Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:13

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/PGYzj6M9dpcaYB8EJsROuYd7.png

Ontwikkelaar: Rebellion Developments
Uitgever: Rebellion Developments
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_large Xbox One, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 4|5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum: 28-01-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Beantwoord de oproep om terug te keren naar het slagveld, soldaat. Je hebt misschien veel vijanden verslagen aan de Franse kust, maar je missie brengt je nu naar de verborgen oorlog, ver van de frontlinies, diep in het hart van bezet Frankrijk in Sniper Elite: Resistance

Over de game

Je speelt in deze nieuwe uitgave Harry Hawker. Voor de fans, je hebt hem volgens mij het eerst gezien in Sniper Elite 3. Het verhaal is vergelijkbaar met Sniper Elite 5. Er is ergens een wunderwaffe gevonden ( of sporen van ). Aangezien Karl Fairburne het druk heeft met de missies uit Sniper Elite 5 speel je nu dus zijn collega.

Nieuwe agent, nieuwe bedreiging, nieuwe epische campagne
Met ongeëvenaarde sluipmechanieken, stealth en tactische third-person gevechten richt Sniper Elite: Resistance richt de aandacht van de bekroonde serie op een verborgen oorlog, ver van de frontlinies, diep in het hart van bezet Frankrijk. In een aangrijpend nieuw verhaal dat parallel loopt aan Sniper Elite 5, neemt Harry Hawker, agent van de Special Operations Executive (SOE), voor het eerst de leiding als hij een verraderlijke nieuwe Wunderwaffe ontdekt - iets dat zo krachtig is dat het garandeert dat de nazi's de oorlog zullen winnen.

Viscerale X-ray kill cam en geavanceerde gunplay
De kenmerkende X-ray kill cam is terug en laat de ware vernietigende kracht van elk van je kenmerkende schoten zien. Botten buigen kogels af om op onvoorspelbare wijze nieuwe paden door vijandelijke lichamen te banen en SMG's en pistolen activeren ook killcams, die meerdere kogelschoten in dramatische slow motion laten zien. Om dat schot te lossen, moet je denken als een echte sluipschutter. Houd rekening met geweerkolf- en loopopties, zwaartekracht, wind en hartslag terwijl je je vizier op het doel richt.

Authentieke wapens en aanpassingen uit de tweede wereldoorlog
Het arsenaal dat je tot je beschikking hebt, bevat zowel terugkerende favorieten uit de franchise als een groot aantal nieuwe authentieke wapens uit de Tweede Wereldoorlog. De keuze van je uitrusting is essentieel om de snode plannen van het Reich neer te slaan! Pas je wapen aan je eigen stijl aan. Vind werkbanken verspreid over de campagne om je geweren, secundaire wapens en pistolen aan te passen en te upgraden met nieuwe richtkijkers, voorraden, lopen, magazijnen en meer. Vergeet ook niet om de juiste munitie voor de juiste klus te kiezen, of je nu pantserdoorborende hulzen of een niet-dodelijke takedown nodig hebt.

Propaganda missies - wees het verzet
Zoek unieke propagandaposters in de hoofdcampagne en kruip in de huid van een Franse verzetsstrijder in alle nieuwe propagandamissies. Tijdens deze scenario's sluip, sluip en schakel je vijanden uit om tijdgevoelige doelen te voltooien en de nazi-bezetting te helpen beëindigen.

Tijdlijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9a37lLVzH3xvoNqY2FNQ5m3Kzo0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oXaVFlnO08RRhKCPGfqZ09jh.webp?f=fotoalbum_large

Trailers en Videos

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPqV62IIiw4pRBxiRxz-0wNc9rA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/iiDXL5Q0UJAD2hcONDYy1AUO.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y9A2f2xVguJRlFn5BLWCNBcLRCI=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/YcPF2qmIjAn0vG1c3DHgNG2O.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J-cMbmh-e4C6azfPOxPxhSsmLog=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/gMFBRbd2Q1k6cJ0oflDcuUn5.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGgH_GMzUhJkfCW4h8pZztrIcto=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/kwzIaIOGR1aSKntoD9oiAHfA.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2nXq7aPgab8pAsz0Txf4X7BS-wc=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/1lNuW2XKY98zrldiBX8hnar3.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MyyisMpNXunSSnVh5xsH-vlFR5k=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/hNxKT7uierTnS4tzPbZWOmeQ.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 73% gewijzigd door G_Dragon op 30-01-2025 13:35 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
offtopic:
Aangezien er nog geen topic over was, dacht ik, ik maak er snel even eentje.

[ Voor 25% gewijzigd door Webgnome op 27-08-2024 14:09 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:13

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@Webgnome Mooi topic! Mocht je hulp nodig zijn met de TS, dan zou ik graag willen helpen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:55
Zag het voorbij komen. Heb me met het vorige deel prima vermaakt. Is zeker een die ik ga spelen.

• Webgnome
Ik hoop zelf dat het wel een beetje een spel met body is. En niet een veredelde DLC. We gaan t zien.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 12:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Was helemaal vergeten dat ik dit topic had aangemaakt :+ Moet eerlijk bekennen dat ik er niet zo om sta te springen. Het lijkt op een cash grab waarbij ze het ene character model hebben vervangen door het andere, een bepaald B script in hebben geschoven en klaar. We gaan het zien

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:17
Ik ben ondertussen gestopt bij deel drie, daarna ben ik mijn interesse ook verloren. Ik geef @Webgnome dan ook helemaal gelijk, het voelt allemaal van hetzelfde aan zonder vernieuwingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Na die saaie zandvlakten van deel 3 vond ik het Italië in deel 4 wel echt een goede Sniper Elite. Die kan ik wel aanraden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb me tot nu toe uitstekend vermaakt met elk deel in deze franchise dus voor mij is het een no-brainer om ook deze aan mijn collectie toe te voegen. Heb zelfs een preorder staan en dat doe ik niet vaak, maar van deze franchise weet ik gewoon -gezien eerdere ervaringen- dat ik me weer uitstekend ga vermaken met dit nieuwe deel.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:57
Advanced Access genomen, heb me met alle versies die ik speelde prima vermaakt. Als gewoonte-dier ben ik juist blij dat ze een beproefd recept gebruiken.

If it ain't broke, don't fix it..

Rond drie uur vanmiddag...

En om 15:00 begonnen met 65Gb 'voorladen'.. En dan 93GB uitpakken..

[ Voor 13% gewijzigd door strider1007 op 28-01-2025 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Het zal bij mij ook wel uitdraaien op een 'take my money'. Het begint toch weer aardig te kriebelen. Hopelijk krijg ik mijzelf zover dat ik wacht tot een steam sale :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:29
Bij mij wordt de disc (ja ik vind dat nog steeds leuker dan een download) als alles goed gaat, rond 16.15 in de bus gegooid. Vanavond dus de controller geselen haha.

Heb ze allemaal op de ps, behalve deel 1, die is eigenlijk nergens meer te vinden. Misschien ooit nog eens ergens op een beurs.

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

strider1007 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:09:
Advanced Access genomen, heb me met alle versies die ik speelde prima vermaakt. Als gewoonte-dier ben ik juist blij dat ze een beproefd recept gebruiken.

If it ain't broke, don't fix it..

Rond drie uur vanmiddag...

En om 15:00 begonnen met 65Gb 'voorladen'.. En dan 93GB uitpakken..
Bedankt voor de herinnering, ik was vergeten dat ik ook early access had. Na jouw post gelezen te hebben had ik de boel zo binnen. :P

Ben dan wel ziek, maar niet genoeg om in bed te moeten blijven. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 28-01-2025 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Bij de eerste keer opstarten wat ctd's gehad. PC een herstart gegeven en daarna heerlijk een uurtje zonder problemen gesniperd.

spoiler:
De eerste missie is een soort tutorial, maar niet echt nodig als je Sniper V gespeeld hebt: Meer van precies hetzelfde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb 'm gepreload op Xbox Game Pass (PC, Standard Edition). Nu ff wachten tot hij speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:55
Ik hoor graag jullie bevindingen. Heb mij prima vermaakt deeltje 4 en 5. Wil eerst ff wat reviews lezen en beoordelingen horen van jullie alvorens ik tot aanschaf ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
1e gouden plak al binnen. Gouden Adelaar op de schietbaan. Eerst de 1000 meter raken in de middelste baan en dan verschijnt die links bovenop de hoek van de dakgoot. Linker baan.

[ Voor 10% gewijzigd door ozzynator op 28-01-2025 20:10 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ozzynator schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:33:
1e gouden plak al binnen. Gouden Adelaar op de schietbaan. Eerst de 1000 meter raken in de middelste baan en dan verschijnt die links bovenop de hoek van de dakgoot. Linker baan.
Zelfde als in SE5 ongeveer dus :D
Ga denk ik vanavond aan de slag in coop met een maat, hebben alle SE4 en 5 ook in coop gedaan, goed vermaak :9

Enige waar i benieuwd naar ben is of de Special Edition rifle de moeite waard is.
in 5 speelde ik voornamelijk met de 1903 voor long range specials en de M1A was eigenlijk het werkpaard.

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 30-01-2025 13:28 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Is de coop ook crossplay?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zojuist een stuk uit de eerste missie gespeeld. Het voelde meteen allemaal weer vertrouwd aan. Het biedt meer van hetzelfde en dat is nou precies wat ik wilde hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:34
Wildfire schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:57:
Zojuist een stuk uit de eerste missie gespeeld. Het voelde meteen allemaal weer vertrouwd aan. Het biedt meer van hetzelfde en dat is nou precies wat ik wilde hebben. :)
Helaas kan ik "pas" vanavond aan de gang, maar dit bericht geeft alvast een goed gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Wildfire schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:57:
Precies dat. Heb je ook die hele grote rifle al gevonden en geprobeerd? Kom even niet op de naam, maar het is een enorm ding, met het magazijn bovenop.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb altijd een beetje “B garnituur” vibes bij deze games, ooit wel eens eentje een uurtje gespeeld maar wilde allemaal niet zo.

Nu zag ik gisteren een youtube video waarin ze een Spelmodus lieten zien die mij juist wel aansprak, de “aanvaller” komt in de SP pot van een andere binnen en kan dan op die speler hunten. Misschien zat het er altijd al in maar ik vond dat dus een heel leuk concept.

Nu stiekem dus wel benieuwd geworden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Is volgens mij nieuw sinds deeltje 5. Ben er zelf nooit zo van. Heb wel veel videos gezien van mensen die het spelen en dat is altijd wel lachen om te kijken

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

Nee was bij de vorige ook al. Maakt het extra spannend. Een npc is natuurlijk geen mens en je kan iemand z’n leven aardig verzuren haha.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21:01

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Nu kan ik weer op de ballen mikken

Shit happens yk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja.

Net eerste 2 missies gedaan, 1e is intro missie, snel doorheen, de 2e is meteen een huge map
diff net onder elite, wij doen alles stealth en hele map clearen, toch 2.5 uur bezig geweest met eerste 2 maps :D

goed vermaak, even wachten op de reviews van de deluxe editie rifle om te zien of ik em ook ga halen.

Goed vermaak in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik startte hem op en was opeens vier uur verder. Dus zit wel snor met de game vind ik. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Donstil nah B garnituur is die andere sniper serie, Ghost Warrior ofzo.

Ik heb alle delen (want je wil toch ook die Steam achievement krijgen :P ) en ben blij dat er weer een nieuwe is uitgekomen. De hele nacht aan het downloaden dus ik moet nog heel even wachten...

Vroeger veel Commandos gespeeld en modelbouw gedaan. Dan zijn zulke WW2 games toch leuk om te spelen. Benieuwd of ik deze keer alle Eagles weet te vinden zonder spoilers. In 4 en 5 had ik alle Steam achievements unlocked behalve Survival. Die mode trekt mij niet evenals de "invasion" mode.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Op de 2e map zijn de eagles redelijk eenvoudig te vinden (vergelijkbaar met deel 4/5), de documenten en andere collectables hebben ze dit keer iets beter verstopt heb ik het gevoel, niet erg, dan zoeken we wat beter, maar het viel me op, misschien dat de map grootte van de 2de missie daarin ook wel meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Net het eerste level gespeeld. Redelijk gelijk aan Sniper Elite 5 alleen voelen de graphics niet helemaal vloeiend. Als ik in missie twee het kasteel van links naar rechts bekijk door de muis te bewegen zit er een kleine stottering in de weergave. High of Ultra maakt niks uit, Geforce RTX 4060 met updated drivers.

Eens even zien of er nog wat te finetunen valt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dragoncry schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:52:
Op de 2e map zijn de eagles redelijk eenvoudig te vinden (vergelijkbaar met deel 4/5), de documenten en andere collectables hebben ze dit keer iets beter verstopt heb ik het gevoel, niet erg, dan zoeken we wat beter, maar het viel me op, misschien dat de map grootte van de 2de missie daarin ook wel meespeelt.
Vond de 1e map verrassen groot na de proloog :o
Welk difficulty spelen jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sh4d0wman schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 02:59:
@Donstil nah B garnituur is die andere sniper serie, Ghost Warrior ofzo.
Nah dat een andere serie (nog) minder is maakt deze niet ineens een hogere klasse natuurlijk.

Wat ik bedoel met B garnituur is misschien ook een beetje lastig uit te leggen. Ik vind het geen slecht product in de uren dat ik deze nieuwe nu gespeeld heb maar het blinkt ook niet echt ergens in uit tot nu toe. Het beweegt een beetje houterig, de animaties zijn een beetje zo zo, enz, en als je het dan met een film zou moeten vergelijken is het een B film zeg maar.

Neemt niet weg dat het voor sommige/vele prima vermaak kan zijn natuurlijk. Vooralsnog zit ik daar in ieder geval bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Bokkie schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:42:
[...]

Authentic. Ik stop wel alle xp als 1e in health upgrades, rest komt later wel.

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Bokkie schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:42:
[...]

Sharpshooter, ik speel voor mijn ontspanning :)
Authentic doe ik later wel,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:46:
[...]

Wat ik bedoel met B garnituur is misschien ook een beetje lastig uit te leggen. Ik vind het geen slecht product in de uren dat ik deze nieuwe nu gespeeld heb maar het blinkt ook niet echt ergens in uit tot nu toe. Het beweegt een beetje houterig, de animaties zijn een beetje zo zo, enz, en als je het dan met een film zou moeten vergelijken is het een B film zeg maar.
Ik snap het wel een beetje. Ik vermaak me hier prima mee, maar de engine begint wat verouderd aan te voelen. Voordeel is dan weer dat je geen mega PC nodig hebt om 't draaien. En het is ook meer van hetzelfde als deeltje 5 en 4. Wat helemaal prima is vind ik.
dragoncry schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:04:
[...]

Sharpshooter, ik speel voor mijn ontspanning :)
Authentic doe ik later wel,
Idem hier. Lekker door de maps banjeren, beetje kat en muis spelen met de vijand, kijken hoe je zoveel mogelijk vijanden kan baiten en uitschakelen, etc. 'Hardcore' doe ik daarna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Donstil dat klopt wel ja maar ik zie het toch in veel shooters terug. Recent Ready or Not aangeschaft en dat voelt op momenten ook houterig. Maar als je wat in de actie zit valt het minder op. Geluid en filmpjes van Battlefield niveau zouden wel wat toe kunnen voegen. Het verhaal is in bijna alle FPS ruk want daar het gaat het niet echt om :+

Kun je door ramen naar binnen sluipen? Zat in level 2 bij een paar gebouwen waar dat niet ging, net als sommige muurtjes waar je niet over kunt klimmen. Zal er nog eens beter op letten. Ook nog eens zien wat die posters doen die je kunt verzamelen.

Edit: een bugje, na loaden van een save kan ik weer door ramen klimmen.

[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 31-01-2025 15:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ozzynator
Voor de posters krijg je challanges, moet je binnen een bepaalde tijd een x aantal Gestapo doden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gohu6bARNYrWl906IeZW7GKuAT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p5KcW3e2oYlwSvQE2JUv9zIh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/603iIN8nF699pGFXJW1aybVPROg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HmFYu6M4cvwqMXV0KopYryvd.jpg?f=fotoalbum_large

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sh4d0wman schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:43:
@Donstil dat klopt wel ja maar ik zie het toch in veel shooters terug. Recent Ready or Not aangeschaft en dat voelt op momenten ook houterig. Maar als je wat in de actie zit valt het minder op. Geluid en filmpjes van Battlefield niveau zouden wel wat toe kunnen voegen. Het verhaal is in bijna alle FPS ruk want daar het gaat het niet echt om :+

Kun je door ramen naar binnen sluipen? Zat in level 2 bij een paar gebouwen waar dat niet ging, net als sommige muurtjes waar je niet over kunt klimmen. Zal er nog eens beter op letten. Ook nog eens zien wat die posters doen die je kunt verzamelen.

Edit: een bugje, na loaden van een save kan ik weer door ramen klimmen.
Ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik niet door ramen of over randjes kon klimmen. Dat moeten ze nog wel even fixen want steeds de game sluiten wordt wel wat onhandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ozzynator schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:31:
Voor de posters krijg je challanges, moet je binnen een bepaalde tijd een x aantal Gestapo doden.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Propaganda missies vind ik echt stront, die shit kan niet coop, maar locked wel een silencer voor rifles.
Heb echt een schurft hekel aan time trial meuk.

Dan maar niet de beste silencer in game, denk dat ik alle missies doe met alle collectibles en dan weer terug naar SE5 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik ben nu halverwege de campaign, zonder invasion mode. Op zich bevallen de levels wel maar er ligt wel erg veel loot overal. De wapens zijn niet altijd logisch, bv een granaatwerper zonder tank in het level.

Geen echte vernieuwing ten opzichte van 5. Daar begon voornamelijk de verschillende hoogteverschillen in levels waardoor de vijand op je radar moeilijker te vinden was. Het blijft leuk om Nazis af te schieten maar had gehoopt op betere graphics of AI verbetering. Althans "iets" wat het boven SE5 uit laat stijgen.

DLCs neem ik nog wel eens in een aanbieding mee als ze uitkomen (alleen levels).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ozzynator
Ik vind het niveau en de uitdaging een beetje mwah. Level 4, degene die je voor de kill list moet hebben, kun je met je 1e schot al hebben.

Voor de rest prima vermaak, maar vond deel 5 uitdagender en moeilijker.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ozzynator schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:02:
Ik vind het niveau en de uitdaging een beetje mwah. Level 4, degene die je voor de kill list moet hebben, kun je met je 1e schot al hebben.

Ja, ondanks dat er een paar grote maps bij zitten is 5 duidelijk beter, en ook meer herspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Ik dacht al dat het aan mij lag haha.

Net ook nog ontdekt dat je een sachtel charge ook kunt laten ontploffen door er op te schieten. Dus een tank is ook van afstand op te blazen.

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

ozzynator schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:29:
Ik dacht al dat het aan mij lag haha.

Net ook nog ontdekt dat je een sachtel charge ook kunt laten ontploffen door er op te schieten. Dus een tank is ook van afstand op te blazen.
Dat is niets nieuws, kon in vorige delen ook al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Wildfire klopt idd. Wat mij opviel in het level met de dam is de trage reactie van de tank. In deel 5 vuren ze volgens mij sneller.

@ozzynator je moet alleen even opletten dat je de kill-list targets op een bepaalde manier om moet leggen want daar verdien je wapen unlocks mee. :P

Het donkere level met regen en bergen is wel een uitdaging om eagles te spotten. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:10
Speelt weer zoals vanouds gelukkig maar helaas zitten er ook een aantal bugs in die best irritant zijn.
Ik speel op de PS5.
  • Als ik het fluitje gebruik dan hoor ik dit vaak niet of erg zacht om ineens weer goed hoorbaar te zijn.
  • Bij het gehurkt op een trap lopen blijf je vaak even steken op de bovenste trede
  • Het gebruiken van een zipline gaat niet altijd soepel, moet meerdere keren positioneren voordat ik met X de zipline kan gebruiken.
  • Grafisch was dit al niet de beste game maar wat een gedrocht is die nieuwe agent Harry Hawker t.o.v. vorige delen. Ziet er heel onnatuurlijk uit.
  • De AI is erg voorspelbaar en maakt het je niet erg lastig.
Buiten dat leuke game voor tussendoor, snipen, stealth en nazi's omleggen blijft leuk.

Oh ja in missie 6 moet je Dr Schoenen omleggen met een "coal torpedo" wat mij dus nog niet gelukt is.
Ik plaats de coal torpedo in de emmer naast de haard maar helaas loopt de Dr enkel rondjes via 2 kamers en het balkon en komt niet meer in de kamer met de open haard. 8)7
Missie herstart en toen bleef de dr in de deuropening staan en ging nergens meer heen.
Heb de missie al een aantal keer opnieuw gestart en volledig stealth gedaan maar dat hielp niets. Vanmiddag nog maar eens proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Blonde op 03-02-2025 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
@sh4d0wman ik speel het meestal eerst als de wiederweerga uit en dan de 2e keer doe ik al die aparte dingen.

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@ozzynator ik ook maar dan moeten hier toch wel wat patches voor komen wil ik een tweede ronde doen. :o Soldaten vallen ook wel eens door de vloer. Geen idee of dat dan weer impact heeft op gemiste brieven. Dus de vraag is of je in de huidige staat wel alles kunt verzamelen. Daarom op veilig: de adelaars en workbenches voor mij.

@Mr. Blonde yep, en kom je aan randen van levels dan wil je ook wel eens vast lopen. Ook het oppakken of activeren van items heeft her en der problemen. In een level zit in een circuitbreaker in een bunker, die kon ik bijna niet overhalen. Een milimeter anders draaien en activeren verdwijnt weer.

Edit: @Wildfire ik speel op pc. Heb in het level met de steenmijn vast gezeten in een blok graniet aan de rand van de weg. Af en toe met traplopen de bovenste trede vast zitten als je gehurkt de trap op gaat en net als in SE5 dat opgepakte wapens wel eens door de grond vallen als je naar eigen wapen switched.

[ Voor 19% gewijzigd door sh4d0wman op 03-02-2025 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
sh4d0wman schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:59:
@ozzynator ik ook maar dan moeten hier toch wel wat patches voor komen wil ik een tweede ronde doen. :o Soldaten vallen ook wel eens door de vloer. Geen idee of dat dan weer impact heeft op gemiste brieven. Dus de vraag is of je in de huidige staat wel alles kunt verzamelen. Daarop op veilig: de adelaars en workbenches voor mij.

@Mr. Blonde yep, en kom je aan randen van levels dan wil je ook wel eens vast lopen. Ook het oppakken of activeren van items heeft her en der problemen. In een level zit in een circuitbreaker in een bunker, die kon ik bijna niet overhalen. Een milimeter anders draaien en activeren verdwijnt weer.
Daar loop ik op de XBX ook tegen aan, ook bij "prone" gaan, in het level zakken en dus niets meer kunnen zien, wel heb ik (tot nu toe, missie 6) alle collectibles kunnen verzamelen, de NPC's zelf lijken geen collectibles op zak te hebben, alleen sleutels voor kluizen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Mr. Blonde schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:45:
Speelt weer zoals vanouds gelukkig maar helaas zitten er ook een aantal bugs in die best irritant zijn.
Ik speel op de PS5.
  • Als ik het fluitje gebruik dan hoor ik dit vaak niet of erg zacht om ineens weer goed hoorbaar te zijn.
  • Bij het gehurkt op een trap lopen blijf je vaak even steken op de bovenste trede
  • Het gebruiken van een zipline gaat niet altijd soepel, moet meerdere keren positioneren voordat ik met X de zipline kan gebruiken.
  • Grafisch was dit al niet de beste game maar wat een gedrocht is die nieuwe agent Harry Hawker t.o.v. vorige delen. Ziet er heel onnatuurlijk uit.
  • De AI is erg voorspelbaar en maakt het je niet erg lastig.
Buiten dat leuke game voor tussendoor, snipen, stealth en nazi's omleggen blijft leuk.

Oh ja in missie 6 moet je Dr Schoenen omleggen met een "coal torpedo" wat mij dus nog niet gelukt is.
Ik plaats de coal torpedo in de emmer naast de haard maar helaas loopt de Dr enkel rondjes via 2 kamers en het balkon en komt niet meer in de kamer met de open haard. 8)7
Missie herstart en toen bleef de dr in de deuropening staan en ging nergens meer heen.
Heb de missie al een aantal keer opnieuw gestart en volledig stealth gedaan maar dat hielp niets. Vanmiddag nog maar eens proberen.
Het voelt als ik het zo lees als een spel dat ze er gewoon door heen hebben gerushed om de SE vibe nog even levend te houden?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ben bijna door de 2e missie heen maar ben nog geen enkele bug tegen gekomen. Misschien zijn de console versies gerushed tov de PC versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

ozzynator schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:02:

Het is de bedoeling dat je hem op een "speciale" manier omlegd. Dus ja, je kan je targets makkelijk snipen maar dan loop je ook de extra wapens mis e.d.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Oh, is er nieuwe DLC voor SE5 uit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kwistnix schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:53:
Oh, is er nieuwe DLC voor SE5 uit? :+
Qua lengte van de missies e.d. schijnt het vergelijkbaar te zijn met SE5, maar er schijnen ook veel assets hergebruikt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik Co-op speel met een ander, werkt dat dan wel voor mijn progressie in de missies etc?
Of staat het op zichzelf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
kevlar01 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:01:
[...]

Qua lengte van de missies e.d. schijnt het vergelijkbaar te zijn met SE5, maar er schijnen ook veel assets hergebruikt te zijn.
Is mij eigenlijk niet zo direct opgevallen, maar moet wel zeggen dat een tijd geleden is dat ik deel 5 heb aangeslingerd, het zal heel persoonlijk zijn, maar ik vermaak mij er prima mee,
dat het "meer van het zelfde is" vind ik alleen maar goed, de schoonheidsfoutjes zijn jammer.
kijkende naar recente game releases is dit lang niet de slechtste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Bugs zijn wel echt vervelend.

Kill mission met coal -> werkt niet
Kill mission met poison -> werkt niet

Diverse plekken waar je niet door kan lopen en tegen een invisible wall aanloopt (in gebouwen enzo)
Grafische glitches etc etc.
Asset hergebruik, veel voelt ook hetzelfde als 5. Had net zo goed een DLC pack kunnen zijn op 5.

Nee, geen beste release dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
@OMD pc of console?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
OMD schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:52:

Diverse plekken waar je niet door kan lopen en tegen een invisible wall aanloopt (in gebouwen enzo)
Asset hergebruik, veel voelt ook hetzelfde als 5. Had net zo goed een DLC pack kunnen zijn op 5.

Idem met de ratbomb, level 2, die werkt ook niet. PS5.

zeker, zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OMD schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:52:

Missie met coal => je mag totaal niet gedecteteerd zijn in de buurt, als de main target een status change heb gehad bugged hij en zal hij nooit naar de de kolenkit lopen

Missie met poison => je moet heel snel zijn, je kan alleen de poison gebruiken als hij nog niet van de wijn gedronken heeft. Als hij al een keer gedronken heeft kan je niet meer met de cup interacten om poison toe te voegen.

Toevoegin voor poison: mogelijk alleen solo te doen, in coop kregen wij het ook niet voor elkaar met terwijl wij wel aan bovenstaande voorwaarden voldeden.

Echt klote bugs. heeft ook even geduurd voor wij dat door hadden.

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 03-02-2025 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Nu een paar missies in coop gedaan maar dat is ook echt leuk. Wij proberen nog een beetje tactisch te spelen, voornamelijk alles in stealth. Een missie gaat dan ook direct lang duren maar geen moment verveling gehad.

Wel hapert hij af en toe vooral bij de kill animaties, de schoten heb ik al uitgezet maar voor knifen nog niet.
Maar dat mag de pret voor mij althans niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik lees nogal gemengde reviews over dit spel. Ik heb alleen Sniper Elite 1, 2 en 3 gespeeld. De rest heb ik allemaal overgeslagen. Nu ben ik "invasion" mode aan het bekijken van Resistance, en dit lijkt me eigenlijk wel een leuke game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:09

Secsytime

Automagisch

Toonen1988 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:03:
Ik lees nogal gemengde reviews over dit spel. Ik heb alleen Sniper Elite 1, 2 en 3 gespeeld. De rest heb ik allemaal overgeslagen. Nu ben ik "invasion" mode aan het bekijken van Resistance, en dit lijkt me eigenlijk wel een leuke game mode.

[YouTube: Invading people's games and ruining them in Sniper Elite Resistance...]
Daarvoor kun je ook gewoon SE5 kopen voor 13e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Secsytime schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:24:
[...]

Daarvoor kun je ook gewoon SE5 kopen voor 13e.
Ah, ik wist niet dat Sniper Elite 5 deze gamemode ook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Assault on fort rouge: zonder 1 meter te lopen, alle 3 de stone Eagles en 3 snipers raken.

Echt uitdagend! 😒

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@ozzynator yep, de beste plaatsing vond ik in Devil's Cauldron. Die doet nog het meeste aan SE5 denken kwa plaatsing van Eagles. De rest van de maps zijn simpel en in Hitler is het frustrerend omdat ze opeens afwijken.

Ik ben er nu ook achter waarom die tank in Collision Course op een onlogische plaats staat. :P

Inmiddels uitgespeeld dus over een tijdje eens op Authentic proberen. Ik mis de tripmines etc. De shotgun blijft leuk (samen met het antitank sniper geweer) om Duitsers mee om te leggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
Deze game gisteren uitgespeeld en mijn indruk is toch wel dat dit meer een DLC voor deel 5 is dan een nieuwe game. Deel 5 had minder bugs en vond ik persoonlijk leuker.

Game inmiddels op MP geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wat maakt dat het dan specifiek als een uitbreiding aanvoelt? Is het te kort? Te makkeljk? Zit er te weinig verschil in met het bestaande (deel 5) verhaal?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Blonde
Webgnome schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:38:
Wat maakt dat het dan specifiek als een uitbreiding aanvoelt? Is het te kort? Te makkeljk? Zit er te weinig verschil in met het bestaande (deel 5) verhaal?
3x Ja

Had het idee dat de missies in deel 5 langer waren en uitgebreider qua mappen.
Geen echte grote vernieuwing t.o.v. het vorige deel, Gestapo was wel een leuke toevoeging.
De standaard difficulty sharpshooter was heel erg makkelijk.
Veel assets worden hergebruikt, setting van deel 6 lijkt op deel 5 welke zich ook in Frankrijk afspeelt
AI was ondermaats (deel 5 was niet veel beter)
Hoofdrolspeler ziet er niet uit, heel onnatuurlijk, soort babyface met baard.

Verder als je op een deel van de map lekker aan het knallen bent dan komt de vijand van andere locaties naar je toe. Als je die dus ook afknalt dan zijn de andere delen van de map wel heel erg rustig en niet uitdagend. Er hadden ook nieuwe vijanden kunnen spawnen maar helaas dit gebeurt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
de shotgun is wel veel beter dan die in deel 5. Anti tank ding is gaaf als er 3 of meer bij elkaar staan haha.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Tuurlijk....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thcdONeRG5XooLY6p84G0sEcjH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L1Rk89rStlg9NGxzmnX5CvyF.jpg?f=fotoalbum_large

En in level 7 mogen we weer tuinkabouters killen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OiBqL7B2wP4UwyFNXGaO8bg4qaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PVKMRlHOHoLjS2XQFm2gqdak.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door ozzynator op 09-02-2025 10:37 ]

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Inmiddels alweer aardig wat uurtjes inzitten. Bijna door het spel heen en dan de levels nog een keer spelen om alle achievements te halen. Ik probeer altijd om zoveel mogelijk te snipen, maar merk dat als er toch een alarm afgaat ofzo, het eigenlijk veel makkelijker is om te rushen. Verder eens met de commentaren dat het eigenlijk een uitbreiding van SE5 is en dat de hoofpersoon zijn gezicht er niet uitziet. Maar toch weer erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Toonen1988 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:03:
Invasion is de hoofdreden dat ik SE5 een hele, hele lange tijd heb gespeeld. Het is echt heel erg tof om te doen, zowel het spelen als Invader als het spelen van de reguliere missies met Invasion aan. Dat wil zeggen, wanneer je spelers treft die niet bewust de boel gaan zieken, door campen, overal mijnen neer te leggen in een verder lege map etc. Een oprecht gespeeld potje is altijd een spannende kat-en-muis ervaring. Kan het niet sterk genoeg aanraden. Dit zal voor Resistance niet veel anders zijn, want het spel is in basis gewoon SE5 met andere maps en wat nuance verschillen in wapens. Het had in principe gewoon een uitbreiding kunnen (moeten?) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Kwistnix schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:55:
[...]

Invasion is de hoofdreden dat ik SE5 een hele, hele lange tijd heb gespeeld. Het is echt heel erg tof om te doen, zowel het spelen als Invader als het spelen van de reguliere missies met Invasion aan. Dat wil zeggen, wanneer je spelers treft die niet bewust de boel gaan zieken, door campen, overal mijnen neer te leggen in een verder lege map etc. Een oprecht gespeeld potje is altijd een spannende kat-en-muis ervaring. Kan het niet sterk genoeg aanraden. Dit zal voor Resistance niet veel anders zijn, want het spel is in basis gewoon SE5 met andere maps en wat nuance verschillen in wapens. Het had in principe gewoon een uitbreiding kunnen (moeten?) zijn.
Het is ook een gamemode die mij aanspreek inderdaad. Ik kijk wel wat ik doe, misschien dat ik gewoon even op een discount wacht, of ik koop Sniper Elite 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ozzynator schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:03:
[...]

Idem met de ratbomb, level 2, die werkt ook niet. PS5.
Is geen bug want ik heb die gewoon succesvol gedaan op de Xbox Series X.

Ik maak wel vaak gebruik van de manual save en heb daar voor het halen van de ratbomb ook gebruik van moeten maken. De eerste keer liep hij gewoon langs de geplaatste ratbomb heen. Na het laden van de manual save, het opnieuw plaatsen van de ratbomb, werkte het wel.

Verder wel eens met de kritieken. Die Engelse agent ziet er niet uit. Ben vooralsnog bij map 2, wel uitgespeeld, maar op een of andere manier voelt het minder dan SE4 en SE5 en nog geen echte zin gehad om met map 3 te beginnen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
MRE-Inc schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 12:50:
[...]

Is geen bug want ik heb die gewoon succesvol gedaan op de Xbox Series X.

Ik maak wel vaak gebruik van de manual save en heb daar voor het halen van de ratbomb ook gebruik van moeten maken. De eerste keer liep hij gewoon langs de geplaatste ratbomb heen. Na het laden van de manual save, het opnieuw plaatsen van de ratbomb, werkte het wel.
Okee, ga ik dat de volgende keer proberen, bedankt.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb een vraag over de DLC Target Fuhrer: Lights Camera, Achung.

Ik speel dit spel via Gamepass, in het spel staat dat ik de Season Pass heb, maar ik kan deze DLC niet downloaden. Als ik via de store ga moet ik 7 euro betalen.

Weten jullie hoe dit zit?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Eens. Het is meer van hetzelfde met een bijzonder oninteressante hoofdrol speler en NPCs die ook geen onuitwisbare herinneringen achter laten. Heb me er prima mee geamuseerd verder (heb 'm uitgespeeld) en was een leuk tussendoortje, maar het begint allemaal wel een beetje gedateerd aan te voelen, van de graphics engine totaan de mechanics.

Voelt meer als een soort 'tussentitel'. Niks mis mee verder, kostte ook nauwelijks wat via Game Pass en kat en muis spelen met Nazis en de killcams blijft leuk.

Qua bugs: vooral richting het einde meer last van, o.a. railings waar je gewoon doorheen loopt (en vervolgens te pletter valt of een batterij vijanden alarmeert), vijandelijke snipers die dwars door bladerdakken heen kunnen kijken, maar verder niks game breaking gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:36
Slasher schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 14:02:
Ik heb een vraag over de DLC Target Fuhrer: Lights Camera, Achung.

Ik speel dit spel via Gamepass, in het spel staat dat ik de Season Pass heb, maar ik kan deze DLC niet downloaden. Als ik via de store ga moet ik 7 euro betalen.

Weten jullie hoe dit zit?
Ben je hier nog aan uit gekomen? Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

rmathijssen schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:48:
[...]

Ben je hier nog aan uit gekomen? Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan.
Nee helaas, ik heb er uiteindelijk 7 euro voor betaald, was het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Meeste games op Game Pass zijn de basis game zonder uitbreidingen. Wel raar dat hij ingame dan zegt dat je de Season Pass hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Ik lees veel kritiek dat Held Harry Hawker er niet uitziet.. Ben ik het wel mee eens.

Daarom speel ik als Gilles Brasfort. Niet veel beter, maar alle beetjes helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Na een patch? heb ik onder Steam achievements wat zaken over een level "Vercors Vendetta". Komt er een DLC of mis ik iets? Edit: op reddit ook speculatie over het nieuwe level. Kan zo snel niks vinden van de publisher over een releasedate.

Nu bezig om de 3-sterren te behalen bij die poster missies (Propaganda). Het is voornamelijk als een gek rondrennen en spray en pray. Ik heb een hekel aan time-based objectives als ik lekker relaxed wil spelen. :P

De laatste tijd speel ik meer Ready or Not. Lekker CQBen.

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 07-03-2025 03:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik heb hem uitgespeeld en moet zeggen dat het weer een lekkere campaign was.
Het formaat van de levels, verschil in landschappen en de 999 manieren waarop je een missie kan voltooien maken het erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Is het de volledige prijs waard? Dat lijkt mij namelijk niet als ik zo naar de trailer en de diverse play troughs kijk. En dan heb ik het nog niet over het uiterlijk van de main character :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Webgnome schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 13:19:
Is het de volledige prijs waard? Dat lijkt mij namelijk niet als ik zo naar de trailer en de diverse play troughs kijk. En dan heb ik het nog niet over het uiterlijk van de main character :+
Het is meer van hetzelfde, ik kon hem via GamePass spelen dus dan is de prijs/kwaliteit zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator

zeker, zeker

Pagina: 1