Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:45
offtopic:
[quote]
't Kofschip (met als varianten 't fokschaap en recentelijk in NT2-onderwijs soft ketchup) is een ezelsbruggetje om te bepalen hoe de onvoltooid verleden tijd en het voltooid deelwoord van zwakke werkwoorden volgens de Nederlandse spelling geschreven moeten worden.
[/quote]
Bron: Wikipedia: 't Kofschip.

Mooi, anderen gaan wijzen op taalfouten en zelf dan een verkeerde correctie toewijzen.
'fokschaap' heeft niets met de 'ik' vorm te maken in de toekomstige tijd.

[ Voor 1% gewijzigd door DonJunior op 22-06-2022 09:55 . Reden: offtopic tags toegepast ]

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:41

sapphire

Die-hard pruts0r

Nog geen werkgever gehad die boetes vergoede/betaalde.

Wel eens een flinke discussie gehad om een boete waarvan ik nog steeds vind dat de omstandigheden dusdanig waren dat ze hem zouden moeten betalen (ja zit me nog steeds dwars :( ).

Boete was €36 inc administratiekosten bij een lokale flitspaal waar we tig keer per dag langsreden. Ik had nét niet hard genoeg geremd van 70km/u weg naar 50km/u weg en met enkele km's te hard geflitst

Reed een busje met cliënten (mensen met beperking en gedragsproblemen) achterin en twee kregen ruzie. Normaal grijpt collega dan gewoon in maar ik stond met een invaller die weinig kon dus dat had geen effect dus moest ik zelf ingrijpen om erger te voorkomen. Daardoor net niet hard genoeg geremd en geflitst.
Werkgever vond het mijn eigen schuld ik vond van niet want als ik gewoon een goed ingewerkte/opgeleide collega naast me gehad zou hebben was er niets gebeurd.

Fijne keuze tussen zelf een boete betalen of 2 mensen elkaar laten afmaken :(

Gabriël AM5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 13:29
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoe enorm afgeleid was je dan? Wat was er gebeurd als er een fietser voor je overgestoken was?

https://niels.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
DonJunior schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:54:
[...]

offtopic:
[quote]
't Kofschip (met als varianten 't fokschaap en recentelijk in NT2-onderwijs soft ketchup) is een ezelsbruggetje om te bepalen hoe de onvoltooid verleden tijd en het voltooid deelwoord van zwakke werkwoorden volgens de Nederlandse spelling geschreven moeten worden.
[/quote]
Bron:
Wikipedia: 't Kofschip.

Mooi, anderen gaan wijzen op taalfouten en zelf dan een verkeerde correctie toewijzen.
'fokschaap' heeft niets met de 'ik' vorm te maken in de toekomstige tijd.
offtopic:
Het ging om de draak steken aan de hand van zijn emoji :) . Nu weer on-topic.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Hydra schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 10:04:
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoe enorm afgeleid was je dan? Wat was er gebeurd als er een fietser voor je overgestoken was?
Redelijk afgeleid maar genoeg om te weten dat daar geen fietsers kunnen oversteken ivm een haag aan twee kanten van de weg (liepen en rijden daar dagelijks). Verder ook geen auto's voor of achter me.

Gaat mij er om dat voor mij als begeleider mijn prioriteit volgens mij hoort te liggen op de veiligheid van mijn cliënten en die waren elkaar bijna aan het afmaken. Ja daarmee ontstond een potentieel gevaarlijke situatie omdat ik afgeleid was, alternatief was niet ingrijpen waardoor het nog gevaarlijker zou worden. Als de situatie verder geëscaleerd zou zijn had ik 5 volwassenen die 0 voor rede vatbaar zijn die elkaar te lijf gaan/in paniek raken achterin een busje. 100% dat er dan één over de bestuurdersstoel heen komt of mij vastpakt, probeer dan eens een busje onder controle te houden.

Op zo'n moment zijn alle opties gevaarlijk/risicovol en is het in een paar tellen bedenken en besluiten wat de beste optie is.
Als ik om te beginnen gewoon een goede collega gehad zou hebben dan kon die gewoon ingrijpen en ik me op de weg concentreren. Maarja als ik een uitzendkracht zonder rijbewijs mee krijg zijn de mogelijkheden beperkt
Ook aangegeven dat de volgende keer ik ze dan maar gewoon hun gang zou laten gaan, ga dat eens aan familie/verwanten/inspectie verantwoorden. Kan je vertellen dat dat qua tijd, en dus kosten, een veelvoud van die €36 zou zijn.

Als je dit allemaal raar vind klinken, dat kan het is een raar werkveld zeker als je het niet kent.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 15:05
Ik heb nog geen werkgever gehad of gezien die verkeersboetes betaalt voor een werknemer. Lijkt me ook niet logisch. Wel heb ik een keer tijdens een ritje voor werk met mijn lease auto in Amsterdam schade opgelopen die normaal gesproken uit mijn eigen zak zou moeten komen (lijkt mij tenminste). Geval was dat ik bij het passeren van een taxi die op de trambaan reed, een flinke steen tegen de zijkant van mijn auto kreeg (op de deur) wat uiteraard voor schade zorgde. Ik vermoed dat die taxi daar net aan overheen reed en de steen tussen de banden en het asfalt weg sprong tegen mijn deur aan. De klap die ik daarvan hoorde zegt voor mijn gevoel dat het een steen moet zijn geweest ter grootte van op zijn minst een tennisbal.

Mijn werkgever heeft toen die reparatie uit eigen zak betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:45
@sapphire De optie 'alarmlichten aan en busje aan de kant van de weg' was niet in je opgekomen?

Maar bijzonder dat je jezelf nog steeds zo druk maakt om deze bekeuring, zeker gezien het feit dat deze zo lang geleden is en de hoogte ook minimaal is. Je hebt er een principe ding van gemaakt, dat zou ik proberen los te laten.

Jij ben bestuurder van de bus, jij bent dus verantwoordelijk voor jouw weggedrag, daar kan je baas niets aan doen. Dat die boete dus bij jou komt, snap ik volledig.
Kan ik me vinden in jouw standpunt? Ja een beetje wel, aangezien er zich een behoorlijk vervelend situatie voordeed. Maar aan het eind van de rit, reed jij echt zelf te hard, niet jouw clienten, niet de stagiair en zeker niet jouw baas.
Het feit dat je de wegsituatie kent helpt dan eigenlijk ook niet mee in je argumentatie.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 11:10

PB-powell

Mr. Laziness

sapphire schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:58:

Wel eens een flinke discussie gehad om een boete waarvan ik nog steeds vind dat de omstandigheden dusdanig waren dat ze hem zouden moeten betalen (ja zit me nog steeds dwars :( ).

Boete was €36 inc administratiekosten bij een lokale flitspaal waar we tig keer per dag langsreden. Ik had nét niet hard genoeg geremd van 70km/u weg naar 50km/u weg en met enkele km's te hard geflitst

Reed een busje met cliënten (mensen met beperking en gedragsproblemen) achterin en twee kregen ruzie. Normaal grijpt collega dan gewoon in maar ik stond met een invaller die weinig kon dus dat had geen effect dus moest ik zelf ingrijpen om erger te voorkomen. Daardoor net niet hard genoeg geremd en geflitst.
Werkgever vond het mijn eigen schuld ik vond van niet want als ik gewoon een goed ingewerkte/opgeleide collega naast me gehad zou hebben was er niets gebeurd.

Tsja of eerder afremmen zeker als je weet dat daar een flitser staat. Dat staat los van het afgeleid zijn, dat zou eerder moeten leiden tot een stop als het echt een noodsituatie betreft zoals je omschrijft.

Zelf vind ik het ook raar als een werkgever boetes zou betalen. Eigen verantwoordelijkheid is iets wat erbij hoort en zou niet afgeschreven moeten worden op de winst van het bedrijf. Mijn bekeuringen komen via de leasemij gewoon rechtstreeks bij mij uit, m’n baas ziet ze niet meer

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-06 12:06
sapphire schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 09:58:

Je had ook gewoon niet te hard kunnen rijden natuurlijk, had je ook niet af hoeven remmen voor de flitspaal...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Morty schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:29:
[...]

Je had ook gewoon niet te hard kunnen rijden natuurlijk, had je ook niet af hoeven remmen voor de flitspaal...
Ik reed niet te hard, weg gaat van een proviciale weg over in bebouwde kom, daarom stat die flitser daar omdat mensen anders met 70 het dorp in scheuren. In principe is het gas los en ietsjes remmen genoeg om gewoon op 50km/u te komen (ligt aan de lading ). Alleen toen niet of niet genoeg geremd want afgeleid.
PB-powell schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:26:
[...]

Tsja of eerder afremmen zeker als je weet dat daar een flitser staat. Dat staat los van het afgeleid zijn, dat zou eerder moeten leiden tot een stop als het echt een noodsituatie betreft zoals je omschrijft.
Zie bovenstaande, gas was al een stukje los moest alleen nog iets remmen.

Om gelijk uit te sluiten dat ik als een malle rijd, boeten was voor 2KM/u te hard ofzo dus niet alsof ik keihard aan het scheuren was.

Maargoed alle adviezen van "je had X moeten doen" is makkelijk roepen achteraf natuurlijk ;)

Ik ben er ook niet voor dat werkgevers boetes gaan betalen maar er mag best iets van een menselijke maat zijn zijn in bijzondere situaties.

Schades werden door die werkgever overigens wel vrijwel altijd vergoed maar dat was ook omdat we vaak de meest onmogelijke klussen kregen of op onmogelijke plekken moesten zijn met onze wagens.

[ Voor 47% gewijzigd door sapphire op 22-06-2022 12:08 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ISaFeeliN schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:23:
Ik heb nog geen werkgever gehad of gezien die verkeersboetes betaalt voor een werknemer. Lijkt me ook niet logisch. Wel heb ik een keer tijdens een ritje voor werk met mijn lease auto in Amsterdam schade opgelopen die normaal gesproken uit mijn eigen zak zou moeten komen (lijkt mij tenminste). Geval was dat ik bij het passeren van een taxi die op de trambaan reed, een flinke steen tegen de zijkant van mijn auto kreeg (op de deur) wat uiteraard voor schade zorgde. Ik vermoed dat die taxi daar net aan overheen reed en de steen tussen de banden en het asfalt weg sprong tegen mijn deur aan. De klap die ik daarvan hoorde zegt voor mijn gevoel dat het een steen moet zijn geweest ter grootte van op zijn minst een tennisbal.

Mijn werkgever heeft toen die reparatie uit eigen zak betaald.
Schade aan de auto tijdens werktijd (en ook naar het werk rijden en van werk naar huis) is altijd voor de werkgever. Maar je ziet vaak nog bedrijven die het op medewerkers proberen te verhalen....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 08:18
Snelheidsboetes moeten we normaal gezien zelf betalen, parkeerboetes worden meestal wel door de werkgever betaald als we het wat kunnen uitleggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
sapphire schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:16:
Redelijk afgeleid maar genoeg om te weten dat daar geen fietsers kunnen oversteken ivm een haag aan twee kanten van de weg (liepen en rijden daar dagelijks). Verder ook geen auto's voor of achter me.
Dat is het punt natuurlijk niet. Je bent afgeleid genoeg om niet op tijd af te remmen voor een flitser. Da's best wel een ding. Ik zou me zelf een stuk meer druk maken over dat je werkgever ervoor zorgt dat jij en medeweggebruikers in gevaar gebracht worden, dan om 36 euro boete. Da's tegenwoordig ongeveer 4 biertjes.

Persoonlijk vind ik het onlogisch dat je zo afgeleid bent dat je een 50km bord niet ziet, maar dat dat echt het enige is en dat afgeleid zijn verder geen enkel gevaar oplevert voor de mensen om je heen. Geen auto's voor of achter je, en dat weet je zeker, maar een 50km zone zie je niet? Sorry; ik vind het echt een slecht en onlogisch verhaal. M.i. is de boete meer dan terecht. Maar het grotere issue is, dat je werkgever kennelijk niet doorheeft hoeveel impact de afwezigheid van begeleiding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sapphire schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:58:
Maargoed alle adviezen van "je had X moeten doen" is makkelijk roepen achteraf natuurlijk ;)
Je kunt zelf aan de andere kant ook gewoon toegeven dat dergelijke afleidingen in nota bene de bebouwde kom best wel heftig zijn. Je doet hierzelf nogal laconiek over. Mijn dochter is ooit bijna aangereden door een autorijder die 'even' afgeleid was. Dus sorry als ik een 'shit happens' houding niet echt acceptabel vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZeRoC00L schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:01:
Schade aan de auto tijdens werktijd (en ook naar het werk rijden en van werk naar huis) is altijd voor de werkgever.
Mits er geen opzet e.d. was. Maar dit is wel belangrijk om te weten. Ik heb zelf bij m'n vorige werkgever ook redelijk wat moeten zeuren toen ze vonden dat de kosten van een barst in m'n voorruit van m'n eigen risico af zou gaan. Dat mag gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rw1994
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01-06 09:22
[...]

Schade aan de auto tijdens werktijd (en ook naar het werk rijden en van werk naar huis)
Woon werk verkeer geld dus niet als risico voor de werkgever. Als het direct van huis naar een klant is wel, dit geld ook als werktijd.
Kortom, alleen tijdens werktijd is de werkgever verantwoordelijk voor de schade aan de privé auto van de werknemer. (Er zijn wat uitzondering, maar die laat ik voor het gemak achterwege)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Hydra schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:14:
[...]

Dat is het punt natuurlijk niet. Je bent afgeleid genoeg om niet op tijd af te remmen voor een flitser. Da's best wel een ding. Ik zou me zelf een stuk meer druk maken over dat je werkgever ervoor zorgt dat jij en medeweggebruikers in gevaar gebracht worden, dan om 36 euro boete. Da's tegenwoordig ongeveer 4 biertjes.

Persoonlijk vind ik het onlogisch dat je zo afgeleid bent dat je een 50km bord niet ziet, maar dat dat echt het enige is en dat afgeleid zijn verder geen enkel gevaar oplevert voor de mensen om je heen. Geen auto's voor of achter je, en dat weet je zeker, maar een 50km zone zie je niet? Sorry; ik vind het echt een slecht en onlogisch verhaal. M.i. is de boete meer dan terecht. Maar het grotere issue is, dat je werkgever kennelijk niet doorheeft hoeveel impact de afwezigheid van begeleiding is.
Volgens mij lees je niet.

Ik heb het 50 bord wel gezien, alsin ik wéét dat je daar 50 mag. Ik weet overigens niet hoe jij rijd maar als ik een bord zie dat ik langzamer moet trap ik iig niet direct vol de rem in maar is het voor het verkeer in het algemeen veiliger om de wagen gewoon langzaam uit te laten rollen/licht te remmen tot je de nieuwe snelheid bereikt hebt, dat deed ik ook. Alleen nét niet hard genoeg (wel 2km/u te weinig dus)

Nogmaals lees even terug waarom ik afgeleid was, ik was niet even wat leuks aan het doen hè. Het was een gevaarlijke situatie die ontstond in het voertuig waarbij mijn weggebruikers sowieso in gevaar zouden komen. Zij het omdat ik moest ingrijpen en dus afgeleid was ofwel omdat ik op de weg zou blijven letten, de situatie in het voertuig zou escaleren en de kans heel reëel was dat er iemand op schoot zou springen ofzoiets. Probeer dan maar eens een wagen onder controle te houden als er iemand op schoot/tegen je aan spring of je vastpakt van achteren.

Ik bagatelliseer niets en zoals ik zei was het imho de minst slechte keuze op dat moment. Alle keuze waren ruk en het was niet alsof ik royaal de tijd had om de voor- en tegens tegens elkaar af te wegen. Zoiets gebeurd in een paar tellen voor het ongetrainde oog en je MOET dan direct ingrijpen.
Vind iemand dat raar, vreemd of onlogisch of whatever dan nodig ik ze van harte uit om eens te komen kijken in de gehandicaptenzorg. Geweldige sector om in te werken maar helaas niet altijd makkelijk of logisch.

En over mijn werkgever, er is een reden dat het mijn ex-werkgever is ;)
Ik vind het ook onverantwoord en ze haalde vaker van dit soort stunts uit, soms ook omdat de enige andere mogelijkheid ipv een uitzendkracht gewoon geen begeleiding was.
Die €36 kan me in principe gestolen worden maar was meer het symbool van de instelling die de werkgever had richting dit soort gevaarlijke situaties. Dat is één van de dingen waar ik op een gegeven moment helemaal klaar mee was.
Hydra schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:16:
[...]

Je kunt zelf aan de andere kant ook gewoon toegeven dat dergelijke afleidingen in nota bene de bebouwde kom best wel heftig zijn. Je doet hierzelf nogal laconiek over. Mijn dochter is ooit bijna aangereden door een autorijder die 'even' afgeleid was. Dus sorry als ik een 'shit happens' houding niet echt acceptabel vindt :)
Ik zeg toch ook nergens dat ik het niet heftig vind, alleen vind ik wel dat enige context op zijn plaats is. <100m vanaf het bord bebouwde kom aan de rand van een dorp is qua verkeerssituatie anders dan de dorpskern terwijl het beide binnen de bebouwde kom is.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sapphire schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:49:
Nogmaals lees even terug waarom ik afgeleid was, ik was niet even wat leuks aan het doen hè.
Daar ga ik toch letterlijk op in? Ik zeg toch ook dat het grootste issue is, dat je werkgever je in die positie gebracht heeft? Dus "lees zelf even terug"? :) Verder vind ik de manier waarop hier niet echt productief en het is nu ook aardig offtopic aan het gaan, dus ik laat het hier verder ff bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Even vanuit werkgeversperspectief ;

Als 1 van mijn personeelsleden bij mij aankomt met een verkeersboete ter declaratie dan stuur ik ze ruim lachend de deur uit.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je (lease)auto en ik zal nooit (lees : NOOIT) iemand verplichten zich niet aan de regels te houden, zeker niet wanneer hier een (geld)boete tegenover staat. Dit is jouw verantwoordelijkheid.
Raak je het rijbewijs kwijt tijdens een zakelijke rit door eigen toedoen? Dan heb jij een probleem, niet ik. Gezien je dan zelf de verplichting hebt om naar een passende oplossing te zoeken zonder dat ik als werkgever daar schade van ondervind.

Personeel krijgt waar nodig een carkit, dus niet handsfree bellen is ook not-done.

Boetes worden trouwens gewoon 100% op het loon ingehouden. Tot nu toe heb ik er nog geen enkele van binnen gekregen en dus ook niet hoeven inhouden (in 11 jaar tijd....)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:08
sapphire schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:16:
[...]

Gaat mij er om dat voor mij als bestuurder mijn prioriteit volgens mij hoort te liggen op de veiligheid van mijzelf en medeweggebruikers.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 15:05
[...]

Schade aan de auto tijdens werktijd (en ook naar het werk rijden en van werk naar huis) is altijd voor de werkgever. Maar je ziet vaak nog bedrijven die het op medewerkers proberen te verhalen....
Dat probeerde ze inderdaad wel heel even, maar de realisatie kickte gelukkig heel snel in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:46

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

In principe worden ze niet betaald. Tenzij de werkgever het bij een specifieke rit expliciet vertelt.

Meerdere collega's hadden overleg 'in het land' en moesten aansluitend met spoed op een andere plek zijn voor een spoedoverleg, wat qua reistijd niet haalbaar is normaal gesproken.

Zegt de baas doodleuk: zorg dat je je rijbewijs houdt, boetes worden geregeld.

Wel de uitzondering uiteraard :)

En tot een jaar of 3 terug werd de eerste boete van het jaar onder werktijd met een lease auto tot 20 km/h door de baas betaald op straffe van trakteren aan de hele vestiging (de mail voor traktatie ging dan het hele bedrijf door).

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-07 10:33
True schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:48:
[...]

Dat laatste is ook gewoon WOK-melding waardig natuurlijk.
Absoluut, maar daar ga je geen stennis over schoppen als stagiair natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

@Waterbeesje

Ook dat vind ik laakbaar gedrag. Je gaat je werknemers toch niet zo aanmoedigen. De snelheidslimieten zijn er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-07 14:57
Nee dat doet die van mij niet :P Verwacht ik overigens ook niet van mijn werkgever.
Mensen die een lease auto van de zaak hebben, waarbij de boete dus naar het bedrijf wordt gestuurd, krijgen de boete in mindering gebracht op hun salaris.

Als ik tijdens werk een overtreding maak met mijn eigen voertuig (ik heb geen leaseauto) en een boete krijg, mag ik die zelf betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sammy_tukker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:15
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar wel gezien bij een bedrijf waar ik veel mee samenwerkte: die gaf je de keuze, of zelf betalen of je boete werd op het prikbord gehangen in de kantine (dit was overigens wel tot 10 km te hard). Meestal hing er een boete van de directeur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:46

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

FreakNL schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 21:47:
@Waterbeesje

Ook dat vind ik laakbaar gedrag. Je gaat je werknemers toch niet zo aanmoedigen. De snelheidslimieten zijn er niet voor niets.
100% mee eens hoor!

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Pagina: 1 2 Laatste