Photoshop CC, liefst laatste versie. Ik snap dat dit niet voor iedereen ideaal is, maar wat Adobe aan developers aanbiedt om mee te werken (zowel technisch als op het gebied van documentatie) is vrij karig. Hoe recenter de versie, hoe meer er kan. Er is gister een PS update geweest, die van daarvoor heb je minimaal nodig. Dat was vorige week. Anders krijg je hem al niet aan de praat. Daar liep ik zelf tegenaan
De plugin kan je downloaden van
*Knip*. Hij ligt nu ter review bij Adobe, ik verwacht dat hij volgende week wel op de marketplace beschikbaar is. We bieden 100 gratis credits, no strings attached. Hiermee kan je een aardige lading images genereren. Rond de 500. Het exacte aantal hangt een beetje af van de parameters die je instelt, hoe zwaarder de belasting voor de server, hoe meer het kost. Er zijn ook 100% gratis alternatieven, dan moet je zelf Automatic1111 installeren en eventueel de PS plugin van Abdullah. Die route heeft echter wel wat hobbels en beperkingen.
Ben je toevallig die Dutchartist die me toevoegde en een comment plaatste op DA?
Nee, dit zegt me niets, sorry

En wat is de gedachte achter de images hierboven, mixed superheroes ofzo?
Zie ik Captain America met John Snow?

Als je niet zou zeggen dat het SD is, dan lijkt het trouwens meer op Midjourney qua textures.
Ik kwam gister
deze pdf tegen met instructies voor het gebruik van het RPG v4 model met goede prompts. Het leek me tof om daar eens wat middeleeuwse/fantasy style superhelden (..en Darth Vader) mee te maken. Ik moet zeggen dat het in de basis al vrij goed ging, per image ben ik wel 5 tot 30 minuten bezig geweest om dingen te fixen. Bijvoorbeeld: die lightsaber bestond enkel uit het licht zelf en dat hing rond zijn enkel. Ik heb die losgeknipt en bij zijn hand gezet, daarna met inpaint makkelijk een echt lightsaber in zijn hand gekregen. Daarna met de reguliere PS tools de lichtstraal bij zijn been weggepoetst.
Captain America heeft een zwarte bontkraag gekregen van de ai, ik heb hem geen john snow-esque suggesties gegeven. Maar wel een tof idee om een kruizing te maken tussen GoT en Marvel of iets dergelijks
Mocht je twijfelen of dit wel SD is, hier is de openPose van Spidey en de source image die ik daarvoor gebruikt had:
Als je het interessant vindt, hier twee use cases:
-
Een hond aangelijnd aan een vrouw toevoegen met een Scribble (ruwe schets)
-
Een mannequin transformeren in een 'echt' foto model
We zoeken dus nog mensen die willen testen
[
Voor 0% gewijzigd door
Wormaap op 25-03-2023 10:39
]