Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
BarnOwl schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:35:
[...]

Ben ik inmiddels achter, echter herkend hij nog steeds mijn roeien niet, dus nu moet ik het steeds handmatig opstarten, ook na de laatste update (9.35.1.1)
Na een maand gemaild te hebben heeft de Amazfit support voor mij afgedaan. Ik werd er doodziek van iedere keer de roeimachine handmatig in te stellen, waardoor ik al twee keer de mist in ging en deze training niet had geregistreerd. :(

Ik heb het inmiddels opgelost door de fout bij Amazon te claimen en krijg morgen een nieuwe binnen. :)

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogKp8uK-ZmOnLWjnzIdDESbGJ9A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nSZ9jj6jVfoOrHuJLjP0mCW5.jpg?f=user_large

New #Amazfit #Falcon feature!
Find & import an #OfflineMap of your planned outdoor workout area from the #ZeppApp 🗺 Match it with an imported route file to get a better understanding of your surroundings as you navigate 📍⌚ #Smartwatch

Nieuw feature voor de Falcon, misschien ook nog voor T Rex 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Wat is het stil hier. Allemaal een andere horloge gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Of gewoon tevreden en geen problemen.

Ik ben sowieso een 'eenvoudige' gebruiker. Wil een watch face met veel weerinfo (deze: https://amazfitwatchfaces.com/gtr/view/26310 ) verder gewoon de meldingen binnenkrijgen en mijn slaap kunnen monitoren. En niet elke dag opladen. (Dat doe ik elke 3.5 weken nu, uiteraard staat GPS daarom helemaal uit.)

Alles doet het dus zoals ik wil, dan valt er hier weinig te melden ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Yzord schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 04:52:
Wat is het stil hier. Allemaal een andere horloge gekocht?
Nee, maar tevreden met de T Rex 2 met externe HR band. Nergens geen problemen. Samen met de GTR 4 een perfect duo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn T-Rex 2 maar het is jammer dat hij de roeitraining niet meer automatisch start. Ik heb me erbij neergelegd dat deze gestopt is na update 9.34.1.2.
Ik heb inmiddels mijn 2e T-Rex 2 van Amazon maar deze heeft precies hetzelfde. Als er al een mogelijkheid zou zijn om terug te gaan naar 9.24.7.2 maar ik zou niet weten hoe.

Anyway ik vind het nog steeds een geweldig horloge, jammer dat hier verder niemand zit die de roeitraining doet. Ik heb verder gekeken op het internet (XDA developers, Reddit, Oneplus, nergens iets te vinden over deze bug) En de Amazfit support die ik ca. 5 x een logfile heb gestuurd die heeft me gewoon laten zitten.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkdebruin
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-11-2024
mijn t rex 2 synkroniseert niet meer naar strava, maar alleen bij zwemmen andere sporten gaan wel goed,, iemand wel een s gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Soms synchroniseert een workout niet. Running of hiking, ik laad dan handmatig op. De volgende keer weer automatisch.. weinig patroon in te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-09 11:19
Zijn er hier mensen die hun horloge gekoppeld hebben aan b.v. Google Fit, MyFitnessPal of een andere app?

Het ziet er naar uit dat Amazfit niet heel veel directe koppelingen kan maken met de diverse fitness apps 'out there'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:43:
Zijn er hier mensen die hun horloge gekoppeld hebben aan b.v. Google Fit, MyFitnessPal of een andere app?

Het ziet er naar uit dat Amazfit niet heel veel directe koppelingen kan maken met de diverse fitness apps 'out there'...
Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenWub
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-07 10:06
Ik ben nu een week in het bezit van een amazfit t-rex 2, ik verbaas me echt over de accuduur. Ik zit nog steeds op 67%, ik heb elke dag minimaal een workout van een uur gedaan. Plus ik geniet van de "gimmick" dat ik de spiergroepen kan zien, dit is natuurlijk niet 100% accuraat, maar dat is niet erg, ik zie het als een leuke extra.

Ik hoop binnenkort ook een rondje te kunnen hardlopen om de GPS te kunnen testen. door dit topic al een paar zaken gevonden die ik nog niet aan had staan (automatische detectie van trainingen).

Ik denk dat dit horloge nog menig tocht gaat meemaken. Ik mis tot nu toe wel een hufterproof bandje zoals de g-shock bandjes(mijn beater is een g-shock), ik loop graag een survival run maar dat durf ik niet aan met de huidige band en de kunststof sluitingen. Verder voelt ie goed stevig aan en denk ik dat ik hier nog een flinke tijd van kan genieten. Ik geniet al van de prijs in combinatie met wat ik terugkrijg (accu-duur en mogelijkheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
SvenWub schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:13:
Ik ben nu een week in het bezit van een amazfit t-rex 2, ik verbaas me echt over de accuduur. Ik zit nog steeds op 67%, ik heb elke dag minimaal een workout van een uur gedaan. Plus ik geniet van de "gimmick" dat ik de spiergroepen kan zien, dit is natuurlijk niet 100% accuraat, maar dat is niet erg, ik zie het als een leuke extra.

Ik hoop binnenkort ook een rondje te kunnen hardlopen om de GPS te kunnen testen. door dit topic al een paar zaken gevonden die ik nog niet aan had staan (automatische detectie van trainingen).

Ik denk dat dit horloge nog menig tocht gaat meemaken. Ik mis tot nu toe wel een hufterproof bandje zoals de g-shock bandjes(mijn beater is een g-shock), ik loop graag een survival run maar dat durf ik niet aan met de huidige band en de kunststof sluitingen. Verder voelt ie goed stevig aan en denk ik dat ik hier nog een flinke tijd van kan genieten. Ik geniet al van de prijs in combinatie met wat ik terugkrijg (accu-duur en mogelijkheden)
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de T Rex 2. accuduur is idd formidabel. Ik haal makkelijk 14 dagen met elke dag een workout, running of hiking. Duur: 1-2 uur. GPS is ook supergoed, 5 satellieten geeft een nauwkeurige registratie van de route. Fix in vijf seconden. Ook de navigatiefunctie is een fijne toevoeging. Je kunt je eigen GPX file uploaden of de trackback functie gebruiken. De schermen van de workouts zijn te personaliseren zodat je de data te zien krijgt die je fijn vindt. Ik gebruik sinds de laatste firmware update een externe HR band. Deze is toch wat nauwkeuriger dan de polsregistratie van de watch. Met name reageert de polsregistratie minder snel op interval HR. Over het algemeen en bij lange workouts is de HR registratie watch redelijk nauwkeurig.

Wat betreft het hufterproof zijn van de watch zou ik me geen zorgen maken. Veel berichten van mensen die de watch onder extreme omstandigheden gebruiken en nauwelijks beschadigingen of gebruikssporen zien. De krasbestendigheid van het scherm is groot. De helderheid van het scherm ook in volle zon is super. Tijdens workouts blijft alles goed af te lezen. Inmiddels heeft Amazfit de Falcon uitgebracht. Titanium body maakt de watch nog meer "rugged". Functioneel nauwelijks verschillen met de T Rex 2. Wel een coach functie maar die verwacht ik ook nog wel voor de T Rex 2. Notificaties en incoming calls komen goed binnen. Verder ben ik niet zo geïnteresseerd in de apps die je kunt installeren. Voor mij is het vooral een smart fitness/sport horloge.

Zoals je schrijft is de prijs kwaliteit verhouding onovertroffen. Als je een Garmin wil met vergelijkbare functionaliteiten dan ben je zeker 3x zoveel kwijt. Maar Garmin liefhebbers zweren bij hun merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenWub
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-07 10:06
Frank Brouwers schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 15:06:
[...]

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de T Rex 2. accuduur is idd formidabel. Ik haal makkelijk 14 dagen met elke dag een workout, running of hiking. Duur: 1-2 uur. GPS is ook supergoed, 5 satellieten geeft een nauwkeurige registratie van de route. Fix in vijf seconden. Ook de navigatiefunctie is een fijne toevoeging. Je kunt je eigen GPX file uploaden of de trackback functie gebruiken. De schermen van de workouts zijn te personaliseren zodat je de data te zien krijgt die je fijn vindt. Ik gebruik sinds de laatste firmware update een externe HR band. Deze is toch wat nauwkeuriger dan de polsregistratie van de watch. Met name reageert de polsregistratie minder snel op interval HR. Over het algemeen en bij lange workouts is de HR registratie watch redelijk nauwkeurig.

Wat betreft het hufterproof zijn van de watch zou ik me geen zorgen maken. Veel berichten van mensen die de watch onder extreme omstandigheden gebruiken en nauwelijks beschadigingen of gebruikssporen zien. De krasbestendigheid van het scherm is groot. De helderheid van het scherm ook in volle zon is super. Tijdens workouts blijft alles goed af te lezen. Inmiddels heeft Amazfit de Falcon uitgebracht. Titanium body maakt de watch nog meer "rugged". Functioneel nauwelijks verschillen met de T Rex 2. Wel een coach functie maar die verwacht ik ook nog wel voor de T Rex 2. Notificaties en incoming calls komen goed binnen. Verder ben ik niet zo geïnteresseerd in de apps die je kunt installeren. Voor mij is het vooral een smart fitness/sport horloge.

Zoals je schrijft is de prijs kwaliteit verhouding onovertroffen. Als je een Garmin wil met vergelijkbare functionaliteiten dan ben je zeker 3x zoveel kwijt. Maar Garmin liefhebbers zweren bij hun merk ;)
Ja Garmin gebruikers genoeg in mijn omgeving, ik begrijp deze mensen wel, deze hebben namelijk ook de Garmin fietscomputers en alles kan gekoppeld worden, zoals zij zeggen (ik ben er verder niet in gedoken). Die externe functie heb ik nog niet getest, maar zag hem inderdaad voorbijkomen. Dat terwijl alle reviews zeiden dat deze het nog niet deden. Dus die gaan we binnenkort ook maar eens testen.

Ik heb wel een paar vragen waar jullie misschien een antwoord op hebben:
- Standaardmetabolisme en calorieverbruik, ik zie dit onder activiteit scherm 4 staan op de watch zelf, in de app zie ik deze niet terugkomen in de app, iemand al uitgevonden hoe je dit vind?
(het blauwe calorie indicatortje)

- Traplopen, hij geeft het wel aan in de activiteit scherm 4 weer, maar deze kan ik ook niet terugvinden in de app.

- Traplopen is inaccuraat bij mij en pakt niet echt verdiepingen op, na 10x een trap heb ik het 1 keer gedaan, is er een optie om de hoogte van verdiepingen in te stellen?

Mochten jullie nog andere leuke opties weten in het horloge wat de gemiddelde sporter een beetje gelukkiger maakt. Geef de tips alsjeblieft door want ik ben nieuw met smartwatches en vind dus nu nog allemaal leuke goodies (instellen van trilprofielen en dergelijke).

alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Calorie verbruik wordt bij de workout weergegeven. In de zepp app vind je dit bij stappen. beetje onlogisch.
Traplopen is idd inaccuraat.

Mogelijkheid externe HR band is toegevoegd in een recente firmware update dus mogelijk dat je berichten hebt gelezen waarin stond dat het niet kon. Nu dus wel.

Waar je gelukkig van wordt als sporter is per persoon verschillend. Voor mij gaat het om de basisfuncties. Alle mogelijk nieuwe sensoren zoals lichaamstemperatuur, bloeddruk, ECG, glucosespiegel, kennen veel kinderziektes en de disclaimer is steeds dat het om niet medische toepassingen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3hq8Ipo8-MDLLFZppF7QmBDI-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iWxe78YhBg3O2rjtcL80BGvE.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwe T Rex Ultra: $399,-/€469

https://www.amazfit.com/products/amazfit-t-rex-ultra

https://www.xiaomitoday.com/2023/03/19/amazfit-t-rex-ultra/

https://www.amazon.nl/dp/...aukgen-21&geniuslink=true

YouTube: Amazfit T-Rex ULTRA In-Depth Review - The Garmin EPIX KILLER?!

Nieuwe variant van T Rex is uit. Lijkt vooral een mid life upgrade in afwachting van de T Rex 3 (wordt in 2024 verwacht). Vooral de behuizing (stainless steel) is degelijker en een paar kleine upgrades under the hood. Navigatiefunctie is uitgebreid met de mogelijkheid om via de Zepp app kaarten te laden. Daarnaast is de coach functie geïmplementeerd. Een algoritme dat gebaseerd is op inspanning, vermoeidheid om blessures en overtraining moet voorkomen. Batterijduur is minder dan die van de T Rex 2: 20 dagen i.p.v. 24 dagen bij normaal gebruik. HR sensor is detzelfde als bij de T Rex 2.
Rechtvaardigt dit een prijs verschil van 280.-? T Rex 2 is nu voor 189,- te koop. Ik denk dat ik deze keer even wacht. Meestal kan ik de verleiding niet weerstaan bij een nieuw model. Qua functionaliteiten dus weinig nieuws. Coachfunctie komt niet voor de T Rex 2 via firmware update beschikbaar, helaas. Ligt waarschijnlijk aan de Zepp OS 1.0 versie. Ik ben sinds de firmware update voor externe HR band ook bijzonder tevreden over de T Rex 2.

Laat het even weten als je toch voor de T Rex ultra gaat ;)

[ Voor 147% gewijzigd door Frank Brouwers op 29-03-2023 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zampok
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 25-05-2023
Een ultra versie met kortere accuduur, zelfde slechte sensors en veel duurder. Lijkt me een goede deal lol. De hype van T-rex is vooral combinatie van stoer horloge, prijs en accuduur. Het hele midden prijs segment is naar mijn mening trash kwa smartwatches. Je wilt toch accurate hartslag, slaap en gps scores. T-rex valt tussen wal en schip. Er zijn talloze budget horloges die accurater zijn, en als je even spaart heb je veel beter spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florijn11
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:16
Zampok schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:38:
Een ultra versie met kortere accuduur, zelfde slechte sensors en veel duurder. Lijkt me een goede deal lol. De hype van T-rex is vooral combinatie van stoer horloge, prijs en accuduur. Het hele midden prijs segment is naar mijn mening trash kwa smartwatches. Je wilt toch accurate hartslag, slaap en gps scores. T-rex valt tussen wal en schip. Er zijn talloze budget horloges die accurater zijn, en als je even spaart heb je veel beter spul.
Hartslag is alleen betrouwbaar via Band en dat kan met de T rex met prima accu en dus een optimale prijs prestatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
florijn11 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:05:
[...]

Hartslag is alleen betrouwbaar via Band en dat kan met de T rex met prima accu en dus een optimale prijs prestatie
Mee eens (HR band), GPS is zeer betrouwbaar en accuraat. Fix in 3 seconden. Zoals ik al schreef is het grote prijsverschil tussen de T Rex 2 en de T Rex Ultra niet in lijn met de extra mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Frank Brouwers schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:15:
[Afbeelding]

De nieuwe T Rex Ultra: $399,-/€469

https://www.amazfit.com/products/amazfit-t-rex-ultra

https://www.xiaomitoday.com/2023/03/19/amazfit-t-rex-ultra/

https://www.amazon.nl/dp/...aukgen-21&geniuslink=true

YouTube: Amazfit T-Rex ULTRA In-Depth Review - The Garmin EPIX KILLER?!

Nieuwe variant van T Rex is uit. Lijkt vooral een mid life upgrade in afwachting van de T Rex 3 (wordt in 2024 verwacht). Vooral de behuizing (stainless steel) is degelijker en een paar kleine upgrades under the hood. Navigatiefunctie is uitgebreid met de mogelijkheid om via de Zepp app kaarten te laden. Daarnaast is de coach functie geïmplementeerd. Een algoritme dat gebaseerd is op inspanning, vermoeidheid om blessures en overtraining moet voorkomen. Batterijduur is minder dan die van de T Rex 2: 20 dagen i.p.v. 24 dagen bij normaal gebruik. HR sensor is detzelfde als bij de T Rex 2.
Rechtvaardigt dit een prijs verschil van 280.-? T Rex 2 is nu voor 189,- te koop. Ik denk dat ik deze keer even wacht. Meestal kan ik de verleiding niet weerstaan bij een nieuw model. Qua functionaliteiten dus weinig nieuws. Coachfunctie schijnt ook voor de T Rex 2 via firmware update beschikbaar te komen. Ik ben sinds de firmware update voor externe HR band ook bijzonder tevreden over de T Rex 2.

Laat het even weten als je toch voor de T Rex ultra gaat ;)
Mijn vraag is eerder, kunnen we berichten/belletjes beantwoorden op iOS? Want voor de rest zie ik niks nieuws waarvoor ik hem zou moeten upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Yzord schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 19:43:
[...]

Mijn vraag is eerder, kunnen we berichten/belletjes beantwoorden op iOS? Want voor de rest zie ik niks nieuws waarvoor ik hem zou moeten upgraden.
Nee, dat kan niet deels vanwege de beperkingen die iOS oplegt en deels de beperking van de watch:: geen luidspreker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Frank Brouwers schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:09:
[...]

Nee, dat kan niet deels vanwege de beperkingen die iOS oplegt en deels de beperking van de watch:: geen luidspreker.
Maar je kan wel BT oortjes koppelen, dus dan zou dat gefikst zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Met deze Ultra watchface ben ik heel blij.

https://amazfitwatchfaces.com/t-rex/view/11963

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QABsRfSDGRvIq4M5fgImiV7KRZo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuGuKv5uLaH3cuj2OE6YnZZk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Hallo,

Ik kan op dit moment geen enkele watchface installeren via de Amazfaces app op Android.
Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd, met de BT connectie zitten klooien (aan/uit/aan etc.) en de T-Rex opnieuw opgestart.

Vanuit de Amazfaces app krijgt ik -of- een niet bewegende download balk, of een melding dat er iets is misgegaan.
Ben ik de enige hierin, of hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:51:
Hallo,

Ik kan op dit moment geen enkele watchface installeren via de Amazfaces app op Android.
Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd, met de BT connectie zitten klooien (aan/uit/aan etc.) en de T-Rex opnieuw opgestart.

Vanuit de Amazfaces app krijgt ik -of- een niet bewegende download balk, of een melding dat er iets is misgegaan.
Ben ik de enige hierin, of hebben meer mensen last van dit probleem?
Misschien heb je er iets aan. Op mijn iPhone loopt de app ook vaak vast. Uit het geheugen swipen en de zepp app ook wil nog wel eens helpen. Maar waarschijnlijk is het voor Android een ander verhaal. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware beschikbaar met o.a verbeterde hartfrequentie meting tijdens running en walking. Versie 9.38.1.5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3ebH9pPpCNbvgBQpDS0p9BI8nE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8dokUKNRDgL4Qx4yHkNhm77.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-05-2023 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Het ziet ernaar uit dat het niet installeren aan sommige watchfaces ligt, maar een installatie van een watchface duurt erg lang.

Ondertussen heb ik sinds gisteren twee updates gehad voor het horloge: 9.38.1.5 en 9.38.1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:57:
Het ziet ernaar uit dat het niet installeren aan sommige watchfaces ligt, maar een installatie van een watchface duurt erg lang.

Ondertussen heb ik sinds gisteren twee updates gehad voor het horloge: 9.38.1.5 en 9.38.1.6
Klopt, ik heb vanochtend tijdens workout al gemerkt dat batterij consumptie extreem hoog was (10%) in tegenstelling tot voorgaande situatie. Is met de laatste update gefixed, hoop ik.
Mooie nieuwe feature is de HR na een workout. Na het beëindigen van de workout wordt de HR nog 3 minuten bijgehouden zodat je het cooling down effect op de HR kunt zien. Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Vanmorgen 11,5 km hardlopen en normale batterij consumptie. Bijgaand een screenshot van de nieuwe HR feature: 3 minuten meten na beëindigen workout hardlopen en wandelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4JJ36psDeY1CCYjVO73uC_DVIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XB25Kk5cfvlFvzV8l7iIsKbp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjnNTx6kJzBmK5dY42F2q0R1EzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s58S3wjsdMQUgaF2vVPivx5l.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Frank Brouwers op 06-05-2023 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florijn11
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:16
Was dat met hartslagband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nee, wilde testen hoe het nu met de HR registratie van de watch is. Lijkt verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
https://www.facebook.com/watch?v=211948238254340

Nieuw model in aantocht? 18 mei :)

Kennelijk de introductie van T Rex Ultra in Maleisië :|

[ Voor 54% gewijzigd door Frank Brouwers op 18-05-2023 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Voor diegenen die op integratie met Spotify wachten.

Update on Zepp Health's Efforts to Integrate Third-Party Music Players :mega:
Dear Zepp Health Community Members,
We hope this message finds you well. We wanted to provide you with an important update regarding our recent efforts to enhance the Zepp OS experience by integrating third-party music players into our platform.
At Zepp Health, we are continuously striving to improve our ecosystem and deliver a seamless experience to our valued users. Over the past few months, we have actively engaged with various music player providers, exploring the possibility of hosting their native music players within our Zepp OS environment.
Unfortunately, after several discussions and negotiations, we regret to inform you that our efforts have not been successful, as the third-party music player companies have decided not to partner with us at this time. We understand that this may be disappointing news to many of you, as the integration of these music players could have significantly enhanced the overall user experience on our platform.
Despite this setback, we remain committed to providing you with the best possible experience on Zepp OS. Our team is currently evaluating alternative solutions and exploring other partnerships to bring you a diverse range of music services. We will keep you informed about any new developments in this area.
We want to take this opportunity to thank you for your continued support and trust in Zepp Health. Your feedback and suggestions are always welcome, as they help us shape the future of our platform. Please feel free to reach out to us with any concerns or ideas for improvement.
We appreciate your understanding and patience in this matter. Rest assured that we are working diligently to find new ways to enhance the Zepp OS experience for you.
Warm regards,
Zepp Health Developer Ecosystem and Developer Experience Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Heeft iemand ergens een goeie uitleg over het maken van eigen trainingen, of het bijhouden van je trainingen?

b.v. krachttraining?
Start/stop je elke keer bij een oefening, en vul je dit later in in de app wat voor oefening(en) het was?

Of kun je volledige trainingsschema's maken die je kunt draaien?
Moet eerlijk zeggen dat e.e.a niet helemaal duidelijk is na het klooien op de app en het horloge. De manual is ook niet echt een uitblinker.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe uitgave van de T Rex 2: Ocean Blue

https://www.gsmarena.com/..._sale_date-news-58818.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobWu
nieuwe update 9.40.1.7

o.a. voor de nieuwe ocean blue versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe update met o.a. coach functie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJGUKGm0cz7OKwpcfDq-u_iZMXs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vm5Qeh3Ny6kgMEYTcKQQmRyt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MN6OOnhdpZTDhUzbZg5HXbmsL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cOoynBKsUv1vt87mJHfLpqLk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Frank Brouwers op 11-07-2023 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuw topic over Cheetah Pro

Frank Brouwers in "Amazfit Cheetah Pro [Ervaringen en discussie]"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zk0CJSQzWKqGEM0nPl6JqldsvEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k99nKgrOF2tA6Wpp9QDKgqna.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aidsuSKeSRYUSKdj5bidn6dHb40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFSeCSlkMwkSysapCMEntKb0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Frank Brouwers op 15-07-2023 16:51 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Upgrade naar Zepp OS 2.0. Werd steeds ontkennend op gereageerd vanwege ontoereikende hardware, maar het lijkt er nu dan toch van te komen. Amazfit gaat steeds meer naar de gebruikers luisteren.

Experience the Next Evolution of Amazfit T-Rex 2 with Zepp OS 2.0 Beta!
We're thrilled to announce that the Amazfit T-Rex 2 is getting an exciting upgrade to the Zepp OS 2.0 operating system in August, offering a brand new watch user experience. As a valued Amazfit T-Rex 2 watch user, we want to invite you to be among the first to try out this cutting-edge upgrade!

We are looking for 20 enthusiastic users to get early access to the new system and its exciting features. If you can't wait to explore the enhanced capabilities of your Amazfit T-Rex 2, seize this opportunity by sending us an email with your Zepp ID to join the exclusive beta testing.

Application Email: jin@amazfit.com
Application Deadline: July 28, 2023
Rest assured, your privacy and personal information will be strictly protected and kept confidential throughout the testing process. However, we want to be transparent and inform you that there might be an extremely low probability of encountering data loss in the watch memory during the internal test experience.

To make this upgrade as seamless as possible, we kindly ask you to take the time to provide us with valuable feedback on your experience with the new features. Your input will be invaluable in refining the Zepp OS 2.0 before its official release.

Don't miss this opportunity to be a part of the Amazfit T-Rex 2's journey into the future! We can't wait to have you on board for this thrilling experience. Hurry and send us your application now!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Update is voor deze week aangekondigd.😀 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KIPODDz0mOmHzh8G-oFEAwITG8Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OMB4UFBp3OPdIBT3DOZW2rwG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door Frank Brouwers op 17-08-2023 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:06
Yes, krijg hem net binnen. Ben benieuwd :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Gek, ik krijg ze normaal ook heel snel, maar nu nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Hier ook net binnen gekregen, ben benieuwd hoe e.e.a. gaat werken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
kwaazaar schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:17:
Gek, ik krijg ze normaal ook heel snel, maar nu nog niks.
Systeemtaal (in de app) op engels zetten en dan komt de update gelijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Beefhead schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:16:
[...]

Yes, krijg hem net binnen. Ben benieuwd :)
Is bij mij aan het downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Frank Brouwers schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:13:
[...]

Is bij mij aan het downloaden. :)
Krijg hem ook binnen als je hem op Engels zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Hier binnen ,25 minuten download, ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
installatie en firmware update is vlot verlopen. Software draait soepel, geen lags. De verschillen zullen in de praktijk moeten blijken. De ochtend update ken ik al van de GTR4 en de Cheetah Pro. Is leuk maar niet heel erg onmisbaar ;) Coachfunctie vind ik nogal dubieus. Is een AI toepassing die verder ontwikkeld moet worden. De ambitie is goed. Doordat ik regelmatig van Amazfitwatch wissel worden de gegevens van de coachfunctie niet goed gesynchroniseerd. Het ene moment ben ik overtraind en het andere moment met dezelfde gegevens ben ik ontspannen. Ik vertrouw maar op mijn eigen coach functie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQHQkz15LsmiSIuM05PL08iSq9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d39uLUQdaGsR0m18gn5o3kNv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Update nu paar dagen geprobeerd, heb wel het idee dat e.e.a. meer batterij gebruikt.
Of het moet het algoritme zijn dat opnieuw moet worden gekalibreerd?

Even kijken wat het doet na een weekje draaien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:02:
Update nu paar dagen geprobeerd, heb wel het idee dat e.e.a. meer batterij gebruikt.
Of het moet het algoritme zijn dat opnieuw moet worden gekalibreerd?

Even kijken wat het doet na een weekje draaien.....
Zou kunnen, misschien wordt het gefixed in een volgende update 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
harley2009 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:35:
[...]

Krijg hem ook binnen als je hem op Engels zet
Nope, krijg niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Heb je ook op de watch zelf de systeem taal gewijzigd? Werkt misschien 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:06
Sinds de update naar Zepp OS 2.1 krijg ik op mijn TR2 geen notificaties meer binnen als ik de telefoon (Pixel 6) op "DND" zet. Voorheen werkte dit wel altijd.

Ik heb al eens gespeeld met de instellingen in de Zepp app onder "Watch settings/DND", maar krijg het vooralsnog niet opgelost.

Hebben jullie hetzelfde "DND" gedrag?

Edit: Gevonden -> in de Zepp app: "Profile/Current device/Notifications and reminders/app alerts turn off silent notifications switch.

[ Voor 17% gewijzigd door Beefhead op 23-08-2023 23:37 ]

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Beefhead schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:30:
Sinds de update naar Zepp OS 2.1 krijg ik op mijn TR2 geen notificaties meer binnen als ik de telefoon (Pixel 6) op "DND" zet. Voorheen werkte dit wel altijd.

Ik heb al eens gespeeld met de instellingen in de Zepp app onder "Watch settings/DND", maar krijg het vooralsnog niet opgelost.

Hebben jullie hetzelfde "DND" gedrag?

Edit: Gevonden -> in de Zepp app: "Profile/Current device/Notifications and reminders/app alerts turn off silent notifications switch.
Fijn, ik neem aan dat een specifieke instelling is voor Android.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobWu
Na anderhalve week gebruik zie ik een vrijwel dubbele batterij drain op mijn horloge tov het 'oude' OS.

Wat zijn de ervaringen van anderen op dit vlak? Want het ziet ernaar uit dat v2.1 veel meer batterij verbruikt dan OS 1.x

[ Voor 29% gewijzigd door RobWu op 29-08-2023 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik lijk daar geen last van te hebben. Heb je hem na de update nog een keer extra opnieuw opgestart? Dat doe ik altijd bij updates zoals deze. (ook bij telefoons etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Announcement of Amazfit T-Rex 2 Upgrade Delay
DEAR ESTEEMED T-REX 2 USERS,
During the current T-Rex 2 version upgrade process, we have received feedback from some users. In order to further optimize the upgrade version and ensure everyone gets a better user experience, the comprehensive upgrade will be postponed. Kindly bear with us for a little longer.
We appreciate your patience and trust. We will continue to enhance the product experience.
Best regards,
The Sports Watch Team
2023-8-29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 10:40:
Na anderhalve week gebruik zie ik een vrijwel dubbele batterij drain op mijn horloge tov het 'oude' OS.

Wat zijn de ervaringen van anderen op dit vlak? Want het ziet ernaar uit dat v2.1 veel meer batterij verbruikt dan OS 1.x
zie mijn laatste post.

• RobWu
vanochtend nieuwe update binnen gekregen: 9.48.1.5

wellicht is deze nog van voor de aankondiging om voorlopig de updates te stoppen?
iemand anders deze binnen gekregen?
en zal eens bijhouden of bij deze update de batterij drain wat minder is....

• Frank Brouwers
RobWu schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:04:

wellicht is deze nog van voor de aankondiging om voorlopig de updates te stoppen?
Nu aan het downloaden, is volgens mij om de problemen op te lossen die gerapporteerd zijn ;)

• kwaazaar
RobWu schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:04:

Bij mij niets meer sinds 9.44.1.5.

• Frank Brouwers
kwaazaar schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:36:
[...]

Bij mij niets meer sinds 9.44.1.5.
Bij mij 9.48.1.5., sorry voor de eerdere post, niet goed gekeken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Frank Brouwers op 01-09-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Weer een nieuw model, ze zetten er vaart achter bij Amazfit ;)

https://www.amazfit.com/products/amazfit-balance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
Mooie watchface!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Zepp OS 3.0? Lopen we alweer achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:42:
[...]

Zepp OS 3.0? Lopen we alweer achter ;)
Ach, ja, dat is ook onderdeel van de marketing 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LG doet dat ook met zijn televisies. Steeds een nieuwere versie waardoor je oude tv opeens nog ouder lijkt.

Ik heb nu 2.0 op mijn horloge, maar in het dagelijks gebruik merk ik daar echt helemaal niks van eigenlijk. (maar goed misschien ben ik een uitzondering, ik gebruik ook maar 1 watchface sinds week 1 of 2 van dat ik dit horloge heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
ArthurMorgan schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:28:
LG doet dat ook met zijn televisies. Steeds een nieuwere versie waardoor je oude tv opeens nog ouder lijkt.

Ik heb nu 2.0 op mijn horloge, maar in het dagelijks gebruik merk ik daar echt helemaal niks van eigenlijk. (maar goed misschien ben ik een uitzondering, ik gebruik ook maar 1 watchface sinds week 1 of 2 van dat ik dit horloge heb :) )
Klopt! Je denkt dat je iets mist maar is dat zo? Ik was heel erg tevreden over mijn T Rex 2, ben ik nu meer tevreden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware update OS 2.0=>2.1 9.48.1.6

[ Voor 13% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-09-2023 17:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobWu
Frank Brouwers schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:37:
Nieuwe firmware update OS 2.0=>2.1 9.48.1.6
En ook een update van de Zepp app, met een heleboel nieuwe AI tools erin zo te zien.
En subscription opties... Weet niet hoe blij ik daar mee ben :|

Maar het ziet er naar uit dat de laatste update de batterij issues op mijn telefoon heeft verholpen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:38:
[...]

En ook een update van de Zepp app, met een heleboel nieuwe AI tools erin zo te zien.
En subscription opties... Weet niet hoe blij ik daar mee ben :|

Maar het ziet er naar uit dat de laatste update de batterij issues op mijn telefoon heeft verholpen. :)
Fijn! subscription is het nieuwe businessmodel. Is begonnen met de betaalde watchfaces en er komt steeds meer bij :(
Weet niet of AI veel toevoegt. De coach functie staat bij mij al weken op overtraind en dat lijkt niet veel te veranderen. Ik vertrouw liever op mijn eigen gevoel en de "prestaties". Ook Strava geeft bij het tabblad fitness and freshness vaak rare uitkomsten gebaseerd op hun algoritme. Loop dan een "pr" en mijn conditie gaat achteruit ;)

• BarnOwl
Ik probeer de laatste update te installeren (2.1 9.48.1.6) maar ik krijg de "foutmelding onvoldoende apparaatruimte".
Ik heb slechts één watchface en ik heb geen idee hoe ik mijn trainingsgegevens moet verwijderen.

Iemand suggesties?

Jeroen

• Frank Brouwers
BarnOwl schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:39:
Ik probeer de laatste update te installeren (2.1 9.48.1.6) maar ik krijg de "foutmelding onvoldoende apparaatruimte".
Ik heb slechts één watchface en ik heb geen idee hoe ik mijn trainingsgegevens moet verwijderen.

Iemand suggesties?
Bij de snelkoppelingskaart tot.trainingen zie je al je workouts. Door erop te drukken kun je selecteren en verwijderen. Hopelijk helpt dat.

• BarnOwl
Bedankt voor je suggestie Frank. Maar uiteindelijk moest ik een hard reset doen om de update aan de gang te krijgen.

Jeroen

• Frank Brouwers
BarnOwl schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:20:
Bedankt voor je suggestie Frank. Maar uiteindelijk moest ik een hard reset doen om de update aan de gang te krijgen.
Fijn, factory reset?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarnOwl
Ja, factory reset. Helaas werkt de roeimachine automatische herkenning echter nog steeds niet. Maarja, ik ben er nu aan gewend om deze handmatig te starten.

Ik ging er een beetje van uit dat deze aangepakt zou worden in deze enorme update (15 minuten download en 10 minuten installatie)maar geen geluk hier.......

Jeroen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn T rex2.
Ik heb een OnePlus 9 en sinds gisteren zegt Synchroniseren van apparaat mislukt.. Iemand een idee wat ik kan doen. Alles nagelopen en alle instellingen staan goed. (Zoals ze altijd hebben gestaan) dus daar zou het probleem niet moeten zitten..

Edit: inmiddels gelukt door de Trex opnieuw te doen opstarten..

[ Voor 10% gewijzigd door harley2009 op 21-09-2023 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobWu
Kijk eerst even of je met BT op je mobiel uit/aanzetten de boel weer aan de praat kunt krijgen.
Als dat niet werkt een restart van je mobiel, en als dat ook niet werkt ook een restart van je horloge.

Ik had dit regelmatig met mijn Bip en Huawei mobiel, en deze stappen werkte altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Als niets werkt: factory reset ;) heeft bij mij al vaak geholpen. Enige nadeel is dat je instellingen opnieuw moet configureren. Maar daar krijg je ervaring in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:12
Mijn scherm gaat heel snel uit als ik mijn pols optil. Is er een manier.om.hem langer aan te houden?

Kan het niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
gupfishy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:09:
Mijn scherm gaat heel snel uit als ik mijn pols optil. Is er een manier.om.hem langer aan te houden?

Kan het niet vinden.
smartwatch instellingen>beeldscherm en helderheid>tijdsduur dat scherm aanblijft>tijd selecteren

staat standaard op 5 seconden, is in stapjes van 5 maximaal tot 30 seconden in te stellen. Dat gaat wel ten koste van je batterijduur. ;)

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:12
Dank je wel. Haha zo simpel. In zat maar in de app te zoeken haha. Voel me wel beetje dom nu haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
gupfishy schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:47:
Dank je wel. Haha zo simpel. In zat maar in de app te zoeken haha. Voel me wel beetje dom nu haha
Dom valt wel mee, de logica van de app is soms wat vreemd. Als je er veel mee doet dan went het 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuwe firmware update: 9.48.1.9 system stability and performance enhancement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Wat is de batterij ervaring van mensen die ge-upgrade zijn naar 2.x?
Ik krijg het idee dat de batterij nog langer meegaat dan met het 'oude' OS, wat al zeer goed te noemen was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobWu schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:31:
Wat is de batterij ervaring van mensen die ge-upgrade zijn naar 2.x?
Ik krijg het idee dat de batterij nog langer meegaat dan met het 'oude' OS, wat al zeer goed te noemen was.
Post van Reddit:

T-Rex 2 (dumbwatch mode) great battery life after update to Zepp OS 2.1
Well, I must say that I'm pleasantly surprised: after the watch updated to OS 2.1, I'm getting better battery life than before. Usually it's the opposite, new OS on any device equals worse battery. Not here!

Note: I'm using the watch as a dumb watch; no notifications, no exercises, no AoD, nothing - it's here to tell me the time, ring some alarms, and so I can occasionally check the weather, heart rate, sleep, etc. Super-light usage.

29% battery, last charged 25 days ago. At this rate, I'm going to get a max of 35 days out of a single charge. With Zepp OS 1.0, I was getting 27-30 days.

Also, there's no "updating AGPS" when launching the Zepp app, which was a long process that I never knew if it can be interrupted or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Ik heb na het volgen van dit topic ook een T Rex 2 besteld die ik morgen mag ontvangen.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe de trilling is bij meldingen ik ga het horloge gebruiken voor hardlopen,notificaties,slaap tracking, af en toe het weer bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Paperbag24 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:46:
Ik heb na het volgen van dit topic ook een T Rex 2 besteld die ik morgen mag ontvangen.

Waar ik benieuwd naar ben is hoe de trilling is bij meldingen ik ga het horloge gebruiken voor hardlopen,notificaties,slaap tracking, af en toe het weer bekijken.
Goede keuze, top horloge voor sport en fitness. De workout schermen zijn volledig te personaliseren. Trilling bij meldingen is in te stellen. GPS is super en recent is er een grote firmware update geweest naar ZeppOs 2.1

Is dit je eerste Amazfit watch?

Veel plezier met je T Rex 2

[ Voor 6% gewijzigd door Frank Brouwers op 05-10-2023 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paperbag24
Frank Brouwers schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:16:
[...]

Dank voor je bericht,klopt dit is mijn eerste amazefit.
Ik ben inderdaad erg onder de indruk van de prijskwaliteit verhoudingen waar ik vaak duurdere Apple watches had.

Alles komt netjes binnen prachtig scherm!

Dankjewel ik heb de desert kleur gekozen ziet er heel gaaf uit met titanium kleurige voorkant met zwart. :)

Ik ga het allemaal ontdekken..

Goede keuze, top horloge voor sport en fitness. De workout schermen zijn volledig te personaliseren. Trilling bij meldingen is in te stellen. GPS is super en recent is er een grote firmware update geweest naar ZeppOs 2.1

Is dit je eerste Amazfit watch?

Veel plezier met je T Rex 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Als je nog vragen hebt laat maar weten.

[ Voor 11% gewijzigd door Frank Brouwers op 06-10-2023 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paperbag24
Nee ik heb de de Amazefit T Rex 2 deze: https://www.amazfit.com/products/amazfit-t-rex-2 in Desert Khak.
Doe ik zeker super bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Paperbag24 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:23:
Nee ik heb de de Amazefit T Rex 2 deze: https://www.amazfit.com/products/amazfit-t-rex-2 in Desert Khak.
Doe ik zeker super bedankt!
Was even op het verkeerde been gezet door titanium. T Rex ultra heeft een titanium body en een veel te hoge prijs. 500,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paperbag24
Frank Brouwers schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:33:
[...]

Was even op het verkeerde been gezet door titanium. T Rex ultra heeft een titanium body en een veel te hoge prijs. 500,-
Ik heb het niet heel duidelijk verwoord denk ik.
Met titanium doelde ik op de voorzijde van het horloge waar het logo Amazefit op staat gedrukt heeft bij mijn versie een titanium achtige kleur :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobWu
nieuwe update : v. 9.52.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Fijn dat Amazfit updates blijft verzorgen. Was in het verleden niet het sterkste punt van ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het blijft vaag dat die updates niet verschijnen bij taal op Nederlands, maar zodra je dat aanpast je hem wel direct krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ik krijg hem nu binnen op taal NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Als ik AmazFaces gebruik, dan moet ik bij downloaded altijd een versie kiezen: 1 of 2. Ik kies meestal 2, maar wat betekent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
ArthurMorgan schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:34:
Het blijft vaag dat die updates niet verschijnen bij taal op Nederlands, maar zodra je dat aanpast je hem wel direct krijgt :)
klopt, even systeemtaal op engels zetten en dan krijg je hem eerder.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste