[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.146 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-09 09:22
sidenote: Rekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
23.1 naar 22.6? Dat is geen rekt. Ziet er keurig uit!! :)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-09 09:22
iets met een korreltje zout enzo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alcides schreef op zondag 22 januari 2023 @ 14:26:
Jullie klinken allemaal veel te verstandig en rationeel. Een groot filosoof zei ooit:

'When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're fucking done for.'
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/B0BMN_OqeSQAAAAC/never-go-full-retard-tropic-thunder.gif

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:12
Hierboven lees ik verhalen van mensen die ‘spijt’ hebben dat ze niet meer spaarden toen ze 20 waren.
Ik heb wél gespaard toen ik twintig was. Maar ik heb het niet geïnvesteerd. Minder uitgeven is dus een goed begin - maar ook maar het halve werk.

Dus ja, BTC moet maar moon gaan. Maar ondertussen begrijp ik uit Spotify dat het alt-season is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izetoZ0j7eO5qDXdgXiUZlpVV4Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4g9yDFd4eqr6DQCodqHX254S.png?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:05
morgen is het de 23ste, met een beetje geluk morgen al fiat airdrop? :*)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Kol Nedra schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:03:
morgen is het de 23ste, met een beetje geluk morgen al fiat airdrop? :*)
Ik moet toch wel wat voor mijn fiat doen. Ik noem het aanwezigheidspremie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
aan de COTI holders, Djed (in)coming?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

Dikke Glimmers!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:22
keanu_ schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:57:
aan de COTI holders, Djed (in)coming?
Helemaal klaar voor!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Coinbase aandelen en btc zijn ook wel corrolated... vrijdag extra coin gekocht, benieuwd wat deze morgen doen na stijging btc en marketcap dit weekend

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Slonzo schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:26:
Ach, spijt omdat je teveel geld uitgegeven hebt, spijt dat je niet genoeg uitgegeven hebt, het maakt uiteindelijk niks uit. Alle spijt komt te laat. En de toekomst kan je niet voorspellen. Wat je in het heden doet heb je wel in de hand.

***members only***
Mooi verhaal kerel!

Ik denk dat het goed is om er zo af en toe even bij stil te staan…

What if we investeren in BTC, what if we dit jaren doen, what if BTC over 10 jaar 500k is…

What if….

What if we er dan niet meer zijn…

Investeren is goed, dromen is goed… maar we leven ook nu, nu met onze geliefdes… maar ook nu met onszelf..

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:49
Skrunsies schreef op zondag 22 januari 2023 @ 19:13:
[...]

Mooi verhaal kerel!

Ik denk dat het goed is om er zo af en toe even bij stil te staan…

What if we investeren in BTC, what if we dit jaren doen, what if BTC over 10 jaar 500k is…

What if….

What if we er dan niet meer zijn…

Investeren is goed, dromen is goed… maar we leven ook nu, nu met onze geliefdes… maar ook nu met onszelf..
Extra add on :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LG2o05zo_lO43Ra6j-iTvGATPGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j9Xvp4JQ4hlXsJGP5apYBYxA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wat een feelgood bagger de laatste pagina's. Ik wil rekte trades zien en insane returns op shitcoin *100s. Waar blijven de verhalen zoals die van 1Q21: 50k verdampt door stop loss vergeten te zetten op een long, 100k verdiend met een of andere PancakeSwap ICO om daarna de helft te vergokken. Nu gaat het over DCA'en en hoe je je het beste kan wapenen tegen een inflatiore omgeving met stijgende marktrente :/
Als ik een bedtijdverhaaltje wil lezen, ga ik wel naar het indexfondsen topic.

Voor de wokies: dit is satire.

Iemand nog een interessante setup of shitcoin waar ik een paar meijer tegenaan kan gooien?

[ Voor 6% gewijzigd door Jedi_Pimp op 22-01-2023 20:42 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nog heel even tot de weekly gain in de pocket is!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag krijg ik weer een fiat airdrop van 1 of ander bedrijf waar ik zo'n 36 uur per week lichamelijk aanwezig ben.

Iemand nog tips voor een aankoop? Of moet ik het in Bitcoin drukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:29
Jedi_Pimp schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:41:
Wat een feelgood bagger de laatste pagina's. Ik wil rekte trades zien en insane returns op shitcoin *100s. Waar blijven de verhalen zoals die van 1Q21: 50k verdampt door stop loss vergeten te zetten op een long, 100k verdiend met een of andere PancakeSwap ICO om daarna de helft te vergokken. Nu gaat het over DCA'en en hoe je je het beste kan wapenen tegen een inflatiore omgeving met stijgende marktrente :/
Als ik een bedtijdverhaaltje wil lezen, ga ik wel naar het indexfondsen topic.

Voor de wokies: dit is satire.

Iemand nog een interessante setup of shitcoin waar ik een paar meijer tegenaan kan gooien?
probeer eens een gokje met Doge!
Je weet nooit wanneer meneer Musk weer een pumptweet de wereld in slingert! :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 07:55
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:47:
Dinsdag krijg ik weer een fiat airdrop van 1 of ander bedrijf waar ik zo'n 36 uur per week lichamelijk aanwezig ben.

BTC is voor hipsters, oud nieuws en nu weer populair. GRT of ASTR, die eerste kan nog in staking ook

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ryderr schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:49:
[...]

BTC is voor hipsters, oud nieuws en nu weer populair. GRT of ASTR, die eerste kan nog in staking ook
GRT heb ik al! :Y

Ik denk dat ik het maar naar KuCoin sluis en ga gokken met futures.

Een ×100 in de morgen is een dag zonder zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:16
Ryderr schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:49:
[...]

Kan dat nog steeds bij Genesis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 07:55
elektriekert schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:52:
[...]

Kan dat nog steeds bij Genesis?
Kraken jonguuuh

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:49

Bitcoin is de verstandige keuze.
De altcoins zijn leuker. Want, je gooit geld in iets waar je je eigenlijk een beetje vies bij voelt, alsof je stiekem zit te gluren naar dat net te jonge meisje.
Toch doe je het, want het lijkt lekker.
Uiteindelijk levert het je niks op, maar je hebt wel lol gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:39

St@m

@ Your Service

Jedi_Pimp schreef op zondag 22 januari 2023 @ 20:41:

Lamden Tau

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Griekse letters altijd dikke tech. All-in.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 08:16
@YES in nieuws & koerstopic:

Wok&handle patroon, kan niet missen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:52

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 22 januari 2023 @ 21:43:
@YES in nieuws & koerstopic:

Wok&handle patroon, kan niet missen!
Wauw, die had ik niet gezien, dat wordt dikke mik en een Bitcoin-oranje lambo morgen! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

APT schijnt erg goed te gaan, ik zal nu zoveel mogelijk die vieze euro's in die put te plempen, komt goed buy high, sell low!! d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 22 januari 2023 @ 21:49:
[...]

APT schijnt erg goed te gaan, ik zal nu zoveel mogelijk die vieze euro's in die put te plempen, komt goed buy high, sell low!! d:)b
APT gaat lekker ja, maar ik weet uit ervaring dat zodra ik op een soortgelijk treintje stap het -60% gaat binnen 2 weken.

Maar, ik weet uit ervaring dat wanneer ik niet instap ie op $200 staat over 2 weken.

Dusja.

Ik stap denk ik maar niet in en gun zo de anderen de kans om Lambonair te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:01

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjrOYproJOv3qXYpB9DX7Sv0aMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:12
Manipulatie! Deze dump is niet organisch!!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

What goes up...

Must go veel meer up.

Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou wie heeft er een big short geopend vanaf de 23k? Ik heb enkel een te grote short gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:01

knakworst

Get more sats!

Na 2 uur gaat die smerige ponzi gewoon weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt61oBiVkoaCE-Gk0p_t7vemX3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WzekvcFdnnsjmbOLyO88LAeQ.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 13:01:
Het is weekend. Bitcoin gaat nergens heen.
Exaaaactly as predicted.... :z :Z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUUqm9Sj83mBTUFUm4gRziCHQJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvOj8FWkINOOG15N84CkdmkQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Darrell op 22-01-2023 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
Chinees Nieuwjaar van de kutzooi .. het is bij de konijnen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:14
Ezekielll schreef op zondag 22 januari 2023 @ 23:08:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3Z2biOfli72GT0KYwH2aBKH4A0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gZHSKszv7itb3hwZ50MJgCXA.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 20:43
Ezekielll schreef op zondag 22 januari 2023 @ 23:08:
Konijnen worden steeds meer toch?

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ezekielll
LoBbY_1 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 23:31:
[...]

Konijnen worden steeds meer toch?
Coin ijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo, ik heb weer wat euro's getrade voor busd, dit staat weer lekker te pruttelen op Binance.
vind dat de euro weer te hoog staat, dit is toch wel makkelijker traden dan met crypto 👀 :z

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 22:07
Kol Nedra schreef op zondag 22 januari 2023 @ 23:48:
zo, ik heb weer wat euro's getrade voor busd, dit staat weer lekker te pruttelen op Binance.
vind dat de euro weer te hoog staat, dit is toch wel makkelijker traden dan met crypto 👀 :z
en je 75 cent voorspelling heb je heroverwogen? Hij is weg uit je sig

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:55
Oke, stonk futures neutraal, btc in een bull pennant op de 4h. Let's go

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wiley99 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 07:43:
[...]

en je 75 cent voorspelling heb je heroverwogen? Hij is weg uit je sig
moest plaats maken voor de bull, maar die 75 cent komt nog wel :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:12
Dikkere Glimmers!

Stack Sats

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hier een TA:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AoNSgkbgw9qbQsg7T_c8WfLmzuI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pcTtqb5S8XXFUTfKRCivNQfG.jpg?f=user_large

Organische groei?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:25
anti elppa schreef op maandag 23 januari 2023 @ 08:09:
Mooi hoe het sentiment helemaal aan het draaien is, heb het zelf ook. Toch houd ik nog een klein beetje rekening met op zijn minst een retest van 15/16K, maar geen idee of dat TA-technisch logisch is.

In de bear heb je nog steeds geloof in BTC, maar met wat cynisme ter zelfbescherming mocht BTC toch een ponzi blijken. Dit topic en de meme's helpen daar heel goed bij, gedeelde smart is halve smart.

We gaan nog gruwelijk mooie tijden tegemoet, de kunst is om her en der een plukje te verkopen en later weer goedkoper in te schalen (uitgezonderd enkele goede traders). Winst veiligstellen en tegelijkertijd je totale BTC positie uitbreiden voor de toekomst, heb ik afgelopen run kunnen doen (had veel beter gekund, maar ook veel slechter).

Het grote institutionele geld heeft de vorige run kunnen proeven van het potentieel. Naarmate de koers stijgt komen steeds meer Henk en Ingrids die stug hebben vastgehouden weer in het groen. Andere mensen vervallen weer in hun gedrag, kopen als het hoog staat.

Daarbij is het een feit dat iedere run zorgt voor een extra laag hodlers die de komende periode nog plukjes gaan bijkopen (mijzelf incluis).

De toekomst is oranje. De toekomst is Bitcoin. De toekomst is van ons.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-01-2023 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-09 08:23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 21:53:
[...]

APT gaat lekker ja, maar ik weet uit ervaring dat zodra ik op een soortgelijk treintje stap het -60% gaat binnen 2 weken.

Maar, ik weet uit ervaring dat wanneer ik niet instap ie op $200 staat over 2 weken.

Dusja.

Ik stap denk ik maar niet in en gun zo de anderen de kans om Lambonair te worden.
Dankjewel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Overigens dondert mijn AGIX net zo snel in elkaar als dat APT aan het stijgen is dus ik schiet er netto niets mee op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
moshimoshi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:26:
Overigens dondert mijn AGIX net zo snel in elkaar als dat APT aan het stijgen is dus ik schiet er netto niets mee op.
Dit is de reden dat ik zelf inmiddels voor 80% in BTC zit en 20% in andere meuk. Meestal ga ik in fiat er op vooruit met alts, maar qua sats is het vaak hopeloos.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Goedemorgen mensen. 48 uur de charts niet geopend. Mijn PF is organisch gegroeid zie ik wel. Dikke vette gains. Zelfs mijn onlangs aangekochte zak EWT staat dik in de plus. ASTAR ook nieuwe levels gegaind. Ik geloof er eigenlijk helemaal niet in. Is dit echt de start van een nieuwe bull? We zitten net in januari. En ik zag ook een comment van Mooody voorbij komen over de BTC top in 2023 begin 2024. Maar ik denk dat hij 2024 / 2025 bedoeld.

@anti elppa wat is een left translated run? Ik kan daar niet echt iets over vinden.

Dan over Aptos. Ik volg dat project sinds het begin. Zou zelfs een test node draaien. Ik heb destijds @Skrunsies getipt voor de ICO. Maar ze hebben de community aan het lijntje gehouden. Die ICO kwam er niet want ze hadden een beter plan. Helemaal geen ICO maar gelijk listings op de exchanges. Dus wat kreeg je Venture Capital kon de cheap ass tokens lekker dumpen op retail. Dit is nou het exacte school voorbeeld waarom de SEC alts als een security wil labelen. Je bent gewoon exit liquidity voor Venture Capital. Die hele tokenomics zijn super link. Daarom ben ik afgehaakt. Maar met de juiste hype en als retail voldoende koopt kan het wellicht iets worden. Ik raak het zelf niet aan.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 23-01-2023 10:02 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:21

raq

merauder schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:32:
[...]

Dit is de reden dat ik zelf inmiddels voor 80% in BTC zit en 20% in andere meuk. Meestal ga ik in fiat er op vooruit met alts, maar qua sats is het vaak hopeloos.
Idem hier, iets meer % aan meuk.
In 2019 was er een run naar 14k, qua sats werd de pf helemaal leeg getrokken en in Euro's was de winst dus niet zo denderend, daarna de downtrend terug naar 6k was echt gruwelijk (voor een newbie).
Ik ben bang dat we nu weer in zo'n BTC-only run komen, in sats naar de kloten en in euro's mwah mwah, om vervolgens nog een x helemaal leeg te bloeden naar 16k.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
raq schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:03:
[...]

Idem hier, iets meer % aan meuk.
In 2019 was er een run naar 14k, qua sats werd de pf helemaal leeg getrokken en in Euro's was de winst dus niet zo denderend, daarna de downtrend terug naar 6k was echt gruwelijk (voor een newbie).
Ik ben bang dat we nu weer in zo'n BTC-only run komen, in sats naar de kloten en in euro's mwah mwah, om vervolgens nog een x helemaal leeg te bloeden naar 16k.
Plausibel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:58:
Goedemorgen mensen. 48 uur de charts niet geopend. Mijn PF is organisch gegroeid zie ik wel. Dikke vette gains. Zelfs mijn onlangs aangekochte zak EWT staat dik in de plus. ASTAR ook nieuwe levels gegaind. Ik geloof er eigenlijk helemaal niet in. Is dit echt de start van een nieuwe bull? We zitten net in januari. En ik zag ook een comment van Mooody voorbij komen over de BTC top in 2023 begin 2024. Maar ik denk dat hij 2024 / 2025 bedoeld.

@anti elppa wat is een left translated run? Ik kan daar niet echt iets over vinden.

Dan over Aptos. Ik volg dat project sinds het begin. Zou zelfs een test node draaien. Ik heb destijds @Skrunsies getipt voor de ICO. Maar ze hebben de community aan het lijntje gehouden. Die ICO kwam er niet want ze hadden een beter plan. Helemaal geen ICO maar gelijk listings op de exchanges. Dus wat kreeg je Venture Capital kon de cheap ass tokens lekker dumpen op retail. Dit is nou het exacte school voorbeeld waarom de SEC alts als een security wil labelen. Je bent gewoon exit liquidity voor Venture Capital. Die hele tokenomics zijn super link. Daarom ben ik afgehaakt. Maar met de juiste hype en als retail voldoende koopt kan het wellicht iets worden. Ik raak het zelf niet aan.
Dan zit de top voor het midden van de cycle. BTC is normaal right translated. top na de helft. Gedachte is dan ook dat de top lager is. Maargoed, allemaal theorieën

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ETH vs BTC doet het niet lekker, een mooi ingrediënt voor een échte bullrun.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op maandag 23 januari 2023 @ 08:09:
hij lijkt er nu uit te willen breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 22:14
Taro schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:18:
ETH vs BTC doet het niet lekker, een mooi ingrediënt voor een échte bullrun.
Ik ben benieuwd wanneer we een andere nummer 2 krijgen. ETH heeft first movers advantage maar wordt verder toch aan alle kanten voorbij gestreefd?

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oepsje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:21:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer we een andere nummer 2 krijgen. ETH heeft first movers advantage maar wordt verder toch aan alle kanten voorbij gestreefd?
Vermoed nog lang niet. Een marktcycle werkt als volgt:
  1. BTC mooned, 95% van de alts dalen in BTC waarde (maar niet per se in USD waarde)
  2. BTC remt af, ETH mooned
  3. BTC komt tot stilstand, ETH blijft gaan, maar de andere alts gaan ook moonen
  4. BTC doet nog een laatste move, ETH en alts gaan door het dak.
  5. BTC zakt in elkaar. ETH en de alts gaan door het putje.
  6. Bearmarket
  7. Repeat
Er komt weer een punt dat ETH het beter gaat doen dan BTC, dat is het moment om van BTC naar ETH en daarna naar alts te wisselen. Uiteraard als doel om je hoeveelheid BTC te verhogen ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 22:07
Oepsje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:21:
[...]
Naast de cyclusanalyse van Taro die vooral laat zien dat ETH nog wel even tweede blijft (stables daargelaten) ben ik wel benieuwd waar je ziet dat ETH nu voorbijgestreefd wordt en door welke tech? De vermeende ETH killers doen vooral mee met de alts die ver achter blijven bij BTC en ETH en sommigen hebben ook nog extra last van de recente exchangedebacles (o.a. SOL).

Ik denk toch wel dat als de L2's op ETH goed voet aan de grond krijgen die ETH killers het extra moeilijk zullen hebben. Nog los van het feit dat het ecosysteem rond ETH zo enorm veel groter is.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
Wiley99 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:36:
[...]

Naast de cyclusanalyse van Taro die vooral laat zien dat ETH nog wel even tweede blijft (stables daargelaten) ben ik wel benieuwd waar je ziet dat ETH nu voorbijgestreefd wordt en door welke tech? De vermeende ETH killers doen vooral mee met de alts die ver achter blijven bij BTC en ETH en sommigen hebben ook nog extra last van de recente exchangedebacles (o.a. SOL).

Ik denk toch wel dat als de L2's op ETH goed voet aan de grond krijgen die ETH killers het extra moeilijk zullen hebben. Nog los van het feit dat het ecosysteem rond ETH zo enorm veel groter is.
Als L2's goed voet aan de grond krijgen kan het wel een enorme boost zijn voor ETH aangezien die grote nadelen van ETH (zoals te hoge transactiekosten en te lage transactiesnelheid) kunnen oplossen. Matic lijkt daarbij wel een goede optie. Optimism en Arbitrum, Metis doen het allemaal goed de laatste tijd maar daar is nog zo'n groot deel van de coins locked / in het bezit van een aantal personen dat die prijs ook wel weer hard kan kelderen. Dat ETH geen liquid staking heeft is natuurlijk wel lastig wat bijvoorbeeld een Cardano beter regelt. De EVM is traag van opzet en wordt door bijvoorbeeld Fantom veel beter aangepakt.
Helemaal eens met het grote ecosysteem (denk vooral te danken aan first movers advantage) alhoewel je ziet dat veel andere L2's ook harder groeien en ook veel apps cross chain gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Vergeet niet dat ETH zich deze run anders gaat gedragen omdat er nu een burn is sinds proof-of-stake
Wil niet zeggen dat het gelijk met BTC gaat moonen, maar ten tijde van een alt-run gaat ETH wel extra hard moonen verwacht ik..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
ScuL schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:45:
Vergeet niet dat ETH zich deze run anders gaat gedragen omdat er nu een burn is sinds proof-of-stake
Wil niet zeggen dat het gelijk met BTC gaat moonen, maar ten tijde van een alt-run gaat ETH wel extra hard moonen verwacht ik..
Of juist niet als regelgevers het hele zooitje als security bestempelen...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Precies dat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Gelukkig hebben we dan nog de meme coins.

Ps, dikke GRT!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Litecoin breekt momenteel uit een channel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWFyxvn6EP04J-hRPQuUKgyYNK4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G5AT7H2gKfEZJPm5nwApr3r4.png?f=fotoalbum_large

LTC is vaak een voorbode voor BTC.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moshimoshi
ScuL schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:50:
Litecoin breekt momenteel uit een channel

[Afbeelding]

LTC is vaak een voorbode voor BTC.
Die bestaat ook nog.... deze was allang weer vergeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

moshimoshi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:53:
[...]

Same, was mijn allereerste coin in 2013, had er 5 ofzo voor een tientje :9

Was vet spannend, werd opeens 11 euro, toen 9, toen gauw panic sell.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 23-01-2023 11:59 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Co50h1jYf-BQ7V-3tGWjm8U4bOg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YmB3FAHHAYxzWo4kTYlZj5nl.png?f=fotoalbum_large

29K zal toch n zware worden, buiten de MA200 niet zoveel weerstand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:00
[...]

Dat ETH bestempeld wordt als een security is een mogelijk scenario, maar schat de kans dat dit scenario zich gaat uitspelen als klein.

Zie een groter risico op regulatie rondom stablecoins met USD "backing" en alt's waarbij het enige bestaansrecht is dat insiders kunnen dumpen op retail.

Een ander realistisch scenario (en iets wat zich inmiddels steeds meer ontvouwt) is dat steeds meer banken geen zaken meer willen doen met crypto exchanges. Waardoor het steeds lastiger wordt om van fiat naar crypto en vice versa te gaan. Zie bijvoorbeeld onderstaande email van Binance dat afgelopen weekend is verstuurd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RYIGnlgwYxmPiIYliY6ecsLaHg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XDBFEf3FQUCyPMSXMXpmd4xW.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[b]Taro schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:25:
[...]

Er komt weer een punt dat ETH het beter gaat doen dan BTC,
Reported! oh wait...... :')

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
moshimoshi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:53:
[...]

chikun doet het altijd goed. Heb ze ook nog steeds (sinds 2013). Zker de laatste paar weken doet hij het prima

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
jvel92 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:20:
[...]
Een ander realistisch scenario (en iets wat zich inmiddels steeds meer ontvouwt) is dat steeds meer banken geen zaken meer willen doen met crypto exchanges. Waardoor het steeds lastiger wordt om van fiat naar crypto en vice versa te gaan. Zie bijvoorbeeld onderstaande email van Binance dat afgelopen weekend is verstuurd:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhnNJq3mgIUl7cqA4KxG2XsxKrc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IcTYvn3PkIksBK3OxYtM2RXr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
[...]

Dat ETH bestempeld wordt als een security is een mogelijk scenario, maar schat de kans dat dit scenario zich gaat uitspelen als klein.

Zie een groter risico op regulatie rondom stablecoins met USD "backing" en alt's waarbij het enige bestaansrecht is dat insiders kunnen dumpen op retail.

[Afbeelding]
Een dergelijk scenario ben ik eerlijk gezegd niet zo bang voor, en ik denk dat je dan eerder een secundaire economie zal zien ontstaan, iets wat regelgevers ook niet graag zien.

Hetzelfde gaat op voor de war on cash. Regelgevers zien het graag verdwijnen, maar tot die tijd is dit wel hoe ik de stratenmaker, stukadoor en drugsdealer betaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 23 januari 2023 @ 09:58:

Ja klopt idd, zag er goed uit. Jammer dat we er geen euro’s in konden donderen..

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mkbgbRC-X3SdW_r7UMeOh8nQGe4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZnIdx6AlBgugm6HWztw13TX.jpg?f=fotoalbum_large

We zitten nu in deze fase!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Oepsje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:41:
[...]

Als L2's goed voet aan de grond krijgen kan het wel een enorme boost zijn voor ETH aangezien die grote nadelen van ETH (zoals te hoge transactiekosten en te lage transactiesnelheid) kunnen oplossen. Matic lijkt daarbij wel een goede optie. Optimism en Arbitrum, Metis doen het allemaal goed de laatste tijd maar daar is nog zo'n groot deel van de coins locked / in het bezit van een aantal personen dat die prijs ook wel weer hard kan kelderen. Dat ETH geen liquid staking heeft is natuurlijk wel lastig wat bijvoorbeeld een Cardano beter regelt. De EVM is traag van opzet en wordt door bijvoorbeeld Fantom veel beter aangepakt.
Helemaal eens met het grote ecosysteem (denk vooral te danken aan first movers advantage) alhoewel je ziet dat veel andere L2's ook harder groeien en ook veel apps cross chain gaan.
Komt Arbitrum ook nog met een token? Ik ben maar een simpele buy and holder geen L2 kenner maar het zal vast wel een reden hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Alpina schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:30:
[...]

Komt Arbitrum ook nog met een token? Ik ben maar een simpele buy and holder geen L2 kenner maar het zal vast wel een reden hebben?
Ja maar de vraag is wanneer en hoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
[...]

De reden is met name geld verdienen voor de investeerders. Ook die coin is waarschijnlijk grotendeels in handen van een klein clubje. Dus net als bij APT etc...eerst de prijs omhoog drijven en daarna dumpen op retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Oepsje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:37:
[...]

De reden is met name geld verdienen voor de investeerders. Ook die coin is waarschijnlijk grotendeels in handen van een klein clubje. Dus net als bij APT etc...eerst de prijs omhoog drijven en daarna dumpen op retail.
D'r is letterlijk nog maar nul informatie bekend over de distributie van de token en je roept al dat het in handen komt van een klein clubje met een pump en dump scheme :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
jvel92 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:40:
[...]

D'r is letterlijk nog maar nul informatie bekend over de distributie van de token en je roept al dat het in handen komt van een klein clubje met een pump en dump scheme :?
Dat is toch wel een beetje de standaard. Een deel voor de insiders/founders en een deel voor ons plebs

Afbeeldingslocatie: https://www.huobi.com/learn/wp-content/uploads/2022/01/Token-distribution.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ini
  • Laatst online: 30-09 10:23

ini

Life is what you make of it

[...]

er gaan geruchten over een airdrop voor participanten van de chain, op youtube staan wel filmpjes over wat hierin wellicht kan helpen om eligable te zijn voor een mogelijke airdrop. Governance op termijn lijkt me wel nodig, zou mooi zijn als ze het optimism pad volgen

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Oepsje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:37:
[...]

Heb wel her en der wat opgezocht maar Arbitrum lijkt me een stuk serieuzer dan Aptos.
Eerst een airdrop voor de mensen die actief gebruik maken van het netwerk lijkt me logisch.
Als wij daarna ook nog een graantje mee kunnen pikken prima toch. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:46:
[...]

Dat is toch wel een beetje de standaard. Een deel voor de insiders/founders en een deel voor ons plebs

[Afbeelding]
Allocatie public sale Solana:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1vidur.jpg?a464952

Zelfde met Aptos, die zal wel x100 gaan. Hoe hoger het % insiders/VC's hoe hoger de kans dat de munt gigantisch naar de maan gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:54:
[...]

Allocatie public sale Solana:
[Afbeelding]

Zelfde met Aptos, die zal wel x100 gaan. Hoe hoger het % insiders/VC's hoe hoger de kans dat de munt gigantisch naar de maan gaat.
Waarschijnlijk, en dan de kunst om zolang mogelijk mee te liften en voor de VC’s al weg te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

Onze vriend heeft zojuist weer een long van $3 miljoen opgestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
[...]

[Afbeelding]
Het maakt nogal een verschil of er 50% naar insiders gaat of 15%. En ook dan is het weer afhankelijk van hoe snel en wanneer de insiders de tokens mogen verkopen. Dat insiders er niet armer op worden, dat moge geen misverstand zijn. Maar het is ook niet zo dat een airdrop ontvanger er niet van profiteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Best rustgevend. (Bij een ander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Bizarre hoeveelheid. En interessant, wat maakt dat deze kerel nu vol instapt? Ik zou een kleine daling niet gek vinden na al dat gepump.
Meer omhoog juich ik toe, maar alleen maar full pull groene kaarsen is wel heel erg bullish

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Don Guacamole schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Bizarre hoeveelheid. En interessant, wat maakt dat deze kerel nu vol instapt? Ik zou een kleine daling niet gek vinden na al dat gepump.
Meer omhoog juich ik toe, maar alleen maar full pull groene kaarsen is wel heel erg bullish
Mijn TA zegt juist dat de kans groter is op nog een leg up vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Don Guacamole schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Hij gaat uit van zijn eigen indicator (market cypher), geen idee uit welke data die indicator bestaat.

Feit is wel dat dit soort figuren nu voornamelijk long zitten, enkele maanden terug zaten ze stelselmatig short.

Edit:
Trend "Bitcoin" maakt ook iedere bear een hogere low, in NL zijn we bovengemiddeld geïntresseerd (nr. 5 in de lijst na Nigeria, El Salvador, Ghana en Oostenrijk). Mooi rijtje om tussen te staan :+

https://trends.google.com...xplore?date=all&q=bitcoin

Ik denk dat wij trots mogen zijn met zijn allen, wij hebben hier een actieve bijdrage aan geleverd. >:)

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-01-2023 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-09 12:14
JDx schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:59:
[...]

Same, was mijn allereerste coin in 2013, had er 5 ofzo voor een tientje :9

Was vet spannend, werd opeens 11 euro, toen 9, toen gauw panic sell.
Als ik dit soort verhalen lees dan voel ik me echt een 10 jarige tussen allemaal stoere mannen die het over hun brommers van vroeger hebben. Heel tof om naar te luisteren maar stiekem wil ik ook zo'n cool "weet je, vroeger" verhaal hebben😄
Wie weet, over 2 halvings ofzo, kan ik dan stoer vertellen over hoe bitcoin richting de 15K ging 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
[...]

[Afbeelding]
Mooi plaatje. Je ziet trouwens ook wel dat alles wat een te hoge insiders-ratio is vroeg of laat in elkaar dondert. Dus de dikke-BNB wordt vanzelf een rekt-BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
WarsemaW schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:16:
[...]

Als ik dit soort verhalen lees dan voel ik me echt een 10 jarige tussen allemaal stoere mannen die het over hun brommers van vroeger hebben. Heel tof om naar te luisteren maar stiekem wil ik ook zo'n cool "weet je, vroeger" verhaal hebben😄
Wie weet, over 2 halvings ofzo, kan ik dan stoer vertellen over hoe bitcoin richting de 15K ging 🤣
Het is denk ik vooral leuk om te vertellen dat de wintersport over 50 jaar nog steeds door opa met zijn crypto-winsten wordt betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:40

Coldcat

HODL

moshimoshi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:20:
[...]

Mooi plaatje. Je ziet trouwens ook wel dat alles wat een te hoge insiders-ratio is vroeg of laat in elkaar dondert. Dus de dikke-BNB wordt vanzelf een rekt-BNB
Dondert bijna alles niet in elkaar? Kijk naar EOS als een voorbeeld.

De omgekeerde buy high, sell low strategie is de enige die werkt voor crypto.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:09
moshimoshi schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:23:
[...]

Het is denk ik vooral leuk om te vertellen dat de wintersport over 50 jaar nog steeds door opa met zijn crypto-winsten wordt betaald :P
Wintersport over 50 jaar? Over 50 jaar ligt er geen sneeuw meer op de bergen en geven we het energieverbruik van BTC mining de schuld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:42
Egeau schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:29:
[...]

Wintersport over 50 jaar? Over 50 jaar ligt er geen sneeuw meer op de bergen en geven we het energieverbruik van BTC mining de schuld :9
Je zal er wellicht naar Nepal voor moeten vliegen, maar er zal op zeker nog wintersport zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Egeau schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:29:
[...]

Natuurlijk is er wel wintersport, maar niet meer voor het plebs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:40

Coldcat

HODL

Kennen jullie HOOKED nog? Die gure Binance coin die een paar weken terug in de launchpad stond. Ook iets met FTX te maken als investor.

In ieder geval zit deze mooie gure shitcoin op het niveau in price discovery te gaan!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1 ... 197 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!