In hoeverre ben je niet bang dat het definitief is dat je samen zal zijn. Scheiden is een grotere stap dan verkering hebben en uit elkaar gaan.
Ik wilde mijn toenmalige vriendin ten huwelijk vragen, omdat ik het erg mooi en fijn zou vinden om haar mijn eeuwige trouw en liefde en bla bla blaaa toe te zeggen. Ook haar mijn vrouw noemen geeft mij een goed gevoel.
Ik heb haar ten huwelijk gevraagd toen ons zoontje 1. was en half jaar later zijn we gaan trouwen.
Ik had en heb wel iets van wij trouwen voor onszelf en hou geen enkele, maar dan ook GEEN ENKELE micro milli nano seconde rekening met een ander.
Onze mooiste vakanties waren elke keer Thailand en daar wilde we ook trouwen op een mooie eiland op het niet\minder touristische gedeelte.
Net als de jaren ervoor gingen we in feb. 4.5 week die kant op. Wij hebben gezegd tegen 1e lijn familie en vrienden. Je bent welkom, wij betalen je week verblijf op locatie.
Nou in feb. dacht vrijwel niemand aan om mee te gaan, behalve 1 handvol 1elijn familie.
Helemaal grote mooi
We hebben een super mooie dag gehad.
En daar doen we het voor, trouwen voor onszelf.
We moesten ook in NL trouwen voor de wet en ik wilde naar het gemeentehuis, tekenen en weeer weg....Zij wilde weleen feestje voor vrienden en familie...zucht..
Ik vond het wel prima na een zeer mooie locatie op fiets afstand te hebben gevonden. Grote boerderij met trouwlocatie erbij.
smiddags aanwezig en daarna een goede BBQ, daarna ceremonie op locatie en daarna feest.
DJ gehuurd die club en techno moest draaien en vanaf 22:00 tot einde oldskool, (early)hardcore, frenshcore en eindigen met terror
70 personen.
Kosten vielen REUZE mee. ik was onderaan de streep 1 maandsalaris aan kosten kwijt.
Van mij hoefde dit niet, ondanks dat ik een top dag had gehad...mjahh mijn vrouw en d'r emoties he, ook rekening mee houden hahaha
Doen waar jullie je goed bij voelen, het is jullie dag en die van niemand anders.
ohhh ook ik had ruzie met mijn zusje...nee zij was boos op mij en wilde het niet bespreken, dus ik heb haar ook niet uiotgenodigd. Heb ik geen enkel probleem mee. opflikkeren met die negatieve shit