Verwijderen User Review rodel1 gui1ty

Pagina: 1
Acties:
  • 1.038 views

• gui1ty
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09-2022
Beste redactie,

Graag zie ik de beoordeling van rodel1 over mij verwijderd. Deze valt wat mij betreft in de categorie: We merken de laatste tijd dat er bij een negatieve review vaak een even negatieve tegenreview wordt geplaatst.

Ik heb de communicatie van rodel1 negatief beoordeeld, omdat hij zijn belofte niet is nagekomen (zie DMs).
Zoals in mijn review aangegeven, was de telefoon binnen anderhalf uur verkocht en heeft verkoper mij niet geïnformeerd.

Uit de inhoud van rodel1 zijn beoordeling blijkt m.i. dat hij deze heeft geplaatst omdat hij het niet eens is met mijn review.

Wat betreft mijn review: Bij nader inzien had ik Voldoet aan beschrijving niet moeten invullen (geen oordeel). Dit mag wat mij betreft gewijzigd worden.
Mocht rodel1 zijn beoordeling verwijderd worden, dan mag de aanvulling in mijn beoordeling ook verwijderd worden. Dit had ik beter in een DM direct aan rodel1 kunnen sturen.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Momenteel zien we vanuit de crew geen rede om een review te verwijderen tenzij jullie er samen uitkomen volgens de procedure How to - Feedback laten aanpassen

200 fish found!

• gui1ty
Onderaan de HowTo staat:

We merken de laatste tijd dat er bij een negatieve review vaak een even negatieve tegenreview wordt geplaatst. Dit met het doel om uiteindelijk beide reviews verwijderd te krijgen of om een soort van genoegdoening te krijgen. Daarvoor zijn de reviews niet bedoeld. Mochten we merken dat om tactische of vergeldingsredenen een negatieve review geplaatst wordt dan zullen we die review verwijderen en bij herhaald gedrag de account bannen.

Wat mij betreft valt de review van rodel1 in deze categorie.

• gui1ty
Helaas elders geen reactie meer mogen ontvangen. Was wellicht ook een beetje ver gezocht van mij...

Echter, gezien het citaat uit de HowTo hierboven en het feit dat een bijna identiek verzoek wel gehonoreerd werd, bij deze nogmaals het verzoek aan de redactie om de beoordeling van rodel1 over mij te verwijderen.

Mochten voor dit verzoek andere afwegingen zijn gemaakt, dan verneem ik dit graag.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@gui1ty de review is alsnog toch wel verwijderd :)

200 fish found!

• gui1ty
@Zeehond je hebt helemaal gelijk. Had dit natuurlijk eerst moeten checken. 7(8)7

Mijn excuses. En mijn dank aan de redactie voor het verwijderen. _/-\o_

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

gui1ty schreef op donderdag 15 september 2022 @ 00:07:
@Zeehond je hebt helemaal gelijk. Had dit natuurlijk eerst moeten checken. 7(8)7

Mijn excuses. En mijn dank aan de redactie voor het verwijderen. _/-\o_
Was niet jouw fout hoor, heb ik gisteren gedaan :)

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.