aangenaam@daikin.nlCevel schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 20:11:
[...]
Na 3 weken reactie nog geen reactie gehad, dus weer een mail gestuurd. Toen na weer na 2/3 weken niets. Ben toen gaan bellen. Kreeg te horen dat dit mailadres niet bedoeld is voor eindklanten en heb een ander mailadres ontvangen. Oftewel wel ontvangen maar niets mee gedaan.. Naar mijn mening zou je allerminst kunnen reageren lijkt mij of dit doorspelen naar een collega ? afin..
Het mailadres voor vragen is aangenaam@daikin.nl
Dus opnieuw een mail gestuurd. Hieronder de reactie die ik na een paar weken ontving.
Al met al 2 maanden verder..
(mijn vraagstuk)
Hartelijk dank voor uw bericht en excuses voor de late reactie.
Het spijt me te lezen dat de monteur dacht dat dit een mogelijkheid was om u zo door te verwijzen naar Elton. Helaas is dit niet mogelijk.
Ik zal mijn best doen uw vragen te beantwoorden.
(vraag over de AP's die uitzenden)
Op uw eerste vraag is het antwoord dat dit momenteel nog niet mogelijk is. Dit zal volgend jaar in een update aangepast worden. De verbindingen zullen dan niet meer zichtbaar zijn in het netwerk. Wanneer precies kan ik helaas niet aangeven maar er wordt aan gewerkt.
(vraag over functies die wel op de afstandsbediening te vinden zijn maar niet in de app)
Op dit moment zijn niet alle functies beschikbaar in de app helaas. Ook dit hopen wij snel aan te kunnen passen.
(vraag over temperatuursverschillen, helaas nog veel te groot na correctie)
Uw vraag over de temperatuur is echt een vraag voor uw installateur. Als hij dit niet weet dan is hij degene die contact op kan nemen met onze technische afdeling voor installateurs.
Daar wij alleen verkopen aan installateurs hebben wij ook alleen een technische afdeling voor installateurs.
Voor de instellingen van de blaasrichting stuur ik u de gebruikershandleiding mee in de bijlage. Wellicht heeft u deze al maar dit is helaas alles wat wij hier beschikbaar van hebben.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ons altijd bereiken via onze klantenservice (088 - 324 54 21) of per e-mail via aangenaam@daikin.nl.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mijn advies is allemaal een mail te sturen i.v.m. met die app upgrades en AP uitzending om die druk een beetje op te voeren.
Voor nu ga ik mijn installateur een mail sturen met bovenstaande en mogen zij direct contact zoeken met Daikin. Dan maar via de paarse krokodillenstructuur..
wtf is dat voor email adres...
:strip_exif()/f/image/iqRd6R0zy6Y3fFkzplP9pWZk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/y2bduLjNqvFGWS2oN0HjM7I4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KJOaKwMuLH6cQVSVXg5YM9tG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dURSn0b33tW1UBJn403t1Sgm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ld6KyLXcnsr7Qc5xTbsXXLn3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sKNYlZo0XZyQb9oTdTqmcDdE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s05FTrXWoVHtqkhHFiOR4KbO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OQ0CYTfDE7snZhQLk3SDTmzi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jSvzYimAA6y7HfNLmdHlx606.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0VV7pvX8bk5QjxrwIZJA2Ih0.jpg?f=fotoalbum_large)