“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Meenst niet hey... Een Pentium 1? Waar hest sukke dikke tech ooit haalt dan? Dat hest importeert vanuut de stadse gebieden zekers?Skrunsies schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 21:56:
[...]
Anders kom hier maar heen. Is met de trekker maar een paar minuten verder.
Heb sinds kort zo’n dikke Pentium 1 gekocht jonguh!
Suk hightech spul hoop ik ooit ook te scoren met mien magische internet munten.
resusaapje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:01:
[...]
Ga je een bittere ouwe man worden? Van vette TM3P naar suffe suv is wel een indicator van jewelste
Bitter niet, oud wel. Zo suf is die Y toch niet? Elon sponsort ons met DOGE, ik sponsor hem terug. Dat betrof trouwens ook die withdraw die ik van Binance heb gedaan tegelijkertijd met Bitvavo.... Was inmiddels dus wel flink meer waard geweest, maarja, ik moet mij ook vervoeren he.
/f/image/PJHqjFeIQuizgBG2NsmdWMjL.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
We moeten alleen @Glenn Hoddle nog even terugvinden om BIFI naar de 100k te pushen.Ray_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:05:
Ik zie weer namen terug komen die mij doen herinneren aan tijden dat de meest vage coins tot magische hoogtepunten kwamen. Nu nog iemand die de meest wazige conspiracy theorieën er op na houdt terwijl hij continu gehunt wordt, een falende milfhunter met een foute zwembroek en een Schultenbrau-drinkende peperkweker en de bull is weer aan.
Die is wel erg stil, al 10 maanden niet hier geweest. Heeft iemand hem nog ergens anders gezien?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:07:
[...]
We moeten alleen @Glenn Hoddle nog even terugvinden om BIFI naar de 100k te pushen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Mooie wagen, maar waar is het koppelstuk voor de paarden?Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:05:
[...]
Bitter niet, oud wel. Zo suf is die Y toch niet? Elon sponsort ons met DOGE, ik sponsor hem terug. Dat was trouwens ook die withdraw die ik van Binance heb gedaan tegelijkertijd met Bitvavo.... Was inmiddels dus wel flink meer waard geweest, maarja, ik moet mij ook vervoeren he.
[Afbeelding]
Mijn Friese blik ziet de logica niet.
Verwijderd
Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in de Zwitserse bergen een grot had gevonden waar het klimaat bij uitstek geschikt was om off grid grote hoeveelheden BIFI te hodlen.Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:08:
[...]
Die is wel erg stil, al 10 maanden niet hier geweest. Heeft iemand hem nog ergens anders gezien?
Hij is wel 69 BIFI kwijtgeraakt aan een roedel wolven op de barre tocht onderweg...
Maar het schijnt dat hij daar nu leeft als een kluizenaar die 1x per maand naar buiten komt om de maanstand te bestuderen, om zo zijn tocht naar Binance voor te bereiden rond de volgende top.
In het ergste geval is hem iets ergs overkomen en dan is de supply van BIFI nóg lager (hij zou vast hebben gewild dat wij uit zijn naam door zouden shillen..). Maar ik vind het altijd wel vreemd als iemand hier erg actief is en ineens verdwijnt, hopelijk is dat omdat hij flink gecashed heeft en bewust op een eiland zonder internet zit.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:14:
[...]
Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in de Zwitserse bergen een grot had gevonden waar het klimaat bij uitstek geschikt was om off grid grote hoeveelheden BIFI te hodlen.
Hij is wel 69 BIFI kwijtgeraakt aan een roedel wolven op de barre tocht onderweg...
Maar het schijnt dat hij daar nu leeft als een kluizenaar die 1x per maand naar buiten komt om de maanstand te bestuderen, om zo zijn tocht naar Binance voor te bereiden rond de volgende top.
Doch net sa vremd, of ik minsken kin die rommel importere kinne. Nee joh. Disse hak kocht von Siebe. Do wist wol. Broerke von Harke ut De Westerein. Dikke tech jong, dizze had ek von die diskettes..Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:03:
[...]
Meenst niet hey... Een Pentium 1? Waar hest sukke dikke tech ooit haalt dan? Dat hest importeert vanuut de stadse gebieden zekers?
Suk hightech spul hoop ik ooit ook te scoren met mien magische internet munten.
UberLurker Departement #GG.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Yes beefy discordTaro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:08:
[...]
Die is wel erg stil, al 10 maanden niet hier geweest. Heeft iemand hem nog ergens anders gezien?
AI coins zijn pas echt top als ze hun eigen shilling kunnen doen op Twitter, Reddit en Telegram.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 19:45:
Ik snap het wel waarom die AI coins hard gaan, die AI wordt steeds geavanceerder.
[Afbeelding]
Stack Sats
Je bent jonger dan ikTaro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:05:
[...]
Bitter niet, oud wel. Zo suf is die Y toch niet? Elon sponsort ons met DOGE, ik sponsor hem terug. Dat betrof trouwens ook die withdraw die ik van Binance heb gedaan tegelijkertijd met Bitvavo.... Was inmiddels dus wel flink meer waard geweest, maarja, ik moet mij ook vervoeren he.
[Afbeelding]
Leuke bak hoor. Geniet ervan. Ik hou het nog even bij de 3. Kan ik je interesseren in een Guinness Book recordpoging ?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oh
Thx! De 3 blijft ook leuk!Leuke bak hoor. Geniet ervan. Ik hou het nog even bij de 3.
Om als 2e na Elon vermeld te worden ivm verloren vermogen? Nee, thxKan ik je interesseren in een Guinness Book recordpoging ?

s00n.Emcee schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:46:
aggr.trade staat weer aan, when 20k?
Present!Ezekielll schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:50:
Maar zijn er dan nog zoveel mensen die onder water staan? ...

:fill(white):strip_exif()/f/image/RiQHFACML7tvxmcxlho5cOuj.png?f=user_large)
Ezekielll schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:50:
Ik zit er gelukkig vanaf 2017 in en sindsdien dca met inleg x1.5 eruit in 2020, rest laten staan en sinds btc onder de 30k zit wederom gaan dca-en dus ik geniet de afgelopen dagen flink. Maar zijn er dan nog zoveel mensen die onder water staan? ... want krijg wel weer beetje bullrun vibes van laatste week zeg
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EPMHmiZBeEMZeI4KvWGzXi8y.jpg?f=user_large)
Ik gok vrijwel iedereen die laatste run ingestapt is...en dan met name mensen die ingestapt zijn in het mania deel. Wat dus altijd het gros is. Zou zomaar 70% van de mensen in dit topic kunnen zijn. En dan heb je nog de mensen die 4 maanden terug op sell geramd hebben....en nooit meer terug komenEzekielll schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:50:
Ik zit er gelukkig vanaf 2017 in en sindsdien dca met inleg x1.5 eruit in 2020, rest laten staan en sinds btc onder de 30k zit wederom gaan dca-en dus ik geniet de afgelopen dagen flink. Maar zijn er dan nog zoveel mensen die onder water staan? ... want krijg wel weer beetje bullrun vibes van laatste week zeg
Edit, mijn long staat nu op 130%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ben gaan DCAen vanaf 54k naar benedenEzekielll schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:50:
You do the math..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
De echte DCA! Niet kijken naar de koers en gewoon kopen. Trots!Khaelos schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:58:
[...]
Ik ben gaan DCAen vanaf 54k naar beneden
You do the math..
Stack Sats
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb niet gegokt omdat mijn keuze expliciet werd uitgesloten….WarsemaW schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:03:
Ik begin langzaam maar zeker toch te denken dat ik er flink naast zit met mijn gokje bij de bodem vis challenge... verliezen voelt niet vaak zo goed!
Die lijst met namen komen aan the wall of shame.WarsemaW schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:03:
Ik begin langzaam maar zeker toch te denken dat ik er flink naast zit met mijn gokje bij de bodem vis challenge... verliezen voelt niet vaak zo goed!

Inderdaad. Geef het even door dan is het tijd om tijdelijk te verkopen.cooLopke schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:06:
Zwembroek en roellie nu reeds ingekocht of niet?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Eens, alhoewel ik graag 2x zo laag en dus 2x zoveel had ingekocht vind ik het prima om die challenge te verliezenWarsemaW schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:03:
Nah.....Ik moet het voorlopig doen met 100k ASTAR en 1000 RMRK.cooLopke schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:06:
Zwembroek en roellie nu reeds ingekocht of niet?
Nee, een gewone marktcycle.troje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:08:
kiek um Goan. Wat knalt dit omhoog zeg de laatste dagen. Wat is er nu eigenlijk aan de hand. Meevallende inflatiecijfers?
Er is eigenlijk niet zoveel aan de hand. Mensen zijn blij met eindelijk een pump en staan te springen om weer in te stappen lijkt me.troje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:08:
kiek um Goan. Wat knalt dit omhoog zeg de laatste dagen. Wat is er nu eigenlijk aan de hand. Meevallende inflatiecijfers?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Van de week al weer een stuk in de Telegraaf dus de massa komt straks weer voor buy high, sell low.troje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:08:
De massa komt pas weer als we de 50k passeren ofzo. Overmorgen dusmoshimoshi schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:09:
[...]
Van de week al weer een stuk in de Telegraaf dus de massa komt straks weer voor buy high, sell low.
moshimoshi schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:09:
[...]
Van de week al weer een stuk in de Telegraaf dus de massa komt straks weer voor buy high, sell low.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2NsRewNPtfDWcu91J9OBtnjd.gif?f=user_large)
Bodem vissen is niet zo makkelijk Roellie. Ik had beter die 14.1k order een setje kunnen geven bij 16K en dan wel bijlappen voor dezelfde hoeveelheid. Maar goed Astar naar de $1 en zand erover.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:10:
[...]
De massa komt pas weer als we de 50k passeren ofzo. Overmorgen dus
Tja, het kan verkeren. En het is allemaal nog niet uitgesloten.zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:14:
[...]
Bodem vissen is niet zo makkelijk Roellie. Ik had beter die 14.1k order een setje kunnen geven bij 16K en dan wel bijlappen voor dezelfde hoeveelheid. Maar goed Astar naar de $1 en zand erover.
Maar anders draaien we het spelletje bij $30k toch om? topvissen?
Het was uiteindelijk ook maar gewoon een dingetje om een beetje bezig te blijven toch
[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-01-2023 23:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jazeker. Maar wanneer kopen wij nou wat BTC?Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:15:
[...]
Tja, het kan verkeren. En het is allemaal nog niet uitgesloten.
Maar anders draaien we het spelletje bij $30k toch om? topvissen?
Het was uiteindelijk ook maar gewoon een dingetje om een beetje bezig te blijven toch
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Absoluut! Als ik dan toch aan de wall of shame kom te hangen met mijn gokje dan graag met een factor 100 ernaast ofzo 😀 schaamrood op de kaken zie je niet door dat getinte glas van een lamboTaro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:08:
[...]
Eens, alhoewel ik graag 2x zo laag en dus 2x zoveel had ingekocht vind ik het prima om die challenge te verliezen
Verwijderd
Allemaal maar gerommel in de marge dit.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lvPVgGIoP0JSFfuXFxI1MzJD.gif?f=user_large)
Dat is de grote vraag hè. Je bent ongetwijfeld met me eens dat naar zo'n 20% pump recht omhoog het waarschijnlijk niet het meest verstandige moment is.zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:21:
[...]
Jazeker. Maar wanneer kopen wij nou wat BTC?
Bij de eerst volgende pullback? Als het afneemt en we omrollen? Als DCG tóch omvalt? Als de volgende 50 basispunten van de FED een dreun geven? Als de markten crypto mee omlaag helpen? Als regulering roet in het eten gooit? Als blijkt dat de geldprinter niet zomaar weer aangaat? Als...?
Er zijn nog genoeg dingen in de toekomst die er nog allemaal niet heel rooskleurig uitzien. Het kan ook gewoon nog een dikke vette bulltrap zijn. Bizar eigenlijk hè, hoe snel dat sentiment kan omkeren.
DCA dus?Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:29:
[...]
Dat is de grote vraag hè. Je bent ongetwijfeld met me eens dat naar zo'n 20% pump recht omhoog het waarschijnlijk niet het meest verstandige moment is.
Bij de eerst volgende pullback? Als het afneemt en we omrollen? Als DCG tóch omvalt? Als de volgende 50 basispunten van de FED een dreun geven? Als de markten crypto mee omlaag helpen? Als regulering roet in het eten gooit? Als blijkt dat de geldprinter niet zomaar weer aangaat? Als...?
Er zijn nog genoeg dingen in de toekomst die er nog allemaal niet heel rooskleurig uitzien. Het kan ook gewoon nog een dikke vette bulltrap zijn. Bizar eigenlijk hè, hoe snel dat sentiment kan omkeren.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Welcome 2 crypto.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:29:
[...]
Bizar eigenlijk hè, hoe snel dat sentiment kan omkeren.
ik denk altijd maar zoGelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:29:
[...]
Dat is de grote vraag hè. Je bent ongetwijfeld met me eens dat naar zo'n 20% pump recht omhoog het waarschijnlijk niet het meest verstandige moment is.
wat hou je liever vast? 5 jaar lang euro's of 5 jaar lang bitcoin?
dca is the way!
nothing stops this train
Verwijderd
Wat zou het nu mooi zijn om in een 3 minute candle naar de 12k te crashen.
Gewoon voor de sfeer in het topic
Niet voor de fiatwaarde van de PF natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door troje op 13-01-2023 23:38 ]
Dat is niet realistisch.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:35:
[...]
Wat zou het nu mooi zijn om in een 3 minute candle naar de 12k te crashen.
Gewoon voor de sfeer in het topic![]()
Niet voor de fiatwaarde van de PF natuurlijk.
Net zoals het niet realistisch is dat Telsa 60% van de marktwaarde is verloren.
Er heerst FUD, profiteer ervan.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-01-2023 23:39 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Niet realistisch was de belachelijke stijging van Tesla ervoor van de laatste jaren.Mooody schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:39:
[...]
Dat is niet realistisch.
Net zoals het niet realistisch is dat Telsa 60% van de marktwaarde is verloren.
[edit]
/f/image/uG58ppRAOjVAwh3RFZ4Ijnkv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Nopheros op 13-01-2023 23:41 ]
Verwijderd
Dan heeft crypto je dus iets gebracht wat je met geld niet kunt kopentroje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:37:
twee jaar terug zou ik dan een hartaanval krijgen. Vandaag de dag zie ik er zelfs de lol van in als zoiets gebeurt.
Even wat anders:
Ik heb zo'n gevoel dat dit de meest legendarische meme van de volgende bullrun wordt:
:strip_exif()/f/image/Ndc1tPWk81x2UDb3ZNJv3D0m.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie maakt de eerste NFT en wordt miljonair?
Denk dat ik een twitter account aanmaak alleen om hem te volgen en precies het tegenover gestelde doe van wat hij zegt. Lijkt best wel winstgevend te zijn als ik al z'n berichten zo lees die hier gepost worden.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:41:
[...]
Dan heeft crypto je dus iets gebracht wat je met geld niet kunt kopen![]()
Even wat anders:
Ik heb zo'n gevoel dat dit de meest legendarische meme van de volgende bullrun wordt:
[Afbeelding]
Wie maakt de eerste NFT en wordt miljonair?
bijijijijijijna
Belachelijke stijging, daarna belachelijke daling. KoopmomentjeNopheros schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:40:
[...]
Niet realistisch was de belachelijke stijging van Tesla ervoor van de laatste jaren.
[edit]
[Afbeelding]
Probleem is wel dat we dit eigenlijk niet zover hadden moeten laten komen. Ik denk dat wij beide teveel met de macro en fud bezig waren. Dit heeft ons brein vertroebeld haha. Je kon er ook op wachten en dat heb ik al veel vaker gezegd. Als iedereen verwacht dat we naar de 10k -14k range gaan dan komen we er uiteindelijk niet. Natuurlijk kan dat scenario nog steeds uitkomen. En ik koop ook zeker geen groene candle.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:29:
[...]
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:45:
Om als 2e na Elon vermeld te worden ivm verloren vermogen? Nee, thx

Ik gun het je van harte

Nee man, meeste Tesla's ter wereld die synchroon hun anthem ten gehore brengen. Gepland voor april.
Count me in!resusaapje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:46:
[...]
Nee man, meeste Tesla's ter wereld die synchroon hun anthem ten gehore brengen. Gepland voor april.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RAPimBP9frZdUe44pT2oZ1xv.jpg?f=user_large)
Dat moet Tesla doen om onsterfelijk te worden.resusaapje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:46:
Op x datum het Oekrainse volkslied synchroon uit de speakers te laten knallen
Wie gaat Elon dat tweeten?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-01-2023 23:50 ]
Wanneer was je ook alweer uitgestapt, nog eerder dan ik toch?zwembroek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:46:
[...]
Probleem is wel dat we dit eigenlijk niet zover hadden moeten laten komen. Ik denk dat wij beide teveel met de macro en fud bezig waren. Dit heeft ons brein vertroebeld haha. Je kon er ook op wachten en dat heb ik al veel vaker gezegd. Als iedereen verwacht dat we naar de 10k -14k range gaan dan komen we er uiteindelijk niet. Natuurlijk kan dat scenario nog steeds uitkomen. En ik koop ook zeker geen groene candle.

Dan hebben we nog wel wat marge volgens mij. Ik zou zeggen nu niet gek laten maken. Dit was gewoon best wel een crazy weekje zo.
LOL, de oekraïnse usb-stick ligt hier al klaar. Kopietje hebben?Mooody schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:49:
[...]
Dat moet Tesla doen om onsterfelijk te worden.
Op x datum het Oekrainse volkslied synchroon uit de speakers te laten knallen
Wie gaat Elon dat tweeten?
Grapje, maar Elon kan dat gewoon doen. Schijnt aan Rusland toch, die verkoop moeten ze gewoon afschrijven.resusaapje schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:54:
[...]
LOL, de oekraïnse usb-stick ligt hier al klaar. Kopietje hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 13-01-2023 23:59 ]
Laat ik het zo zeggen dat ik mijn winsten niet van Bitcoin moest hebben. Maar ik heb er ook niets mee verloren. De shitcoins hebben de vorige bull voor mij gemaakt. Ik was van plan om het dit keer anders te doen....Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:51:
[...]
Wanneer was je ook alweer uitgestapt, nog eerder dan ik toch?
[Afbeelding]
Dan hebben we nog wel wat marge volgens mij. Ik zou zeggen nu niet gek laten maken. Dit was gewoon best wel een crazy weekje zo.
De komende 2-3 maand rond die 20k hangen zou positief zijn.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:51:
[...]
Wanneer was je ook alweer uitgestapt, nog eerder dan ik toch?
[Afbeelding]
Idd, dat zijn we weer terug op het niveau van juni - november 2022. Paar maandjes hangen en dan kan de bull weer beginnen.Mooody schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:00:
[...]
De komende 2-3 maand rond die 20k hangen zou positief zijn.
Op 19.875 verkocht, koop bij 18.000 weer BTC terug.NeoflexNL schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:39:
Mooi topje op Binance op 19.969.. kan ook weer geen toeval zijn he
Taro schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:05:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/J1deyk059MccuJzHmaVNyOki.jpg?f=fotoalbum_large)
Auto van taro gespot
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!