zure lurkers en topicreport tikkers (en boomer nocoiners natuurlijk :+) fuck jullie.

Ik heb me hier altijd kapot gelachen en ik hoop ook dat jullie dat vooral blijven doen. d:)b

Tijden kennen tijden, het ga jullie allemaal kneiter goed en ik hoop dat iedereen hier uiteindelijk zijn doelen weet te behalen.

Maar vooral dat iedereen gezond en gezegend blijft met de dingen die er echt toe doen in dit leven.

Zoals een wijze legende ooit zei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZeleM531EEyRYT3ERLeF7h4wFm8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JQeC3VH9qrNBu2ceOP2uvX9N.gif?f=user_large

We zien elkaar wellicht ooit terug op de maan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:15:

Toen ik Roellie's berichten zag in die Telegram chat moest ik gewoon wat gniffelen en dacht ik bij mezelf: wat een heerlijk boefje kan die Roellie soms ook zijn. Omdat het centenwerk betrof zag ik daar de humor wel van in.

Daarop leek het me grappig dat te delen, ook wel een beetje om voor de lol de boel wat op te stoken en Roellie een hakje te zetten. Want zo'n irritant klootzakje ben ik dan ook wel weer.

Geld is voor mij nog nooit een motivator geweest, eerder een noodzakelijk kwaad. Weetje, fuck geld aan het eind van de dag, en fuck het hele concept geld. Zolang je genoeg hebt om een beetje lol te kunnen trappen en geld geen zorg is, ben ik tevreden. Werken vind ik prima zolang ik er maar plezier in heb. Ik heb nog nooit een baan gehad omdat het goed moet verdienen.

Fuck de ratrace.

Dit topic en het hele crypto gebeuren is mij ook altijd om de lol en humor gegaan, nooit om het delen van tips om er zelf beter van te worden of wat dan ook. Het samen lachen om dit knettervage wereldje, daarvoor zit ik hier.

Nu zitten we in een topic waar het draait om speculatie. Dus liggen geld, winsten en inkomsten wellicht wat zwaarder op de weegschaal. Maar in mijn optiek werd er vandaag wel heel zwaar gewogen.

Nu neem ik dat niemand uit dit topic kwalijk en heb ik totaal geen oordeel over hoe iedereen dit heeft opgevat of geïnterpreteerd.

Ik probeer mijn leven zo in te richten dat ik iedere dag vooral zoveel mogelijk probeer te lachen. Dat ik een keer een smak centen verlies boeit me geen fuck. En gelachen heb ik vandaag ook, maar aan het einde had ik een kutgevoel omdat er werd geoordeeld over Roellie, mede door mijn toedoen.

Omdat ik uiteindelijk de vieze snitch ben geweest in dit hele verhaal, door die screenshot te posten. Wat je ook doet, een snitch is altijd de bitch, en snitches get stitches. >:)

Niet dat ik er erg door ontdaan ben ofzo maar het is voor mij wel een teken dat het misschien allemaal wel even goed is zo. Als je hier zoveel rondhangt dat je uiteindelijk een kutgevoel hebt die je dag beïnvloed, dan is het wel een teken dat e.e.a. niet meer in gezonde balans is.

Ik wil hier niet dingen moeten afwegen voordat ik iets post. Ik vind dat het spontaan moet zijn.

Daarom heb ik voor mezelf vandaag besloten om mijn account aan de wilgen te hangen. Tijd om ff te focussen op andere zaken.

Ik heb mijn wachtwoord zojuist vervangen door een wachtwoord in te typen van 69 random tekens die ik nooit meer weet te achterhalen, als jullie deze post zien dan berekent dit ook dat ik uitlog om niet meer in te loggen.

Ik wil iedereen, al die toffe vaste forumgasten en moderators hier bedanken voor al die prachtige jaren. En aan de zure lurkers en topicreport tikkers (en boomer nocoiners natuurlijk :+) fuck jullie.

Ik heb me hier altijd kapot gelachen en ik hoop ook dat jullie dat vooral blijven doen. d:)b

Tijden kennen tijden, het ga jullie allemaal kneiter goed en ik hoop dat iedereen hier uiteindelijk zijn doelen weet te behalen.

Maar vooral dat iedereen gezond en gezegend blijft met de dingen die er echt toe doen in dit leven.

[Afbeelding]

Nee nee dat doe je niet. Gewoon normaal doen vriend.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Pelox schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:02:
Ik heb een zeer goed idee voor een nieuwe meme.. maar is nog too soon denk ik.. _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h70KCF9-WNpZh3Fy4Vr-2KzAv2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2gHGWC3XmftJHHE9X7HKlHAt.jpg?f=user_large

Niemand zei dat een bearmarket een vrolijk theekransje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Fuck de ratrace.

[Afbeelding]

Nee was net weer aan je droge geklier gewend, even een nachtje over slapen d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L--4c5CGUYIgEYbl0G3xnOAXTkM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3Q31Dsw6WdTg635dctkeiOD4.gif?f=user_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07

Fuck man. Alsof deze dag nog niet genoeg drama had. Ik hoop dat je een grap maakt, of anders over een paar maanden als "verwijderd70" weer terug bent. Zoals je weet heb ik net ook zitten spelen met dezelfde gedachte, om exact dezelfde reden.

Er van uitgaande dat dit echt is; Het ga je goed kerel. Je humor hier zal gemist worden. Je had een unieke bijdrage aan dit topic. ;(

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 20:18

NeoflexNL

Forever young

Man man het is toch wel klaar zo.. Ik zou het ontzettend zonde, maar ook vooral giga onnodig vinden als je hierdoor uit de lucht gaat..

Let's get the move on

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Nog een laatste dan voor @Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbhoEOOv9aI1cFKOlOqn1-zYW6s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5pIHEOLVwrRWS7c2OSdsIacR.jpg?f=user_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:27

Fuck de ratrace.

[Afbeelding]

Dit kan beter maar gewoon een prank zijn.
Or else :/

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
Geen grap mensen.. had een andere meme in gedachte voor vanavond..

;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hi4CbSxGnuTA3PBSNOC6UBQhQbg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nfSm5qTSGR3ueVTXhary7p5e.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Fuck de ratrace.

[Afbeelding]

Neh, morgen, en op deze overvolle planeet(als je sommige groetenverslaafdehalfgarefullelectronewagehippies mag vertrouwen) komen wij allen weer samen. En waarom? Omdat we stomme apen - nee, niet jij die niet melk wit is, dit is niet richting jou maar letterlijk op onze afkomst - zijn en altijd zullen blijven: oftewel, het sociale aspect overheerst al het andere. Afwezigheid is daarom geen optie, niet voor jou(the one), maar zeker niet voor ons allen(the many). Ik heb nog nooit startrek of starwars gezien, tv serie of de film, dus wees je bewust van mijn tijd en moeite voor dit bericht

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wat de fuck mensen wat is dit allemaal? @Verwijderd kom op man ik voel weer @Jedi_Pimp fibes aankomen. Ik weet zeker dat iedereen hier goede intenties heeft en naar eer en geweten handelt. Laten we dit topic alsjeblieft gezellig houden met iedereen aan boord.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Pelox schreef op maandag 6 februari 2023 @ 20:43:
Geen grap mensen.. had een andere meme in gedachte voor vanavond..

;(

[Afbeelding]
Slechte grap inderdaad.
2de keer trouwens… het went nooit.

Vaarwel legend tot in een volgende bearmarket.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Alpina schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:01:
[...]

Slechte grap inderdaad.
2de keer trouwens… het went nooit.

Vaarwel legend tot in een volgende bearmarket.

[Video: The Run of the Golden Bull]
Nu rolt er een traan over mijn wang.. :'(

Bedankt.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa

Fuck de ratrace.

[Afbeelding]

;w hoelang deze keer? Hoop wel dat je weer terug bent na de halving om wat shitcoinerzzz te bashen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 08:01

raq

Fuck de ratrace.

[Afbeelding]

-gerapporteerd-

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Meh...weer een zwarte bladzijde in de crypto slowchat geschiedenis. A87, Enomiss, Jaapio/verwijderd69, Glennhodle, who is next?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:36:
Meh...weer een zwarte bladzijde in de crypto slowchat geschiedenis. A87, Enomiss, Jaapio/verwijderd69, Glennhodle, who is next?
Eén van de namen in je rijtje kan ik missen als kiespijn. Ik zal geen namen noemen.
Van A87, Jaapio en Glenn vind ik het heel erg jammer dat/als ze weg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost50
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-02-2023
- Wat was er niet duidelijk aan de vorige modbreak? -

[ Voor 86% gewijzigd door .oisyn op 06-02-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 20:48
Wat was de naam ook alweer van de Tweakercoin, wat hier is gelanceerd een aantal jaar geleden.
Donatie voedselbank projectje dacht ik, kijk dat waren nog eens tijden... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:36:
Ohja.. Eno - lees eens een boek - miss

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BoulaMouzer schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:48:
Wat was de naam ook alweer van de Tweakercoin, wat hier is gelanceerd een aantal jaar geleden.
Donatie voedselbank projectje dacht ik, kijk dat waren nog eens tijden... _/-\o_
xRekt, 1 ETH a 70 USD mee verloren :(

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ik heb ooit eens een training gevolgd waarbij je moest nadenken over wat mensen over je zeggen op je eigen begrafenis. Jaapio en Verwijderd69 geven het geld voor zo’n training liever uit aan BTC en kunnen gewoon lezen wat mensen over ze zeggen zonder in te loggen. Slim. Wen Moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Taro hoe zit jij momenteel? Fiat? All-in BTC? Long? Short? Rekt?

Ik heb een long open staan vanaf 22.8k, maar vind de bounce wat karig, had gehoopt op wat harder weer terug het channel in :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:55
YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:40:
[...]

Eén van de namen in je rijtje kan ik missen als kiespijn. Ik zal geen namen noemen.
Van A87, Jaapio en Glenn vind ik het heel erg jammer dat/als ze weg zijn!
Vergeet let the time speak out the truths niet…

Maar dat is wel even hele andere categorie dan de twee die er vandaag mee lijken te stoppen. Ik blijf erbij , naïef van mij waarschijnlijk, maar ik had nooit bedacht dat chillen zo bewust gepland gebeurde. Ik dacht altijd dat er gewoon mensen wat overdreven fanatiek in hun eigen muntje geloofde , soms tot op het irritante af ( kuch bifi kuch), en dat dat niet slecht is voor je muntje soit. Dat je zelfs in een relatief klein NL topic bewust tientjes kan verdubbelen. Nooit in me opgekomen dat je dat ergens on the side gewoon afspreekt.

en ja nu voel ook ik me enigszins schuldig dat daar op reageren het topic drama van 2023 lijkt te hebben ingeleid.. Zoo groot hoeft het drama toch helemaal niet te zijn. (Bijna?) Iedereeen lijkt Roel’s post te accepteren en Jaapio voelt zich kutter dan ooit (logisch als je opeens een heel topic een kant op stuurt met een grap terwijl hij ook zoveel top grappen maakt in een gemiddelde week),

Hoe vergeten we deze dag. Leert iedereeen er het voor hem meest relevante lesje uit en gaan we morgen weer verder waar we gebleven waren?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nou jongens, zal ik er dan ook maar vandoor gaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdVa-JMHYVgpbV3hINavdUrmqSk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndlwz9K4xUGFvRWBOfYGWpyk.jpg?f=user_large

Ach, who am i kidding? Nobody cares! ;(

Stelletjes kleuters. De woordenkunstenaar met de dunne huid maakt weer eens een dramatische exit. ELVIS HAS LEFT THE BUILDING!
Zie je lator, Ali Gator.

De boosdoener van de dag maakt zo te zien zijn oprechte excuses en is hopelijk een stukje volwassener geworden.
GOED MAN, TROTS OP JE!

En btc lijkt weer een groene glans te hebben.
Kortom, eind goed, al goed.
Wen moon?

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 06-02-2023 22:12 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:56:
@Taro hoe zit jij momenteel? Fiat? All-in BTC? Long? Short? Rekt?

Ik heb een long open staan vanaf 22.8k, maar vind de bounce wat karig, had gehoopt op wat harder weer terug het channel in :)
Qua gevoel vandaag: rekt.

Qua crypto: Een x10 long op BTC lopen met -3% in het rood. Verder nagenoeg all-in BTC en ETH, op o.a wat OP na.

Tradingview vindt dat de dip inmiddels gewoon bij het channel hoort, dus daar speel ik dan ook maar op in:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oC0lmjG24mp-K-aG377F_L576FU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nn34Y9E9wKIXofWeH9SaSarF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:58:
[...]
Hoe vergeten we deze dag. Leert iedereeen er het voor hem meest relevante lesje uit en gaan we morgen weer verder waar we gebleven waren?
Sounds like a plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
spoiler:
Dat was iemand anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:04:
[...]

spoiler:
Dat was iemand anders...
Nu ben ik depressief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Misschien moet ik voor vandaag maar stoppen voordat het nog erger wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:06:
[...]

Misschien moet ik voor vandaag maar stoppen voordat het nog erger wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Het is vast al honderd keer gevraagd, maar hoe krijg je die tradingview plaatjes met de channel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:58:
[...]

Vergeet let the time speak out the truths niet…
Oké, toch weer even gelachen vanavond, bedankt :')
Maar dat is wel even hele andere categorie dan de twee die er vandaag mee lijken te stoppen. Ik blijf erbij , naïef van mij waarschijnlijk, maar ik had nooit bedacht dat chillen zo bewust gepland gebeurde. Ik dacht altijd dat er gewoon mensen wat overdreven fanatiek in hun eigen muntje geloofde , soms tot op het irritante af ( kuch bifi kuch), en dat dat niet slecht is voor je muntje soit. Dat je zelfs in een relatief klein NL topic bewust tientjes kan verdubbelen. Nooit in me opgekomen dat je dat ergens on the side gewoon afspreekt.

en ja nu voel ook ik me enigszins schuldig dat daar op reageren het topic drama van 2023 lijkt te hebben ingeleid.. Zoo groot hoeft het drama toch helemaal niet te zijn. (Bijna?) Iedereeen lijkt Roel’s post te accepteren en Jaapio voelt zich kutter dan ooit (logisch als je opeens een heel topic een kant op stuurt met een grap terwijl hij ook zoveel top grappen maakt in een gemiddelde week),

Tja, er is niets aan te doen. Als je wilt gaan, ga je. Ik geloof zelf nooit zo in dergelijke drastische besluiten maar zoals ik Jaapio een beetje ken is hij daar, i.r.t. zijn account hier, wel van :+
Hopelijk komt ie nog terug, of dat nou als Jaapio, verwijderd420 of snitsterklaas oid is.

Roellie blijft wel denk ik (toch, @Gelukszoekr??), die ziet ook wel in dat hij wat onhandig was maar volgens mij is het geen kwaaie.

Jij neemt bij deze dus de verantwoordelijkheid voor dit hele drama op je, maak ik hieruit op? Fijn dat we dan een schuldige hebben nu. Moeten we een digitaal kruis optuigen waar we je account op vast spijkeren, er een NFT van maken en de opbrengst van de rug-pull van alle investeringen op die NFT verdelen onder de slachtoffers? Of hoe zie je het voor je?

Het is maandagavond, ik zeg tijd voor bier (gewoon, om te vergeten en zo) :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:00:
[...]

Qua gevoel vandaag: rekt.

Qua crypto: Een x10 long op BTC lopen met -3% in het rood. Verder nagenoeg all-in BTC en ETH, op o.a wat OP na.

Tradingview vindt dat de dip inmiddels gewoon bij het channel hoort, dus daar speel ik dan ook maar op in:
[Afbeelding]
Mooi, ik dacht ongeveer hetzelfde. Nou ja niet over vandaag want gelukkig heb ik het grote drama voor het grootste deel gemist. En ja, het topic zal er weer wat door veranderen, maar het stopt niet en ook dit waait over.
Als we voor het slapen gaan boven de 23k zitten schroef ik mijn SL naar een winstgetal en zie ik het wel. SL staat nu al vrij strak. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Oke ik ben ook weg. Kijk wat ik in mijn mailbox aantrof! Have fun staying poor. Oh nee ik ga jullie elke dag bestoken met fotos van mijn rijkdom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wM1JG0g1ToR1pRqX5c0oqPcOZG8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0fPPuK2mOOnxAV28zM97ND7R.jpg?f=fotoalbum_large

P.S. Ik zou dit niet proberen uit te voeren. Doe je het wel en het lukt dan wil ik de helft. Groetjes en welterusten ik ben kapot. Oant moarn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:13:
Oke ik ben ook weg. Kijk wat ik in mijn mailbox aantrof! Have fun staying poor. Oh nee ik ga jullie elke dag bestoken met fotos van mijn rijkdom.
[Afbeelding]

P.S. Ik zou dit niet proberen uit te voeren. Doe je het wel en het lukt dan wil ik de helft. Groetjes en welterusten ik ben kapot. Oant moarn.
Ik zou er bijna een oude laptop voor formateren en ff testen wat er gebeurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[Afbeelding]
Mag ik je bitch zijn? :9~
Oh -O-

Lekker sliepe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:58:
Nou jongens, zal ik er dan ook maar vandoor gaan?
Op zoek naar een stukje aandacht resusje? Kom hier man!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:16:
[...]

Ik zou er bijna een oude laptop voor formateren en ff testen wat er gebeurt
Hahaha tsja straks je hele netwerk gehackt. Ik kan het morgen even proberen op het netwerk van mijn werk. Nahh moet maar niet. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:11:
[...]

[...]

Tja, er is niets aan te doen. Als je wilt gaan, ga je. Ik geloof zelf nooit zo in dergelijke drastische besluiten maar zoals ik Jaapio een beetje ken is hij daar, i.r.t. zijn account hier, wel van :+
Hopelijk komt ie nog terug, of dat nou als Jaapio, verwijderd420 of snitsterklaas oid is.

Roellie blijft wel denk ik (toch, @Gelukszoekr??), die ziet ook wel in dat hij wat onhandig was maar volgens mij is het geen kwaaie.

Jij neemt bij deze dus de verantwoordelijkheid voor dit hele drama op je, maak ik hieruit op? Fijn dat we dan een schuldige hebben nu. Moeten we een digitaal kruis optuigen waar we je account op vast spijkeren, er een NFT van maken en de opbrengst van de rug-pull van alle investeringen op die NFT verdelen onder de slachtoffers? Of hoe zie je het voor je?

Proost. Wel een ipa uiteraard daar zijn in dit topic al vaker mooie positieve memes en bullruns mee gestart.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
moshimoshi schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:10:
Het is vast al honderd keer gevraagd, maar hoe krijg je die tradingview plaatjes met de channel?
2e icoontje in de linkerkolom, dan Regression Trend. Daarna gewoon 1e en laatste candle selecteren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:21:
[...]

Hahaha tsja straks je hele netwerk gehackt. Ik kan het morgen even proberen op het netwerk van mijn werk. Nahh moet maar niet. _O-
Gewoon wifi van de ah, mac of shell tankstation pakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Eerder deed ik dit soort shit op virtual machines met vpn en via Tor en zo.

Tot ik een podcast luisterde over een paar gasten die uit een virtual machine konden breken en daarmee op de host terecht kwamen. Nu durf ik dat niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:21:
[...]

Proost. Wel een ipa uiteraard daar zijn in dit topic al vaker mooie positieve memes en bullruns mee gestart.
Nee, Paulaner Salvator.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Ik probeer het morgen wel even op jullie netwerk d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Skrunsies schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:23:
[...]

Ik probeer het morgen wel even op jullie netwerk d:)b
_O-

Heb ik straks de Geheime dienst op mijn dak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:23:
[...]

Eerder deed ik dit soort shit op virtual machines met vpn en via Tor en zo.

Tot ik een podcast luisterde over een paar gasten die uit een virtual machine konden breken en daarmee op de host terecht kwamen. Nu durf ik dat niet meer :'(
Daarom kale schone oude kut laptop met 0 echte gegevens van jezelf, op openbare wifi van bijvoorbeeld shell doen. Die hebben toch geld zat om wat btc te dokken bij een ransomware attack :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
anti elppa schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:23:
[...]

Gewoon wifi van de ah, mac of shell tankstation pakken
Haha ook dáar was ik nog niet opgekomen. Dat lijkt me nou een mooie hobby . Oude laptop uit v&a, beetje burgers eten bij de Mac , public WiFi en zoveel mogelijk internet troep en dodgy sites uitproberen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:24:
[...]

_O-

Heb ik straks de Geheime dienst op mijn dak.
En dan kunnen @Pelox en @YES niet meer Sappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:25:
[...]

Daarom kale schone oude kut laptop met 0 echte gegevens van jezelf, op openbare wifi van bijvoorbeeld shell doen. Die hebben toch geld zat om wat btc te dokken bij een ransomware attack :9B
_O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kijk, de sfeer komt alweer een beetje terug. Bier is de sleutel (niet de passphrase of seed) :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Idd, niks meer aan doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Of gebruiken jullie geen Sap? P-direct mag ook. Nou heu...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:30:
Of gebruiken jullie geen Sap? P-direct mag ook. Nou heu...
Oh jezus, ik dacht als, wat lult ie nou met zijn Sappen.
Maar inderdaad, morgen maar eens invullen vanaf 01-01 tot nu. Weinig gewerkt, zal @Verwijderd niet blij mee zijn maar die is toch weg.

Oh ennuh, P-direkt, sjembek.

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 06-02-2023 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:32:
[...]

Maar inderdaad, morgen maar eens invullen vanaf 01-01 tot nu. Weinig gewerkt, zal @Verwijderd niet blij mee zijn maar die is toch weg.

Gets dacht ik tussen al die ingewikkelde materie te kunnen zeggen dat wij binnenkort SAP Hana hebben.

Krijg ik weer het idee dat het om wat anders gaat -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
[...]
Ik ben er nog. Ik ben gewoon ontzettend geschrokken. En nog steeds wel flabbergasted.

Ik ben een flaptuit. Net als Jaapio. Dat brengt je soms in een lastig pakket. Maar ik kan niet zo goed anders. Ik wil gewoon zeggen wat ik vind zonder mezelf in allerlei bochten te hoeven wringen. Precies wat hij ook omschreef.

Wat ik nog wel kwijt wil. Ik heb het Jaapio op geen enkel moment kwalijk genomen dat hij mijn Telegram post hier plaatste.

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-02-2023 22:38 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
[Afbeelding]

Ik ben ingelogd. Ze vragen nu om twaalf woorden om in te vullen. Waar kan ik deze vinden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
ERP systeem. Ach laat maar…

Bier zei je toch ? :Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:36:
[...]

Ik ben er nog. Ik ben gewoon ontzettend geschrokken. En nog steeds wel flabbergasted.

Ik ben een flaptuit. Net als Jaapio. Dat brengt je soms in een lastig pakket. Maar ik kan niet zo goed anders. Ik wil gewoon zeggen wat ik vind zonder mezelf in allerlei bochten te hoeven wringen. Precies wat hij ook omschreef.

Wat ik nog wel kwijt wil. Ik heb het Jaapio op geen enkel moment kwalijk genomen dat hij mijn Telegram post hier plaatste.
Nou ja, ik kan me vinden in wat jij gezegd hebt, maar ook wel in Taro's woorden. Het is/was een onhandigheid die je betrouwbaarheid kan aantasten maar aan de andere kant vertrouw ik per definitie geen enkele shill. Dat is de sleutel tot niet opgelicht worden of opgelicht worden op eigen verantwoordelijkheid.
Ik heb zelf ooit nog wat happycoin gekocht, en nog twee andere scheissemunze, geen idee of ze nog bestaan, denk het niet. Wel gelachen hoor!

En wat Jaapio betreft, die heeft al eerder een ragequit gedaan door een quasi-serieuze opmerking van iemand die jedi's uithoert of zo. Dat ie weer (tijdelijk) vertrekt komt echt niet alleen door jou, hij is gewoon gevoelig voor een bepaalde sfeer en neemt dan drastische beslissingen.

Ik geloof je hoor. Ik vond het wel wat onhandig hoe het allemaal uitpakte maar ik geloof wel dat je er geen kwade bedoelingen mee had.
En zoals met alles, we leren er wat van. Of niet. Boeiend. Rekt gaan we uiteindelijk allemaal.

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 06-02-2023 23:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:38:
[...]

ERP systeem. Ach laat maar…

Bier zei je toch ? :Y
Epic Rough Pounding?
Ga jij even lekker met @resusaapje daten, die kan dat wel gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:32:
[...]

Ha ik snapte hem ook al niet :9

P-direkt is een tijdje geleden voor mij, maar wel gebruikt idd.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 09:17
moshimoshi schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:36:
[...]

Ik ben ingelogd. Ze vragen nu om twaalf woorden om in te vullen. Waar kan ik deze vinden?
Kan via DM naar mij :D

spoiler:
vast een grap natuurlijk, maar zoals altijd: nooit je seed phrase delen, nooit, niet met Binance, niet met shitcoins, niet met je ex

[ Voor 24% gewijzigd door Waah op 06-02-2023 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:54:
[...]

Ha ik snapte hem ook al niet :9

P-direkt is een tijdje geleden voor mij, maar wel gebruikt idd.
P-Direkt goud spul jong. Salarissimulatie, invullen dat je 9868679 schalen omhoog wil en dan kan je zien dat je sentimentele, variabele, willekeurige DCA dan echt mega hoog kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50
[...]

[...]

https://www.dumpert.nl/item/100052553_8996c35a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Waah schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:58:
[...]

Kan via DM naar mij :D

spoiler:
vast een grap natuurlijk, maar zoals altijd: nooit je seed phrase delen, nooit, niet met Binance, niet met shitcoins, niet met je ex
En je toekomstige ex :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
ervaring? :+

Ik heb geen toekomstig ex O-)
spoiler:
gesproken als een toekomstig ex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is de TLDR nu dat er mensen over de zeik zijn omdat ze shitcoins kopen en daar rekt mee gaan? Je verwacht het niet 😂😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:36
Nondeju, wat een geitenbende hier in de SC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op maandag 6 februari 2023 @ 22:48:
[...]

Epic Rough Pounding?
Ga jij even lekker met @resusaapje daten, die kan dat wel gebruiken.
Hey @Skrunsies, k heb dot en glmr. What you say?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 19:40

Wom

Telefoon kapot en alle 2FA opnieuw aanvragen. Omakut dit. Uiteraard werken de geautomatiseerde processen van Kraken en Bitvavo niet, dus kan weer bellen/in de pen klimmen. Zo geen zin in.

Is er nog geen coin die 2FA via de blockchain doet?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50
Wom schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:14:
Telefoon kapot en alle 2FA opnieuw aanvragen. Omakut dit. Uiteraard werken de geautomatiseerde processen van Kraken en Bitvavo niet, dus kan weer bellen/in de pen klimmen. Zo geen zin in.

Is er nog geen coin die 2FA via de blockchain doet?
Irritant he, zou wat zijn als iedere Harrie zomaar ff de 2FA authenticatie van jouw account kan halen…

Ben blij dat ze nog de mogelijkheid bieden om je account via een omweg weer benaderbaar te maken. In dit topic is al meerdere malen voorbij gekomen hoe je je hiertegen kan wapenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
paul-s83 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:19:
[...]

Irritant he, zou wat zijn als iedere Harrie zomaar ff de 2FA authenticatie van jouw account kan halen…

Ben blij dat ze nog de mogelijkheid bieden om je account via een omweg weer benaderbaar te maken. In dit topic is al meerdere malen voorbij gekomen hoe je je hiertegen kan wapenen.
Iedere keer als ik een nieuwe 2FA toevoeg aan m'n google authenticator dan maak ik een backup van al m'n 2FA's. Is een beetje onhandig werk, maar voorkomt wel wat gezeik.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:08:
[...]

Hey @Skrunsies, k heb dot en glmr. What you say?
#metoo let’s go <3 :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:08
elektriekert schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:53:
Nondeju, wat een geitenbende hier in de SC
Ik heb de discussie net pas op mijn gemak doorgenomen.

Ik begrijp beide kanten van het verhaal wel. Het blijft een moeilijke kwestie. Jammer hoe het allemaal is gelopen. Meer kan ik er op dit moment niet van maken.

Ik begrijp de rol van @Taro als moderator en het is sterk van @Gelukszoekr dat hij zijn excuses aanbiedt. En @Verwijderd is gewoon een aandachtszoeker die morgen weer terug is. En anders als BTC op 30k staat :p

[ Voor 23% gewijzigd door _Gast_ op 07-02-2023 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Congratz Paul :9B

Edit: ohh dat was gisteren _O-

[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 07-02-2023 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Zojuist die smerige APT gelonged. onderaan een kanaal.. nu weer naar $18? :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 25-09 20:48
Remy!!!! schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 00:22:
[...]

Iedere keer als ik een nieuwe 2FA toevoeg aan m'n google authenticator dan maak ik een backup van al m'n 2FA's. Is een beetje onhandig werk, maar voorkomt wel wat gezeik.
Accounts overzetten en visa versa is nog geen minuut werk naar andere phone. :+
Heb deze sowieso altijd op sparephone staan, voor het geval zoals boven omschreven... O-) |:(

[ Voor 11% gewijzigd door BoulaMouzer op 07-02-2023 01:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ben je even 2 dagen met de kids bezig ken je de helft van de users niet meer en heb je een fittie gemist. :F

* sh4d0wman kijkt naar BTC/USD, aha dat verklaart een hoop B)

@Verwijderd verraad zijn username wel zodra we de 25k voor het eerst behalen en er weer babes nodig zijn. Toch? Tochhhh? :/

Hodl, geen stress. En al die shitcoiners die op snelle winst azen.... bedenk goed wat je met je schaarse fiat doet. Niet huilen als het mis gaat.

edit: @Wom waarom geen Authy? Kun je ook op Windows gebruiken naast je smartphone. Ben je paranoia dan gooi je het in een VM met FDE.

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 07-02-2023 03:33 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Waah
Tja het zal aan mij liggen (als shitcoin maxi) maar vind het allemaal wat overtrokken. Er is duidelijk gecommuniceerd dat het een shitcoin is, dat je rekt kan gaan en dat er nog geen 100 man in zitten.

Als je niet wil dan mensen shillen moet je dat niet toestaan. Maar dat is al jaar en dag toegestaan. Genoeg altcoins die ook geshilled worden, genoeg shitcoins ook, looking at you BiFi. :+

Shitcoins, en zeker met nog geen 100 "investeerders" zijn gewoon high Risk, high rewards/loss. Iedereen die lang genoeg meeleest en weet wie Roelie is en hem denkt te kunnen vertrouwen, weet ook die werkelijkheid. Dan moet je daarna niet komen klagen dat je dat niet wist, dat je niet wist dat mensen afspreken om hype voor een coin te creëeren.

Er wordt gedaan alsof Roelie de munt heeft mede-opgericht. Alsof die Logan Paul zelf is.

Wie Roelie denkt te kunnen vertrouwen leest lang genoeg mee om de risico's te weten en kent het spelletje dat shitcoin casino heet. Wie Roelie vertrouwt en net meeleest en die kennis niet heeft?

Dit is een uitstekende les voor een kratje bier.

En praten of ethisch is IMHO lachwekkend als het gaat over Crypto. Zeker oudgedienden waren er gewoon vroeg bij, net als Roelie in creampAI. In de bullrun word ook veel hype gecreëerd met TA etc.

Aandelen, Crypto, allemaal onethische manieren van geld verdienen. Altijd een zero sum game met winnaars en verliezers. Voor ethisch FIAT verzamelen moet je gewoon werken voor je centen, op een manier die wat toevoegt aan de maatschappij. :Y)

Omdat het niet ethisch is, shill ik ook niet. Heb mijn winst en verlies hier wel gedeeld, maar vooral in het shitcointopic. Wel eens wat coins gedeeld waar ik zelf in zat (en daar ook wel wat mensen blij mee gemaakt) maar altijd met het idee dat er een mogelijkheid was tot een high reward, ondanks het hoge risico.

Volgens mij was dat ook de intentie van Roelie. Een kansje delen. In die telegram zegt die ook nergens dat die "op een NL forum hard kan shillen want ze vertrouwen me". Hij zegt alleen dat hij geen referral links mag gebruiken. Hij zegt nergens dat hij die van plan was te gebruiken.

En zelfs als die een referral link had gebruikt: als die daar maar transparant in was geweest.

Ik vertrouw Roelies bedoelingen nog even veel als voorheen. "Goh eens kijken of het wat is". Maar DYOR zoals altijd. Want uiteindelijk is vertrouwen hebben, op een forum met mensen die je persoonlijk niet kent, in een topic over een zero sum game waar de beste munt geen echte waarde heeft (btc=store of value omdat het de grootste is, maar fundamenteel is dat enkel zo zolang mensen het geloven en kopen. Itt edelmetalen die ook zonder geloof gewoon een functie hebben voor industrie etc).

Anyway, die rant was een stuk langer dan bedoeld. Tijd om de kids naar school te brengen, en daarna weer lekker lurken in de schaduw tot de volgende bullrun om weer full force in de shitcoins te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Dat Ocean blijft ook lekker gaan hè? 56 cent alweer

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:28:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShJfeVPW_vjP6Cb_cd9laxwEBlI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DoFOwdoDgAM7dM9KYfHEj1oc.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
sjorremans schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:28:
Ik had je toch hoger zitten dan hier schaamteloos the shillen :+ :+ :+

* Waah pakt vast de popcorn voor Ocean op 6 cent :Y)
Pagina: 1 ... 221 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!