Mijn vraag is hoeveel zonnepanelen ik op deze omvormer kan zetten. We hebben deze al geinstalleerd met 12 panelen. Maar we willen er graag meer op zetten ivm aanschaf aircos. Wie kan met vertellen hoeveel er maximaal op een omvormer mogen/kunnen? Duitsland al gemaild maar krijg geen respons helaas. Wie kan me hier dus duidelijkheid over geven
Vraag
Alle reacties
Niet door ons te beantwoorden met het gebrek aan context.
Zie datasheet.
Wil je wat nuttigs horen: Even je best doen met Tips bij openen offerte topic zonnepanelen in de hand.
Zie datasheet.
Wil je wat nuttigs horen: Even je best doen met Tips bij openen offerte topic zonnepanelen in de hand.
[ Voor 46% gewijzigd door Ronald op 16-06-2022 16:32 ]
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
RTFM? 
:fill(white):strip_exif()/f/image/EXhd2pDCCq0od5UxpZnwEkFo.png?f=user_large)
Welke panelen heb je en hoe liggen ze erbij? Waarschijnlijk zit je met 12 panelen al redelijk dicht bij de max... Tenzij je in de ochtend en avond meer wil gaan opwekken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EXhd2pDCCq0od5UxpZnwEkFo.png?f=user_large)
Welke panelen heb je en hoe liggen ze erbij? Waarschijnlijk zit je met 12 panelen al redelijk dicht bij de max... Tenzij je in de ochtend en avond meer wil gaan opwekken.
[ Voor 8% gewijzigd door Teutlepel op 17-06-2022 16:19 ]
De 'max allowable' dingen geven de echte grenzen aan.
Komt dus op ca 7 kWp waar hij er 3.9 van kan gebruiken.
In panelen uitgedrukt is dat 13x een 540 Wp paneel of 42x Solar Frontier 165 Wp panelen.
Komt dus op ca 7 kWp waar hij er 3.9 van kan gebruiken.
In panelen uitgedrukt is dat 13x een 540 Wp paneel of 42x Solar Frontier 165 Wp panelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Proton_ op 17-06-2022 16:41 ]
Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.