Dit inderdaad. En net zoals we nog prima een jaar lang sideways kunnen gaan kunnen we dat ook net zo prima niet doen. Zolang de glazenbollen uitverkocht zijn zou je als trader met beide situaties rekening moeten houden.YES schreef op zondag 4 december 2022 @ 12:08:
[...]
Sideways/slow bleeding (als de bodem toch niet helemaal bereikt blijkt te zijn) is prima. Je wil ook langer kunnen profiteren van de lage prijs, bijvoorbeeld als je elke maand een vast bedrag inlegt, dan is het extra lekker als het een aantal maanden rond hetzelfde prijsniveau blijft schommelen.
Neemt niet weg dat ik het gewoon leuk vind om hier plaatjes van de maan te posten en dramatisch te doen over elke stijging of daling van $500,-. Ik denk dat er meer van die figuren zijn, die dat ouwehoeren gewoon lollig vinden en mede daardoor bij andere personen het gevoel opwekken ongeduldig te zijn.
En in beide situaties kan je als trader ook echt wel wat. Rangen is eigenlijk misschien nog wel makkelijker dan een bullrun. Als de bullrun weer op gang komt wil ik in positie zitten, zolang je blijft rangen/sideways gaat kan je makkelijker targets bepalen, wat mij betreft.Nopheros schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:27:
[...]
Dit inderdaad. En net zoals we nog prima een jaar lang sideways kunnen gaan kunnen we dat ook net zo prima niet doen. Zolang de glazenbollen uitverkocht zijn zou je als trader met beide situaties rekening moeten houden.
Toch wel erg prettig de sterkere EUR. Krijg je nu ruim 10% meer waar voor je geld dan bij de laagste stand kortgeleden.
Anoniem: 1032405
Zojuist mijn KuCoin account leeggetrokken, is nu onderweg naar Binance. Ga er mooi BIFI mee kopen.
BIFI is intussen mijn grootste positie in crypto geworden. Wen nooit meer werken?Anoniem: 1032405 schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:55:
Zojuist mijn KuCoin account leeggetrokken, is nu onderweg naar Binance. Ga er mooi BIFI mee kopen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Iemand ervaring met Lido ? Heb wat ETH staan op mijn en zou die eventueel staken.
Al heel wat gelezen op dit forum dus principe met voor- en nadelen ondertussen bekend.
Gelet op recente gebeurtenissen is depegging snel gebeurd.
Ik kan LIDO niet plaatsen in dit geheel.
Aan- of af te raden ?
Al heel wat gelezen op dit forum dus principe met voor- en nadelen ondertussen bekend.
Gelet op recente gebeurtenissen is depegging snel gebeurd.
Ik kan LIDO niet plaatsen in dit geheel.
Aan- of af te raden ?
@Gelukszoekr Aardig wat beweging in de PLU koers maar verder nog geen nieuws over de USA uitrol voor zover ik kan vinden?
Had eigenlijk wel gehoopt dat er inmiddels meer informatie beschikbaar zou zijn.
Had eigenlijk wel gehoopt dat er inmiddels meer informatie beschikbaar zou zijn.
Mijn posities nu van groot naar klein:Th1x4nG schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:59:
[...]
BIFI is intussen mijn grootste positie in crypto geworden. Wen nooit meer werken?
- BTC (+65%)
- BIFI
- DOT
- BNB
- GRT
Rest is niet noemenswaardig.
DCA nu iedere maand, Bitcoin only
Geen ETH?Anoniem: 1032405 schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:14:
[...]
Mijn posities nu van groot naar klein:
- BTC (+65%)
- BIFI
- DOT
- BNB
- GRT
hier inmiddels:
50% ETH.
45% Bitcoin
5% speelgeld. Zit nu in DOT.
Ben BNB laatste 2 weken aan het onderzoeken. Vertrouw die eigenaar niet zo.. maar Binance maakt wel veel utility voor de token en zijn echt lekker bezig.
[ Voor 17% gewijzigd door mentalozzie op 04-12-2022 14:18 ]
Nee, Ethereum heb ik nooit gehodlt en nu met PoS en al die ponzi exchange coins die via hun chain lopen hoef ik er eigenlijk helemaal niets meer van.mentalozzie schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:16:
[...]
Geen ETH?![]()
hier inmiddels:
50% ETH.
45% Bitcoin
Misschien koop ik nog wat met de tijd, maar pas wanneer de prijs onder de 500 gaat.
Maar misschien ook niet.
Ik heb gisteren in het Plutus topic nog wel wat nieuws gepost. Nog geen USA nieuws iddNopheros schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:05:
@Gelukszoekr Aardig wat beweging in de PLU koers maar verder nog geen nieuws over de USA uitrol voor zover ik kan vinden?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
het is omdat mijn ETH locked is maar anders had ik ook geen ETH. voor nu Bitcoin (bijna) onlymentalozzie schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:16:
[...]
Geen ETH?![]()
hier inmiddels:
50% ETH.
45% Bitcoin
Ben BNB laatste 2 weken aan het onderzoeken. Vertrouw die eigenaar niet zo.. maar Binance maakt wel veel utility voor de token en zijn echt lekker bezig.
Tja ETH heb ik zelf nooit fomo voor gehad, zal heus wel weer gaan in de toekomst maar ik zie meer in Bitcoin voor de longterm.Kol Nedra schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:22:
[...]
het is omdat mijn ETH locked is maar anders had ik ook geen ETH. voor nu Bitcoin (bijna) only
Maargoed Bitcoin only is ook wat saai, dus wat shitcoins voor de lol en volatiliteit is altijd wel leuk.
Nooit goed verdiept in BIFI, nog waard om dat te doen?
Kan er aardig wat geld mee verdienen als het weer omhoog gaat met een mogelijke volgende bullrun.
Kan er aardig wat geld mee verdienen als het weer omhoog gaat met een mogelijke volgende bullrun.
Ach ik heb echt geen flauw idee wat BIFI nu precies doet.mentalozzie schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:46:
Maar het klinkt als salami, heeft een koe als logo en een lage supply van 80k.
Dusja dan kan ik het niet laten liggen natuurlijk.
Complexer ga ik het ook niet maken, deze space valt toch geen touw aan vast te knopen.
[Edit] gewoon je eigen plan trekken, dat hele BIFI kan over 12 maanden ook $10 waard zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 04-12-2022 14:55 ]
221k USDT volume op Binance in 24 uur. Een shitcoin die op sterven na dood is dus.mentalozzie schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:46:
PilatuS schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:52:
[...]
221k USDT volume op Binance in 24 uur. Een shitcoin die op sterven na dood is dus.
:strip_exif()/f/image/wWMtepxl2eqPVIb5A05KBb8N.jpg?f=fotoalbum_large)
Niemand:Anoniem: 1032405 schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:14:
[...]
Mijn posities nu van groot naar klein:
- BTC (+65%)
- BIFI
- DOT
- BNB
- GRT
Jaapio op een verjaardagsborrel als hij z'n GRT positie showt aan zijn nichtje van 12:
[YouTube: Look at this graph]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:17:
[...]
Niemand:
Jaapio op een verjaardagsborrel als hij z'n GRT positie showt aan zijn nichtje van 12:
[Embed: Look at this graph]

Uit een vorige run heb ik ook nog Reddcoin, HTMLcoin en Electroneum.
Allemaal pareltjes die me ooit multimiljoenmiljardair gaan maken!
The Graph is ook zo'n muntje die ik over 5 jaar ergens op een vergeten software wallet heb staan omdat ze overal gedelist zijn
Maar past er qua kleur en logo prima bij.
Poeh, HTML coin.. daar had ik ook altijd een flufje van, op bluetrade weet ik nog...
Bluetrade, nog zo'n obscuur platform waar ik het wachtwoord niet meer van weet..
Bluetrade, nog zo'n obscuur platform waar ik het wachtwoord niet meer van weet..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoe gaat het eigenlijk met die Eindhovenaar die begin dit jaar de straat liet opentrekken voor nieuwe stroomkabels?
https://www.omroepbrabant...er-wil-bitcoins-genereren
Minen is (nu) relatief duur, zou hij (zij?) spijt hebben? Is hij (het?) overvallen? Zit hij (zim?) ook in dit topic?
https://www.omroepbrabant...er-wil-bitcoins-genereren
Minen is (nu) relatief duur, zou hij (zij?) spijt hebben? Is hij (het?) overvallen? Zit hij (zim?) ook in dit topic?
==
hoi
Dit is toch wel echt next level hopium.

EOY 157k
$BTC [2W]: self-explanatory #Elliottwave count
— Gert van Lagen (@GertvanLagen) 23 november 2022
W1: 1st impulse
W2: sharp correction
W3: extended impulse
W4
+ flat, retraced to the 0.5 fib. of W3
+ didn't enter W1-territory, inv. <13.8k
W5 mainly targets 160-170k
+ top channel through 2,3,4
+ 1.618 of W4#BTC #bullmarket pic.twitter.com/fJfoZndEQY
EOY 157k
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 04-12-2022 17:33 ]
Dat ziet er wel héél random uit. Nu maar hopen dat hij gelijk heeft.keanu_ schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:25:
[Twitter]
EOY 157k
keanu_ schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:25:
[Twitter]
EOY 157k
:strip_exif()/f/image/T8H5Ogr8xQNMR4R5wQ2ETgj3.jpg?f=fotoalbum_large)
MOOOON!! & HODL!!!!
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
GerapporteerdTaro schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:04:
MOOOON!! & HODL!!!!
Verdorie. Moet ik mijn DCA-moment dan maar naar voren halen? En misschien iets meer er in steken?
Altijd weer die onzekerheid...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Voel wel alsof de uitbraak naar boven een kwestie van tijd is.
Meestal heb ik het mis, dus 15K soon.
Meestal heb ik het mis, dus 15K soon.
Wacht maar even op de retest vd trendline ;)!resusaapje schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:12:
[...]
Verdorie. Moet ik mijn DCA-moment dan maar naar voren halen? En misschien iets meer weet in steken?
Altijd weer die onzekerheid...
Wat is crypto toch mooi. Van mensen die naar eigen zeggen "al maanden roepen dat het nog een jaar gaat duren totdat we weer omhoog gaan" tot bovenstaande en bifi-shilling.BTC100K2021 schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:14:
Voel wel alsof de uitbraak naar boven een kwestie van tijd is.
En ondertussen eindigt 2022 straks waarschijnlijk gewoon met BTC ergens in de range tussen de 15k en 20k.
Nu best wel grote verschillen, maar vergeleken met 12 maanden geleden peanuts.
Ik ga rustig door net kleine beetjes DCA, maar de FUD begint er inmiddels wel voor te zorgen dat ik thuis vragen krijg of het ooit nog wel goed gaat komen met crypto.
Ik ben taai en probeer sterk te blijven, maar het wordt wel lastiger broeders...
Het is heel simpel: mijn zoontje wordt op school uitlachen als hij vertelt dat ik met crypto speel.DaWayne schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:33:
[...]
Wat is crypto toch mooi. Van mensen die naar eigen zeggen "al maanden roepen dat het nog een jaar gaat duren totdat we weer omhoog gaan" tot bovenstaande en bifi-shilling.
En ondertussen eindigt 2022 straks waarschijnlijk gewoon met BTC ergens in de range tussen de 15k en 20k.
Nu best wel grote verschillen, maar vergeleken met 12 maanden geleden peanuts.
Ik ga rustig door net kleine beetjes DCA, maar de FUD begint er inmiddels wel voor te zorgen dat ik thuis vragen krijg of het ooit nog wel goed gaat komen met crypto.
Ik ben taai en probeer sterk te blijven, maar het wordt wel lastiger broeders...
Moon soon
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De aanhouder wint 
Overigens. Voor de short term, wat de s&p500 gaat doen deze week. Een higher low?
Overigens. Voor de short term, wat de s&p500 gaat doen deze week. Een higher low?
[ Voor 68% gewijzigd door keanu_ op 04-12-2022 19:44 ]
Zou het niet weten, ken deze coin niet...keanu_ schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:40:
De aanhouder wint
Wel redelijk bekende coin, op de boomer-chainAnoniem: 1032405 schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:59:
[...]
Zou het niet weten, ken deze coin niet...
Ja is lastig zo’n vragen stel ik altijd aan @Gelukszoekr.. Roel, hoe zou jij omgaan met zo’n DCA momentresusaapje schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:12:
[...]
Moet ik mijn DCA-moment dan maar naar voren halen?
UberLurker Departement #GG.
Iets met bewegende plaatjes met een middelvinger?Skrunsies schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:05:
[...]
Ja is lastig zo’n vragen stel ik altijd aan @Gelukszoekr.. Roel, hoe zou jij omgaan met zo’n DCA moment
Was hier ook zo. Wat bij mij wel hielp was:DaWayne schreef op zondag 4 december 2022 @ 19:33:
[...]
…. maar de FUD begint er inmiddels wel voor te zorgen dat ik thuis vragen krijg of het ooit nog wel goed gaat komen met crypto.
- dat ik stopte met huilen;
- dat ik niet meer op onverwachte momenten riep HEERE HEB MEELIJ MET DEZE GEITENMARKT!!1!;
- dat ik me niet meer openlijk afvroeg of ik haar kon verkopen;
Maktub
Dit lijkt mij wel een hele fijne. Werkt dit ook icm hardware wallets?Liberteh schreef op zondag 4 december 2022 @ 11:12:
[...]
Virtuele machine installeren met encrypted disk waar je enkel alles crypto gerelateerd op en dan bedoel ik niet het nieuws lezen natuurlijk
Hier heeft mijn vrouw ervoor gezorgd dat ik een perfecte indicatie voor de markt heb. Namelijk mijn zwager.
- Als hij klaagt dat het een ponzi is, kopen
- Als hij gaat verkopen, HODL
- Als hij bijkoopt, verkopen
- Als hij gaat verkopen, HODL
- Als hij bijkoopt, verkopen
Natuurlijk. Je moet waarschijnlijk wel wat fiedelen met de usb pass through settings, afhankelijk van welke OSen en VMsoftware je gebruikt.wortelsky schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:24:
[...]
Dit lijkt mij wel een hele fijne. Werkt dit ook icm hardware wallets?
Zorg er wel voor dat je ook je gast OS up-to-date houdt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zojuist die eerder hier geplaatste video van Mark Moss gekeken en het klinkt best plausibel. De vraag is natuurlijk wel op welke termijn de SEC achter altcoins ‘aan gaat’. Ik ga dan ook wat voorzichtiger om met het aankopen van ETH en me nog meer focussen op BTC.
Ftfy. Fiat is waardeloos.merauder schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:25:
Hier heeft mijn vrouw ervoor gezorgd dat ik een perfecte indicatie voor de markt heb. Namelijk mijn zwager.
- Als hij gaat verkopen, kopen
- Als hij bijkoopt, kopen
Stack Sats
Caroline (Alameda/FTX) is gewoon even lekker koffie aan het halen in New York:

Toch apart dat je miljarden kunt wegsluizen en gewoon vrij rond kunt lopen...
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Zie ik ze nou betalen met de Plutuskaart?Taro schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:58:
Caroline (Alameda/FTX) is gewoon even lekker koffie aan het halen in New York:
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Bedoel je dat er ook mensen zijn die dat nog niet doen?
Als je Gert van Lagen mag geloven, bereid je dan maar voor om te verkopen eind december.
Ik zit grotendeels in BUSD, dus het zal wel moon gaan...
Heeft Billhop de tarieven verhoogd? "Billhop rekent een vergoeding van 2,95% - 3.5% op het transactiebedrag" wanneer weet je welk bedrag gerekend wordt?
Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé
Scherp. Ik heb geen ideeHyena schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:53:
Heeft Billhop de tarieven verhoogd? "Billhop rekent een vergoeding van 2,95% - 3.5% op het transactiebedrag" wanneer weet je welk bedrag gerekend wordt?
https://www.billhop.com/nl-NL/prijzenHyena schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:53:
Persoonlijk vs zakelijk

Billhop’s pricing is simple and transparent.
For business accounts, we charge a service fee of 2.95% on each transaction.
For personal accounts, we charge a service fee of 3.5% on each transaction.
Is er trouwens geen Billhop concurrentie? Ze lijken de enige.
Sorry voor de offtopic. Kwam het via de zoekfunctie meerdere keren in dit draadje tegen.
Sorry voor de offtopic. Kwam het via de zoekfunctie meerdere keren in dit draadje tegen.
[ Voor 14% gewijzigd door Hyena op 04-12-2022 23:35 ]
Geen idee, in dit topic kopen we alleen spot Bitcoin via DCA om het daarna op de Ledger te zetten.Hyena schreef op zondag 4 december 2022 @ 23:24:
https://letmegooglethat.c...illhop%20alternatives&l=1Hyena schreef op zondag 4 december 2022 @ 23:24:
Billhop’s pricing is simple and transparent.
Ja daar was ik al doorheen aan het scrollen. Maar die bieden niets vergelijkbaars aan. Thx anyway.
Helaas ligt dit aan je perspectief, zei de Hoofdpiet,
Want van een afstand, is dit enthousiasme er zeker niet.
Op de 1H komt Sinterklaas, als een echte cryptoliefhebber.
Maar op 1D vertrekt hij weer stilletjes naar Spanje, op zoek naar zijn verloren chocoladeletter.

Dat zit wel Schnorr.
Het is eigenlijk een wonder dat 'we' daar ruim 20.000 pagina's over kunnen vol kletsenTaro schreef op zondag 4 december 2022 @ 23:28:
[...]
Geen idee, in dit topic kopen we alleen spot Bitcoin via DCA om het daarna op de Ledger te zetten.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Taro schreef op zondag 4 december 2022 @ 23:28:
[...]
Geen idee, in dit topic kopen we alleen spot Bitcoin via DCA om het daarna op de Ledger te zetten.

April 2023roflexx schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:54:
Waar blijft die 10% candle.
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-12-2022 09:57 ]
Sfeer in bearmarket vindt ik hier wel leuker dan bullmarket. Beetje dezelfde mensen en je kan het beter bijhouden 🤣NeoflexNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:37:
[...]
Het is eigenlijk een wonder dat 'we' daar ruim 20.000 pagina's over kunnen vol kletsen
18.000 pagina's gaan over hypotheken, sambal, snitserklaas, dat shitcoins elders besproken moeten worden, dat alles behalve BTC elders moet worden besproken, dat één of andere munt/token meer waard is geworden dan een arbitrair decimaal getal c.q. minder waard is geworden dan een arbitrair decimaal getal, dat daar een schaars geklede vrouw bij hoort, dat daar een schaars geklede vrouw niet bij hoort, hypotheken, dat je je munt/token kan vermeerderen op een gure site, dat een gure site omgevallen is met medenemen van je munt/token, hypotheken, dikke bnb, meme1, meme2, meme3, repeat, hypotheken, launchpool, launchpad, aandelen, boomers, zoomers, brommers, bier en tenslotte hypotheken.NeoflexNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:37:
[...]
Het is eigenlijk een wonder dat 'we' daar ruim 20.000 pagina's over kunnen vol kletsen
roflexx schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:54:
Waar blijft die 10% candle.

ja eens. In bull krijg je 20x per dag dezelfde domme vragenmentalozzie schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:56:
[...]
Sfeer in bearmarket vindt ik hier wel leuker dan bullmarket. Beetje dezelfde mensen en je kan het beter bijhouden 🤣
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar voorheen de highlights van de afgelopen maand werd samengevat in een handvol zinnen, lukt dat nu al met een complete bullrun. Chapeau!resusaapje schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:00:
[...]
18.000 pagina's gaan over hypotheken, sambal, snitserklaas, dat shitcoins elders besproken moeten worden, dat alles behalve BTC elders moet worden besproken, dat één of andere munt/token meer waard is geworden dan een arbitrair decimaal getal c.q. minder waard is geworden dan een arbitrair decimaal getal, dat daar een schaars geklede vrouw bij hoort, dat daar een schaars geklede vrouw niet bij hoort, hypotheken, dat je je munt/token kan vermeerderen op een gure site, dat een gure site omgevallen is met medenemen van je munt/token, hypotheken, dikke bnb, meme1, meme2, meme3, repeat, hypotheken, launchpool, launchpad, aandelen, boomers, zoomers, brommers, bier en tenslotte hypotheken.
When moon?anti elppa schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:12:
[...]
ja eens. In bull krijg je 20x per dag dezelfde domme vragen
RMRK in de sale. US holders moeten van hun stack op Kucoin af. https://medium.com/rmrkap...in-us-market-2baf350530a0
Sale duurt tot 12 december. Een whale heeft zijn price target op 1.7 gezet. Daar staat een dikke buy wall.
Sale duurt tot 12 december. Een whale heeft zijn price target op 1.7 gezet. Daar staat een dikke buy wall.
[ Voor 29% gewijzigd door zwembroek op 05-12-2022 10:17 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarom van kucoin af?zwembroek schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:15:
RMRK in de sale. US holders moeten van hun stack op Kucoin af. https://medium.com/rmrkap...in-us-market-2baf350530a0
Staat keurig uitgelegd in het Medium artikel welke Zwembroek deelt
Wat. Lezen? Tering zeg, wat er tegenwoordig allemaal al niet van je gevraagd wordt.FriezNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:44:
[...]
Staat keurig uitgelegd in het Medium artikel welke Zwembroek deelt
Idd. Wat denken die lui wel niet...YES schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:46:
[...]
Wat. Lezen? Tering zeg, wat er tegenwoordig allemaal al niet van je gevraagd wordt.
Maak maar even een samenvatting in een YouTube short van maximaal 17 seconden.
Met een hippe thumbnail erbijAnoniem: 1032405 schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:53:
[...]
Idd. Wat denken die lui wel niet...
Anoniem: 1032405 schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:53:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/0vXgDWJYbwp6FwcqEjRBT7oP.png?f=user_large)
Is dit er één van de Tichelaar-chain? Anders hoef ik m niet.
Effe lekker off-topic: is er wat veranderd bij Joeptjoep? Wil ik zo'n Short van 17 seconden kijken, moet ik eerst door twee non-skippable commercials van 1 minuut. wthAnoniem: 1032405 schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:53:
[...]

Je moet naast je dagelijkse dosis bètablokkers duidelijk ook aan de adblocker!resusaapje schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:55:
[...]
Effe lekker off-topic: is er wat veranderd bij Joeptjoep? Wil ik zo'n Short van 17 seconden kijken, moet ik eerst door twee non-skippable commercials van 1 minuut. wth
Voor een paar euro heb je met heel het gezin premium nooit meer reclameresusaapje schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:55:
[...]
Effe lekker off-topic: is er wat veranderd bij Joeptjoep? Wil ik zo'n Short van 17 seconden kijken, moet ik eerst door twee non-skippable commercials van 1 minuut. wth
Hook is een shitcoin. Vandaag 10% van mijn speel-BTC verloren met één trademoshimoshi schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 00:28:
Hook is wel een leuke coin. Vandaag mijn speel-BTC met 10% kunnen verhogen met een paar trades.
€18 per maand verdienen aan trades? Ik heb meer tijd dan fiatBurnerT schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:57:
[...]
Voor een paar euro heb je met heel het gezin premium nooit meer reclameIk bespaar hier minimaal een uur per week mee. In dat uur kan ik meer verdienen met wat scalptrade's.
Ik kijk hier ook naar, een family abonnement.BurnerT schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:57:
[...]
Voor een paar euro heb je met heel het gezin premium nooit meer reclameIk bespaar hier minimaal een uur per week mee. In dat uur kan ik meer verdienen met wat scalptrade's.
Voor de échte tweaker is er natuurlijk ook https://yewtu.be wat ook gewoon YouTube is, maar dan zonder reclame
moshimoshi schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:01:
[...]
Hook is een shitcoin. Vandaag 10% van mijn speel-BTC verloren met één trade

Plutus komt vast wel met een YT Premium perk
[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-12-2022 11:04 ]
Anoniem: 710428
Dat doen we hier gratis met de brave browser, krijg je ook nog eens $bat als rewardsBurnerT schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:57:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 05-12-2022 11:26 ]
YouTube Premium for teh win, kan ook mooi via Plutus of Binance Cardresusaapje schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:55:
[...]
Zijn we tweakers of niet?Gelukszoekr schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:02:
[...]
Ik kijk hier ook naar, een family abonnement.
Voor de échte tweaker is er natuurlijk ook https://yewtu.be wat ook gewoon YouTube is, maar dan zonder reclame
Gewoon uBlock Origin + Sponsorblock gebruiken voor de browser, ReVanced voor Android en SmartTubeNext op de Google/Android TV. Als je iOS-apparaten hebt, de vuilbak inflikkeren.
Als je toch Premium wil, overweeg om het via India VPN te doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 05-12-2022 11:34 ]
Zo, ik heb mijn cdc account zo goed als leeg gemaakt, er staat alleen nog wat CRO op die locked staking staat, maar dit is allemaal van de cashback. Er staan bij mij nu alleen nog wat funds op Kraken, Binance, Bitvavo en ByBit.
maar voornamelijk op de Ledger
het koste flink wat aan de fees bij cdc, maarja ze zijn te shady door dit soort praktijken +ook dat de koers daar standaard lager staat als realtime!
lesson learned zullen we maar zeggen
maar voornamelijk op de Ledger
het koste flink wat aan de fees bij cdc, maarja ze zijn te shady door dit soort praktijken +ook dat de koers daar standaard lager staat als realtime!
lesson learned zullen we maar zeggen
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 05-12-2022 11:45 ]
Zijn jullie al bezig geweest met OpenAi? Deze shit is bizar. Vanuit mijn vak gebied echt goud waard, op basis van woorden pipelines, unit testen en what not creeren. Zelfs complete code projecten laten bouwen die externe apis lezen. Zelfs bugs in code geeft hij weer
Ik heb net een testje met smart contract van ada gedaan, what are the potential bugs in this code. Die krijg je dus ook meteen te zien.
Fuck blockhain gasten, deze shit is baanbrekend.
Ik heb net een testje met smart contract van ada gedaan, what are the potential bugs in this code. Die krijg je dus ook meteen te zien.
/f/image/yR5TvHbem81DXlVILu9HQ495.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door mannowlahn op 05-12-2022 11:49 ]
<flauw> als de AI jouw tekst ook geschreven heeft dan mag 'ie nog eens op cursus bij een gemiddelde autocorrect. </flauw>mannowlahn schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:45:
Zijn jullie al bezig geweest met OpenAi? Deze shit is bizar. Vanuit mijn vak gebied echt goud waard, op basis van woorden pipelines, unit testen en what not creeren. Zelfs complete code projecten laten bouwen die externe apis lezen. Zelfs bugs in code geeft hij weer
[Afbeelding]
Klopt die eerste opmerking ook echt (code staat niet in je screenshot)? Ben geen smartcontractcodespecialist maar die opmerking over de totalsupply lijkt me erg onwaarschijnlijk?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
klopt, ik type als een josti. maar ook dat geeft weer hoe die ai er geen kloot om geeftWiley99 schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:56:
[...]
<flauw> als de AI jouw tekst ook geschreven heeft dan mag 'ie nog eens op cursus bij een gemiddelde autocorrect. </flauw>
Klopt die eerste opmerking ook echt (code staat niet in je screenshot)? Ben geen smartcontractcodespecialist maar die opmerking over de totalsupply lijkt me erg onwaarschijnlijk?
Ik heb hele smart contract van ada van etherscan gecopieerd? Dus wellicht dat er iets met de copy slag niet geheel goed gegaan is, maar mijn punt is meer dat dit enorme waarde kan hebben
[ Voor 15% gewijzigd door mannowlahn op 05-12-2022 11:58 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!