“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mooi! (pinkt traantje weg)zwembroek schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:45:
Ey G, ey G
Ey, mensen doen laaggeleide dinges man
Echt laaggeleide dinges man
Kom anders hooggeleid man
Hou op
Hooggeleid, hooggeleid
Me hoofd in de wolken ik ben hooggeleid
Hooggeleid, hooggeleid
Je kan het zien hoe ik uit m'n ogen kijk
Hooggeleid, hooggeleid
Zie me vliegen, net als de tijd
Hooggeleid, hooggeleid
Ik ben blij met het gedoogbeleid
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Anoniem: 1032405
Haha ik snap wel dat een interdimensionale markt je pet ietwat te boven gaat. Deze materie (of eigenlijk anti-materie) krijg je natuurlijk niet op school...resusaapje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:36:
[...]
Je kan ook wat minder etaleren dat je laaggeleid bent. Da's fijner voor ons allemaal
Hier een TA die ik heb gemaakt op interdimensionaltrading-view, misschien verduidelijkt dit het concept wat ik hier tracht te schetsen.
:strip_exif()/f/image/6StqskOM2cenlCB8nTOiZhtT.jpg?f=fotoalbum_large)
Na aanleiding van de roadmap, en de geplande aanpassingen op de stakinglevels heeft mij doen besluiten meer PLU te verkopen. Ik denk dat ze een fout maken bij de aanpassingen. Omdat ik me hier niet goed bij voel is het een kwestie van snel schakelen.
Zo heb ik nu letterlijk €15k winst verzilverd, en houd ik nog genoeg over voor de 5% kaart.
Zoals jullie weten ben ik al maanden lang fan van dit product, en zeer bullish over de token PLU. Echter, is het ook heel belangrijk dat wanneer je zelf denkt dat er verkeerde keuzes gemaakt moeten worden je ook snel moet kunnen schakelen. Ik lees nog wel eens dat mensen emotioneel betrokken raken bij een product. En vanuit dit oogpunt het opnemen voor bepaalde keuzes die gemaakt worden. Ik zou iedereen aanraden dit zo weinig mogelijk te doen.
Zodra je begint te twijfelen aan een investering is het helemaal niet erg om (zo nodig) verlies te pakken en een betere kans te zoeken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geschreven door: All is key?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Stap 1: Goud onder het matras
Stap 2: Goud op de bank
Stap 3: Fiat-geld op basis goudstandaard
Stap 4: Fiat-geld op basis vertrouwen
Waarmee de koppeling tussen fiat en goud losgelaten is.
Als we dit vertalen naar BTC
Stap 1: BTC in de wallet
Stap 2: BTC op de exchange
Stap 3: Fiat-crypto op basis BTC-standaard
Stap 4: Fiat-crypto op basis vertrouwen
We zijn in razend tempo een crypto-bank aan het creëren. Wel ironisch want de hoofdredenen voor crypto was juist om af te zijn van het bankensysteem.
Als je niet weet waar je mee bezig bent misschien wel ja. Maar Trezor of Binance? Ik weet het wel…
Edit: of hij wil de kant op van ja maar jouw Bitcoin moet nog steeds langs een markt (mij dus). Ik blijf het een raar mannetje vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 15-12-2022 11:00 ]
Ik zie dat je bij het opzetten meteen het voorstel krijgt om je Metamask wallet te koppelen, waarom zou iemand dit willen doen?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dat is al sinds 2017 zo ja... of heb ik iets gemist?Th1x4nG schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:10:
Nexo Wallet is live.
Ik zie dat je bij het opzetten meteen het voorstel krijgt om je Metamask wallet te koppelen, waarom zou iemand dit willen doen?
En koppeling met Metamask heb ik nog nooit gevraagd gehad, dus: Heb je wel de goede app?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het gaat over hun self-custody wallet.MicroWhale schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:19:
[...]
Dat is al sinds 2017 zo ja... of heb ik iets gemist?
En koppeling met Metamask heb ik nog nooit gevraagd gehad, dus: Heb je wel de goede app?
Today marks a significant milestone we’ve aimed to achieve for a long time – allowing you to manage your digital assets in a fully decentralized manner.
The new Nexo Wallet is secure, user-friendly, and above all, smart. It’s not only a non-custodial solution but a full Web3 package. Are you ready to create your own digital Identity, access DeFi in a cost-efficient way, and collect NFTs? Click the button below to experience it all on Nexo.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dat klinkt alsof ze een web3-wallet voor je aanmaken die je dan via de door hen aangeboden interface kan besturen... Je kunt namelijk ook met een MetaMask, Brave, Coinbase of eender welke web3-wallet inloggen en je hebt dezelfde functionaliteiten.Th1x4nG schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:21:
[...]
Het gaat over hun self-custody wallet.
Today marks a significant milestone we’ve aimed to achieve for a long time – allowing you to manage your digital assets in a fully decentralized manner.
The new Nexo Wallet is secure, user-friendly, and above all, smart. It’s not only a non-custodial solution but a full Web3 package. Are you ready to create your own digital Identity, access DeFi in a cost-efficient way, and collect NFTs? Click the button below to experience it all on Nexo.
Voor de (Nexo-)gebruiker die minder bekend is met web3 is dit imo een redelijke toevoeging om de drempel naar self-custody wat lager te maken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hoewel ik het niet met hem eens ben, is de uitspraak vanuit zijn positie te begrijpen. Zodra men alleen nog maar BTC koopt en dit meteen verplaatst naar een self-custody wallet is er voor Binance geen droog brood meer te verdienen in deze markt. Zij zijn er juist bij gebaat dat je je coins op hun exchange houdt en er vervolgens mee gaat handelen (gokken), dat is immers hun hele verdienmodel.Alpina schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:59:
[...]
Als je niet weet waar je mee bezig bent misschien wel ja. Maar Trezor of Binance? Ik weet het wel…
Edit: of hij wil de kant op van ja maar jouw Bitcoin moet nog steeds langs een markt (mij dus). Ik blijf het een raar mannetje vinden.
Het staat natuurlijk ook haaks op het hele gedachtegoed waar crypto voor staat en waar BTC ooit mee is begonnen. Aan de andere kant; zonder exchanges zullen de meeste alt-coins ook volledig doodbloeden, want de liquiditeit en handel droogt op.
Ik denk dat er meer funds verloren zijn op centrale platforms (o.a. FTX, Celsius, MtGOX) dan met self-custody. En dan heb je nog alle DEFI-hacks: https://beincrypto.com/to...acks-2022-hackers-daring/
Met name in de beginjaren heb je mensen gehad die vanwege de lage waarde van BTC slordig zijn omgegaan met hun private keys, de partijen die nu 10.000 BTC wegzetten op een wallet doen dat niet meer via een wallet.dat bestand op een oude laptop.
Dit soort onzinpraat heeft CZ ook helemaal niet nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-12-2022 11:48 ]
Die zijn niet verloren, maar onrechtmatig naar een andere eigenaar gegaan.BTC100K2021 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:47:
[...]
Ik denk dat er meer funds verloren zijn op centrale platforms (o.a. FTX, Celsius, MtGOX) dan met self-custody. En dan heb je nog alle DEFI-hacks: https://beincrypto.com/to...acks-2022-hackers-daring/
Linksom of rechtsom de rechtmatige eigenaar heeft geen controle meer over de munten, gelijk aan het verliezen van de privatekey. Hoeveel % van de funds van FTX denk je dat er uiteindelijk nog terugvloeien naar de gebruikers en hoe lang gaat dat duren (MT GOX)?moshimoshi schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:49:
[...]
Die zijn niet verloren, maar onrechtmatig naar een andere eigenaar gegaan.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-12-2022 11:52 ]
Voor het systeem maakt het wel iets uit. We hebben het hier over het grote geheel, niet de persoonlijke drama die zich voltrekken.BTC100K2021 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:50:
[...]
Linksom of rechtsom de rechtmatige eigenaar heeft geen controle meer over de munten, gelijk aan het verliezen van de privatekey. Hoeveel % van de funds van FTX denk je dat er uiteindelijk nog terugvloeien naar de gebruikers en hoe lang gaat dat duren (MT GOX)?
Ik denk dat de arbitrage engelen aan het staken zijn of onderbezetting door vakantie periode in de tussen dimensie.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:33:
Ja, steek mij de gek maar aan.
Echter, het is pure logica als je er over nadenkt.
Deze parallelle dimensie heeft momenteel overduidelijk een bullrun, hierdoor trekt de universele energetische balans onze koersen naar de 'bodem'.
Echter, wanneer de cycle wordt voltooid, zullen de koersen in deze parallelle dimensie dalen. Door de universele energetische balans zullen vervolgens de koersen hier weer omhoog gestuwd worden.
Ow, wacht, jij hebt het waarschijnlijk over de spiegel dimensie, je hebt helemaal gelijk.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
goud is nu nog unlimited, we weten niet wat de max zal zijn als 100% gemined is....MrMrq schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:29:
[Afbeelding]
Het zit ook in een klein hoekje hoor
en dan nog......komt er een goud astroide langs en slaat neer op aarde.....is goud opeens met 99% in waarde gedaald...
Ja maar als er een asteroïde langs komt met 21 miljoen ledgers met daarop 21 miljoen Bitcoins dan is Bitcoin óók vlot 99% minder waard…Kol Nedra schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:43:
[...]
goud is nu nog unlimited, we weten niet wat de max zal zijn als 100% gemined is....
en dan nog......komt er een goud astroide langs en slaat neer op aarde.....is goud opeens met 99% in waarde gedaald...
Maktub
Kol Nedra schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:43:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1NuGfLCwi8ZpuoEWBefMVUU1.gif?f=user_large)
'Dit is onmogelijk!' Zou je denken, echter:MrMrq schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:50:
[...]
Ja maar als er een asteroïde langs komt met 21 miljoen ledgers met daarop 21 miljoen Bitcoins dan is Bitcoin óók vlot 99% minder waard…
:strip_exif()/f/image/6StqskOM2cenlCB8nTOiZhtT.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarom is Bitcoin ook een zeer risicovolle investering.
Je weet gewoon niet 100% zeker of core al is gehackt door interstellaire intelligentie.
https://www.hln.be/buiten...ederland-is-weg~aef829ef/Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:58:
[...]
'Dit is onmogelijk!' Zou je denken, echter:
[Afbeelding]
Daarom is Bitcoin ook een zeer risicovolle investering.
Je weet gewoon niet 100% zeker of core al is gehackt door interstellaire intelligentie.
Tulpsnuivende

Nonsens.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:58:
[...]
'Dit is onmogelijk!'
[..]
Je weet 100% zeker dat de core is gehackt door interstellaire intelligentie. De drie belangrijkste redenen:
- In Armageddon wordt gemined op een astroide. In Interstellar gaan ze terug in de tijd, zodat je feitelijk méér bitcoin zou kunnen minen dan dat er bestaat. En in Oblivion gaat het ook om het bewaken van de wereld terwijl belangrijke assets worden 'geoogst'. De verwijzingen naar Bitcoin in ruimte-reis-films zijn eindeloos.
- Jouw posts getuigen al van een buitenaardse intelligentie, die blijkbaar betrokken is bij deze geitenponzi.
- We weten niet welke mens BTC begonnen is. Waarschijnlijk omdat het een alien is met drie oren en zeven uiers.
Maktub
In dit epistel mis ik nog een smart blockchain.MrMrq schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:14:
[...]
Nonsens.
Je weet 100% zeker dat de core is gehackt door interstellaire intelligentie. De drie belangrijkste redenen:Doe je eigen onderzoek.
- In Armageddon wordt gemined op een astroide. In Interstellar gaan ze terug in de tijd, zodat je feitelijk méér bitcoin zou kunnen minen dan dat er bestaat. En in Oblivion gaat het ook om het bewaken van de wereld terwijl belangrijke assets worden 'geoogst'. De verwijzingen naar Bitcoin in ruimte-reis-films zijn eindeloos.
- Jouw posts getuigen al van een buitenaardse intelligentie, die blijkbaar betrokken is bij deze geitenponzi.
- We weten niet welke mens BTC begonnen is. Waarschijnlijk omdat het een alien is met drie oren en zeven uiers.
Het moge duidelijk zijn dat 'ie dit in zijn Polkadot bikini geschreven heeft.Ray_ schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:27:
[...]
In dit epistel mis ik nog een smart blockchain.
XelaRetak schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:43:
[...]
Het moge duidelijk zijn dat 'ie dit in zijn Polkadot bikini geschreven heeft.
:strip_exif()/f/image/RyVGJ94J9LhqJpsBo6oPuQW8.webp?f=fotoalbum_large)
Wat zij schrijft geloof ik direct!
Hoeveel DOT in staking om die vrij te spelen?Don Guacamole schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:59:
[...]
[Afbeelding]
Excellence does not require perfection.
Maar de vraag is wat vind MrMrqs OpenAI bot er van?MrMrq schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:14:
[...]
Nonsens.
Je weet 100% zeker dat de core is gehackt door interstellaire intelligentie. De drie belangrijkste redenen:Doe je eigen onderzoek.
Wat een dotje.Don Guacamole schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:59:
[...]
[Afbeelding]

Gaat de goede kant op.anti elppa schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:20:
ECB ook 0,5% hike
Zero.
Ome willem niet dissen ja!
Nou, maar eens zien wat die PLU gaat doen met die nieuwe tiijdlijn en verhoogde stakingriedel...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
https://insights.santimen...ght_b_121422/&fpr=twitter
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gerapporteerd voor off-top... Oh wacht, tulp. Dunne on topic
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik snap deze post niet. Je zit in een bearmarket. Het enigste waar je u nu zou moeten mee bezig houden is maandelijks uw favo muntjes uitkiezen en verzamelen tegen ongekende laagtes.Tominatie schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:20:
De weg omlaag kan weer worden ingezet lijkt het, waardeloos. Vooral de alts moeten nog leger lijkt het. Had toch wel goede hoop op een Btc 20k recovery maar dan komt die rente verhoging weer. Sad
Dus nee ik wil geen stijging. Nog een half jaar dit getreuzel zou ideaal zijn en liefst nog lager.

Hopelijk biedt de ma99 support om 17.1k
[ Voor 21% gewijzigd door Khaelos op 15-12-2022 19:52 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gaat goed hoor!Khaelos schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:50:
Pfff... Kijk net voor de eerste keer vandaag, had ik beter niet kunnen doen
Hopelijk biedt de ma99 support om 17.1k
De laatste keer dat ik keek stonden we onder de 17k
Gisteren eindejaarspremie ingepompt… ik had het jullie beter kunnen meldenelektriekert schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:53:
[...]
Gaat goed hoor!
De laatste keer dat ik keek stonden we onder de 17k
HODL!Don Guacamole schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:59:
[...]
[Afbeelding]
Nu lees net dat hier de sfeer ook wat minder is vandaag dus heb ik besloten om de boel wat op te vrolijken en voor kerstman te spelen om op deze manier een klein beetje compensatie te bieden voor jullie vandaag geleden verliezen.
Let op je moet wel in het bezit zijn van een steam account om mee te kunnen doen.
De challenge:
Maak een leuke, grappige nieuwe crypto gerelateerde meme en post deze vanavond in de slowchat met #dikketechdikkeduimen.
De 10 memmes met de meeste dikke duimen krijgen een suprise steam code opgestuurd. Je mag maar 1x meedoen uiteraard. Om 23.00u worden de winnaars bekend gemaakt en de codes verstuurd. Succes!
LET THE MEMMES BEGIN!
Ps. Ik hoop dat een dergelijke actie mag van de baas.. @Taro, zo niet dan niet en moet je je memmes bij je houden
:fill(white):strip_exif()/f/image/LwtweXs9dpUgoA7yD998YgG9.png?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 15-12-2022 20:43 ]
Zero.
Dikke memmen altijd goed!Pelox schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:20:
Zoals jullie weten heb ik geen al te beste week.. morgen hebben we het afscheid, bah...
Nu lees net dat hier de sfeer ook wat minder is vandaag dus heb ik besloten om de boel wat op te vrolijken en voor kerstman te spelen om op deze manier een klein beetje compensatie te bieden voor jullie vandaag geleden verliezen.
Let op je moet wel in het bezit zijn van een steam account om mee te kunnen doen.
De challenge:
Maak een leuke, grappige nieuwe crypto gerelateerde meme en post deze vanavond in de slowchat met #dikketechdikkeduimen.
De 14 memmes met de meeste dikke duimen krijgen een suprise steam code opgestuurd. Je mag maar 1x meedoen uiteraard. Om 23.00u worden de winnaars bekend gemaakt en de codes verstuurd. Succes!
LET THE MEMMES BEGIN!
Ps. Ik hoop dat een dergelijke actie mag van de baas.. @Taro, zo niet dan niet en moet je je memmes bij je houden
[Afbeelding]
En uiteraard bestaat er altijd de kans dat je al in het bezit bent van de dikke serial tech. Dan geef je hem maar lekker aan iemand anders
Zero.
Geen paniek!
Zo kunnen de grote spelers uitstappen terwijl Henk&Ingrid denken dat er niets aan de hand is
Manipulasie!!!
Dat is nog best lastigPelox schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:20:
Zoals de meeste van jullie weten heb ik geen al te beste week...
De challenge:
De 10 memmes met de meeste dikke duimen krijgen een suprise steam code opgestuurd. Je mag maar 1x meedoen uiteraard. Om 23.00u worden de winnaars bekend gemaakt en de codes verstuurd. Succes!
LET THE MEMMES BEGIN!
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dkQvNsKIH3DZpYUQDlaSthAM.jpg?f=user_large)
"Geen paniek" -> Heb toch alle Euro's maar naar de bankrekening teruggestort... Als je 1/6e van de holdings mogelijk kwijt bent en dat zelf als reserve hebt, dan boer je wel heel erg goed. Geloof ik niets van.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Zero.
Pelox schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:20:
De challenge:
LET THE MEMMES BEGIN!
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tjIQVQLmCkFPEZwn4N1tWrQ8.gif?f=user_large)
Open Binance, 17.4k...
Wat de fuck.
Waar is die volatiliteit? Ik zit hier voor die crashes met een wick naar 9k en dood katje terug naar 16k.
Anders kan ik net zo goed euro's en dollars hodlen.
Pelox schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:23:
Vooralsnog weinig dikkememmetech en weinig dikke duimen
:strip_exif()/f/image/tB9kQRqApyOK5dCgK0f53L2E.jpg?f=fotoalbum_large)
#dikkememmetech
De challenge:
LET THE MEMMES BEGIN!
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kJ09kua1MvBboHZbxaA3gxFH.jpg?f=user_large)
#sorryhoefgeengamesmaarweltoffeactieenhoujetaaipik
En alle tradecrypto laten staan?Taro schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:18:
[...]
"Geen paniek" -> Heb toch alle Euro's maar naar de bankrekening teruggestort... Als je 1/6e van de holdings mogelijk kwijt bent en dat zelf als reserve hebt, dan boer je wel heel erg goed. Geloof ik niets van.
edit: 2 business days...?
[ Voor 3% gewijzigd door filthy rich op 15-12-2022 22:01 ]
en aans löpt wa vast
Alright guys, time to put a countdown timer on the collapse of Binance.
— Bitfinex'ed 🔥🐧 Κασσάνδρα 🏺 (@Bitfinexed) 15 december 2022
CZ just completely bombed an interview, be sure to watch this whole clip. pic.twitter.com/hchP5aZkYu
Ik heb de afgelopen dagen al op zowel Binance als Bitvavo teruggeschaald. Vermoed nog wel wat gedoe zo hier en daar, de gifbeker is nog niet leeg.
Edit: Hier een groter gedeelte van de betreffende video: https://twitter.com/CNBC/status/1603433956455620614.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 15-12-2022 22:52 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
De challenge:
LET THE MEMMES BEGIN!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/mvx7bTdlqEQjRamgeKErVywM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb eergisteren ook wat teruggestort vanaf Bitvavo (via Binance) en dat stond er de volgende ochtend netjes op. Ik verwacht morgenochtend rond 9:00-10:00 het bedrag te hebben.filthy rich schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:57:
[...]
En alle tradecrypto laten staan?
edit: 2 business days...?
Heb nu niets meer op Bitvavo staan.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als Binance eraan gaat, gaat het domino effect ook veel andere partijen mee sleuren lijkt me? Ik denk dat ik de Ledger er eens bij ga pakken om wat risico in te dammen.Taro schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:04:
[...]
Ik heb eergisteren ook wat teruggestort vanaf Bitvavo (via Binance) en dat stond er de volgende ochtend netjes op. Ik verwacht morgenochtend rond 9:00-10:00 het bedrag te hebben.
Heb nu niets meer op Bitvavo staan.
Sorry maar waar zit ik naar te kijken?Taro schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:03:
Ze proberen Binance wel echt kapot te maken:
[Twitter]
Ik heb de afgelopen dagen al op zowel Binance als Bitvavo teruggeschaald. Vermoed nog wel wat gedoe zo hier en daar, de gifbeker is nog niet leeg.
Dikke FUD gedramatiseerd filmpje. En dan die muziekeffecten erbij..

Je gaf zelf aan een paar dagen geleden dat men niet zo moet fudden, maar zelf ga je er blind in mee
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nope, zoals gisteren aangegeven heb ik niets van Binance afgehaald ivm de FUD, maar omdat ik het bedrag daadwerkelijk ergens voor nodig heb... En het bericht rondom de Bitvavo exposure aan DCG is naar mijn weten geen FUD, ik heb op basis daarvan besloten mijn geld daar weg te halen.Vis schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:18:
[...]
Je gaf zelf aan een paar dagen geleden dat men niet zo moet fudden, maar zelf ga je er blind in mee
Tja, op basis van dat nieuwsbericht van Bitvavo zou ik zelf ook niet teveel geld op Bitvavo hebben willen staan.Taro schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:23:
[...]
Nope, zoals gisteren aangegeven heb ik niets van Binance afgehaald ivm de FUD, maar omdat ik het bedrag daadwerkelijk ergens voor nodig heb... En het bericht rondom de Bitvavo exposure aan DCG is naar mijn weten geen FUD, ik heb op basis daarvan besloten mijn geld daar weg te halen.
Maar ik vind dat Binance hier nu wel erg de gebeten hond aan het worden is. En tuurlijk, ook die exchange doet schunnige dingen, maar dat ze binnen nu en een maand kopje onder gaan zie ik niet gebeuren.
Daarbij zeker een feit dat je grootste gedeelte veilig op de Ledger moet hebben staan, hier idem.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eens en voor de volledigheid: Ik link in het bericht dat je quote ook alleen maar naar een Tweet en geef aan dat ze Binance kapot proberen te maken. Persoonlijk heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat Binance niet aan haar verplichtingen kan voldoen.Vis schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:31:
[...]
Maar ik vind dat Binance hier nu wel erg de gebeten hond aan het worden is.
CZ ligt echt onder het vergrootglas, ook van een aantal overheden en ieder negatief bericht kan weer tot een extra verdenking of onderzoek leiden. De kans dat daar natuurlijk een keer wat uitkomt dat het daglicht niet helemaal kan verdragen is aanwezig, maar dat zit hem dan waarschijnlijk niet in de hoek waarbij er funds van klanten niet aanwezig zijn. Eerder in de hoek van wet- en regelgeving in bepaalde landen, het lanceren van shitcoins, etc.
Hierbij de top 10 5:
1. @DaWayne
2. @Khaelos
3. @Masstje
4. @Remy!!!!
5. @Darrell
Eervolle vermelding: @Anoniem: 1032405 en @Pelox
De winnaars ontvangen via pm een steam serial. Van harte gefeliciteerd!!!

Zero.
Waaaaaat.Pelox schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:08:
Nou het was moeilijk kiezen, wat een reacties mensen! Chapeau! En de creativiteit, niet te doen!
Hierbij de top 10 5:
1. @DaWayne
2. @Khaelos
3. @Masstje
4. @Remy!!!!
5. @Dacuuu
Eervolle vermelding: @Anoniem: 1032405 en @Pelox![]()
De winnaars ontvangen via pm een steam serial. Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Het is nog avond. Ik ben nog bezig met editen
Edit: oh well, never mind. Was een gifje aan het bewerken en dat programma heeft het nadat ik klaar was toch anders opgevat dan ik blijkbaar. Lijkt nergens naar
Gefeliciteerd winnaars!
[ Voor 16% gewijzigd door YES op 15-12-2022 23:12 ]
23.00u deadline, wel opletten he!YES schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:10:
[...]
Waaaaaat.
Het is nog avond. Ik ben nog bezig met editen![]()
![]()
Edit: oh well, never mind. Was een gifje aan het bewerken en dat programma heeft het nadat ik klaar was toch anders opgevat dan ik blijkbaar. Lijkt nergens naar
Gefeliciteerd winnaars!![]()
Zero.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3RdKXdFVjBROASwg61uR2pPA.jpg?f=user_large)
#viscaiseenfaalhaas
De troostprijs is voor jou!YES schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:15:
[...]
Dubbel faal dus van mijn kant. Denk nu maar even een short openen gezien alle bearish sentiment hier. Is wachten op een derde faal en dan gaan we dus een dikke pump krijgen. Graag gedaan alvast
Zero.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ccl2zBgBz82aaSATmTRU4W9X.jpg?f=user_large)
Zitten wat pareltjes tussen!
Zero.
Hmm, 10 FTT en een sim-gameop steam: how to f*ck up a cex.Pelox schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:29:
Ben wel benieuwd wat ze van de prijzen vinden![]()
Zitten wat pareltjes tussen!
Lekker een beetje met treintjes spelen door de bear heen, prima toch!Masstje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:41:
[...]
Hmm, 10 FTT en een sim-gameop steam: how to f*ck up a cex.
Zero.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!