Van mij mag hij er ook een maand over doenknakworst schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Een week geleden 7 dollar. Volgende week 60?
Boys, jullie willen wel dat de bullrun begint maar vervolgens heeft iedereen alleen maar shitcoins? Wat is deze?
"Insert shitcoin flowchart"
Scheißemünze
Tabacca schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:05:
Boys, jullie willen wel dat de bullrun begint maar vervolgens heeft iedereen alleen maar shitcoins? Wat is deze?![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
David en Goliath?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
U zei?_Gast_ schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:38:
Matic heeft zijn ''moment'' nog niet gehad....
Ik had al het gevoel dat het eraan zat te komen. Ik heb het net verkocht, maar het kan zo te zien nog verder pumpen...
Dit gaat op de kop verkeerd met jou..._Gast_ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:23:
[...]
Ik had al het gevoel dat het eraan zat te komen. Ik heb het net verkocht, maar het kan zo te zien nog verder pumpen...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha ergens is het wel balen. Mijn trades konden beter, maar ook slechter lopen...zwembroek schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:24:
[...]
Dit gaat op de kop verkeerd met jou...
Kan ik bij jou ergens een declaratie indienen voor de koffie die ik iedere keer over het toetsenbord heen proest?_Gast_ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:23:
[...]
Man niet om je uit te lachen, maar iedere keer kom jij met een opmerking of actie waarbij ik de tranen in de ogen krijg

UberLurker Departement #GG.
Je moet mij juist betalen voor het lachenSkrunsies schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:30:
[...]
Kan ik bij jou ergens een declaratie indienen voor de koffie die ik iedere keer over het toetsenbord heen proest?
Man niet om je uit te lachen, maar iedere keer kom jij met een opmerking of actie waarbij ik de tranen in de ogen krijg

Maargoed mijn focus is nu op Aptos. Spannende zooi
[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 26-01-2023 16:41 ]
Begrijp me goed, het laatste wat ik wil is je het gevoel geven dat ik je uitlach. Maar krijg het idee dat wanneer hier een muntje 'gechilled' wordt dat ik tot 3 kan tellen voordat jij er bij bent.._Gast_ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:33:
[...]
Je moet mij juist betalen voor het lachen
Mijn tip ( en ik moet nog heeeeuuuullll veul leren ), maar stick to your plan, laat je niet gek maken kerel. Met die duizenden potentiele geluksmuntjes, is de kans dat jij die net hebt niet zo groot.
Geloof in je eigen ideeen, gooi er eens een kratje tegenaan, wat je wel missen kan/wil..
Ik kan mij herinneren dat je vorige week ( of deze week ) aangaf er misschien toch teveel mee bezig te zijn...
We zijn hier tenslotte ook om elkaar een beetje te beschermen

Verwijderd
Winst is winst toch? Niks mis mee_Gast_ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:30:
[...]
Haha ergens is het wel balen. Mijn trades konden beter, maar ook slechter lopen...
69 natuurlijk en over een maand 420.knakworst schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Een week geleden 7 dollar. Volgende week 60?
Haha zeker weten. Ik waardeer de feedback van iedereen en kan er zeker wat mee. Op zich gaat het zo slecht nog niet. Maar een inschattingsfout in de cryptowereld is snel gemaakt. Het kan doorpumpen terwijl je denk dat de pump al is geweest en vice versa....Skrunsies schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Begrijp me goed, het laatste wat ik wil is je het gevoel geven dat ik je uitlach. Maar krijg het idee dat wanneer hier een muntje 'gechilled' wordt dat ik tot 3 kan tellen voordat jij er bij bent..
Mijn tip ( en ik moet nog heeeeuuuullll veul leren ), maar stick to your plan, laat je niet gek maken kerel. Met die duizenden potentiele geluksmuntjes, is de kans dat jij die net hebt niet zo groot.
Geloof in je eigen ideeen, gooi er eens een kratje tegenaan, wat je wel missen kan/wil..
Ik kan mij herinneren dat je vorige week ( of deze week ) aangaf er misschien toch teveel mee bezig te zijn...
En we zijn hier ook om elkaar een beetje te beschermen
Welk platform is nu nog aan te raden?
Bitvavo & Binance zijn beiden on a dying mission heb ik gelezen
Binance on dying mission?Ferry Bouman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
Dan krijgen we een flinke crypto winter

[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 26-01-2023 16:55 ]
Skrunsies schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:41:
[...]
Begrijp me goed, het laatste wat ik wil is je het gevoel geven dat ik je uitlach. Maar krijg het idee dat wanneer hier een muntje 'gechilled' wordt dat ik tot 3 kan tellen voordat jij er bij bent..
We zijn hier tenslotte ook om elkaar een beetje te beschermen
:strip_exif()/f/image/7WzvAC2rGL3Elef6YJHYokGD.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ferry Bouman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
:fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large)
Klopt, still going strong. Nu weer wat groei met de start van de nieuwe USDC-vault.Jedi_Pimp schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:02:
[...]
Check ook eens Buffer ($BFR). Gaaf project met werkend (binair) optieplatform en goed team![]()
Binnenkort FX en later ook non-binaire opties.
Als je het hebt over organische groei en een evaluerend platform dan is dit er wel eentje om rekening mee te houden.
Volgens mij is die BTC Dominance chart kapot, als ik alle shitcoins hier zo lees.
Binance ook? Vertel!Ferry Bouman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Kijk eens naar de mogelijkheden on-chain, zodat je je geen zorgen hoeft te maken of een partij wel voldoende funds heeft. Voorbeelden zijn dydx en Gains Network. Laatste genoemde biedt ook reguliere stocks en metalen voor de liefhebber.Ferry Bouman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
Wellicht het nieuws dat ze hebben zitten rommelen met de proof of reserve en aangeven dat ze niet door hadden dat er tegoeden van gebruikers in diezelfde wallet terecht kwamen..
Verder weinig FUD kunnen vinden..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gains Network heb je dan weer natuurlijk niks aan als je daadwerkelijk crypto wil kopen. Wel heel interessant als je wilt traden en GNS is erg interessant om te kopen en staken, qua concept zit het erg goed in elkaar.jvel92 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:00:
[...]
Kijk eens naar de mogelijkheden on-chain, zodat je je geen zorgen hoeft te maken of een partij wel voldoende funds heeft. Voorbeelden zijn dydx en Gains Network. Laatste genoemde biedt ook reguliere stocks en metalen voor de liefhebber.
Beide platformen zijn natuurlijk bedoelt om op te traden. Ben er (misschien onterecht) vanuit gegaan dat hij daar naar op zoek is. Immers als je zorgen maakt om de veiligheid van een exchange, kun je na je aankoop meteen je funds overhevelen naar je eigen wallet.ElMathijs schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:07:
[...]
Gains Network heb je dan weer natuurlijk niks aan als je daadwerkelijk crypto wil kopen. Wel heel interessant als je wilt traden en GNS is erg interessant om te kopen en staken, qua concept zit het erg goed in elkaar.
Ohh jongens ik was er bijna in geSTONK(S)en... een beleggingsrekening geopend en was helemaal klaar om te starten met ETF's aanschaffen om mijn risk te spreiden en zo. En toen bedacht ik me ineens... ik kan natuurlijk ook gewoon BTC kopen en die long term HODLen (denk dan echt aan 10-20 jaar zoals "normale" investeerders hanteren). Grote kans dat dat een stuk meer oplevert dan de "beloofde" 5-8% rendement per jaar met boomerinvestments.
Tja...
Tja...
Crypto.com excange!Ferry Bouman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
Probeer het eens en lees jezelf even in
Als Binance eraan gaat kunnen we allemaal met kranten gaan roken, dan is het gewoon klaar..
Nb: Binance gaat er niet aan.
In de OP staat trouwens alles over de gangbare exchanges
Nb: Binance gaat er niet aan.
In de OP staat trouwens alles over de gangbare exchanges
[ Voor 19% gewijzigd door NeoflexNL op 26-01-2023 17:34 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik hoor goede dingen over Kraken, vooral omdat je hier ook met overschrijvingen FIAT kan sturen. Zelf zit ik gewoon te traden op Binance. Maak me echt nul zorgen om Binance.
Ik gebruik Bitvavo als onramp. Hoogstens paar minuten werk dus nul risico.
Ik gebruik Bitvavo als onramp. Hoogstens paar minuten werk dus nul risico.
[ Voor 56% gewijzigd door Therapy777 op 26-01-2023 17:39 ]
Zojuist online gekomen. Ik zag deze voorstelling in 2015
YouTube: DE VERLEIDERS - Door de bank genomen (volledige registratie)
YouTube: DE VERLEIDERS - Door de bank genomen (volledige registratie)
Ik ben net ook het wereldje ingestapt en na wat onderzoek bij Kraken uitgekomen. Ze bestaan al een tijdje, doen weinig gekke dingen, slim down en uitgebreide omgeving, tarieven zijn fair en overmaken van fiat gaat vrij rap met SEPA overschrijving (3uur).Ferry Bouman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
Dying. Je weet wel van kleur veranderen. Ze gaan niet dood hoor.Griffx schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:54:
[...]
Binance on dying mission?
Dan krijgen we een flinke crypto winter
Spreid je winkansenTherapy777 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:26:
Ohh jongens ik was er bijna in geSTONK(S)en... een beleggingsrekening geopend en was helemaal klaar om te starten met ETF's aanschaffen om mijn risk te spreiden en zo. En toen bedacht ik me ineens... ik kan natuurlijk ook gewoon BTC kopen en die long term HODLen (denk dan echt aan 10-20 jaar zoals "normale" investeerders hanteren). Grote kans dat dat een stuk meer oplevert dan de "beloofde" 5-8% rendement per jaar met boomerinvestments.
Tja...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aIylYeVqlnw65cbzUue4XIIE.jpg?f=user_large)
Ik heb ook wat etf’s rondslingeren, laat maar lopen. Crypto is leuker maar daar moet je echt aandacht aan besteden.
Met al die nieuwe mensen is de bull aan!Miki schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:43:
[...]
Ik ben net ook het wereldje ingestapt en na wat onderzoek bij Kraken uitgekomen. Ze bestaan al een tijdje, doen weinig gekke dingen, slim down en uitgebreide omgeving, tarieven zijn fair en overmaken van fiat gaat vrij rap met SEPA overschrijving (3uur).
Welkom!
Valt wel mee toch? BTC kopen, dumpen op ledger. Wachten. Profit. Althans met een gezonde fluf hopium of course. Ik denk echter wel dat dit ee nstuk meer op gaat leveren dan fiat dumpen in stonks.Domino schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:48:
[...]
Spreid je winkansen
[Afbeelding]
Ik heb ook wat etf’s rondslingeren, laat maar lopen. Crypto is leuker maar daar moet je echt aandacht aan besteden.
hmmm kwa timing kan kloppen, ik begon 2 jaar geleden ook eind januariDon Guacamole schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:58:
[...]
Met al die nieuwe mensen is de bull aan!
Welkom!
nothing stops this train
Geen MicroStrategy?zwembroek schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:47:
Verder kijk in naar ARK en Coinbase aandelen.
Maar niet tegen de huidige koers.
Coinbase Q4 2022 earnings trouwens op 21 februari.
Mocht je sneller over je fiat willen beschikken, dan kun je ook kiezen voor de Plaid betaaloptie.Miki schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:43:
[...]
Ik ben net ook het wereldje ingestapt en na wat onderzoek bij Kraken uitgekomen. Ze bestaan al een tijdje, doen weinig gekke dingen, slim down en uitgebreide omgeving, tarieven zijn fair en overmaken van fiat gaat vrij rap met SEPA overschrijving (3uur).
Van Bank naar Kraken binnen paar minuten, mits jou bank dit ondersteund.
Na al dat gepraat ook maar met een flufje ingestapt op apt x 5. geen stop loss, liquidation price staat ergens op 14nog wat..zie het wel. Zou toch grappig zijn als er toch nog wat ktjes uit te halen valt 
Wou een paar dagen al instappen..maar de fomo was niet zo groot. Nu toch part of the APT team.
Jaja besef me maar al te goed big risk..maja boeie. Er zit winst in van "twee" winnende trades. Yolo.
Wou een paar dagen al instappen..maar de fomo was niet zo groot. Nu toch part of the APT team.
Jaja besef me maar al te goed big risk..maja boeie. Er zit winst in van "twee" winnende trades. Yolo.
The first casualty in war is always the truth...
Velen hebben ook shitcoins, swingtrading ed.Therapy777 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:59:
[...]
Valt wel mee toch? BTC kopen, dumpen op ledger. Wachten. Profit. Althans met een gezonde fluf hopium of course. Ik denk echter wel dat dit ee nstuk meer op gaat leveren dan fiat dumpen in stonks.
Kost wat moeite maar houd je van de straat uit de kroeg. Snel een paar tientjes tot honderden euros winst om daarna lekker in bitcoin te stoppen.
Ik had al stonks voordat ik crypto stapte, ik hou het schema maar aan. Elke maand wat euros erin, naast de crypto investeringen.
Kraken heeft staking voor oa DOT aangepast.
Vast voor ongeveer een maand voor 15-19% of flexibel voor 6-8%.
Mijn insteek is om vast te houden tot we eerst weer eens richting een ATH gaan dus mijn gevoel is gewoon vastknallen voor die 15-19%.
Addertjes onder het gras
Ik heb het geld niet onverwachts nodig
Mijn insteek is om vast te houden tot we eerst weer eens richting een ATH gaan dus mijn gevoel is gewoon vastknallen voor die 15-19%.
Addertjes onder het gras

In mijn ervaring schiet dat staking helemaal niet op en kan je beter wat trades maken om meer van die coin bij elkaar te sprokkelen.
Mijn ervaringen met daytraden zijn niet al te best zegmaarroflexx schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:21:
In mijn ervaring schiet dat staking helemaal niet op en kan je beter wat trades maken om meer van die coin bij elkaar te sprokkelen.
Ik kijk het altijd te lang aan en als ik dan een "patroon" zie probeer ik een keer mee te liften met een trade en word het patroon nagenoeg altijd voor mij in negatieve zin doorbroken.
Ik pak met staking best wel wat DOTjes en het verschil tussen beide manieren van staken is aanzienlijk.
Denk dat ik t maar eens gewoon probeer
edit:
Dit is wel een smerige:
During the 28 days, your DOT will not accrue any rewards
Dat maakt het vastzetten van bijvoorbeeld 2 maanden dus eigenlijk 3 maanden waarvan de laatste maand niets oplevert, dus al met al is het verschil niet giga. Lijkt erop dat dit gebruikt word om het vergoedingspercentage van de flexibele staking te verlagen omdat het gros daar voor zal kiezen.
Ik ram m toch maar lang vast, verwacht niet dat we op korte termijn ATH's gaan halen
[ Voor 27% gewijzigd door ybos op 26-01-2023 20:37 ]
Ik stake ook via Kraken en heb de kleine lettertjes niet gelezen. Weet dus niet of Kraken onze Dotjes zelf via on-chain vastzet (staken), of dat ze deze versturen naar een 3e partij die met allerlei risico van dien het beloofde rendement denkt te gaan maken (Earn)ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:17:
Addertjes onder het grasIk heb het geld niet onverwachts nodig
Bitvavo had dit dus niet op orde (althans de communicatie naar klanten). Ze noemde het staken maar onderwater was het gewoon een Earn constructie.
Dit hele staking gebeuren hadden ze uitbesteedt aan Genesis. En ik denk dat de meesten hier wel weten wat bitvavo naar die 280 miljoen kan doen
Voor die paar % extra is dat mij niet waard. Tegen deze koers kan je beter 10-15%% extra kopen dan je van plan bent om zodoende het verwachte rendement vanuit de staking in je portfolio te hebben.
Edit: On-Chain staking dus bij Kraken dus dat zit in principe wel goed:
:fill(white):strip_exif()/f/image/IomveQRkzZDfH2VPsxMjXZtw.png?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door paul-s83 op 26-01-2023 20:41 ]
die paar % extra is dus 100% extra, dat vind ik nog wel de moeite waard.paul-s83 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:38:
[...]
Ik stake ook via Kraken en heb de kleine lettertjes niet gelezen. Weet dus niet of Kraken onze Dotjes zelf via on-chain vastzet (staken), of dat ze deze versturen naar een 3e partij die met allerlei risico van dien het beloofde rendement denkt te gaan maken (Earn)
Bitvavo had dit dus niet op orde (althans de communicatie naar klanten). Ze noemde het staken maar onderwater was het gewoon een Earn constructie.
Dit hele staking gebeuren hadden ze uitbesteedt aan Genesis. En ik denk dat de meesten hier wel weten wat bitvavo naar die 280 miljoen kan doen![]()
Voor die paar % extra is dat mij niet waard. Tegen deze koers kan je beter 10-15%% extra kopen dan je van plan bent om zodoende het verwachte rendement vanuit de staking in je portfolio te hebben.
Plus, het mooie van staking ipv eenmalig 10-15% bijkopen is het rente op rente effect.
Zoals ik het hier zie is de staking wel on-chain (tenminste, bij off-chain staat de DOT niet genoemd):
What does “On-chain” mean?
“On-chain” means that your assets get staked on the blockchain. Your staked assets provide economic security to the blockchain via the Proof of Stake consensus mechanism. In exchange for this, you receive cryptocurrency rewards. You can learn more about On-chain staking here
What does “Off-chain” mean?
“Off-chain” means that your assets are not staked on the blockchain. Our Off-chain programs, which are subject to geographical restrictions, make it possible for you to earn rewards on popular assets like Bitcoin (BTC), Euro (EUR), US Dollar (USD), USD Coin (USDC), and Tether (USDT) even though these assets do not utilize any Proof of Stake mechanism.The assets eligible for Off-chain programs vary by location. See the eligibility criteria
edit:
Vastgezet

Nee geen Microstrategy. 21 februari maar even afwachten dan.wootler schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:19:
[...]
Geen MicroStrategy?
Coinbase Q4 2022 earnings trouwens op 21 februari.
Kan je beter bdot kopen op binance. Krijg je 4 bdot voor 3 dot. Op 24 oktober wissel je die 4 bdot in voor 4 dot. 33 procent rendement in 9 maanden. Oftewel 45 procent op jaarbasis.ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:17:
Werd wel eens tijd voor een stijging inderdaad…knakworst schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:09:
APT gaat zo naar boven uitbreken. Dat kan niet mis.
Ik heb wat CSPR opgepikt, zag m hier paar keer voorbij komen en wat ingelezen.
When moon?
Edit: ken m trouwens nog van de ico 2 jaar? geleden. Zat ook rond de 0.03 denk ik prima dus, we gaan het zien.
[ Voor 15% gewijzigd door Alpina op 26-01-2023 22:01 ]
Goeie tip, helaas geen binance hier.knakworst schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:07:
[...]
Kan je beter bdot kopen op binance. Krijg je 4 bdot voor 3 dot. Op 24 oktober wissel je die 4 bdot in voor 4 dot. 33 procent rendement in 9 maanden. Oftewel 45 procent op jaarbasis.
Heb ik ook lang last van gehad en het is de voornaamste reden dat ik nu bij 30% profit al uitstap. Soms al bij 10% als ik niet zeker genoeg ben van het plan (wat tegenwoordig vaak wel goed is maar niet vooruit kan kijken op belangrijke gebeurtenissen die ik mis of andere plotseling moves).ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:35:
[...]
Mijn ervaringen met daytraden zijn niet al te best zegmaar
Ik kijk het altijd te lang aan en als ik dan een "patroon" zie probeer ik een keer mee te liften met een trade en word het patroon nagenoeg altijd voor mij in negatieve zin doorbroken.
Draait allemaal om het inschatten van risico's. Gokken en tijdens het spel pas naar een patroon zoeken doe je bij Holland Casino.
Dat zit wel Schnorr.
niet eens, voor traden moet je tijd en energie insteken, terwijl voor staking je er helemaal niet naar hoef om te kijken.roflexx schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:21:
traden is ook niet 100% winst, kost veel tijd en energie.....
staking/compounding wordt sterk onderschat, maar het groeit steeds wat sneller.
+een voorbeeld van DOT, in 2025 staat ie op $69 dus dat zijn flinke winsten
nothing stops this train
Kraken heeft als toffe feature dat ze (onafhankelijke) audits laten uitvoeren voor Proof of Reserves. Je kunt gewoon van je eigen account terugvinden in hoeverre alles gebacked is. Voorheen was dat volgens mij alleen in BTC en ETH, maar tegenwoordig zitten daar nog een schep alts bij, waaronder Dot.paul-s83 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:38:
[...]
Ik stake ook via Kraken en heb de kleine lettertjes niet gelezen. Weet dus niet of Kraken onze Dotjes zelf via on-chain vastzet (staken), of dat ze deze versturen naar een 3e partij die met allerlei risico van dien het beloofde rendement denkt te gaan maken (Earn)
https://www.kraken.com/proof-of-reserves
knakworst schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:09:
APT BTC gaat zo naar boven uitbreken. Dat kan niet mis.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Waar vind je de mogelijkheid voor een maand te staken?ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:17:
Hij bedoelt de unstaking period. Flexible staking zonder 28 dagen wachttijd is overigens nog steeds mogelijk.jasperz89 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:43:
[...]
Waar vind je de mogelijkheid voor een maand te staken?
Voor een aantal munten zijn er staking icm. bonding periods toegevoegd. Ik moet wel zeggen dat wanneer je die aan gaat, het overzicht van je gestakete (?) munten knap onoverzichtelijk wordt, tenzij je het nieuwe Kraken Pro-scherm gebruikt. In de oude interface onder het tabje 'Earn' zijn ze gewoon niet meer zichtbaar...
[ Voor 48% gewijzigd door Ray_ op 26-01-2023 21:46 ]
ff doorklikken naar kraken pro en daar staking kiezen. Dan zie je de 2 opties.jasperz89 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:43:
[...]
Waar vind je de mogelijkheid voor een maand te staken?
Dat laatste zinnetje, kan je dat even zwart op wit gevenKol Nedra schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:19:
[...]
niet eens, voor traden moet je tijd en energie insteken, terwijl voor staking je er helemaal niet naar hoef om te kijken.
traden is ook niet 100% winst, kost veel tijd en energie.....
staking/compounding wordt sterk onderschat, maar het groeit steeds wat sneller.
+een voorbeeld van DOT, in 2025 staat ie op $69 dus dat zijn flinke winsten
ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:46:
[...]
Dat laatste zinnetje, kan je dat even zwart op wit geven![]()
code:
1
2
3
4
| .message[data-message-id="74271258"] { background: #fff; color: #000; } |
ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:46:
[...]
Dat laatste zinnetje, kan je dat even zwart op wit geven![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/7znxUAeod5JgRR6jMfeaQ5Xr.png?f=user_large)
eigenlijk hetzelfde als bij Binance dan? bij Binance heb je ook locked staking waarbij de apy% omhoog gaat vergeleken met flexible...ybos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:17:
ik zie het nu ook bij Kraken, nice! dat is vrij nieuw geloof ik....
nu staan mijn DOTjes voor een hogere apy% vast 👍
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2023 22:13 ]
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qQPFG1pkIuEgXTC4TjbgttnH.jpg?f=user_large)
Die CZ snapt er ook niks van, zeker nog nooit op het sc gezeten..
Idd. Meer DYOR dan het slowchat topic heb je niet nodig!Don Guacamole schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:15:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
DYOR betekent toch: Vraag het een ander?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Al het goede onderzoek begint met de juiste vragenTaro schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:21:
Oh, het is niet de bedoeling om APT in te slaan omdat jullie zeggen dat die naar de 200 gaat?
Dit klopt echt niet, bij Bitvavo moest je echt actief de staking aanzetten en werd er ook vermeld dat het spul werd weggezet bij een 3e partij, de communicatie was beter dan dat ik bij elke exchange heb gezien tot nu toe. Ik zou ook geen idee hebben waar Binance mijn coins wegzet die in staking staan. Daarbij is een earn constructie toch hetzelfde als staken?paul-s83 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:38:
[...]
Dit hele staking gebeuren hadden ze uitbesteedt aan Genesis. En ik denk dat de meesten hier wel weten wat bitvavo naar die 280 miljoen kan doen![]()
[Afbeelding]
Ik bedoel het niet persoonlijk hoor hehe maar Bitvavo heeft in mijn ogen weinig fouten gemaakt in dit hele proces
Scheißemünze
Do your own rekt... toch???Taro schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:21:
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bij het Nederlandse equivalent 'doe je eigen onderzoek' moet ik meteen aan wappies denken.
Als er maar genoeg instappen gaat hij naar de 200. Selffulfilling prophecy. Alleen jammer voor de mensen die op 190 kopen en de coin zien droppen naar 10moshimoshi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:
Oh, het is niet de bedoeling om APT in te slaan omdat jullie zeggen dat die naar de 200 gaat?

Stack Sats
Tuurlijk welmoshimoshi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:
Ik zie het als mirror traden..er zijn gasten hier die veel geld met crypto hebben verdiend, dus waarom niet een kansje wagen

Die shitcoins die de btc maxi's allemaal haten, daar zit het grote geld
The first casualty in war is always the truth...
Het enige wat relevant is, is wat andere zeggen.
En dat bedoel ik serieus
. Uiteraard niet alleen luisteren naar wat één random persoon zegt, maar een coin gaat omhoog niet omdat hij goed is, maar als er een hoop denken dat hij goed is.
En dat bedoel ik serieus
Ik ben ook vandaag pas ingestapt op een hoog punt en dat gaat eigenlijk tegen mijn principes in. Maar het is een gok die je eens in de zoveel tijd waagt. Mocht het echt ''de nieuwe Solana'' worden, dan is de reward ook goed. Maar nogmaals het blijft gewoon hoog risico. Dus denk er over na hoeveel je kunt missen.moshimoshi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:
Het is spannend en als het mis gaat dan gaan we in ieder geval SAMEN ten onder

This new horror games are freighting.. #Bitcoin pic.twitter.com/5jBAly7OEx
— RŌNIN (@ronin21btc) 26 januari 2023
en ja hoor.......
nothing stops this train
In het begin was er geen enkele vermelding hoe en wat je ecoins werden weggezet om het beloofde rendement te behalen. Dat is pas later aangepast.Tabacca schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:40:
[...]
Dit klopt echt niet, bij Bitvavo moest je echt actief de staking aanzetten en werd er ook vermeld dat het spul werd weggezet bij een 3e partij, de communicatie was beter dan dat ik bij elke exchange heb gezien tot nu toe. Ik zou ook geen idee hebben waar Binance mijn coins wegzet die in staking staan. Daarbij is een earn constructie toch hetzelfde als staken?
Ik bedoel het niet persoonlijk hoor hehe maar Bitvavo heeft in mijn ogen weinig fouten gemaakt in dit hele proces
Daarnaast, overal op de website hebben ze het over "Staking" (Staking van coins, Staking Dashboard etc.) terwijl het technisch gezien geen staking is. Ze geven je coins aan een derde partij, dus noem het dan ook gewoon zo.
Het wordt samen dringen bij de voedselbank of samen dringen bij de lambo-dealer._Gast_ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
Ik ben ook vandaag pas ingestapt op een hoog punt en dat gaat eigenlijk tegen mijn principes in. Maar het is een gok die je eens in de zoveel tijd waagt. Mocht het echt ''de nieuwe Solana'' worden, dan is de reward ook goed. Maar nogmaals het blijft gewoon hoog risico. Dus denk er over na hoeveel je kunt missen.
Dus datmoshimoshi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:31:
[...]
Het wordt samen dringen bij de voedselbank of samen dringen bij de lambo-dealer.

Heb je nog een tip wat we moeten kopen voordat we gaan slapen? Vraag het eigenlijk voor @Skrunsies

Lido en Optimism zijn gedipt en zien er nu best stabiel uit. DYOR en welterusten voor straks!cavemees schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:52:
[...]
Heb je nog een tip wat we moeten kopen voordat we gaan slapen? Vraag het eigenlijk voor @Skrunsies
of
[ Voor 18% gewijzigd door _Gast_ op 26-01-2023 23:57 ]
Mooi gezegd, maar ik heb al een x3 in de pocket en ik ga echt niet met je mee_Gast_ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
Ik ben ook vandaag pas ingestapt op een hoog punt en dat gaat eigenlijk tegen mijn principes in. Maar het is een gok die je eens in de zoveel tijd waagt. Mocht het echt ''de nieuwe Solana'' worden, dan is de reward ook goed. Maar nogmaals het blijft gewoon hoog risico. Dus denk er over na hoeveel je kunt missen.
Volgende shitcoin doen we gewoon weer samen, maar APT gaat eerst naar 100. Had je al TAU trouwens?
Avondje weg geweest, niets gemist. Bullish.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 27-01-2023 00:08 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
cavemees schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:52:
[...]
of
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pzb6J8Wzn9u3hnw59Nj9mLYe.gif?f=user_large)
Pelox schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:54:
Geen nieuwe tip, wel een nieuwe meme! Weltrusten!
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Netjes man, dan kan je me naar de voedselbank brengen in je Lambo.St@m schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:05:
[...]
Mooi gezegd, maar ik heb al een x3 in de pocket en ik ga echt niet met je mee
Nee deze heb ik nog niet. Ik ga het even bekijken. Thanks voor de tip!Had je al TAU trouwens?
Behalve dat, dit komt dan uit de koker van iemand die de meest gure shitcoins op de markt flikkert om het geheel weer een beeje op te krikken.Don Guacamole schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:15:
[Afbeelding]
XRP = trash
Dikke Matic!
Dunne rest
Dunne rest
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Daar komt die 23K weer aan!
Excellence does not require perfection.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bZ822pNV7la9jRyvLDBAs5Nb.jpg?f=user_large)
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zal ik mijn shitcoin ook maar even chillen: dikkere Tfuel!
Nog altijd -90% van Ath.. zoals zovelen trouwensFriezNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:55:
[...]
Nog altijd -90% van Ath.. zoals zovelen trouwensFriezNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:55:
[...]
ASTAR
.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!