Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FilmmakerDaisy
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-12-2022
Vandaag gebeld door Lynk & Co.

17 Oktober was eerste mogelijkheid voor het ophalen van mijn zwarte 01. Deze dag dus ook maar gekozen om hem op te gaan halen. 🥳🎉🥂

Ps: VIN nummer is met een N op de 10e plek dus 2022 model neem ik aan.

[ Voor 17% gewijzigd door FilmmakerDaisy op 05-10-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaks2022
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 28-04-2024
Is het misschien een idee om de sheet aan te vullen met een kolom waar de bestuurder kan aangeven op welke dag het kenteken geregistreerd is op onderstaande site ?

https://datastudio.google...8-9ecfefef0643/page/iaxIC

Reden is dat er op FB een lid de auto mocht ophalen( ik meen afgelopen maandag of vorige week ) en deze al 3 weken geleden was geregistreerd . hierna stonden er nog 250 die later op kenteken waren gezet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaaks2022 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:41:
Is het misschien een idee om de sheet aan te vullen met een kolom waar de bestuurder kan aangeven op welke dag het kenteken geregistreerd is op onderstaande site ?

Reden is dat er op FB een lid de auto mocht ophalen( ik meen afgelopen maandag of vorige week ) en deze al 3 weken geleden was geregistreerd . hierna stonden er nog 250 die later op kenteken waren gezet .
Volgens mij loopt dat ook allemaal door elkaar heen. Er staat nog een hele vrachtlading auto's (stuk of 100) 'klaar' waarbij nog niet aangegeven is dat deze verzekerd is. Dat is iets wat natuurlijk pas op het laatste moment gebeurd, althans een stel auto's verzekeren wat nog niet rijd.. lijkt me niet nodig

Ik vraag me meer af wat (of) daar niet nog iets leuks uit te halen is..

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-08 22:40
Vandaag lag de "groene" kaart in de brievenbus. Kenteken R-***-** dus inderdaad een nieuwe *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Wat betekent het als een nieuwe Lynk & Co 01 nog niet verzekerd is? Staat die dan nog niet op een naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:36
Tremio schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:18:
Wat betekent het als een nieuwe Lynk & Co 01 nog niet verzekerd is? Staat die dan nog niet op een naam?

Ze staan allemaal op naam van Lynk&Co (behalve de koop-exemplaren). Maar als ze nog niet verzekerd zijn, zijn ze nog niet aan iemand uitgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:17
oldostofjas schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:21:
[...]

Ze staan allemaal op naam van Lynk&Co (behalve de koop-exemplaren). Maar als ze nog niet verzekerd zijn, zijn ze nog niet aan iemand uitgeleverd.
Denk eerder dat de verzekering gewoon iets langer duurt voordat het doorgewerkt is in alle data. Want auto's van ~29 september staan wel verzekerd. Terwijl die auto's geloof ik nog niet opgehaald zijn. Voorheen wat ik beetje volgde met mensen die auto ophaalde en keken wanneer auto op kenteken was gezet zaten er 2 weken tussen. Dat is wel in lijn met e-mail die je krijgt (VIN nummer toekenning) en dan 2 weken later je ophaaldatum hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntonHomma
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-07-2024
oldostofjas schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:23:
[...]

Ja, ok. Ik kijk naar bestellingen waar er überhaupt iets is gebeurd. Wel vreemd dat jij nu zo lang op een afspraak moet wachten.
Het zal me niet verbazen aangezien mijn model een M is, dus 2021, dat de auto nog niet terug is van de huidige berijder, of er meer werk nodig is om deze klaar te maken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rinustechtips
  • Laatst online: 17-02-2023
oldostofjas schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:10:
[...]

Ik zie nu wel duidelijk dat het op kleur/trekhaak gaat. Een tijdje geleden werden er heel veel blauwe zonder trekhaak uitgeleverd, tot ze bij besteldatum 5 augustus waren. Toen gingen ze over op zwart zonder trekhaak. Daar zijn ze nu bij 18 juni. In theorie zou je nu dus snel aan de beurt moeten zijn.

Maar het is inderdaad wel apart dat er ineens een zwarte met trekhaak van 2 augustus tussendoor floept...
Heb ze net even gebeld of het wel klopte. Het klopte 🎉 Ze was zelf ook verbaasd, “u bent uit Nederland en 2 maanden geleden besteld? Dan heeft u heel veel geluk” aldus de dame.

Hij wordt rijklaar gemaakt en dan wordt ik gebeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-03-2024
Vandaag L&C gesproken. Volgende week donderdag mijn auto ophalen!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• onespeedjimmy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:05
Gisteren auto opgehaald, je moet niet te technisch praten tegen het personeel over terugwinst uit kinetische energie en etc. De auto's met N in de vin hebben een 360 graden camera en een 80kwh elektro motor, dan zou de batterij rondt de 19.6kwh moeten zijn. Voor de rest heb ik een mode 2 laadkabel erbij wat betekent dat de batterij nu vol is in 2,5/3 uur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOmdOS5k1oybsYwEaVrk3n8bEjs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jt0oG688YnBMjG7FnFp84aOc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aD-9gnyiEKzmtrr6dl5VNus-V8U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvvI8SWeI4I7BPFpAu0JKPZy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ar0W1nLeFGfy3y3o8ywv7CCFdqQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iMBWWpQvAXVbmkOSMLmX2xeO.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 5% gewijzigd door onespeedjimmy op 07-10-2022 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieshout835
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-12-2023
Is dat echt zo: een 80kw batterij. Ik dacht dat de battery iets van 17 Kw was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdk739
  • Laatst online: 17-10-2022
28 juni besteld (gecorrigeerd, had per ongeluk augustus getypt)
29 september bericht over levering
17 oktober levering

6 oktober groene kaart ontvangen. Kenteken begint met een R. Volgens mij is dat dan een nieuwe versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Kdk739 op 07-10-2022 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdk739
Lees net in de comments iets over een 80kw batterij bij de nieuwe versie. Wat houdt dat in? Ik ben echt een technisch leek.
- kan je dan verder op elektriciteit rijden?
- heb je dan een andere oplader nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 20:37
Kdk739 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:29:
28 augustus besteld
29 september bericht over levering
17 oktober levering

6 oktober groene kaart ontvangen. Kenteken begint met een R. Volgens mij is dat dan een nieuwe versie.
Gaat het om een koop auto? Want anders is de levering echt heel erg snel. Wat betreft de accu capaciteit, ik ben ook niet heel erg technisch onderlegd maar volgens mij is heeft de accu een capaciteit van 17kWh met een range van ongeveer 70km. Als het een 80kWh accu zou zijn dan zou de range veel groter zijn en dan zou het nergens op slaan dat het een hybride auto is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelliekel
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-08-2023
Ik denk dat er bedoeld wordt dat 80kw het maximale vermogen van de elektromotor is. Dus niet de accucapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdk739
Folkert1985 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:53:
[...]

Gaat het om een koop auto? Want anders is de levering echt heel erg snel. Wat betreft de accu capaciteit, ik ben ook niet heel erg technisch onderlegd maar volgens mij is heeft de accu een capaciteit van 17kWh met een range van ongeveer 70km. Als het een 80kWh accu zou zijn dan zou de range veel groter zijn en dan zou het nergens op slaan dat het een hybride auto is.
Het gaat om een huurauto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Folkert1985 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:53:
[...]

Gaat het om een koop auto? Want anders is de levering echt heel erg snel. W
Volgens mij is het een tik foutje, of het document klopt niet... daar staat namelijk 28 juni...
@Kdk739 houd ons niet te lang ' in spanning' is het daadwerkelijk augustus, of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdk739
dizzytal schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:22:
[...]

Volgens mij is het een tik foutje, of het document klopt niet... daar staat namelijk 28 juni...
@Kdk739 houd ons niet te lang ' in spanning' is het daadwerkelijk augustus, of...
Sorry sorry sorry,,
Het moet 28 juni besteld zijn. Ik zal het bericht aanpassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boswei
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 18:11
Gisteren ook een mail gehad en vandaag ben ik gebeld dat ik ‘m kan ophalen. Ik heb op 21 juni besteld. Ik haal ‘m 28 oktober op omdat ik nog even moet wachten voordat ik mijn Peugeot private lease kan inleveren.

Ik werk de Excel bij!

[ Voor 7% gewijzigd door boswei op 07-10-2022 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartinG
  • Laatst online: 01-12-2022
Spannend! Wij wachten ook al een tijdje op twee auto's . Een zwarte en een blauwe zonder trekhaak.

Besteld op: 11 augustus. Het lukt mij niet om deze in het bestand te zetten.

Ook ben ik benieuwd naar hoe ik de VIN code kan vinden. Kan iemand mij dit uitleggen? In de app staat bij ons dat ik de order nog moet plaatsen maar dit klopt niet. Doordat het twee auto's zijn is de bestelling bij ons via de mail en telefoon gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boswei
MartinG schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:44:
Spannend! Wij wachten ook al een tijdje op twee auto's . Een zwarte en een blauwe zonder trekhaak.

Besteld op: 11 augustus. Het lukt mij niet om deze in het bestand te zetten.

Ook ben ik benieuwd naar hoe ik de VIN code kan vinden. Kan iemand mij dit uitleggen? In de app staat bij ons dat ik de order nog moet plaatsen maar dit klopt niet. Doordat het twee auto's zijn is de bestelling bij ons via de mail en telefoon gegaan.
Snap je! Het is inderdaad een hele leuke ‘journey’, oa door dit forum.

Gekopieerd van iemand anders uit dit forum

Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin
Met ‘N’ ipv een ‘M’ in de VIN heb je een 2022 model.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag de verzekerings/autopapieren (voorheen groene kaart) binnen gekregen.
Staat op dat die vanaf 3 oktober verzekerd was. Jammer dat ik niet gelijk 3 oktober de auto kon komen halen dan :P

Kan niet wachten op aankomende vrijdag zeg :D !

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 29-10-2024
Zal de levertijd afhankelijk zijn van beschikbaar personeel e/o beschikbare auto’s?

Volgens de eigen website is de levertijd 3-4mnd. Ik denk dat de levertijd korter wordt omdat ik verwacht dat in deze dure onzekere tijden er relatief weinig bestellingen waren in augustus en september tov de periode tm eind juni.

Kan ook wensdenken zijn 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Je kan het ook zo bekijken dat deze auto/constructie juist gunstig is in onzekere tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
DutchyR schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:38:
Zal de levertijd afhankelijk zijn van beschikbaar personeel e/o beschikbare auto’s?

Volgens de eigen website is de levertijd 3-4mnd. Ik denk dat de levertijd korter wordt omdat ik verwacht dat in deze dure onzekere tijden er relatief weinig bestellingen waren in augustus en september tov de periode tm eind juni.

Kan ook wensdenken zijn 😁
Wel benieuwd waar 3-4 staat! Ik zie namelijk nog steeds 5-6. Maar denk dat het inderdaad ruim genomen is, ik zou juist zeggen door de vakantieperiode minder bestellingen en heel misschien de stijgende energieprijzen die mensen afhoudt de laatste 1.5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 29-10-2024
Staat gewoon op hun website
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrkFi0RDSwge6qHgpnIuEbtrZBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oNTKOYof5dKXxfG1iWd6IyRd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Zit je wel op de Nederlandse website? België is namelijk wel 3-4 maanden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxbiLvrPUIBNMF6ZE-SF_QKMX78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PxbjM0eGi5Xx87PwpWpF7ALg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybox_
Deze ochtend mijn "We hebben je bestelling ontvangen!" e-mail ontvangen 🥳. Bestelling geplaatst op 7 augustus, een blauwe zonder trekhaak en afhalen in Diemen (sheet aangepast).

VIN Nummer is een N! Heb een Insta DM gestuurd om te checken of ze mij het kenteken kunnen vertellen ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Skybox_ op 10-10-2022 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kelliekel
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-08-2023
Deze ochtend ook mijn "We hebben je bestelling ontvangen!" e-mail ontvangen. Bestelling geplaatst op 23 juli. Sheet aangepast.

[ Voor 7% gewijzigd door kelliekel op 10-10-2022 09:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DenFT
  • Laatst online: 11-02 13:53
Vanochtend e-mail ontvangen "We hebben je order ontvangen". VIN is toegewezen en een N nummer.

Besteld op 18 augustus
Zwart met trekhaak
sheet aangepast

[ Voor 4% gewijzigd door DenFT op 10-10-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Sow, dat is lekker @Skybox_ .. augustus dat gaat nu wel mooi vlot Staan nu wel rond 6/7 oktober veel zwarte op kenteken, maar ook nog wel wat blauwen. Benieuwd of ze dit 'tempo' volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
dizzytal schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:04:
Sow, dat is lekker @Skybox_ .. augustus dat gaat nu wel mooi vlot Staan nu wel rond 6/7 oktober veel zwarte op kenteken, maar ook nog wel wat blauwen. Benieuwd of ze dit 'tempo' voor houden.
Ik verbaasde mij er ook enorm over! Had zelf gerekend op eind november, half december. Nu nog even afwachten op 't belletje en de kenteken :9~

Maar inderdaad, het oogt alsof alles super vlot loopt en dat juli/augustus toch wel rustigere maanden zijn geweest vanwege de vakantie wellicht!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:06
Zojuist de mail gekregen "We hebben je bestelling ontvangen" en VIN nummer heeft een N dus ook nieuw model!

Ik had 21 juni besteld zwart zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Heb zelf op 6 september een zwarte zonder trekhaak besteld. Had rekening gehouden met februari - maart 2023, als het zo door gaat wordt het dit jaar nog 😂 Laat maar komen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 20:37
Skybox_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:10:
Deze ochtend mijn "We hebben je bestelling ontvangen!" e-mail ontvangen 🥳. Bestelling geplaatst op 7 augustus, een blauwe zonder trekhaak en afhalen in Diemen (sheet aangepast).

VIN Nummer is een N! Heb een Insta DM gestuurd om te checken of ze mij het kenteken kunnen vertellen ;-)
Ik heb direct na bestellen op 27-08 een mail gehad met de tekst 'we hebben je bestelling ontvangen'. Is dat dan een andere dan die je krijgt als ze de order verwerken?

Ik heb het gevoel dat het dus een ding is als je een mail met die tekst krijgt maar goed, die kreeg ik dus direct en sindsdien is het afwachten geblazen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinustechtips
Wat is een beetje de normale duur tussen de "we hebben je order ontvangen" mail en het belletje voor de afspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinustechtips
Folkert1985 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:05:
[...]

Ik heb direct na bestellen op 27-08 een mail gehad met de tekst 'we hebben je bestelling ontvangen'. Is dat dan een andere dan die je krijgt als ze de order verwerken?

Ik heb het gevoel dat het dus een ding is als je een mail met die tekst krijgt maar goed, die kreeg ik dus direct en sindsdien is het afwachten geblazen 😉
Daar zat bij mij dus ook verwarring, vandaar dat ik ze ook heb gebeld laatst. Maar dit is dus de mail als je de bestelling plaatst. Wanneer er eentje voor jou klaar staat en rijklaar wordt gemaakt krijg je een "order ontvangen" mailtje. Vanaf dan zou je ook je VIN nummer moeten kunnen zien.

Taalwise niet helemaal handig gekozen inderdaad, ik was er ook van in de war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldostofjas
rinustechtips schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:05:
Wat is een beetje de normale duur tussen de "we hebben je order ontvangen" mail en het belletje voor de afspraak?
Dat is in de Excel het verschil tussen kolom G en H. Meestal een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toledo08
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-08-2024
Skybox_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:10:

Hier ook dezelfde mail 3 augustus besteld, vanavond even kijken welk N nummer ik heb! Spannend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
rinustechtips schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:06:
[...]

Daar zat bij mij dus ook verwarring, vandaar dat ik ze ook heb gebeld laatst. Maar dit is dus de mail als je de bestelling plaatst. Wanneer er eentje voor jou klaar staat en rijklaar wordt gemaakt krijg je een "order ontvangen" mailtje. Vanaf dan zou je ook je VIN nummer moeten kunnen zien.

Taalwise niet helemaal handig gekozen inderdaad, ik was er ook van in de war.
Om het nog verwarrender te maken:

Op 27 heb ik besteld en kreeg ik een mail met onderwerp "Er staat een 01 klaar met jouw naam erop" en als koptekst in de mail: "Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!".
Op 5 oktober heb ik de mail gekregen waarbij de status wijzigde en ik mijn VIN kon zien en die had als onderwerp "We hebben je order ontvangen!" en als koptekst in de mail: "We hebben je bestelling ontvangen!".

Volgens mij zou het precies andersom moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Voor in de administratie :)
4 oktober een mail gestuurd en gevraagd naar de status
8 oktober antwoord dat ze er mee bezig zijn
10 oktober gebeld voor een afspraak
24 oktober wordt de auto thuis afgeleverd.

Origineel besteld op 20 juni. Blauw zonder trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
oldostofjas schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:16:
[...]

Om het nog verwarrender te maken:

Op 27 heb ik besteld en kreeg ik een mail met onderwerp "Er staat een 01 klaar met jouw naam erop" en als koptekst in de mail: "Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!".
Op 5 oktober heb ik de mail gekregen waarbij de status wijzigde en ik mijn VIN kon zien en die had als onderwerp "We hebben je order ontvangen!" en als koptekst in de mail: "We hebben je bestelling ontvangen!".

Volgens mij zou het precies andersom moeten zijn.
@Folkert1985 @rinustechtips

Om deze verwarring te bevestigen; dit is inderdaad de flow die ik had. Geloof ik is inmiddels de e-mail wanneer je een bestelling plaatst inderdaad aangepast en krijg je niet meer "Er staat een 01 klaar met jouw naam erop". Maar zodra je "We hebben je order ontvangen!" krijgt én er is een VIN bekend dan kan je er vanuit gaan dat er een auto voor je is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tlwn
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 29-04 08:16
In eerste instantie ging heb bij mij bijzonder snel maar een kapotte voorruit gooide roet in het eten.

9 juli - Account gemaakt
29 juli - Bestelling geplaatst blauw zonder trekhaak
15 aug - Bevestigingsmail bestelling
25 aug - Telefoontje van L&C ik kan de auto 1 sept ophalen
31 aug - Telefoontje van L&C, levering gaat niet door want voorruit moet vervangen worden
6 okt - Na heel veel bellen, van kastje naar de muur enz. de gerepareerde auto opgehaald

Met ca. 9000 km op de teller ben ik de tweede huurder van deze 01 (bouw: late 2021). Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik zo laat bericht kreeg dat de levering niet doorging. Gezien de nog vele bugs in het infotainment systeem heb ik niet het idee dat de auto een software update heeft ontvangen. Helaas geen 360, zijcams en 'snelladen' maar wel de auto schoon en z.g.a.n. ontvangen. New car smell is nog steeds aanwezig :9 Toch zeer tevreden!

[ Voor 3% gewijzigd door tlwn op 10-10-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb ook een mail ontangen vandaag 10-10-2022, besteld op 04-08-2022.
Maandelijks membership, zonder trekhaak en winterbanden. Kleur blauw.
Echter als ik het opzoek heb ik een VIN die met L begint, maar de 10e positie is een M van modeljaar 2022 dus?

[ Voor 10% gewijzigd door arjan571 op 10-10-2022 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik mag me ook hier melden. :)

Gisteren een proefrit gemaakt en meteen de knoop doorgehakt. Vandaag bericht gehad van mijn huidige leasemaatschappij ivm eventuele boete als ik de huidige eerder inlever (spoiler: geen. :*) ), en dus zojuist de aanvraag by Lynk & Co ingediend. Het is een zwarte geworden, zonder trekhaak. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
arjan571 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:03:
Ik heb ook een mail ontangen vandaag 10-10-2022, besteld op 04-08-2022.
Maandelijks membership, zonder trekhaak en winterbanden. Kleur blauw.
Echter als ik het opzoek heb ik een VIN die met L begint, dit zou dan dus een oud moedel zijn?
VIN begint altijd met een L voor lync&co. Gaat om 10e letter in de reeks.

@arjan571 M = 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Bra-Jo schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:07:
Ik mag me ook hier melden. :)

Gisteren een proefrit gemaakt en meteen de knoop doorgehakt. Vandaag bericht gehad van mijn huidige leasemaatschappij ivm eventuele boete als ik de huidige eerder inlever (spoiler: geen. :*) ), en dus zojuist de aanvraag by Lynk & Co ingediend. Het is een zwarte geworden, zonder trekhaak. Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben!
Welkom! En dit keer zelf aangevraagd als huur of ook weer via een leasemaatschappij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjan571
Bulligan schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:07:
[...]

VIN begint altijd met een L voor lync&co. Gaat om 10e letter in de reeks.

@arjan571 M = 2021
Ik was er al achter 10e positie is een N :) , modeljaar 2022 dus, benieuwd wanneer ik m mag gaan ophalen in Diemen.

[ Voor 3% gewijzigd door arjan571 op 10-10-2022 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty123
  • Laatst online: 14-11-2022
21 juni besteld en vandaag de mail de ontvangen. Kan alleen geen VIN zien? Waar achterhalen jullie deze of krijg ik nog een mail?

Ben benieuwd wanneer ik hem kan ophalen..

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Skybox_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:15:
[...]

Welkom! En dit keer zelf aangevraagd als huur of ook weer via een leasemaatschappij?
Tnx :) Als huur, zelf geregeld (huidige is private lease, niet bedrijfsmatig). Had inmiddels het Excelsheet ook gevonden en bijgewerkt.

Nomen nescio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybox_
Qwerty123 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:20:
21 juni besteld en vandaag de mail de ontvangen. Kan alleen geen VIN zien? Waar achterhalen jullie deze of krijg ik nog een mail?

Ben benieuwd wanneer ik hem kan ophalen..

Alvast dank
Lekker! Ik hoop ook dat we vandaag/morgen een belletje krijgen 😄

VIN nummer:
1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty123
@Skybox_ Thanks! N op de 10de plek dus dan is het volgens mij een 2022 model als ik het zo lees in dit forum.

Nu het belletje afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironman78
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-09 23:43
@Qwerty123 Welke kleur heb je besteld? en met of zonder trekhaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP00000
  • Laatst online: 24-11-2022
Lees al een tijdje mee, heb net de excel ook ingevuld.

13-9 bestelling geplaatst, bevestigingsmail dat ze de bestelling hebben ontvangen (standaard mail)
7-10 n.a.v. berichten op dit forum maar es een mail gestuurd met de vraag wat nu de levertijd is
10-10 zojuist antwoord ontvangen:
"Goed nieuws! Wij kunnen binnenkort de levering gaan inplannen. Zodra je deze e-mail in jouw mailbox vindt, betekent dit dat ons team jou snel zal contacteren om een afspraak in te plannen. Houd je telefoon dus goed in de gaten de komende tijd."

Soort van goed bericht denk ik?
- Maar wat is binnenkort (dat was mijn vraag, wat de levertijd was maar geen antwoord op gehad)
- "Zodra je deze email in jouw mailbox vindt": welke mail?

Kortom, eigenlijk nog steeds dezelfde vragen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty123
@ironman78 zwart zonder trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tremio
Zwart zonder trekhaak heeft wat vertraging zo te zien. Ben benieuwd of ik deze week ook een mail krijg. Afgelopen week had ik nog mail gestuurd en als reply gehad dat het waarschijnlijk december gaat worden (heb 26 juni besteld). Wel vreemd, aangezien vandaag iemand met besteldatum 21 juni een mail heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
Tremio schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:04:
Zwart zonder trekhaak heeft wat vertraging zo te zien. Ben benieuwd of ik deze week ook een mail krijg. Afgelopen week had ik nog mail gestuurd en als reply gehad dat het waarschijnlijk december gaat worden (heb 26 juni besteld). Wel vreemd, aangezien vandaag iemand met besteldatum 21 juni een mail heeft gehad.
De klantenservice geeft als levertijd gewoon wat je tijdens het bestellen ook als levertijd zag. Misschien moeten we de klantenservice ook toegang tot onze Excel, dan weten ze hoe het zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironman78
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-09 23:43
Het lijkt er inderdaad op dat de verwerking van de zwarte uitvoering wat trager verloopt.
Die zitten pas halverwege juni. Ik heb de mijne op 9 sept besteld. Mag echt wel wat meer vaart achter hoor...
Can't wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvvugt
  • Laatst online: 03-01-2023
Tremio schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:04:
Idd ik op 28 juni zwart zonder trekhaak, nog niets gehoord... het blijft spannend! Zie er steeds meer in het straatbeeld!

[ Voor 4% gewijzigd door dennisvvugt op 10-10-2022 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Ik ontvang op 04-08-2022 een mail met;
Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!
Jouw auto is onderweg! We zijn druk bezig, maar het kan iets langer duren voordat de auto daadwerkelijk voor je deur staat. Je ontvangt komende weken nog een mail om de exacte leverdatum te bevestigen.

En vandaag (10-10)krijg ik de mail;
We hebben je bestelling ontvangen!
Welkom!
Bedankt dat je member bent geworden van de Lynk & Co community. Je krijgt van ons binnenkort meer informatie over de auto. Tot die tijd kan je relaxen en genieten van de voorpret.

En als ik kijk via de instructie, zie ik inderdaad dat er een VIN nummer aan mijn account vast hangt (model 2022)

Wil dit zeggen dat de auto dus binnen is gekomen en binnekort klaar gemaakt gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
arjan571 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:38:
Ik ontvang op 04-08-2022 een mail met;
Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!
Jouw auto is onderweg! We zijn druk bezig, maar het kan iets langer duren voordat de auto daadwerkelijk voor je deur staat. Je ontvangt komende weken nog een mail om de exacte leverdatum te bevestigen.

En vandaag (10-10)krijg ik de mail;
Welkom!
Bedankt dat je member bent geworden van de Lynk & Co community. Je krijgt van ons binnenkort meer informatie over de auto. Tot die tijd kan je relaxen en genieten van de voorpret.

En als ik kijk via de instructie, zie ik inderdaad dat er een VIN nummer aan mijn account vast hangt (model 2022)

Wil dit zeggen dat de auto dus binnen is gekomen en binnekort klaar gemaakt gaat worden?
Ja, je kan vandaag of morgen al gebeld worden. Soms kan het ook iets langer duren. Dan kan je een afspraak maken en vergelijkbaar met andere kan je hem dan ~2 weken later al ophalen (na 't belletje dus)!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tremio
oldostofjas schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:06:
[...]

De klantenservice geeft als levertijd gewoon wat je tijdens het bestellen ook als levertijd zag. Misschien moeten we de klantenservice ook toegang tot onze Excel, dan weten ze hoe het zit ;)
Heb nu net in ieder geval de link gemaild en aangegeven dat we ze in de gaten houden 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Websphinxie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-01 22:23
Dit topic vandaag bij toeval ontdekt. Ik heb zelf een audi e-tron maar vriendin tuft/zoeft sinds vorige week in een zwarte 01 met trekhaak. Heerlijke auto. Kan ook prima een caravan van 1750kg trekken (van 't weekend getest).
Het is een zakelijke lease via Alphabet. Aanvraag ging bloedsnel en erg duidelijk. Waarschijnlijk had Alphabet gewoon al een dot van die wagens besteld en waren die al onderweg of stonden al klaar. Ver hoeven ze niet te reizen begreep ik (productie in Gent?)

Aanvraag; eind augustus (denk ergens tussen 20-25 augustus).
Op 10 september een belletje vanuit Lynk & Co dat ze 'm 26 september kan komen halen in Diemen. Kwam aan onze kant niet uit dus verplaatst naar 4 oktober en de rest is historie.

Hij staat ook netjes in de sheet (mooi opgemaakt, complimenten!).

16 x 455Wp & Enphase IQ7+ (7,3 kWp) - PVoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Websphinxie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:10:
Dit topic vandaag bij toeval ontdekt. Ik heb zelf een audi e-tron maar vriendin tuft/zoeft sinds vorige week in een zwarte 01 met trekhaak. Heerlijke auto. Kan ook prima een caravan van 1750kg trekken (van 't weekend getest).
Het is een zakelijke lease via Alphabet. Aanvraag ging bloedsnel en erg duidelijk. Waarschijnlijk had Alphabet gewoon al een dot van die wagens besteld en waren die al onderweg of stonden al klaar. Ver hoeven ze niet te reizen begreep ik (productie in Gent?)

Aanvraag; eind augustus (denk ergens tussen 20-25 augustus).
Op 10 september een belletje vanuit Lynk & Co dat ze 'm 26 september kan komen halen in Diemen. Kwam aan onze kant niet uit dus verplaatst naar 4 oktober en de rest is historie.

Hij staat ook netjes in de sheet (mooi opgemaakt, complimenten!).
Welkom bij de club!

Productie is vooralsnog alleen in China. Geloof ik is er een Volvo fabriek in België inderdaad en zullen ze vast (met succes) plannen hebben om de 01 daar ook van de band af te laten rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Skybox_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:20:
[...]

Welkom bij de club!

Productie is vooralsnog alleen in China. Geloof ik is er een Volvo fabriek in België inderdaad en zullen ze vast (met succes) plannen hebben om de 01 daar ook van de band af te laten rollen.
Oorspronkelijke plan was productie in Gent in dezelfde fabriek als de XC40. Door de populariteit van dat model was er echter geen productiecapaciteit beschikbaar. Dus productie in China. Maar dit hoort meer thuis in het hoofd topic Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswei
Is er inmiddels al een kaartupdate voor het ingebouwde navigatiesysteem? Het laaste wat ik gelezen heb is dat de kaartversie 2020 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinmeijer
  • Laatst online: 10-11-2023
Ik probeer al ruim 3 weken een 01 te bestellen maar krijg telkens de foutcode PAW-007 op de website.

Al verschillende keren met ze gebeld. Maar tot op heden is het nog steeds niet gefixt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
robinmeijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:08:
Ik probeer al ruim 3 weken een 01 te bestellen maar krijg telkens de foutcode PAW-007 op de website.

Al verschillende keren met ze gebeld. Maar tot op heden is het nog steeds niet gefixt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Nee geen ervaring mee, misschien klinkt het heel knullig: staat onderaan de website de land selectie goed? Ik had dit ook toen ik een bestelling wilde plaatsen, bleek die op "België" te staan. Kreeg zelf geen foutmelding maar 't werkte gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinmeijer
Skybox_ schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:10:
[...] ik heb het nagekeken maar alle velden staan correct ingevuld.

Nee geen ervaring mee, misschien klinkt het heel knullig: staat onderaan de website de land selectie goed? Ik had dit ook toen ik een bestelling wilde plaatsen, bleek die op "België" te staan. Kreeg zelf geen foutmelding maar 't werkte gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

@robinmeijer Had ik van de week ook, zelfde code. Ik heb toen uitgelogd uit de app en uit de webpagina, alleen ingelogd op de webpagina, en toen is het mij gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bra-Jo op 11-10-2022 10:29 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinustechtips
2 augustus besteld, zwart met trekhaak, 21 oktober ophalen! Zal de Excel even bijwerken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0202
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-11-2022
rinustechtips schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:15:
2 augustus besteld, zwart met trekhaak, 21 oktober ophalen! Zal de Excel even bijwerken! :)
Wow, dat gaat hard! Het lijkt erop alsof de zwarte met trekhaak nu met een inhaalslag bezig is. Hopelijk komt die van mij snel (zwart, zonder trekhaak) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
recca schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:49:
Mijn tijdlijn:
13 juni lid geworden;
20 juni bestel link ontvangen;
21 juni zwart zonder trekhaak besteld met september als indicatie dat ik hem wilde ontvangen.
Nu wachten op levertijd.
Heb jij al een bevestiging gehad of een telefoontje? Na jou ben ik aan de beurt op de lijst :P

Zwart zonder trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

He shit! ik dacht mijn vrouw verassen door niks te zeggen en vrijdag ineens thuis te komen met die auto :P
Hebben we het kentekenbewijs binnen gekregen op de post en zij dacht mij blij te maken met een leverdatum dus maakte mijn post open haha.

Verassing mislukt. maargoed wel blij dat die vrijdag al klaar staat :)

eerste toelating was 3 oktober dus hele nieuwe.

In totaal maar 3 maanden en 5 dagen hoeven wachten vanaf moment van bestellen tot ophalen. Dat is dus heel rap imo omdat ik uit ging van 5 maanden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:11:
He shit! ik dacht mijn vrouw verassen door niks te zeggen en vrijdag ineens thuis te komen met die auto :P
Hebben we het kentekenbewijs binnen gekregen op de post en zij dacht mij blij te maken met een leverdatum dus maakte mijn post open haha.

Verassing mislukt. maargoed wel blij dat die vrijdag al klaar staat :)

eerste toelating was 3 oktober dus hele nieuwe.

In totaal maar 3 maanden en 5 dagen hoeven wachten vanaf moment van bestellen tot ophalen. Dat is dus heel rap imo omdat ik uit ging van 5 maanden.
Haha daar gaat je verassing! Al kan je alsnog een lekkere fles bubbels kopen en een strik om de auto doen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinmeijer
@Bra-Jo bedankt maar dit heeft helaas ook niet geholpen hij blijft de foutmelding maar geven. Vind het erg vreemd dat er niet een workaround is voor het bestelproces zodat de klant hier geen last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

robinmeijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:17:
@Bra-Jo bedankt maar dit heeft helaas ook niet geholpen hij blijft de foutmelding maar geven. Vind het erg vreemd dat er niet een workaround is voor het bestelproces zodat de klant hier geen last van heeft.
Check even je betaalmethode, zie BartT in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"
Maakte bij mij niet uit verder, heb steeds hetzelfde ingevuld, maar wie weet heb je er wat aan.

Nomen nescio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartinG
Hoeraaa! Wij zijn vandaag gebeld voor de blauwe, de zwarte laat nog even op zich wachten. Bestl:11aug. Ophalen 18 oct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:06
Tremio schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:05:
[...]

Heb jij al een bevestiging gehad of een telefoontje? Na jou ben ik aan de beurt op de lijst :P

Zwart zonder trekhaak
Yes bevestiging ontvangen zie eerdere post. Ben nog niet gebeld. Verwacht het wel ergens deze week op basis van de berichten van anderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mitchellvdberg
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 10-12-2022
Vandaag mijn 01 mogen ophalen. Heb niet proefgereden voor het bestellen van de auto, maar ben erg verbaasd over de kwaliteit van de auto (rijgedrag, haptiek, gebruik van materialen). Heb enige tijd een Aiways U5 gereden en ondanks dit ook een chinese concurrent is krijg je veel meer waar voor je geld met de L&C.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbuVUSnU8PNj_Alm19HunQ62H6o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rsKlJbtACvKpTIYmgC2zkTR6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/csX14WUa5wNsXLSTuM7o1XDtfis=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IE1Hb9Bsa0pczOoo1OtWTEWr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqyBUvvK55mx3x43BYoGzXi8PKU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KxATph4ePSVLZNdU63nhbnhz.jpg?f=fotoalbum_tile

Succes voor de wachtenden en veel plezier voor de mensen die binnenkort hun auto mogen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-08 22:40
robinmeijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:08:

Check je account van voor naar achter. Bij mij stond er iets verkeerds in de CC gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
Excellijst ook maar ingevuld. Maandag mail gehad dat mijn order ontvangen was. Zie nu ook VIN nummer gekoppeld. En nu maar wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaks2022
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 28-04-2024
MartinG schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:45:
Hoeraaa! Wij zijn vandaag gebeld voor de blauwe, de zwarte laat nog even op zich wachten. Bestl:11aug. Ophalen 18 oct
Een blauwe besteld op 25-08 en ik probeer nog steeds de gedachten vast te houden dat ik pas begin 2023 aan de beurt ben , maar met dit soort berichten wordt het steeds moeilijker :-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaash
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-07-2024
Kaaks2022 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:30:
[...]

Een blauwe besteld op 25-08 en ik probeer nog steeds de gedachten vast te houden dat ik pas begin 2023 aan de beurt ben , maar met dit soort berichten wordt het steeds moeilijker :-) .
Ik heb hetzelfde, besteld op 15-08, alleen begin toch steeds vaker mijn mail te bekijken.. Wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
[...]

Echt he, ik had mij helemaal voorbereid op Januari. Dit was een aangename verrassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinG
Nou inderdaad! Haha toch fijn alleen hoop ik dat de zwarte zonder trekhaak ook een beetje opschiet en niet al te lang mag duren. Laten we hopen op goed nieuws deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
[...]

Same here, besteld begin sept, zolang ze auto's op kenteken blijven zetten loopt 't gewoon door... geen idee hoe 't met de aanvoer zit, maar 10-10 zijn er toch weer 25 blauwen op kenteken gezet (en 9 zwarten)

Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat 't gewoon dit jaar, wellicht volgende maand al wel wordt.. maar alles in 2022 vind ik heel OK.

Toch maar ook eens in laadpalen verdiepen, want heel eerlijk is het de bedoeling dat dit gewoon even een tussen oplossing is voor er een full EV komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Is er al iemand gebeld die op 10-10 "DE" mail heet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
arjan571 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:23:
Hier nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
arjan571 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:23:
Eerst moeten de mensen die op 5-10 DE mail hebben gehad nog gebeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
oldostofjas schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Eerst moeten de mensen die op 5-10 DE mail hebben gehad nog gebeld worden :)
Die slaan we over dit keer ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tremio
Yesss! Net de bevestiging gehad! Met een N, dus nieuw model!

Zwart zonder trekhaak

[ Voor 45% gewijzigd door Tremio op 12-10-2022 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kazoeie
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15-08 13:42
Zojuist bevestiging gehad per mail voor zwarte zonder trekhaak. Documentje bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makaash
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-07-2024
Zojuist de bevestiging gekregen van Lynk&Co! Sheet bijgewerkt.

Met een N in de VIN, ben er blij mee :D

[ Voor 25% gewijzigd door Makaash op 12-10-2022 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ1978
  • Laatst online: 03-12-2022
5 juli besteld, Blauw met trekhaak, M2M zakelijk. Als ik inlog dan zie ik m'n order niet. Bij betaalgeschiedenis staat dat ik geen order heb. Als ik mail en bel dan zeggen ze dat de order in orde en akkoord is. Ze zouden dit nu gaan escaleren naar de technische dienst. Er wordt ook nog steeds 5 a 6 maanden gezegd qua levering maar als ik de sheet zo zie heb ik het gevoel dat ik elk moment gebeld zou kunnen worden.
Na de aanvraag ook nooit een bestellink ofzo ontvangen maar kreeg van een medewerker een pdf contract dat ik digitaal moest tekenen, dat heb ik gedaan. Een maand later, dus op 5 juli bevestigde die medewerker dat de order akkoord was.

Nou ja, heel verhaal maar moraal is dat ik dus nog vol spanning zit te wachten en het me nog steeds niet helemaal lekker zit dat ik m'n order niet kan zien online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Tremio schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:07:
Yesss! Net de bevestiging gehad! Met een N, dus nieuw model!

Zwart zonder trekhaak
Wat staat er precies in die bevestigingsmail?

Mijn bestelgeschiedenis is dit;

Mail op 04-08-2022;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWB2ir4VUEHZul0-iKn4drH0nD0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XJu1VepWs8BZVDXVaWNhyfo6.png?f=fotoalbum_large

Mail op 10-10-2022; (met een pdf waar de voorwaarden in staan)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2kGfZJUyDbv6b6-erzvAI-YvL84=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TaY1EctSKtmVqRjXZFfGSexQ.png?f=fotoalbum_large

En als ik nu kijk bijn mijn account;
Waar is op de omslachtige manier wel al een VIN nummer heb achterhaald met een N dus 2022 model.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXNtC1Vd8HSy5W6xFjuBchqVypM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T6Iuo7vIe3oRxGGzxHV4zNRv.png?f=user_large

[ Voor 65% gewijzigd door arjan571 op 12-10-2022 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
arjan571 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:41:
[...]

Dit?;

Welkom!
Orderoverzicht[Afbeelding]
Ja, dat is hem. Je moet dan ook je VIN kunnen vinden (zoek even terug hoe dat moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
arjan571 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:41:
[...]

Mijn bestelgeschiedenis is dit;

Mail op 04-08-2022;
[Afbeelding]

Mail op 10-10-2022; (met een pdf waar de voorwaarden in staan)
[Afbeelding]

En als ik nu kijk bijn mijn account;
Waar is op de omslachtige manier wel al een VIN nummer heb achterhaald met een N dus 2022 model.
[Afbeelding]
Precies dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
Ik was toch even benieuwd naar de verdeling tussen team blauw en team zwart op dit forum. Ben daarom zo vrij geweest om rechtsboven in de sheet een procentuele en absolute counter te maken. Team zwart wint onder de Tweakers :-)
Pagina: 1 ... 6 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)