Verwijderen user review Zotten gui1ty

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gui1ty
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09-2022
Beste redactie,

Graag zie ik de beoordeling van Zotten over mij verwijderd. Deze valt wat mij betreft in de categorie onderaan de HowTo:

We merken de laatste tijd dat er bij een negatieve review vaak een even negatieve tegenreview wordt geplaatst. Dit met het doel om uiteindelijk beide reviews verwijderd te krijgen of om een soort van genoegdoening te krijgen. Daarvoor zijn de reviews niet bedoeld. Mochten we merken dat om tactische of vergeldingsredenen een negatieve review geplaatst wordt dan zullen we die review verwijderen en bij herhaald gedrag de account bannen.

Ik hebben Zotten op 18 augustus een bericht gestuurd dat ik geïnteresseerd was en hem verzocht of hij nog een foto had van de schade zoals genoemd in de advertentie. Op 25 augustus merkte ik op dat de advertentie op gereserveerd stond. Daarop heb ik hem nogmaals een bericht gestuurd dat ik het jammer vond dat hij niet op mijn bericht van een week eerder had gereageerd.

Op beide berichten heeft Zotten nooit gereageerd. Toen de advertentie uiteindelijk op verkocht stond heb ik Zottens communicatie als zeer slecht beoordeeld.Vandaag kreeg ik een rancuneuze tegenreview.

Dit is in principe hetzelfde verhaal als bij rodel1, waarvan ik hoop dat deze reviwe ook verwijderd wordt - geheel volgens de HowTo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We verwachten dat (ver)kopers gewoon netjes reageren. Indien er geen reactie is binnen 72 uur is een beoordeling geoorloofd. @Zotten reageert niet op de DM van @gui1ty dus de beoordeling van @gui1ty is pria. Die van @Zotten niet, en is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gui1ty
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09-2022
Hartelijk dank @Microkid. Ik ben hier blij mee.

Zou je mij wellicht kunnen uitleggen waarom er op mijn verzoek over de reactie van rodel1 anders is gereageerd? Dit is wat mij betreft van hetzelfde laken een pak.

Mocht het toch genuanceerder liggen dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is inderdaad raar @gui1ty.

LinkedIn WoT Cash Converter

Dit topic is gesloten.