• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:37
pinda powerrr schreef op donderdag 29 september 2022 @ 08:57:
Ik krijg zojuist reclames van Belsimpel te zien op Instagram met "heel mysterieus" alleen een Google logo.

De hoop groeit met de dag dat de Pixel lijn gewoon officieel in de Benelux verkocht gaat worden.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-05 10:05

Het zou mooi zijn als deze prijs (die van gsmarena komt) klopt. €899 voor de Pro.
Mooie prijzen voor deze telefoons.

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-05 21:06
€250 verschil voor:
- Groter scherm
(- en daarmee een grotere batterij dus niet per se een +)
- Hogere RAM
- Hogere refresh rate
- Extra camera

Ik vind het nogal een verschil in prijs, maar als ook de look je erg bevalt snap ik dat je er meer voor wilt neerleggen..
Exact dezelfde prijzen als bij de Pixel 6-serie dus :)

[Voor 40% gewijzigd door CLB op 30-09-2022 01:05]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ferrywijn
Pietje7 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 00:03:
€250 verschil voor:
- Groter scherm
- Hogere RAM
- Hogere refresh rate
- Extra camera

Ik vind het nogal een verschil in prijs, maar als ook de look je erg bevalt snap ik dat je er meer voor wilt neerleggen..
Ik vind de prijs van de 7 Pro eigenlijk niet eens zo heel hoog, als je ziet wat je ervoor krijgt.
Het is meer dat de 7 gewoon een hele goede deal is.

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:08
CLB schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 00:14:
Exact dezelfde prijzen als bij de Pixel 6-serie dus :)
[YouTube: Spreid je vleugels]
Exclusief bij T-Mobile?
Dat geloof ik toch niet, denk dat Google op zoek was naar veel marketingbudget ofzo in een driehoek.
Ik ga er wel vanuit inmiddels dat je ze ook bij Belsimpel kunt bestellen, los of met abonnement naar keuze.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-05 13:58
Als de Pro7 kleiner was geweest dan de 7 was ik direct voor de Pro7 gegaan. Minpunt van veel mensen van de 6 was de grootte, daarom neig ik na de 7. Scheelt niet veel maar wel een beetje.

• ferrywijn
EvertonPride schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:35:
Als de Pro7 kleiner was geweest dan de 7 was ik direct voor de Pro7 gegaan. Minpunt van veel mensen van de 6 was de grootte, daarom neig ik na de 7. Scheelt niet veel maar wel een beetje.
Ja, ik vind het ook wel jammer dat als je tegenwoordig een zo compleet mogelijke telefoon wil hebben, je met een gigantisch ding moet rondlopen. Ook wel logisch natuurlijk, want in een groter toestel passen meer features. Maar toch was het leuk geweest als de 7 ook 3 camera's had gehad.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:39
ivo001 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:22:
Ik ga deze telefoon ook een beetje in de gaten houden.

Heb nu bijna 3 jaar een Xiaomi Mi 9T Pro, en ondanks dat hij het nog prima doet (heb laatst wel zelf de oplaadpoort vervangen) merk ik wel dat de accu wat minder begint te worden en ik wel toe ben aan een upgrade van opslag en camera.

Nu nog een beetje twijfel of ik voor een Pixel 6/6 pro/7/7 pro wil gaan, of toch een Mi 11 Ultra of een Xiaomi uit de 12 serie.
Hey, jij ook hier?
We houden dezelfde telefoons in de gaten.

De 7 Pro is zeker interessant, maar ik heb toch nog steeds een beetje het gevoel van: weinig verbetering, meer betalen.
256GB zou echt mooi zijn maar dat maakt hem wel erg duur voor wat meer opslag.

We gaan het allemaal zien!
Binnetie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:07:
256GB zou echt mooi zijn maar dat maakt hem wel erg duur voor wat meer opslag.
Yes 100 euro, net als bij de Pixel 6 Pro aldus geruchten...

• Pietje7
Cloud voor foto's, muziek en film via streaming..
Waarom gebruiken jullie 256 opslag?

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:06
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met de vorige versie?

Kwa brouwkwaliteit en software-updates ?

Jarenlang iPhone gehad , maar nu aan het twijfelen om terug naar Android te gaan omdat je met de pixel terug een telefoon hebt die pure Android draait ipv al die skins en brol die firma’s als Samsung erboven op smijten

[Voor 7% gewijzigd door zwasie op 30-09-2022 18:25]

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 19:58

Snoes

marcel

Daar is een heel lang topic over, maar mij heeft het in ieder geval erg enthousiast gemaakt.

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-04 16:42
zwasie schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:25:
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met de vorige versie?

Kwa brouwkwaliteit en software-updates ?

Jarenlang iPhone gehad , maar nu aan het twijfelen om terug naar Android te gaan omdat je met de pixel terug een telefoon hebt die pure Android draait ipv al die skins en brol die firma’s als Samsung erboven op smijten
[Google Pixel 6 (A) / (Pro)] Ervaringen & Discussie

• Riddle007
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-02 09:29
Zijn er eigenlijk geruchten dat de pixel 7 ook naar België komt? Ik hoor veel spreken over Benelux, maar alles wat concreet (T-Mobile) wijst enkel op Nederland.

En ja, ik weet dat je makkelijk over de grens kan bestellen. En zeker vanuit Nederland is het supermakkelijk... Het is enkel dat de Belgische providers nogal de neiging hebben om features (VoLTE bv) te blokkeren op devices die niet officieel in België uit kwamen... Pixel 6 is daar een mooi voorbeeld van...

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:24
Pietje7 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 00:03:
€250 verschil voor:
- Groter scherm
- Hogere RAM
- Hogere refresh rate
- Extra camera

Ik ben geïnteresseerd in de 7 vanwege de camera. Uit reviews blijkt dat de camera van de 6 Pro ten opzichte van de 6 alleen 'beter' is in de zin van de zoomoptie. Zou dit ook voor de 7 Pro gelden en zo ja, mag je dan stellen dat de camera van de 7 Pro maar marginaal beter is dan die van de 7?

De rest van de specs maakt me niet uit, ik ga sec voor camera. Foto's die ik maak zijn doorgaans groothoek/landschap. Voor een betere camera zonder zoom ben ik bereid 250 euro meer te betalen, maar dan moet er wel sprake zijn van een verschil :p

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pietje7
Nee het is enkel de zoom. Wat de camera niet beter maakt maar inzoomen dus beduidend wel. Belangrijkste vind ik ook de camera maar vind dit teveel geld meer dus ik ga ook voor de 7. Maar daarbij ook dat ik geen fan ben van de curved edges en ik graag een zo'n klein mogelijk model Pixel heb. Het is dat mijn P3 uit elkaar valt anders was ik nog niet overgestapt.
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:04:
[...]

Ik ben geïnteresseerd in de 7 vanwege de camera. Uit reviews blijkt dat de camera van de 6 Pro ten opzichte van de 6 alleen 'beter' is in de zin van de zoomoptie. Zou dit ook voor de 7 Pro gelden en zo ja, mag je dan stellen dat de camera van de 7 Pro maar marginaal beter is dan die van de 7?

De rest van de specs maakt me niet uit, ik ga sec voor camera. Foto's die ik maak zijn doorgaans groothoek/landschap. Voor een betere camera zonder zoom ben ik bereid 250 euro meer te betalen, maar dan moet er wel sprake zijn van een verschil :p

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als we eindelijk in Nederland pixels kunnen kopen, zullen we dan ook de extras krijgen waar nu geruchten over zijn?

Sta sowieso al bijna op het punt te gaan voor een p7pro, bovenstaand gerucht maakt het een stuk zekerder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:43

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb de Pixel 1,3 en nu 5, sla altijd een generatie over maar mijn pixel 5 draait eigenlijk nog heel goed mee. Weinig last van lage accuduur, software draait nog goed. Formaat is ideaal. Dus ik denk dat ik de 7 voor nu over sla.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:23
MrVegeta schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:54:
Ik heb de Pixel 1,3 en nu 5, sla altijd een generatie over maar mijn pixel 5 draait eigenlijk nog heel goed mee. Weinig last van lage accuduur, software draait nog goed. Formaat is ideaal. Dus ik denk dat ik de 7 voor nu over sla.
Ik ben van de nexus 6p naar pixel 3xl gegaan, nu op een pixel 5. Toch dnek ik wel de 7 (pro) aan te schaffen, zeker als ie in de google store in NL te koop zal zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-05 11:10
Riddle007 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:49:
Zijn er eigenlijk geruchten dat de pixel 7 ook naar België komt? Ik hoor veel spreken over Benelux, maar alles wat concreet (T-Mobile) wijst enkel op Nederland.

En ja, ik weet dat je makkelijk over de grens kan bestellen. En zeker vanuit Nederland is het supermakkelijk... Het is enkel dat de Belgische providers nogal de neiging hebben om features (VoLTE bv) te blokkeren op devices die niet officieel in België uit kwamen... Pixel 6 is daar een mooi voorbeeld van...
Pixel telefoons ondersteunen NLse providers sinds ~mei 2021, zie https://twitter.com/rachidfinge/status/1394796153770815489

Ik denk dat dit is een pre voordat Google gaat de telefoons verkopen in een specifieke land.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Megupe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

Ik ben van de nexus 6p naar pixel 3xl gegaan, nu op een pixel 5. Toch dnek ik wel de 7 (pro) aan te schaffen, zeker als ie in de google store in NL te koop zal zijn.
Waarom wil je die stap maken? Ik heb niets gevolgd over de nieuwe Pixel 6 en 7, dus ben wel benieuwd. Maar ik ben ook wel tevreden met mijn Vodafone abonnement, dus sta ook niet echt te trappelen om qua provider over te stappen. Wel zijn die ear buds erg interessant.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-05 23:36
Fijn dat de geruchten op een Nederlandse lancering groter en sterker worden. Helaas nog niets gelezen over mogelijke lancering in België. ;( Dat zou het nog mooier maken voor mij!

K.W.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:23
MrVegeta schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Waarom wil je die stap maken? Ik heb niets gevolgd over de nieuwe Pixel 6 en 7, dus ben wel benieuwd. Maar ik ben ook wel tevreden met mijn Vodafone abonnement, dus sta ook niet echt te trappelen om qua provider over te stappen. Wel zijn die ear buds erg interessant.
Huidige telefoon valt half uit elkaar ;)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Megupe schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:45:
[...]

Huidige telefoon valt half uit elkaar ;)
Dat is een goeie reden haha. Er gaan ook geruchten dat Google met een kleinere Pixel bezig is.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:57

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:03
En een nieuw reclamefilmpje van Google waar ze oa willen laten zien hoe de Pixel 7 kan inzoomen.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:10
Dit bevestigt ook weer de face unlock. Ben benieuwd hoe ze dit precies gaan implementeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
En 'Macro Focus' bij de Pixel 7 Pro en iets verdere zoom... fijn natuurlijk, maar 4x zoom op de P6P werkt ook goed als macrostand. Al met al lijkt het te gaan om zeer marginale updates, tof als je instapt in Pixel-land of als je een Pixel 5 of ouder hebt, niet met een 6-serie op zak. Volgende week maar zelf alles checken, beleven, bekijken en oordelen. Wel zin in hoor, wordt tof! *O*

[Voor 23% gewijzigd door CLB op 02-10-2022 19:45]

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Voor het eerst in jaren dat ik het live event niet live kan volgen... Juist nu er zoveel moois zit aan te komen :'( :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

new_guy schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:43:
Voor het eerst in jaren dat ik het live event niet live kan volgen... Juist nu er zoveel moois zit aan te komen :'( :D
Hoe laat is het live event?

Even zoeken en je weet het 😔, vanaf 16.00 uur

[Voor 9% gewijzigd door Snoes op 02-10-2022 19:52]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Erg benieuwd naar de Pixel 7, op zoek naar een vervanger voor mijn OnePlus Nord 2, eerst naar kleinere telefoons gekeken maar merk nu ik soms via mijn telefoon werk dat een groot scherm toch wel fijn is.

Hopelijk komen direct na de presentatie ook de reviews online.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-03 19:07
Haha ik naar de.pixel 7 voor mijn OnePlus Nord (1) het wordt dus de 7, 7pro of een OnePlus 10t

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:10
Er staat ook iets over fast charge, maar ben benieuwd of ze daar echt een fijne stap mee gaan maken. Donderdag maar afwachten..

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Camiel schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 08:14:
Er staat ook iets over fast charge, maar ben benieuwd of ze daar echt een fijne stap mee gaan maken. Donderdag maar afwachten..
Precies hetgeen ik ook benieuwd naar ben. Want de Pixel 6 laadt alles behalve snel op. Zou dus een mooie update zijn.

• Aid
  • Laatst online: 19:57
Camiel schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 08:14:
Hier ook, ik heb nu een op8 pro die met 30w kan opladen, wat voor mij nu eigenlijk ruim voldoende is. Dus als ze nu echt de 30 kunnen aantikken, zoals ooit beloofd met de 6pro dan ben ik al tevreden.

• Newday
  • Laatst online: 12:42
Is het bij de Pixels tot nu toe eigenlijk gebruikelijk dat er een eenvoudig hoesje en/of screen protector wordt meegeleverd?

• chengbondkwok
  • Laatst online: 05-06 20:32
Newday schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:21:
Is het bij de Pixels tot nu toe eigenlijk gebruikelijk dat er een eenvoudig hoesje en/of screen protector wordt meegeleverd?
Nope. Is volgens mij nooit voorgekomen (zowel Nexus als Pixel).

• ferrywijn
Newday schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:21:
Hier is een mooi overzicht wat er bij de Pixels werd meegeleverd: https://support.google.com/pixelphone/answer/7158537

Geen hoesje dus.

Ik wil wel een doorzichtig hoesje, want de Lemongrass lijkt me wel een vette kleur.

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16:07
Ik ga voor de zwarte pixel 7 256GB variant. Hoop wel dat die vanaf release geleverd kan worden.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:47
Hoewel ik eigenlijk niet tevreden ben over mijn Pixel 5 (slechte accuduur en een scherm dat te pas en te onpas aangaat en van helderheid verspringt), heb ik toch wel interesse in de Pixel 7. Met name de software is fijn en de camerakwaliteit bevalt me momenteel ook. Daarnaast lijkt de Pixel 7 alles te bezitten wat ik wens (zoals draadloos laden). Ik ga hem goed in de gaten houden!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:12
Heeft de pixel eigenlijk aan always-on display functie? Vind dat toch wel prettig bij mijn huidige Mi 9T Pro.

• Fly-guy
  • Niet online
ivo001 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:06:
Heeft de pixel eigenlijk aan always-on display functie? Vind dat toch wel prettig bij mijn huidige Mi 9T Pro.
Jazeker, tijd en meldingen.

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:12
Fly-guy schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:44:
[...]

Jazeker, tijd en meldingen.
Top, bedankt voor de info. Viel me op dat het op Kimovil niet vermeld stond bij de Pixel 6 en 7 telefoons, waar het bij de xiaomi's wel vermeld stond bij screen.

• Fly-guy
  • Niet online
ivo001 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:46:
[...]

Top, bedankt voor de info. Viel me op dat het op Kimovil niet vermeld stond bij de Pixel 6 en 7 telefoons, waar het bij de xiaomi's wel vermeld stond bij screen.
Voor de volledigheid:

https://screenrant.com/pi...s-on-display-turn-on-how/

Geldt voor (vrijwel) alle pixels.

• CRXed
codegro schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:41:
Ik ga voor de zwarte pixel 7 256GB variant. Hoop wel dat die vanaf release geleverd kan worden.
Bij de 6 was er alleen een 128GB versie en bij de 6 Pro ook bijna alleen de 128 GB, de 256GB versie was heel moeilijk aan te komen.

• AMDminer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:04
dit bericht is verwijderd

[Voor 84% gewijzigd door AMDminer op 03-10-2022 19:35]

• sdr82
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 31-05 22:10
MrVegeta schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:53:
[...]

Dat is een goeie reden haha. Er gaan ook geruchten dat Google met een kleinere Pixel bezig is.
Dat zal gewoon de pixel 7a zijn toch? Ergens rond zomer 2023

• Fly-guy
  • Niet online
sdr82 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:24:
[...]

Dat zal gewoon de pixel 7a zijn toch? Ergens rond zomer 2023
Het zal zeker niet deze ronde al zo zijn, een ik vraag me af of de 7a daadwerkelijk ook in het klein te krijgen zal zijn.

Google is/was ook bezig met een foldable, maar ik heb 'm nog niet gezien.

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:54
Zou de overstap van een Pixel 6 Pro naar een Pixel 7 Pro gerechtvaardigd zijn? Wat vinden jullie?
Ligt eraan wat je wil, ik twijfel niet eens, zijn echt marginale updates.
Iets snellere chip, misschien wat energiezuiniger en wat camera-features... jammer dan :)

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:10
zuukie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:06:
Zou de overstap van een Pixel 6 Pro naar een Pixel 7 Pro gerechtvaardigd zijn? Wat vinden jullie?
Het lijkt erop dat de verschillen minimaal gaan zijn; een nieuwe Tensor-chip welke marginaal sneller is en de toevoeging van face unlock, en volgens mij houdt het dan een heel eind op. Of dit het voor je waard is... Mij lijkt me van niet.

Ik kom van een Pixel 5, dan vind ik de stap wel groot genoeg. Al zou ik zelfs nog makkelijk een generatie kunnen overslaan, mocht m'n scherm niet deels kapot zijn.

• B-Art
  • Laatst online: 18:32
Ik ga waarschijnlijk wel over van Pixel 6 naar Pixel 7 Pro.
Mis toch wel de zoom op de 6, en wil weer face unlock.

• zuukie
En de camera verschillen tussen de 6 en 7 Pro?

• Binnetie
zuukie schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:47:
En de camera verschillen tussen de 6 en 7 Pro?
Wat ik heb begrepen is dat de camera hetzelfde is. Alleen heeft de Pro optische zoom.
Simpel gezegd: klotst het geld je over de plinten -> Pixel 7 Pro
Meer bang for the buck -> Pixel 6 Pro
De verschillen zullen klein zijn. Maar goed hij is er nog niet, donderdag weten hoe 'stunning' alles is!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zou er niet aan beginnen. Google gebruikt weer een aangepaste Exynos (Tensor) SOC. Dat zal weer resulteren in een warm wordende telefoon, lag & stutters bij scrollen en onverklaarbare (idle) battery drain. Hopen dat ze vanaf de Pixel 8 een Snapdragon gaan gebruiken.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58
Snoes schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:49:
[...]

Hoe laat is het live event?

Even zoeken en je weet het 😔, vanaf 16.00 uur
Ik zit er bij in de zaal, ben heel benieuwd! :)

Home Assistant configuratie

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:39
Ik heb nu Oneplus 8 PRO 12/256GB.
De camera zal wel beter zijn, maar ga ik verder nog op vooruit met 7 PRO?

• Binnetie
Wenzel schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:52:
Ik heb nu Oneplus 8 PRO 12/256GB.
De camera zal wel beter zijn, maar ga ik verder nog op vooruit met 7 PRO?
https://www.gsmarena.com/...hone1=9919&idPhone2=11908

• CRXed
stin00 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:11:
[...]

Zou er niet aan beginnen. Google gebruikt weer een aangepaste Exynos (Tensor) SOC. Dat zal weer resulteren in een warm wordende telefoon, lag & stutters bij scrollen en onverklaarbare (idle) battery drain. Hopen dat ze vanaf de Pixel 8 een Snapdragon gaan gebruiken.
https://www.notebookcheck...-by-Samsung.643259.0.html

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:37
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al uitkijk naar de lancering donderdag. Ben alleen nog in dubio of ik de 6pro, dan wel de 7pro neem. Kom van een Oneplus 7 pro dus stilaan tijd voor een een nieuw toestel.

• CRXed
Ik heb ook de 6 Pro, en het enige wat me misschien over de streep kan trekken om voor de 7 Pro te gaan is of er een Pixel Watch gratis bij komt.

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Aangezien mijn Pixel 6 niet meer tof is gaat het sowieso de 7 worden. Ik twijfel een beetje tussen de normale en de Pro, Pixel Watch zou leuk zijn. Echter vind ik de 6 al aan de grote kant, de 7 Pro is nog net een stukje groter.

Daarbij... ik ben ergens niet overtuigd van de Pixel Watch. 24 uur accu (afhankelijk van de instellingen uiteraard) is echt te weinig in mijn optiek.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:59
Heb dat nog niet echt ergens teruggelezen, maar ik vind het wel heel erg fijn dat die plastic strip aan de bovenkant er nu niet meer lijkt te zijn. Vond dat bij de 6 Pro toch wel een beetje goedkoop ogen, terwijl hij verder juist heel premium aanvoelt.

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 11:01
stin00 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:11:
[...]

Geen van deze problemen heb ik hier die jij vernoemd. Integendeel, alles gaat heel smooth en totaal geen stutters. Ook warm worden ondervind ik niet, enkel tijdens gamen natuurlijk.. En de idle battery drain is zo goed als opgelost sinds android 13. Ofwel heb ik gewoon geluk? Het enige wat mij soms stoort is de slechte verbinding.

[Voor 6% gewijzigd door ZeppeMan op 04-10-2022 15:44]

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-05 08:41
ZeppeMan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:42:
[...]

Geen van deze problemen heb ik hier die jij vernoemd. Integendeel, alles gaat heel smooth en totaal geen stutters. Ook warm worden ondervind ik niet, enkel tijdens gamen natuurlijk.. En de idle battery drain is zo goed als opgelost sinds android 13. Ofwel heb ik gewoon geluk? Het enige wat mij soms stoort is de slechte verbinding.
Tot aan mijn vakantie in sicilie onderschreef ik jouw ervaring maar met 35 graden celcius ging mijn P6 Pro echt vaag doen.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33
Jammer dat die toestellen weer zo groot worden.

Heb nu de Pixel 5 en zat met een schuin oog naar de 7 te kijken, maar zelfs de 'gewone' is al weer ruim een centimeter hoger, 3 mm breder en 29% zwaarder.

De 5 is me zelfs al iets te groot. Dan maar wachten op de 'a' versie, hoewel die bij de 6 ook al groter is dan mijn 'normale' 5.

iRacing Profiel

• outlandos
  • Nu online
mezstah schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:51:
[...]

Tot aan mijn vakantie in sicilie onderschreef ik jouw ervaring maar met 35 graden celcius ging mijn P6 Pro echt vaag doen.
Ja hier hetzelfde. En ik ken 4 mensen in mijn directe omgeving met een Pixel 6 (Pro) en allemaal hadden we deze zomer problemen met een te warme telefoon. Overigens hebben er al 3 van ons de telefoon verkocht. Hij is echt niet zo goed als sommige hier je willen doen geloven. Al is het met de nieuwste versie van 13 wel een heel stuk beter geworden.

[Voor 19% gewijzigd door outlandos op 04-10-2022 16:38]

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-05 08:41
outlandos schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 16:36:
[...]

Ja hier hetzelfde. En ik ken 4 mensen in mijn directe omgeving met een Pixel 6 (Pro) en allemaal hadden we deze zomer problemen met een te warme telefoon. Overigens hebben er al 3 van ons de telefoon verkocht. Hij is echt niet zo goed als sommige hier je willen doen geloven. Al is het met de nieuwste versie van 13 wel een heel stuk beter geworden.
Voor mij zeker softwaretechnisch een prachtig toestel. Zeker met de laatste qpr beta. Maar ik gebruik hem vooral in Nederland en daar werkt ie tadeloos. Maar hij heeft zeker zijn flaws :)

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 14:57
CLB schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:09:
Ligt eraan wat je wil, ik twijfel niet eens, zijn echt marginale updates.
Iets snellere chip, misschien wat energiezuiniger en wat camera-features... jammer dan :)
Ik had een Pixel 6 pro beviel me echt prima maar het scherm kraste heel snel waardoor er dus heel veel krasjes in mijn scherm zaten plus de zijkanten waren kaal 8)7 terwijl het toestel in een hoesje zat. Ik heb toen mijn pixel verkocht en een s22 ultra gekocht bij samsung voor een hele goede prijs. Maar ik verlang toch echt weer naar een pixel toestal. Persoonlijk vond ik de pixel veel smoother en de camera beter. Dus ik ga mooi weer voor de 7 pro :)

• B-Art
reinierkramer schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:38:
[...]

Ik had een Pixel 6 pro beviel me echt prima maar het scherm kraste heel snel waardoor er dus heel veel krasjes in mijn scherm zaten plus de zijkanten waren kaal 8)7 terwijl het toestel in een hoesje zat. Ik heb toen mijn pixel verkocht en een s22 ultra gekocht bij samsung voor een hele goede prijs. Maar ik verlang toch echt weer naar een pixel toestal. Persoonlijk vond ik de pixel veel smoother en de camera beter. Dus ik ga mooi weer voor de 7 pro :)
Dat van die zijkanten is wel bijzonder, heb de gewone 6 nu een jaar, maar de zijkanten zijn nog puntgaaf.

• reinierkramer
  • Laatst online: 29-05 14:57
B-Art schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 17:48:
[...]

Dat van die zijkanten is wel bijzonder, heb de gewone 6 nu een jaar, maar de zijkanten zijn nog puntgaaf.
Ja echt raar snap ook nog steeds niet hoe misschien door viesigheid in het hoesje ofzo.

• Pietje7
Dit zijn wel erg vage geruchten. Alleen maar omdat er in de code een niet in de serie matchende werktitel werd gebruikt. Persoonlijk hoop ik op een mini, maar heb die hoop wel redelijk opgegeven nu ook Apple dat na hun mini niet verder heeft doorgezet. Maar ja, had de hoop dat de Pixel naar NL kwam ook opgegeven😉
Fly-guy schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Het zal zeker niet deze ronde al zo zijn, een ik vraag me af of de 7a daadwerkelijk ook in het klein te krijgen zal zijn.

Google is/was ook bezig met een foldable, maar ik heb 'm nog niet gezien.

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:39
ZeppeMan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:42:
[...]

Mijn Pixel 6a is buttery smooth en ik verbaas mij juist over hoe lang hij mee lijkt te gaan op een lading. Ik mag er morgen bij zijn namens het testpanel en ben erg benieuwd wat Google gaat laten zien (en naar wat we mogen testen natuurlijk :))

10% korting op de nieuwe Monsgeek M1 of M2? Gebruik code CLICKSMASHSTUFF op Akkogear.de

• fungho
  • Laatst online: 08:16

[Voor 33% gewijzigd door fungho op 05-10-2022 09:30. Reden: Video van de Pixel 7 toegevoegd]

i5 4670k @ stock w. Scythe Mugen 3 PCGH edition // ASUS Sabertooth Z87 // Corsair Vengeance LP 16 GB ddr3 // Gigabyte Aorus RTX 2080 Super @ stock // Samsung 840 120GB // Seagate Barracuda 7.2k 3TB // Corsair TX750M // Corsair Carbide 500R

• Grudgie
  • Laatst online: 05-06 15:57

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ja die 7 Pro is echt mooi. Dat wordt hem wel denk ik. :D

• Pietje7
Was tot nu toe vol voor de 7 gegaan maar die pro is toch wel echt mooi. Ik knapte eerst af op de curved edges (toen Samsung dat introduceerde) maar nu ziet dat er ook de video erg mooi uit. Maar wat zie je daar nog van met een hoesje? Iemand ervaring mee bv met de 6 Pro?

• EvertonPride
Twijfel nu ook haha.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Pietje7 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:21:
Was tot nu toe vol voor de 7 gegaan maar die pro is toch wel echt mooi. Ik knapte eerst af op de curved edges (toen Samsung dat introduceerde) maar nu ziet dat er ook de video erg mooi uit. Maar wat zie je daar nog van met een hoesje? Iemand ervaring mee bv met de 6 Pro?
Ik heb een hoesje om mijn 6 pro. Je ziet nog steeds de buiging van het scherm, maar ook dankzij het hoesje heb ik geen last van de buiging en dat je per ongeluk iets aan de zijkant aanraakt ofzo.

Ik ben geen fan van de buiging, maar heb er gelukkig ook geen last van.

Tomorrow is not today!

• B-Art
Grudgie schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:11:
Ja die 7 Pro is echt mooi. Dat wordt hem wel denk ik. :D
Denk wel dat de bezels iets groter zijn dan in dit render filmpje van de 7 Pro.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:36
B-Art schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:01:
[...]

Denk wel dat de bezels iets groter zijn dan in dit render filmpje van de 7 Pro.
Door de kromming van het scherm heb je juist vrijwel geen bezels.

(Beetje klaar met (mijn) OnePlus 9 Pro, de Pixel 7 pro lijkt mij een prima vervanger)

[Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-10-2022 12:29]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:24
Potentieel domme vraag, maar als ik kijk naar schermgrootte vs accu, is het dan safe to say dat de 7 langer mee gaat op één load dan de 7 Pro? Zou ook nog een afweging kunnen zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:03
Jedi_Pimp schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:47:
Potentieel domme vraag, maar als ik kijk naar schermgrootte vs accu, is het dan safe to say dat de 7 langer mee gaat op één load dan de 7 Pro? Zou ook nog een afweging kunnen zijn.
Dat lijkt me wel.
Kleiner scherm,
90 hz ipv 120 hz.
QHD+ vs FHD.
Als de accu's op beide even groot zijn, dan zou de Pixel 7 langer mee moeten gaan.

• B-Art
Daejji schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:03:
[...]

Dat lijkt me wel.
Kleiner scherm,
90 hz ipv 120 hz.
QHD+ vs FHD.
Als de accu's op beide even groot zijn, dan zou de Pixel 7 langer mee moeten gaan.
Maar dat zijn ze niet 4355 voor de 7, 5000 voor de 7 Pro

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:07
ik denk dat ik mijn Pixel 5 maar laat repareren. De Pixel 7 is mij te groot. ;(

• Snoes

Snoes

marcel

B-Art schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:20:
[...]

Maar dat zijn ze niet 4355 voor de 7, 5000 voor de 7 Pro
Is dat zo? Als je de trailer hierboven bekijkt, zou de 7 ook 5000 hebben, zie post van fungho

• B-Art
Snoes schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:30:
[...]

Is dat zo? Als je de trailer hierboven bekijkt, zou de 7 ook 5000 hebben, zie post van fungho
Volgens Winfuture wel:
https://winfuture.de/news,132222.html

Morgen gaan we het zeker weten :)

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-04 10:45
[...]
Ik denk dat dat een vergissing van de YouTuber is.

Lijkt me logischer dat kleiner formaat = kleinere accu, maar we zullen het morgen wel officieel weten!

• Homeland
  • Niet online
[...]

Die videos zijn door een hobbyist gemaakt, komen niet bij Google vandaan.
Ja daar klopt zeker niet alles van, bezels en dergelijke hilarisch, en 5000 mAh is Pixel 7 Pro only inderdaad.

• pim_smeets
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:40
Pietje7 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:21:
Ik heb nu een ander toestel met curved screens. Ik gebruik geen hoesje maar wel een screenprotector. Die pakt helaas niet de gebogen randjes mee en onlangs is mijn toestel, uiteraard, met het gebogen randje op de rand van de tafel gevallen. Pats, zei het scherm.
Nu maakt bijvoorbeeld Whitestone voor de Pixel 6 Pro (en ongetwijfeld straks ook voor de 7 Pro) een screenprotector die ook het gebogen randje beschermd, maar toch ga ik voor de gewone Pixel 7 met plat scherm.

• zuukie
Hoelaat is morgen het event 🤔

• outlandos
  • Nu online
Eigenlijk weten we al alles maar ik ga toch even kijken.

• EvertonPride
Zal de telefoon tijdens/na de presentatie al beschikbaar komen op een Coolblue?
Coolblue is nog de vraag, lijkt er niet op... Wel bij Belsimpel, Google zelf en / of T-Mobile.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:36

13art

Moderator Mobile
zuukie schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:36:
Hoelaat is morgen het event 🤔
Van 16-17 uur.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• EvertonPride
CLB schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:02:
Coolblue is nog de vraag, lijkt er niet op... Wel bij Belsimpel, Google zelf en / of T-Mobile.
Ook zonder een abonnement?
Pagina: 1 2 3 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee