Zoals? … Dat jij en anderen -als tweakers- de update niet kunnen vinden met de ‘intuïtieve’ daikin app én de instructies in dit topic vind ik al genoegzeggend…
En dat ze dit issue van dat het wifi signaal aan blijft staan oplossen door het ssid te ‘hiden’, in plaats van het signaal uit te zetten (wat de vraag was) is ook wel weer typerend voor daikin.
Daarnaast is de handleiding dieptriest Het is een braindump aan mogelijkheden en alles staat er vast in, maar iets vinden wat minder voor de hand liggend is, is bijna niet te doen (ik had er alle doorzettingskracht voor nodig te vinden wat ik wilde).
De LED op de machine is zo ontzettend fel dat mijn kinderen niet konden slapen met de machine aan. Dus ik ging van kinderen die niet konden slapen van de zomerhitte in de slaapkamers, naar kinderen die niet konden slapen omdat de kamer zo licht was.
Gelukkig te verhelpen, zie mijn frustratie over de handleiding.
Het inzicht in het energieverbruik heeft een mega afwijking tov werkelijk gebruik; consensus op dit forum ligt rond de 10% te hoog. Gelukkig (vind ik, maar dat is slecht mijn mening) te hoog, maar wel slordig.
Daarnaast heb ik 5 van die machines. Ik zou dit energieverbruik dus ook cumulatief over alle machines samen willen hebben zodat ik een goed beeld heb van het gedrag van de machines en mijn verbruik. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik de enige ben in die situatie.
En het ergste vind ik nog dat schuifje die je moet schuiven om het paneel te openen om het filter schoon te maken. Die is zo slecht ontworpen dat ik er in 2 jaar tijd al 2 heb gebroken.
Die filters maak ik elke 2weken schoon en en dat zoiets dan zo slecht ontworpen is en de kwaliteit heeft dat ik er al 2 gebroken hebt is onacceptabel. Die kwaliteit verwacht je van niveau chinese werpwerpmeuk, niet van een premium product dat een levensduur heeft van wat, 10 à 15 jaar?
Nadat ik het eerste schuifje brak duurde het 2 maanden tot ik een zakje nieuwe opgestuurd kreeg. Dus de machine was 2 weken na installatie ‘stuk’ en ik moest 2 maanden wachten op zoiets banaals. De aftersales heb ik dus ook wel een mening over, en daar is hier op het forum ook genoeg over te vinden.
Al met al zit er wel van alles in. Wat ik verwacht van een premium product.
Alleen lijkt het alsof ze hun eigen product niet genoeg gebruiken, of weinig gebruikersfeedback implementeren, om de punten op de i te zetten. Iets wat ik ook zeker verwacht van een premium product.
Zo, even wat gedachten, omdat je erom vroeg
[
Voor 3% gewijzigd door
Bezzerk op 23-02-2023 10:08
]