youtube.com/@hisrep
Kijk alleen screenshots van u
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Had hem wel verwacht al eigenlijk.Rivanov schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:46:
Release Candidate zal vandaag wel verschijnen van iOS 16.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
iPhone 13 mini kost, net als vorig jaar nog steeds 809 euro.AppleFan2007 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:44:
die prijzen zijn echt verschrikkelijk, zelfs de gewone iPhone is niet meer onder de 1000 beschikbaar
iPhone 14 Pro and iPhone 14 Pro Max support ProRes video recording in the Camera app at 1080p 30 fps with the 128GB storage option, and up to 4K 30 fps with 256GB, 512GB, and 1TB storage options.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vattenfall doet +60% in 3 maanden …
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geef Putin maar de schuld, doet iedereen...Delerium schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:48:
[...]
iPhone 13 mini kost, net als vorig jaar nog steeds 809 euro.
Damn
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gelukkig hebben we een “markeer alles als gelezen” knopjeDonstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:50:
[Afbeelding]
Leuke traditie zo, tot volgend weer!
Dat doe ik al 1,5 uur lang.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:51:
[...]
Gelukkig hebben we een “markeer alles als gelezen” knopje
Wacht lekker op volgend jaar man. Grote kans op een redesign.THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:42:
Nu iPhone 12 Pro die echt nog perfect werkt, een goede batterij heeft en met iOS 16 vrijwel dezelfde functies gaat krijgen. Enig verschil zou van notch naar pill gaan, een ProMotion Always On display en betere camera. En dat voor 1.329,- euro. Ik moet er even over nadenken.
Lekker laten oplopen en morgenvroeg markeren, anders blijf je bezig
Eerst ff naar de 100Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:51:
[...]
Gelukkig hebben we een “markeer alles als gelezen” knopje
Zal je helpen met een quote en like!
Vind de prijs ook echt wel veel.doebbalapoent11 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:52:
300 euro voor airpods is wel veel, maar goddomme heb ik die volume slider nodig, liever gister dan vandaag
Probleem is dat andere earbuds niet zo vlot samenwerken met iPhones….
Pffff
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
oorspronkelijk had ik een langer bericht, maar ik besloot dat lap tekst weg te halen en het simpel te houden.
We worden enorm genaaid qua prijzen hier (= euro landen), en ik hou rekening ermee dat onze prijzen inclusief BTW zijn en die in de US niet, mijn mening blijft hetzelfde hierover.
Wat ik mij afvraag is of de prijzen ook dalen als de euro weer sterker wordt.
Airpods Pro 2 voor 299 euro is misschien nog het meeste extreme, want er zitten in mijn ogen niet genoeg verschillen tussen deze en de normale Pro's om iemand Pro 2 aan te raden tegenover de Pro "1".
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Marktplaats: >1000
Snap wel dat ze ook daar wat aan moeten verdienen, maar het verschil is mij te groot.
We hebben besloten om hier voor de 14 Pro te gaan & de vervanging cyclus omhoog te gooien naar 5 jaar, ipv 3. Besparen over langere termijn.,raiders schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:57:
Toch wel een beetje teleurgesteld met de prijs van de 14 Pro (al was het te verwachten...). Ik zit nu de 14 en de 13 Pro te vergelijken en zit oprecht de 13 Pro te overwegen. Zeker omdat ik fotografie wel belangrijk vind en die wel telephoto en macro heeft. Ik upgrade vanaf een iPhone X.
999*1,21 en dan shipment en alles erbij.Mizgala28 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:57:
Die prijzen, oh boy.
oorspronkelijk had ik een langer bericht, maar ik besloot dat lap tekst weg te halen en het simpel te houden.
We worden enorm genaaid qua prijzen hier (= euro landen), en ik hou rekening ermee dat onze prijzen inclusief BTW zijn en die in de US niet, mijn mening blijft hetzelfde hierover.
Wat ik mij afvraag is of de prijzen ook dalen als de euro weer sterker wordt.
Airpods Pro 2 voor 299 euro is misschien nog het meeste extreme, want er zitten in mijn ogen niet genoeg verschillen tussen deze en de normale Pro's om iemand Pro 2 aan te raden tegenover de Pro "1".
En de euro staat minder prettig, gaan de prijzen dalen als de euro sterker wordt? Zeker niet want nu betalen we het ook
Hoe krijg je die snel weer weg?Donstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:50:
[Afbeelding]
Leuke traditie zo, tot volgend weer!
©2004
Klopt maar is vaak via Bol.com of Mediamarkt nog maanden te verkrijgen.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Elk jaar, dat het top model verdwijnt.
Dat is een grote opgeblazen schulden economie..
Kan de prijs in euro's weer wat omlaag XD.
Dit is gewoon te duur ruim 1k voor de instap telefoon.
Ze zijn poeswoef bij apple, ik houd het bij mijn Iphone 8+ zolang die het nog doet XD
Be nice, You Assholes :)
Zit al op 78 joh
Dan heb je nog even te gaan
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Te duur voor wie?3DDude schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:00:
wachten we wel tot de dollar naar de haaien gaat.
Dat is een grote opgeblazen schulden economie..
Kan de prijs in euro's weer wat omlaag XD.
Dit is gewoon te duur ruim 1k voor de instap telefoon.
Ze zijn poeswoef bij apple, ik houd het bij mijn Iphone 8+ zolang die het nog doet XD
95% zeker dat dit records gaat verbreken.
Markeer alles als gelezen
(Maar gaat ook automatisch na een tijdje dacht ik)
Bedoel pagina!
Wat voor iPhones hebben jullie nu?MC Taz Man schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:59:
[...]
We hebben besloten om hier voor de 14 Pro te gaan & de vervanging cyclus omhoog te gooien naar 5 jaar, ipv 3. Besparen over langere termijn.,
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Haha. Laatste gelezen reactie was om 1935 ofzo
De “its amazing” van vorig jaar
Hier nog een quote omdat ik er al overheen zit… succes ehDonstil schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:01:
[...]
Markeer alles als gelezen![]()
(Maar gaat ook automatisch na een tijdje dacht ik)
AppleCare+ now includes 'unlimited' repairs for accidental damage https://t.co/KRiB4FUrW0 by @bzamayo
— 9to5Mac (@9to5mac) 7 september 2022
Blijkbaar 'moet' je een abonnement nemen bij T mobile wil je kunnen bellen met je watch
Vrijdag de Apple Pro Airpods bekijken.
Heb dit nooit gehad, sinds de X gebeurt er echt niks mee.
Die had ik al, dus vandaar maar de Apple Watch Ultra besteldmuhda schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:04:
Apple Watch 8 met alleen GPS zonder Cellular besteld.
Blijkbaar 'moet' je een abonnement nemen bij T mobile wil je kunnen bellen met je watch
Ah, dan snap ik je upgrade. Hier allebei een iPhone 12 Pro en het idee was nu te gaan vervangen. Maar met deze prijzen en de toch niet al te grote verschillen slaan we waarschijnlijk nog een jaar over.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:06:
Ja verdomme, ga ik nou iPhone bestellen of FP1 kijken?[Afbeelding]
Zit te twijfelen om dat ook te doen
Precies de reden waarom we dat tot nu toe nog niet gedaan hebben.THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:06:
[...]
Ah, dan snap ik je upgrade. Hier allebei een iPhone 12 Pro en het idee was nu te gaan vervangen. Maar met deze prijzen en de toch niet al te grote verschillen slaan we waarschijnlijk nog een jaar over.
Ik weet het wel, maximaal voor die iPhone!Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:06:
Bestel jij een iPhone via je tv?Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:06:
Ben je nog beetje hyper?Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:06:
[...]
Ik weet het wel, [b]max[b/]imaal voor die iPhone!
Had al een edit, maar ja!
Kan me toch nog focussen op FP1 als ik een iPhone moet bestellen?
Niet GP?Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:07:
[...]
Kan me toch nog focussen op FP1 als ik een iPhone moet bestellen?
Ben geen F1 kijker hoor maar dacht altijd GP
Grand PrixFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:08:
[...]
Niet GP?
Ben geen F1 kijker hoor maar dacht altijd GP
Free Practice 1
Officieel is het deze ronde “FORMULA 1 PIRELLI GRAN PREMIO D’ITALIA 2022”
[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 07-09-2022 21:10 ]
Kan het niet zonder abonnement gekocht worden?muhda schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:04:
Apple Watch 8 met alleen GPS zonder Cellular besteld.
Dus je moet nu al T Mobile hebben?
Kan wel, hebbie geen bereik tot nu toe met andere providers.Roos79 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:10:
[...]
Kan het niet zonder abonnement gekocht worden?
Dus je moet nu al T Mobile hebben?
Dan hopen dan die gauw ook komen…Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:11:
[...]
Kan wel, hebbie geen bereik tot nu toe met andere providers.
Want tweemaal een Watch kopen is ook zo wat…
Zo leren we nog eens wat tijdens het event.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:09:
[...]
Grand Prix
Free Practice 1
Officieel is het deze ronde “FORMULA 1 PIRELLI GRAN PREMIO D’ITALIA 2022”
https://www.macrumors.com/2022/09/07/iphone-14-battery-life/H1MSELF1SH schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:11:
Is er wat gezegd over de batterijduur van de 14 pro en 14 pro max? Ik hoorde dat de 14 plus de beste batterijduur had van alle nieuwe iPhones, maar heb tussendoor ook een deel gemist, vandaar mijn vraag.
Ik vermoed van wel, maar ik zie het toch nergens gespecifieerd.
Reden waarom ik het vraag, is omdat de Trail-bandjes al een maand langer wachten zijn dan de Alpine. Bestel ik gewoon een Alpine en bestel ik daarna gewoon een nieuw bandje.
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Hier ook een 12 Pro (256gb met 90% batterijcapacitieit). Ik ga er nog een jaar mee doen in ieder geval.THE_BASE schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:06:
[...]
Ga nou maar eens kijkenFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:11:
[...]
Zo leren we nog eens wat tijdens het event.
Lijkt me wel. @Rivanov iets voorbij zien komen hier over?shyheim schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:12:
Zijn Apple Watch Ultra-bandjes verwisselbaar?
Reden waarom ik het vraag, is omdat de Trail-bandjes al een maand langer wachten zijn dan de Alpine. Bestel ik gewoon een Alpine en bestel ik daarna gewoon een nieuw bandje.
Sinds dit seizoen een paar gekeken, voorheen niets.
Maar die FP was nieuw
Watch Ultra. Die wil ik wel. 😅
Ik ruil mijn 13 Pro zeker wel in voor de 14Pro, vele met mij denk ik.4acesNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:14:
iPhone 14/ pro/ Max is geen noemenswaardige upgrade voor mensen die vanaf een iPhone 12/ pro/ Max hebben. Enige spannende is de Apple
Van de iPhone 12 naar de iPhone 14 pro is wel een mooie stap hoor4acesNL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:14:
iPhone 14/ pro/ Max is geen noemenswaardige upgrade voor mensen die vanaf een iPhone 12/ pro/ Max hebben. Enige spannende is de Apple
©2004
Niet gezien..maar lijkt me wel.Toppe schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:13:
[...]
Lijkt me wel. @Rivanov iets voorbij zien komen hier over?
Ah je hebt 3 vrije trainingen en dan de kwalificatie. Je hebt tegenwoordig ook nog sprintraces. Eerste is Brazilië.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:14:
[...]
Sinds dit seizoen een paar gekeken, voorheen niets.
Maar die FP was nieuw
[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 07-09-2022 21:16 ]
Wat is voor jou de reden om je 13 Pro in te ruilen voor een 14 ProFamous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:14:
[...]
Ik ruil mijn 13 Pro zeker wel in voor de 14Pro, vele met mij denk ik.
(Waarschijnlijk dan naar een 13 Pro Max - Als die nu een beetje betaalbaarder wordt
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Yup. Ze zijn al los te koop.shyheim schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:12:
Zijn Apple Watch Ultra-bandjes verwisselbaar?
Al staat mijn losse Trail op eind november
- Dynamic IslandJHNGLT schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:17:
[...]
Wat is voor jou de reden om je 13 Pro in te ruilen voor een 14 Pro
- Always-On Display
:strip_exif()/f/image/aa9ovjfjQDqTuE1UzxWWfmK2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C1RXhzPlMIKt0Oo5HiefIk4P.jpg?f=fotoalbum_large)
Is op 1:30:10 te zien (YouTube Keynote van Apple)
[ Voor 3% gewijzigd door Knamix op 07-09-2022 21:19 ]
Same. Die nieuwe CPU’S zijn leuk maar ondertussen merk ik het verschil niet meer. Ik game er ook niet op ofzo
Dit lijkt me PixelmatorKnamix schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:18:
Zojuist de Keynote nogmaals bekeken, maar weet iemand welke app dit kan zijn?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wilde eerst een gouden bestellen maar die paarse 14 pro max ziet er wel nice uit op foto's
Verder power to ya als je wilt upgraden. Maar het is gewoon goede marketing waarom mensen ieder jaar upgraden.
Klopt niet volgens mij. Tijdens de presentatie van de iPhone 14 Plus werd gezegd dat dit de iPhone was met de beste batterijduur ooit.
Ook mooi, de iPhone 14 het is de meeste krachtige iPhone ooit. En dan een oudere iPhone pakken, wat was het? De 11 om te vergelijken. 😅
[ Voor 9% gewijzigd door 4acesNL op 07-09-2022 21:28 ]
Maar waarom had dat niet gewoon in iOS rond de huidige notch gekunnen?ChrisM schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:22:
Ik ben wel echt enthousiast over dat Dynamic Island en de andere manier van notificaties. Dat is wel echt een andere manier van je iPhone gebruiken. Das wel echt tof!
Ik ben er nog niet over uit of het Dynamic Island en AOD genoeg zijn om het Mini-formaat te verlaten
[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 07-09-2022 21:29 ]
Omdat geldDennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:27:
[...]
Maar waarom had dat niet gewoon in iOS rond de huidige notch gekunnen?
Omdat daar geen scherm overheen zit? Nu wordt, als ik het goed gezien heb, de hele notch gebruikt als notificatie scherm.Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:27:
[...]
Ik doelde meer erop als volgend jaar de 15 uit komt en de euro dan sterker is of ze dalen.Famous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:59:
[...]
En de euro staat minder prettig, gaan de prijzen dalen als de euro sterker wordt? Zeker niet want nu betalen we het ook
Maarja, tijd zal het leren. Achteraf gezien blij dat ik mijn 13 Pro half jaar geleden had gekocht, want de huidige prijs van de 14 Pro vind ik te gewoon te hoog.
Omdat de notch breder is dan de pil. Dan kom je ruimte aan de zijkanten te kort. En vanuit Apple is het natuurlijk een marketing ding. "Je hebt de iPhone met de pil nodig"Dennisdn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:27:
[...]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Het is weer bijna September 2026 :)
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is voor reacties op nieuwe en/of bestaande Apple producten en de keynote. Bodyshaming hoort hier dus niet thuis. Houd het gezellig en respectvol.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G7CWNLXBTwxr8vmllcfrLuDo.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/euKtwofjIq7oYreIICjSjz8Z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fMKj7OfX6Kyo9OLKr69UurXk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/1CSyVjIxSf5GauH495PhLHWi.png?f=fotoalbum_large)