[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.202 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:48:
[...]

Voorlopig loop je al 2 babes achter.
Theoretisch gezien incorrect, ik verwijs je graag door naar deze post:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:03
Als de beer (pun intended) echt los gaat wordt het hier een hyper chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Dit is eigenlijk ook wel een NFT-waardige kleurplaat. Iemand al uitgezocht hoe het met auteursrechten zit van NFTs die DALL-E laat maken?
Anders laat ik Chat GTP alvast 10.000 NFTs beschrijven, die DALL-E daarna mag genereren...

@Pelox, eventuele opbrengsten van bovenstaande regenboog ruftende eenhoorn vallen jou ten deel. Jij was zo wijs het te laten visualiseren.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41
Domino schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:52:
Er komt nog een dip…

Van 420k naar 280k _O-

[...]

Capo? Ben jij dat?
Haha , denk dat capo er meer in heeft / had , dan ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
Wat een geweld. De fomo is aan zie ik

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik hier gedeeld welke coins ik in mijn pf had, dat waren er misschien wat veel, dus een en ander geëvalueerd, tussendoor nog een keer naar stablecoins uitgestapt (dat was veel werk...) en vanaf de 16.8k inmiddels weer all-in.

Ivm het bericht rondom APT waarbij werd aangegeven dat het handig was als ik dat vooraf had gemeld, misschien wel goed om alles wat op dit moment in mijn pf zit te delen. Op dit moment heb ik, van hoog naar laag:
  • BTC
  • ETH
  • GALA
  • OP
  • FET
  • BNB
  • QNT
  • MATIC
  • APT
  • AVAX
  • ATOM
  • NEAR
  • SOL
  • DOT
  • LINK
  • ADA
  • DOGE
  • SHIB
  • PYR
  • TVK
  • KSM
  • LDO
  • GRT
  • ASTR
  • CELR
  • WOO
  • XTZ
  • GLMR
En dan nog wat speculatieve dust (Big eyes, Hi, etc.). BIFI ontbreekt nog, die voeg ik waarschijnlijk binnenkort ook weer toe.

Ik heb mijzelf voorgenomen om ook te stoppen met herverdelen, bijv. weer RMRK in te slaan op KuCoin waar ik verder niet actief ben, etc. Wel hou ik mijn ogen open voor nieuwe pareltjes die de komende tijd verschijnen. Daar zal dan de maandelijkse DCA in gaan en geen funds uit bovenstaande. Als ik iets wel heb geleerd is dat als je funds van de ene naar de andere coin schuift dat net die ander weer gaat moonen, dus stick to the plan.

Ja, het is veel, maar, dat is wel echt bewust of zo ontstaan, overal zit een doel of verhaal achter :)

Mocht de bullrun nu toch niet starten, dan stap ik met de grootste holdings tijdelijk uit, de rest laat ik dan staan.

Benieuwd hoe de pf van anderen er uit ziet en waarom.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Eddie Murphy incoming

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Die had ik bij het vorige bericht zelf ook al toegevoegd, dus laat ik anderen nu ook maar weer voor zijn ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZChrbHubd7wfPjsXh8QULfpp6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MzMj7rSqVbs2X0snR1pfziMg.jpg?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 14-01-2023 10:05 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:39
Taro schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:01:
Een tijdje geleden heb ik hier gedeeld welke coins ik in mijn pf had, dat waren er misschien wat veel, dus een en ander geëvalueerd, tussendoor nog een keer naar stablecoins uitgestapt (dat was veel werk...) en vanaf de 16.8k inmiddels weer all-in.

Ivm het bericht rondom APT waarbij werd aangegeven dat het handig was als ik dat vooraf had gemeld, misschien wel goed om alles wat op dit moment in mijn pf zit te delen. Op dit moment heb ik, van hoog naar laag:
  • BTC
  • ETH
  • GALA
  • OP
  • FET
  • BNB
  • QNT
  • MATIC
  • APT
  • AVAX
  • ATOM
  • NEAR
  • SOL
  • DOT
  • LINK
  • ADA
  • DOGE
  • SHIB
  • PYR
  • TVK
  • KSM
  • LDO
  • GRT
  • ASTR
  • CELR
  • WOO
  • XTZ
  • GLMR
En dan nog wat speculatieve dust (Big eyes, Hi, etc.). BIFI ontbreekt nog, die voeg ik waarschijnlijk binnenkort ook weer toe.

Ik heb mijzelf voorgenomen om ook te stoppen met herverdelen, bijv. weer RMRK in te slaan op KuCoin waar ik verder niet actief ben, etc. Wel hou ik mijn ogen open voor nieuwe pareltjes die de komende tijd verschijnen. Daar zal dan de maandelijkse DCA in gaan en geen funds uit bovenstaande. Als ik iets wel heb geleerd is dat als je funds van de ene naar de andere coin schuift dat net die ander weer gaat moonen, dus stick to the plan.

Ja, het is veel, maar, dat is wel echt bewust of zo ontstaan, overal zit een doel of verhaal achter :)

Mocht de bullrun nu toch niet starten, dan stap ik met de grootste holdings tijdelijk uit, de rest laat ik dan staan.

FTM eruit geknikkerd? Mag ik vragen waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
r0bb schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:05:
[...]

FTM eruit geknikkerd? Mag ik vragen waarom?
Ergens moet je een grens trekken. Iedere extra coin haalt weer waarde uit de andere coins, waardoor een stijging daar minder impact op de waarde van je pf heeft. En ik verwacht dat FTM het wel goed zal doen, maar verwacht niet dat die alle muntjes die ik nu al heb zal outperformen. Dus geen extra toegevoegde waarde. Liever wat extra funds in AI coins zoals GALA en FET, dan in FTM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 21:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSz4zLgC7k-dmeBrN2YYRRbjf2w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rYwzRqslCtY8fodpFKGVxZSl.jpg?f=user_large

De grootste in mijn pf zijn sand en btc, sand omdat ik de meta hype wel zag zitten (en nog steeds) en btc omdat btc.

De andere tellen eigenlijk niet echt mee.

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:56:
[...]

Dit is eigenlijk ook wel een NFT-waardige kleurplaat. Iemand al uitgezocht hoe het met auteursrechten zit van NFTs die DALL-E laat maken?
Anders laat ik Chat GTP alvast 10.000 NFTs beschrijven, die DALL-E daarna mag genereren...

@Pelox, eventuele opbrengsten van bovenstaande regenboog ruftende eenhoorn vallen jou ten deel. Jij was zo wijs het te laten visualiseren.
Uitbetaling mag in btc. Bedankt alvast.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
Mijn alts zijn allemaal ingekocht in 2021, en bijna alles op de top. Ik heb het allemaal maar laten staan en van sommigen wat inkopen gedaan om de gemiddelde aankoopprijs naar beneden te krijgen. Vrijwel alles staat diep in de min, maargoed HODL dan maar. Tussendoor nog wat winstjes gepakt, met bijvoorbeeld ICP.
Meest recente zeperd is ETH eruit gedaan omdat ik die door het putje verwachtte te gaan. BTC heb ik op de weg naar beneden ge-DCA't (soort van) en daar ligt mijn focus de komende tijd gewoon op. Heel misschien nog een alt hier of daar, maar kleine hoeveelheden dan.

Mijn lijstje dus:
BTC
LINK
ATOM
DOT
SAND
ADA
OPCT
MOVR
BOSON
HOT
ICX
GRT
EWT
ONT
SHIB
FLOKI

[ Voor 0% gewijzigd door Bushalte op 14-01-2023 10:12 . Reden: Ook nog plukjes SHIB en Floki ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Nog ca. 30% in BUSD, ten behoeve van DCA de komende periode.
60% in BTC.
Overige in wat dust hier en daar (m.n. BIFI).

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 14-01-2023 10:14 ]

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Ik doe mee..

Van hoog naar laag ( midden volgend jaar, zal BTC op 1 staan in onderstaand lijstje, gevolgd door, ETH, DOT en GLMR )

ETH
DOT
BTC
GLMR

Ik zie zoveel muntjes staan waarvan ik dacht die moet ik nog hebben en die en die….

Maar gegarandeerd dat ik niet dat muntje heb die net naar de moon gaat..

Verder geloof ik er in dat je beter meer van minder kan hebben, dan minder van meer.. Als de bull run echt aan gaat, is de kans dat een DOT en of GLMR wel mee gaat. Misschien geen 100x maar laat het dan 10x zijn.

ETH had ik al, want was goedkoper dan BTC en stond/staat op de nummer 2 positie. Gedurende de vorige run heb ik te weinig geluisterd naar de ‘oude garde’ zoals jij @Taro, maar ook zeker een @anti elppa ( en tuurlijk nog veel meer )

Het is geen geheim wat ik met de ‘eindgains’ zou doen.

Maar ben er inmiddels achter dat sommige dromen van mij helaas dromen zullen blijven. Niet dat dat erg is. Maar het heeft er wel voor gezorgd, dat ik tot aan mei volgend jaar ergens blijf DCA en in BTC en ETH. En hopelijk met een door mij bedacht aantal dollars uit te kunnen stappen.

25% minder als wat ik wou.

Maar heb het afgelopen jaar zelf het een en het ander mee gemaakt. En verhalen gelezen van vrienden hier, wat mij heeft doen beseffen. Dat ik met minder geld ook leuke droompjes uit kan laten komen.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:05:
[...]

Die had ik bij het vorige bericht zelf ook al toegevoegd, dus laat ik anderen nu ook maar weer voor zijn ;)
[Afbeelding]
Is het eigenlijk wel Eddie Murphy? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03:48
Iemand is er klaar mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:19
weekend dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Laatst online: 20:04

Zorro

Z

De dip, daar is ie *O*

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
Delta app slaat alweer alarm, daar komt een BARTje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Van hoog naar laag:

BTC
BIFI
DOT
GRT
BNB

En dan nog iets van 10 shitcoins waarvan de waarde bij elkaar een kratje of 20 is.

Het mooiste is nog wel dat ik geen idee heb waarom ik deze coins eigenlijk bezit (buiten bitcoin om), is gewoon organisch zo ontstaan na wat shills en ongein.

Totaal geen plan dus, complete randomheid. Ik hou ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
1 jaar DCA vanaf hier lijkt me gewoon nog prima. Vaak in de zomer nog een dipje (Sell in may etc.) of wie weet nog een macro dingetje :X

(Of die duivelse Capo die alsnog gelijk krijgt)

Anyway dat iedereen met goed gevulde bags naar de aanloop van de volgende halving 2024 mag gaan (y)

@Taro

Mooi lijstje, ik heb gisteren vxv er nog uit gezwierd bij mij na wat Twitter research.
Orai wordt mijn Ai bagje. OP heb ik lange tijd gehad maar ben nu toch voor Metis gegaan.

QNT had ik bijna 50/50 met Bitcoin maar flink afgeschaald. Niet echt een CBDC fan maar het gaat er toch naar toe dus wel wat gehouden.

En nog wat GLMR opgepikt want waarom niet?

Probeer het naast BTC en ETH wel bij 6-8 coins te houden is voor mij wat overzichtelijker maar ieder zijn plan van aanpak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:16
Momenteel ligt mijn focus enkel bij BTC/ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:31

Mijn PF is ongeveer hetzelfde gebleven als een maand of 4-6 geleden toen ik het hier postte, met als enige verschil Optimism omdat er toch een hype coin met lage waarde in je pf moet zitten. Daarnaast probeer ik het aantal coins tot ongeveer tot 10 te beperken om het overzicht te houden, zoveel shitcoins als jij hebt gaat me te ver.

BTC 49%
ETH 18%
OP 8,5%
PLU 8,4%
BNB 7,3%
GLMR 2,6%
ATOM 2,3%
DOGE 2,2%
ICP 1,1%
DOT 0.7%

Bij winst op shitcoins zet ik dat meestal om in BTC aangezien ik BTC spaar. Uiteraard niet nu maar in een bullrun. Een deel daarvan wordt omgezet in FIAT om lager weer in te kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 14-01-2023 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bushalte schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:17:
[...]

Is het eigenlijk wel Eddie Murphy? :D
Nee, maar kan zijn naam zo snel even niet vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xDFYe9c38BEDT5WhV1vp0XlErc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ELzCa69OTTrkkhxqt1lnLl1.jpg?f=fotoalbum_large

En nog kratjes in wat ada, bifi, ksm.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik denk ik ga doen:

Maandelijkse DCA in BTC onder de 20k.

De maanden die daar niet bijhoren stack ik het DCA bedrag in BUSD om flexibel te staken, om vervolgens in een nieuwe hypecoin te kunnen drukken die nu nog niet bestaat.

Dit lijkt me wel iets van een plan, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Nee, maar kan zijn naam zo snel even niet vinden.
Roll Safe.

Know your memes dude ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 04-10 23:54
Ben al tijdje aan verzamelen:

BTC
ETH
ATOM
CHZ
CAKE
DOT

Nu iedere week dca waarbij de bovenste 4 worden gepakt.

Daarnaast trade ik met een klein potje (AI coins). Alles boven mijn inleg room ik af en stop ik in bovenstaande.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:23
Klein groen staafje op de weekly en iedereen durft ineens zijn bags te benoemen.

Trots op iedereen, het onder ogen zien van je probleem (shitcoins in plaats van BTC) is de eerste stap naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb alles zelf door die leuke kyc regels..... dus daarom amper meer sh*tcoins want ik kan er niet mee traden.

BTC
XMR
BNB
VET ^) tot de nieuwe BTC ATH ons scheid... zie wel of ik daar nog ooit break even op haal. Was ooit ETH :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:11

NeoflexNL

Forever young

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nJZWXGLjeOsCTmG03j7uAOk7Gys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vY5xAA4R7LCXguU9lIOP3t5P.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zegt Delta, daar klamp ik me maar aan vast :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:33
BTC100K2021 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:31:
Klein groen staafje op de weekly en iedereen durft ineens zijn bags te benoemen.

Trots op iedereen, het onder ogen zien van je probleem (shitcoins in plaats van BTC) is de eerste stap naar een oplossing.
Have fun staying poor!

*exclude BTC100K2021 from SC
BBQ 2025

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:31:

ja precies. Ik verander weinig aan mijn verdeling. 83% btc, 12% ETH, 3% LTC, en 2% extreme bagger (ADA, FLoki etc etc, durf niet eens op te zoeken wat er in zit)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mellamel
  • Laatst online: 23-05-2024
Gewoon lekker 100% btc hier 🙌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:27:
Dit lijkt me wel iets van een plan, toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9o06-Fb873ws2z0Mu1b9GXmH9k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6LdWMPz8TQ9LmEoOqt7GwbzM.jpg?f=user_large

Een voorwaardelijke DCA lijkt me geen slimme DCA - want geen idee of we lang of kort onder die 20k rangen. Als je dan toch 'extremer' wil speculeren dan met DCA, dan zou ik die combineren met Value averaging.

Edit 2: Of ben ik nou in een grap over DCA getrapt.... -O-

Het artikeltje dat dat wel leuk beschreef vind ik zo gauw even niet terug.

Edit 1: Thanks @Bushalte , deze zocht ik
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

[ Voor 14% gewijzigd door MrMrq op 14-01-2023 10:42 ]

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Dit lijstje aan coins heb ik.
  • Bitcoin
Ben nu al 90 weken op rij aan het DCA'en, gemiddelde inkoopprijs rond de 28k dollar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:16
Ik denk niet dat we nu al blind all in moeten gaan, toch nog enige voorzichtigheid aan de dag leggen. Macro economisch is de unicorn nog niet aan het rond huppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]

Een voorwaardelijke DCA lijkt me geen slimme DCA - want geen idee of we lang of kort onder die 20k rangen. Als je dan toch 'extremer' wil speculeren dan met DCA, dan zou ik die combineren met Value averaging. Het artikeltje dat dat wel leuk beschreef vind ik zo gauw even niet terug.
https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ryderr schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 05:51:
[...]

Wat moet ik doen om die mildere op te vangen?
www.tinder.com ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 05:44:
* Stukfruit heeft alvast een short positie geopend met flinke leverage
44% profit na de val van daarnet.

Nu toch maar weer uit de short gestapt omdat het een billenknijper bleek te zijn :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:54
Rate my shitcoins :>

NEXO 25%
BTC 19%
BIFI 15%
ETH 7%
MATIC 6%
QNT 5%
BUSD 5%
DOT 4%
SOL 3%
FTM 2%
LTC 2%

<2% per positie: DOGE, USDC, ADA, ICP, CELR, AVAX, USDT, GLMR, BNB, KSM, GRT

[ Voor 9% gewijzigd door Th1x4nG op 14-01-2023 10:47 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]

Een voorwaardelijke DCA lijkt me geen slimme DCA - want geen idee of we lang of kort onder die 20k rangen. Als je dan toch 'extremer' wil speculeren dan met DCA, dan zou ik die combineren met Value averaging. Het artikeltje dat dat wel leuk beschreef vind ik zo gauw even niet terug.
Dat value averaging klinkt mij als een boel werk, ik wil gewoon elke maand ff vlug ergens een bedrag in dumpen en niet meer naar omkijken.

Ook zonder extra aankopen ben ik al tevreden met wat ik heb, dus het maakt allemaal niet zoveel uit. Het is ook zo dat mijn vrouwtje een nieuwe baan heeft waardoor we een leuk bedrag extra hebben per maand en ik het niet allemaal wil laten verdampen in fiat.

Maar ik vertik het ook om mijn BTC aankoop gemiddelde onnodig erg omhoog te gooien.

Allemaal first world problems dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Liefst blijven we boven de 20k of 19.8k

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:50:
[...]

Wil je toch traden in een poging meer sats te vergaren dan is het wellicht een idee om een stoploss te zetten in plaats van op een random punt te verkopen.

Maar ook dan is het risico dat je uitgestopt wordt en de koers daarna weer verder gaat.
Meestal gaat het wel goed, maar vandaag blijk ik echt aan sell low and buy high te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:31
Pelox schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:44:
Liefst blijven we boven de 20k of 19.8k
Weekly MA200 op 19,5K toch? Met een wick eronder mogen we van mij wel de 19K aantikken. Kan ik m'n tradingpotje er weer ingooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

moshimoshi schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Meestal gaat het wel goed, maar vandaag blijk ik echt aan sell low and buy high te doen :X
Als de ponzi volatiel is kun je soms beter ff niets doen, tenzij je een ervaren trader bent en weet wat je doet trek je meestal aan het kortste eind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Maar ik vertik het ook om mijn BTC aankoop gemiddelde onnodig erg omhoog te gooien.
Ik wilde een vlammend betoog gaan houden. Dat een hogere GAK helemaal niet erg is, voor iemand die zó overtuigd is van de tokenomics als jij. Omdat je met je extra inleg dan prima mee kunt liften van instap-28k naar uitstap-280k.

Maar toen besefte ik me dat jij anders in elkaar zit. Als het meer in waarde stijgt, zul jij toch niet uitstappen. En als alles naar de vinkentering gaat, zul jij met een grijns naar die hele geitenbende kijken. Het is jou helemaal niet te doen om die extra grijpstuiver.

TL/DR: Ik hou van je.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:49:
[...]

Ik wilde een vlammend betoog gaan houden. Dat een hogere GAK helemaal niet erg is, voor iemand die zó overtuigd is van de tokenomics als jij. Omdat je met je extra inleg dan prima mee kunt liften van instap-28k naar uitstap-280k.

Maar toen besefte ik me dat jij anders in elkaar zit. Als het meer in waarde stijgt, zul jij toch niet uitstappen. En als alles naar de vinkentering gaat, zul jij met een grijns naar die hele geitenbende kijken. Het is jou helemaal niet te doen om die extra grijpstuiver.

TL/DR: Ik hou van je.
_O-

Ik ben dan ook vooral benieuwd welke shitcoins ik in de volgende bear baghold.

Uit de bear van 2018 was dat voornamelijk HTMLcoin, nu is daar POLS aan toegevoegd.

Blijft altijd een verrassing, een soort kinder surprise ei maar dan anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 05-10 18:04
Even opladen voor de volgende pump! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4VhV8cgy6bTpdC5RdLUdgIW9ck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FU4L9p1UBdJHc5BRi9TQvvo9.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ws9uNMW6ACn996-aEloMmKDWxBM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLqfggn1gqAiVibsv0edJxoV.jpg?f=fotoalbum_medium

Mijn bag... Daar zat eerder ETH, ADA en SOL bij. De shitcoins had ik gekocht vanwege de lage waardes/crash en om wat te spelen met swing trades.

Luna nog steeds in de +, maar ga ik niet veel meer mee doen. DCA zal wrs zo blijven: 75% btc, wat ETH en voor de rest misschien eens wat anders.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:58

LankHoar

Langharig tuig

Kan lekker mijn plaatje van eerder vanmorgen gebruiken. Nadat ik best op mijn muil ben gegaan met alts, heb ik alles omgezet naar het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wOBTJ5ie_9c5CFkvbT8X_bLAyKA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EVmgxtgUJFVf2LiRKHF0BSj1.jpg?f=fotoalbum_large

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:16
Poh je kijkt ff een uurtje niet en ziet dit, bullish!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONDclr1HsMLVlwnF3Yio0Rk6k_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3AsuNicjahgpB9sAG22HjFFy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:55:
[...]

_O-

Ik ben dan ook vooral benieuwd welke shitcoins ik in de volgende bear baghold.

Uit de bear van 2018 was dat voornamelijk HTMLcoin, nu is daar POLS aan toegevoegd.

Blijft altijd een verrassing, een soort kinder surprise ei maar dan anders.
hahahaa HTML ook nog gehad ja....op bluetrade. Was er iig optijd vanaf toen. Vorige run had ik wel nog LTC en ETH over kwa shitcoins. Maar dat heb ik nu ook. Maar die komen wel weer. Zoals ik hierboven schreef heb ik ook nog restje ADA en FLoki of ik dat ooit nog wat word geen idee. Maar boeit ook niet eigenlijk. Was ze eerlijk gezegd ook echt vergeten. Had zelfs niet eens meer metamask op mijn laptop staan. Tot ik ging kijken voor 31-12 wat mijn holdigs waren voor de Bdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:25
PF aangepast voor de volgende Bull,

BTC
ETH
APT
FET
MPL
ILV
GALA

[ Voor 4% gewijzigd door BoulaMouzer op 14-01-2023 11:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:07:
[...]

hahahaa HTML ook nog gehad ja....op bluetrade. Was er iig optijd vanaf toen. Vorige run had ik wel nog LTC en ETH over kwa shitcoins. Maar dat heb ik nu ook. Maar die komen wel weer. Zoals ik hierboven schreef heb ik ook nog restje ADA en FLoki of ik dat ooit nog wat word geen idee. Maar boeit ook niet eigenlijk. Was ze eerlijk gezegd ook echt vergeten. Had zelfs niet eens meer metamask op mijn laptop staan. Tot ik ging kijken voor 31-12 wat mijn holdigs waren voor de Bdienst
Mooi is dat, wanneer de ponzi zo hoog staat dat het je allemaal geen fuck meer uitmaakt waar je wat winst in drukt _O-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:05
De shitcoins vliegen weer om je oren. History moet blijkbaar weer repeaten.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
ytr81 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:11:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgBzcfniISuPsdH4uLE_nbP-NvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2VVuZgaY4m01auJxZuM2IKrJ.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
voor mij nog geen shitcoins, die schaal ik pas in als we in de bullrun zitten.

en ja dan maar geen 600% gains, een 300% gain ben ik ook tevreden mee :)

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWl0MRysHcbSckPl8ROTbQYOtbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5JzjedQTbDegbs27i5T8pqgl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:14:
voor mij nog geen shitcoins, die schaal ik pas in als we in de bullrun zitten.

en ja dan maar geen 600% gains, een 300% gain ben ik ook tevreden mee :)
ik ga ook voorlopig geen nieuwe shitcoins kopen. wellicht zelf wel helemaal niets deze run. Ik haal dezelfde gains (of nog veel beter) met leverage longs op BTC. Lekker overzichtelijk. Hoef ik ook maar 1 coin in de gaten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

We kwamen net lekker op gang drukt er weer 1 op de verkeerde knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:23

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Darrell schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:21:
Ja ik heb net aan panicselling gedaan ;)

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Darrell schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:21:
adempauze is alleen maar goed. Anders weten we zeker dat dit van korte duur was

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Lekker iets met je weekend gaan doen mensen ipv charts staren heel de dag. 2025 komt het sowieso wel goed.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:25
JDx schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:22:
[...]

Ja ik heb net aan panicselling gedaan ;)
Ik doe vaak een panic buy...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Pelox schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:24:
Lekker iets met je weekend gaan doen mensen ipv charts staren heel de dag. 2025 komt het sowieso wel goed.
Zou vandaag een eind fietsen, geen zin in
www.buienradar.nl

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino

Mijn PF van hoog naar laag, en waar nodig wat uitleg:

BTC
ETH/stETH
BNB
XRP (staat break even)
HBAR (moonshot kansje)
DOT (inleg is er inmiddels uit, maar blijft een behoorlijke positie over)
ATOM (zelfde als DOT)
ADA (eerste aankoop ooit, blijft mijn liefde, ook al is het soms wat eenzijdig)
MATIC
GLMR
LINK

Verder nog wat zakjes CSPR, COTI, NEAR en CRO ( |:( ), deze staan allemaal in staking onchain. En wat restjes FTM, AVAX, SOL, ICP en RUNE.

Als laatste wat PLU en Hi die regelmatig omgezet worden naar BUSD en USDT en gebruikt word voor DCA, er zit nu nog +/- 25% van mijn PF in deze stable coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
JDx schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:25:
[...]

Zou vandaag een eind fietsen, geen zin in
www.buienradar.nl
Ik ga zo even fietsen op mijn smart bike aangeschaft tijdens de vorige bullrun. Haha

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:27:
[...]

Roll Safe.

Know your memes dude ;)
Excuses, ik heb mijn hersencapaciteit volledig nodig voor het onthouden van welke shitcoins ik allemaal heb.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
Mocht dit de echte start van de bull zijn en je hebt de juiste shitcoins ingekocht op de lows en history repeats dan ben je een winnaar. Zo simpel is het ook. Van mij mag history zichzelf dan herhalen.

Maar als halverwege dit jaar de SEC met de securities ban hamer komt dan is er mogelijk wel een groot probleem voor de alts. Die kunnen dan mooi overstappen op BTC en wordt die 100k echt gebroken. Dus persoonlijk heb ik niets tegen alts. Ik vind die shitcoins machtig mooi. Zoals @Verwijderd het zo mooi zegt je moet toch je gokverslaving wat blijven voeden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:36:
[...]

Mocht dit de echte start van de bull zijn en je hebt de juiste shitcoins ingekocht op de lows en history repeats dan ben je een winnaar. Zo simpel is het ook. Van mij mag history zichzelf dan herhalen.

Maar als halverwege dit jaar de SEC met de securities ban hamer komt dan is er mogelijk wel een groot probleem voor de alts. Die kunnen dan mooi overstappen op BTC en wordt die 100k echt gebroken. Dus persoonlijk heb ik niets tegen alts. Ik vind die shitcoins machtig mooi. Zoals @Verwijderd het zo mooi zegt je moet toch je gokverslaving wat blijven voeden.
Dat het securities zijn is 100% zeker, nu is het alleen zien of de SEC de ballen heeft om actie te ondernemen. Resultaat gaat iig zijn dat ETH incl alle Defi meuk volledig door het putje gaat en dat BTC dominance weer over de 70% gaat en we zo op 460k staan. Ik tegen ervoor.....als btc maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:58

LankHoar

Langharig tuig

Pelox schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:24:
Ja maar straks mis ik iets!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
LankHoar schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Daarom ga ik een rondje fietsen op mijn smart bike.. dan kan ik en bezig zijn en de boel vol continu in de gaten houden! :D

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:39:
[...]

Dat het securities zijn is 100% zeker, nu is het alleen zien of de SEC de ballen heeft om actie te ondernemen. Resultaat gaat iig zijn dat ETH incl alle Defi meuk volledig door het putje gaat en dat BTC dominance weer over de 70% gaat en we zo op 460k staan. Ik tegen ervoor.....als btc maxi
Ik ben ook heel erg benieuwd wat het effect hiervan zou zijn. Is Amerika echt zo belangrijk dat de alts helemaal stuk gaan. En ik begrijp jou helemaal. Ik ben jaloers op jou positie bitcoin. Moet een lekker gevoel zijn! _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik ga vanmiddag lekker charten karten.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LankHoar schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Welk excuus heb je daarvoor? Traden kan altijd en overal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Whkt-Z_gmK_MlX25dtcbm2Zl5Vw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gpZQFhzAYzU0xRHBF7otRiDs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot_1XnDGfQ_u2nOoI4BZl2M0QoE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RzuxXLil2ZCFptuQCrno1nQy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGxyIiLq_rLi1-DbPqXECo42uPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egobUxaglUB2BkEnJPp4VHCA.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. 2 foto's hiervan zijn van mijzelf, 1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:47:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hahah dat zeg je nu! Ik vond het al opmerkelijk. _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:54

Chaes

#HODL

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Waar heb je die VR bril gekocht? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:44:
[...]

Ik ben ook heel erg benieuwd wat het effect hiervan zou zijn. Is Amerika echt zo belangrijk dat de alts helemaal stuk gaan. En ik begrijp jou helemaal. Ik ben jaloers op jou positie bitcoin. Moet een lekker gevoel zijn! _/-\o_
thanks man. Heeft me dan ook bijna 10 jaar gekost. Veel mensen vergeten dat ook in crypto tijd in de markt belangrijk is. Tuurlijk heb je uitzonderingen met mensen die na 4 maanden de juiste shitcoin pakken en er dan 5k in gooien en na 6 maanden 1meur op de bank hebben. Maar dat zijn er bar weinig, plus de meeste cashen niet, en eindigen na 3 jaar met 1k op de bank.

Tja de impact van dat SEC besluit, niemand weet het. Maar dat het de Defi space geen goed gaat doen is duidelijk. Vraag is alleen hoe hard komt de klap. Het gaat iig de eigenaren van ETH en andere Defi projecten veel geld kosten als ze gezien worden als security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

ik weet wel welke hahaha. Blijft trouwens voor mij 1 van de grote voordelen van tesla, charts gluren op het scherm. Zeker tijdens bull markt eigenlijk altijd open

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zag het gelijk. Alsof jij ooit Tesla gaat rijden.. 8)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
20K houd hem netjes. Ben er bang voor dat we verder omhoog gaan :| :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik hoop de Heineken foto , want je hebt wel smaak voor crypto , blijkbaar niet voor goed bier :p , Als je crypto welvaart hebt moet je toch echt eens langs www.decaigny.com gaan ;)

P.S. Ik geloof niet dat jij die VR Bril nodig hebt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Hierbij mijn portfolio
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CODv-IUGW15PcH7pK630kUyAK8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xtuGDlrrz9joxJ6VHv8mlK5f.jpg?f=fotoalbum_large

Dca al tijden in BTC en ETH en wat kleine beetjes sprokkelen. Tot 30k blijf ik BTC sprokkelen daarna achter over leunen en uitbetaald plaatje maken vanuit verschillende potjes. Maar BTC blijft daarin bijna onaangetast.

Een kleine chill, MTO: achter de schermen zijn die hard aan een werkend product aan het werken(is er al in testfase) en veel mensen dachten aan een rugpull/scam. Echter niet het geval gebleken. De ico prijs lag namelijk op 3 dollar de stuk ongeveer. Heel veel potentie om bij een bullmarkt mocht hierop de fomo slaan een knaller op te maken, bij terug naar ico prijs dus al x100.

Verder in de planning om uiteindelijk 80 tot 90 procent van alles behalve btc en eth in 2024/2025 te verkopen

Reuze benieuwd naar komende maanden/jaren

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Im just gonna leave this here:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlN3UplbiRlmPa4Q3SDmEkN1su0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jr9cP0JODVaveo9WGSmyd9ED.jpg?f=fotoalbum_large

Als BIFI ooit de top 20 bereikt...

Dan ben ik er allang uit met een kleine winst en hang ik de screenshots op zolder naast die van DOGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Daar gaat de rakket weer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Double top en dan down... >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:09:
Im just gonna leave this here:

[Afbeelding]

Als BIFI ooit de top 20 bereikt...

Dan ben ik er allang uit met een kleine winst en hang ik de screenshots op zolder naast die van DOGE.
Mooi he dat wishful thinking.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XoC7Cjnd-wLijL53epoCCNwairI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGYgMIXLyIAZiCl5XQNuengu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_iqY_DkN_itLue9-U3GtysfsdSk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O6VTxJU22FhRhvuCfcP4so4f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dikke...
Afbeeldingslocatie: https://images.capellinijeans.info/1618459762_min.jpg

:+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:54
Pelox schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:27:
[...]

Ik ga zo even fietsen op mijn smart bike aangeschaft tijdens de vorige bullrun. Haha
Welke heb je?

Ik heb een Tacx Neo Bike. Net 3 weken redelijk ziek geweest en gisteren voor het eerst terug gefietst. Ging erg lastig maar voelde me wel top achteraf. d:)b

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Oh leuk die vergelijkingen, hier ook hopium :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nbYOgCb8dPqwsjhARv7Ml-clGT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SC7Ul6tE9dmn0qCIVYgvoX64.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uqnBwBrcRqQJFRMMHa3xRynQWFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/77R86NhGHrRu7Vfjrklp8Slt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 90% gewijzigd door Kol Nedra op 14-01-2023 13:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

Hieronder mijn pf, wil er nog wat bifi en andere nieuwe hypecoins aan toevoegen. Afgelopen run ongeveer de helft verkocht op de weg omhoog, rest gehodlt met alle gevolgen van dien. Ik had een plan, waar ik me vaak aan hield, wat me gered heeft. Als ik dat plan helemaal had uitgevoerd had ik er nu beter voor gestaan 8)7 .
Afgelopen maanden een deel terug ingekocht met een deel van de eerdere profits en sta zodoende weer op hetzelfde aantal sats als voor de vorige bull.

55% BTC
8% ETH
8% BIT (speculeren op een bnb effect)
7% SFP (binance muntje, gevalletje escalation of commitment, moet ooit terug naar 2dollar)
9% Atom/Juno/Osmo/Evmos (voor de airdrops)

Rest:
-restanten van eerdere runs: XTZ, noia, ewt, bnb, kava, knc, ampl, twt
-dca alle shitcoin launchpads en andere meuk (40coins ong) op bybit elke paar weken met trading profits of wat kratjes. Zet vaak wel gelijk sell orders klaar om de initiele inleg veilig te stellen.
-diverse dca-botjes draaien die BTC, ETH, ADA, Near, Dot en ksm kopen. Boven de 25k gaan die waarschijnlijk uit.
-een bak usdt/eur/busd om de bots te feeden en de mogelijke 14k dip te kopen.
-ga vast nog wel wat alts oppikken die -98% gedaan hebben

Gaan de shitcoins rekt, so be it, high risk. Crypto is voor mij een alternatief voor gokken en andere mogelijke verslavingen.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
raq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:18:
Gaan de shitcoins rekt, so be it, high risk. Crypto is voor mij een alternatief voor gokken en andere mogelijke verslavingen.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/2jgbEi-vCuQAAAAC/mando-way-this-is-the-way.gif

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws: Bitcoin is weer iets schaarser geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXk-kPPxP2E2S450Z96vvx0QTBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZBB8fU71U033hZtZxTO9cVB8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 00:11

NeoflexNL

Forever young

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:21:
Goed nieuws: Bitcoin is weer iets schaarser geworden.

[Afbeelding]
Met dit soort gebruikers heb je geen halvings meer nodig :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
raq schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:18:
Crypto is voor mij een alternatief voor gokken en andere mogelijke verslavingen.
Ja ho es effe. Je kan toch gewoon crypto traden aan de roulette tafel met in je ene hand je mobiel, in de andere hand een gin-tonic en een sigaar tussen de lippen geklemd?

<insert eddie murphy>
Pagina: 1 ... 180 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!