[Multi] Sniper Elite 5 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

MRE-Inc schreef op maandag 6 juni 2022 @ 15:19:
[...]

Maar heeft het nog enige waarde in-game?

Hier in de map War Factory zie je er 2 staan. Één op de grond en één onder het raam. Ik heb het idee dat wanneer je deze ziet er iets dichtbij ligt wat je nodig hebt/moet verzamelen / kan unlocken etc.

[Afbeelding]
Ja. In principe zei je het zelf al en wordt het hierboven nog eens vermeld. Het is niet per se dat er een workbench staat maar er liggen dan supplies of misschien een doorgang. Dit is neergelegd door het verzet voor alle verzet strijders.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Uitgespeeld.

Laatste level is wel een enorme anti climax haha. Die zag ik niet aankomen.
Verder leuk spel maar denk niet dat ik hem nogmaals zou spelen terwijl ik 4 wel meerdere keren heb opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

mike0001 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 18:08:
Uitgespeeld.

Laatste level is wel een enorme anti climax haha. Die zag ik niet aankomen.
Verder leuk spel maar denk niet dat ik hem nogmaals zou spelen terwijl ik 4 wel meerdere keren heb opgestart.
Dat laatste level dacht ik in eerste instantie aan een fout of dat ik een exploit had gevonden. Toen zag ik de objectives en was het helaas pindakaas. Weet niet of ik het waard vind om voor 6,79 de Hitler DLC te kopen. Vind vooral Axis invasion geweldig en zit nu op 64 kills. Op naar de 100 voor de sniper suit.

Was trouwens wel even schrikken toen ik er achter kwam dat je dus ook een game invade bij co-op. Heb je ineens 2 tegenstanders.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45
Hmm, missie 4 vond ik awesome en had ik ene stealth post game screen. Missie 5 was ook OK maar daar stond vrij groot lethal (met 4x alarm mag dat ook wel). Ik had liever meer missies gezien waar je semi makkelijk stealth kan doen. (speel op authentic en sla niet heel vaak op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb Season pass 1 gewoon gehaald, goed vermaakt met main story line.
Ga nog voor alle collectibles en heb ook de AI voornamelijk aangepast.

Vind het wel jammer dat er minder goede variatie is in qua geweren. De verschillen onderling vind ik te klein, en er zijn een paar niche dingen die nauwlijks bruikbaar zijn.

Ga denk ik wel een keer een classic run probereb met default rifle en welrod.

Of ook een 0 kill challenge (behalve dan de kill list)

Maar inderdaad onder de streep is hij slechter dan 4, kan ook betekenen dat de koek wat betreft dit thema een beetje op is.

Nieuw thema zou geen kwaad kunnenm mnisschien ook iets moderner.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bokkie schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 07:28:

Maar inderdaad onder de streep is hij slechter dan 4, kan ook betekenen dat de koek wat betreft dit thema een beetje op is.
Ik vind vooral de mappen minder. Die in 3 en 4 vond ik echt mooi, maar in 5 lijkt het een beetje van hetzelfde. De 1e (Atlantic Wall) en de 5e map (Festung Guernsey) vind ik te veel op elkaar lijken. Spy Academy daarentegen vond ik echt mooi en leuk om te spelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik vind ze wel mooi in de zin dat de setting zelf wel wat boeiender is en vooral die kasteelmap is echt schitterend. Qua gameplay heb je wel wat minder opties en is het vaak wat meer lineair, maar na een tijdje went het wel. Doelen en subdoelen zijn ook wat beter uitgewerkt, wat minder random. Het verhaal is nog nuttelozer dan ooit en eigenlijk ook de schuld dat die latere mappen niet heel bijzonder zijn.

Ik vind de maps wel beter voor replayability. Vooral ook door de toevoeging van silencers zodat je wat dichter op je enemies kunt staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03:31
s0kkie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 23:26:
[...]

Jep, er schijnt zelfs een trophy voor te zijn om de ballen van Adolf er af te knallen :p
Er is ook een trophy als je lopend iemand door de testikels schiet, de nutckracker.

zeker, zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:57
Vanmiddag uitgespeeld, inclusief de Wolf Mountain DLC.
Gek genoeg was alleen die laatste bij mij erg vol met bugs, de verkeerde soort.

Elk voertuig dat ik opblies of kapot schoot verdween zodra ik me omdraaide, en in het begin van het scenario, op zoek naar die luchtafweergeschut-dingen kwam ik meerdere malen vast te zitten in bosjes waar ik dan niet meer uitkwam. Onzichtbare boundaries, zeg maar.

Maar, al met al, toch echt wel genieten, hoor. Vooral als je niet zoekt naar tekortkomingen, maar focussed op de leuke sniper-elementen, jammer genoeg mis ik dat zelfs bij een hoop tweakers hier.
Ik blijf het een aanrader vinden, helaas ook bij gebrek aan alternatieven..

Verheug me nu al op de replayability, helemaal als de weapons-packs van de season-pass beschikbaar komen.
Nu eerst de weapon upgrades allemaal vrijspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
IK heb deze game nu een paar dagen en ik ben er best tevreden mee tot nu toe. Ben ondertussen in level 4, ziet er ook leuk uit.
Ik heb mij wel ontzettend geïrriteerd aan het derde level. Dit was het eerste level waar ik invade werd. Zonder dat ik de layout van dit level ken, is het echt mega vervelend om in smalle krappe steegjes achtervolgd te worden en niet de tools te hebben om echt heel stealthy te zijn. Ik werd al snel gespot en had geen enkele vluchtroute of ook maar een keer high ground kunnen pakken voor wat overview. Na ongeveer 15 keer gekilled te zijn door Jägers heb ik de functie uit gezet en toen ging het level redelijk makkelijk.

Die Jäger functionaliteit is in theorie erg leuk, maar als je het level niet kent is het ontzettend moeilijk in mijn ogen. Misschien lag het puur aan het level..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Rule schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 09:43:
IK heb deze game nu een paar dagen en ik ben er best tevreden mee tot nu toe. Ben ondertussen in level 4, ziet er ook leuk uit.
Ik heb mij wel ontzettend geïrriteerd aan het derde level. Dit was het eerste level waar ik invade werd. Zonder dat ik de layout van dit level ken, is het echt mega vervelend om in smalle krappe steegjes achtervolgd te worden en niet de tools te hebben om echt heel stealthy te zijn. Ik werd al snel gespot en had geen enkele vluchtroute of ook maar een keer high ground kunnen pakken voor wat overview. Na ongeveer 15 keer gekilled te zijn door Jägers heb ik de functie uit gezet en toen ging het level redelijk makkelijk.

Die Jäger functionaliteit is in theorie erg leuk, maar als je het level niet kent is het ontzettend moeilijk in mijn ogen. Misschien lag het puur aan het level..
Sowieso ben je natuurlijk mega in het voordeel als je een jager bent. Ik heb nu 69 kills en ben zelf maar 1x doodgegaan en dat was omdat ik niet wist dat je ook in een co-op game kon invaden. Nummer 2 schoot mij meteen dood.

Als je de levels kent en de objectives kan je heel makkelijk het leven zuur maken van iemand door teller mines op de juiste plek neer te leggen of gewoon rond te plakken rond een objective die nog moet. Ze komen meestal van 1 kant.

Vooral in het eerste level is het sneu. Daar heb je die gang van de radartoren naar de eerste AA gun. Dat is gewoon sitting duck principe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
OMD schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 10:12:
[...]

Sowieso ben je natuurlijk mega in het voordeel als je een jager bent. Ik heb nu 69 kills en ben zelf maar 1x doodgegaan en dat was omdat ik niet wist dat je ook in een co-op game kon invaden. Nummer 2 schoot mij meteen dood.

Als je de levels kent en de objectives kan je heel makkelijk het leven zuur maken van iemand door teller mines op de juiste plek neer te leggen of gewoon rond te plakken rond een objective die nog moet. Ze komen meestal van 1 kant.

Vooral in het eerste level is het sneu. Daar heb je die gang van de radartoren naar de eerste AA gun. Dat is gewoon sitting duck principe :+
Ik ben blij om te horen dat het niet aan mij ligt.. Ik had de difficulty al weer omhoog gezet. Misschien zet ik de Jager optie pas weer aan als ik tegen het einde van het spel ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 14:36
Ik moet toegeven dat die Jager optie wel een gave toevoeging is.

Ik voel me soms wel schuldig als ik iemand kill net voordat ze het level proberen te verlaten. (Wel tof als je dan mee kan luisteren via de microfoon van de andere speler)

--[SPECS]--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vind sowieso dat een ervaren Jäger niks te zoeken heeft in de een game van iemand die net begonnen is aan de campaign.

Heb liever iemand tegenover me die de map ook kent en een kat-en-muis spel wil spelen.

Maar iemand die de map nog niet kent (en wellicht ook nog maar heel weinig skills heeft) tegenover een ervaren persoon is gewoon kansloos. Slecht design vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie
Klopt helemaal, de leukste potjes zijn inderdaad als iemand de levels wat beter kent.

Wat ook gek is, is dat je als jager al in levels kan komen die je in de campaign nog niet eens gespeeld hebt. Dan kan je alvast de levels verkennen zonder risico te lopen.

--[SPECS]--

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Wat vreet dit spel ontzettend veel tijd zeg! Zit geregeld tot diep in de nacht te spelen (als de vrouw gaat slapen en ik "alleen dit level nog even ga uitspelen"). Ik denk dat ik zo'n 5 uur over een level doe (nu bijna klaar met level 4). Probeer dan ook zoveel mogelijk stealth te doen, al lukt dat jammer genoeg niet altijd. Zit dan bijvoorbeeld vast in een wachttoren terwijl het alarm loeit. Dan is het simpel prijsschieten op soldaten die aan komen rennen of de trap opstormen. Dan kun je na 10 minuten over een zee van lichamen de toren verlaten en is het level ook meteen een stuk leger. Dat is wel mooi van dit spel, dat er geen viijanden respawnen.

Wel vind ik dat de generators/auto's/etc om soundmasks te genereren vaak op plekken staan waar je ze juist niet nodig hebt.

Ook de gedetailleerdheid vind ik prima (speel op Xbox One). En laatst een avond op een laptop gespeeld met Cloud Gaming, ging ook prima zonder merkbare latency.

TLDR: nog steeds erg content met GamePass Ultimate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Ben er ook aan begonnen, is wel weer tof, maar het spel had volgens mij nog wat langer in de oven gemoeten. Het voelt niet helemaal af/gepolijst (PS4). Wat mij vooral erg irriteert, is dat je op moeilijkheden onder Authentic niet meer de optie hebt om de hit marker uit te zetten. Waarom?! Ik wil empty lung gebruiken, maar ik wil die marker niet zien, dat kon in vorige delen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vannacht uitgespeeld. Beetje meh gevoel. De missies die je in de laatste map moet doen waren vrij gemakkelijk. Vond de laatste map itt deel 3 en 4 behoorlijk tegenvallen. Had bij Sniper Elite 3 en 4 meer dat gevoel dat er een soort van opbouw in zat naarmate de game vorderde en je aan het eind van de game was waar je dan in de laatste map echt vuurwerk kreeg.

Vanavond maar eens als Jäger op pad. Kijken of dat leuk is. Als ik dat zo lees, dat je bv als level 40 in een map komt bij iemand die de game net voor het eerst speelt, voelt dat een beetje alsof er niet goed over nagedacht is.

Is de DLC een aanrader ? Heb van SE 3 en 4 nooit DLC gespeeld. Altijd alleen de base game uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ottie
De DLC is 1 level, is een leuk level maar zeker niet super moeilijk/spannend. De vele extra trophies die je er mee kan verdienen zijn aardig. Ik kreeg het gratis bij de pre-order.

Ik vind de Jager optie wel een leuke toevoeging. Het is altijd spannend om te ontdekken hoe goed je tegenspeler is. Al kan je soms ook wel een inschatting maken aan de hand van de gebruikte opties die je ziet bij het opstarten van een level.

--[SPECS]--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik loop nu trouwens rond met een K98K, gemodificeerd voor maximale schade. Dat maakt het wel erg makkelijk, want met één schot gaat alles neer, ongeacht waar je het doel treft. Heeft mij al een paar keer gered, omdat een hart/long schot toch niet helemaal goed geplaatst was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Weet iemand of er bij SE 5 ook weer Solo Survival missies zitten, waarbij je in je eentje een commandopost moet beschermen tegen opeenvolgende aanvalsgolven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HBx2000
  • Laatst online: 05-09 13:45
choogen schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 13:18:
Weet iemand of er bij SE 5 ook weer Solo Survival missies zitten, waarbij je in je eentje een commandopost moet beschermen tegen opeenvolgende aanvalsgolven?
Ja, dat kan. Het is zelfs uitgebreid. Na 6 waves verander je van checkpoint.
Alle checkpoints gehaald, dan speel je 'n nieuwe route vrij door dat level.
Mocht je tussentijds doodgaan kun je eventueel bij het meest recente checkpoint weer starten.

Inmiddels is er ook een grote update uitgebracht met een hele hoop verbeteringen.
En een nieuw multiplayer level, zie hier voor alle details:
https://www.reddit.com/r/...ee_map_dev_update_270622/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

HBx2000 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Ja, dat kan. Het is zelfs uitgebreid. Na 6 waves verander je van checkpoint.
Alle checkpoints gehaald, dan speel je 'n nieuwe route vrij door dat level.
Mocht je tussentijds doodgaan kun je eventueel bij het meest recente checkpoint weer starten.

Inmiddels is er ook een grote update uitgebracht met een hele hoop verbeteringen.
En een nieuw multiplayer level, zie hier voor alle details:
https://www.reddit.com/r/...ee_map_dev_update_270622/
Ja die update was flink op de Xbox. Ik mis in de patch notes nog:
Fixed black resistance woman voice. She no longer speaks with a Scottish accent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Laatste tijd bezig met SE5 invasion mode, beide kanten op. Loop sinds vanmiddag tegen iets raars aan. Wapens willen niet meer schieten en zoom levels van verrekijker/richtkijker werken niet meer. En de wind indicator flipt alle kanten op. Speel op PS4. Invasion aan/uit maakt geen verschil. Herstarten helpt niet, van zowel spel als console. Dus nu maar een herinstallatie aan't uitvoeren. Kan er online niks over vinden.

Edit: helpt ook niet.

Ugh profiel wegmieteren helpt wel. Corrupt op een of andere manier. Alle voortgang weg. Baggerzooi.

[ Voor 12% gewijzigd door Kwistnix op 17-08-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Ben sinds gisteren ook begonnen aan de 5e uit de serie. Na 4 uitgespeeld te hebben in betrekkelijk korte tijd ( main story, geen specifieke hunt op trophies etc) smaakte het toch naar meer. Ik moet zeggen 5 is een andere, maar toch vertrouwd aanvoelende voortzetting van de serie. Ik ben nu al een hele tijd bezig met de eerste missie ( atlantic wall ).

De map is echt vele malen groter dan de maps uit 2, 3 of 4. Dat was in het begin even irritant omdat ik blijkbaar naar de bunkers was gerend en geen satchel charges had. Verder lijkt het alsof er soms zomaar ineens patrols spawnen. Verken je het hele gebied, niks te zien, zet je een stap verder staan er ineens 3 zoeklampjes voor je neus..

Ondanks bovenstaande mooet ik bekennen dat ik ook weer deze versie kan bekoren.

---
Update 16:40 heb eindelijk Missie 1 afgerond. Heeft 3,5 uur geduurd maar het is gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 18-12-2022 16:40 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Heb zojuist de laatste missie gedaan ( non dlc ) en hoewel ik mij ontzettend vermaakt heb met de game was de laatste missie toch echt wel een afknapper. De laatste missie in Sniper Elite 4 was tenminste nog lastig en een goede afsluiter. Dit was meer een we hebben er geen zin meer in en schiet deze gast ook nog maar even dood missie.

Ondanks dit toch wel vermaakt met de game. Hopelijk is de DLC ook goed

offtopic:
Ik herriner mij net dat ik Sniper Elite 3 nooit heb uitgespeeld.. die maar eerst even doen dan

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Voor de geïnteresseerden, Season Pass 2 is gisteren gereleased. Ik moet zeggen, de eerste missie die er bij is vrij gegeven is al best vermakelijk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:53

Oxigeon

En zo is dat!

Is er nu veel verschil tussen sniper elite 4 en 5? Ik meen namelijk dat ik 4 een keer gespeeld om omdat deze bij ps+ zat. Anders moet ik eens overwgen met een aanbieding ook 5 te kopen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Nee, niet echt. 5 gaat eigenlijk verder ( niet qua verhaal ) met hoe dat 4 werkte. Het ziet er een stuk mooier uit en de maps zijn ook weer een stukje groter. De keuze van wapens en upgrades is ook weer enorm. Het verhaal van de campaign is t.o.v. 4 een stukje slechter ze mikken echt op multiplayer.

Ondanks dit vind ik het nog steeds een erg leuke game om te spelen (singleplayer).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Webgnome schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:03:
Nee, niet echt. 5 gaat eigenlijk verder ( niet qua verhaal ) met hoe dat 4 werkte. Het ziet er een stuk mooier uit en de maps zijn ook weer een stukje groter. De keuze van wapens en upgrades is ook weer enorm. Het verhaal van de campaign is t.o.v. 4 een stukje slechter ze mikken echt op multiplayer.

Ondanks dit vind ik het nog steeds een erg leuke game om te spelen (singleplayer).
Bedankt. Dan wachten we gewoon even een fikse aanbieding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 13:34

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Oxigeon schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:09:
[...]

Bedankt. Dan wachten we gewoon even een fikse aanbieding af.
Op zich krijg je je uren wel gemaakt in de game (ik streef altijd naar max 1 euro per uur als ik een game koop)
in de game doordat hij behoorlijk grote mappen heeft, maar als je geen haast hebt zou ik inderdaad even wachten op een leuke deal (bij voorkeur dat je gelijk de DLC mee kunt pakken)

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ColdStone schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:46:
[...]

Op zich krijg je je uren wel gemaakt in de game (ik streef altijd naar max 1 euro per uur als ik een game koop)
in de game doordat hij behoorlijk grote mappen heeft, maar als je geen haast hebt zou ik inderdaad even wachten op een leuke deal (bij voorkeur dat je gelijk de DLC mee kunt pakken)
Game is nu weer in de aanbieding in de ps store (32euro) overweeg hem dan toch te halen. Een beetje onbezuisd knallen met een sniper is nooit weg. Gok inderdaad zoals jij zegt dat de uren wel gemaakt kunnen worden. En om dan ook nog eens af en toe als Jäger een spel ingeslingerd te worden kan ook lache zijn (of niet natuurlijk als je een level 40 tegen je krijgt als newbie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Inmiddels is er een nieuwe single player missie uit in season pas 2. Tot nu toe vermaak ik mij wel met deze missie. Jullie ?

Zelf ben ik niet van de multiplayer dus ben blij dat ze eindelijk na de skin packs en multiplayer maps een nieuwe missie uitbrengen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:09

TMV

Webgnome schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 07:45:
Inmiddels is er een nieuwe single player missie uit in season pas 2. Tot nu toe vermaak ik mij wel met deze missie. Jullie ?

Zelf ben ik niet van de multiplayer dus ben blij dat ze eindelijk na de skin packs en multiplayer maps een nieuwe missie uitbrengen :)
Ik wacht tot de season pass een keertje langskomt met 50% korting oid, vind het veel geld voor een paar missies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-09 13:34

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Idem, ik wacht met aanvullende content ook tot het goedkoop in de ballenbak te vinden is..

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:45
Hier ook, wel 2 nieuwe missies in multiplayer gezien, The Dam and Abandonded nog iets.
Wel lastig in MP, als je het level niet kent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 04:30
Game eergisteren opgepikt voor 15 euro op allkeyshop.

heel eerlijk, die Jager invasions zijn echt heerlijk en doen me een beetje denken aan het Dark souls invasion systeem.

de singleplayer nog amper aangeraakt (eerste level even doorgegaan) toch trekt de Jager gamemode me meer, heerlijk hoe de ander je soms gewoon totaal niet door heeft en je opeens een kogeltje door zn achterhoofd heen jast, of precies andersom.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Rebellion heeft zojuist de Complete Edition aangekondigd. Dus nu is het waarschijnlijk voorbij met de DLC's. Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik van de season passes meer had verwacht. Het spel voelde uiteindelijk gewoon iets te makkelijk aan op non authentic en dat vind ik toch wel jammer. SE:3 was toch echt een stukje lastiger wat dat betreft.

Ben overigens wel benieuwd of en wanneer er een SE:6 uit gaat komen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
energydrank schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:13:

heel eerlijk, die Jager invasions zijn echt heerlijk en doen me een beetje denken aan het Dark souls invasion systeem.
Ik heb mij hier ook heel erg mee vermaakt destijds (PS4), vooral als jäger :)
Andere multi-player modi waren minder geslaagd, wegens crossplay. Zonder crossplay vind je geen matches en met crossplay is het bijna niet te doen op console tegen PC. Snipen an sich gaat nog wel, maar op korte afstand waar het SMG / pistool werk wordt, is er geen winnen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:09

TMV

Webgnome schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:04:
Rebellion heeft zojuist de Complete Edition aangekondigd. Dus nu is het waarschijnlijk voorbij met de DLC's. Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik van de season passes meer had verwacht. Het spel voelde uiteindelijk gewoon iets te makkelijk aan op non authentic en dat vind ik toch wel jammer. SE:3 was toch echt een stukje lastiger wat dat betreft.

Ben overigens wel benieuwd of en wanneer er een SE:6 uit gaat komen.
Dan is het nu dus afwachten tot season pass 2 een keertje in de aanbieding is.

Vond het spel in het begin even wat onwennig nadat ik veel SE:4 had gespeeld en SE:3, maar ben het zeker wel gaan waarderen. De moeilijkheidsgraad is inderdaad wel wat eenvoudig. Tot nu toe alle missies ook op Authentic uitgespeeld, die 600+ shots met wind zijn dan wel echt tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kwistnix schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:27:
[...]

Ik heb mij hier ook heel erg mee vermaakt destijds (PS4), vooral als jäger :)
Andere multi-player modi waren minder geslaagd, wegens crossplay. Zonder crossplay vind je geen matches en met crossplay is het bijna niet te doen op console tegen PC. Snipen an sich gaat nog wel, maar op korte afstand waar het SMG / pistool werk wordt, is er geen winnen aan.
Je kan toch gewoon de SP spelen en de Jäger modus aanzetten of mis ik iets? Je kan of invaden in een andere potje of je kan andere mensen toelaten in jouw pot. Zo kun je dus eigenlijk de SP en de muktiplayer in 1 pot spelen? Of althans. Zo dacht ik dat het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Oxigeon schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:01:
[...]

Je kan toch gewoon de SP spelen en de Jäger modus aanzetten of mis ik iets? Je kan of invaden in een andere potje of je kan andere mensen toelaten in jouw pot. Zo kun je dus eigenlijk de SP en de muktiplayer in 1 pot spelen? Of althans. Zo dacht ik dat het werkte
Dat klopt, dat is invasion mode, maar dat is maar één van de beschikbare multiplayer opties en die is erg geslaagd en werkt ook prima voor crossplay tegen PC spelers.
Bij de andere multiplayer opties, zoals Team Match of Free-For-All heb je met crossplay te veel nadeel tegen PC gamers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Y3m1Mvw8jZPsHrOJe4ukSm6xr4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kl68VETnww19Emoe1nDwTQlz.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een bump _O-.

Na een lange tijd weer aangeslingerd (deze en ook SE4) omdat mijn zoon SE4 heeft gekocht en die gaan we binnenkort COOP spelen. Dat Invasion mode blijft hilarisch, wel beetje sneu dat je zo vaak low levels krijgt en dat je als Invader toch wel echt gehobbled wordt wat gear betreft. Maar extra leuk als je de Karl weet te foppen of verrassen en dan is een melee kill natuurlijk wel een mooiste, met op de tweede plaats een sticky nade tegen het achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:11
HTT-Thalan schreef op maandag 15 juli 2024 @ 19:21:
[Afbeelding]

Wat een bump _O-.

Na een lange tijd weer aangeslingerd (deze en ook SE4) omdat mijn zoon SE4 heeft gekocht en die gaan we binnenkort COOP spelen. Dat Invasion mode blijft hilarisch, wel beetje sneu dat je zo vaak low levels krijgt en dat je als Invader toch wel echt gehobbled wordt wat gear betreft. Maar extra leuk als je de Karl weet te foppen of verrassen en dan is een melee kill natuurlijk wel een mooiste, met op de tweede plaats een sticky nade tegen het achterhoofd.
Ik vond invasion echt leuk,
ik had het aanstaan bij mij eerste playthrough of SE5.
Heb er veel van geleerd, en vond het erg leuk en uitdagend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Van de week gekocht in een impuls na een paar levels Hitman gespeeld te hebben dacht ik mag wel wat meer actie! Beetje jammer alleen dat je zo weinig vrij bent op de maps, overal muurtjes, heggen en andere zaken waardoor je door bepaalde chokepoints heen moet. Zodra je begint te schieten begint het een beetje een Battlefield game te woorden, waarbij het wapens pakken en ammo pakken is tot iedereen neergemaaid is..

Verder is de killcam wel echt tof!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

*kuch*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2B9wfBbdkEzi26k5YJfb2mkgRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dMcvocbzRmZH2lloC5gSJYN0.png?f=fotoalbum_large

Wat voor speciaals zal ik doen voor mijn 1000ste kill? :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
HTT-Thalan schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 09:33:
*kuch*

[Afbeelding]

Wat voor speciaals zal ik doen voor mijn 1000ste kill? :P.
Wil bijna zeggen probeer iemand te snipe met een pistol, maar denk dat je dat ook al een paar keer gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

samlans schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 10:18:
[...]

Wil bijna zeggen probeer iemand te snipe met een pistol, maar denk dat je dat ook al een paar keer gedaan hebt
Ik zou willen proberen iemand met een stationary gun te pakken maar dat is zo specifiek en moet je echt geluk hebben. Heb al granaten op hoofden geplakt, snipen met alle wapens en over mijnen heen lokken. Tegenwoordig speelt ik zelfs volledig zonder scopes, ook voor kills op langere afstanden. Ik roleplay als soldaat... You name it :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
HTT-Thalan schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:29:
[...]

Ik zou willen proberen iemand met een stationary gun te pakken maar dat is zo specifiek en moet je echt geluk hebben. Heb al granaten op hoofden geplakt, snipen met alle wapens en over mijnen heen lokken. Tegenwoordig speelt ik zelfs volledig zonder scopes, ook voor kills op langere afstanden. Ik roleplay als soldaat... You name it :P.
o netjes

ik ben al blij als ik invade wordt de invader weet te pakken met een headshot
heb al een paar keer gehad dat ik de hoek om gaat en hij daar staat en we beide van elkaar schrikken

vindt het invade wel echt een leuke toevoeging
met eerst playthrough had ik het aanstaan en vondt het echt een leuke ervaring
leerde me ook opletten op de omgeving en nadenken wat ik ga doen
Pagina: 1 2 Laatste