Dit is de enige toelichtng/aanmoediging die we nodig hebben. Rammen met die zooi.vickypollard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:07:
[...]
Ah zo... Nou, pompen dan met die handel!
Top, dankjewel voor de info!resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:03:
[...]
Klopt. En een rally is dan: Wikipedia: Rally (stock market)
Excellence does not require perfection.
Ik heb vrij veel met NFT, heb daar in het verre verleden (jaartje terug) nog wel eens een verhandeling over geschreven. Maar dan niet in de vorm van plaatjes en series met apen etc.mentalozzie schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:37:
Die NFT aapjes (Bored apes) worden ook steeds goedkoper, nog maar 50 ETH.
Begrijp dat veel mensen niks met NFT's hebben hier. Omdat het natuurlijk één grote PONZI bende is.
Hoeveel leunt ETH op de NFT wereld? Weet iemand dat ongeveer?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Er zit best wel een verdienmodel in NFT's hoor.
https://www.manners.nl/website-ongevraagde-dick-pics-nft/
Hiermee leg je de lat natuurlijk ook wel heel erg hoog.YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 09:16:
[...]
maar er wordt soms beweerd dat NFT's echt een use case hebben, een oplossing zijn voor allerlei zaken
Voorbeeldje, ik zie een NFT als een zeer nuttige en welkome toepassing in gaming. En dan denk ik niet aan 1 spel, waarin je iets kan vinden (loot) en dan verhandelen voor IRL of ingame profits.
Nee, iets breder. Sommige spellen speel ik al 10 jaar bijvoorbeeld. Op een gegeven moment heb je in zo'n spel een giga hoeveelheid aan assets opgebouwd. Niet alleen assets welke je character boosten en beter maken, maar ook assets zoals skins, moves, gestures, die het een stuk leuker maken en je de mogelijkheid geven om je eigen stijl te ontwikkelen.
Als zo'n game na een aantal jaar een opvolger krijgt, dan zou ik het een zeer prettig iets vinden, wanneer ik skins (feitelijk een NFT) mee kan nemen naar die nieuwe game. Developers en Publishers zouden op de manier gebruikers, welke vaak een maandelijkse subscriptie betalen of een season pass, langer aan zich kunnen binden.
Zeker wanneer ze dit toe gaan passen op een serie van games binnen hun eigen ecosysteem. Denk bijvoorbeeld aan Blizzard, waar in een game als Hearthstone al allerlei elementen uit andere spellen van hun samenkomen.
Let wel, ik heb het hier over uiterlijkheden, niet over gear en attribute boosters, dat zou namelijk een te grote voorsprong geven bij een nieuw spel in een serie.
Helaas is de gaming industrie hier nogal huiverig voor en is de NFT wereld hier nog niet klaar voor. Ubisoft is dit nu aan het onderzoeken om dit toe te passen binnen hun Tom Clancy gerelateerde games maar qua grote publishers is dit het wel zo'n beetje.
Ik zou nog veel meer voorbeelden kunnen geven maar heb geen zin in een TLDR disclaimer, behalve degene dan die ik van jou ga krijgen, of van @Skrunsies
Is dit een probleemoplossende usecase? Nee, maar van mij mag iets in de cryptospace ook best een aanvulling zijn of een QOL ipv een oplossing voor een probleem. Misschien ligt mijn lat gewoon te laag als boomer
Okay, da's een prima use casemoshimoshi schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:21:
Er zit best wel een verdienmodel in NFT's hoor.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Geinig, ik heb meerdere Haagse collega's, en die zijn inderdaad recht door zee, maar wel met nuance. En ze gebruiken het Hagenees zijn niet als excuus om bot te mogen zijndhrhagenees.cro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:39:
[...]
Tja ik noem het recht door zee. Op z’n Haags🥃
Wees lief, speel lief en krijg dit ook terug.
Mooie inhoudelijke post.Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:27:
[...]
Hiermee leg je de lat natuurlijk ook wel heel erg hoog.
Voorbeeldje, ik zie een NFT als een zeer nuttige en welkome toepassing in gaming. En dan denk ik niet aan 1 spel, waarin je iets kan vinden (loot) en dan verhandelen voor IRL of ingame profits.
Nee, iets breder. Sommige spellen speel ik al 10 jaar bijvoorbeeld. Op een gegeven moment heb je in zo'n spel een giga hoeveelheid aan assets opgebouwd. Niet alleen assets welke je character boosten en beter maken, maar ook assets zoals skins, moves, gestures, die het een stuk leuker maken en je de mogelijkheid geven om je eigen stijl te ontwikkelen.
Als zo'n game na een aantal jaar een opvolger krijgt, dan zou ik het een zeer prettig iets vinden, wanneer ik skins (feitelijk een NFT) mee kan nemen naar die nieuwe game. Developers en Publishers zouden op de manier gebruikers, welke vaak een maandelijkse subscriptie betalen of een season pass, langer aan zich kunnen binden.
Zeker wanneer ze dit toe gaan passen op een serie van games binnen hun eigen ecosysteem. Denk bijvoorbeeld aan Blizzard, waar in een game als Hearthstone al allerlei elementen uit andere spellen van hun samenkomen.
Let wel, ik heb het hier over uiterlijkheden, niet over gear en attribute boosters, dat zou namelijk een te grote voorsprong geven bij een nieuw spel in een serie.
Helaas is de gaming industrie hier nogal huiverig voor en is de NFT wereld hier nog niet klaar voor. Ubisoft is dit nu aan het onderzoeken om dit toe te passen binnen hun Tom Clancy gerelateerde games maar qua grote publishers is dit het wel zo'n beetje.
Ik zou nog veel meer voorbeelden kunnen geven maar heb geen zin in een TLDR disclaimer, behalve degene dan die ik van jou ga krijgen, of van @Skrunsies. Of welk ander klootzakkie dan ook hehe.
Is dit een probleemoplossende usecase? Nee, maar van mij mag iets in de cryptospace ook best een aanvulling zijn of een QOL ipv een oplossing voor een probleem. Misschien ligt mijn lat gewoon te laag als boomer
De toepassingen die jij noemt zijn inderdaad erg nuttig. Bij mij reist dan wel de vraag, heb je hiervoor NFT nodig? Of hebben vrijwel al die grote developers/game studio's niet een andere manier om dergelijke zaken aan (bijvoorbeeld) je Steam/Origin/Weetikwelke account te koppelen?
Ik kijk er dus ook niet alleen naar in de zin van: wat voor een probleem lost het op? Overigens, in deze context is een probleem oplossen eigenlijk hetzelfde als aan een behoefte voldoen, dus de use case die jij beschrijft vind ik wel degelijk een oplossing voor een probleem =/= voldoen aan een behoefte of vraag.
Ik zit er alleen zelf dus wat fundamenteler naar te kijken, is NFT wel nodig voor dergelijke problemen of is het (ook/makkelijker) op een andere manier op te lossen?
En daar ga ik dan ook meteen weer afhaken want dat zou ik verder moeten uitzoeken en zover reikt mijn interesse op dit vlak niet. Het enige spel wat ik speel waar ik dit meteen toegepast zou zien kunnen worden is Rust, waarbij je dan bijvoorbeeld skins of kennis mee zou kunnen nemen naar een volgende wipe, maar daar zit dat ook al in de game, waarschijnlijk op een andere manier ingeregeld.
Dus zou dat wat jij als probleem/vraag schetst op te lossen zijn zonder NFT? Ja.
Maakt NFT een dergelijke oplossing beter of makkelijker? Dat weet ik niet, indien hier ja op kan worden gezegd heb je m.i. wel een sterke use case.
En die laatste twee vragen hierboven heb ik vaak bij crypt-gerelateerde projecten en vaak vraag ik me vooral voor de tweede vraag af of dat wel werkelijk zo is.
Oh en verder, lang verhaal man, denk je dat ik tijd over heb of zo..
Thanks, ondanks dat ik er meer van zou moeten weten, merk je toch dat zodra je zo'n ding koopt of begint te gebruiken, dat je dan bevestiging en meer info gaat zoeken. En dan zijn er nogal wat kleine invalshoekjes waardoor je verkeerde aannames kan doen.vickypollard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:17:
[...]
Slashing is minder eng dan het klinkt, omdat het simpelweg niet zo vaak zal voorkomen. Het is een mechanisme om kwaadwillende validators te straffen én degenen die op hen 'gestemd' hebben met hun stake. Je zult wel even wat tijd moeten besteden aan het uitzoeken van betrouwbare validators, maar dat lijkt me met wat hulp vanuit de community niet al te moeilijk.
Slashing gebeurt volgens Polkadot in gevallen dat:Dit zijn allemaal situaties die beschouwd worden als aanvallen op het netwerk en validators die dat doen worden dus afgestraft. De ernst van de straf verschilt nog per situatie (lees: waarschijnlijk niet alles kwijt).
- Een validator met 10% van de overige validators tegelijkertijd offline gaat
- Een validator het netwerk aanvalt
- Een validator aangepast software draait
- Etc.
https://support.polkadot....s-it-mean-to-get-slashed-
Net als de post van @iBasch , net even iets andere woorden waardoor er weer een zeldzaam kwartje viel bij mij. Hopelijk ook bij Skruns.
[ Voor 22% gewijzigd door Ngangatar op 15-11-2022 11:42 ]
Verwijderd
hoe bevalt coinbase nou?
Ik zat weleens op coinbase pro, maar kan dat nu nog of is alles in coinbase nu zelf bij advanced trading, en zijn de fees al wat lager? eerst was bijv btc prijs 20k en betaalde je bij coinbase 20500 bijv. op coinbase pro was dit beter geregeld, maar weet niet of ze nu nog naaien bij coinbase advanced trading
Ik zat weleens op coinbase pro, maar kan dat nu nog of is alles in coinbase nu zelf bij advanced trading, en zijn de fees al wat lager? eerst was bijv btc prijs 20k en betaalde je bij coinbase 20500 bijv. op coinbase pro was dit beter geregeld, maar weet niet of ze nu nog naaien bij coinbase advanced trading
Skrunsies jonge, pak iemand van je eigen leeftijd joh,
Geheelonthouding werkt hier waarschijnlijk het besteDe Amerikaanse economie is verslaafd geraakt aan de lage rentes van de afgelopen jaren en de komende maanden moeten uitwijzen wat een hogere rente met het bedrijfsleven doet
Ja je hebt helemaal gelijk, of nou ja ik kan mij er in ieder geval volledig in vinden.Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:42:
[...]
Thanks, ondanks dat ik er meer van zou moeten weten, merk je toch dat zodra je zo'n ding koopt of begint te gebruiken, dat je dan bevestiging en meer info gaat zoeken. En dan zijn er nogal wat kleine invalshoekjes waardoor je verkeerde aannames kan doen.
Net als de post van @iBasch , net even iets andere woorden waardoor er weer een zeldzaam kwartje viel bij mij. Hopelijk ook bij Skruns.
Ik heb een Ledger aangeschaft juist tegen al die onzin en aanvallen ed. Maar ben dan toch ook weer een zuinige Fries die denkt aan zijn rewards.
In mijn beleving 2 tegenpolen. In tijden als deze, waarin exchanges omvallen lijkt het mij de beste keuze de muntjes even van de exchange af te halen totdat de storm weer een beetje is gaan liggen.
ps: Nog even terug komende op je vorige bericht met je kijk op NFT, @YES gaf al aan het een goede inhoudelijke post te vinden.. Ik zag dan alleen weer het woord klootzakkie en moest direct een gifje plaatsen. Maar ben het wel met hem eens, denk ook dat het goed is om crypto/nft/whatever vanuit meerdere invalshoeken te bekijken ipv "Wat de boer niet kent..."
Dus thanks voor dat
UberLurker Departement #GG.
Tuurlijk kan dit zonder, zeker zolang het binnen de wereld van dezelfde publisher blijft. Maar wat nu als ze echt ballen gaan krijgen en met meerdere publishers een uitwisseling mogelijk maken.YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:41:
[...]
Mooie inhoudelijke post.
De toepassingen die jij noemt zijn inderdaad erg nuttig. Bij mij reist dan wel de vraag, heb je hiervoor NFT nodig? Of hebben vrijwel al die grote developers/game studio's niet een andere manier om dergelijke zaken aan (bijvoorbeeld) je Steam/Origin/Weetikwelke account te koppelen?
Ik kijk er dus ook niet alleen naar in de zin van: wat voor een probleem lost het op? Overigens, in deze context is een probleem oplossen eigenlijk hetzelfde als aan een behoefte voldoen, dus de use case die jij beschrijft vind ik wel degelijk een oplossing voor een probleem =/= voldoen aan een behoefte of vraag.
Ik zit er alleen zelf dus wat fundamenteler naar te kijken, is NFT wel nodig voor dergelijke problemen of is het (ook/makkelijker) op een andere manier op te lossen?
En daar ga ik dan ook meteen weer afhaken want dat zou ik verder moeten uitzoeken en zover reikt mijn interesse op dit vlak niet. Het enige spel wat ik speel waar ik dit meteen toegepast zou zien kunnen worden is Rust, waarbij je dan bijvoorbeeld skins of kennis mee zou kunnen nemen naar een volgende wipe, maar daar zit dat ook al in de game, waarschijnlijk op een andere manier ingeregeld.
Dus zou dat wat jij als probleem/vraag schetst op te lossen zijn zonder NFT? Ja.
Maakt NFT een dergelijke oplossing beter of makkelijker? Dat weet ik niet, indien hier ja op kan worden gezegd heb je m.i. wel een sterke use case.
En die laatste twee vragen hierboven heb ik vaak bij crypt-gerelateerde projecten en vaak vraag ik me vooral voor de tweede vraag af of dat wel werkelijk zo is.
Oh en verder, lang verhaal man, denk je dat ik tijd over heb of zo..
Dan heb je wel degelijk een NFT en een munteenheid nodig. Enjin wil dit al erg lang maar krijgt de grote publishers niet mee met hun tunnelvisie.
Gala gaat dit doen met eigen spellen maar die zijn nog zo klein. En Wellicht kan PYR hier iets in gaan betekenen.
Het leuke is, iedereen is hier vrij lacherig over, het is namelijk maar een spelletje, en dat klopt. We vergeten echter met zijn allen nog wel eens dat de complete gaming industrie groter is inmiddels dan de muziek en movie industrie. Het potentieel is gigantisch.
Oke!YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:48:
[...]
Skrunsies jonge, pak iemand van je eigen leeftijd joh,
[Afbeelding]
Hey @zwembroek pak aan!
Ik krijg de indruk dat je wilde staken via een exchange. Dat hoeft natuurlijk niet; je kunt staken met je Ledger bij validators naar keuze. Sterker nog, ik raad staking via een exchange enorm af omdat het centralisering in de hand werkt.Skrunsies schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:48:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk, of nou ja ik kan mij er in ieder geval volledig in vinden.
Ik heb een Ledger aangeschaft juist tegen al die onzin en aanvallen ed. Maar ben dan toch ook weer een zuinige Fries die denkt aan zijn rewards.
In mijn beleving 2 tegenpolen. In tijden als deze, waarin exchanges omvallen lijkt het mij de beste keuze de muntjes even van de exchange af te halen totdat de storm weer een beetje is gaan liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 15-11-2022 11:52 ]
Ja klopt hoor, ik heb al meerdere berichten hier over getypt de afgelopen 2 dagen en kan mij voorstellen dat je door alle belangrijke posts heen het niet gezien hebtvickypollard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:51:
[...]
Ik krijg de indruk dat je wilde staken via een exchange. Dat hoeft natuurlijk niet; je kunt staken met je Ledger bij validators naar keuze. Sterker nog, ik raad staking via een exchange enorm af omdat het centralisering in de hand werkt.
Ik heb ook wel een paar dagen op het DOT netwerk zelf mijn muntjes gestoken/gestaked/? maar heb na lang lezen aangaande validators/slashing ed mijn muntjes daar maar weer vandaan gehaald. Toch te huiverig ofzo.
Ok, ik ben overtuigd.
Help me er ff aan herinneren dat bij de volgende bear ik een distributietokootje op ga zetten in hardware wallets. Goedkope USB stickies uit china kopen, luxe sticker er op, mooie website maken, en dan een rugpulletje.
Zelfs met een Ledger, ik ben er zelf ook nog mee bezig en nog niet helemaal veilig in dat opzicht.Skrunsies schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:48:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk, of nou ja ik kan mij er in ieder geval volledig in vinden.
ps: Nog even terug komende op je vorige bericht met je kijk op NFT, @YES gaf al aan het een goede inhoudelijke post te vinden.. Ik zag dan alleen weer het woord klootzakkie en moest direct een gifje plaatsen. Maar ben het wel met hem eens, denk ook dat het goed is om crypto/nft/whatever vanuit meerdere invalshoeken te bekijken ipv "Wat de boer niet kent..."
Dus thanks voor dat
BTC op de Ledger. ALGO en XTZ heb ik nu volledig in de blockchain in governance/staking. Er staat wat verse ALGO op Kraken, maar dat gaat voor de volgende governance periode naar de Ledger.
BNB heb ik over nagedacht om in staking te zetten, d.w.z. delegaten op de Binance Chain, maar eigenlijk tot nu toe altijd in de BNB vault of launch pads/pools gehad.
GLMR, MATIC, CAKE in Binance fixed staking vanwege de redelijke APY.
DOT heb ik altijd op Kraken gehad vanwege de minimale hoeveelheid voor het nominaten (dynamisch ~190 momenteel), maar tegenwoordig kun je vanaf 1 DOT meedoen aan een pool. Wat me er nog steeds van weerhoudt is dat de pool dan de juiste validators moet kiezen en je daarvan afhankelijk bent (i.v.m. het risico op slashing inderdaad), plus de unbonding van 28 dagen. Bij Kraken gaat het soepeltjes en vertrouw ik wel dankzij hun proof of reserves audits.
ETH nog niet vanwege de hoge transaction fees (denk ik?) t.o.v. mijn (minimale) hoeveelheid in bezit.
Ja ik vrees dat daar vooral de crux zit. Crypto probeert dingen te verbinden of eenduidiger te maken terwijl traditionele markten nog graag hun eigen stukje van de taart opvreten en die beschermen met hun leven. Een algemeen muntje/NFT project voor meerdere publishers zou mooi zijn, maar ze zullen bang zijn dat de ander toch een beter spel/product heeft en daarom niet direct happen, is mijn gevoel.Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:49:
[...]
Tuurlijk kan dit zonder, zeker zolang het binnen de wereld van dezelfde publisher blijft. Maar wat nu als ze echt ballen gaan krijgen en met meerdere publishers een uitwisseling mogelijk maken.
Dan heb je wel degelijk een NFT en een munteenheid nodig. Enjin wil dit al erg lang maar krijgt de grote publishers niet mee met hun tunnelvisie.
Gala gaat dit doen met eigen spellen maar die zijn nog zo klein. En Wellicht kan PYR hier iets in gaan betekenen.
Het leuke is, iedereen is hier vrij lacherig over, het is namelijk maar een spelletje, en dat klopt. We vergeten echter met zijn allen nog wel eens dat de complete gaming industrie groter is inmiddels dan de muziek en movie industrie. Het potentieel is gigantisch.
Beetje analogie (@Skrunsies hihi ik zei anal) die je daar bij kan halen is bijvoorbeeld de film/tv industrie. Met Netflix leek er eindelijk een platform te zijn waar de content op verzameld kon worden. Maar nee hoor, inmiddels zijn we tal van platformen verder en versplintert de boel gewoon weer. Ik vaar tegenwoordig al weer regelmatig uit met mijn piratenschip omdat ik niet voor één film of serie een abonnement wil gaan afsluiten.
Steam was ook een van de grote platformen waarop je vanalles van verschillende studio's kon spelen. Kan nog steeds wel maar er zijn ook alweer allerlei platformen bijgekomen met hun bijbehorende exclusieve titels..
Ik zie het potentieel maar of het zover komt.. Ik hoop het maar ben er een beetje bang voor dat men te 'bang' is voor de concurrentie om die drempel over te gaan.
Mocht het toch gebeuren dan heb ik iig wat PYR in de tas
Ja joh @zwembroek !Skrunsies schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:51:
[...]
Oke!
Hey @zwembroek pak aan!
[Afbeelding]
Van PYR, Enjin en AXS heb ik afscheid genomen op een mooi moment. PYR en Enjin ga ik op zeker weer halen. Maar daar wacht ik nog ff mee.YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:04:
[...]
Ja ik vrees dat daar vooral de crux zit. Crypto probeert dingen te verbinden of eenduidiger te maken terwijl traditionele markten nog graag hun eigen stukje van de taart opvreten en die beschermen met hun leven. Een algemeen muntje/NFT project voor meerdere publishers zou mooi zijn, maar ze zullen bang zijn dat de ander toch een beter spel/product heeft en daarom niet direct happen, is mijn gevoel.
Beetje analogie (@Skrunsies hihi ik zei anal) die je daar bij kan halen is bijvoorbeeld de film/tv industrie. Met Netflix leek er eindelijk een platform te zijn waar de content op verzameld kon worden. Maar nee hoor, inmiddels zijn we tal van platformen verder en versplintert de boel gewoon weer. Ik vaar tegenwoordig al weer regelmatig uit met mijn piratenschip omdat ik niet voor één film of serie een abonnement wil gaan afsluiten.
Steam was ook een van de grote platformen waarop je vanalles van verschillende studio's kon spelen. Kan nog steeds wel maar er zijn ook alweer allerlei platformen bijgekomen met hun bijbehorende exclusieve titels..
Ik zie het potentieel maar of het zover komt.. Ik hoop het maar ben er een beetje bang voor dat men te 'bang' is voor de concurrentie om die drempel over te gaan.
Mocht het toch gebeuren dan heb ik iig wat PYR in de tas
PYR heb ik net voordat één of andere exchange implodeerde ingeslagen in de hoop dat de bodem niet heel veel dieper zou liggen en we vooral nog wat sideways met wellicht slow-bleeding zouden gaan zien. Helaas, nu maar bagholdertje spelen (al is dat zelfs nog wat overdreven gesteld)Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:06:
[...]
Van PYR, Enjin en AXS heb ik afscheid genomen op een mooi moment. PYR en Enjin ga ik op zeker weer halen. Maar daar wacht ik nog ff mee.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TjtWNnjlYiCqcqOCtvvijvpS.gif?f=user_large)
PS: Ik weet niet waar jij en @Ngangatar last van hebben, maar jullie hebben best wel inhoudelijke goede post..
Knip, deze is door Darrell gerapporteerd
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 15-11-2022 13:20 ]
Ik was gisteren vrij en vandaag ben ik ook al de hele ochtend hartstikke onproductief voor de baas (eigenlijk voor jullie allemaal), dat probeer ik dan een beetje te compenseren door hier wat nuttige dingen te zeggen denk ik. Sorry, zal proberen het niet weer te doen.Skrunsies schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:45:
[...]
[Afbeelding]
PS: Ik weet niet waar jij en @Ngangatar last van hebben, maar jullie hebben best wel inhoudelijke goede post..
Oh en deze voor de baas (en dus eigenlijk voor jullie allemaal):
Lekker on topic wel, @Darrell doe ff een reportje anders.
Zit niet zo te anaalklieren jonguh!YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:49:
[...]
Oh en deze is voor jouw baas (en @zwembroek )
YES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:49:
[...]
In de categorie durf te vragen:
Mijn Trezor ledger is onderweg, we willen om te beginnen eens 5k in bitcoin stoppen (als mn ledger er is en de koers nog wat zakt )
Nou snap ik nog niet helemaal hoe dit gaat met die coins en waar ze staan.
Ik zit op kraken -> maak 5 k over - > koop bitcoin -> heb 5 k daar staan -> dat wil ik dus niet, ik maak de bitcoin over naar mijn ledger adres ? of is de ledger alleen voor de phrase? waar staan bitcoin als ik ze weghaal van kraken? heb ik naast de trezor ook een wallet nodig?
Ik ben sinds 2018 niet meer actief in de coins, heb toen alles met dikke winst verkocht en toen speelde het hele hardware wallet verhaal niet (was toen ook al gewoon op kraken)
Mijn Trezor ledger is onderweg, we willen om te beginnen eens 5k in bitcoin stoppen (als mn ledger er is en de koers nog wat zakt )
Ik zit op kraken -> maak 5 k over - > koop bitcoin -> heb 5 k daar staan -> dat wil ik dus niet, ik maak de bitcoin over naar mijn ledger adres ? of is de ledger alleen voor de phrase? waar staan bitcoin als ik ze weghaal van kraken? heb ik naast de trezor ook een wallet nodig?
Ik ben sinds 2018 niet meer actief in de coins, heb toen alles met dikke winst verkocht en toen speelde het hele hardware wallet verhaal niet (was toen ook al gewoon op kraken)
je doet withdrawel op kraken en vult het btc adres in van je trezor. KlaarKnuCha schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:18:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En dan ben je 100% safe? Het wallet adres is dus offline en niet te benaderen?anti elppa schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:28:
[...]
je doet withdrawel op kraken en vult het btc adres in van je trezor. Klaar
en hoe krijg je die coins dan weer van je trezor? zit daar een interface ofzo op waarmee dat kan?
Ik zou me nog even goed inlezen hoe je dit doet, anders stuur je straks 5 k naar het verkeerde adres. Staan genoeg tutorials etc. onlineKnuCha schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:18:
alle adressen zijn openbaar, gaat erom dat je private keys op je trezor staan, en die zijn beveiligd met een pin code.KnuCha schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:31:
[...]
En dan ben je 100% safe? Het wallet adres is dus offline en niet te benaderen?
en hoe krijg je die coins dan weer van je trezor? zit daar een interface ofzo op waarmee dat kan?
Er af halen is net zo simpel, je gaat naar withdraw in trezor suite en vult daar het aantal btc, fee en adres waar je het heen wil sturen in. Daarna vraagt ie op je trezor of het klopt en vult de pincode in.....klaar
en als je het een beetje eng vind, doe het dan eerst ff met 5 euro ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 15-11-2022 13:35 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Om een transactie te kunnen maken moet je naast je public keys (wallet adres) ook je transactie signeren met je private keys.KnuCha schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:18:
Je Trezor beheert je private keys en signeert daarmee transacties.
Je maakt een Bitcoin wallet aan met je Trezor zodat de private keys offline gegenereerd worden. Naar het adres van die wallet stuur jij vanaf Kraken je Bitcoin naartoe.
Je Bitcoin staat nu gewoon op de Bitcoin blockchain, in een wallet waarvan jij de private keys beheert die offline gegenereerd zijn met je Trezor.
Gaat je Trezor kapot? Dan kun je een nieuwe kopen en je wallet herstellen met je seed phrase.
@Taro : kijk nou wat @YES doet! Zo kan @Darrell natuurlijk nooit zijn rapportages over @SkrunsiesYES schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:49:
afronden
:gifsicle():strip_exif()/f/image/j6EQ8DVS52CvDaLvmrL001kl.gif?f=user_large)
zeau, lkr ff aan name-dropping gedaan
[ Voor 16% gewijzigd door resusaapje op 15-11-2022 13:38 ]
dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:49:
Nog een paar dagen dan begint de WK
[Afbeelding]
Zo zijn er nog wel een paar, Crypto.com heeft zijn hype wel even gehad, zal weer een paar jaar duren voor die zijn waar ze waren, als dat al gaat gebeuren. Die hebben aardig wat klanten weggejaagd de laatste maanden met de veranderde voorwaarden op het gebied van debit cards.dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:49:
Nog een paar dagen dan begint de WK
[Afbeelding]
Algorand bijvoorbeeld sponsort ook het WK:
Hier nog een coole shooter op de Cronos chain
https://thenewresistance.io/
Hier kan je hem proberen https://playtnr.com/
Je kan hier met je NFT spelen!
Moet ik een e-mailadres en wachtwoord opgeven om in te loggen. Da's niet heel erg Web3 van zedhrhagenees.cro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:57:
Hier nog een coole shooter op de Cronos chain
De CEO heeft gister een AMA op YT gedaan en heeft netjes alles uitgelegd. Ook met betrekking tot de Debit Cards.Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:54:
[...]
Zo zijn er nog wel een paar, Crypto.com heeft zijn hype wel even gehad, zal weer een paar jaar duren voor die zijn waar ze waren, als dat al gaat gebeuren. Die hebben aardig wat klanten weggejaagd de laatste maanden met de veranderde voorwaarden op het gebied van debit cards.
Algorand bijvoorbeeld sponsort ook het WK:
[Afbeelding]
Mijn mening is dat CRO gaat heel groot graat worden!
hahaha ja kloptvickypollard schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:59:
[...]
Moet ik een e-mailadres en wachtwoord opgeven om in te loggen. Da's niet heel erg Web3 van ze
Ze kunnen netjes uitleggen wat ze willen, mijn vertrouwen als consument zijn ze kwijt. Er zitten wat mij betreft teveel nadelen aan Crypto.com en dat ik er in eerste instantie aan begonnen ben, dat kan ik alleen mezelf maar kwalijk nemen.dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:00:
[...]
De CEO heeft gister een AMA op YT gedaan en heeft netjes alles uitgelegd. Ook met betrekking tot de Debit Cards.
Maar ik ga daar geen 2e keer meer in trappen, ik red mezelf prima met Kraken en Binance, er is niets meer wat Crypto.com mij kan bieden dat ik nodig heb, wat ik op de andere 2 exchanges niet kan vinden.
Jouw mening? Zo werkt dat niet hier. We zijn geen fok! ofzo...dhrhagenees.cro schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:00:
[...]
Hier doen we serieus aan consensus en daarvoor haal je eerst een SC sticker door 10.000 likes te verzamelen op het gebied van bitcoin. Shitcoins tellen niet mee.
sjorremans schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:49:
Het is vast al voorbij gekomen maar wat nu ook wel vervelend is, is dat bijna mn hele crypto historie wat betreft aankopen en verkopen verwerkt zit in de FTX app.. en die doet het nu dus niet meer
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large)
Misschien moet deze automagisch elke ochtend geplaatst worden?
Die lopen normaal toch voor de fanfare ipv er achteraan?Slux schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:08:
Leuk we hebben weer een ouderwetse shiller op het forum
Bullrun imminent, confirmed! MOON SOONNgangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:09:
[...]
Die lopen normaal toch voor de fanfare ipv er achteraan?
Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:09:
[...]
Bedankt dat je het weer verpest hebt voor me.
ik ga toch mijn best doen om vriendjes te worden, Slux en shillers
Jazeker en ik ga veel meer shillen xDSlux schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:08:
Leuk we hebben weer een ouderwetse shiller op het forum
Bitcoin is een shitcoin!
CRO is KING!
Verwijderd
Een Bitcoin wallet bestaat uit 2 delen: je public key (dit kun je vergelijken met een bankrekening nummer) en je private key. Je public key gebruik je als adres om naartoe te verzenden. Met je private key signeer je de transactie als bewijs dat de public key van jou is.KnuCha schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:31:
[...]
En dan ben je 100% safe? Het wallet adres is dus offline en niet te benaderen?
Wanneer je Trezor binnen komt kun je gewoon de bijbehorende software downloaden via de site van Trezor. De onderliggende techniek is vrij complex, maar het werken met een Trezor en de software is gebruiksvriendelijk.
Als je een buy order kunt plaatsen op een exchange kun je ook een wallet aanmaken en beheren met de Trezor software.
100% safe, dat is een groot woord. Als iemand jouw fysieke Trezor apparaatje in handen krijgt kan de pincode gehackt worden waardoor iemand toegang krijgt tot je wallet.
En vergeet jij je seed phrase te noteren of raak je de seed phrase kwijt en je Trezor gaat kapot, dan ben je ook gewoon je toegang tot je Bitcoin kwijt. Zonder de seedphrase kun je je wallet niet meer herstellen op een andere hard- of software wallet.
Wat ook nog een risico kan zijn zijn malafide plugins, sommige mensen werken bijvoorbeeld vanaf een PC met kaal besturingsysteem die nergens anders voor gebruikt word en alleen online is op het moment dat ze hun Trezor gebruiken.
Alles valt en staat dus met je eigen zorgvuldigheid omtrent het beheren van je besturingssysteem, Trezor en je seedphrase. Je bent met een hardware wallet 100% verantwoordelijk voor je eigen handelen.
Voor die seedphrase zijn manieren om ze supergoed op te bergen, ik heb hier in huis gewoon ergens een kopie opgeborgen en bij iemand anders.
@KnuCha Die uitleg van @Verwijderd moet je met een flinke korrel zout nemen hoor. Ik las laatst dat deze meneer nooit verder is gekomen dan een MBO opleiding.
Ik ben zelf trouwens ook niet verder gekomen, maar dat doet er niet toe
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Top uitgelegd! thanksVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:15:
[...]
Een Bitcoin wallet bestaat uit 2 delen: je public key (dit kun je vergelijken met een bankrekening nummer) en je private key. Je public key gebruik je als adres om naartoe te verzenden. Met je private key signeer je de transactie als bewijs dat de public key van jou is.
Wanneer je Trezor binnen komt kun je gewoon de bijbehorende software downloaden via de site van Trezor. De onderliggende techniek is vrij complex, maar het werken met een Trezor en de software is gebruiksvriendelijk.
Als je een buy order kunt plaatsen op een exchange kun je ook een wallet aanmaken en beheren met de Trezor software.
100% safe, dat is een groot woord. Als iemand jouw fysieke Trezor apparaatje in handen krijgt kan de pincode gehackt worden waardoor iemand toegang krijgt tot je wallet.
En vergeet jij je seed phrase te noteren of raak je de seed phrase kwijt en je Trezor gaat kapot, dan ben je ook gewoon je toegang tot je Bitcoin kwijt. Zonder de seedphrase kun je je wallet niet meer herstellen op een andere hard- of software wallet.
Wat ook nog een risico kan zijn zijn malafide plugins, sommige mensen werken bijvoorbeeld vanaf een PC met kaal besturingsysteem die nergens anders voor gebruikt word en alleen online is op het moment dat ze hun Trezor gebruiken.
Alles valt en staat dus met je eigen zorgvuldigheid omtrent het beheren van je besturingssysteem, Trezor en je seedphrase. Je bent met een hardware wallet 100% verantwoordelijk voor je eigen handelen.
Voor die seedphrase zijn manieren om ze supergoed op te bergen, ik heb hier in huis gewoon ergens een kopie opgeborgen en bij iemand anders.
Na 1,5 in de space met vallen en opstaan nu ook een ledger aangeschaft. Dat er eerst zoveel moet gebeuren voor je de noodzaak ervan in ziet laat ik even in het midden
Beter laat dan nooit!
[ Voor 5% gewijzigd door Beug op 15-11-2022 14:28 ]
Wat een laaggeleide zooi hier.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:20:
@KnuCha Die uitleg van @Verwijderd moet je met een flinke korrel zout nemen hoor. Ik las laatst dat deze meneer nooit verder is gekomen dan een MBO opleiding.
LOL, was dat woord niet door die laaggeleide @Verwijderd gujintroduseert?
Fits!
Volgens mij was hooggeleid ooit door zo'n sketch figuur (Sydney nogwattes) bedacht.. Of laaggeleid daar ook vandaan komt of vanuit @Verwijderd weet ik niet. Al verwacht ik het niet van hem, hij is immers niet de slimste.resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:28:
[...]
LOL, was dat woord niet door die laaggeleide @Verwijderd gujintroduseert?
Fits!
Maan!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Shit, vergeten te kopuh!
Krijg je d'r van als hooggeleide. Hoofd vol gedachten, niks komt uit de handen
WeerSlux schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:12:
[...]
![]()
Bedankt dat je het weer verpest hebt voor me.
ik ga toch mijn best doen om vriendjes te worden, Slux en shillers
Teveel eer man.
Haha mooin dag weer in de slowchat hoor
Mooi voorbeeld inderdaad! De enige manier waarop ik momenteel in aanraking kom met NFT's is ook in relatie tot gaming. Namelijk op het platform Sorare, een fantasy-football spel met een gaming (a la fantasy sports) en collectability element (a la Panina plaatjes).Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:27:
[...]
Hiermee leg je de lat natuurlijk ook wel heel erg hoog.
Ik zou nog veel meer voorbeelden kunnen geven maar heb geen zin in een TLDR disclaimer, behalve degene dan die ik van jou ga krijgen, of van @Skrunsies. Of welk ander klootzakkie dan ook hehe.
Kort samengevat - en ik hoop niet dat dit overkomt als een shill - Je koopt een NFT van een speler en vormt van 5 spelers een team. Hiermee speel je ieder weekend mee in toernooien tegen teams van anderen. Op basis van de prestaties in real life scoren je spelers een x-aantal punten. Behaal je daarmee een bepaalde plek op de ranglijst, win je een nieuwe speler of een andere prijs (o.a. Ethereum of tickets voor wedstrijden, etc.). Zodra je een NFT van een speler hebt, blijven de scores na bijvoorbeeld een transfer naar een andere club ook gelden. Per seizoen worden er door het platform een x-aantal NFT's per speler gemint, waarbij er verschillende niveaus qua rarity zijn. Deze kunnen door het gebruik van de blokchain ook buiten het platform worden verkocht, al is de collectability nog niet dermate ontwikkeld dat dit tot nu toe ook echt toegevoegde waarde heeft.
Al met al is de vraag inderdaad in hoeverre het NFT-element op de lange termijn echt een probleemoplossende usecase is, hoewel hier in het geval van collectability natuurlijk wel iets voor te zeggen valt. Al denk ik wel dat als je kijkt naar de populariteit van fantasy-sports games het een enorme potentie heeft, zo is vorig jaar de unieke editie van een van de topspelers (Erling Haaland voor de voetbalvolgers) voor meer dan 600k geveild.
In deze context zal de potentie ook afhangen van hoe het collectability element zich ontwikkelt. Dat geldt denk ik echter voor de gehele NFT-wereld.
Ngangatar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:09:
[...]
Hoop nieuwe namen hier... bullish.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 15-11-2022 14:38 ]
Zero.
Als de naam van de coins al in de nickname staan, inderdaad!Pelox schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:38:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ah thanks! NEO flexNLNeoflexNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:40:
[...]
Als de naam van de coins al in de nickname staan, inderdaad!
Daar is ie dan 
Fantastisch filmpje. Geen idee of en wie er echt zijn en of en wie er sketches/acteurs zijn in dit filmpje
Ook vind ik de uploader van het filmpje bizar intelligent. 1080p in je titel zetten en dan een filmpje met 3,5 pixeltjes uploaden
Fantastisch filmpje. Geen idee of en wie er echt zijn en of en wie er sketches/acteurs zijn in dit filmpje
Ook vind ik de uploader van het filmpje bizar intelligent. 1080p in je titel zetten en dan een filmpje met 3,5 pixeltjes uploaden
De Nasdaq futures gaat 2.5% omhoog, exact op hetzelfde moment dat Bitcoin springt.
Lang leve de correlatie
Lang leve de correlatie
Hoop nieuwe namen nu de koers super laag is. De vraag is wie de greater fools zijnPelox schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:38:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha point taken.. had die link (Link, buy!!!1!) nog niet eerder gelegd..
Stamt nog uit m'n counterstrike 1.6 tijd, mooie jaren
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit kan (nog) niet omdat bonds reeds het meest slechte jaar sinds tijden kennen. Onthoud dat de 'waarde' van een bond wordt bepaald door de face value en de couponrente (versus huidige marktrente). Met de gestegen rente is de prijs van bonds gedaald en daardoor komen marktparticipanten in de problemen. Kijk naar het Britse pensioenfonds waardoor de BoE halsoverkop besloot in te grijpen op kapitaalmarkten.
Het begint er op te lijken dat we in Europa en daarna in de VS gaan beginnen met yield curve control (YCC), naar het model van Japan. Ben erg benieuwd hoe dit gaat uitwerken. En ja dit is relevant voor crypto omdat risk assets in een situatie van YCC een totaal andere rol gaan spelen. Note: we zijn nog lang geen Japan, maar dit soort monetaire trucs baren me wel zorgen, juist omdat er totaal geen democratische basis voor is.
Voor mensen die hier meer over willen weten verwijs ik graag naar de Medium artikelen van Arthur Hayes over dit topic (een van de meest prominente breinen in de cryptowereld).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Veel van ons lezen al tijden mee maar nemen nu ook initiatief om maar eens wat te typen. Op een gegeven moment weet je het gewoon, je hoort hier thuis(die buy high sell low pas ik al sinds 2018 toe)Richh schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:43:
[...]
Hoop nieuwe namen nu de koers super laag is. De vraag is wie de greater fools zijn
Nog eens -30% en die zijn er ook weer uit.Richh schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:43:
[...]
Hoop nieuwe namen nu de koers super laag is. De vraag is wie de greater fools zijn
Weer een pumpje en een dumpje op dit tijdstip. Gister ook al. Het is de schuld van de Rabobank Chinezen Amerikanen.
Die yanks willen gewoon die 17k babe van Jaapio zien, maar de trigger komt nog niet echt aan geloof ikknakworst schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:49:
Weer een pumpje en een dumpje op dit tijdstip. Gister ook al. Het is de schuld van de Rabobank Chinezen Amerikanen.
Ik zie net dit voorbij komen.miikebtc schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:35:
[...]
Mooi voorbeeld inderdaad! De enige manier waarop ik momenteel in aanraking kom met NFT's is ook in relatie tot gaming. Namelijk op het platform Sorare, een fantasy-football spel met een gaming (a la fantasy sports) en collectability element (a la Panina plaatjes).
Kort samengevat - en ik hoop niet dat dit overkomt als een shill - Je koopt een NFT van een speler en vormt van 5 spelers een team. Hiermee speel je ieder weekend mee in toernooien tegen teams van anderen. Op basis van de prestaties in real life scoren je spelers een x-aantal punten. Behaal je daarmee een bepaalde plek op de ranglijst, win je een nieuwe speler of een andere prijs (o.a. Ethereum of tickets voor wedstrijden, etc.). Zodra je een NFT van een speler hebt, blijven de scores na bijvoorbeeld een transfer naar een andere club ook gelden. Per seizoen worden er door het platform een x-aantal NFT's per speler gemint, waarbij er verschillende niveaus qua rarity zijn. Deze kunnen door het gebruik van de blokchain ook buiten het platform worden verkocht, al is de collectability nog niet dermate ontwikkeld dat dit tot nu toe ook echt toegevoegde waarde heeft.
Al met al is de vraag inderdaad in hoeverre het NFT-element op de lange termijn echt een probleemoplossende usecase is, hoewel hier in het geval van collectability natuurlijk wel iets voor te zeggen valt. Al denk ik wel dat als je kijkt naar de populariteit van fantasy-sports games het een enorme potentie heeft, zo is vorig jaar de unieke editie van een van de topspelers (Erling Haaland voor de voetbalvolgers) voor meer dan 600k geveild.
In deze context zal de potentie ook afhangen van hoe het collectability element zich ontwikkelt. Dat geldt denk ik echter voor de gehele NFT-wereld.
Hoe bullish. Als meneer het niet genoeg waard vindt pumpt hij het zelf wel op.
Ons? Zijn jullie een geheime club ofzeau?Ryderr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:45:
[...]
Veel van ons lezen al tijden mee maar nemen nu ook initiatief om maar eens wat te typen. Op een gegeven moment weet je het gewoon, je hoort hier thuis(die buy high sell low pas ik al sinds 2018 toe)
ja ik hoor er ook bij, maar voordat ik een keer iets zinnigs kan zeggen hier, moet ik nog wel eerst een jaartje of zo eerst blijven lezen en lerenresusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:26:
[...]
Ons? Zijn jullie een geheime club ofzeau?
CSM: De Club van Stille Mensen.Reno69 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:28:
[...]
ja ik hoor er ook bij, maar voordat ik een keer iets zinnigs kan zeggen hier, moet ik nog wel eerst een jaartje of zo eerst blijven lezen en leren
Koet luk met bijlezen: soms komen er hier 300 pagina's per uur bij...
MAAR WELKOM!! Verse fiat voor de ponzi!
[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 15-11-2022 15:31 ]
Allemaal lid van de you own nothing club.resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:26:
[...]
<insert one_of_us wolf of wallstreet gif>resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:30:
[...]
Koet luk, soms komen er hier 300 pagina's per uur bij...
MAAR WELKOM!! Verse fiat voor de ponzi!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Juist andersom toch: wij pikken normaliter alleen die moonshots op die binnen jullie clubje worden besproken, en kruipen daarna snel weer onder die rots. Ohja... long overdue maar hierbij alsnog, dank jullie wel voor mijn dikke zakken ATOM/ GLMR/ DOT/ ASTR/ en ALGO.. Doen het redelijk goed in tegenstelling tot mijn eigen verkozen pareltjesresusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:26:
[...]
je zit verkeerd. Hier moet je zijn: [MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]Ryderr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:32:
[...]
Juist andersom toch: wij pikken normaliter alleen die moonshots op die binnen jullie clubje worden besproken, en kruipen daarna snel weer onder die rots. Ohja... long overdue maar hierbij alsnog, dank jullie wel voor mijn dikke zakken ATOM/ GLMR/ DOT/ ASTR/ en ALGO.. Doen het redelijk goed in tegenstelling tot mijn eigen verkozen pareltjes
Ryderr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:45:
[...]
Veel van ons lezen al tijden mee maar nemen nu ook initiatief om maar eens wat te typen. Op een gegeven moment weet je het gewoon, je hoort hier thuis(die buy high sell low pas ik al sinds 2018 toe)
Welkom heren! Altijd gezellig wat nieuwe input.Reno69 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:28:
[...]
ja ik hoor er ook bij, maar voordat ik een keer iets zinnigs kan zeggen hier, moet ik nog wel eerst een jaartje of zo eerst blijven lezen en leren
En we hebben natuurlijk ook vers bloed nodig, dat is hoe we deze ponzi in leven houden
Al die vooroordelen. Vitalik is echt wel een toffe gast hoor.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:09:
[...]
Veel onzin gelezen vandaag maar dit topt alles.
Alhoewel ik ook maar een simpele MBO'r ben gaat mij dat zelfs te ver. Tweemaal het schip in gegaan met SHIB en FLOKI(ja ja, van je FOMO collega's moet je het hebben). Afgeschreven en door met deze ponzi. 2025/ -26 draaien we weer op volle toeren(or so I hope)resusaapje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:34:
[...]
je zit verkeerd. Hier moet je zijn: [MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
Drops en Ronaldo. Dat gaat al jaren prima samen.knakworst schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:25:
[...]
Ik zie net dit voorbij komen.
Hoe bullish. Als meneer het niet genoeg waard vindt pumpt hij het zelf wel op.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/uVJwSoybhiS4bwuKbU8FZ6o8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KUl4EU6wz2XbCAv8J5czWPtK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v3SxlJGOKs6Av6x296JY9qhk.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/r4X4pcvRV36KLO5Q67nJxyO5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/29FkhVzTgN6HcRpNdT2m2HcW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nsPS3GbQXzAe410EgdcbKefE.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tRXy3pPgJSpVRUFp29Yze1QV.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/XQHCVtinheE7HxMP9iz8pusU.jpg?f=fotoalbum_large)