Schiet mij maar lek, maar ik zie het niet. Kan zoeken wat ik wil in de app, maar nope....iemand?
[ Voor 10% gewijzigd door Frank Brouwers op 01-08-2022 16:54 ]
Ik zie een route die ik gereden heb zondag, maar kan ik daar ook routes toevoegen? Ik zie daar geen optie voor.Frank Brouwers schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:50:
In de app op profiel pagina kun je "mijn routes" invoeren
[ Voor 56% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-08-2022 14:34 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mirage op 03-08-2022 11:08 ]
https://www.reddit.com/r/...working_on_amazfit_trex2/Mirage schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:07:
Ik heb sinds maandag de nieuwste firmware geinstalleerd.
Alleen sinds deze firmware worden de verbrandde calorieen niet meer geteld. Hij telt alleen nog verbrandde calorieen als ik een activiteit start en niet als ik hem gewoon draag / loop enz.
Hebben meer mensen hier last van met de laatste firmware?Zo staat hij dus vandaag nog steeds op 0 cal verbruikt wat redelijk onmogelijk is daar er ook al 2000 stappen tegenover staan
[ Voor 10% gewijzigd door Frank Brouwers op 03-08-2022 15:56 ]
[ Voor 71% gewijzigd door Frank Brouwers op 04-08-2022 12:12 ]
Klopt, en de aftersales en customer service ook niet. Het is vooral dozen schuiven. Jammer maar het blijft een fantastische sportwatch. Navigatie lijkt goed te werken.kwaazaar schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:53:
"the bug of workout function crashes"
Mooi dat ze het snel fixen. Jammer dat ze quality assurance niet voor elkaar hebben.
Ik had de T Rex Pro en nu de 2. Over de Pro was ik al uitermate tevreden maar de 2 is een duidelijke verbetering. Bouwkwaliteit is vele malen beter en echt "rugged". Niet alleen in uiterlijk maar vooral in robuustheid. Echt een watch die tegen een stootje kan. Ik heb ook de GTR3 voor casual gebruik maar die is door design kwetsbaarder. In jouw geval zou ik voor de T Rex 2 gaan. Ik gebruik de 2 dagelijks voor workouts: running(duurlopen) en hiking (1,5-2,5 uur) en ik zit nu op 43% na 7 dagen! Wel een donkere watchface omdat dat minder batterij kost.Ch3ckmate schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:18:
Al een tijdje deze aan het eyeballen, wou eerst de GTR 3 maar gezien mijn fysieke job met zwaar materiaal en mijn 5-6/7 dagen in de week dat ik sport lijkt deze me veel interessanter. Iemand de zwart-gele versie? Ziet er prachtig uit op foto. Is de bouwkwaliteit goed bij jullie? Niet snel krasjes, verlies van verf,...?
Lijkt me minder batterij dan mijn BIP maar wel een zee aan opties.Frank Brouwers schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:45:
[...]
Ik had de T Rex Pro en nu de 2. Over de Pro was ik al uitermate tevreden maar de 2 is een duidelijke verbetering. Bouwkwaliteit is vele malen beter en echt "rugged". Niet alleen in uiterlijk maar vooral in robuustheid. Echt een watch die tegen een stootje kan. Ik heb ook de GTR3 voor casual gebruik maar die is door design kwetsbaarder. In jouw geval zou ik voor de T Rex 2 gaan. Ik gebruik de 2 dagelijks voor workouts: running(duurlopen) en hiking (1,5-2,5 uur) en ik zit nu op 43% na 7 dagen! Wel een donkere watchface omdat dat minder batterij kost.
[Afbeelding]
Ja, dat kan. De vele mogelijkheden van de watch doen een beslag op de batterij. Dualband GPS werkt fantastisch maar kost wel batterij. AOD gebruik ik niet evenals continue HR , slaapregistratie, stress of saturatie. In vergelijking met Samsung en Apple (max twee dagen) is de batterij van deze en andere Amazfit watches natuurlijk super.Ch3ckmate schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:20:
[...]
Lijkt me minder batterij dan mijn BIP maar wel een zee aan opties.
btw kan je je muziek ermee bedienen?
Vandaag ook de groene versie binnen gekregen, en moet zeggen, ik vind m r echt goed/stoer uitzien, nog beter dan verwachtkwaazaar schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 18:46:
Na restart van de watch werkt de Zepp app weer goed. Notificaties zijn ook niet meer dubbel.
@robotjoek Ik zou gewoon bestellen bij Coolblue. Kun je eenvoudig terugsturen als je het niks vindt.
[ Voor 46% gewijzigd door robotjoek op 10-08-2022 01:49 ]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
nette prijs, veel plezier ermee, gaat vast goed komen.robotjoek schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 01:48:
[...]
Vandaag ook de groene versie binnen gekregen, en moet zeggen, ik vind m r echt goed/stoer uitzien, nog beter dan verwacht![]()
Eind vorige week bij CSMobiles besteld (kwamen de totale kosten op €180,90), en vandaag dus binnen gekregen.
Van t weekend is ff voor gaan zitten en lekker mee spelen !!
En ff dit Forum doorlezen voor de nodige tips/trucs.....
Nee, helaas...Frank Brouwers schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:43:
Bij mij werkt het wel met de Iphone, Pocco = android? Kun je niet bestandstypes instellen of aan apps koppelen?
vreemd, misschien een ticket aanmaken bij Amazfit met de vraag. Of in het Reddit forum posten.
[ Voor 14% gewijzigd door Frank Brouwers op 10-08-2022 22:33 ]
https://www.reddit.com/r/...ith_gpx_files_on_pixel_6/Monster-E schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:31:
Dank, zal er eens naar kijken
[ Voor 21% gewijzigd door Frank Brouwers op 11-08-2022 19:58 ]
Had ik ook met m'n Bip Pro.-seagull- schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:50:
Ik heb sinds gisteren een Amazfit T-Rex 2 en stel vast dat die niet oplaadt met de laadkabels van mijn Amazfit GTR 2. Omgekeerd lukt trouwens ook niet. Waar zit het verschil tussen beide laders?
Inderdaad andere connectoren:-seagull- schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:50:
Ik heb sinds gisteren een Amazfit T-Rex 2 en stel vast dat die niet oplaadt met de laadkabels van mijn Amazfit GTR 2. Omgekeerd lukt trouwens ook niet. Waar zit het verschil tussen beide laders?
[ Voor 61% gewijzigd door Frank Brouwers op 12-08-2022 16:14 ]
Waarom gebruik je de GTR3 niet voor workouts ?Frank Brouwers schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:08:
Ik had de T Rex Pro en nu de 2. Ik gebruik de 2 dagelijks voor workouts: running(duurlopen) en hiking (1,5-2,5 uur) en ik zit nu op 43% na 7 dagen! Wel een donkere watchface omdat dat minder batterij kost.
Watchface tactix_gtr3
[Afbeelding]
Kan ook maar ik vind de bediening tijdens workout via de fysieke knoppen van de T Rex 2 fijner. En daarnaast vind ik de de T Rex 2 een mooie sportieve uitstraling hebben. Maar dat is vooral subjectief en esthetisch.florijn11 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:41:
[...]
Waarom gebruik je de GTR3 niet voor workouts ?
Ik gebruik de stratos 2 voor het fietsen maar de batterij gaat steeds korter mee nu tot minder dan 2 uurFrank Brouwers schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:54:
[...]
Kan ook maar ik vind de bediening tijdens workout via de fysieke knoppen van de T Rex 2 fijner. En daarnaast vind ik de de T Rex 2 een mooie sportieve uitstraling hebben. Maar dat is vooral subjectief en esthetisch.
Softwarematig is er niet veel verschil tussen de de 2 en de 3. De 2 is robuuster en de 3 is meer gevoelig voor beschadigingen als je er wat ruw mee omgaat. Kijk maar eens naar de YouTube filmpjes en wat er daar allemaal met de T Rex2 wordt gedaan. Dat moet je met de GTR 3 niet doen. De lay-out voor fietsen is voor beiden gelijk. Voordeel van de workout software is dat de data schermen volledig te personaliseren zijn. Aantal schermen en data velden, de waarden die wil zien, parameters etc etc. Zie foto's. Navigatie is een functie die onlangs bij een firmware update voor de 2 is toegevoegd. Importeren van gpx files is mogelijk maar ook een functie als trackback. Is misschien ook voor fietsen een interessante feature.florijn11 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:07:
[...]
Ik gebruik de stratos 2 voor het fietsen maar de batterij gaat steeds korter mee nu tot minder dan 2 uur
Is de T rex 2 beter dan de gtr 3 en hoe zit bij fietsen de lay out bij beide eruit ?
[ Voor 54% gewijzigd door Frank Brouwers op 14-08-2022 20:39 ]
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-08-2022 20:42 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Altijd bij Ali bestellen waarbij je voor Ali Express shipping kan kiezen en NIETS anders!! Ali Express is altijd binnen twee weken bij je binnen of refund. Als er geadverteerd wordt met een andere shipper dan kies je op meerdere opties en dan pak je dr Ali Express met tracking. Die is altijd goed. Staat die er niet bij dan verder zoeken.-seagull- schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:33:
Iemand een idee waar ik een schroevendraaier/tool kan vinden om de armband te vervangen?
Liefst niet op aliexpress met levering in oktober zoals deze
dank jeFrank Brouwers schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:26:
[...]
Softwarematig is er niet veel verschil tussen de de 2 en de 3. De 2 is robuuster en de 3 is meer gevoelig voor beschadigingen als er wat ruw mee omgaat. Kijk maar eens naar de YouTube filmpjes en wat er daar allemaal met de T Rex2 wordt gedaan. Dat moet je met de GTR 3 niet doen. De lay-out voor fietsen is voor beiden gelijk. Voordeel van de workout software is dat de data schermen volledig te personaliseren zijn. Aantal schermen en data velden de waarden die wil zien, parameters etc etc. Zie foto's.Navigatie is een functie die onlangs bij een firmware update voor de 2 is toegevoegd. Importeren van gpx files is mogelijk maar ook een functie als trackback. Is misschien ook voor fietsen een interessante feature.
robotjoek schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:28:
Meer dan blij met de T-Rex 🦖 2....
Heb wel een "dingetje", heb bij Lab m'n foon gekoppeld om de camera te kunnen bedienen, maar dat werkt niet terwijl ie zegt dat ie gekoppeld is, en ontkoppelen lukt niet, want dan blijft ie zeggen, ontkoppelen mislukt🤔
Denk dat t koppelen niet goed is gegaan, naar aanleiding van t zien van een filmpje, maar ja, als t ontkoppelen niet werkt, wat dan, iemand een idee ?
Heb trouwens een Pixel6Pro.
Gegevens blijven wel bewaard in database van Zepp app. Maar op de watch ben je ze kwijt. Succesrobotjoek schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:34:
Gok dat dat iid de enige optie is, heb de app al verwijderd, maar dat hielp niet...
Ff kijken of dat t waard is, ben dan al m'n vergaande gevens ook kwijt, en of dat t bedienen van m'n camera waard is 🤔
[...]
Apple of Android telefoon?kwaazaar schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 15:11:
Ik krijg af en toe ineens oude notificaties op de watch. Best irritant.
Spotify nog niet als app. De huidige app store is beperkt en heeft maar een paar third party appsSnellejelleee schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:10:
Hallo allen,
Ik ben in overweging om de rex2 te kopen.
Alleen wat ik fijn zou vinden als ik mijn muziek, Spotify, erop kan bedienen.
Is er ergens een overzicht van alle apps?
Thanx
Bij mij (iOS) komen tijdens workout de notificaties gewoon binnen .kwaazaar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:55:
Volgens mij draaien er vrijwel geen achtergrond apps. Tijdens een training kan ik bv ook geen notificaties bekijken.
Top!robotjoek schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:02:
T Rex 2🦖 terug gezet naar fabrieksinstellingen, en nu werkt t wel💪🏻
[...]
Je kan makkelijk een achtergrond app maken. Open een workout en druk dan lanfdurig op de back knop. Dan kom je op je dialscherm uit met een indicatie dat er een app op de achtergrond draait. Vanuit daar kan je weer een andere app starten.kwaazaar schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 16:55:
Volgens mij draaien er vrijwel geen achtergrond apps. Tijdens een training kan ik bv ook geen notificaties bekijken.
Zo, de eerste 12 uur dat hij om zit zitten er op. Het vervangen van het bandje ging heel eenvoudig. Met de meegeleverde schroevendraaier kon ik het oude bandje losmaken, dat Ali-adaptertje er tussen en mijn oude nylonband er aan vast.ArthurMorgan schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:13:
Naar aanleiding van de review van @Yzord beetje geschrokken van dat de bandjes niet standaard waren. Ik heb zelf ook gevoelige polsen waardoor ik geen bandjes met gesp of andere drukpunten wil, en sowieso geen kunststof. Dus even op zoek gegaan naar oplossingen.
Bij Aliexpress (en vast ook op andere plekken) heb je dus convertors die je erop kunt zetten zodat je je standaard 22mm bandjes erop kunt zetten.
Heb deze besteld: https://nl.aliexpress.com/item/1005004528640743.html
(Leuke is dat ik nog niet 100% zeker ben of ik van de Gears 3 overga op de T-rex 2, maar voor deze prijs is het in elk geval al fijn als ik het heb liggen)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 69% gewijzigd door Frank Brouwers op 20-08-2022 16:54 ]
Bij mij ook geen probleem zonder protector, de hogere rand beschermt tegen stoten en krassen. Mijn protector is meer uit voorzorg, ben zuinig op mijn T Rex 2Yzord schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:15:
Ik gebruik mijn t-rex echt flink en ik kijk nergens naar (zeg maar), maar ik kan nog geen krasje vinden op mijn scherm. Sinds ik mijn iphones gewoon naked gebruik heb ik totaal geen behoeftes meer aan cases of screen protectors. En tot vandaag nog geen problemen ondervonden.
Rugged voor sport en GTR voor business....Yzord schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 16:52:
Mwua, ik vind hem maar minder...ik hou van de rugged versie
Klopt maar dat heeft de GTR 3 Pro ook al. Dus niet zo veel nieuws onder de zon. De strategie van Amazfit (en van elk commercieel bedrijf) is er op gericht dat je elk jaar in de verleiding komt om voor het nieuwste model te gaan....kwaazaar schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:23:
Heeft ook meer mogelijkheden, toch? Storage voor muziek, Alexa support, phonecalls via BT.
[ Voor 62% gewijzigd door Frank Brouwers op 06-09-2022 20:14 ]
gebruik de Amazfaces app voor zowel apple als android. De watchfaces voor GTR 3 zijn ook voor de T Rex 2 bruikbaar. Enorm veel keus.RobWu schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:13:
Misschien een domme vraag, maar wat is de simpelste manier om een custom watchface te installeren?
Ik zie op YT de meest vage methodes voorbij komen... <shrug>
Frank Brouwers schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Harde screenprotector geplaatst. Blijft een uitdagende klus, gelukkig zitten er drie in een pack 😉 protector komt niet boven de watch rand uit.
Verkrijgbaar bij Amazon.nl
succes, zit er bij mij nu al 3 weken op en ben heel tevreden.robotjoek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:28:
Krijg deze morgen ook binnen, ben benieuwd !
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Frank Brouwers op 08-09-2022 11:08 ]
Dacht het wel, ga het even voor je uitzoeken.Sianixi schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:51:
Heb een vraagje.
Had eerst de stratos 2 en daar kon ik via de app of op het horloge zelf interval training instellen.
Nu heb ik de 1st gen t-rex maar daar kan ik geen intervall training op instellen.
Kan dat wel op de T-rex 2 bij hardlopen?
Heb even gekeken bij workout hardlopen en je kunt alles zelf instellen: Trainingsduur, pauze, herhaling, opwarmen, ontspannen etc, etc.Sianixi schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:51:
Heb een vraagje.
Had eerst de stratos 2 en daar kon ik via de app of op het horloge zelf interval training instellen.
Nu heb ik de 1st gen t-rex maar daar kan ik geen intervall training op instellen.
Kan dat wel op de T-rex 2 bij hardlopen?
Bedankt voor het checken!!.Frank Brouwers schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:49:
[...]
Heb even gekeken bij workout hardlopen en je kunt alles zelf instellen: Trainingsduur, pauze, herhaling, opwarmen, ontspannen etc, etc.
Je kunt ook via de app een trainings sjabloon maken. Dus mogelijkheden te over.
Daar ga je geen spijt van hebben. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.Sianixi schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:44:
[...]
Bedankt voor het checken!!.
Dan gaat de huidige de deur uit en kijken voor de t-rex 2.
[ Voor 38% gewijzigd door BarnOwl op 15-09-2022 16:24 ]
Jeroen
klopt, aanwezigBarnOwl schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:04:
Nog een vraagje: Zit er ook een roeitrainer op? Deze mis ik op mijn bestaande T-Rex.
EDIT: Nevermind, ik vond rowing machine eerder in dit forum, ik ben bang dat ik nu ook voor de bijl ga.
T Rex 2, is echt een sportwatch terwijl de GTR 4 ook voor business is te gebruiken, iets meer stijlvol. Een T Rex met een colbertje ziet er niet echt uit. GTR4 en T Rex 2 hebben dezelfde specs, wel een nieuwe Biotracker 4.0, zou de HR meting moeten verbeteren en under de hood een 2.0 versie van Zepp OS. Ik zag dat je wat meer kunt personaliseren als het gaat om uiterlijk menu's en de kleursetting. Wat verder de voordelen van 2.0 zijn is nog niet duidelijk. Er zullen op termijn wel functies worden toegevoegd. Bij de drie modellen lijkt vooralsnog alleen de zwarte superspeed black leverbaar, de racetrack grey en de vintage brown leather zullen later wel volgen. De racetrack grey heeft ook een meer sportieve uitstraling. succes met kiezen!harley2009 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:04:
In mijn zoek tocht naar een nieuwe smartwatch heb ik deze ook op het oog.( amazfit t rex 2 - Amazfit GTR 4) heb nu nog een Huawei Watch GT active.
zag deze amazfit t rex 2 of is de nog uitkomende Amazfit GTR 4. qua prijs zitten ze hetzelfde. Vind de T rex er wel stoerder uitzien..
Maar de GTR 4 is nieuwer model.. Volgens mij hebben ze allemaal de zelfde specs..
[ Voor 4% gewijzigd door Frank Brouwers op 16-09-2022 09:16 ]
Thanks. Denk dat ik voor de GTR4 ga. Zodra die bij bol te bestellen is zal dat mijn nieuwe watch worden..Frank Brouwers schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:12:
[...]
T Rex 2, is echt een sportwatch terwijl de GTR 4 ook voor business is te gebruiken, iets meer stijlvol. Een T Rex met een colbertje ziet er niet echt uit. GTR4 en T Rex 2 hebben dezelfde specs, wel een nieuwe Biotracker 4.0, zou de HR meting moeten verbeteren en under de hood een 2.0 versie van Zepp OS. Ik zag dat je wat meer kunt personaliseren als het gaat om uiterlijk menu's en de kleursetting. Wat verder de voordelen van 2.0 zijn is nog niet duidelijk. Er zullen op termijn wel functies worden toegevoegd. Bij de drie modellen lijkt vooralsnog alleen de zwarte superspeed black leverbaar, de racetrack grey en de vintage brown leather zullen later wel volgen. De racetrack grey heeft ook een meer sportieve uitstraling. succes met kiezen!
zie net deze post: https://www.reddit.com/r/...ts/xfa8km/holy_crap_gtr4/ Voor veel fanatieke sporters een must.
Jeroen
kalibratie is niet nodig, door verbinding met de Zepp app zou je de goede locatie door moeten krijgen. Zit je op android of iOS? locatie instellingen op je je smartphone?BarnOwl schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:04:
Ik heb hem inmiddels en het is een flinke verbetering t.o.v de originele T-Rex.
Kan iemand mij zeggen hoe ik de gps plaatsbepaling goed krijg/ Ik schijn mij te bevinden in Bimmen (?) maar ik kan nergens de werkelijke positie instellen.
Is er geen calibratie nodig?
Als je bij workout wandelen naar instellingen gaat kun je "navigatie" selecteren en dan "mijn locatie"RobWu schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:05:
Ik heb tot nu toe geen issues met de GPS.
Als ik b.v. een wandelsessie start duurt het even voor de GPS zijn ding doet, maar daarna is het loepzuiver voor de gehele route. Kan later in de app exact zien waar ik gelopen heb, hoogten etc.
Weet niet of je ergens kunt uitlezen wat je huidige locatie is, dat kan evt. ook via de telefoon app lopen.
Misschien weet iemand hoe e.e.a. wordt uitgelezen?
Jeroen
Hetzelfde heb ik gezien met o.a. maanfasen in de wijzerplaat. Die kloppen ook niet echt.BarnOwl schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:41:
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat de GPS afwijking alleen voorkomt op wijzerplaten die de locatie vermelden. Die mijd ik nu dus maar.
Ik heb bij fietsen/wandelen een prima gps verbinding die die afwijking van hemelsbreed ca, 6km negeren.
[ Voor 30% gewijzigd door BarnOwl op 17-09-2022 20:07 ]
Jeroen
Heb je al een reset gedaan?BarnOwl schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:05:
Inderdaad, ik heb alles gechecked: Locatie, GPS, Kompas calibratie, etc. Het moet wel een bug zijn.
Ik heb het ook met het weer: Zonneschijn terwijl het de hele dag buien zijn geweest.
[ Voor 40% gewijzigd door BarnOwl op 17-09-2022 22:35 . Reden: wijzerplaat toegevoegd ]
Jeroen
Jeroen
Qua functionaliteiten ontlopen de twee watches elkaar nauwelijks, dus het gaat om de looks en je eigen voorkeur.harley2009 schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:42:
Heb de 2 Amazfit watches nog eens goed vergeleken.(Amazfit T-Rex 2 & Amazfit GTR 4.
Ik hou stiekem toch meer van het ruige T rex 2. De Gtr4 is oook top, maar alexa ga ik waarschijnlijk nooit gebruiken. Zelfde geld voor muziek op de Amazfit 4, dat ga ik ook niet gebruiken. Heb daar mijn oortjes voor. Maar ook de Gtr 4 ziet er gelikt uit.
Dus T-Rex 2 ziet er absoluut stoer uit. (beetje G shock model). En daar hou ik wel van. Ga de komende dagen nog eens wat vergelijken, en hopelijk snel een gebruikers review van de Gtr 4.
Maar vooralsnog blijft de T-Rex 2 door mijn hoofd spoken.
https://www.reddit.com/r/...or_gt_3_series_confirmed/harley2009 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:00:
Komt de 2.0 versie van Zepp OS ook op de T rex 2 ??
[ Voor 39% gewijzigd door harley2009 op 21-09-2022 20:10 ]
Ook op Nederlands. Succes met je aanwinst.harley2009 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:43:
Is Nederlands instelbaar op de T rex 2. Of alleen Engels ??
Edit: Net de T rex 2 besteld. Morgen komt die binnen.. Ben heel benieuwd.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=sharerobotjoek schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:56:
Blijft bij mij zeggen: can't view Community......?
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq