Ik had een overbuurvrouw met een windorgel aan het balkon. Dat ding was een bron van ergernis voor iedereen behalve de eigenaresse. Ik denk dat hij er nu nog hangt en dat alle buren verhuisd zijn.
Of mensen met zo'n zwembad met hard brommende circulatiepomp in de nacht.... Na decennia (ernstige) overlast heb ik het wel geleerd, gestopt met 'vechten' tegen herrie en stank. Je kunt geen rust verwachten in NL, zo op elkaar. Ook schadelijke dingen zoals roken, houtkachels en alcohol zijn niet verboden. Een mogeljike oplossing voor herrie van buiten is ramen dicht, ventilatie via roosters (Co2 meter kijken of je nog genoeg zuurstof houdt, evt afzuiging op hoge stand) of ventilatie via andere ruimte naar binnen krijgen, doppen in, en een airco (mede omdat het raam niet meer open kan vanwege standaard NL herrie en stank). Neem dan ook meteen een paar goeie luchtreinigers. En vergeet goede rolluiken niet. En een goede noise canceling hoofdtelefoon, die je de hele dag op hebt. Of ik dit normaal vind? Nee, maar dit is het blijkbaar. Sterkte!!!
[ Voor 4% gewijzigd door MrOizo op 24-08-2022 11:27 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.