Ik lul ook zomaar wat
Nee man, hikes gaan zeker nog door tot maart 2023, terminal rate is nog niet bereikt. Misschien bedoel je het als grapje, maar wel goed om duidelijk te zijn in dat 'the pivot' dus ook nog niet nabij isanti elppa schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:45:
morgen laatste hike? en dan maar 0.5%? MOOON
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ik bedoel het niet als grapje. Ik zie het echt gebeuren dat het maar 0,5% word en dat het voorlopig de laatste was. En dan als het weer de verkeerde kant op lijkt te gaan over maand of 3 a 4 er weer wat aan de knoppen gerommeld gaat wordenJedi_Pimp schreef op woensdag 14 december 2022 @ 05:27:
[...]
Nee man, hikes gaan zeker nog door tot maart 2023, terminal rate is nog niet bereikt. Misschien bedoel je het als grapje, maar wel goed om duidelijk te zijn in dat 'the pivot' dus ook nog niet nabij is
[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 14-12-2022 07:21 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 98% gewijzigd door YES op 14-12-2022 07:11 ]
nee is combi waar ze op sturen. Ze verhogen rente om de boel af te remmen. Daarna volgen ze oa werkeloosheid, snelheid geld, inflatie uiteraard, productie enz enz. Als daar teveel barsten in komen bij een zakkende inflatie (zoals nu dus) gaan ze minderen. Dan kan het zijn dat ze op lager tempo nog ff doorgaan, of even stoppen om te zien wat tijd doet in dit verhaal. Ik gok voor nu het laatste.YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:11:
Is het niet zo dat nu de hikes lager worden vaak de economie trager wordt en de kans op een recessie groter wordt? Zo ja, is het dan vooral de vraag hoe heftig die recessie is m.b.t. wat het met o.a. crypto doet? Traditionele stonks gaan daar niet zo goed op dacht ik, en hoewel we het wellicht liever niet willen stijgt/daalt crypto vaak mee met die rotbeurs. Toch?
https://www.cnbc.com/2022...ablecoin-withdrawals.html
Binance halts stablecoin usdc!
Wat een cowboy bende daar
[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 14-12-2022 07:38 ]
* sh4d0wman kijkt nog eens naar 7.62 en 9mm op het bureau Kom dan jonguh
Ben wel weer toe aan nieuwe dames dus doet eens kopen voor een mooie spike. Verder inhoudelijk niks toe te voegen, zoals gewoonlijk.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja oké, maar wat ik me afvroeg was ook niet of het een feit was dat het ging gebeuren maar meer of de kans toenam. Het zal idd eerder balanceren zijn maar ook dat kan mislukken/anders lopen dan gedacht natuurlijk. Wel fascinerende tijden, hoe men een beetje aan de knoppen draait om hopelijk de economie overeind te houdenanti elppa schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:29:
[...]
nee is combi waar ze op sturen. Ze verhogen rente om de boel af te remmen. Daarna volgen ze oa werkeloosheid, snelheid geld, inflatie uiteraard, productie enz enz. Als daar teveel barsten in komen bij een zakkende inflatie (zoals nu dus) gaan ze minderen. Dan kan het zijn dat ze op lager tempo nog ff doorgaan, of even stoppen om te zien wat tijd doet in dit verhaal. Ik gok voor nu het laatste.
Ga nou niet mee in dat ge-FUD, dat was netjes een week van tevoren door Binance aangekondigd, ging ook op voor een aantal andere coins en is ook gisteren netjes gemeld toen het opnemen weer mogelijk was.Ryan1981 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:36:
Daar gaan we weer:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
7.62 en 9mm heb ik hier ook standaard op het bureau liggen. Vooral handig als mijn collega weer eens de koffie vergeet of iets irritants vraagt of gewoon goedemorgen zegt, dan pop ik meestal even 2 a 3 stukjes lood in zijn knieschijven.sh4d0wman schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:44:
Dan neem je usdt? Maar het zal me jeuken. Ben nu eigen baas over mijn rekt portfolio. Kom maar op met de boor.
* sh4d0wman kijkt nog eens naar 7.62 en 9mm op het bureau Kom dan jonguh
Ben wel weer toe aan nieuwe dames dus doet eens kopen voor een mooie spike. Verder inhoudelijk niks toe te voegen, zoals gewoonlijk.
Ik durf mijn linkernier te wedden op het feit dat dit niet de laatste hike is.anti elppa schreef op woensdag 14 december 2022 @ 06:44:
[...]
ik bedoel het niet als grapje. Ik zie het echt gebeuren dat het maar 0,5% word en dat het voorlopig de laatste was. En dan als het weer de verkeerde kant op lijkt te gaan over maand of 3 a 4 er weer wat aan de knoppen gerommeld gaat worden
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
heb het niet over de prijs maar over het daadwerkelijke BTC op de exchange
nothing stops this train
Verwijderd
Zou graag deze weddenschap aangaan maar heb mijn rechternier al verkocht om de dip te kunnen kopen.Jedi_Pimp schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:48:
[...]
Ik durf mijn linkernier te wedden op het feit dat dit niet de laatste hike is.
Dan kopen we daarna btc van die nierJedi_Pimp schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:48:
[...]
Haha je was me al voor zie ikVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:56:
[...]
Zou graag deze weddenschap aangaan maar heb mijn rechternier al verkocht om de dip te kunnen kopen.
Ben jij dit @Jedi_Pimp ?Jedi_Pimp schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:48:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5GfyWb4TcMWOfG8zrm6VxkiC.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vragen voordat er koffie in mij zit: claymore en afstandsbediening.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:44:
[...]
7.62 en 9mm heb ik hier ook standaard op het bureau liggen.
Moet alleen wel hard gooien om 9mm wat kracht te geven. Maar eens een draaibank of 3d printer kopen van crypto winst. Sinds Napster wacht ik ook al op "you wouldn't download a car". For fck I would
Tja we moeten ons toch vermaken tijdens saaie koersen. Je fotogalerij kan ik onderhand ook wel dromen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Excellence does not require perfection.
Dit is exact hoe ik me ga gedragen op GLMR island!Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:52:
Over Cardano gesproken: kwam deze nog tegen op mijn laptop.
[Afbeelding]
Vergeet niet dat je je eerst moet aanmelden. Ik zit zelf ook in de ballotagecommissie, geen toegang zonder goedkeuring van de commissie (geleid door @zwembroek ).Don Guacamole schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:50:
[...]
Dit is exact hoe ik me ga gedragen op GLMR island!
Gegroet,
Ik denk dat jullie de memo hebben gemist maar het is tegenwoordig ASTAR Island.Jedi_Pimp schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:21:
[...]
Vergeet niet dat je je eerst moet aanmelden. Ik zit zelf ook in de ballotagecommissie, geen toegang zonder goedkeuring van de commissie (geleid door @zwembroek ).
Gegroet,
Vanmorgen nog wat AIR winst omgezet naar ASTR. ASTAR for the winzwembroek schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:33:
[...]
Ik denk dat jullie de memo hebben gemist maar het is tegenwoordig ASTAR Island.
-te kleine Bitcoin stack??
-te kleine hoeveelheid fiat stack?
wat is er te klein?
nothing stops this train
Zoiets.
Ik heb eens vijf dagen op de Malediven doorgebracht en ik kan je vertellen dat je na vijf dagen echt wel weer wat anders wil zien. Ik denk dat je na 30 dagen liever op het linker GLMR-island zit.
FUDRyan1981 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:36:
Daar gaan we weer:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
FIAT dump komt deze maand al op de 20ste deze maand, dus 19-12 staan we op 21K.
Dat hangt er denk ik volledig af met wie je daar zit. Ga je met je vrouw dan mis je na 2 dagen de slowchat weer, ga je met 5 schaarsgeklede dames en een paar vaten rum vermaak ik mij daar prima een paar maanden.moshimoshi schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:06:
[...]
Ik heb eens vijf dagen op de Malediven doorgebracht en ik kan je vertellen dat je na vijf dagen echt wel weer wat anders wil zien. Ik denk dat je na 30 dagen liever op het linker GLMR-island zit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oizUYeK7knlFtAfdDtPhuRxb.jpg?f=user_large)
Paar fijne Cubaanse erbij, ist prima vertoevenDon Guacamole schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:20:
[...]
Dat hangt er denk ik volledig af met wie je daar zit. Ga je met je vrouw dan mis je na 2 dagen de slowchat weer, ga je met 5 schaarsgeklede dames en een paar vaten rum vermaak ik mij daar prima een paar maanden.
Achteraf met wat aangepaste logaritmische schalen en gekromde lijntjes klopt het gegarandeerd.Ryderr schreef op woensdag 14 december 2022 @ 10:44:
This time is different, or not?
[Afbeelding]
https://twitter.com/StockmoneyL/status/1602595572850065410
vorige week al met verlies uitgestaptknakworst schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:51:
Plu strong vandaag. Buy the rumor sell the news? Er is een event aanstaande.
Dan heb je na een tijdje ook wel gezien. Daarom belanden alle crypto-koningen net als loterijwinnaars uiteindelijk allemaal aan lage wal.Don Guacamole schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:20:
[...]
Dat hangt er denk ik volledig af met wie je daar zit. Ga je met je vrouw dan mis je na 2 dagen de slowchat weer, ga je met 5 schaarsgeklede dames en een paar vaten rum vermaak ik mij daar prima een paar maanden.
Vroeg of laat gaan ze allemaal van Lambo naar de benenwagen.
moshimoshi schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:58:
[...]
Vroeg of laat gaan ze allemaal van Lambo Corolla naar de benenwagen.
YES schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:37:
Als je uitzoomt naar de daily is het nog niet direct paniek, wel fijn als dit level niet ook kapot gaat. Al gaat het de laatste uren wel vrij hard
[Afbeelding]
/f/image/deLse9Ymaes2IpYXLQvrghgW.png?f=fotoalbum_large)
Deze zone had ik al een tijd staan, gisteren ook weer duidelijke interactie
(bovenkant zone is net iets minder mooi, weet ook niet of die helemaal goed is zo, maar de onderkant is een paar keer echt perfect aangetikt)
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 14-12-2022 15:03 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee nee nee, deze lijnen waren al gezet op 09-03-1987knakworst schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:50:
[...]
Achteraf met wat aangepaste logaritmische schalen en gekromde lijntjes klopt het gegarandeerd.
Hebben jullie het gezellig met zn tweeen?YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:01:
[...]
[Afbeelding]
Deze zone had ik al een tijd staan, gisteren ook weer duidelijke interactie
(bovenkant zone is net iets minder mooi, weet ook niet of die helemaal goed is zo, maar de onderkant is een paar keer echt perfect aangetikt)
Reported, offtopic.Darrell schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:18:
[...]
Hebben jullie het gezellig met zn tweeen?
Oh en:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/h4gX5Lpi2CBY7PbzKeEbA7KW.gif?f=user_large)
Vreemde keus om onder de 9€ te verkopen, maar goed… je past hier thuisjasper7878 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:55:
[...]
vorige week al met verlies uitgestapt
Ik zeg altijd maar zo:
wie het kleine niet eert, is 420k niet weerd.
:strip_exif()/f/image/xQJfcLGwFXmCWagrSkcGOubD.jpg?f=fotoalbum_large)
Met dit nieuws gaat men echt geen crypto kopen in de US komende tijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 14-12-2022 15:38 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geen crypto.. wel Bitcoin hopelijkColdcat schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:35:
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is gisteren al gepost door @Darrell dacht ik.

Trouwens met al die FTX, Binance perikelen. Ik zit nu met euro's te wachten op Binance om te kopen, maar lijkt me gene goeie strategie meer. Hoe houden jullie uw FIAT geld paraat langs de zijlijn? USDT op ledger?
[ Voor 77% gewijzigd door Scifo83 op 14-12-2022 15:46 ]
En als het 12k is wacht je op 10k sommige willen echt altijd de bodem hebben..Scifo83 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:42:
Joma, dat is niet het plan wat ik voor ogen heb. Wanneer 12K? *kzit langs de zijlijn te wachten met cash
Ha, met zon naam zit je al wel in de Bruna met de broek op de enkels.
En dat ze al gepost is is geen excuus. * sh4d0wman gaat tetten zoeken.....

Kom maar op met die tetten, ik zit er klaar voorsh4d0wman schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:49:
[...]
Ha, met zon naam zit je al wel in de Bruna met de broek op de enkels.
En dat ze al gepost is is geen excuus. * sh4d0wman gaat tetten zoeken.....
Time to #Bitcoin. pic.twitter.com/oK7Sa8FBgt
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 13 december 2022
Suc6 @sjorremanssjorremans schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:50:
[...]
Kom maar op met die tetten, ik zit er klaar voor![]()

edit: @Verwijderd sinds je de handen vrij hebt in deze ijstijd; tot waar strekken de nieuwe babes? Dan weet ik waar mijn take profit komt.

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 14-12-2022 16:14 ]
Dat was de 18k rejectionbabe die jij misbruikt hebt voor de 18k babe. Tot en met 69k zijn de babes al door @Verwijderd gemaakt.YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:42:
[...]
Is gisteren al gepost door @Darrell dacht ik.
Die gaan ook pas weer op de ath kopen.Coldcat schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:35:
[Afbeelding]
Misbruikt, misbruikt. jaapio deed tenminste nog een beetje moeite, jij post zomaar een gifje zonder er iets mee te doen. Toon eens wat meer inzet man, of ben je te druk met rapporteren?Darrell schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:09:
[...]
Dat was de 18k rejectionbabe die jij misbruikt hebt voor de 18k babe. Tot en met 69k zijn de babes al door @Verwijderd gemaakt.
Sprak toch voor zich? Heb je altijd zoveel uitleg nodig?YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:13:
[...]
Misbruikt, misbruikt. jaapio deed tenminste nog een beetje moeite, jij post zomaar een gifje zonder er iets mee te doen. Toon eens wat meer inzet man, of ben je te druk met rapporteren?
Adding more to my $BNB short, avg. entry: $280
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 14 december 2022
Main target: $40-45
This is a swing trade with very low leverage, not financial advice. pic.twitter.com/ZRa6GZ3Src

Bij wat jij allemaal hier neer plempt is uitleg vaak bittere noodzaak. Maar daar kan jij niet zoveel aan doen dus het is je vergeven.Darrell schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:16:
[...]
Sprak toch voor zich? Heb je altijd zoveel uitleg nodig?
YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:52:
En nu is het dus de vraag, sluit ik mijn long positie als die resistance zone weer getest wordt, of gaat ie er nu doorheen. Lastig, lastig
:strip_exif()/f/image/drFIZhz4r0FpsmF2WLZeNEt6.jpg?f=fotoalbum_large)
Never close!
Ja idd, altijd fijn om je account op te blazen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Best ook maar eens op zoek nr een andere wallet of moetk me geen zorgen maken?
En dat vraag je aan ons?predmat schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:29:
Heb altijd binance gebruikt als "wallet"
Koop gewoon een Ledger.
Ik heb blijkbaar wat gemist. Wat is de fundamentele reden achter deze negatieve outlook?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik denk dat het wel wat doet met zijn geloofwaardigheid.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:32:
[...]
Ik heb blijkbaar wat gemist. Wat is de fundamentele reden achter deze negatieve outlook?
Er is op dit moment geen reden om je zorgen te maken over Binance op basis van de kennis die er nu is, MAAAAAR, binnen de crypto wereld kan dat binnen 3 milliseconden helemaal omslaan in een complete escalatie, madness en wanhoop. Dus zorg altijd goed voor je eigen muntjes, maak je standaard een beetje zorgen en handel daarnaar.predmat schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:29:
Heb altijd binance gebruikt als "wallet"
Ik zie tot nu toe 100% FUD over Binance, ik vertrouw Binance en Kraken volledig, veel mensen proberen vooral Binance op dit moment kapot te maken en je weet nooit waar dat toe leidt. Not your keys, not your coins, dus investeer inderdaad in een hardware wallet.
De meeste bear crypto twitteraars worden uitgekotst, mensen zien alleen maar stijgingen. Maar Capo is al een hele tijd een bear, ook wanneer de bulls alweer dachten dat de bull market begonnen was met Plan B voorop natuurlijk en er weer een paar old supports, new resistances werden. Neem zijn über bear targets maar met een korreltje zout, maar als iemand anders zou schrijven long BNB target $600 $900 dan gok ik dat velen al hun vingers aflikken en instemmend zouden reagerenzwembroek schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:34:
[...]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik denk dat het wel wat doet met zijn geloofwaardigheid.

Als je kijkt hoe haaks dit staat op een van de belangrijkste features van Bitcoin, namelijk dat je niemand meer hoeft te geloven laat zien wat een shitshow crypto van dit gedachtegoed gemaakt heeft.
Hoe dan ook wel helemaal prima dat BNB leegloopt en we gewoon weer King Bitcoin klaar maken voor de volgende bullrun.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als Binance implodeert, zie ik na de volgende halving nog geen nieuwe athRichh schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:47:
Als Binance z'n zaakjes niet op orde heeft gaat de hele teringzooi vanzelf imploderener zit simpelweg teveel geld in via Binance.
Hoe dan ook wel helemaal prima dat BNB leegloopt en we gewoon weer King Bitcoin klaar maken voor de volgende bullrun.
@Gelukszoekr triggeredDCA the dip
:gifsicle():strip_exif()/f/image/EVO0JMYfgRRWDdS8V7evJ6gq.gif?f=user_large)
Roel, ik ga ervan uit dat je snapt dat ik al die kleine sneren over DCA als grapje/niet serieus bedoel. Als het irritant/vervelend begint te worden dan zeg het maar, ga ik nog even door
[ Voor 15% gewijzigd door YES op 14-12-2022 16:53 ]
We're all fuckedRichh schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:47:
Als Binance z'n zaakjes niet op orde heeft gaat de hele teringzooi vanzelf imploderener zit simpelweg teveel geld in via Binance.
nothing stops this train
Sahara schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:40:
[...]
De meeste bear crypto twitteraars worden uitgekotst, mensen zien alleen maar stijgingen. Maar Capo is al een hele tijd een bear, ook wanneer de bulls alweer dachten dat de bull market begonnen was met Plan B voorop natuurlijk en er weer een paar old supports, new resistances werden. Neem zijn über bear targets maar met een korreltje zout, maar als iemand anders zou schrijven long BNB target $600 $900 dan gok ik dat velen al hun vingers aflikken en instemmend zouden reageren
:strip_exif()/f/image/lIzt0sSP3eIIjk7z1Bkmsy8D.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind het allemaal prima. Ik kom soms blijkbaar nogal triggered over. Ik wil graag feitelijk juiste informatie geven, maar lig er echt niet wakker van.YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:51:
[...]
[...]
@Gelukszoekr triggered
[Afbeelding]
Roel, ik ga ervan uit dat je snapt dat ik al die kleine sneren over DCA als grapje/niet serieus bedoel. Als het irritant/vervelend begint te worden dan zeg het maar, ga ik nog even door
Het is soms wel handig als ik een tag krijg, dit is namelijk hoe ik over het algemeen naar dit topic ga. Door op het belletje te klikken, en de laatste tag of duimpje aan te klikken
Dat sowieso.
Maar tegelijkertijd snap ik niet helemaal het huidige probleem eigenlijk. Als ik het goed begrijp heeft Binance eigenlijk maar 97% dekking van wat ze eigenlijk moeten hebben (met wat mitsen en maren en kleine lettertjes) ipv de 101% die eerder gecommuniceerd was.
Met 97% kunnen we nog wel ff verder hoor, geen reden om direct Binance een FTX stempeltje op te pushen imho...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zeker wel, deze statistieken slaan toch nergens op (bron: Coinmarketcap):Gelukszoekr schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:50:
[...]
Als Binance implodeert, zie ik na de volgende halving nog geen nieuwe ath
Cryptos: 22.033 Exchanges: 530
Laat dat even op je inwerken, 22.032 magische internet muntjes die proberen mee te liften op BTC, sommigen met groot succes.
Plus 530 niet-gereguleerde handelshuizen waar honderden miljarden doorheen vloeien. En alsof dat nog niet genoeg is hebben we tegenwoordig staking, launchpads, loterijen etc. om het allemaal nog wat risicovoller te maken.
Tijd voor een hele grote schoonmaak en dan liever direct grote schoonmaak dan pappen en nathouden.
Tijd voor gereguleerde handelshuizen met bankvergunningen/brokervergunningen zodat zowel je munten veilig zijn (net al bij aandelenbrokers, vermogensscheiding) en je euro's tot 100K.
Tijd voor Bitcoin.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-12-2022 17:05 ]
Maar inderdaad BTC heeft dit probleem niet ondanks alle FUD. 1 BTC blijft 1 BTC.
In eigen beheer that is. Bitcoin op een exchange is niet jouw Bitcoin.
Ik bedoel dus juist niet dat je triggered overkomt, dat is het grapje. Ik trek jouw neiging om een inhoudelijke bijdrage te geven, als er weer eens een term te grabbel gegooid wordt (meest recent DCA dus), in het extreme. Ik vind het juist wel een leuke running gagGelukszoekr schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:58:
[...]
Ik vind het allemaal prima. Ik kom soms blijkbaar nogal triggered over. Ik wil graag feitelijk juiste informatie geven, maar lig er echt niet wakker van.
Het is soms wel handig als ik een tag krijg, dit is namelijk hoe ik over het algemeen naar dit topic ga. Door op het belletje te klikken, en de laatste tag of duimpje aan te klikken
Je kan ook maar beter bekend staan als iemand die zich nadrukkelijk richt op feitelijke juistheid dan iemand die allerlei onzin rondslingert

BREAKING: 🇺🇸 US Senator Warren introduces bill to KYC self-custody #Bitcoin wallets, surveil users and crack down on privacy tools.
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 14 december 2022
A direct attack on freedom and privacy 🚨 pic.twitter.com/GZPlHSwBFz
Is in feite al gaande met verscheidene exchanges natuurlijk hèTaro schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:09:
KYC voor je hardware wallet?![]()
[Twitter]
[Afbeelding]
Zodra je wilt withdrawen naar je Ledger moet je dat adres eerst KYCen. Zie Bitvavo etc.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
YES schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:08:
[...]
Ik bedoel dus juist niet dat je triggered overkomt, dat is het grapje. Ik trek jouw neiging om een inhoudelijke bijdrage te geven, als er weer eens een term te grabbel gegooid wordt (meest recent DCA dus), in het extreme. Ik vind het juist wel een leuke running gag
Je kan ook maar beter bekend staan als iemand die zich nadrukkelijk richt op feitelijke juistheid dan iemand die allerlei onzin rondslingert
:strip_exif()/f/image/Tusa8X8sZ8Ok8EDcuFVTp35v.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!