Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 13:43
Ik zit eigenlijk te wachten op een topic van je vriendin; met tegenovergestelde reacties :+

Want voor alle argumenten die hier nu staan zou het tegenovergestelde gezegd kunnen worden.

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:59
ZtaaB schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:57:
Ik zit eigenlijk te wachten op een topic van je vriendin; met tegenovergestelde reacties :+

Want voor alle argumenten die hier nu staan zou het tegenovergestelde gezegd kunnen worden.
Ik vind het ook gek dat zijn vriendin niet reageert als ze ook op tweakjes zit! Wellicht laat zij een ander kant van het verhaal zien 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
JvdKamp schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:38:
Vanochtend direct de koe bij de horens gevat en het gesprek aan gegaan/willen gaan. Ze waardeerde het initiatief maar wil eerst gevraagd worden voordat ze plannen wil maken. Op deze manier vindt ze het niet romantisch blijkbaar...
Als zij weet dat je het gaat vragen is het toch ook niet meer romantisch? :?

Maar goed, misschien niet moeilijker maken dan het is. Wat je kunt doen is haar vragen en afspreken en dan met haar het gesprek aan gaan. Als je er samen niet uit komt dan wordt er simpelweg niet getrouwd.
...Zal dus toch maar een ring uit moeten gaan zoeken :)
Een trouwring? Dat doe je samen neem ik aan. En een verlovingsring? Doet zij dat ook voor jou? Of misschien iets anders dat jullie voorgenomen huwelijk symboliseert?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:58
JvdKamp schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:36:
Aangezien mijn partner ook op GoT actief is heb ik een nieuwe account aangemaakt ;)
Misschien kun je haar even taggen voor wat input vanuit haar kant ;)

Of zij heeft ook een nieuw account aangemaakt en zit stiekem mee te reageren })

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Pagina: 1 2 Laatste