badbadpresident schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:44:
Valt me op hoe snel de term ‘woke’ ingeroepen wordt in dit soort discussies door mensen die er tegen zijn. Wat woke dan precies is, wordt niet echt duidelijk.
Als je dan sommige reacties leest dan komt het er eigenlijk op neer dat deze personen zichzelf als slachtoffer zien omdat hen iets opgedrongen wordt. Kennelijk is het opdringen om in spellen, films en media te laten zien dat er ook andere type mensen zijn. Is het dan de bedoeling dat alles maar weer verstopt wordt? Zoals dat eeuwenlang het geval is geweest. Wat proberen dit soort reacties nou eigenlijk te zeggen? Het is prima als ik het maar niet zie? Tolerantie tot aan de voordeur?
Eigenlijk vind ik het erg sneu dat deze personen dit met droge ogen durven optypen zonder even stil te staan bij mensen die daadwerkelijk slachtoffer zijn, omdat ze dag in dag uit te maken krijgen met discriminatie. Maar kennelijk is het vooral belangrijk dat de hetero witte tweaker man vooral niet geconfronteerd wordt met mensen die ‘anders’ zijn dan hij.
Oh brother, je slaat de plank finaal mis in deze discussie. Wat woke is? Jouw antwoord in alle geuren en kleuren, dat is woke, tot en met je verwijzing naar de hetero witte tweaker man.
Lhbtiq, ik kijk er niet van weg of op, ook niet dat een game als sims deze keuze aanbiedt, zoals gezegd, het zal heel langzaam een klein steentje bijdragen in alle pijlers in de maatschappij ter normalisering van lhbtiq, in ieder geval in de opvoeding.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat een groep woke sjw's mij om mijn uiterlijk, mijn sexuele voorkeur, en eigenlijk mijn neutraliteit rondom dit onderwerp, afschilderen als een beest dat alleen nog maar on the right side kan staan in een discussie door zelf maar trans te worden, want anders moet ik mijn bek maar houden.
En dát geluid, dat is wat de neutrale, welwillende 'hEtEro wItTe tWeAkEr mAn', in ieder geval mij dan, wel zat is.
Met deze bullshit jaag je de verkeerde groep mensen tegen je in het harnas, en de groep die werkelijk lhbtiq-ers discrimineert, ridiculiseert, of zelfs fysiek aanvalt, ga je met deze schreeuw om aandacht niet om praten.
Waarom het een onderwerp is dat elke film en serie tegenwoordig een lhbtiq-er heeft? Omdat het gemonetized wordt, om 'goed te doen', want als er geen lhbtiq-er in zit de entire fucking woke sjw gestapo alles de tyfus in cancelt omdat het niet inclusief is.
Groetjes,
Een witte hetero tweaker man.
wlmpie schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:37:
Even een analogie:
Als een stel dronken mannen op een F1 tribune richting een vrouw begint te zingen: "daar moet een piemel in".
Is dat dan vvmu?
Is hiertegen optreden cancelcultuur?
Dat is gewoon dom en tevens strafbaar, maar zie hier het intellect van een gemiddelde burger, of dat nu bij voetbal is of de F1.
Dit ga je niet verhelpen met deze discussies, dit ga je zelfs met de doodstraf niet voorkomen. Ik hoef er ook niet over na te denken als 2 lhbtiq-ers in de pits elkaar volop op de bek gepakt hadden wat voor reacties daaruit waren gekomen, ik mag op zijn minst hopen dat men niet fysiek zou worden.
Dit herken ik in ieder geval niet uit andere festiviteiten waar ik zelf ben, maar goed.
Enige dat hiertegen helpt is handhaven.
[
Voor 14% gewijzigd door
FlowSnake op 17-07-2022 12:15
]