Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.039.554 views

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-06 21:08
340392Jh7 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:14:
[Afbeelding]

Kwam dit plaatje tegen, maar ik begrijp het niet zo goed. :?

Na de merge is de block interval op een vaste tijdsinterval, met af en toe een gemist block waardoor de interval verdubbeld. Is dat niet erg dan? Als in, wordt dat block dan over geslagen of gewoon pas later verwerkt? En vanaf hoeveel blocken achter elkaar wordt het wel een probleem?

En hoe zat dat dan voor de merge? Hoe kwam het dat die intervallen zo schommelde? Het ziet er (zonder inhoudelijke kennis) wat rommelig uit?

Edit: blijkbaar is een plaatje invoegen ook te moeilijk voor mij -O-
Voor the merge werkte de Ethereum blockchain o.b.v. Proof-of-Work (PoW), d.w.z. dat een block gevormd wordt zodra een miner een berekening opgelost heeft. Soms gaat dat snel, soms langzaam. Ligt deels aan fluctuatie in rekenkracht van miners, maar nog meer aan willekeur. En als het een tijdje te snel/langzaam gaat, wordt de berekening moeilijker of makkelijker gemaakt (maar dat duurt dus ff).

Een simpel beginpunt om meer over PoW te leren is het Bitcoin whitepaper: https://bitcoin.org/bitcoin.pdf

[Voor 4% gewijzigd door The Redman op 17-09-2022 21:27]

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:01
Wat ouder nieuws, en misschien totaal niet relevant maar toch... O-)

https://cointelegraph.com...ay-spike-since-march-2020

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:26:
Ah, gelukkig, het werd wel weer eens tijd voor een beetje drama:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ja dûh, dit was al lang bekend. En dan hebben ze nog "geluk" dat we in een bearmarkt zitten, stel je voor dat we tegen een ath aan zitten. Dat men nu doorkrijgt dat ze pas over een jaar kunnen cashen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:56
Skrunsies schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:46:
Ik wil jullie toch even meenemen in mijn hectische wereld.. dochterlief weer in het ziekenhuis gelegen.. Vriendin en haar kids in een ander huisje ingetrokken. Maanden lang geklust en echt he-le-maal naar de tyfus.

Maar goed. Bij vertrek van mijn vriendin tot de conclusie gekomen dat ze ook de gezelligheid heeft meegenomen. Dus vandaag met zijn 2 tjes op de strun voor dingetjes/rommel. Accessoires noemt zei het :?

“Skrunsies je moet iets in de kast doen, wat bij je past… iets waar jij wat mee hebt.. heb je iets met getallen ofzo?”

Nou prima dan…

Resultaat:

[Afbeelding]

Ik denk nou moet ik erbij zijn voordat ik de hond @Taro in de pot vind.. :+

[Afbeelding]
Nice! Mijn 420k gaat een ding worden!! Spread the word!

_/-\o_

420.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Pelox schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:12:
[...]

_/-\o_
ik zie 420 staan :? .....nou iig beter dan 6 cent :9

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:07:
hmmm interessant:
ByBit geeft 8% apy op BUSD op de eerste $500
op USDT 12% op de eerste $1000

vooral BUSD had ik niet verwacht, is vooral Binance gericht had ik gedacht
Thx, weer iets meer verspreid :)

Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ela, kijk effe niet naar mijn crypto en de boel staat te minnen! Gelukkig zie ik de lijn alweer naar boven klimmen, de volgende keer weer braaf mooie groene cijfers.

overigens wat is staken van DOT native via de ledger een gebruiksonvriendelijk gekut zeg, nominaties die niet doorzetten en daar gaan weer wat centen de afvoerput in. Lesje weer geleerd, goedkope gelukkig :+ Heb de boel maar weer teruggehaald en stake wel via een andere manier :w

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:12:
[...]

_/-\o_
Ach.. voordeel van die 420 was dat mijn kast sneller vol was _O-

Heb verdomme zelfs een stier aan de muur gekocht. Nou als dat niet stierisch is.

Aan mij zal het niet liggen in ieder geval }:O

[Voor 50% gewijzigd door Skrunsies op 17-09-2022 23:25]

UberLurker

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Skrunsies schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:23:
Ach.. voordeel van die 420 was dat mijn kast sneller vol was _O-
Zou voor 80085 zijn gegaan dan, altijd een goede keus :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
2Dutch schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:25:
[...]

Zou voor 80085 zijn gegaan dan, altijd een goede keus :)
Moest ook nog wat stuivers over houden voor wat magische muntjes hè :P

UberLurker

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Skrunsies schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:27:
Moest ook nog wat stuivers over houden voor wat magische muntjes hè :P
Nou vooruit dan maar weer. Gelukkig staat er wel een biertje voor je klaar.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:26
2Dutch schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:52:
ela, kijk effe niet naar mijn crypto en de boel staat te minnen! Gelukkig zie ik de lijn alweer naar boven klimmen, de volgende keer weer braaf mooie groene cijfers.

overigens wat is staken van DOT native via de ledger een gebruiksonvriendelijk gekut zeg, nominaties die niet doorzetten en daar gaan weer wat centen de afvoerput in. Lesje weer geleerd, goedkope gelukkig :+ Heb de boel maar weer teruggehaald en stake wel via een andere manier :w
Ik ben er niet eens aan begonnen. Lekker via Kraken: 8-12%, autoreinvest en niet gelocked

WMWL

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

resusaapje schreef op zondag 18 september 2022 @ 00:09:
Ik ben er niet eens aan begonnen. Lekker via Kraken: 8-12%, autoreinvest en niet gelocked
Daar heb ik ook al wat staan ja, easy peasy indeed, maar ja wel iets wat om kan vallen in theorie :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:24

Darrell

Fiat moonboy

• Pelox

420.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:19

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Pelox
Hahaha ja anders zou het bestand te groot worden je moet wat met memes maken vanuit je bed _O-

420.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:23
2Dutch schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:52:
Op de Ledger zit een minimum van 160 DOT oid. Heb ik mezelf ook al eens mee in de vingers gesneden. Ledger zelf zegt dat er 80 DOT nodig is maar dat getal is dynamisch: https://www.ledger.com/staking-polkadot
resusaapje schreef op zondag 18 september 2022 @ 00:09:
[...]

Op nance krijg je ~21% over de eerste 20 DOT. Mits je een slot kan bemachtigen iig. Staat het wel 120 dagen vast:

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:36
Dikke XRP!
Mag ik dat zeggen?

Ja dat mag ik zeggen.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:56:
Dikke XRP!
Mag ik dat zeggen?

Ja dat mag ik zeggen.
Dat mag je alleen zeggen icm Dikke Chiliz.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | Anycubic Photon D2

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:08

knakworst

Get Dilberted!

Don Guacamole schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:56:
Dikke XRP!
Mag ik dat zeggen?

Ja dat mag ik zeggen.
Totdat je een topicban hebt mag je dat zeker zeggen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:41
Stel nou dat je aan de grond zit. Een beetje waar we allemaal op uitkomen.
Stijgende prijzen, en je moet net een nieuw energie contract afsluiten. Dalende crypto, terwijl je net op de top een tweede hypotheek in Doge hebt geflikkerd.

Dan zou het zomaar kunnen dat je op ‘een’ site ‘een’ artikel vindt over wat je dan moet doen.
Op het internet struikel je nu over de blogposts ‘wAt Te DoEn nU aLLus DuUrDeR wORdT eN dE gAs OoK.’

Ook Business Insider doet natuurlijk mee aan deze hype. Hier is het linkje naar hun artikel met ‘de drie tips.’

Nou weet ik dat jullie het druk hebben. Andere prioriteiten. Dus ik zal je de management samenvatting geven. Hou je vast, dit wordt wild:

1. Breng je financiën in kaart.
2. Verlaag je kosten - of verhoog je inkomsten.
3. Tref een betalingsregeling.

Kijk, dankzij de media komen we samen de hongerwinter wel door.
Ik denk dat ik als eerste een journalist of blogger opeet als de nood aan de man komt.

Oeuf

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:25
Skrunsies schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:46:
Ik wil jullie toch even meenemen in mijn hectische wereld.. dochterlief weer in het ziekenhuis gelegen.. Vriendin en haar kids in een ander huisje ingetrokken. Maanden lang geklust en echt he-le-maal naar de tyfus.

Maar goed. Bij vertrek van mijn vriendin tot de conclusie gekomen dat ze ook de gezelligheid heeft meegenomen. Dus vandaag met zijn 2 tjes op de strun voor dingetjes/rommel. Accessoires noemt zij het :?

“Skrunsies je moet iets in de kast doen, wat bij je past… iets waar jij wat mee hebt.. heb je iets met getallen ofzo?”

Nou prima dan…

Resultaat:

[Afbeelding]

Ik denk nou moet ik erbij zijn voordat ik de hond @Taro in de pot vind.. :+

[Afbeelding]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:25
MrMrq schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:41:
Stijgende prijzen, en je moet net een nieuw energie contract afsluiten. Dalende crypto, terwijl je net op de top een tweede hypotheek in Doge hebt geflikkerd.

Dan zou het zomaar kunnen dat je op ‘een’ site ‘een’ artikel vindt over wat je dan moet doen.
Op het internet struikel je nu over de blogposts ‘wAt Te DoEn nU aLLus DuUrDeR wORdT eN dE gAs OoK.’

Ook Business Insider doet natuurlijk mee aan deze hype. Hier is het linkje naar hun artikel met ‘de drie tips.’

Nou weet ik dat jullie het druk hebben. Andere prioriteiten. Dus ik zal je de management samenvatting geven. Hou je vast, dit wordt wild:

Ik denk dat ik als eerste een journalist of blogger opeet als de nood aan de man komt.
Verlaag je kosten uiteraard,
Met de nieuwe vermogensaanwasbelasting in Box 3 ergens in 2025 wordt vermogen opbouwen ook niet leuk meer.

Ik hoopte ooit een beetje belasting te gaan betalen over vermogen, maar als ze 30% willen gaan eisen over het daadwerkelijke behaalde rendement.. :'( :'( :'(

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MrMrq schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:41:

En max 5 minuten douchen aldus spotje van rijksoverheid.

Ja dat gaat verschil maken op de gasrekening.
Daar gaan we de wereld mee redden haha

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
bgrr schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:35:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ken die 2x per dag douchen.. in de ochtend en in de avond. De mens is een luxe dier hedendaags en het is echt niet verkeerd om dit soort gedrag aan te pakken, gewoon onnodig tenzij je wellicht een baan hebt waar je snachts vies van wordt, en smiddags.

1x per dag douchen is zelfs al niet goed voor je huid. Aangeraden wordt om de dag te douchen. Maar dat gaat het grootste gedeelte van de mens niet vrijwillig doen natuurlijk, tenzij je ze raakt in de portemonnee wat nu het geval gaat zijn als de energieprijzen hoog blijven. In dat opzicht niet verkeerd hoe het nu gaat, je levensstandaard aanpassen en je bewust worden dat alle bronnen uitgeput kunnen raken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Shortje op 19.860 gesloten, had nog wat lager gekund zie ik :)

Als de 19.650 niet houdt dan vermoed ik iets dergelijks:

Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Dat gaat echt een wereld van verschil zijn. De kinderen van mijn zus douchen 20-30 minuten per keer en meestal 2 x per dag. 5 mensen in een gezin, tel uit je kosten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:48:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel mensen ik ken die 2x per dag douchen.. in de ochtend en in de avond. De mens is een luxe dier hedendaags en het is echt niet verkeerd om dit soort gedrag aan te pakken, gewoon onnodig tenzij je wellicht een baan hebt waar je snachts vies van wordt, en smiddags.

1x per dag douchen is zelfs al niet goed voor je huid. Aangeraden wordt om de dag te douchen. Maar dat gaat het grootste gedeelte van de mens niet vrijwillig doen natuurlijk, tenzij je ze raakt in de portemonnee wat nu het geval gaat zijn als de energieprijzen hoog blijven. In dat opzicht niet verkeerd hoe het nu gaat, je levensstandaard aanpassen en je bewust worden dat alle bronnen uitgeput kunnen raken.
Over een half jaar zijn alle dermatologen werkeloos ;). Maar zonder dollen, inderdaad, 1 x per dag is eigenlijk al teveel voor je huid, zeker wanneer je erg heet water gebruikt.

OT: hoe is het met je Nano en Nance nu?

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

ik douche 2x per week en dit doe ik op mijn werk.
telefoon opladen ook zoveel mogelijk op het werk.
auto rijden rij ik achter een vrachtwagen, cruise controlletje aan en relaxxxxx
jaja noem mij maar wat je wilt, ik stack hierdoor toch elke maand meer sats :7

• Vis
Ngangatar schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:13:
[...]

Over een half jaar zijn alle dermatologen werkeloos ;). Maar zonder dollen, inderdaad, 1 x per dag is eigenlijk al teveel voor je huid, zeker wanneer je erg heet water gebruikt.

OT: hoe is het met je Nano en Nance nu?
De deposit staat nu vanaf deze ochtend in pending, dus ze hebben er wel iets aan gedaan denk ik. Nu is alleen het netwerk suspended voor deposits op nance, dus vermoed zodra deze weer open gezet wordt alle transacties binnen komen. We gaan t meemaken haha.

• MrMrq
Mannen van de Slow Chat (en Martine),

Ik heb een verzoek, en het gaat over leven en dood.

Bgrr attendeert me op een spotje van de overheid. Men zou vragen om niet langer dan vijf minuten te douchen.
Zelf had ik geen weet van het bestaan van dit spotje. Op advies van (oa) Business Insider heb ik zoveel mogelijk verplichtingen opgezegd - zo ook mijn TV-abonnement.

Maar… gisteren had ik een uit de hand gelopen feestje. Ik heb me werkelijk terug naar de fabrieksinstellingen gezopen. Mijn huidige staat laat zich het best omschrijven als ‘pending’ of ‘stand-by’.
De ervaring leert dat ik deze het beste pareer door een half uurtje met 39 graden te douchen - eventueel in foetushouding.

Ik zoek dan ook vijf vrijwilligers die me hun vijf minuten van vandaag willen doneren. Zo kan ik mooi dat half uurtje maken zonder stookschaamte.
Op een andere dag krijgen jullie ze van mij retour hoor - maar uiteraard niet tegelijk.

Mijn dank is groot, en anders wel die van mijn vriendin.

Oeuf

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:19:
[...]

De deposit staat nu vanaf deze ochtend in pending, dus ze hebben er wel iets aan gedaan denk ik. Nu is alleen het netwerk suspended voor deposits op nance, dus vermoed zodra deze weer open gezet wordt alle transacties binnen komen. We gaan t meemaken haha.
Volgende keer via BTC transactie proberen wellicht?

• Vis
Ngangatar schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:20:
[...]

Volgende keer via BTC transactie proberen wellicht?
Ja kan, maar ik gebruik eigenlijk altijd Nano of LTC om funds te versturen naar Nance vanuit bijvoorbeeld Bitvavo. Vanwege lage of zelfs kosteloze verzending èn dat het snel aankomt.

Nano streep ik dus bij deze door, die stack ik alleen maar 😛

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:41
Vis schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:48:
[...]

Douche zelf ook met regelmaat 2x per dag. 's Ochtends voor het werk en nadat ik ben wezen sporten wat ik toch minimaal 4x per week doe. Neem dan wel weer vaak een koude douche, naast dat scheelt aan kosten heeft het ook meerdere voordelen voor je gezondheid (en geen droge huid door te heet douchen).

Ondanks stacken van sats of "shit" coins. Niemand wordt vrolijk van een collega met zweetgeur, kleding die niet fatsoenlijk worden gewassen en laten drogen of iemand die een week lang zijn kont niet heeft gewassen na een nummer #2.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:35:
[...]

Douche zelf ook met regelmaat 2x per dag. 's Ochtends voor het werk en nadat ik ben wezen sporten wat ik toch minimaal 4x per week doe. Neem dan wel weer vaak een koude douche, naast dat scheelt aan kosten heeft het ook meerdere voordelen voor je gezondheid (en geen droge huid door te heet douchen).

Ondanks stacken van sats of "shit" coins. Niemand wordt vrolijk van een collega met zweetgeur, kleding die niet fatsoenlijk worden gewassen en laten drogen of iemand die een week lang zijn kont niet heeft gewassen na een nummer #2.
Iedereen moet gewoon lekker zelf weten wat hij of zij doet, zolang de persoonlijke hygiene inderdaad op orde blijft. Wat mij betreft.

Maar het advies om maximaal 5 minuten te douchen is gewoon een goed advies.

• Vis
[...]

Daar hebben ze washandjes voor uitgevonden om je op die plekken waar zweet of andere nare geurtjes uitkomen nog eens even zonder teveel water te gebruiken te kunnen opfrissen ;)

On topic: wen short squeeze?

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[...]

Daar heb ik gewoon een Japanse pot voor thuis. Spuit heerlijk schoon en bespaard wc papier!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Domino schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:54:
Op de Ledger zit een minimum van 160 DOT oid. Heb ik mezelf ook al eens mee in de vingers gesneden. Ledger zelf zegt dat er 80 DOT nodig is maar dat getal is dynamisch: https://www.ledger.com/staking-polkadot

Op nance krijg je ~21% over de eerste 20 DOT. Mits je een slot kan bemachtigen iig. Staat het wel 120 dagen vast:
Ook wel debiel dat als je 'gewoon' de staking via ledger live volgt, er niks over een minimum van die grootte wordt gerept. Bij allnodes was het zelfs 200 DOT minimum, yikes. Het gaat gewoon richting Kraken oid, Binance moet je idd hand boven de knop houden met die tijdelijke deals qua staking. Ik zet het toch vast om er verder niet meer veel naar om te kijken, maar ach ik kijk over een kleine 28 dagen wel weer wat er dan te regelen valt.
Ngangatar schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:36:
Als het om gas besparen gaat haalt dat niet zoveel uit, tenzij je nog een geiser gebruikt en dan heb ik het niet over de IJslandse variant. Die lachen zich trouwens nu de ballen uit de broek met hun vrijwel complete renewable energy op dat eilandje. Zitten we dan met onze crypto om de 12% inflatie proberen te slim af te zijn, maar wat ook niet lukt :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

2Dutch schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:13:
[...]

Ook wel debiel dat als je 'gewoon' de staking via ledger live volgt, er niks over een minimum van die grootte wordt gerept. Bij allnodes was het zelfs 200 DOT minimum, yikes. Het gaat gewoon richting Kraken oid, Binance moet je idd hand boven de knop houden met die tijdelijke deals qua staking. Ik zet het toch vast om er verder niet meer veel naar om te kijken, maar ach ik kijk over een kleine 28 dagen wel weer wat er dan te regelen valt.

[...]

Als het om gas besparen gaat haalt dat niet zoveel uit, tenzij je nog een geiser gebruikt en dan heb ik het niet over de IJslandse variant. Die lachen zich trouwens nu de ballen uit de broek met hun vrijwel complete renewable energy op dat eilandje. Zitten we dan met onze crypto om de 12% inflatie proberen te slim af te zijn, maar wat ook niet lukt :+
Voor een doorsnee gezin met geen hoog inkomen, scheelt dit per maand wel degelijk "veel" geld wat hard nodig is.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ngangatar schreef op zondag 18 september 2022 @ 14:28:
[...]

Voor een doorsnee gezin met geen hoog inkomen, scheelt dit per maand wel degelijk "veel" geld wat hard nodig is.
Ohja kids maken zichzelf veelvuldig smerig en willen in bad :+

Dus dat wordt kinderen ter adoptie aanbieden :P

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-06 09:53

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• CryptoArnold
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 29-10-2022
[...]

In mijn gemeente kreeg ik 800 euro extra maar moest dit zelf wel uitzoeken en je moet het maar weten

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• resusaapje
MrMrq schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:20:
Mannen van de Slow Chat (en Martine),

Ik heb een verzoek, en het gaat over leven en dood.

Bgrr attendeert me op een spotje van de overheid. Men zou vragen om niet langer dan vijf minuten te douchen.
Zelf had ik geen weet van het bestaan van dit spotje. Op advies van (oa) Business Insider heb ik zoveel mogelijk verplichtingen opgezegd - zo ook mijn TV-abonnement.

Maar… gisteren had ik een uit de hand gelopen feestje. Ik heb me werkelijk terug naar de fabrieksinstellingen gezopen. Mijn huidige staat laat zich het best omschrijven als ‘pending’ of ‘stand-by’.
De ervaring leert dat ik deze het beste pareer door een half uurtje met 39 graden te douchen - eventueel in foetushouding.

Ik zoek dan ook vijf vrijwilligers die me hun vijf minuten van vandaag willen doneren. Zo kan ik mooi dat half uurtje maken zonder stookschaamte.
Op een andere dag krijgen jullie ze van mij retour hoor - maar uiteraard niet tegelijk.

Mijn dank is groot, en anders wel die van mijn vriendin.
Done. Ik douche komende zondag wel weer eens...

WMWL

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:17
Ik douche alleen als BTC boven 20k staat! Ik stink de beren lekker de markt uit!

Het is verdomde koud zonder miner! De kachel moet weer aan deze dagen!

No One Can Predict the Market!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:53
Traguardo schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:27:
Ik douche alleen als BTC boven 20k staat! Ik stink de beren lekker de markt uit!

Het is verdomde koud zonder miner! De kachel moet weer aan deze dagen!
Je had je mining opbrengsten moeten investeren in Airco's, dan kun je die gebruiken om mee te verwarmen deze winter. Scheelt je ongeveer 40% - 60% aan kosten, ligt natuurlijk aan de gas/electra prijs die je betaald.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zullen we het weer over crypto ipv gasprijzen hebben? Daar zijn andere topics voor.

• MrMrq
Taro schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:35:
Zullen we het weer over crypto ipv gasprijzen hebben? Daar zijn andere topics voor.

Benieuwd of deze uitkomt.

[Voor 54% gewijzigd door MrMrq op 18-09-2022 15:42]

Oeuf

• Ray_
  • Laatst online: 14:37
Of deze wél uitkomt, bedoel je. 14 september plaatste hij hem ook.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:24

Darrell

Fiat moonboy

Proost!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:19

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 03:05

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die dude is om te lachen. Ze hebben allemaal glazenbollen en denken de wijsheid in pacht te hebben. Ze denken echt de crypto eindbaas te zijn. Echt genieten geblazen.
Ray_ schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:33:
[...]

Of deze wél uitkomt, bedoel je. 14 september plaatste hij hem ook.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Fanatec DD Pro wheel

• Nopheros
DAMAGE schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:45:
Die dude is om te lachen. Ze hebben allemaal glazenbollen en denken de wijsheid in pacht te hebben. Ze denken echt de crypto eindbaas te zijn. Echt genieten geblazen.

[...]
Idd, allemaal speculatie..

In other news:

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:17
Ngangatar schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:36:
[...]

Iedereen moet gewoon lekker zelf weten wat hij of zij doet, zolang de persoonlijke hygiene inderdaad op orde blijft. Wat mij betreft.

Los van het feit dat 5 minuten lang genoeg is ben ik vooral al die zogenaamde adviezen spuugzat. Zet de thermostaat op 19 in de fucking winter en draag maar een dikke trui, maximaal 5 minuten douchen, draag een mondkap, houdt afstand, was je handen stuk en in het voetbalstadion moet je gewoon je bek houden. Maar goed het zal wel aan mij liggen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis
Rekt

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin short staat er prima voor, maar de 19.650 houdt het vooralsnog wel:

https://tweakers.net/i/b47qYxCWRJ8i3W-tYJbYtgrmyTQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OxjMTsQ3yFS7NyShEnS8OtLk.jpg?f=user_large

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:33
Kol Nedra schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:18:
ik douche 2x per week en dit doe ik op mijn werk.
telefoon opladen ook zoveel mogelijk op het werk.
auto rijden rij ik achter een vrachtwagen, cruise controlletje aan en relaxxxxx
jaja noem mij maar wat je wilt, ik stack hierdoor toch elke maand meer sats :7
Hey waarom ben jij mij.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:33
Taro schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:15:
Bitcoin short staat er prima voor, maar de 19.650 houdt het vooralsnog wel:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is die 16.103?

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

doe jij dit ook dan?
dan spoor jij dus ook niet :7 :Y)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:29
Knip, offtopic.

Onder ander een reden dat ik de Binance card zoveel mogelijk gebruik, niet voor de cashback maar wat mij betreft hoeft de bank (en overheid) mijn co2 footprint helemaal niet te weten..

[Voor 58% gewijzigd door Taro op 18-09-2022 19:13]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
Gaat de dip komen? Richting de FED meeting, 😬

• Gelukszoekr
  • Nu online
sjorremans schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:07:
[...]
Onder ander een reden dat ik de Binance card zoveel mogelijk gebruik, niet voor de cashback maar wat mij betreft hoeft de bank (en overheid) mijn co2 footprint helemaal niet te weten..
Jij hebt meer vertrouwen in een Chinees bedrijf dan een Nederlandse bank. Bijzonder

• zwembroek
Waar blijft die voorspelling ouwe doomsday prepper?

• sjorremans
Gelukszoekr schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:11:
[...]

Jij hebt meer vertrouwen in een Chinees bedrijf dan een Nederlandse bank. Bijzonder
Nee, heeft niks met vertrouwen te maken. Ik ga gewoon heel slecht op alles wat met ‘dwang’ te maken heeft of wat mij opgelegd wordt.

Dus mijn leefgeld zet op op de Binance kaart en uiteraard spaargeld op de bank staan en daar probeer ik zoveel mogelijk van te betalen. Gedeeltelijk spaargeld bij de bank, het Liefst zo min mogelijk maar ja, daar ontkom je helaas (nog) niet aan.

[Voor 7% gewijzigd door sjorremans op 18-09-2022 19:24]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:20:
[...]

Waar blijft die voorspelling ouwe doomsday prepper?
Staat al te rijpen in zijn handtekening :)

• Vis
Het Binance debacle met Nano is eindelijk verholpen na 4 dagen. Transacties komen binnen. 🍻

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
19.650 is aangetikt, benieuwd...

@Vis Fijn om te horen! Snel verkopen voordat je Nano niets meer waard is ;)

• Traguardo
sjorremans schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:23:
[...]

Nee, heeft niks met vertrouwen te maken. Ik ga gewoon heel slecht op alles wat met ‘dwang’ te maken heeft of wat mij opgelegd wordt.

Dus mijn leefgeld zet op op de Binance kaart en uiteraard spaargeld op de bank staan en daar probeer ik zoveel mogelijk van te betalen. Gedeeltelijk spaargeld bij de bank, het Liefst zo min mogelijk maar ja, daar ontkom je helaas (nog) niet aan.
Daarom gebruik ik Plutus, dat bestaad over een paar jaar niet meer. Weg betaalhistorie :+

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:35
Vis schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:34:
Het Binance debacle met Nano is eindelijk verholpen na 4 dagen. Transacties komen binnen. 🍻
Gefeliciteerd, ik drink er 1 op. :9B

I live inside that bubble, reality of the naive.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ethereum verliest bijna een kwart van z'n waarde in 7 dagen. Best heftig

• sjorremans
Had m’n eth van de ledger af moeten halen en moeten verkopen.. gaat goed door het putje heen pfff :+

• Gelukszoekr
  • Nu online
Vis schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:34:
Nice! Dat zal een lekker gevoel van opluchting geven!

• Vis
Taro schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:36:
19.650 is aangetikt, benieuwd...

@Vis Fijn om te horen! Snel verkopen voordat je Nano niets meer waard is ;)
Ja gedaan net haha, sowieso om later terug te kopen hoor, eerst zien wat er gaat gebeuren nu die 19.650 is aangetikt 😄

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:33
Gelukkig komt die withdrawal functie al in 2024, kun je die laatste stuivers nog uitcashen.

• Anoniem: 1541872
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:40:
Gelukkig komt die withdrawal functie al in 2024, kun je die laatste stuivers nog uitcashen.
Ah is dat het nieuwe punt? Na de merge gaat nooit plaatsvinden, zal worden uitgesteld, gaat nooit goedkomen?

Altijd fijn die bewegende doelpalen

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Goh, kan ik hem gewoon hergebruiken. Wie had dat gedacht...

• verwijderd69

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

Gelukszoekr schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:11:
[...]

zo weet Binance wat van jou en de Nederlandse bank wat van jou.....

je kan het nog verder verspreiden:
cdc kaart
Plutus kaart
ledger kaart
en zo zijn er nog enkele andere...

when Plutus kaart bij mij thuis ;(

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:w 19.650

• Nopheros
ETH is idd flink gezakt, ook even 100% gestegen vanaf het laagste punt 3 maand geleden. Dat heb ik Bitcoin nog niet zien doen.

Hopelijk zakt het nog veel verder door.. heb nog een potje euros klaar staan voor ETH.

[Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 18-09-2022 20:00]

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:19
Ik ben zelf zojuist uit gestapt met alle coins die in het groen staan en de fiat weer in autoinvest geparkeerd.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mid-eind oktober.

Heb je een curve kaart? Dan kan je nadat de kaart binnenkomt transacties alsnog via de Plutus kaart laten lopen met de "go back in time" functie

• Traguardo
merauder schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:01:
Ik ben zelf zojuist uit gestapt met alle coins die in het groen staan en de fiat weer in autoinvest geparkeerd.
Je kunt beter de coins verkopen die in het rood staan. Anders zeg je dag tegen de winnaars en ga je verder met de losers. Ook een strategie.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:50
Traguardo schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:36:
[...]

Je kunt beter de coins verkopen die in het rood staan. Anders zeg je dag tegen de winnaars en ga je verder met de losers. Ook een strategie.
Wrong. Gewoon HODL en bagholder worden O-)

• zwembroek
Taro schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:26:
[...]

Staat al te rijpen in zijn handtekening :)
BTC $0,06 op 5 feb is de low. Met een foutmarge van 25 halvings en $1.5 miljoen.

Oke ik denk dat hij er niet ver vanaf zit... _O-

• verwijderd69
zwembroek schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:52:
[...]

BTC $0,06 op 5 feb is de low. Met een foutmarge van 25 halvings en $1.5 miljoen.

Can't go tits up.

• Gelukszoekr
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:52:
[...]

Ik vind m ook zwak. De spread is wat aan de hoge kant

• Visca
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:47
Gelukszoekr schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:10:
[...]

Ik vind m ook zwak. De spread is wat aan de hoge kant
Ik zou er geen trade op durven te baseren, Risk Reward Ratio is niet heel gunstig.

• verwijderd69
Visca schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:21:
[...]

Ik zou er geen trade op durven te baseren, Risk Reward Ratio is niet heel gunstig.
Risk = fiat is dying

Reward = Bitcoin being sound money

Ratio = lambo

• Visca
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:47
verwijderd69 schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:30:
[...]

Risk = fiat is dying

Reward = Bitcoin being sound money

Ratio = lambo
Zo, nooit zo naar gekeken. All-in.

• verwijderd69
Visca schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:32:
[...]

Zo, nooit zo naar gekeken. All-in.
All.fucking.in.

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

ETH gaat echt hard nu zeg!
rond de $1050 koop ik bij

• resusaapje
Kol Nedra schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:05:
ETH gaat echt hard nu zeg!
rond de $1050 koop ik bij
Oeoeoeoeh, fijne wholecoiner van me. Daten?

WMWL

• Kol Nedra
  • Nu online

Kol Nedra

don't trust, verify

resusaapje schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:15:
[...]

Oeoeoeoeh, fijne wholecoiner van me. Daten?
als jij betaald, ik heb het nodig om meer sats te stacken 👀

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice, nieuwe short alweer op >+30%, Bitcoin mag van mij naar de 10-16k gaan. Even goed door blijven DCA'en en dan een nieuwe ATH neer gaan zetten zodat iedereen weer gelukkig is.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wel een mooie snoepwinkel bij de alts, maar ik wacht nog maar even, er kan nog wel meer af...

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:06
Eth lijkt Inderdaad door het putje te gaan.. mensen niet blijk met de merge blijkbaar..
Wacht maar tot die eth 2.0 vrijkomt dan gaan we in vrije val :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

• Pelox
Khaelos schreef op zondag 18 september 2022 @ 23:21:
Eth lijkt Inderdaad door het putje te gaan.. mensen niet blijk met de merge blijkbaar..
Wacht maar tot die eth 2.0 vrijkomt dan gaan we in vrije val :+
Dat gaat nog 12 tot 24 maanden duren. Ik durf te wedden dat eth straks ergens de komende tijd enorm gaat pompen. Let maar op, als echt iedereen het heeft opgegeven kopen de grote jongens de bags weer op en is het ineens koek en ei.

[Voor 24% gewijzigd door Pelox op 18-09-2022 23:27]

420.

• Gelukszoekr
  • Nu online

Pagina: 1 2 3 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee