Hoi Allemaal,
wij zijn bezig met het bouwen van een werkplaats met een praktijkruimte.
Hier zoeken we nog een verwarming voor.
De afstand te overbruggen van woning naar praktijk is ca 45m.
In het woonhuis verwarmen wij met een pellet CV-ketel. Aangezien de pellets prijzen ook de pan uitreizen zitten we te denken dat het met een warmtepomp ook kan (al helemaal omdat we een overschot aan pv- stroom hebben.
Mijn vraag in deze is de volgende:
Is het mogelijk (op een normale manier en "normale" prijs) om 1 buitenunit warmtepomp te hebben en daar 2 boilers op aan te sluiten voor SWW en VV? dus dat de woning apart gestuurd wordt en de praktijk ook?
Hebben jullie advies/ervaring wat er mogelijk is?
Ik probeer installateurs te benaderen maar die geven allemaal niet thuis (te druk, we nemen geen nieuwe klanten aan, of ze reageren helemaal niet)
Ik zie eventuele reacties graag tegemoet
groet ruben
wij zijn bezig met het bouwen van een werkplaats met een praktijkruimte.
Hier zoeken we nog een verwarming voor.
De afstand te overbruggen van woning naar praktijk is ca 45m.
In het woonhuis verwarmen wij met een pellet CV-ketel. Aangezien de pellets prijzen ook de pan uitreizen zitten we te denken dat het met een warmtepomp ook kan (al helemaal omdat we een overschot aan pv- stroom hebben.
Mijn vraag in deze is de volgende:
Is het mogelijk (op een normale manier en "normale" prijs) om 1 buitenunit warmtepomp te hebben en daar 2 boilers op aan te sluiten voor SWW en VV? dus dat de woning apart gestuurd wordt en de praktijk ook?
Hebben jullie advies/ervaring wat er mogelijk is?
Ik probeer installateurs te benaderen maar die geven allemaal niet thuis (te druk, we nemen geen nieuwe klanten aan, of ze reageren helemaal niet)
Ik zie eventuele reacties graag tegemoet
groet ruben