Notificatie meldt forum bericht welke niet zichtbaar is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Sinds enkele weken heb ik af en toe last van het feit dat de notificatie-bel (dat ding rechtsboven) melding geeft van notificaties in threads die ik volg waar ik bij klikken wordt geleidt naar de laatste pagina bovenin.

Normaliter wordt het laatste bericht weer gegeven welke 'ongelezen is', maar omdat dit bericht niet vindbaar is, wordt de pagina bovenaan weer gegeven. Ik kan niet peilen waar dit aan ligt. Ik gebruik (één v.d.) laatste versies van Chrome (Version 103.0.5060.66 (Official Build) (64-bit)), maar zoals benoemd merk ik dit gedrag (niet consistent) al enkele weken (zowel met als zonder Privacy Badger / uBlock Origin aan). De desbetreffende post kan wel teruggevonden worden als ik in het topic zoek op de poster, maar niet in de thread zelf.

Natuurlijk heb het mooi weer gegeven in een korte video: hieronder (Crisp (of één van je collega's) mocht je erg snel zijn, het kan zijn dat die nog even moet encoden).

[Streamable: chrome_2022-07-06_11-19-21]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Ik vraag mij af of het misschien te maken kan hebben met het feit dat de post op de volgende pagina terecht zou komen. Inmiddels kan ik 'm wel laden: rowicom in "Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3" en het is de enige (en dus eerste) post op pagina #1403. Ik heb er eerder niet op gelet of de posts uiteindelijk ook op een nieuwe pagina terecht kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-10 10:08

FeaR

In GoT we trust

True schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 12:35:
Ik vraag mij af of het misschien te maken kan hebben met het feit dat de post op de volgende pagina terecht zou komen.
Herkenbaar issue van het niet vinden van posts. Ik heb het niet gezien met notifications maar puur in de topic list zelf. Specifiek met [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie. De alias in Mediaspelers en htpc's reageert anders dan het origineel in Hardware en spielerij algemeen. Lijkt alsof de laatste post binnen MSH op de vorige pagina staat waardoor de laatste pagina leeg is en dan een melding geeft dat de pagina niet bestaat?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is dat niet een gevalletje postcounter reset nodig ? @crisp
Al vraag ik mij wel af in hoeverre dit bij aliassen op kan treden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:50:
Is dat niet een gevalletje postcounter reset nodig ? @crisp
Al vraag ik mij wel af in hoeverre dit bij aliassen op kan treden.
Lijkt niet hetzelfde probleem, zowel last als laatste pagina (dus nummertje klikken) geven dezelfde resultaten: een post mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het topic een reset gegeven, als het goed is gaat de alias dan ook mee :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:42:
Ik heb het topic een reset gegeven, als het goed is gaat de alias dan ook mee :)
Is weer eens stuk helaas: witbaard in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)"
Edit: overigens is dit een andere thread dan ik hiervoor gemeld had, maar duidelijk hetzelfde probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door True op 08-08-2022 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

True schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:14:
[...]

Is weer eens stuk helaas: witbaard in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)"
Edit: overigens is dit een andere thread dan ik hiervoor gemeld had, maar duidelijk hetzelfde probleem.
Bij deze ook een hertelling gedaan ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1