Mijn moeder heeft via een vergelijkingssite een offerte aanvraag voor een airco gedaan. Daar heeft 1 bedrijf op gereageerd dat vanochtend bij haar langs is geweest.
Ik kon er niet bij zijn, maar wel op haar hart gedrukt niks te tekenen, maar dit heeft ze dus wel gedaan. (Want als ze nu besliste kreeg ze “500 euro installatie korting”)
Mijn gevoel zegt dat ze nu erg veel betaald voor wat ze gaat krijgen. Zou iemand met verstand hiervan er iets over kunnen zeggen?
Het gaat om de volgende offerte (koopovereenkomst?):
:strip_exif()/f/image/KPt5vMRRJC6Q8xxVFwjKuqYg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ckoq3clJkBkxslzTv7CttvQB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wsipIx3pFk7jeVnpyTgTzBeh.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan de geel ge-arceerde in de folder. Het full service abonnement, waar ze 5 jaar lang 5,75€ per week voor gaat betalen, is wel compleet, ook onderdelen en dergelijke zitten daarbij in.
De installatie is schuin naar buiten boren en dan de buitenunit 5 meter verderop op de grond aansluiten. Er wordt geen nieuwe elektra groep gelegd.
Ze heeft er verder geen algemene voorwaarden bij gekregen. En op de site zijn ze ook niet te vinden. Achteraf wel gevraagd, maar die moeten van kantoor komen “daar wordt aangewerkt”. Het is mij dus niet duidelijk of ze hier nog vanaf kan. Of zie ik spoken en is dit wel een normale prijs?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kon er niet bij zijn, maar wel op haar hart gedrukt niks te tekenen, maar dit heeft ze dus wel gedaan. (Want als ze nu besliste kreeg ze “500 euro installatie korting”)
Mijn gevoel zegt dat ze nu erg veel betaald voor wat ze gaat krijgen. Zou iemand met verstand hiervan er iets over kunnen zeggen?
Het gaat om de volgende offerte (koopovereenkomst?):
:strip_exif()/f/image/KPt5vMRRJC6Q8xxVFwjKuqYg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ckoq3clJkBkxslzTv7CttvQB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wsipIx3pFk7jeVnpyTgTzBeh.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan de geel ge-arceerde in de folder. Het full service abonnement, waar ze 5 jaar lang 5,75€ per week voor gaat betalen, is wel compleet, ook onderdelen en dergelijke zitten daarbij in.
De installatie is schuin naar buiten boren en dan de buitenunit 5 meter verderop op de grond aansluiten. Er wordt geen nieuwe elektra groep gelegd.
Ze heeft er verder geen algemene voorwaarden bij gekregen. En op de site zijn ze ook niet te vinden. Achteraf wel gevraagd, maar die moeten van kantoor komen “daar wordt aangewerkt”. Het is mij dus niet duidelijk of ze hier nog vanaf kan. Of zie ik spoken en is dit wel een normale prijs?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- https://www.aircogiant.co...iUFKlBjA7QPgaAvPFEALw_wcB Dezelfde airco los te bestellen voor 865€ zonder installatie.
- Verschillende sites, waar het een beetje een grijs gebied lijkt of je er nog vanaf kan
[ Voor 3% gewijzigd door bleekie op 27-07-2022 19:56 ]