Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Zijn ook altijd mooi.Yaksa schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:12:
[...]
Doe ik even mee.....
Titel: Dark Angel
[Afbeelding]
Ik maak ze vaak nog een beetje grimmiger
Een die mediteert
:strip_exif()/f/image/4DaZp1m9wRdbbIzJOpg5nwv5.jpg?f=fotoalbum_large)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Maar dat kan ook hoor:ravw schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:31:
[...]Zijn ook altijd mooi.
Ik maak ze vaak nog een beetje grimmiger
:strip_exif()/f/image/IZyG7qIdgVEeOIFLoOhaVoa1.jpg?f=fotoalbum_large)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit zijn nog de engste beelden van de pagina. Zoals die stewardessen je aan kijken zou ik nevernooit in dat vliegtuig stappen, dan heb ik het gevoel in een slechte horrorfilm terecht te komen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben erachter gekomen wanneer je met Flux-dev de Guidance tussen 2~3 houdt,
er verschrikkelijk levensechte "mensen-foto's" uitrollen inclusief echte huid...
Flux-S(chnell) gebruik ik sowieso niet voor realisme, dat ondersteunt Fux-Dev wel uitstekend.
Die stijl van oude foto's vind ik ook altijd heel leuk. Bij jouw afbeeldingen is het super gelukt.Yaksa schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:51:
Op de zolder van het huis van mijn grootouders een kistje met oude foto's gevonden.
Uit de handgeschreven teksten achter op de foto's blijkt dat mijn overgrootvader een tijdje in een goudzoekers nederzetting zijn geluk heeft gezocht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Prompt: 'Old sepia tintype photograph from 1900, realistic image, highly detailed, a small town with a brothel, blacksmith and tavern. A group of golddiggers are panning soil at the bank of a mountain river. Dirty clothing, trees in the background, soft natural volumetric cinematic lighting, 8K photo, perfect composition, masterpiece'
Wat ik dan niet erbij vind passen is hoe scherp de afbeelding is, zulke goede lenzen had men in die tijd niet.
Eigenlijk zou daar nog bijvoorbeeld een kleine blur o.i.d. overheen moeten.
Er werd een envelop gevonden met een Engelse postzegel, daarin een papieren zakje met de tekst:
My own belief . . . is that they were the outcome of a series of ingenious biological meddlings—and very likely accidental, at that. Had they been evolved anywhere but in the region they were, we should doubtless have had a well-documented ancestry for them. Yours sincerely, John Wyndham Parkes Lucas Beynon Harris.
In het zakje zaten zaadjes, die heb ik in potjes gezaaid en in de oude Victoriaanse kweekkas gezet waar ze uitgroeiden tot plantjes.
Nu ze beginnen te bloeien vraag ik me af of ik daar wel goed aan heb gedaan......
:strip_exif()/f/image/1TyHnESawp2gbZy859veXaM2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/54D8hgEWVDOt747j1IxMShMC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/01X7yRVT2FLxNdzS4lejiCV6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UF0WSNYhihWIk8qOHLmx0GQT.jpg?f=fotoalbum_large)
"Feed Me Seymour" !!!
YouTube: Little Shop of Horrors - Feed Me
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 21-09-2024 20:18 ]
Welk programma gebruik je hiervoor inmiddels?ravw schreef op zondag 22 september 2024 @ 00:40:
Evn wat grimmige plaatjes [
Want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je, gezien de specs van je PC, betere (qua resolutie en scherpte) afbeeldingen zou kunnen genereren, fantasie heb je zo te zien genoeg
Wanneer je af en toe een prompt zou plaatsen, bijvoorbeeld van bovenstaande afbeeldingen dan kan ik (en misschien ook anderen) laten zien wat ik bedoel.
Foto maken van badkamer aan ai geven en zeggen hoe ziet De badkamer eruit met een inloop douche?
Kan dat al? Zoja hoe en waar thx 🙏
Hoever ziin ze hier Al mee?
En , stel ik heb een script bedacht van een korte film Al's ik dit aanlever aan een video creator ai maakt deze Dan de film ?
Nee, nee en nee. AI beeldgeneratie kan NIET nadenken of beelden genereren die het programma niet eerst (deels) heeft 'gezien'.R.G schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:31:
Is het al mogelijk:Foto maken van badkamer aan ai geven en zeggen hoe ziet De badkamer eruit met een inloop douche?
En , stel ik heb een script bedacht van een korte film Al's ik dit aanlever aan een video creator ai maakt deze Dan de film ?
Voor visualisatie van leefruimtes zijn aparte (ray tracing) programma's ontwikkeld waar je alle maten en afmetingen van de badkamer en alle elementen in moet voeren om een enigszins realistisch beeld te kunnen krijgen. Dat is een hele andere toepassing (en methode) dan dat jij voor ogen hebt.
Ik gebruik gewoon verschillend sitesYaksa schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:29:
[...]
Welk programma gebruik je hiervoor inmiddels?
Want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je, gezien de specs van je PC, betere (qua resolutie en scherpte) afbeeldingen zou kunnen genereren, fantasie heb je zo te zien genoeg![]()
Wanneer je af en toe een prompt zou plaatsen, bijvoorbeeld van bovenstaande afbeeldingen dan kan ik (en misschien ook anderen) laten zien wat ik bedoel.
Want het programma wat ik heb via deze draadje maakt er helemaal een zooitje van ...
:strip_exif()/f/image/I84zewwNAfpJtlX1ZX4HeFMk.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar deze zal ene beetje zijn geweest:Bange Oude vrouw met vuile rode jurk aan, komt uit een kelder ( in een oud en vervallen huis.
Alleen de jurk word rood weergegeven en de rest is zwart wit
beetje inde zelfde style
:strip_exif()/f/image/QA1Vk6rUpp3kBfIFSRwt8H0y.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 22-09-2024 13:49 ]
waarom nog niet? en is er wel zoiets dat al bestaat? via midjourney ofzo?Yaksa schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:44:
[...]
Nee, nee en nee. AI beeldgeneratie kan NIET nadenken of beelden genereren die het programma niet eerst (deels) heeft 'gezien'.
Voor visualisatie van leefruimtes zijn aparte (ray tracing) programma's ontwikkeld waar je alle maten en afmetingen van de badkamer en alle elementen in moet voeren om een enigszins realistisch beeld te kunnen krijgen. Dat is een hele andere toepassing (en methode) dan dat jij voor ogen hebt.
Ik leg toch uit waarom niet?R.G schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:08:
[...]waarom nog niet? en is er wel zoiets dat al bestaat? via midjourney ofzo?
Het lijkt me handig om je even in te lezen wat AI beeldgeneratie eigenlijk is en hoe het werkt.
Een voorbeeldje hoe Midjourney werkt vindt je hier.
Ik heb 'm ook gegenereerd en dan komt er zoiets uit (1e poging).ravw schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:47:
[...]Ik gebruik gewoon verschillend sites
Want het programma wat ik heb via deze draadje maakt er helemaal een zooitje van ...
Maar deze zal ene beetje zijn geweest:Bange Oude vrouw met vuile rode jurk aan, komt uit een kelder ( in een oud en vervallen huis.
Alleen de jurk word rood weergegeven en de rest is zwart wit
Klikbaar, en dan nog een keer klikken voor de echte resolutie (2800 x 3800).
:strip_exif()/f/image/e8HRwiHfMHfEJMg3v4PcXmrs.jpg?f=fotoalbum_large)
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
18th Century
Title "Still Life"
:strip_exif()/f/image/jFc4AEWhRadSxXBPye1EZ8vu.jpg?f=fotoalbum_large)
Klikbaar voor hoge resolutie
[ Voor 4% gewijzigd door Yaksa op 22-09-2024 22:54 ]
https://civitai.com/artic...tai-flux-training-contest
Uitslag

Wel vet
Telt 3:40 als midnight
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
https://civitai.com/models/716929/flux-refiner-workflow

closeup of a woman

a redhead by the lake

colorful mouse bird hybrid on a stick in the jungle

mesmerizing cute 25yr old red haired woman with freckles, swedish, twintails with braids and slight bangs, wearing overalls, standing in de forect in front of an old worn cottage

25yr old emo girl with short shiny red hair in an abandoned building, sidelight from an old french window, volume light

slums of java, indonesia (mijn vaderland)
portrait of a cute woman wearing casual clothes, relaxing on a sofa, hard light casting hard interesting shadows coming from a classic french window
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 23-09-2024 04:37 ]
photo of a very pretty goth girl with black hair and purple and pink highlights in her hair, her bangs cover her eyes

Op het eiland Panay heeft hij in de jungle wat foto's gemaakt van nachtdieren.
Ze lijken op de daar voorkomende Filipijnse Spookdiertjes, maar zijn net wat anders.
Google Lens levert niks op, zou hij per ongeluk nieuwe diersoorten ontdekt hebben?
:strip_exif()/f/image/j5SYkJDv4zBXu4RbQkHVWN4w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gtoTdjV9p88mAdWI8CCjy45n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T0fyZqMSbqeKLLcoazMhOYTi.jpg?f=fotoalbum_large)
Can't sleep tonight
Ideas ignite
Restless and bright
In the soft moonlight
Eyes wide awake
Thoughts start to shake
Can't hit the brake
Inspiration takes
Mind's on fire
No sleep required
Creativity's higher
My brain's the squire
Get out of bed
Plans in my head
Dreams to be fed
Open Comfy quick
Work AI through the dark
Genius spark
Leaving my mark
Dawn's on the arc
Sun starts to rise
Light shines in
Guess no sleep today
Better luck tonight
Dit is niet hoe we feedback geven hierJDx schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 06:58:
Suno is ook leuk, video erbij maken met AI en je bent klaar, dit liedje gaat over mij, veel gedachten 's nacht dat ik bijna nooit kan slapen en weer uit bed ga.
[YouTube: Restless Nights (2024)]
[ Voor 26% gewijzigd door Wormaap op 24-09-2024 09:34 ]
NiceRunaque schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:15:
Bij deze is de Pizza New Zealand gelijk een realiteit!
[Afbeelding]
Smakelijk!
Het zou handig zijn als ook het recept en de bereidingsstappen worden gegenereerd.
gefeliciteerd man heb je profiel ff zitten bekijken ziet er goed uit! ik zou graag eens met je op discord ff een kwartiertje praten. ik heb jaar geleden alles lokaal gedraaid met comfy en auto1111 maar ben er een beetje uit.JDx schreef op maandag 23 september 2024 @ 03:43:
Civitai Flux Contest
https://civitai.com/artic...tai-flux-training-contest
Uitslag
[Afbeelding]
Wel vetalleen hoe krijg ik een half miljoen buzz op haha
Telt 3:40 als midnightniet mijn video trouwens, wel tof
[YouTube: Thank You Civitai - Fan Song (EDM)]
heb je daar misschien tijd of zin in?
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Kieuwie! Maak een hele serie dan, ben wel benieuwd naar Nieuw Amsterdam Pizza en Nieuw Schoonebeek Pizza (dorpjes hier) en er zijn vast wel meer grote New's around the world.Runaque schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:15:
Bij deze is de Pizza New Zealand gelijk een realiteit!
[Afbeelding]
Smakelijk!
DMntzv schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:28:
[...]
gefeliciteerd man heb je profiel ff zitten bekijken ziet er goed uit! ik zou graag eens met je op discord ff een kwartiertje praten. ik heb jaar geleden alles lokaal gedraaid met comfy en auto1111 maar ben er een beetje uit.
heb je daar misschien tijd of zin in?
Als ik de moed ervoor vind zal ik het eens proberen, maar voorlopig ben ik even met een ander projectje bezig.JDx schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:41:
[...]
Kieuwie! Maak een hele serie dan, ben wel benieuwd naar Nieuw Amsterdam Pizza en Nieuw Schoonebeek Pizza (dorpjes hier) en er zijn vast wel meer grote New's around the world.
https://www.aibase.com/news/11229

Luma staat de volgende keer ook wel in de top 10 gok ik, zie het watermerkje (gratis versie) steeds vaker.
Vind je ook niet dat het bedenkelijk is dat er ineens wel heel veel 'bedrijfjes' ontstaan die met behulp van een verdienmodel proberen om (in de AI Hype) de consument zo veel mogelijk geld te laten betalen voor (soms) maar matige resultaten?JDx schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:48:
De AI services (en gerelateerde sites) rijzen de pan uit momenteel, mooi overzicht die ik vond op
https://www.aibase.com/news/11229
Luma staat de volgende keer ook wel in de top 10 gok ik, zie het watermerkje (gratis versie) steeds vaker.
Ik maak zelf gebruik van openrouter. Echt bizar goedkoop. Ze zijn een tussenpersoon en je kan dan ook gewoon switchen tussen OpenAI, Llama, Gemma etc. Maar dit zijn taalmodellen weet iemand of er ook zoiets is voor afbeeldingen?Yaksa schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:47:
[...]
Vind je ook niet dat het bedenkelijk is dat er ineens wel heel veel 'bedrijfjes' ontstaan die met behulp van een verdienmodel proberen om (in de AI Hype) de consument zo veel mogelijk geld te laten betalen voor (soms) maar matige resultaten?
Ongetwijfeld zal er zoiets zijn voor afbeeldingen, misschien is het er al zelfs.Willempie27 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:25:[...]Ik maak zelf gebruik van openrouter. Echt bizar goedkoop. Ze zijn een tussenpersoon en je kan dan ook gewoon switchen tussen OpenAI, Llama, Gemma etc. Maar dit zijn taalmodellen weet iemand of er ook zoiets is voor afbeeldingen?
Maar het gros van de mensen die hier hun zelfbedachte afbeeldingen post werkt helemaal lokaal, door een programma te installeren en van daaruit, zonder tussenkomst of limitering van welk bedrijf dan ook, verder te werken.
Voor mezelf; ik zie het als een soort 'Art', een tekendoos met verf, penselen, wat voorbeelden en een wit doek.
Zou toch raar worden wanneer de Action dan zegt (als voorbeeld): "U mag geen functioneel naakt schilderen en hetgeen u schildert mag niet groter zijn dan 15 bij 25 centimeter".
Plus we hebben enkel waterverf, de penselen zijn er in twee groottes en het doek is wat grof gevlochten en u mag per week maar 2 doeken kopen 😬Yaksa schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:45:
[...]
Ongetwijfeld zal er zoiets zijn voor afbeeldingen, misschien is het er al zelfs.
Maar het gros van de mensen die hier hun zelfbedachte afbeeldingen post werkt helemaal lokaal, door een programma te installeren en van daaruit, zonder tussenkomst of limitering van welk bedrijf dan ook, verder te werken.
Voor mezelf; ik zie het als een soort 'Art', een tekendoos met verf, penselen, wat voorbeelden en een wit doek.
Zou toch raar worden wanneer de Action dan zegt (als voorbeeld): "U mag geen functioneel naakt schilderen en hetgeen u schildert mag niet groter zijn dan 15 bij 25 centimeter".
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Ik vind daar niet zo veel van, ik gebruik de trial credits omdat het leuk is en ik het leuk vind om nieuwe dingen te proberen, zijn die op dan is het klaar. Tenzij ik er serieus geld mee verdien geef ik niks uit, alles lokaal.Yaksa schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:47:
[...]
Vind je ook niet dat het bedenkelijk is dat er ineens wel heel veel 'bedrijfjes' ontstaan die met behulp van een verdienmodel proberen om (in de AI Hype) de consument zo veel mogelijk geld te laten betalen voor (soms) maar matige resultaten?
Alleen DeviantArt heb ik een abonnement omdat je daar af en toe nog een plaatje kan verkopen, geen idee waarom ze dat doen, maar het gebeurt en het kan uit, zelfs op Civitai ben ik geen member, heb er ook geen geld voor, spaar mijn geld wel op voor betere hardware.
En al komen er 100.000 bedrijfjes, je kan altijd nog zelf beslissen of je geld aan ze uit geeft.
wat doet dit liedje hier, is dit ook AI?JDx schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 06:58:
Suno is ook leuk, video erbij maken met AI en je bent klaar, dit liedje gaat over mij, veel gedachten 's nacht dat ik bijna nooit kan slapen en weer uit bed ga.
[YouTube: Restless Nights (2024)]
Can't sleep tonight
Ideas ignite
Restless and bright
In the soft moonlight
Eyes wide awake
Thoughts start to shake
Can't hit the brake
Inspiration takes
Mind's on fire
No sleep required
Creativity's higher
My brain's the squire
Get out of bed
Plans in my head
Dreams to be fed
Open Comfy quick
Work AI through the dark
Genius spark
Leaving my mark
Dawn's on the arc
Sun starts to rise
Light shines in
Guess no sleep today
Better luck tonight
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
App.leonardo.ai is er eentje waar je dagelijks credits krijgt om wat dingetjes te proberen, zelf gebruik ik flux dev fp8 op een 3060ti.Willempie27 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:25:
[...]
Ik maak zelf gebruik van openrouter. Echt bizar goedkoop. Ze zijn een tussenpersoon en je kan dan ook gewoon switchen tussen OpenAI, Llama, Gemma etc. Maar dit zijn taalmodellen weet iemand of er ook zoiets is voor afbeeldingen?
Yep, Suno (3.5)Salvatron schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:20:
[...]
wat doet dit liedje hier, is dit ook AI?
https://suno.com/

Je kan eerst een prompt maken en een genre aangeven en daarna in de custom mode de lyrics helemaal naar wens aanpassen. Elke dag gratis credits, probeer maar eens, echt leuk, maar dat is 't ook, wel leuk.
Is #5 online AI app
JDx in "Het grote AI art show- & kletstopic"
grappig trouwens dat je dat vraagt, mensen zagen het verschil al niet meer tussen foto's en AI en nu vragen mensen zich ook af of dit AI is, half YouTube staat er inmiddels vol mee denk ik
[ Voor 67% gewijzigd door JDx op 25-09-2024 07:31 ]
Ik weet zo niet waar, maar een tijdje geleden heb ik een tool gezien, volgens mij op Tensor Art, waar je bijvoorbeeld een foto kan inladen van je oudbollige woonkamer en opnieuw laten inrichten.R.G schreef op zondag 22 september 2024 @ 13:31:
Is het al mogelijk:
Foto maken van badkamer aan ai geven en zeggen hoe ziet De badkamer eruit met een inloop douche?
Edit: kon het zo niet terugvinden, want je moet door al dit soort meuk 室設轉風格
Zit daar vol slimme chinezen, dit is een idee, HHM XL 室設轉風格A (img2img)
https://tensor.art/template/775212584692437013
Invoer

Uitkomst

Maar ook alle uitleg is vaak in het chinees, dus hoe je het precies allemaal moet doen volg ik ook niet
PS. dit is niet de tool die ik bedoelde
[ Voor 32% gewijzigd door JDx op 25-09-2024 08:16 ]
Gaaf zoiets zou inderaad kunnen werkenJDx schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:34:
[...]
Ik weet zo niet waar, maar een tijdje geleden heb ik een tool gezien, volgens mij op Tensor Art, waar je bijvoorbeeld een foto kan inladen van je oudbollige woonkamer en opnieuw laten inrichten.
Edit: kon het zo niet terugvinden, want je moet door al dit soort meuk 室設轉風格![]()
Invoer
[Afbeelding]
Uitkomst
[Afbeelding]
Maar ook alle uitleg is vaak in het chinees, dus hoe je het precies allemaal moet doen volg ik ook niet
Niet om je aan te vallen of zo, maar meer om de (on)mogelijkheid vast te stellen: Het voorbeeld wat je geeft is in ieder geval ver beneden de werkelijkheid, de kamer wordt ineens 2 x zo grootJDx schreef op woensdag 25 september 2024 @ 07:34:
[...]Ik weet zo niet waar, maar een tijdje geleden heb ik een tool gezien, volgens mij op Tensor Art, waar je bijvoorbeeld een foto kan inladen van je oudbollige woonkamer en opnieuw laten inrichten.
Edit: kon het zo niet terugvinden, want je moet door al dit soort meuk 室設轉風格![]()
Invoer
[Afbeelding]
Uitkomst
[Afbeelding]
Een foto is 2 dimensionaal, daar zitten geen afmetingen in verstopt. Met als gevolg dat AI beeldgeneratie er niet zo veel mee kan.
Zie het daarom als een soort commercieel atelier welke je materiaal en model regelt. Je mag er best gebruik van maken maar binnen hun kaders en wat zij schappelijk achten voor de vraagprijs.Yaksa schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:45:
Ongetwijfeld zal er zoiets zijn voor afbeeldingen, misschien is het er al zelfs.
Wil je die kaders niet dan kan je beter thuis aan de gang, alleen moet je dan even zelf je materiaal en ruimte regelen.
Kost wellicht wat meer moeite, maar geeft je veel meer vrijheid.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel een treffend voorbeeld om mee te demonstreren dat "AI" op geen enkele manier "I" isYaksa schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:52:
[...]
Niet om je aan te vallen of zo, maar meer om de (on)mogelijkheid vast te stellen: Het voorbeeld wat je geeft is in ieder geval ver beneden de werkelijkheid, de kamer wordt ineens 2 x zo groot
Een foto is 2 dimensionaal, daar zitten geen afmetingen in verstopt. Met als gevolg dat AI beeldgeneratie er niet zo veel mee kan.
Foute data erin, foute data eruit. Echte AI zou eerst de kamer opmeten.
Dat kan overigens al. Alleen niet automatisch als onderdeel van "domme" beeldgeneratie.
Dat zit wel Schnorr.

Wederom met de refiner workflow met 3 steps euler en 7 steps euler karras
https://civitai.com/models/716929/flux-refiner-workflow
:strip_exif()/f/image/JCDErAB2KX41XAqJFfMtS4rt.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu hopen dat hij het goed gaat vinden, zo niet, dan heb ik er nog een fles sterke drank om erbij te geven.
Ook bezig geweest met Suno, met een leuk prompt kunnen er echt toffe dingen uit komen.Runaque schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:02:
Binnen enkele dagen wordt mijn vader 70 en heb voor die gelegenheid een text geschreven (niet via LLMs) en deze met Suno in een country song gegoten met titel Old Fart. Eens het song was zoals ik het het liefste had, heb ik deze op een CD-R gebrand en met FLUX een album cover gemaakt (na iets van 30 keer renderen) en dan heb ik nog wat kleine retouches gedaan om wat ongewenste tekst onder de titel weg te halen.
[Afbeelding]
Nu hopen dat hij het goed gaat vinden, zo niet, dan heb ik er nog een fles sterke drank om erbij te geven.
Dit is:
- Suno
- ComfyUI (ArtFusion Flux)
- Adobe After Effects
- Adobe Premiere Pro
Lekker deuntje voor de vrijdagavond, fijn weekend!
Afbeelding/video is 2560x1440, meestal gebruik ik nog een refiner voor iets meer realisme, maar ik vond de echte Flux look beter passen bij een stampliedje als deze
realistic beautiful girl with shining eyes, the theme is endless night, text in star themed font "Endless Night"
Met het Flux Classic Beauty LoRA. Kwam nog een andere leuke uit waar het puntje op de i een ster was, maar toch voor deze gegaan.
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 27-09-2024 21:50 ]

Dat lijkt een beetje op de generieke gezichten die ik bij Copilot ook steeds krijg. Welke generator gebruik je hiervoor?Runaque schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:58:
Enkele plaatjes gemaakt voor een nieuw merk tank tops.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Your Friendly Neighborhood Moderator
ComfyUI en Flux.Jorgen schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:14:
[...]
Dat lijkt een beetje op de generieke gezichten die ik bij Copilot ook steeds krijg. Welke generator gebruik je hiervoor?
En Copilot, is dat dat ding voor wie wilt en niet kan?
Thanks.Runaque schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:19:
[...]
ComfyUI en Flux.
En Copilot, is dat dat ding voor wie wilt en niet kan?
CoPilot is Microsofts Text AI, met plaatjes generator.
Overigens was dat niet bedoeld als ongefundeerde kritiek op jouw werk. Ik herkende het soort gezichten en vroeg me af of andere generators nu ook die weg ingeslagen zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Jorgen op 28-09-2024 21:26 ]
Dat is in elk geval een heel tof cadeau. En gefeliciteerd alvast!Runaque schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:02:
Binnen enkele dagen wordt mijn vader 70 en heb voor die gelegenheid een text geschreven (niet via LLMs) en deze met Suno in een country song gegoten met titel Old Fart. Eens het song was zoals ik het het liefste had, heb ik deze op een CD-R gebrand en met FLUX een album cover gemaakt (na iets van 30 keer renderen) en dan heb ik nog wat kleine retouches gedaan om wat ongewenste tekst onder de titel weg te halen.
[Afbeelding]
“Honey, they shrunk the zebra’s!” ?
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Zijn shetland Zebra's geloof ik ... of die leeuw is een beetje heel erg groot
Maar een jong zebra kan het wel kloppen ...
:fill(white):strip_exif()/f/image/410VPqawRF1ZTBi7BSFbzTzY.png?f=user_large)
YouTube: Aanval leeuw op jonge zebra
[ Voor 39% gewijzigd door ravw op 29-09-2024 10:02 ]

Eleanor (Gone in 60 sec film)
/f/image/jbHV4giw9caPbipC67DFCGpZ.webp?f=fotoalbum_large)
Ford mustang fastback 1964
/f/image/PcVZVU4Nz5X7PxD8uqLTSZPE.webp?f=fotoalbum_large)
Ford mustang gt500 1968
Eleanor (Gone in 60 sec film) (latere versie)
/f/image/GfnUmsb0m01ILBImo2ihsTwy.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 103% gewijzigd door ravw op 30-09-2024 17:06 ]

[Mierenneukmodus aan] De pupillen zijn niet even groot.......[/Mierenneukmodus uit]JDx schreef op maandag 30 september 2024 @ 20:33:
Workflow wat aangepast, iets meer Flux, iets minder Refiner
[Afbeelding]
Mooi plaatje, ze worden steeds beter.
Er is nog wel iets onnatuurlijks aan de hand v.w.b. de armen. Het lijkt alsof ze de bovenarmen iets naar achteren heeft, maar dat klopt dan weer niet helemaal met de onderarmen, er zit een soort van knik, ongeveer op de plek van die ruches. Misschien dat het niet meer zichtbaar is met een andere blouse aan?
Ik merk dat ook met FLUX (en eerdere modellen), het lijkt wel alsof er lichaamsdelen 'aan elkaar geplakt' worden die qua proporties net niet helemaal aansluiten.
Flux is gewoon nog niet af, bijna iedereen die ik spreek over workflows gebruikt een (eigen bedachte) methode om het te fine tunen, het is ook pas versie 1.0 dus kan alleen maar beter worden.Yaksa schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:46:
[...]
[Mierenneukmodus aan] De pupillen zijn niet even groot.......[/Mierenneukmodus uit]
Er is nog wel iets onnatuurlijks aan de hand v.w.b. de armen. Het lijkt alsof ze de bovenarmen iets naar achteren heeft, maar dat klopt dan weer niet helemaal met de onderarmen, er zit een soort van knik, ongeveer op de plek van die ruches. Misschien dat het niet meer zichtbaar is met een andere blouse aan?
Ik merk dat ook met FLUX (en eerdere modellen), het lijkt wel alsof er lichaamsdelen 'aan elkaar geplakt' worden die qua proporties net niet helemaal aansluiten.
Borst(en) vooruit en schouders naar achteren dan heb je ook zulke pose, dus ik zie niet direct het probleem op dat vlak.Yaksa schreef op maandag 30 september 2024 @ 22:46:
[...]
[Mierenneukmodus aan] De pupillen zijn niet even groot.......[/Mierenneukmodus uit]

Wat zijn dat voor generieke gezichtenRunaque schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 09:57:
Wat met text in Flux getest, gaat best wel goed in vergelijking met SDXL.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wanneer ga je die RTX 4070 Ti eens benuttenravw schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:30:
Even wat Rappers in jaren 80 style
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat cover art voor m'n Suno liedjes

Heb een RTX 4070 Ti hoor :-)
Ik heb flux ook maar die geef vaak niet het gewenste wat ik wil en die copilot komt wel aardig in de buurt wat ik in gedachten heb.
Het is alleen maar voor me zelf en internet pix, meer dan genoeg.
Hoef ze niet op canvas te hebben.
Aangepastravw schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:45:
[...]
Heb een RTX 4070 Ti hoor :-)
Ik heb flux ook maar die geef vaak niet het gewenste wat ik wil en die copilot komt wel aardig in de buurt wat ik in gedachten heb.
Het is alleen maar voor me zelf en internet pix, meer dan genoeg.
Hoef ze niet op canvas te hebben.
:strip_exif()/f/image/PkBge24Ud60MXi3eatplF053.jpg?f=fotoalbum_large)
Met mijn oude OnePlus 2 gemaakt, prompt was "use of a 370Ti".
Specs cpu Snapdragon 810, gpu adreno 430 en Copilot.
[ Voor 5% gewijzigd door Runaque op 01-10-2024 16:05 ]

Het gaat hard met AI gegenereerde "films". Dit was een paar jaar gelden nog ondenkbaar.
Als je weet waar je moet kijken zie je de fouten wel, vingers, kleding, teksten op schepen etc. die de mist in gaan.
Maar over het geheel bekeken echt niet slecht. Wat ook opviel dat de gezichten van de dames erg op elkaar lijken. Jiggle physics, hebben een grote sprong vooruit gemaakt.
apollo13
Erg vet en interessant, hun account te zien lijken het mensen uit de film wereld of in ieder geval een connectie ermee, opvallend is hoe snel het is gegaan.apollo13 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 00:37:
Kwam deze net tegen: [YouTube: STAR-BABES & STARSHIPS 4:- HIGH OCTANE SCI-FI ADVENTURE!]
Het gaat hard met AI gegenereerde "films". Dit was een paar jaar gelden nog ondenkbaar.
Als je weet waar je moet kijken zie je de fouten wel, vingers, kleding, teksten op schepen etc. die de mist in gaan.
Maar over het geheel bekeken echt niet slecht. Wat ook opviel dat de gezichten van de dames erg op elkaar lijken. Jiggle physics, hebben een grote sprong vooruit gemaakt.
Filmpjes van een maand geleden ofzo zijn meh, gewoon plaatjes met Live Portrait en een narrator.
En dan dit!
Gedaan met:
- Midjourney
- Runway ML Gen 3 Turbo
- ElevenLabs AI
- Adobe Express
- and a few others
Eigenlijk sinds de laatste 3 filmpjes is het ineens geweldig goed, kan kloppen, want de afgelopen maanden hebben zowel muziek als video services als Runway, Suno, Luma en Kling ook extreme stappen gemaakt.
Geeft meteen weer inspiratie om verder te gaan waar ik gebleven was met video, alleen jammer dat je voor hoge kwaliteit video zoals deze zeker wel een 4090 nodig hebt. Of betaalde online services.
Als ik dan nu kijk wat Gen-3 kan is echt fenomenaal, helaas stuit ik meteen op de betaalmuur, ze hebben geen trial version voor Gen-3, meteen minimaal $15/maand aftikken.
En dat is voor filmpjes met Gen-3 Alpha van maximaal 10 seconden.
Pakketten die zij gebruiken kosten $35/maand, maar waarschijnlijk zelfs $95 per maand

[ Voor 44% gewijzigd door JDx op 02-10-2024 07:20 ]
Tsja, zeg nou niet dat ik jou (en de rest van de community) niet hiervoor gewaarschuwd heb.......JDx schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 07:15:
Als ik dan nu kijk wat Gen-3 kan is echt fenomenaal, helaas stuit ik meteen op de betaalmuur, ze hebben geen trial version voor Gen-3, meteen minimaal $15/maand aftikken.
En dat is voor filmpjes met Gen-3 Alpha van maximaal 10 seconden.
Pakketten die zij gebruiken kosten $35/maand, maar waarschijnlijk zelfs $95 per maand
Maar misschien, wanneer de hype een beetje over is en de first adaptors de ontwikkelingskosten betaald hebben, dat het in de toekomst betaalbaarder wordt.
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.