“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Die van mij is zoals bekend leeg, zit niets meer in, staat al een tijdje in fiat/stablecoins.baba420 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:08:
Hoe gaat het met de auto-invest portfolio van sommige users hier?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik heb hier ook regelmatig een zwaar dieprood auto-invest overzicht laten zien hoor. Die zou nu nog roder zijn, maar er zit niets meer in.Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:46:
[...]
Dat zeg ik, alleen de mensen die in de plus staan komen dit graag melden
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt? Liever geen hodl op een exchange?Taro schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:23:
[...]
Ik heb hier ook regelmatig een zwaar dieprood auto-invest overzicht laten zien hoor. Die zou nu nog roder zijn, maar er zit niets meer in.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
O, ik ben alweer weg hoor...Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:46:
[...]
Heb t sowieso druk en het topic hier is een beetje ingekakt. Lijkt alsof iedereen hier in dezelfde klas zit en via dit topic met elkaar praat. Ik volg alle drama natuurlijk wel met een grote zak popcorn op schoot. Erg vermakelijk allemaal.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb op Kraken het gros van mijn crypto staan, en een kleine fluf op CB. Ik heb een ledger aangeschaft afgelopen augustus, maar heb er nog niets mee gedaan. Ik ga er op dit moment maar vanuit dat als Kraken valt de overige exchanges ook deels naar de gallemiezen zijn en mijn magische internet geld toch geen stuiver meer waard is.Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:24:
[...]
Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt? Liever geen hodl op een exchange?
Excellence does not require perfection.
Ik heb ze zo'n 8 x gedeeld, zowel negatief als positief. Kwam alleen totaal geen response op, op een gegeven moment is het dan prima. Inmiddels is mijn auto invest redelijk aangepast en heb ik een paar grotere btc en eth inkopen gedaan.baba420 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:34:
[...]
Gelukkig! Alleen jammer dat ze in “slechte” tijden minder gedeeld worden.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
[ Voor 94% gewijzigd door Moiety op 19-11-2022 18:54 ]
Jij had liever gezien dat we elkaar hier collectief het balkon af praten?baba420 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:34:
[...]
Gelukkig! Alleen jammer dat ze in “slechte” tijden minder gedeeld worden.
Volgens mij is het best in balans en is er op dit moment ook gewoon weinig te melden.
Even een niet zo'n aardige aanname van mijn kant: waarschijnlijk staat zijn PF zo in de min dat hij dit graag ook bij anderen ziet?Darrell schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:02:
[...]
Jij had liever gezien dat we elkaar hier collectief het balkon af praten?
Volgens mij is het best in balans en is er op dit moment ook gewoon weinig te melden.
Ik hoop dat ik er naast zit.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Een paar jaar geleden werd ik door een vriend getipt over Bitcoin. Dat was het nieuwe ding. Ik zat toen alleen in stocks. Ik weet nog (iets te goedGelukszoekr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:46:
[...]
Midden vorig jaar alsnog begonnen en het kon alleen maar omhoog dus dat was prachtig. Na "de dip" in november gewoon bijgekocht, want dat was crypto met korting
Het ziet er aantrekkelijk uit maar ik ben benieuwd hoe betrouwbaar het is voordat het weg is.
Sinds 1 week een ledger vandaar
Ik doe dit nu een tijdje, en bevalt wel prima. Rente is altijd mooi. En als je je ethers toch voor langere tijd weg wilt zetten, kun je dat het beste op je Ledgert doen.jeppekroezen schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:23:
Heeft iemand hier ervaring met ETH staken op een ledger bij lido?
Een nadeel is wel dat je niet kunt zien hoeveel rente je in totaal hebt vergaard. Je ziet alleen je actuele saldo. Zou wel chill zijn als ze hier iets op vinden.
Er wordt hier toch genoeg rood ook gepost? Ik zie een mooie mix op dit forum. Je kan het niet altijd goed hebben, en soms moet je gewoon leren dat je geen trader bent. Ik hoor bij die groep, de handelspot is bijna naar 0 gegaan, dan heb ik het maar opgegeven. Nu braafjes DCA'en en wachten, maar het is saai om dat telkens opnieuw te posten...Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:46:
[...]
-50%, heerlijk man. Hier -45% als ik geherinvesteerde winsten ook mee reken. Serieus begonnen met inleggen 04-2021(eerste maanden elke flufjes per maand, en laatste circa 12 maanden met alles wat op de plank ligt buitenom gezonde buffer op de bank die al stond), dus reken maar uit je winst. De eerste 6 maanden waande ik mij de nieuwe Warren Buffett, alle winsten plus inleg er weer net na ATH ingesodemietert want 100K incoming en tja. Relatief veel uit het gat getrokken en mooie GAK, maar dat is op basis van grafieken die inmiddels meer dan een jaar oud zijn: ik hou maar gewoon 1/3 van vorige high aan voor mijn altcoins collectie, dus de GAK moet tenminste daaronder komen. Daarnaast paar pareltjes opgepakt mede door dit topic die hopelijk beter presteren. Verkoop niets nu, ook niet tegen 100% winst. Dit is het tijdperk van kopen, en de verkoop zorgen komen pas op zijn vroegst in 2025/26Numbers schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:21:
[...]
Een paar jaar geleden werd ik door een vriend getipt over Bitcoin. Dat was het nieuwe ding. Ik zat toen alleen in stocks. Ik weet nog (iets te goed) dat ik de grafiek bekeek en het was een parabolische grafiek omhoog naar toen net boven de 500euro. Toen gedacht dat dat "natuurlijk" niet goed kon blijven gaan en de grafiek en daarmee de deur gesloten.
Midden vorig jaar alsnog begonnen en het kon alleen maar omhoog dus dat was prachtig. Na "de dip" in november gewoon bijgekocht, want dat was crypto met kortingInmiddels wat lessen wijzer geworden en nu staat de portefeuille op - 50%
Een aantal redenen, zoals:Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:24:
[...]
Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt? Liever geen hodl op een exchange?
- Toenemende onzekerheden in de wereld en crypto
- Bitcoin die mogelijk nog een niveau lager ging en dus de alts verder mee naar beneden zou halen (vlak daarvoor alles verkocht en naar stables omgezet)
- Een té divers portfolio opgebouwd, ik kon niet snel meer in-/uitstappen
Ik zie dat de auto-invest optie de historie weer blijft geven zoals deze was, dit zou de huidige stand zijn geweest:
/f/image/12YiwyOmPMhluu54eT4J8a1p.png?f=fotoalbum_large)
Ik zit nu voor nog zo'n 70% in fiat/stables.
Gelukkig niet op de assets waar ik er aanvankelijk mee inzat daar heb ik toen tijdig op gecasht.
Het vertegenwoordigd evenzogoed ongeveer 2K aan verlies.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yK2Fly24au2AwDvBnzvVHYTA.jpg?f=user_large)
Gelukkig daarvoor wel profits gepakt welke ik gebruikt heb in het verduurzamen van onze woning en dat levert nu wel profits op.
Er zit nog her en der wat in maar ik ben wel weer van plan om weer op te schalen met verse fiat dat heeft me de vorige run wel redelijk rendement opgeleverd.
Denk in de range van 5K uitgecasht met een initiële inleg van 1000 euro totaal.
Had dus nog wat laten staan maar dat is aardig verdampt vooral wegens andere drukte en verloren interesse.
Maar met de huidige dip is mijn interesse weer gewekt.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Tekenen de meeste voor, 2K in het putje. Of ben ik gek, te hebberig geweest? Ahja het gaat niet om nu, het gaat om de toekomst, om deze geweldige handel aan de man te brengen bij de nieuwtjes, de mensen die nog wel fiat tot hun beschikking hebben, en hun supermarkt en VATENVALL aankopen willen compenseren middels shitcoin bingo. The future belongs to the bold and idioticRonald.42 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 20:03:
Over het afgelopen jaar... dus de datum van vandaag min 1 jaar.
Gelukkig niet op de assets waar ik er aanvankelijk mee inzat daar heb ik toen tijdig op gecasht.
Het vertegenwoordigd evenzogoed ongeveer 2K aan verlies.
[Afbeelding]
Gelukkig daarvoor wel profits gepakt welke ik gebruikt heb in het verduurzamen van onze woning en dat levert nu wel profits op.
Er zit nog her en der wat in maar ik ben wel weer van plan om weer op te schalen met verse fiat dat heeft me de vorige run wel redelijk rendement opgeleverd.
Denk in de range van 5K uitgecasht met een initiële inleg van 1000 euro totaal.
Had dus nog wat laten staan maar dat is aardig verdampt vooral wegens andere drukte en verloren interesse.
Maar met de huidige dip is mijn interesse weer gewekt.
Dat werkt prima. Je krijgt dagelijks rente gestort op je Ledger. Als je hier aan wilt beginnen koop dan LIDO eth op de markt en zet deze op je ledger. Anders wissel je ETH 1:1 om voor Lido vanuit je ledgerjeppekroezen schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:23:
Het ziet er aantrekkelijk uit maar ik ben benieuwd hoe betrouwbaar het is voordat het weg is.
Dat kun je ook eenvoudig zelf uitrekenen: huidige saldo - begin saldo = ontvangen rente. Wellicht dat je het via de Ledger app niet goed kan zien, maar als je je wallet adres via Etherscan op zoekt kun je je saldo tot meerdere decimalen achter de komma aflezen.WillemdeZijger schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:35:
[...]
Ik doe dit nu een tijdje, en bevalt wel prima. Rente is altijd mooi. En als je je ethers toch voor langere tijd weg wilt zetten, kun je dat het beste op je Ledgert doen.
Een nadeel is wel dat je niet kunt zien hoeveel rente je in totaal hebt vergaard. Je ziet alleen je actuele saldo. Zou wel chill zijn als ze hier iets op vinden.
Nou das fraai. Laat het nou bijna zondag zijn....toilet_paper schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 21:03:
Prijsactie incoming? Compressie bouwt enorm op lijkt 't.
Dit is ETHUSD 15min chart (Bybit).
Maar de BTCUSD chart laat een soortgelijke compressie zien.
Ik denk dat de boel hier vanavond of vannacht wel es meerdere %-jes kan uitbreken.
[Afbeelding]
Aa super dankjewel ik ga het eens proberen !WillemdeZijger schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:35:
[...]
Ik doe dit nu een tijdje, en bevalt wel prima. Rente is altijd mooi. En als je je ethers toch voor langere tijd weg wilt zetten, kun je dat het beste op je Ledgert doen.
Ik gok op omhoog om de band te verbreden zodat we nog een paar maanden bijna horizontaal door kunnen gaantoilet_paper schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 21:03:
Prijsactie incoming? Compressie bouwt enorm op lijkt 't.
Dit is ETHUSD 15min chart (Bybit).
Maar de BTCUSD chart laat een soortgelijke compressie zien.
Ik denk dat de boel hier vanavond of vannacht wel es meerdere %-jes kan uitbreken.
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Bedenk wel dat etherium elke hint naar een datum waarop unstaked gaat worden, van de site heeft gehaald.jeppekroezen schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:23:
Dus je zit vast aan wat je hebt omgezet, totdat 'men' besluit je je eth weer terug te geven.
Dus wat hier al door iemand werd genoemd, beter is het om beth, steth, leth, whatever, gewoon rechtstreeks te kopen ipv je eth 1:1 om te zetten. Mocht je er niet meer in geloven, kan je ze tenminste nog ergens kwijt zonder te veel handelsverliezen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Op zowel de 1D, 1W als 1M charts kan er nu een higher low worden neergezet. In een volgende bullrun kan QNT het volgens mij prima doen, lage supply (14M), etc. 114 USD/stuk klinkt niet verkeerd. Ik volg echter de QNT scene verder niet, zijn er nog ontwikkelingen om rekening mee te houden? Anders sla ik er nu een paar in voor op de Ledger
Ik zit zelf niet in die coin, maar ik zie wat rode vlaggen:Taro schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:45:
QNT deed het enige tijd geleden super goed, kakte toen in en is nu one of the guys die samen naar de bodem zinken.
Op zowel de 1D, 1W als 1M charts kan er nu een higher low worden neergezet. In een volgende bullrun kan QNT het volgens mij prima doen, lage supply (14M), etc. 114 USD/stuk klinkt niet verkeerd. Ik volg echter de QNT scene verder niet, zijn er nog ontwikkelingen om rekening mee te houden? Anders sla ik er nu een paar in voor op de Ledger
Support low-mid: ~ 88 tot 96 EUR
Max peak tov huidig: ~ x2,25
3x in dit jaar al een doelwit geweest van pump&dump
Alleen boeiend indien ingekocht onder de 70EUR
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Top, bedankt, heb er een aantal ingeslagen. Iets met een stier en rode vlaggen...D_Jeff schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:11:
[...]
Ik zit zelf niet in die coin, maar ik zie wat rode vlaggen:
Support low-mid: ~ 88 tot 96 EUR
Max peak tov huidig: ~ x2,25
3x in dit jaar al een doelwit geweest van pump&dump
Alleen boeiend indien ingekocht onder de 70EUR
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 19-11-2022 23:13 ]
Ik heb er weer een paar terug gekocht en naar de Ledger gestuurd inderdaad. Kan ik ze met mijn weak hands niet zo snel verkopen.Taro schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:45:
QNT deed het enige tijd geleden super goed, kakte toen in en is nu one of the guys die samen naar de bodem zinken.
Verder valt er buiten Interoperability en CBDC (digitalPound) niet zo veel te vermelden denk ik. Een serieus project zonder al te veel poespas.
Ik zie het in een volgende bullrun wel, zie de prijs ook nog wel wat lager gaan. Bij 80 of lager koop ik sowieso bij.
Verder een beetje aan het uitvogelen waar een volgende hype kan liggen. L2, Defi exchanges, Privacy?
Metis bijvoorbeeld. en even kijken wat die Arbitrum coin gaat worden.
GMX, GNS, WOO? Exchanges
Dero en er zijn nog veel meer privacy tokens.
Mensen willen toch weer meer in eigen beheer of in ieder geval beter beveiligd. Kijk maar hoe de wallet coins weer even omhoog schoten.
Verder gewoon DCA Bitcoin en Ethereum naar Trezor en Ledger bij nog grotere dips iets meer inkopen en dan kijk ik over een tijdje weer wel.
Note: IPA's zijn geen geweldige coinsTaro schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:12:
[...]
Top, bedankt, heb er een aantal ingeslagen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Correct, goede Whiskeys echter wel.
Als wiskey mag, mag witte Broccoli dan ook weer?
Sam created a million #Bitcoin Maximalists.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 19 november 2022
CELR? Jazeker, heb een uurtje geleden een flufje naar de Ledger gestuurdtwain4me schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:17:
[...]
Als wiskey mag, mag witte Broccoli dan ook weer?
Om mezelf even status te gevenStukfruit schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 21:29:
[...]
Ik gok op omhoog om de band te verbreden zodat we nog een paar maanden bijna horizontaal door kunnen gaan
Dat zit wel Schnorr.
Laat dan maar even zitten.resusaapje schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:38:
[...]
Bedenk wel dat etherium elke hint naar een datum waarop unstaked gaat worden, van de site heeft gehaald.
Dus je zit vast aan wat je hebt omgezet, totdat 'men' besluit je je eth weer terug te geven.
Dus wat hier al door iemand werd genoemd, beter is het om beth, steth, leth, whatever, gewoon rechtstreeks te kopen ipv je eth 1:1 om te zetten. Mocht je er niet meer in geloven, kan je ze tenminste nog ergens kwijt zonder te veel handelsverliezen.
Ik laat het staan en wacht geduldig af.
Bedankt.voor de tip in ieder geval.
Om het weer in balans te brengen: die kennis kwam pas nadat ik in het verleden vele keren heb geprobeerd om de "staart" te shorten
"Deze keer is het anders". Uhuh.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 19-11-2022 23:30 ]
Dat zit wel Schnorr.
1 van de managers van Metis is Vitaliks mom. Moest het even dubbel checken maar het klopt. Dacht echt dat hij van een andere planeet kwam.
:strip_exif()/f/image/TtKhnuHx0MAsy8dMoKfwiQIR.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.google.nl/amp...olution-metisdao/%3famp=1
[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 20-11-2022 00:10 ]
- BNB voorraad vanaf 0 stuks weer aangevuld tot een mooi aantal voor prachtige kortingspercentages tbv Binance Card & BNB Vault. Tov Plutus, CRO, Hi, etc. hoef je niet iedere paar maanden funds heen en weer te schuiven, creditcards aan te passen, etc. gewoon lekker steady korting op alles (YouTube Premium, Google, Booking.com, Amazon, CoolBlue, Spotify, Netflix, etc. etc. etc.)
- BTC & ETH ingeslagen
- DOGE, ADA, CELR, QNT ingeslagen
Dit is dus moon? Alhoewel, als ik met een bootje een draaikolk in ga is het niet echt relevant of die draaikolk omhoog of omlaag gaat, verzuipen doe je toch.
Hier kan ik dus helemaal niets mee. Ik ga met het halve PF short en de andere helft long, lijkt me de enige optie.
PLU is volgens mij wel simpel maar als je top-up doet kan het best lang duren voordat het erop staat. BNB is daarentegen 'makkelijker'Taro schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:52:
De afgelopen uren:Nog steeds een mooie hoeveelheid fiat/stablecoins achter de hand, maar de volgende bullrun gaat een prachtige worden
- BNB voorraad vanaf 0 stuks weer aangevuld tot een mooi aantal voor prachtige kortingspercentages tbv Binance Card & BNB Vault. Tov Plutus, CRO, Hi, etc. hoef je niet iedere paar maanden funds heen en weer te schuiven, creditcards aan te passen, etc. gewoon lekker steady korting op alles (YouTube Premium, Google, Booking.com, Amazon, CoolBlue, Spotify, Netflix, etc. etc. etc.)
- BTC & ETH ingeslagen
- DOGE, ADA, CELR, QNT ingeslagen
wat ik nu doe is eigenlijk mijn Binance account langzaam leegtrekken, als ik iets wil kopen stuur ik het bedrag in euro's over naar Kraken en koop daar weer bitcoin terug, dit kan dan weer maar de Ledger gaan.
of wanneer er een flinke drop is gekomen dit vervolgens kopen, dan sturen naar Binance en weer hoger verkopen.
nothing stops this train
Ik heb zelf ook een IPA op en ga dus gauw mijn nest in, voordat ik SOL of zelfs DOT koop!
Geen IPA hier...YES schreef op zondag 20 november 2022 @ 00:18:
@Taro en IPA.. Het blijft toch wonderlijk.
Ik heb zelf ook een IPA op en ga dus gauw mijn nest in, voordat ik SOL of zelfs DOT koop!
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 20-11-2022 00:20 ]
Kan zomaar een geniale zet zijn.Taro schreef op zondag 20 november 2022 @ 00:16:
YOLO: Een stapel SOL ingeslagen a 12,88 USD en voor de lange termijn weggezet. Zien we tijdens de volgende bullrun wel weer moonen,
Ik weet niet wat SNM is, maar het staat nu al op 4.400
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Hier ook, misschien zelfs iets teveel voor mijn comfort zoneTaro schreef op zondag 20 november 2022 @ 00:16:
YOLO: Een stapel SOL ingeslagen a 12,88 USD en voor de lange termijn weggezet. Zien we tijdens de volgende bullrun wel weer moonen,
Nope. Na wat research in sol en algo sloeg de paniek toe. Dus ik heb wat celr ingeslagen. Tja.mannowlahn schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:53:
De zaterdag avond borrel sloeg behoorlijk in dus. Iedereen aan de sol?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja, geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Ik zat rustig aan een biertje bij de friet en dacht ineens: ik kan wel Solana kopen. Heel gek.mannowlahn schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:53:
Maktub
De volgende ochtend word je wakker met de smaak van een dode cavia in je mond. Waar ben je en wat is er gebeurd? Vooral: waarom zien die scharrels er zo... anders... uit? Je grabbelt snel je kleren bij elkaar, en tijdens je walk of shame naar huis merk je dat je portemonnee een stuk lichter is geworden.
Geen BURGER gekocht?MrMrq schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:11:
[...]
Ja, geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Ik zat rustig aan een biertje bij de friet en dacht ineens: ik kan wel Solana kopen. Heel gek.
[Afbeelding]
Lichter? Ik heb een enorm volle wallet!Ray_ schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:37:
De slowchat leest een beetje weg als een slechte avond stappen. Zaterdagavond na de nodige biertjes lijkt de tent vol te staan met prachtige vrouwen (of mannen, wat je maar wilt) en je versiert de een na de ander. Je vrienden staan gniffelend toe te kijken terwijl je de ene foute beslissing aan de ander weet te rijgen. Drank! Meer drank! En SOL! Meer SOL! En CELR!
De volgende ochtend word je wakker met de smaak van een dode cavia in je mond. Waar ben je en wat is er gebeurd? Vooral: waarom zien die scharrels er zo... anders... uit? Je grabbelt snel je kleren bij elkaar, en tijdens je walk of shame naar huis merk je dat je portemonnee een stuk lichter is geworden.
Nee, dat gaat wel heel erg vermannowlahn schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:20:
Volgende week een batch FTT inslaan dan maar? Wat een gekkenhuis mannen.
Gelukkig is mijn DCA-momentje pas morgen...
[ Voor 40% gewijzigd door resusaapje op 20-11-2022 10:05 ]
Om 5:30 vannacht een prachtige candle naar 13,57 USD, hopelijk had je een sell order staan?Slux schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:15:
[...]
Hier ook, misschien zelfs iets teveel voor mijn comfort zonewe gaan het zien, blijf er boven opzitten en zal meer gebruikt worden voor daytraden
-0,6% btc = rekt?
Green candle chaser
mannowlahn schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:53:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh kijk, weer een nieuwe naam. MOON!
De "FTX hacker" is de overheid van de Bahama's....
Die overheid is wel redelijk goed ingevoerd dan, creatieve manier om als officiële instantie te verkopen.Gelukszoekr schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:00:
[...]
De "FTX hacker" is de overheid van de Bahama's....
Los van het feit dat het zeer ongebruikelijk is in een faillissement van deze omvang zo snel tot liquidatie van assets over te gaan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gepiekt boven de 13. Dikke tech.JDx schreef op zondag 20 november 2022 @ 06:15:
[...]
Ik weet niet wat SNM is, maar het staat nu al op 4.400
Helaas, ik was iets te enthousiast met 14,63Taro schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:05:
[...]
Om 5:30 vannacht een prachtige candle naar 13,57 USD, hopelijk had je een sell order staan?
Kijk hier live mee hoe het FTX ETH adres wordt gedumpt:
https://etherscan.io/addr...6853b4cc0a19513aa031fd32b
[ Voor 51% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-11-2022 12:42 ]
Dot begint wel trieste vormen aan te nemen ja 🤓BTC100K2021 schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:39:
ADA en DOT, de zwakke broeders uit de top 10 met een nieuwe low
Kijk hier live mee hoe het FTX ETH adres wordt gedumpt:
https://etherscan.io/addr...6853b4cc0a19513aa031fd32b
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Het is toch ook een layer 0?sjorremans schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:48:
[...]
Dot begint wel trieste vormen aan te nemen ja 🤓
Signs were strong in this one.
Wel stukker dan BTCGelukszoekr schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:16:
Is ETH stuk?
Stel je voor dat ETH nog eens de €500 aantikt ofzo. Ik zou serieus overwegen om bijvoorbeeld m'n auto de deur uit te doen om een fullnode te kunnen kopen
Verwijderd
Kan bijna niet. Afgelopen bullrun werd immers duidelijk dat deze munt de toekomst is en Bitcoin ooit gaan vervangen immers.Gelukszoekr schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:16:
Is ETH stuk?
De adoptiecurve groeide veel sneller als die van Bitcoin enzo. On-chain data blabla enzo.
En het is nu proof of stake dus helemaal klimaat klaar en zeer milieu bewust. En super deflationair door de fees en burns. Een hardcap zegt lang niet alles!
Het is gelukkig niet zo dat we het hier over een zeer manipuleerbare shitcoin hebben.
Nee, deze ontwikkelingen zijn zeer gezond voor Ethereum.
En dan lekker bridgen vian 1inch en renbtc naar btc. Blijkbaar de nieuwe route nu je met Tornadocash op alle witwaslijstjes komt. Of je hier wel verder mee komt geen idee, alles blijft zichtbaar in de blockchain.JW04 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:31:
ETH wordt momenteel verkocht voor WBTC door de FTX "hacker", dat de prijs dan zakt lijkt me een logisch gevolg.
Zolang de ontwikkelingen longterm goed zijn voor mijn offline wallet vind ik alles primaVerwijderd schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:29:
Nee, deze ontwikkelingen zijn zeer gezond voor Ethereum.
Normaal gesproken zou dat via een OTC desk gaan, en niet op de open markt. Stel je voor dat ze Genesis gebeld hebben. "Sorry, we zijn nog even druk $1b ergens te vinden, anders zijn we morgen REKT"JW04 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:31:
ETH wordt momenteel verkocht voor WBTC door de FTX "hacker", dat de prijs dan zakt lijkt me een logisch gevolg.
Normaal gesproken wordt een faillissement niet op deze manier afgehandeld. Normaal kunnen we in deze hele bende wel achterwege laten. Doet overigens niets af aan de verklaring voor de ETH prijs.Gelukszoekr schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:34:
[...]
Zolang de ontwikkelingen longterm goed zijn voor mijn offline wallet vind ik alles prima
[...]
Normaal gesproken zou dat via een OTC desk gaan, en niet op de open markt. Stel je voor dat ze Genesis gebeld hebben. "Sorry, we zijn nog even druk $1b ergens te vinden, anders zijn we morgen REKT"
Bij 500 koop ik er zeker een stuk of wat (aantal weggelaten ivm boormachinetouristen)!!!Gelukszoekr schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:26:
Ik zit nog eens naar dat KILN te kijken op de Ledger. Zou wel lekker zijn.
Stel je voor dat ETH nog eens de €500 aantikt ofzo. Ik zou serieus overwegen om bijvoorbeeld m'n auto de deur uit te doen om een fullnode te kunnen kopen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Maar mag ik dan verwachten dat los van het verschil in de markt cap van BTC en ETH, de prijs van BTC zal stijgen ?Gelukszoekr schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:34:
[...]
Zolang de ontwikkelingen longterm goed zijn voor mijn offline wallet vind ik alles prima
[...]
Normaal gesproken zou dat via een OTC desk gaan, en niet op de open markt. Stel je voor dat ze Genesis gebeld hebben. "Sorry, we zijn nog even druk $1b ergens te vinden, anders zijn we morgen REKT"
Dat horen we waarschijnlijk morgen, nadat alle insiders hun bags gevuld hebben_Gast_ schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:52:
Wat verklaart de stijging van SONM? +3782.8%
https://www.coingecko.com/nl/coins/sonm
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ncQCfiELu08Wx5nwdoN3aO2v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q7DgnW0SDWGyRmOT0kPhMtzQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rG5qpoC35NggG2So99J3SS7D.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0cla7A1f11L31y9XJZuPYw0o.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xVeWZu6hpM7rqd2BIsgGLCCi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VXvSvyjfKNuky9EBlwylRvEV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RMoQysdk1mSAlGvQS23jPG43.jpg?f=fotoalbum_large)