[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 164 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.253 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:07
Ray_ schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Daarnaast is er veel overeind gehouden met Coronasteun dat vroeg of laat terugbetaald moet worden, maar we zitten momenteel niet bepaald in het ideale klimaat daarvoor. Ik hoor her en der 'dat het nog wel meevalt' na het Coronagebeuren, maar ik denk dat de grootste klap nog moet komen.

Deels zie ik dat zelf ook als een gezonde correctie, want ik snap nog steeds niet hoe het zo ver heeft kunnen komen dat beknotte havermelk-hipsterbarista's in hun met steigerhout beklede eenmanszaak winst kunnen maken op individuen die op LinkedIn vol trots de titel 'social media manager assistant' dragen.
hahahahha ga stuk hier om dat laatste stuk. Maar eigenlijk is het idd om te janken. Laat die hele geitenbende maar lekker klappen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
anti elppa schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:21:
[...]

hahahahha ga stuk hier om dat laatste stuk. Maar eigenlijk is het idd om te janken. Laat die hele geitenbende maar lekker klappen
The big short?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Ray_ schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Daarnaast is er veel overeind gehouden met Coronasteun dat vroeg of laat terugbetaald moet worden, maar we zitten momenteel niet bepaald in het ideale klimaat daarvoor. Ik hoor her en der 'dat het nog wel meevalt' na het Coronagebeuren, maar ik denk dat de grootste klap nog moet komen.

Deels zie ik dat zelf ook als een gezonde correctie, want ik snap nog steeds niet hoe het zo ver heeft kunnen komen dat beknotte havermelk-hipsterbarista's in hun met steigerhout beklede eenmanszaak winst kunnen maken op individuen die op LinkedIn vol trots de titel 'social media manager assistant' dragen.
Zo lang er verborgen werkeloosheid is, en dit binnen het bedrijfsleven getolereerd wordt, zal er plaatselijk het geld wel tegen de plinten klotsen.

Vergeet niet dat die hipsterbarista’s vaak bizarre bedragen vragen onder het mom van duurzaam ondernemen.

Zelf blijf ik overigens lekker mijn eigen plan doorvoeren. Consumptie als doodzonde verklaren, en fiat, sats en stonks stacken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
merauder schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:02:
[...]

Zo lang er verborgen werkeloosheid is, en dit binnen het bedrijfsleven getolereerd wordt, zal er plaatselijk het geld wel tegen de plinten klotsen.

Vergeet niet dat die hipsterbarista’s vaak bizarre bedragen vragen onder het mom van duurzaam ondernemen.

Zelf blijf ik overigens lekker mijn eigen plan doorvoeren. Consumptie als doodzonde verklaren, en fiat, sats en stonks stacken.
hahahah dat laatste geld ook voor mij. Ik verdien (alleen mijn salaris) 5x modaal, maar leef als een zwerver....loop in trainingsbroeken met gaten erin. Ik ga kwa consumptie het land niet redden iig. Wel kwa belasting die ik elke maand weg breng ;w ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:52
merauder schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:02:
[...]
.........

this is the way d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
anti elppa schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:14:
[...]

hahahah dat laatste geld ook voor mij. Ik verdien (alleen mijn salaris) 5x modaal, maar leef als een zwerver....loop in trainingsbroeken met gaten erin. Ik ga kwa consumptie het land niet redden iig. Wel kwa belasting die ik elke maand weg breng ;w ;(
maar dankzij deze mindset groeit je vermogen sneller!

ik sinds 1,5 jaar: koop alle kleding/schoenen op vinted (oke ondergoed niet)
Heb 5 paar schoenen gekocht voor €65 (goede schoenen, merken zoals PUMA, ADIDAS)
kan dus zeker 10-15 jaar vooruit :Y)
ik heb zelfs schoenen en broeken met gaten erin, I don't care blijf ze dragen omdat ze fijn zitten.
Mindset is zo belangrijk om je vermogen te laten groeien, voor mijzelf ben ik zeer streng en hou echt de hand op de knip. Voor mijn kinderen niet, maar die zijn mijn alles natuurlijk, die komen echt niks tekort!

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2023 15:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:17:
[...]

maar dankzij deze mindset groeit je vermogen sneller!

ik sinds 1,5 jaar: koop alle kleding/schoenen op vinted (oke ondergoed niet)
Heb 5 paar schoenen gekocht voor €65 (goede schoenen, merken zoals PUMA, ADIDAS)
kan dus zeker 10-15 jaar vooruit :Y)
ik heb zelfs schoenen en broeken met gaten erin, I don't care blijf ze dragen omdat ze fijn zitten.
hahaha nice!!!! prachtig al die zwervers hier, allemaal bij @Slux onder de brug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:45
Hahahah dikke schrapers...Ik zal wel nooit kunnen stoppen met werken als this the way is.
Ik geef geld uit als water!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Bij de tweakers bbq krijgt de zwerverclub gratis bier van de ondernemer omdat hij zo te doen heeft met al die afgedragen kleding :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Coldcat schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:31:
[...]

Bij de tweakers bbq krijgt de zwerverclub gratis bier van de ondernemer omdat hij zo te doen heeft met al die afgedragen kleding :+
Toch weer €3,- die je in sats kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:43
Coldcat schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:31:
[...]

Gratis bier? Of gratis havermout lattes van die barista?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:24:
Hahahah dikke schrapers...Ik zal wel nooit kunnen stoppen met werken als this the way is.
Zooo inderdaad ik kan het wel waarderen hoor maar ben er zelf slecht in. Einde van het jaar nog wat biefstukjes op. (Maven in Antwerpen zoek die maar eens op)

‘Mijn laatste hemd heeft geen zakken’

Alhoewel misschien een kleintje voor een Trezor voor het nageslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
merauder schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:32:
[...]

Toch weer €3,- die je in sats kan steken.
elke maand €10 aan gratis bier kopen bij de Aldi of Lidl met de PLU perk :7

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:21
Zonder mensen die consumeren kunnen we wel gedag zeggen onze economie.

Rekening houden met de toekomst is belangrijk, maar je leeft ook maar één keer. Die gespaarde sats blijken veel minder waard te zijn op moment dat je achteraf terugkijkt en je een hoop mooie herinneringen hebt laten liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 23:22

filthy rich

löp wa los

Ik ook, maar dat komt met name door partner die een iets andere mindset heeft, anders was ik al lang naar groningen verhuisd in een fatsoenlijke woning van 2 ton :'(

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:43:
[...]

Rekening houden met de toekomst is belangrijk, maar je leeft ook maar één keer. Die gespaarde sats blijken veel minder waard te zijn op moment dat je achteraf terugkijkt en je een hoop mooie herinneringen hebt laten liggen.
Ja maar er is wel een verschil in bijv een auto kopen van €50k of €7k, beide transporteren je van de ene plek naar de andere, een 50k auto is niet nodig, geld ook bijv van een iphone van €1500 terwijl een andere telefoon van €250 precies hetzelfde doet :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bKQJKhzC6gnrgsLHho-rZOtXABo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UfUxkSG4SnyXYZSOlOrVtAss.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:35:
[...]

Zooo inderdaad ik kan het wel waarderen hoor maar ben er zelf slecht in. Einde van het jaar nog wat biefstukjes op. (Maven in Antwerpen zoek die maar eens op)

‘Mijn laatste hemd heeft geen zakken’

Alhoewel misschien een kleintje voor een Trezor voor het nageslacht.
Groot gelijk man. Ik ga ook elke maand uit eten naar een goede sushi tent. En ik kan hier op kantoor niet met gaten in de broek lopen. Daarnaast heb ik een aantal geldverslindende hobby's. En daar is mijn vriendin er niet een van en die weet ook wel wat spending is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

+100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Even dubieus speculeren. Wat is de prijs van 1 BTC op 31-12-2023? :) (laatste pagina's niet teruggelezen, is nog niet gedaan toch?)

26500

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
streamnl schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:56:
Bitvavo…
Enkele maanden geleden wilde ik mijn e-mail veranderen. Dat lukte niet.
Ik ontving op mijn nieuwe mailadres niet de activering link.

De helpdesk wilden niet iets aanpassen waardoor ik dat zelf kon doen.

Ik moest mijn nieuwe mailadres doormailen met een foto van mijzelf en een datum erbij.
Anders ging het feestje niet door.

Alsnog overstag gegaan en het zou aangepast zijn.

Echter, mijn mailadres was nog steeds hetzelfde.

Bij wederom een nieuwe poging met het zelf aanpassen, kreeg ik de volgende melding:
“E-mail address Already in use
Dear XXXX, “

Alleen dat was mijn naam niet meer.
Blijkbaar had ik een andere account op mijn oude mailadres staan. (Ik kon er verder niets mee en ik kon niet zien hoeveel erop stond)

Weer heen en weer mailen met screenshots en na een tijdje had ik eindelijk weer mijn eigen account met de juiste (nieuwe) mailadres.

Bizar dat de helpdesk met gemak een account kan switchen van persoon.

Nee dank je. Bitvavo vertrouw ik sindsdien niet meer met mijn account.
Had net bij Bitonic even de support nodig voor wat dingen die gewijzigd waren. Binnen uurtje netjes geholpen en alles opgelost. Zo kan het ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:45:
[...]

Ja maar er is wel een verschil in bijv een auto kopen van €50k of €7k, beide transporteren je van de ene plek naar de andere, een 50k auto is niet nodig, geld ook bijv van een iphone van €1500 terwijl een andere telefoon van €250 precies hetzelfde doet :Y)
Als jij daar geen waarde aan hecht dan is dat prima. Ik kan ook tv kijken op een 43 inch LCD tv maar ik heb geen seconde spijt van mijn 77 inch OLED. Nou ja eigenlijk wel. Ik had hem liever nog groter gekocht. Ik kan daar echt van genieten. Die auto van 50k geef ik nu niks meer om. Ik heb mijn BMW 10 jaar geleden verkocht. Ik rij nu in de private lease auto van mijn vriendin. En dat is een Skoda citigo. Maar als ik iets echt graag wil hebben dan koop ik het gewoon.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leef al 13 jaar op regenwater en rauw graan, heb kleding gemaakt van oude kranten/vuilniszakken en een soort slippers van oud laminaat en henneptouw.

Daarnaast heb ik me dood laten verklaren zodat ik niet meer ingeschreven sta in het persoonsregister, scheelt super veel kosten. Alleen even een werkgever vinden die je zwart wil betalen.

Als ik vervoer nodig heb steel ik een auto of fiets.

Bespaart echt super veel kosten allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:58:
Ik leef al 13 jaar op regenwater en rauw graan, heb kleding gemaakt van oude kranten/vuilniszakken en een soort slippers van oud laminaat en henneptouw.

Daarnaast heb ik me dood laten verklaren zodat ik niet meer ingeschreven sta in het persoonsregister, scheelt super veel kosten. Alleen even een werkgever vinden die je zwart wil betalen.

Haha ik verwachte al een dergelijke post van jou. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:58:

Jokkebrok. Waar is je spartamet gebleven?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:55
Ik ben zojuist allin gegaan!

Op een "physical gold etc" via degiro :X

Laat die recessie maar komen dan!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Stovirpi schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:02:
[...]

Jokkebrok. Waar is je spartamet gebleven?
Daar rijd ik nu op rond zonder helm totdat ik de eerste boete vang. Kan 10 jaar zijn, of nog een week.

De tijd zal het leren.

Ik vertik het om op dat stuk schroot een helm te dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

ik heb 15 jaar lang zo ongekend tering tyfus veel vakantie gevierd en dingen gedaan, dat het bijna ging vervelen. Sinds 2018 aardig de rem erop gegooid.
Ik pak dat wel weer op hoor, maar nu gewoon ff aantal jaar niet. Ik ben trouwens wel echt serieus als ik zeg dat het begon te vervelen. Had bv 1 jaar met 9 vakanties (waar er 2 van waren van een maand) en dan tel ik uitjes niet eens mee....dan word je er moe van.
Verder gaf ik vroeger veel om spullen, dat is de laatste 10 jaar helemaal omgeslagen. En dat scheelt een bak geld van heb ik jou daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 16:32
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:02:

Waarom niet 50/50 goud/zilver? Oprechte interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Van 2012 tot 2020 heb ik FO nagestreefd en ik was door crypto al een heel eind op weg. 2020 was voor mij het kantelpunt. Corona heeft mij geleerd dat als je iets wilt dat je het nu moet doen, want je weet niet of het morgen nog lukt.

Mijn uitgavenpatroon is compleet anders nu en het helpt mij behoorlijk dat mijn vrouw uit een cultuur komt waar geld direct wordt uitgegeven. Zo zal ik gelukkig nooit worden, maar het haalt de scherpe kantjes van het calvinisme er wel af.

Ik investeer weinig meer in crypto, maar probeer mijn sats te verhogen via alt-coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:05:
[...]
Waarom niet 50/50 goud/zilver? Oprechte interesse.
Omdat als er een recessie komt zilver niet echt een hedge is. Zilver wordt ten opzichte van goud veel meer gebruikt in de industrie. Een kernmerk van een recessie is een afnemende vraag naar goederen, dus zal er ook minder vraag zijn naar zilver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Yes. Nouja, ik heb nog een tasje PLU en HI voor de rewards. Maar verder alles even in goud. Niet voor de longterm hoor, meer voor de komende weken/maanden tot het sentiment gaat keren, dan waarschijnlijk weer allin crypto, dat is toch uiteindelijk the place to be :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het beste gewoon leven op een manier waar je je goed bij voelt toch. Als veel sparen en weinig uitgeven je een goed gevoel geeft dan kun je dat prima doen. Als veel geld uitgeven aan luxe je gelukkig maakt moet je dat ook gewoon doen vind ik.

Zelf probeer ik altijd een beetje een middenweg te vinden. Wel lekker genieten, maar probeer ook wel te kijken naar een goede prijs/kwaliteit voor bijvoorbeeld materiële zaken.

Ik zou persoonlijk niet snel 5 a 6k stukgooien op een vliegvakantie, maar ken genoeg mensen die dat wel doen.

Moet iedereen lekker zelf weten toch.

Als je het grootste deel van je tijd op aarde maar gelukkig doorbrengt, dat is het belangrijkste in mijn optiek. Wanneer dat je lukt op welke manier dan ook, ben je een rijk mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:04
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:10:
[...]

Omdat als er een recessie komt zilver niet echt een hedge is. Zilver wordt ten opzichte van goud veel meer gebruikt in de industrie. Een kernmerk van een recessie is een afnemende vraag naar goederen, dus zal er ook minder vraag zijn naar zilver.
Aandelen beurzen lijken juist een bodem te maken, kom maar op met de volgende conjuctuur golf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:21
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:45:
[...]

Heb het in mijn post ook bewust over herinneringen en niet puur over materiële eigendommen. Herinneringen die ik maak met vrienden, familie en mensen die ik ontmoet door mooie reizen pakt niemand mij meer af. Ook al gaat BTC naar 0,06.

Ben het met je eens dat we niet moeten doorslaan naar over-consumeren of leven boven je stand. Maar als jij die 50k auto kan betalen? Waarom niet.

Uiteindelijk moet iedereen het natuurlijk helemaal zelf weten. Maar kan mij als vrijgezelle dertiger niet veroorloven om met gaten in mijn kleding rond te lopen.

Uiteindelijk weet je niet wat de toekomst gaat brengen. De gezondheid en mogelijkheden van nu, heb je wellicht niet meer over 10 jaar. Als dan blijkt dat die hard gespaarde sats ook nog maar weinig waard zijn, sta je met twee lege handen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:15:
Je kunt het beste gewoon leven op een manier waar je je goed bij voelt toch.
Niets boven af en toe wat stront scheppen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEAKE2Dt9NeLgh8gqRqTgk7dDm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JVM4aNzsDcMMamThC7ssWO36.jpg?f=fotoalbum_large

irony > *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:10:
[...]

Zilver deed het vanaf september 2008 ook vrij aardig (+- x5), maar ik snap je punt (wat je ook als voordeel kan uitleggen, recessie of niet zie ik de vraag naar zilver onder andere als geleider in chips, batterijen en PV-panelen alleen maar toenemen).

Heb de Sprott Physical Silver ook al tijden als favoriet in De Giro app, maar ik durf de trekker nog niet over te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-01-2023 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:38:
[...]

Zilver deed het vanaf september 2008 ook vrij aardig (+- x5), maar ik snap je punt (wat je ook als voordeel kan uitleggen, recessie of niet zie ik de vraag naar zilver onder andere als geleider in chips, batterijen en PV-panelen alleen maar toenemen).

Heb de Sprott Physical Silver ook al tijden als favoriet in De Giro app, maar ik durf de trekker nog niet over te halen.
Blijft lastig. Ik merk op Marktplaats echt extreme vraag en relatief weinig aanbod. De baartjes en munten vliegen overal de deur uit. Zijn alle Henk en Ingrids goud en zilver aan het kopen? Als ik ga omdenken zou ik dan nu juist meer Bitcoin/crypto dan edelmetalen moeten kopen.

Heb zelf ook al diverse mining stocks etc. bekeken maar ben er gewoon niet genoeg in thuis.
Dan klooi ik liever wat met munten en baartjes aan als hobby.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Kom zo maar door met die 17.000 dollar babe

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alpina schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:22:
[...]

Blijft lastig. Ik merk op Marktplaats echt extreme vraag en relatief weinig aanbod. De baartjes en munten vliegen overal de deur uit. Zijn alle Henk en Ingrids goud en zilver aan het kopen? Als ik ga omdenken zou ik dan nu juist meer Bitcoin/crypto dan edelmetalen moeten kopen.

Heb zelf ook al diverse mining stocks etc. bekeken maar ben er gewoon niet genoeg in thuis.
Ik koop toch liever iets wat liquide is. Zoals in dit geval een ETC. Dan krijg je tenminste ook weer je geld terug als je het direct wilt dumpen. Fysiek goud is leuk voor de heb, maar als handelsobject niet echt handig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:38:
[...]

Willem Middelkoop is mega boelish op zilver, net zoals Peter Schiff op goud en Michael Saylor op Bitcoin :7

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wozmro
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:51:
[...]

Willem Middelkoop is mega boelish op zilver, net zoals Peter Schiff op goud en Michael Saylor op Bitcoin :7
Het zijn dan ook 3 idioten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:44
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Ik koop toch liever iets wat liquide is. Zoals in dit geval een ETC. Dan krijg je tenminste ook weer je geld terug als je het direct wilt dumpen. Fysiek goud is leuk voor de heb, maar als handelsobject niet echt handig
Fysiek goud zie ik niet als iets voor de heb óf als handelsobject. Zie het als een vorm van kapitaalbescherming die onderdeel uit moet maken van een gediversifieerd portfolio.

Vind het tof/knap dat je volledig in zilver stapt, kijken of het goed uitpakt o.b.v. De bodemvis-challenge!!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:04:
[...]

Daar rijd ik nu op rond zonder helm totdat ik de eerste boete vang. Kan 10 jaar zijn, of nog een week.

De tijd zal het leren.

Hahaha oja dat is waar ook, helmplicht nu :')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Chaes

#HODL

Last time I checked was de recessie gecanceled vanwege lager-dan-verwachte inflatie /s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Ben het wel met je eens hoor ik word af en toe ook wat simpel van de onzinbiedingen of bodemvissers ;) maar als je eenmaal wat bij the usual suspects komt gaat het vaak sneller dan een market order op deGiro bij wijze van spreken. En dan vooral de Zwitserse/Duitse merken of de vervlogen Neerlands trots Schöne en Drijfhout (is eigenlijk ook meer verzamelen) Goud ben ik trouwens niet zo van, zilver is volgens mij gewoon een kwestie van tijd voor we weer 2011 prijzen zien. Maar dit gaat al offtopic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

oNo

Jedi_Pimp schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:51:
[...]Even dubieus speculeren. Wat is de prijs van 1 BTC op 31-12-2023? :) (laatste pagina's niet teruggelezen, is nog niet gedaan toch?)

26500
Ik denk 1 BTC :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zou lekker zijn als we nu eens boven die 17k uit knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:04
Goed moment om er even uit te stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
_Gast_ schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:57:
????

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5cjKmXrrXdBMngNR-TuQzL8zyk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xQL0F6qnf6Gb0y6fZNhLbQjh.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Voor mijn gevoel is een dip niet ver weg...

Maar ik kan er naast zitten :p

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 04-01-2023 19:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Het kan nog, kom aan boord mensen!

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/origin/b7/b70a215e345773674246fa78503e7430_w200.gif

Vorige keren was het patroon dat we ook iets omhoog gingen om daarna een trede lager weer terug te vallen.

Ik neem stijgende koersen pas serieus als we weer rond de 20k aankomen!

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 04-01-2023 19:08 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
Dit is ook geen stijging joh, zelf in de 17k niet. Vanaf 20k inderdaad pas.
Maar eerst nog even omlaag.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

Darrell

Fiat moonboy

Gast...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Bij Lido ben ik wel in de fout gegaan. Eergister winst gepakt op $1.14. Het staat inmiddels op $1.42.

Dus ik moet er sws even goed over nadenken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:17
_Gast_ schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:15:
[...]

Bij Lido ben ik wel in de fout gegaan. Eergister winst gepakt op $1.14. Het staat inmiddels op $1.42.

Dus ik moet er sws even goed over nadenken. 8)7
Mijn glazenbol zegt alles nu verkopen, en pas rond Q4 2024 terugkomen en inslaan. Deze ponzi is dood en done

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 06:50:
CELR is ook weer door de 1 cent geknald *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/upCqVjRhooomz7RidTZMzEebOvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/doX4lkCHydnMTZZCzxnB4dmZ.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSfIegEpw8GMdLgNkicaXkHhpig=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/w9R0ohBUNW1tFWArFbpVKbzx.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
anti elppa schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:57:
zou lekker zijn als we nu eens boven die 17k uit knallen
Zit er ook op te kijken / proberen te traden.

Bij de 17.2 oid erin, want die hebben we 16 dagen geleden getest. Stoploss 16.8. Take profit 144k+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ryderr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:17:
[...]

Mijn glazenbol zegt alles nu verkopen, en pas rond Q4 2024 terugkomen en inslaan. Deze ponzi is dood en done
Het regent wel slecht nieuws de laatste tijd dus er zit wel wat in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Ryderr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:17:
[...]

Mijn glazenbol zegt alles nu verkopen, en pas rond Q4 2024 terugkomen en inslaan. Deze ponzi is dood en done.

Karton wordt steeds moelijker leverbaar, inslaan die meuk en investeren als een malle. Financieel advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:37

resusaapje

h less

Uncle_Charles schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:38:
[...]

Niets boven af en toe wat stront scheppen!

[Afbeelding]
Wow, is Mod niet iets voor jou?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:37

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ly668tEkomVp_-xUpV9Z23ZHzUM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TJwmweKraSuoqUWXkFSNpbeF.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
No worries. Ik heb gekozen voor HODL!

Geeft ook wat meer rust... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Nu uitstappen is nooit meer mee doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PlanR schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:52:
[...]

Nu uitstappen is nooit meer mee doen.
Dat komt niet echt overeen met je ondertitel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Maak een plan voor jezelf. Trade niet uit emotie.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Chaes schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:58:
Mijn plan is, traden met emotie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:59:
[...]

Mijn plan is, traden met emotie
Brb even wat goud kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
Gelukszoekr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:57:
[...]

Dat komt niet echt overeen met je ondertitel
Ik handl, en hodl. In deze markt heeft de handl me het meeste gebracht.

Maar ik denk met jullie mee, en heb vertrouwen in een nieuwe bullrun.

In een nieuwe bullrun is het achterover leunen en je winsten afschalen. Ipv geld bijpompen..

[ Voor 13% gewijzigd door PlanR op 04-01-2023 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik zeg doen! huppa sell low, buy high!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Chaes schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:58:
traden? gewoon kopen en rekt gaan!
long-term in 2025+ zien we wel verder wat het plan wordt, ternzei we rond de 69+k zijn haal ik mijn inleg eruit met wat winst

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2023 20:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:06
A Positive Breeze :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgpBWMbe6AzGrtBAX5af71MjUpU=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/4p7ATtkykOsMIxs6goAURscD.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7FlXIvQtH3umkG6nzxc21fnknqI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ukuMqZAWuEP84YBJp0GKljEX.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pb-t4dwiRfomUGNjARz7krMmHBA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NIQlbIMOM2BF0VLytb0JxtTP.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje, we lullen hier over 'de macro', oorlogen, dikke tech, regulaties, inflatie en de hele santekraam...

Maar als er echt een bullish signaal is, dan is het wel dit:

[YouTube: Probleemwijken, 18 Jaar Later - Woensel West (en meer) - Een ode aan de Eindhovense volkswijk]

Probleemwijken, 18 jaar later. Next gen memes are coming...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:13:
Weetje, we lullen hier over 'de macro', oorlogen, dikke tech, regulaties, inflatie en de hele santekraam...

[YouTube: Probleemwijken, 18 Jaar Later - Woensel West (en meer) - Een ode aan de Eindhovense volkswijk]

Ouleh Coin coming up in 3...2...1...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkOG4yUTo2Xya89nNvxre8L8-K8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NlyApShbs5pa7W8ppZpBdA9f.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8E-3T00ROEngycxu3Z6QPCN4Euw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aKD2cPm3SEl9yKMUkJD4gf7B.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:12
When 17k?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:20:
[...]

Hou op hoor, het is al druk genoeg hier de laatste maanden.

Nog de beste wensen en gezond nieuw jaar voor iedereen, ;) dat gezond is wel nodig, want volgens mij zijn er al aardig wat mensen hier die hun organen verkocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:13:

Appie _/-\o_
Wel triest verhaal van zijn zus trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:04:
[...]

De tijd zal het leren.

Er is maar een helm die bij je trapbrommert hoort.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
The Big Short welke op Netflix is te bekijken, super interessant om te zien! Hier de trailer op Youtube.
Heb de film tweemaal bekeken, de tweede keer zag ik toch nog meer dingen mede doordat ik mij meer in crypto had ingelezen. Een aanrader! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
De bodem is in?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPMyNlYkE1q0TEdBm1TMkIcqmCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wisbvx9sZDzU6YwXCOIXbk6f.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Tot op heden hebben dit jaar alle on-chain bottom indicator metrics keihard gefaald.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Volgens het bodemvis topic nog lange niet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Bushalte schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 07:19:
[...]

De bodemvistopic indicator.....
maar nee, gaf het daar al aan, iedereen daar mist de bodem, want de bodem was in 2022 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Bushalte schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 07:19:
[...]

Volgens 10K+ NU.nl geleerden is de bodem pas zichtbaar rond 0. In deze regioenen durf ik wel te DCA 'en. Die van BTC 32K doen wel klein beetje pijn, maar hè, niemand weet wanneer er voldoende pijn is geweest om gewoon weer langzaam te stabiliseren en groeien richting de volgende bullrun(dat zeg ik iedere ochtend 10X om de pijn te verlichten - 'nee je bent geen domme eikel, deze markt is gewoon lastig en bodemvissen is voor marktmakers').

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
anti elppa schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 07:31:
[...]

De bodemvistopic indicator.....
maar nee, gaf het daar al aan, iedereen daar mist de bodem, want de bodem was in 2022 :+
Na 2 april weten we het >:) .
Ryderr schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 07:31:
[...]

Volgens 10K+ NU.nl geleerden is de bodem pas zichtbaar rond 0. In deze regioenen durf ik wel te DCA 'en. Die van BTC 32K doen wel klein beetje pijn, maar hè, niemand weet wanneer er voldoende pijn is geweest om gewoon weer langzaam te stabiliseren en groeien richting de volgende bullrun(dat zeg ik iedere ochtend 10X om de pijn te verlichten - 'nee je bent geen domme eikel, deze markt is gewoon lastig en bodemvissen is voor marktmakers').
Wat is er gebeurd met 6 cent? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Bushalte schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 07:33:
[...]

Na 2 april weten we het >:) .

[...]

Wat is er gebeurd met 6 cent? :'(
She's gone... 0 of 100K is de nieuwe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Alpina schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:22:
[...]

Momenteel 8 euro premium op fysiek zilver, vrij bizar.

Terwijl ik niet direct het idee heb dat het aanbod laag is, de bekende NL webshops hebben genoeg voorraad aan Britannia's, Wieners etc.

De papieren zilverprijs is simpelweg verder losgekoppeld van de realiteit. Niemand die voor 22 euro per troy ounce zijn zilver van de hand wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:20:
[...]

Terwijl ik niet direct het idee heb dat het aanbod laag is, de bekende NL webshops hebben genoeg voorraad aan Britannia's, Wieners etc.

De papieren zilverprijs is simpelweg verder losgekoppeld van de realiteit. Niemand die voor 22 euro per troy ounce zijn zilver van de hand wil doen.
Klopt maar ik doelde op Marktplaats. Ik heb nog nooit via een webshop de hoofdprijs gekocht.
Wel via MP de vaste adressen. Een klein wereldje maar je weet wel waar je aan toe bent.
Op dit moment koop ik ook amper, focus gaat weer even naar Crypto.

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 05-01-2023 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:20:
[...]

Vandaar dat Willem Middelkoop voorspelt dat de zilvermarkt gaat exploderen. Een soort gamma squeeze op de papieren markt.

En ik luister altijd naar Willem, want hij heeft de kredietcrisis voorspeld. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:27:
[...]

Vandaar dat Willem Middelkoop voorspelt dat de zilvermarkt gaat exploderen. Een soort gamma squeeze op de papieren markt.

En ik luister altijd naar Willem, want hij heeft de kredietcrisis voorspeld. :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AolAhPDfrysZA-N-AEMFq4G7enI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xvDrSwXa8CIQ6kIXFMYIAH5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 05:57:
[...]

Tot op heden hebben dit jaar alle on-chain bottom indicator metrics keihard gefaald.
En we zijn pas op dag 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4P3PsAxW5cty4eYQz2Zbxs3Pv-U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J3zP39YDHE1UPnxKLY5tkktE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nou ja, buitenkansje jongens!

Geen geld voor een 2e kans product bij de Coolblue.. Ik heb hem maar eventjes in de handen gehad en bij wijze van service alvast de phasscode genoteerd, mocht 1 van jullie hem kwijt raken :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IxjCh6jQ48brAY_WOUV8oMn8gWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IVlRTaCABgwSlqEOehTrKbog.png?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Pagina: 1 ... 164 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!