Nieuwstips via het forum aandragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-05 17:36
Het zou volgens mij mooi zijn om de nieuwstips via het forum aan te dragen. Als een artikel dan niet opgenomen wordt kan er toch gediscussieerd worden (als 1 tweaker interesse heeft is er vast nog wel 1) en als er een artikel van gemaakt wordt kan het topic weer op slot. Verder voorkomt het dubbele inzendingen als iets op meer bronnen gepubliceerd is.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik schuif deze even door naar het hoekje van de redactie :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 16:13

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Er is op het besloten forum een topic waarin crewleden tips van GoT kunnen aandragen aan de redactie, al wordt dat niet zo heel vaak gebruikt.

Veel redacteuren lezen ook mee met GoT en als daar tips te vinden zijn pakken we die uiteraard op, maar vaak zien we iets over het hoofd. Vaak is het het slimst om een redacteur te mentionen of het als submit aan te dragen bij ons. Dat gebeurt ook al wel regelmatig en daar komen zeker ook verhalen uit!

[ Voor 8% gewijzigd door TijsZonderH op 19-07-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Met een dedicated forum hoef je het niet over het hoofd te zien natuurlijk. Maar begrijp ik goed dat het op zich al wel mag (in dit subforum)?

[ Voor 6% gewijzigd door Jogai op 19-07-2022 15:06 . Reden: verduidelijking van 'hier' toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 16:13

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Tuurlijk, graag zelfs! Hoe meer tips we krijgen uit de community, hoe beter! Dat is niet alleen goed voor ons beeld, maar we krijgen dan ook een goed beeld van wat er speelt. Dus draag vooral dingen aan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Heb vanochtend een nieuwstip ingestuurd. Maar ik zou het wel leuk vinden om te zien wat er zoal gesubmit wordt. Vandaar mijn vraag of publiekelijk een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Om ook vanuit forum perspectief even wat input te geven op je idee: als je een specifiek hoekje inricht voor nieuwstips, waar dan ook over gediscussieerd mag worden, dan wordt de discussie dus mogelijk op drie plekken gevoerd.

Daar, vervolgens onder het nieuwsartikel zodra dat online komt en dan loopt er mogelijk ook nog discussie over in het relevante inhoudelijke onderdeel van het forum.

Dan zou het logischer zijn om gewoon een discussie te starten in het relevante deel van het forum en los daarvan een newssubmit in te dienen. Eventueel kan je ook een redacteur taggen in het discussietopic op het forum.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Vandaar "als er een artikel van gemaakt wordt kan het topic weer op slot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik kom dit topic nu pas tegen omdat ik iets breder zoek, naar aanleiding van mijn feature suggestie om nieuwstips openbaar te maken. Ik moet zeggen dat ik dit als minder ingrijpend alternatief ook interessant vind.

Kan zoiets ook geautomatiseerd worden? Dat alle nieuwstips die na 24 uur niet geplaatst worden automatisch een topic in een dedicated nieuwstip-subforum krijgen met de titel van de nieuwstip en in de body de beschrijving en de quote? Dan kunnen tweakers die wél interesse hebben in een bepaalde niche - bijvoorbeeld in mijn (recentst niet geplaatste) geval de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van kernenergie - alsnog met elkaar discussiëren.

Er zou ook automatisch een kleine subtekst geplaatst kunnen worden om de TS een thumbsup te geven bij interesse. Hierdoor kan de redactie een beeld krijgen van welke onderwerpen goed liggen, als aanvulling op de terugkerende enquête.

Mooie features: Nieuwstips inzichtelijk/openbaar maken

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1